BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
12
 12 - zaterdag 13 november 2021 - 11:06   quote  deeplink  
1. Stylzz: Nogmaals excuses, ik zag een topic over dit onderwerp en de boog knapte even bij
mij bij het lezen van je een jouw reactie. Dank ook voor je steunbetuiging mbt m'n kids.

2. van geil en Cobuss: Dank voor jullie neutrale bijdrage hierin. Van jullie benaderingswijze heb
ik kunnen leren.

3. piet de paler: Volgens mij reageer ik hier op een Corona-crisis gerelateerde topic.
Ik snap waarom je zo reageert na mijn wanvertoning daarom neem ik het je ook niet
kwalijk.

4. FR-Henk: Dank voor je reflectie en steunbetuiging mbt m'n kinderen. Denk dat het
belangrijk is dat we in ieder geval open blijven staan voor andere meningen of in ieder
geval de achterliggende oorzaken van de meningen zonder dat we het daar eens over hoeven
te worden, zo ook ik. Laten we hopen dat we weer naar het oude normaal kunnen en de hele
discussie tot het verleden kan laten behoren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door 12 --
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 01:51 schreef 12 het volgende:

[..]

Ik heb zelf twee kinderen die door een vaccinatie onherstelbare hersenschade hebben opgelopen waarbij de overheid onvoldoende tot geen verantwoordelijkheid over neemt.
Ben ik dan serieus de enige die hier geen fuck van geloofd?
VVout
 VVout - zaterdag 13 november 2021 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 11:16 schreef Fart het volgende:

[..]

Ben ik dan serieus de enige die hier geen fuck van geloofd?
T's gewoon te erg om dit ter discussie te stellen, das eigenlijk precies wat je niet moet willen.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 11:38   quote  deeplink  
Welnee VVout.
Dit is roepen om symathie te kweken.
De kans is zo goed als zeker 0 dat dit voorkomt...laat staan 2 in 1 gezin.

Doe ff normaal met zijn allen.
van geil
 van geil - zaterdag 13 november 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 11:24 schreef VVout het volgende:

[..]

T's gewoon te erg om dit ter discussie te stellen, das eigenlijk precies wat je niet moet willen.
Eens hoor , en het kan zomaar een genenkwestie zijn.
Ik heb bijvoorbeeld drie nichtjes ( van dezelfde moeder,zus van mijn vrouw)die hebben echt heftige problemen na vaccinaties met de menstruatie, iets wat ook niet echt veel voor schijnt te komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 november 2021 - 13:01   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 november 2021 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 13:01 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens hoor , en het kan zomaar een genenkwestie zijn.
Ik heb bijvoorbeeld drie nichtjes ( van dezelfde moeder,zus van mijn vrouw)die hebben echt heftige problemen na vaccinaties met de menstruatie, iets wat ook niet echt veel voor schijnt te komen.
Mijn vriendin ook ,maar ik bemoei niet.
Don't worry ,be happy ;-)
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 13:17   quote  deeplink  
Hij had een minder heftig meer geloofwaardige aandoening moeten kiezen.
Problemen met menstruatie is een bekend probleem icm de spuit.
Ik volg enkel zijn eigen advies op.

quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 01:51 schreef 12 het volgende:

[..]

[...] ik hoop dat ook al is het maar 1 lezer tot het besef kan brengen om kritisch te kijken naar wat de media [...] ons voorschotelt.

Drama queens gedoe hiero.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 november 2021 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 13:17 schreef Fart het volgende:
Hij had een minder heftig meer geloofwaardige aandoening moeten kiezen.
Problemen met menstruatie is een bekend probleem icm de spuit.
Ik volg enkel zijn eigen advies op.

[..]

Drama queens gedoe hiero.
Stop er dan ook mee.
Je maakt je te druk.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 13:32   quote  deeplink  
Haha welnee Henk.
Ik houd van de chaos die er heerst.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 13:34   quote  deeplink  
Verbaas mij er enkel over dat elk zielig verhaal als zoete koek geslikt wordt.
En doe dat hardop, that's it.

Verder boeit het weinig wat er achter een andermans achterdeur gebeurt.
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 november 2021 - 20:31 schreef 12 het volgende:

[..]

