BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 14 november 2021 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2021 - 13:11 schreef piet de paler het volgende:
Iets wat je niet weet, kun je ook niet vertellen toch?
Dit kun je eigenlijk best analyseren Piet. We hebben maatregelen losgelaten, gefaseerd.
En per fase liepen de besmettingen wat op. Wat hebben we als laatste losgelaten en toen ging t echt weer mis?

Ook de opmerkingen "De meeste besmettingen gebeuren thuis".
Nee de meeste besmettingen vinden plaats buitenshuis, de meeste doorgave van die besmettingen inderdaad in t gezin.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 november 2021 - 13:17   quote  deeplink  
Tja......."
Wachten tot de piek bereikt is lijkt mij....
En dan weer proberen ...wachten is op geneesmiddel,
van geil
 van geil - zondag 14 november 2021 - 13:32   quote  deeplink  
Dat is er al .maar niet in NL
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 november 2021 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 november 2021 - 13:32 schreef van geil het volgende:
Dat is er al .maar niet in NL
Volgens mij nog niet door EMA en er wordt getwijfeld aan werking
van geil
 van geil - zondag 14 november 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Dit is er een van de meerdere inmiddels
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.nu.nl/coronavirus/6165965/britse-toezichthouder-keurt-als-eerste-coronapil-goed.amp&ved=2ahUKEwiviPa08Zf0AhWMg_0HHRpiAAIQFnoECBMQAQ&usg=AOvVaw1nFkV74gipUALvfvxXk18d&cf=1
VVout
 VVout - zondag 14 november 2021 - 14:19   quote  deeplink  
Bepaalde geloofsgemeenschappen die meer vertrouwen op god kunnen nog steeds naar kerk/moskee. Daar valt best nog veel winst te halen maar zitten vandaag gewoon weer bijeen. Ook mogelijk gesloten noemen ze dat, net zo mooie omschrijving als functie elders.
piet de paler
 piet de paler - zondag 14 november 2021 - 15:17   quote  deeplink  
Maurice de Hondt heeft met staistieken berekend dat Nederland dorect moet gaan beginnen met de 2 G regel.
Ik weet het ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 14 november 2021 - 17:03   quote  deeplink  
Gaat nooit meer weg Corona want de mensen zelf zijn een virus..
Alexi
 Alexi - zondag 14 november 2021 - 19:48   quote  deeplink  
Sinterklaas is weer in het land......ik heb mijn schoen al klaar gezet!
van geil
 van geil - zondag 14 november 2021 - 19:51   quote  deeplink  
Ik mijn Duitse laarzen.
FR-030
 FR-030 - woensdag 17 november 2021 - 20:40   quote  deeplink  
€900.000 per wedstrijd verlies door een lege kuip.

We hadden nog slechts een eigen vermogen over van 1.5 miljoen.
Ook dit jaar weer een tekort dus zonder forse transfer opbrengsten. Corona brengt Feyenoord in serieus gevaar.

Iemand die nog rekent op een winteraankoop?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door FR-030 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 17 november 2021 - 20:53   quote  deeplink  
Ja .........winter speler HUUR
Kuip Failliet laten verklaren , amateurs een schop geven en BVO Feyenoord de kuip laten kopen voor symbolisch bedrag.
Lening afsluiten op kuip en 30 milj afkopen bij Goldman sachs.
Het kan ......

Bron deloitte ........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door piet de paler --
FR-030
 FR-030 - woensdag 17 november 2021 - 21:15   quote  deeplink  
Maar van welk geld moeten we dan gaan huren als we in het lopende boekjaar weer een fors tekort gaan laten zien door Corona verliezen? Dan wordt het verlies toch alleen maar groter door huurkosten?

