BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 december 2019 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 december 2019 - 13:53 schreef Positivo het volgende:
Onder 17 staat boven aan, dus er komen weer goede spelers aan.
Ben voor het beleid inzake Senesi gewoon een speler halen , die je voor veel geld kan verkopen.
In de jeugd moet je de Kockzoetjes koesteren.
Spelers als Malacia en Geertruida zijn bruikbaar om de bank te bezetten en indien er blessures zijn op te stellen. Zijn gewoon degelijke spelers die heb je ook nodig.
Het beleid om spelers als Kelly of andere transfervrije spelers aan te trekken of geblesseerde ex toppers moet maar eens afgelopen zijn.
Ja, die laatste zin. Zijn we niet echt beter op geworden. En een paar jongens met een aardig salaris natuurlijk.
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 december 2019 - 07:39   quote  deeplink  
Vooral dit:

Dat heeft waarschijnlijk ook met mijn laatste periode in Rotterdam te maken", laat Knoester weten aan Voetbal International. "Bij Feyenoord speelde ik in het tweede elftal en stonden we niet zelden met acht man op het trainingsveld. Ik ben dan ook niet zonder reden vertrokken."
MightyAce
 MightyAce - zondag 29 december 2019 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Vooral dit:

Dat heeft waarschijnlijk ook met mijn laatste periode in Rotterdam te maken", laat Knoester weten aan Voetbal International. "Bij Feyenoord speelde ik in het tweede elftal en stonden we niet zelden met acht man op het trainingsveld. Ik ben dan ook niet zonder reden vertrokken."
Waanzinnig.
van geil
 van geil - zondag 29 december 2019 - 10:04   quote  deeplink  
Er valt genoeg te sleutelen als je al die verhalen leest .
En dat met een lege portemonnee , hele klus.
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - zondag 29 december 2019 - 10:30   quote  deeplink  
Heel dat JEUGD beleid deugt NU voor geen ene meter
Feyenoord-city
 Feyenoord-city - zondag 29 december 2019 - 10:31   quote  deeplink  
Te beginnen met Kuyt als jeugd trainer …. sorry hoor, maar wat heeft ie nu bewezen als trainer??
MightyAce
 MightyAce - zondag 29 december 2019 - 10:56   quote  deeplink  
Het is vooral verontrustend dat Frank z'n achternaam met Ar begint...
van geil
 van geil - zondag 29 december 2019 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 10:56 schreef MightyAce het volgende:
Het is vooral verontrustend dat Frank z'n achternaam met Ar begint...
En Stanley BraRd
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 december 2019 - 11:16   quote  deeplink  
En de vAR werkt ook nooit in ons voordeel..
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 10:31 schreef Feyenoord-city het volgende:
Te beginnen met Kuyt als jeugd trainer …. sorry hoor, maar wat heeft ie nu bewezen als trainer??
100 Interlands , WK Finale , topclubs als jij lassen wilt leren wil je dan een leraar of ervaren lasser als leraar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 december 2019 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 11:17 schreef Positivo het volgende:

[..]

100 Interlands , WK Finale , topclubs als jij lassen wilt leren wil je dan een leraar of ervaren lasser als leraar?
Een ervaren lasser is nog geen leraar.
MightyAce
 MightyAce - zondag 29 december 2019 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 10:59 schreef van geil het volgende:

[..]