Prima maatregelen??? Meen je dat nu serieus???
Leg mij dan eens uit waarom;
- de zorg niet opgeschaald is maar wel miljoenen wordt uitgegeven voor extra handhaving van niet werkende maatregelen?
- een virus met een lager mortaliteitscijfer dan de griep qua maatregelen gelijkgesteld wordt met ziekten als Ebola?
- werkende medicijnen zoals Ivermectine en Hydroxychloroquine worden verboden?
- we met een gezichtsluier moeten lopen terwijl bewezen is dat virusdeeltjes deze makkelijk kunnen doordringen?
- het kabinet het verzoek vanuit de tweede kamer om statistieken mbt verhoudingen gevaccineerden en ongevaccineerden op de IC's niet prijs geeft?

Ik kan zo nog wel even doorgaan. Als je hiervoor wegkijkt en liever in de comfortabele leugen blijft geloven dan de confronterende waarheid ben je medeplichtig voor de dictatuur die geruisloos aan het ontstaan is. Kijk maar eens naar de invoering van de sleepwet, afschaffing van het referendum, doordrukken van de euro etc. Steeds meer vrijheden worden je ontnomen. Deze hele pandemie is een alibi voor wat het volk te wachten staat.

"The ultimate ignorance is the rejection of something you know nothing about yet refuse to investigate." - Dr. Wayne Dyer.

“The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing.” ― Albert Einstein

Ik zag je nog even reageren op Dirk met de woorden "onzin" waarin die de tweede wereldoorlog aanstipte. Verdiep je eerst maar eens in het ontstaan hiervan en hoe de nazi's het volk heeft gebrainwashed met propaganda. Het is langzaam in onze cultuur geslopen dat je geen enkele vergelijking mag maken met die verschrikkelijke periode. Waarom denk je? Omdat mensen leren van het verleden. Ik wil hier niet mee zeggen dat er weer concentratiekampen zullen komen al kan ik het ook niet uitsluiten maar er zijn zeer zeker gelijkenissen met protocollen van destijds.

https://www.youtube.com/watch?v=hrLObEpgMj8&ab_channel=ForumvoorDemocratie
Ik was eerder anti- forum van democratie juist vanwege uitspraken mbt dat era. Maar door ook vanuit andere perspectieven te gaan kijken ga je zien dat ze er helemaal niet ver naast zitten met wat er nu aan het voltrekken is. Realiseer je dat het blijven volgen van de landverraders Rutte, de Jonge en co jezelf medeplichtig maakt aan de vorming van de digitale dictatuur waarbij al je grondrechten van het volk is afgenomen en vrijheid geen vanzelfsprekendheid is maar een privilege die maar voor een selectieve groep mensen al gaan gelden. Je zou dit af kunnen doen als complot denken maar ik zie het meer als compleet denken. Logisch verstand blijven gebruiken, niet wegkijken voor andere inzichten en kritisch te blijven op wat er zich afspeelt. Zal wel een boel hoon over me heen gaan krijgen maar ik verloochen mezelf tenminste niet.
goed stuk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 november 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 13:34 schreef Fart het volgende:
Verbaas mij er enkel over dat elk zielig verhaal als zoete koek geslikt wordt.
En doe dat hardop, that's it.

Verder boeit het weinig wat er achter een andermans achterdeur gebeurt.
Corona, vaccinatie of egoïsme ?
Ik vind het allemaal niks ,alleen aan egoïsme kan jezelf aan werken.
Ik zou het snel oppakken als ik jou was.
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Corona, vaccinatie of egoïsme ?
Ik vind het allemaal niks ,alleen aan egoïsme kan jezelf aan werken.
Ik zou het snel oppakken als ik jou was.
nou fart heeft ergens wel gelijk. Het is wel een manier om andere te overtuigen.

quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 11:24 schreef VVout het volgende:

[..]