BVO technisch failliet met negatief eigen vermogen straks door nieuw fors verlies als er geen positief transferresultaat wordt behaald?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 november 2021 door FR-030 --
FR-030
 FR-030 - woensdag 17 november 2021 - 21:25   quote  deeplink  
Heb je een link van de oplossing van Deloitte Piet?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 november 2021 - 09:55   quote  deeplink  
Stond ingezonden stuk in bussines weekly, niet online
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 10:08   quote  deeplink  
Dat is dan geen feit maar opinie. Beetje een stukje forum in een krant
MMM
 MMM - donderdag 18 november 2021 - 10:27   quote  deeplink  
Kan niet tippen aan dit forum.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 november 2021 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 10:08 schreef Stylzz het volgende:
Dat is dan geen feit maar opinie. Beetje een stukje forum in een krant
Dat klopt, maar ja wij weten ook niet alles.
Ik weet wel dat indien de stadion bv failliet gaat, de gemeente ook iets kan doen (( in het kader van in standhouding monument)
En ( gevaarlijk woord) een geldschieter die die 30 milj betaald , kan verder met het stadion ( onderpand).
Ook dit is speculatie , maar het is niet hopeloos
En met de huidige grondprijs helemaal niet ondenkelijk ( bron mijn makelaar)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door piet de paler --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 november 2021 - 13:13   quote  deeplink  
Ik zat gisteren naar die docu te kijken, over wel vaccinatie of niet vaccinatie
Zielig muziekje er onder bij de niet gevaccineerden .....man man wat kruipen sommige mensen in die slachtoffer rol
Gesteund door die zgn onafhankelijke docu makers.
Ik ben een simpele soldaat die veel dingen gedaan heeft maar ik ben toch niet de enige die weet dat elke beslissing consequenties heeft?
Vaccinatie .....zou kunnen betekenen dat je ziek wordt van dit spul en doodgaat
Geen vaccinatie zelfde probleem je kan doodgaan door covid , maar de overheid kan 2 G invoeren ( en echte principiële mensen zullen nooit buigen)
Maar ja wat is wijsheid...gelove we de medici, of ....van horen zeggen van ?
Ik hoop weer snel in het stadion te zitten...
ga nu even naar Lens om geprikt te worden 3 e prik
Zondag lekker kijken ( helaas zonder publiek)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door piet de paler --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 november 2021 - 13:39   quote  deeplink  
We hebben te maken met 2 a 3 weken na-ijleffect. Dus eerst besmettingen, 2-3 weken later ziekenhuis opnames en IC. Simpele rekensom leert dat we 2-3 weken geleden minder dan 7000 besmettingen per dag hadden. Dat heeft geleid tot de huidige bezetting van ziekenhuisafdelingen en IC. Ik geloof dat er nu tussen de 400-500 op de IC liggen. Een logisch verwachting zou zijn dat er over 2-3 weken zo'n 1200-1500 mensen op de IC verwacht kunnen worden. Immers, de huidige besmettingsgraad is de 20.000 per dag gepasseerd. Dat gaat dus weer erg spannend worden. Wat nu anders is, is dat Duitsland geen patiënten van Nederland over kunnen nemen omdat ze zelf vol liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door CobusIII --
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 november 2021 - 13:54   quote  deeplink  
Het is ook wel grappig om te zien dat elke sector zijn eigen straatje schoonveegt. "bij ons zijn er haast geen besmettingen, dat komt bij de ander voor bij ons niet".
Dat maakt allemaal niet zoveel uit. Buiten de deur loop je het virus op en thuis verspreid je het onder je huisgenoten. Thuis zit dus de grote vermenigvuldiger, maar het virus moet wel eerst opgelopen worden. verleden week was er een trouwerijtje met 60 gasten, meer dan 30 mensen raakte besmet tijdens deze feestelijke gebeurtenis. Die 30 mensen gaan naar huis en besmetten op deze manier ook nog even 120 mensen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door CobusIII --
van geil
 van geil - donderdag 18 november 2021 - 14:55   quote  deeplink  
De boel moet helemaal dicht
Er is is gewoon weer veel te laat opgetreden en die QR code werkt averechts.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 18 november 2021 - 15:05   quote  deeplink  
Marathon Rotterdam, betaald voetbal Rotterdam, toen geen oplopende besmettingen ?
Ik denk buiten weinig besmettingen , maar ik ben geen viroloog
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 14:55 schreef van geil het volgende:
De boel moet helemaal dicht
Er is is gewoon weer veel te laat opgetreden en die QR code werkt averechts.
hey geile ik heb niet echt de mogelijkheid gezien weer onbevreest te gaan feesten of wat dan ook.
ik ben dan ook niet "eruit" gegaan, daar licht het puntje denk ik meer dan die rare houding van de staat. die is altijd zo geweest.

Nou wil ik mezelf ook niet op de borst kloppen maar het enige wat ik deed naar de supermarkt en zo af en toe naar de coffeshop. Ik ben ook niet ziek geweest tijdens de gehele corona periode dus ergens liggen de dingen wat anders denk ik tov die besmettingen en degene die er "schuldig" aan zijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 15:41   quote  deeplink  
De gemiddelde mens kan niet om met vrijheden en gedragsregels.
Zo lang het niet gehandhaafd of afgedwongen wordt zoeken veel mensen de randen op en erover.
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 15:41 schreef Stylzz het volgende:
De gemiddelde mens kan niet om met vrijheden en gedragsregels.
Zo lang het niet gehandhaafd of afgedwongen wordt zoeken veel mensen de randen op en erover.
sorry maar helemaal niemand hoeft/mag voor een volwassene hoe hij of zij leeft. de consequenties zijn aan hem of haar.