En Stanley BraRd
dArk Kuijt,oh nee het zit overal :0
van geil
 van geil - zondag 29 december 2019 - 11:56   quote  deeplink  
MaRtin
MightyAce
 MightyAce - zondag 29 december 2019 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 11:16 schreef RenatoBos het volgende:
En de vAR werkt ook nooit in ons voordeel..
Kan geen toeval zijn
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 10:31 schreef Feyenoord-city het volgende:
Te beginnen met Kuyt als jeugd trainer …. sorry hoor, maar wat heeft ie nu bewezen als trainer??
helemaal mee eens , 019 doet het historisch slecht , kuyt bakt er niks maar ook dat technisch hart waar hij zo lekker deel vanuit maakte naast troost bakte er afgelopen zomer totaal niks van
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 11:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een ervaren lasser is nog geen leraar.
precies , dit zijn 2 dingen kuyt is zeker een goede voetballer geweest die het vooral van hard werken moest hebben , trainer zijn of worden is weer een heel ander spelletje
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 12:22   quote  deeplink  
ik hoop werkelijk dat arnesen orde op zaken gaat stellen bij de scouting wat al jaar en dag een grote aanfluiting is en de jeugdopleiding waar het niet functioneert zoals je mag verwachten van een topclub , jeugdspelers , oud spelers en journalisten roepen het niet voor niks
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 12:15 schreef kenny het volgende:

[..]

precies , dit zijn 2 dingen kuyt is zeker een goede voetballer geweest die het vooral van hard werken moest hebben , trainer zijn of worden is weer een heel ander spelletje
Kuyt geen techniek? Heb je hem weleens zien koppen, schieten , weglopen bij zijn man zien voorzetten. Dat is ook techniek geen panna op een pleintje of een bal hooghouden.

Kuyt is getraind door de beste trainers en volgens mijn informatie is hij niet doof aan beide oren. Wat een gezwets bakt er niets van tegen Ajaks was Feyenoord de betere ploeg.

De media tja die weten het zie Kokcu een paar teleurgestelde spelers doen huilie en je hebt een verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 12:24 schreef Positivo het volgende:

[..]

Kuyt geen techniek? Heb je hem weleens zien koppen, schieten , weglopen bij zijn man zien voorzetten. Dat is ook techniek geen panna op een pleintje of een bal hooghouden.

Kuyt is getraind door de beste trainers en volgens mijn informatie is hij niet doof aan beide oren. Wat een gezwets bakt er niets van tegen Ajaks was Feyenoord de betere ploeg.

De media tja die weten het zie Kokcu een paar teleurgestelde spelers doen huilie en je hebt een verhaal.
goed lezen voordat je begint te brallen , ik heb niet gezegd dat kuyt geen techniek heeft toch ?? hij moest het vooral hebben van hard werken voor de ploeg daar is niks mis mee toch dat is ook een kwaliteit

kuyt heeft inderdaad gewerkt onder grote trainers maar wil dat zeggen dat jij dan ook een grote trainer bent of wordt ?? en ja ik heb deze wedstrijd ook gezien en feyenoord deed het 60 min goed speelde met veel passie en duels daar had 020 het zeker moeilijk mee ,maar de laatste 30min die tellen en ga je eraf met 0-3 , en nu praat je over een wedstrijd wat toch redelijk kortzichtig is , de ranglijst en aantal wedstrijden die je gewoon verliest hoor ik je niet over

als jij onze jeugd zo goed vind waar blijven de grote talenten dan of is dit ook de schuld van de jounalisten of spelertjes
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 12:24 schreef Positivo het volgende:

[..]

Kuyt geen techniek? Heb je hem weleens zien koppen, schieten , weglopen bij zijn man zien voorzetten. Dat is ook techniek geen panna op een pleintje of een bal hooghouden.

Kuyt is getraind door de beste trainers en volgens mijn informatie is hij niet doof aan beide oren. Wat een gezwets bakt er niets van tegen Ajaks was Feyenoord de betere ploeg.