T's gewoon te erg om dit ter discussie te stellen, das eigenlijk precies wat je niet moet willen.
het veroordelen is niet in de lijn... ik vind dit nieuws mbt vaccinatie tov hersenactiviteit ook overtrokken maar wat hij in totaal zegt ben ik het dan weer wel mee eens.

wat ik vooral merk is dat als je van een andere mening bedient bent, dan ben je een wappie of complotdenker terwijl dat andersom, bij gevaccineerden, weer niet zo is.(het wordt positiever omschreven zeg maar) Vooral het stuk over hoe die vaccinatie werkt en wat de gevolgen zijn doet mij ook steeds meer nadenken over meerdere gevolgen.
in navolging op het voorbeeld/tragische uitkomst van 12 zie ik sinds die vaccinaties ook wel wat veranderen in de sport zelf. Ik heb me er zelf niet in verdiept maar die voetballer die nu omvallen tijdens een wedstrijd (allemaal gevaccineerd) lijken, let op ik zeg lijken, nu dus wel meer te zijn als voor de vaccinaties. dit zou onderzocht moeten worden vind ik.

dan nog als er iets onderzocht wordt "kiest" de regering, die geen regering is, voor een grotere aanpak dan gewenst. De voetbal wedstrijden hoeven niet leeg van het OMT dat toch leidend is.

veel vragen die onbeantwoord blijven.
de grootste is wat mij betreft het vaccijn. het werkt namelijk helemaal niet. je blijft jezelf vaccineren met rotzooi die je niet kan plaasten wat de gevolgen ervan zijn.

maar laat elke mening toch zoals die is. gevaccineerd, genezen of ongevaccineerd, het is een persoonlijk iets.
netals een tattoo die je zet waar een ander zegt dat die niet mooi is. Jij hoeft er niet mee te lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door pat --
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 14:07   quote  deeplink  
dubbel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door pat --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 november 2021 - 14:12   quote  deeplink  
Portugal 95% gevaccineerd, kijk even ........
Gewoon een keer luisteren en geen ja maar of waarom. had. Je nu er beter voorgestaan.
Als je gewoon aan de regeltjes had gehouden hadden we er nu beter voorgestaan
En tweespalld ....85% contra 12 % en die 12 % gaat vertellen wat we moeten ???????????!

Ik hou van Nederland , hou van Feyenoord maar man man wat een aIjn pissers

Hup Feyenoord landskampioen 2021/2022, eerste conf L winnaar
En Rotterdamse hulp voor realisering verbouwen kuip.
Alles komt goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 november 2021 - 14:19   quote  deeplink  
Ehhhhhhh, welke voetballers zijn dan omgevallen, Patty?
van geil
 van geil - zaterdag 13 november 2021 - 14:22   quote  deeplink  
Je vergeet er even bij te zeggen Piet dat dat land alle basisregels steeds heeft behouden , en op vrijwillige bevolkingsbasis overal mondkapjes.
Zweden staat er net zo goed op , met veel minder vaccinaties , maar ook de bevolking die zelf kiest voor de basisregels.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 november 2021 - 14:30   quote  deeplink  
Zelfdiscipline dus en dat is helemaal weg in Nederland
In Afrika bij de ebola uitbraak niemand van ons ziek geworden, mondkapje,handenwassen, hygiene....
En Portugal is een voormalige dictatuur mensen weten nog wat het is luisteren, Zweden is een land van saamhoriigheid

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door piet de paler --
VVout
 VVout - zaterdag 13 november 2021 - 14:32   quote  deeplink  
We zouden gewoon bier moeten drinken, zat worden en het eens zijn dat we misschien nog wel kampioen worden dit jaar!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 november 2021 - 14:32   quote  deeplink  
@piet
Helemaal weg.... Wat een onzin.
Maar meer regulering zou bij een goed deel wenselijk zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door FR-Henk --
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:19 schreef FR-Henk het volgende:
Ehhhhhhh, welke voetballers zijn dan omgevallen, Patty?
ja idd henkie. ik merk op dat eriksen, aquero omvielen met een probleem aan de rikketik. volgens mij is dit een groter probleem want her en der las ik berichten waar dit ook gebeurde in andere voetbal klasses zeg maar. ik vraag me af of deze mening ergens op is gebaseerd. is het zo dat het na die vaccinaties vaker gebeurde?
komt het dan door die weerstand ivm vaccinatie?
er zijn wel veel dingen die we niet weten.