je mag nooit iemand vertellen wat hij of zij moet doen volgens jou wetten danwel pricipes.
sterker nog, ik durft te zeggen dat nu juist die houding het grootste probleem is. iets niet mogen is ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door pat --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 15:47 schreef pat het volgende:

[..]

sorry maar helemaal niemand hoeft/mag voor een volwassene hoe hij of zij leeft. de consequenties zijn aan hem of haar.

je mag nooit iemand vertellen wat hij of zij moet doen volgens jou wetten danwel pricipes.
sterker nog, ik durft te zeggen dat nu juist die houding het grootste probleem is. iets niet mogen is ...
Ik zeg t juist precies andersom. Zolang dingen geen consequenties hebben zal t gros er zich niet aan houden.
Dus t moeten juist eerder wetten zijn dan gedragsregels.

Zelfde als de mensen die niet in Corona geloven omdat er bijna niemand doodgaat.
Die gaan t pas geloven wanneer we de lijken moeten opstapelen en de zieken in rijen voor t ziekenhuis liggen.
En zo lang dat niet gebeurt, zijn de vaccinaties en maatregelen maar onzin, terwijl t juist door die vaccinaties en maatregelen komt dat t niet gebeurt.
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 15:52 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zeg t juist precies andersom. Zolang dingen geen consequenties hebben zal t gros er zich niet aan houden.
Dus t moeten juist eerder wetten zijn dan gedragsregels.

Zelfde als de mensen die niet in Corona geloven omdat er bijna niemand doodgaat.
Die gaan t pas geloven wanneer we de lijken moeten opstapelen en de zieken in rijen voor t ziekenhuis liggen.
En zo lang dat niet gebeurt, zijn de vaccinaties en maatregelen maar onzin, terwijl t juist door die vaccinaties en maatregelen komt dat t niet gebeurt.
de consequentie is ziek worden van corona toch?
de lijken stapelen niet op toch?
zijn er rijen voor het ziekenhuis? dan nog moet je daar de overheid op aanspreken en niet iemand die ervoor kiest THUIS te blijven. als mensen zelf nog gaan feesten etc etc, ook die rare onnodige demonstraties... het is allemaal 1 pot nat.

als je thuis blijft wordt je niet ziek hoor, doe je dat niet dan wel. hun probleem en niet die van mij dacht ik zo dus waarom optreden?

ik snap je veroordelingen wel maar ik vind niet dat je je op die positie kan en mag zetten.

de consequentie is er, dat is ziek worden, eventueel naar de ic en daar overleden omdat je je er niet aan hield en zo nodig naar een meubelboulevard, carnaval feestje, theater etc etc moest gaan.
als je dat zo doet zullen die dikke mensen en al die kwetsbare mensen er wel anders over dneken, moet je het natuurlijk ook wel zo uitleggen anders klopt er weer niks van.

trouwens die vaccinatie werkt helemaal niet dus die gedachte kan je natuurlijk nooit aan een ander opdringen. dat kan gewoon niet. als die vaccinatie werkt als bijvoorbeeld een dtp prik dan is er ook geen reden te weigeren, nu duurt het 7 tot 8 maanden waarin je in die tijd ook gewoon besmettingen kan verooorzaken EN ook ziek kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door pat --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 16:03   quote  deeplink  
Ik spreek helemaal niemand ergens op aan. Ik kan jouw antwoorden ook niet echt volgen op mijn reacties.
Beetje dat jij Chinees spreekt en ik Japans. Klinkt bijna hetzelfde maar net even anders
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 16:05   quote  deeplink  
De vaccinatie zorgt er nu juist voor dat je niet zo ziek wordt dat je op de IC of in t ziekenhuis belandt.
En ja, bijna elk vaccin heb je meerdere dosis of ‘boosters’ nodig.
Kijk maar:
FEeclcUWYAo3Vop.jpg

Jouw voorbeeld staat er tussen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door Stylzz --
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 16:06   quote  deeplink  
hey als je het niet WIL snappen gozert kan ik er natuurlijk niks aan doen.

ga lekker anders verder mensen veroordelen en beperken zonder dat je ze zlef kent. je weet toch wel dat je dat bij elke reactie nu ook naar mij doet toch? En ik blijf er nog heel objectief over omdat je niet alleen mij bedoelt maar geloof mij, zie ik jou ergens en spreek jij mij er zo op aan dan denk ik toch wel dat je weet dat je tegengas krijgt?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:06 schreef pat het volgende:
hey als je het niet WIL snappen gozert kan ik er natuurlijk niks aan doen.