De media tja die weten het zie Kokcu een paar teleurgestelde spelers doen huilie en je hebt een verhaal.
goed lezen voordat je begint te brallen , ik heb niet gezegd dat kuyt geen techniek heeft toch ?? hij moest het vooral hebben van hard werken voor de ploeg daar is niks mis mee toch dat is ook een kwaliteit

kuyt heeft inderdaad gewerkt onder grote trainers maar wil dat zeggen dat jij dan ook een grote trainer bent of wordt ?? en ja ik heb deze wedstrijd ook gezien en feyenoord deed het 60 min goed speelde met veel passie en duels daar had 020 het zeker moeilijk mee ,maar de laatste 30min die tellen en ga je eraf met 0-3 , en nu praat je over een wedstrijd wat toch redelijk kortzichtig is , de ranglijst en aantal wedstrijden die je gewoon verliest hoor ik je niet over

als jij onze jeugd zo goed vind waar blijven de grote talenten dan of is dit ook de schuld van de jounalisten of spelertjes
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 12:59 schreef kenny het volgende:

[..]

goed lezen voordat je begint te brallen , ik heb niet gezegd dat kuyt geen techniek heeft toch ?? hij moest het vooral hebben van hard werken voor de ploeg daar is niks mis mee toch dat is ook een kwaliteit

kuyt heeft inderdaad gewerkt onder grote trainers maar wil dat zeggen dat jij dan ook een grote trainer bent of wordt ?? en ja ik heb deze wedstrijd ook gezien en feyenoord deed het 60 min goed speelde met veel passie en duels daar had 020 het zeker moeilijk mee ,maar de laatste 30min die tellen en ga je eraf met 0-3 , en nu praat je over een wedstrijd wat toch redelijk kortzichtig is , de ranglijst en aantal wedstrijden die je gewoon verliest hoor ik je niet over

als jij onze jeugd zo goed vind waar blijven de grote talenten dan of is dit ook de schuld van de jounalisten of spelertjes
Fer, Wijnaldum, RVP, Indi, Kalou, Drenthe, Kongolo, de Vrij, Luc, Kokcu, Idrissi, Janssen even een aantal voorbeelden. Er breken geen 4 spelers per jaar door van wereldklasse , maar spelers als Geertruida, Bijlow, Malacia , Azarkan, Summerville, Engelaar , Bannis etc zijn ook nuttig.

Volgens mij zitten er in de lichting 17-19 ook een aantal pareltjes Hall, een rechtsbuiten die er twintig per jaar in schiet.

Kuyt moest het hebben van hard werken als je dit op je spelers kunt overbrengen is dat prima. Alles begint met hard werken. Stam, van Basten, Gullit , Blind zijn ook geen goede trainers wat is je punt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 13:16   quote  deeplink  
Even on topic spelers in Nederland.
Hoogma als opvolger voor Bot?
Verder vind ik grote talenten Nakamura, Hrustic, Vukovic, Bergen en die jonge spits van Vitesse Buitink voor de rest zie ik niet echt iets byzonders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 13:10 schreef Positivo het volgende:

[..]

Fer, Wijnaldum, RVP, Indi, Kalou, Drenthe, Kongolo, de Vrij, Luc, Kokcu, Idrissi, Janssen even een aantal voorbeelden. Er breken geen 4 spelers per jaar door van wereldklasse , maar spelers als Geertruida, Bijlow, Malacia , Azarkan, Summerville, Engelaar , Bannis etc zijn ook nuttig.

Volgens mij zitten er in de lichting 17-19 ook een aantal pareltjes Hall, een rechtsbuiten die er twintig per jaar in schiet.

Kuyt moest het hebben van hard werken als je dit op je spelers kunt overbrengen is dat prima. Alles begint met hard werken. Stam, van Basten, Gullit , Blind zijn ook geen goede trainers wat is je punt?
alleen v persie en wijnaldum zijn van wereldklasse , kalou en de vrij zijn ook hele goede spelers , de rest is leuk wel erg magertjes wat er voort gebracht is de afgelopen 20 jaar , kokcu kan een hele goede worden maar is weggeplukt uit de fc groningen jeugd

dit is nu juist het hele punt van feyenoord , harde werkers pfff het begint juist bij technische tactisch slimme spelers , dat gelul over ze moeten hard werken anders passen ze niet bij feyenoord , ook in het huidige elftal daar mis je gewoon goede speler met tactische en technische bagage
, het begint juist met kwaliteit en hard werken is wat je van ze mag verwachten een harde werker is moeilijk tactisch en technisch kwaliteit bij te brengen terwijl van een technisch en tactisch veel makkelijker hard werken bij te brengen is
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 13:34 schreef kenny het volgende:

[..]

alleen v persie en wijnaldum zijn van wereldklasse , kalou en de vrij zijn ook hele goede spelers , de rest is leuk wel erg magertjes wat er voort gebracht is de afgelopen 20 jaar , kokcu kan een hele goede worden maar is weggeplukt uit de fc groningen jeugd

dit is nu juist het hele punt van feyenoord , harde werkers pfff het begint juist bij technische tactisch slimme spelers , dat gelul over ze moeten hard werken anders passen ze niet bij feyenoord , ook in het huidige elftal daar mis je gewoon goede speler met tactische en technische bagage
, het begint juist met kwaliteit en hard werken is wat je van ze mag verwachten een harde werker is moeilijk tactisch en technisch kwaliteit bij te brengen terwijl van een technisch en tactisch veel makkelijker hard werken bij te brengen is
Daar ben ik het helemaal mee eens ze moeten er wel zijn de Ithares en de Jongs zijn er ook maar twee in Nederland vooruit vd Beek en Ziyech erbij
Ziyech van Heerenveen en de Jong van Willem 2.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 14:09   quote  deeplink  
A

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 14:08 schreef Positivo het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens ze moeten er wel zijn de Ithares en de Jongs zijn er ook maar twee in Nederland vooruit vd Beek en Ziyech erbij
ze zijn er genoeg hoor je moet ze wel scouten ook dat is een groot probleem bij feyenoord , als je kijkt wat er bijv bij AZ loopt in het eerste en het tweede wordt ik er wel ziek van en dan heb ik het nog niet over wat er bij 020 en psv loopt in de jeugd en het tweede , dat loopt er niet bij ons jammer genoeg

daarom hoop ik echt dat arnesen niet op zijn luie reed gaat zitten en er vol tegenaan gaat in de scouting en jeugdopleiding daar gaat het jammer genoeg steeds fout
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 14:19 schreef kenny het volgende:

[..]

ze zijn er genoeg hoor je moet ze wel scouten ook dat is een groot probleem bij feyenoord , als je kijkt wat er bijv bij AZ loopt in het eerste en het tweede wordt ik er wel ziek van en dan heb ik het nog niet over wat er bij 020 en psv loopt in de jeugd en het tweede , dat loopt er niet bij ons jammer genoeg

daarom hoop ik echt dat arnesen niet op zijn luie reed gaat zitten en er vol tegenaan gaat in de scouting en jeugdopleiding daar gaat het jammer genoeg steeds fout
Ja bij AZ mag je falen die spelen zonder druk. PSV speelt sinds kort met jeugd en kijk waar ze staan ,als die gasten zo goed zijn had PSV niet zoon dramatisch seizoen gehad. Bij Ajax waren toch Tadic Ziyech en Blind de bepalende spelers , zonder hen zijn het of bankzitters of 1 van de elf. De pr machine van 020 draait altijd op volle toeren. Als van de Beek naar Madrid gaat zit ie ook op de bank. Ondertussen lachen zij zich het lazerus met de bedragen die ze ontvangen. Kijk even naar Ake, Chong, Kongolo allemaal weg uit onze opleiding eer ze het eerste konden halen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
kenny
 kenny - zondag 29 december 2019 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 17:01 schreef Positivo het volgende:

[..]