daarnaast weten we dat in de buitenlucht geen tot bijna geen besmetting voorkomt, dat heeft fieldlab al bewezen en ik verwijs ook nog even naar onze eigen onderzoeken vanuit casper en zijn vrienden die zomaar ineens werd stilgelegd.

ik denk dat er dus veel meer hartritmestoornis gevallen zijn bij gevanccineerden... wat denk jij van mijn mening henkie?
van geil
 van geil - zaterdag 13 november 2021 - 14:33   quote  deeplink  
Eens Piet.
En ook met VV op anderhalve meter.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 november 2021 - 14:34   quote  deeplink  
Pat ook arts of ziener ?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 november 2021 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:
Pat ook arts of ziener ?
Makkelijk hoor seizoenskaart door nano chip ingeplant, zou er ook een vaccinatie zijn voor het Feyenoord virus
Sorry pat ik had je hoger ingeschat
VVout
 VVout - zaterdag 13 november 2021 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:33 schreef van geil het volgende:
Eens Piet.
En ook met VV op anderhalve meter.
Echt Geile, ben er niet zo voor. Ben zelf tweemaal ingeënt en zou niet zo ziek meer moeten worden als het goed is, laat mij maar meer antistoffen opbouwen nu. De beste booster die je kunt bedenken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 november 2021 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:32 schreef pat het volgende:

[..]

ja idd henkie. ik merk op dat eriksen, aquero omvielen met een probleem aan de rikketik. volgens mij is dit een groter probleem want her en der las ik berichten waar dit ook gebeurde in andere voetbal klasses zeg maar. ik vraag me af of deze mening ergens op is gebaseerd. is het zo dat het na die vaccinaties vaker gebeurde?
komt het dan door die weerstand ivm vaccinatie?
er zijn wel veel dingen die we niet weten.

daarnaast weten we dat in de buitenlucht geen tot bijna geen besmetting voorkomt, dat heeft fieldlab al bewezen en ik verwijs ook nog even naar onze eigen onderzoeken vanuit casper en zijn vrienden die zomaar ineens werd stilgelegd.

ik denk dat er dus veel meer hartritmestoornis gevallen zijn bij gevanccineerden... wat denk jij van mijn mening henkie?
Dat het sterft van de meningen en wetenschappers die plots hun persoonlijke visie tot wetenschappelijke maat verheffen.
En Eriksen was NIET gevaccineerd toen ie omviel.

Teveel kutjes die zgn. weten, maar eigenlijk niet zeker weten....Aan beide kanten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door FR-Henk --
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:36 schreef piet de paler het volgende:
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:34 schreef piet de paler het volgende:
Pat ook arts of ziener ?
Makkelijk hoor seizoenskaart door nano chip ingeplant, zou er ook een vaccinatie zijn voor het Feyenoord virus
Sorry pat ik had je hoger ingeschat
sorry maar ik beweer helemaal geen arts te zijn.
sterker nog, ik stel het ter discussie...

nou niet te ver gaan he jantje haha ik bedoel alleen maar dat we eens wat kritischer moeten kijken en niet alles zomaar klakkeloos aannemen.
daarnaast stel ik ook de beleidsbepalers ter discussie in het laatste gedeelte he...
in hoeverre ben ik in je aanzien gevallen dan piet, omdat ik er anders over denk?
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat het sterft van de meningen en wetenschappers die plots hun persoonlijke visie tot wetenschappelijke maat verheffen.
En Drinken was NIET gevaccineerd oen ie omviel.