ga lekker anders verder mensen veroordelen en beperken zonder dat je ze zlef kent. je weet toch wel dat je dat bij elke reactie nu ook naar mij doet toch? En ik blijf er nog heel objectief over omdat je niet alleen mij bedoelt maar geloof mij, zie ik jou ergens en spreek jij mij er zo op aan dan denk ik toch wel dat je weet dat je tegengas krijgt?
Ik spreek jou helemaal nergens op aan.
Jij voelt je aangesproken.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 16:09   quote  deeplink  
Misschien moet je t over een uurtje allemaal nog eens teruglezen.
Schep even een luchtje.
Dat idee.
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:05 schreef Stylzz het volgende:
De vaccinatie zorgt er nu juist voor dat je niet zo ziek wordt dat je op de IC of in t ziekenhuis belandt.
En ja, bijna elk vaccin heb je meerdere dosis of ‘boosters’ nodig.
Kijk maar:
[ afbeelding ]

Jouw voorbeeld staat er tussen.
hardstikke leuk plaatje, ik kan ook achter photoshop een plaatje maken die het tegendeel bewijst.
voor de "gevaccineerden" die de "niet gevaccineerden" maar willen blijven beperken vraag ik je niet om ook weer op een stoel te gaan zitten waar je helemaal niks van begrijpt. doe dat nou niet.

jij hebt 1 punt en ik het andere. laat het daarbij maar ga mij niet overtuigen met dit soort ongefundeerde onzin, je pakt er eruit wat je wil maar er is altijd een tweede verhaal wat het onderuit haalt. nu bende gij een wappie jonguh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door pat --
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:07 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik spreek jou helemaal nergens op aan.
Jij voelt je aangesproken.
is dat zo ja?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:10 schreef pat het volgende:

[..]

is dat zo ja?
Ja. Lees t nu eens rustig terug. Je haalt er iets uit wat er niet staat.
Persoonlijke aanvallen op intelligentie zijn sowieso nogal treurig.
En Photoshop is niet nodig voor dingen die elke ouder weet ;-)
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja. Lees t nu eens rustig terug. Je haalt er iets uit wat er niet staat.
Persoonlijke aanvallen op intelligentie zijn sowieso nogal treurig.
En Photoshop is niet nodig voor dingen die elke ouder weet ;-)
lees zelef terug joh hahaha
VVout
 VVout - donderdag 18 november 2021 - 16:25   quote  deeplink  
Twee jaar de tijd gehad iets op te vinden, bevolking groeit en IC capaciteit is op een droevig niveau. Net zo als de hele zorg in het algemeen, die op management niveau wordt uitgezogen. Dat terwijl de afdrchten op het loon en eigen bijdragen er best mogen zijn, mag je vraagtekens zetten bij deze schaarse uitmonstering. Dus ja begrijpelijk dat Nederland weer tegen een probleem aan hikt nu, in Rheinland-Pfalz zitten we nu op een bezettingsgraad van 6%. Wel zijn er natuurlijk grootse opmerkingen over de aantallen, maar we zitten ook gelijk bij een teststation tegenwoordig als je maar denkt iets te voelen. Hoop dat we niet doorslaan met zijn alle nu en Nederland wens ik veel sterkte met dat stelletje schraperts op de zorg.

image.png
https://www.nu.nl/coronavirus/6164661/is-de-nederlandse-ic-capaciteit-zoveel-beperkter-dan-die-elders-in-europa.html]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 november 2021 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:10 schreef pat het volgende:

[..]

is dat zo ja?
Pfffff
pat
 pat - donderdag 18 november 2021 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Pfffff
hjb
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 november 2021 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:52 schreef pat het volgende:

[..]

hjb
HJB is een woord wat vaak gebruikt word op social media, het betekend namelijk Hou Je Bek. Het is een afkorting om meestal een beetje stoer te doen of om te gebruiken bij een ruzie op social media