Ja bij AZ mag je falen die spelen zonder druk. PSV speelt sinds kort met jeugd en kijk waar ze staan ,als die gasten zo goed zijn had PSV niet zoon dramatisch seizoen gehad. Bij Ajax waren toch Tadic Ziyech en Blind de bepalende spelers , zonder hen zijn het of bankzitters of 1 van de elf. De pr machine van 020 draait altijd op volle toeren. Als van de Beek naar Madrid gaat zit ie ook op de bank. Ondertussen lachen zij zich het lazerus met de bedragen die ze ontvangen. Kijk even naar Ake, Chong, Kongolo allemaal weg uit onze opleiding eer ze het eerste konden halen.
als ik jou zo hoor moeten we vooral zo doorgaan , je hebt gelijk keep on dreaming

in de jeugd hebben die gasten toch nog geen druk of falen dat komt pas als die gasten in het eerste spelen waar camera en vol stadion zorgen voor druk , de talenten van psv zou ik toch verdomt graag bij ons zien , ja bij 020 zijn zyech tadic en blind bepalend maar daar breken wel grote talenten door , de jong en de ligt waren ook bepalend en van beek ook , verschil is dat zij spelers verkopen aan topclubs voor mega bedragen en bij ons lopen ze voor niks weg , nee feyenoord doet het geweldig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door kenny --
VVout
 VVout - zondag 29 december 2019 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 11:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een ervaren lasser is nog geen leraar.
T's een begin, als ie gewoon de praktische tips laat zien. Je hebt daarnaast iemand nodig die theoretische achtergrond moet kunnen overbrengen, alles moet bij elkaar komen en die chemie is lastig samen te voegen. Vaak is het een cyclus, alles loopt in één keer tot iets dat evenwicht verprutst.
Positivo
 Positivo - zondag 29 december 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 17:11 schreef kenny het volgende:

[..]

als ik jou zo hoor moeten we vooral zo doorgaan , je hebt gelijk keep on dreaming

in de jeugd hebben die gasten toch nog geen druk of falen dat komt pas als die gasten in het eerste spelen waar camera en vol stadion zorgen voor druk , de talenten van psv zou ik toch verdomt graag bij ons zien , ja bij 020 zijn zyech tadic en blind bepalend maar daar breken wel grote talenten door , de jong en de ligt waren ook bepalend en van beek ook , verschil is dat zij spelers verkopen aan topclubs voor mega bedragen en bij ons lopen ze voor niks weg , nee feyenoord doet het geweldig
De Ligt zit op de bank overschat maakt tig fouten per wedstrijd.
De Jong mag meespelen met Messi hij mag zijn hand vast houden.
Van Beek leuk kijken hoever hij komt buiten zijn comfort zone.

Alles zat een keer mee topclubs in verval, blessures bij tegenstanders nu zullen wij gaan zien hoe goed ze zijn. Dat heel Nederland een harde krijgt omdat ze met veel geluk bijna de finale haalde zegt mij niets.

Feyenoord is op de goede weg er komen zat talenten door we gaan toetreden tot de voetbal pyramide en Kokcu speelt als tweebenige speler in het eerste.

Jij laat je gek maken door de media nogmaals het zijn geen van Persies, of Gullits of van Bastens slechts meevoetballers of bankzitters bij grote clubs, waar veelste veel voor betaald is, dat kunnen ze wel spelers groter maken dan ze zijn en onderhandelen.

Die speler die scoorde voor Valencia tegen de goden was 18 of 19 , dat zijn pas goede spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 december 2019 door Positivo --
van geil
 van geil - zondag 29 december 2019 - 21:49   quote  deeplink  
Kipsate met uitjes, meegebakken !
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 29 december 2019 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 12:59 schreef kenny het volgende:

[..]