Teveel kutjes die zgn. weten, maar eigenlijk niet zeker weten....Aan beide kanten.
zekers henkie. dit wat je nu zegt stelt e.a. ook weer in perspectief he... #durftevragen
wie is drinken?

ik heb mijn mening niet willen verkondigen als waarheid, als dat zo overkomt bij deze de rectificatie daarvan dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door pat --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 november 2021 - 14:43   quote  deeplink  
Eriksen, kerel. Is hersteld.
En nou koffie.
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:43 schreef FR-Henk het volgende:
Eriksen, kerel. Is hersteld.
En nou koffie.
maar hij had het wel henk. toch iets om over na te denken.
zie het zo, de obesitas man of vrouw is superkwetsbaar voor een ic opname, ik vermoed ivm weerstand.
als een topsproter, die elke dag 20x wordt getest en gecontroleerd, volledig is gevaccineerd etc etc

als er een link is te leggen gaat dat in de toekomst natuurlijk veel problemen en opnames opleveren. zou je dat niet verder willen onderzoeken voordat je een vaccijn aan iemand opdringt?

het is gewoon een gezonde vraag, ik doe een colatje en ik wil geen oorlog ontketenen... ik probeer een discussie te ontlokken.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 13:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Corona, vaccinatie of egoïsme ?
Ik vind het allemaal niks ,alleen aan egoïsme kan jezelf aan werken.
Ik zou het snel oppakken als ik jou was.
Haha ik ben niet meer te redden maat.
Ben er gewoon niet gevoelig voor.

Jullie staan toch echt te ver van mij af om empathie te voelen.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:32 schreef VVout het volgende:
We zouden gewoon bier moeten drinken, zat worden en het eens zijn dat we misschien nog wel kampioen worden dit jaar!
Hier sluit ik mij bij aan.
Net lekker vissie van de markt gehaald en nu mijn eerste Hertog open getrokken
Cheers.
VVout
 VVout - zaterdag 13 november 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Proost en eet smakelijk.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 14:58   quote  deeplink  
Thanks, Cheers
pat
 pat - zaterdag 13 november 2021 - 15:00   quote  deeplink  
opmerkelijk:
https://www.hartstichting.nl/nieuws/klein-risico-hartproblemen-sporters-door-corona

en:
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/corona-is-ook-een-gevaar-voor-het-sportershart~b0ee9b57/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F

hmmm

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door pat --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 november 2021 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 10:01 schreef piet de paler het volgende:
Stylzz ben er ook moe van ....je hebt gelijk.
Je leest wat je wil lezen,gebruikt de grondwetten die je wil gebruiken,
En wordt echt moe van die citaten van zgn geleerde vrijheidstrijders......die zoch verheven voelen en zich als een soort Louis v Gaal voelen.
Effe weer 3 weken geen voetbal met publiek jammer.....maar niet het einde
Zo is t
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 13 november 2021 - 16:07   quote  deeplink  
Als jullie eppo's nou gewoon thuis gaat werken in plaats van files veroorzaken.
Dan kan ik tenminste gewoon doorrijden.
VVout
 VVout - zaterdag 13 november 2021 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 16:07 schreef Gerard_FR het volgende:
Als jullie eppo's nou gewoon thuis gaat werken in plaats van files veroorzaken.
Dan kan ik tenminste gewoon doorrijden.
Nu kan je ff gezellig op het forum, tijdens het rijden geen optie ;-)
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 13 november 2021 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:32 schreef pat het volgende:

[..]

ja idd henkie. ik merk op dat eriksen, aquero omvielen met een probleem aan de rikketik. volgens mij is dit een groter probleem want her en der las ik berichten waar dit ook gebeurde in andere voetbal klasses zeg maar. ik vraag me af of deze mening ergens op is gebaseerd. is het zo dat het na die vaccinaties vaker gebeurde?
komt het dan door die weerstand ivm vaccinatie?
er zijn wel veel dingen die we niet weten.

daarnaast weten we dat in de buitenlucht geen tot bijna geen besmetting voorkomt, dat heeft fieldlab al bewezen en ik verwijs ook nog even naar onze eigen onderzoeken vanuit casper en zijn vrienden die zomaar ineens werd stilgelegd.