https://www.betekenis-definitie.nl/HJB
CobusIII
 CobusIII - donderdag 18 november 2021 - 17:08   quote  deeplink  
Pat heeft het denk ik over individueel belang/recht versus groepsbelang/recht. Natuurlijk moet het beschikkingsrecht van het individu beschermd worden en dat moet wat mij betreft ver gaan. Maar zoals aan alles zitten hier ook grenzen. De groep kan zich niet opofferen aan het individu, het individu wel aan de groep. En dat laatste is wat hier gevraagd wordt. Ik ben niet voor gedwongen vaccinatie, maar als te veel mensen zich niet laten vaccineren en/of aan een aantal basisregels houden is het gevolg een lock-down. Daar moeten we dan niet om gaan mauwen. Het is het een of het ander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 november 2021 door CobusIII --
van geil
 van geil - donderdag 18 november 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 16:25 schreef VVout het volgende:
Twee jaar de tijd gehad iets op te vinden, bevolking groeit en IC capaciteit is op een droevig niveau. Net zo als de hele zorg in het algemeen, die op management niveau wordt uitgezogen. Dat terwijl de afdrchten op het loon en eigen bijdragen er best mogen zijn, mag je vraagtekens zetten bij deze schaarse uitmonstering. Dus ja begrijpelijk dat Nederland weer tegen een probleem aan hikt nu, in Rheinland-Pfalz zitten we nu op een bezettingsgraad van 6%. Wel zijn er natuurlijk grootse opmerkingen over de aantallen, maar we zitten ook gelijk bij een teststation tegenwoordig als je maar denkt iets te voelen. Hoop dat we niet doorslaan met zijn alle nu en Nederland wens ik veel sterkte met dat stelletje schraperts op de zorg.

[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/coronavirus/6164661/is-de-nederlandse-ic-capaciteit-zoveel-beperkter-dan-die-elders-in-europa.html]
Ik vind het echt een schande.
En nog erger, dit kabinet verwerpt weer een motie voor opschaling.
Sterker nog, en worden nog meer ziekenhuizen gesloten, en de zorg wordt verder afgeschaald.
VVout
 VVout - donderdag 18 november 2021 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 november 2021 - 18:09 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik vind het echt een schande.
En nog erger, dit kabinet verwerpt weer een motie voor opschaling.
Sterker nog, en worden nog meer ziekenhuizen gesloten, en de zorg wordt verder afgeschaald.
Echt niet te volgen toch, afschalen maar er komen steeds meer mensen bij waarvan ook nog eens vergrijzing een extra specifieke capaciteit vergt. Heupen knieën en andersoortig oudere problemen, ze staan langs de kantlijn ook al voor de Corona en het laat ze koud.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 november 2021 - 18:50   quote  deeplink  
Toch gaan er elk jaar miljarden meer naar de zorg.
Probleem zit veel meer dat de zorgverzekeraars zo’n enorme zeg in hebben wat een ziekenhuis wel en niet kan.

T zit veel complexer.
VVout
 VVout - donderdag 18 november 2021 - 18:57   quote  deeplink  
Slechts een excuus. Organisaties moeten eens aangepakt worden en geldstromen moeten daar aankomen waarvoor ze bestemd zijn. Luxemburg heeft.b.v. een centrale sociale kas en niet tig privé ziekenfondsen en pensioenfondsen enz. die er allemaal van moeten leven en beter worden. Heeft de hoogst aangeschreven gezondheidssysteem voor hun burgers btw.
van geil
 van geil - donderdag 18 november 2021 - 21:52   quote  deeplink  
Opschalen is eigenlijk heel simpel, en veel goedkoper dan dit gedoe.
En buiten dat, what the fuck om het over geld te hebben in deze.
Gezondheidszorg moet op 1 staan!
Maar dit kabinet is structureel de hele zorg aan het wurgen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 november 2021 - 12:14   quote  deeplink  
Oei Oostenrijk neemt geen halve maatregelen .................
van geil
 van geil - vrijdag 19 november 2021 - 12:21   quote  deeplink  
Het land van de wereldoorlogen
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 19 november 2021 - 14:06   quote  deeplink  
Zal wel een lock down aankomen..

Als het aan mij ligt het volgende:
Algemene maatregel door het jaar heen:
- thuiswerken blijven stimuleren waar het kan
- mondkapjes in openbare gelegenheden

Daarnaast 3 geplande harde lock downs per jaar zodat iedereen zich ruim van te voren kan voorbereiden. Ik zit dan te denken aan begin september 2 weken, eind november 2 weken en de laatste 2 weken van maart. De hele samenleving kan zich daar op instellen. Midden en klein bedrijf kunnen die tijd gebruiken voor onderhoudswerkzaamheden, studie etc. festivals en dergelijke kunnen data ruim van te voren plannen. Iedereen weet waar hij aan toe is.
Daarnaast de zorg beheerst opschalen.
Vaccinatie stimuleren, niet verplichten.
Kortom geen paniek en ad-hoc maatregelen waar niemand een touw aan kan vastknopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 november 2021 door CobusIII --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote Feyenoord & de coronacrisis topic









0.0474638