goed lezen voordat je begint te brallen , ik heb niet gezegd dat kuyt geen techniek heeft toch ?? hij moest het vooral hebben van hard werken voor de ploeg daar is niks mis mee toch dat is ook een kwaliteit

kuyt heeft inderdaad gewerkt onder grote trainers maar wil dat zeggen dat jij dan ook een grote trainer bent of wordt ?? en ja ik heb deze wedstrijd ook gezien en feyenoord deed het 60 min goed speelde met veel passie en duels daar had 020 het zeker moeilijk mee ,maar de laatste 30min die tellen en ga je eraf met 0-3 , en nu praat je over een wedstrijd wat toch redelijk kortzichtig is , de ranglijst en aantal wedstrijden die je gewoon verliest hoor ik je niet over

als jij onze jeugd zo goed vind waar blijven de grote talenten dan of is dit ook de schuld van de jounalisten of spelertjes
Dat is toch niet de schuld van Kuyt dat er de laatste tijd weinig talenten doorkomen, hij is slechts trainer van de U19, met als doel om ervaring op te doen als trainer... Lijkt mij heel logisch...
De hoofdverantwoordelijke is Brard, en op de achtergrond Wim Jansen... En het ontbreken van Feyenoord in de Eerste Divisie, een grove fout van Van Geel.

Nu is het aan Arnesen om eens grondig te zien wat er wel en niet klopt in de jeugdopleiding... Is het inderdaad oude jongens krentenbrood, die geen vernieuwing toelaten, of is het toevallig even een mindere lichting? (Dat huilverhaal in het AD met alleen maar anonieme bronnen, is riool journalistiek, nog minder dan schoolkrant niveau).
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 29 december 2019 - 22:30   quote  deeplink  
Vergeet ook niet dat de betere jeugdspelers allemaal vertrokken zijn de laatste jaren en niet alleen naar het buitenland......
van geil
 van geil - zondag 29 december 2019 - 22:35   quote  deeplink  
Laten we Brard de schuld geven , Hahahahaha.
van geil
 van geil - zondag 29 december 2019 - 22:36   quote  deeplink  
Of Mickey Mouse.
Nibke 7
 Nibke 7 - zondag 29 december 2019 - 22:42   quote  deeplink  
Als je het geloven mag heeft er hier maar 1 de schuld aan en dat is M. v. Geel.
Maar het bestuur is in deze natuurlijk ook veel te laks geweest!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 29 december 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 22:24 schreef Cruzcontrol het volgende:

[..]

Nu is het aan Arnesen om eens grondig te zien wat er wel en niet klopt in de jeugdopleiding... Is het inderdaad oude jongens krentenbrood, die geen vernieuwing toelaten, of is het toevallig even een mindere lichting? (Dat huilverhaal in het AD met alleen maar anonieme bronnen, is riool journalistiek, nog minder dan schoolkrant niveau).
Eens
Frstu
 Frstu - zondag 29 december 2019 - 23:40   quote  deeplink  
Zware baan. Eerst kansloze spelers lozen voor zo veel mogelijk geld.
Positivo
 Positivo - maandag 30 december 2019 - 02:33   quote  deeplink  
De nederlaag was geflatteerd, maar vooral onnodig te noemen. Zeker in de eerste helft was Feyenoord Onder 19 sterker en was een voorsprong verdiend geweest. Noah Naujoks kreeg na een kwartier spelen de grootste kans met een kopbal, terwijl Wouter Burger van grote afstand kiezelhard op de lat kegelde.

Ajax stelde daar aanvallend niets tegenover en mocht ook na rust niet mopperen dat Feyenoord de trekker niet overhaalde. Marouan Azarkan kon vanaf rechts alleen op het doel af maar aarzelde te lang, terwijl in dezelfde aanval Naujoks op het laatste moment van de bal werd gelopen.

Extra pijnlijk was het dat Feyenoord niet veel later de bezoekers in het zadel hielp. Sem Valk gleed de bal heel ongelukkig achter doelman Joey Koorevaar en die klap kwam de ploeg niet meer te boven. Tunahan Tasci verdubbelde de voorsprong voor Ajax en ook het feit dat hij direct daarna eraf moest vanwege zijn tweede gele kaart, zorgde er niet voor dat Feyenoord nog terug kon komen.