ik denk dat er dus veel meer hartritmestoornis gevallen zijn bij gevanccineerden... wat denk jij van mijn mening henkie?
Mijn dochter heeft long covid en ook hartritme stoornissen veroorzaakt door het virus (want ze had toen geen vaccinatie). Onderzoek heeft aangetoond dat het virus nare complicaties kan hebben voor longen, hart en hersenen. Het is ook zo dat alle vaccinaties (medicijnen in het algemeen) bijwerkingen hebben. Dit kan leiden tot soms ernstige complicaties. De afweging die gemaakt wordt is of een medicijn/vaccinatie significant meer mensen redt dan dat er mensen zijn die daar wat aan overhouden. Vergelijk het bijvoorbeeld met een veiligheidsgordel. Het redt bij wijze van spreken 100 mensen en 1 zal er aan overlijden als hij het water in rijdt en zijn gordel niet los krijgt.
Miljoenen mensen worden gevaccineerd tegen allerlei ziektes zoals polio, baarmoederhalskanker en griep. Dat heeft zijn nut bewezen en een hoop leed voorkomen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 november 2021 - 16:38   quote  deeplink  
Pat, net als ik vroeg je zaken die je niet wist aan een Specialist.
En als je er geen verstand van had deed je wat hij zei, zonder in discussie te gaan.
Ik volgde altijd het gezag, en niet alleen als het mij uitkwam.Nederlanders voelen zich rebels.....maar zijn op dit moment het lachertje van Europa

@ Henk alles wat ik wit vind, vind jij zwart .raar trekje , ook je beledigende manier van praten laten zien dat je geen respect hebt, maar wel voordoet dat je dat wel bezit.
En ja roep maar weer wat over mijn Nederlands .......haal je tenminste je gram weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 november 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 november 2021 - 16:44   quote  deeplink  
Wat lul jij nou weer raar?
En waar beledigend?

Best hoor. Dit zijn jouw spoken.
Kan ook zijn dat je iets anders interpreteert dan ik zeg.

Als ik jou een lul vind zeg ik dat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 november 2021 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 november 2021 - 14:52 schreef Fart het volgende:

[..]

Haha ik ben niet meer te redden maat.
Ben er gewoon niet gevoelig voor.

Jullie staan toch echt te ver van mij af om empathie te voelen.
Dat weet ik toch ,anders hadden we destijds wel een biertje gedronken bij jou op t terras.
Fart
 Fart - zaterdag 13 november 2021 - 21:58   quote  deeplink  
Kunnen in plaats daarvan altijd nog naar Nijmegen.
Schijnt ook iemand een terras te hebben.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 november 2021 - 11:10   quote  deeplink  
Heb ook een weilandje kunnen 100 man staan op 1,5 meter hehehe
En ook nog een stal waar sommige forumleden in mogen slapen , moet ik wel even aan de ezel vragen of hij dat wil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 november 2021 door piet de paler --
van geil
 van geil - zondag 14 november 2021 - 12:20   quote  deeplink  
Denk dat de lege stadions meer bedoeld zijn om de politie en ME in te zetten bij zogenaamde rellen.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 november 2021 - 12:30   quote  deeplink  
Gewoon competitie 3 weekjes stilleggen opgelost, voetbal tussen kerst en oud en nieuw.
En Nedreland gaat zich toch niet plaatsen voor WK ( aanfluiting)
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 november 2021 - 12:53   quote  deeplink  
Je moet als regering gewoon de olifant in de kamer willen benoemen.
Waar vinden de meeste besmettingen plaats, hebben ze hun oorsprong:
Waar veel mensen bij elkaar komen en zich door elkaar heen verspreiden. Niet geplaceerd dus.
Dat maakt: werk, scholen, kroegen, discotheken, feesten en festivals.

En daar kun je maatregelen nemen. En dat doet altijd pijn.
MightyAce
 MightyAce - zondag 14 november 2021 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2021 - 12:53 schreef Stylzz het volgende:
Je moet als regering gewoon de olifant in de kamer willen benoemen.
Waar vinden de meeste besmettingen plaats, hebben ze hun oorsprong:
Waar veel mensen bij elkaar komen en zich door elkaar heen verspreiden. Niet geplaceerd dus.
Dat maakt: werk, scholen, kroegen, discotheken, feesten en festivals.

En daar kun je maatregelen nemen. En dat doet altijd pijn.
Het stoort me echt enorm dat er maatregelen komen zonder echte onderbouwing idd.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 november 2021 - 13:11   quote  deeplink  
Iets wat je niet weet, kun je ook niet vertellen toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0495650