In de blessuretijd vielen er nog twee rode kaarten. Max de Waal van Ajax kreeg direct rood, terwijl Burger zijn tweede gele kaart van de wedstrijd pakte. Op dat moment had Naci Unuvar de eindstand al bepaald op 0-3, waardoor de mini-Klassieker uitliep op een grote teleurstelling. Bovendien is Feyenoord door de nederlaag en de resultaten op de andere velden nog altijd niet zeker van de kampioenspoule.

Reactie Kuyt: Ook Dirk Kuyt sprak na afloop van een geflatteerde nederlaag. ‘We hebben de trekker niet overgehaald, dat is het probleem van deze dag. We waren Ajax een uur lang de baas, waarin we geen kansen hebben weggegeven. Ik kan de jongens niets kwalijk nemen, want ze hebben alles gegeven. We hebben alles nog in eigen hand wat betreft plaatsing voor de kampioenspoule.’
Positivo
 Positivo - maandag 30 december 2019 - 02:33   quote  deeplink  
A

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 december 2019 door Positivo --
Positivo
 Positivo - maandag 30 december 2019 - 02:38   quote  deeplink  
Onder 17 knokt zich langs Utrecht
Feyenoord Onder 17 heeft na de monsterzege van 9-1 op de nummer drie Heerenveen ook de uitwedstrijd bij nummer twee FC Utrecht gewonnen. Het werd 2-3 voor de talenten van de Feyenoord Academy.

In de beginfase had Onder 17 het moeilijk met het fysieke en opportunistische spel van de thuisploeg. Daarna slaagde Feyenoord er steeds beter in er voetballend uit te komen en kwam het via een vlot lopende op voorsprong. Gio-Renys Felicia trok de bal voor en spits Ilyas el Moussaoui maakte het af.

Na de rust verdubbelde Feyenoord de voorsprong via een goede individuele actie van Mimeirhel Benita. De wedstrijd had helemaal beslist kunnen zijn als de scheidsrechter de bal op de stip had gelegd na een overtreding op Felicia. Voor een vergelijkbaar vergrijp aan de andere kant wees de leidsman wel naar de stip en maakte Utrecht de 1-2. Een klein kwartier voor tijd werd het gelijk. Keeper Sam Pak keerde een inzet vanaf de zijkant en was daarna kansloos in de rebound.

Na de comeback van Utrecht veranderde de wedstrijd in een vechtduel waarin Feyenoord vijf minuten voor tijd wel een penalty kreeg. Dylan Veenvliet benutte de kans vanaf elf meter, waardoor Onder 17 de winst greep.

‘Deze overwinning laat zien dat we als team sterker worden’, zegt trainer Melvin Boel. Bij de 1-2 stand liet hij de 14-jarige Jaden Slory invallen.

De veertien jarige Slory
ar
 ar - maandag 30 december 2019 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 december 2019 - 10:56 schreef MightyAce het volgende:
Het is vooral verontrustend dat Frank z'n achternaam met Ar begint...
Ik heb je kennel weer gereserveerd..
Verplichte opname.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 januari 2020 - 12:16   quote  deeplink  
De markt is al 12 uur open.
Schiet eens op
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 januari 2020 - 12:51   quote  deeplink  
Frank begint op 6 januari bij ons.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 januari 2020 - 14:06   quote  deeplink  
Frank laat weten dat hij Martin altijd al bewonderd heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 januari 2020 - 14:07   quote  deeplink  
Frank laat weten dat hij Martin altijd al bewonderd heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 januari 2020 - 14:07   quote  deeplink  
Frank laat iets weten.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 01 januari 2020 - 14:24   quote  deeplink  
Frank laat niet met zich sollen?
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 01 januari 2020 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 januari 2020 - 14:07 schreef FR-Henk het volgende:
Frank laat weten dat hij Martin altijd al bewonderd heeft.
Waarin dan?
igor korneev
 igor korneev - woensdag 01 januari 2020 - 18:57   quote  deeplink  
Meest succesvolle td van deze eeuw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 januari 2020 door igor korneev --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5999
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Frank Arnesen topic









0.0114829