BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 18 oktober 2023 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 oktober 2023 - 13:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je kan een training absoluut niet vergelijken met een wedstrijd voor het echie, daarnaast moet hij eigenlijk meerdere wedstrijden op doen anders pakt hij nog geen ritme.

Een goaltjes dief moet je niet op andere posities zetten.

Hoe kan jij dit nou zeggen van die 1,5 minuut dat hij gespeeld heeft, hier moet je een voetballer niet op afrekenen.

Natuurlijk zijn er betere spitsen die het bij Ajax beter zullen doen dan Brobbey en Mikautadze maar geef hem een minuten in de spits dan weten we het, wie weet is hij de slechtste aankoop ooit en heb je gelijk maar het is onzin dat je hem nu al afrekent.
Uiteindelijk moet je met je inzet dat ook afdwingen. En dat laat je zien op trainingen en de minuten die je krijgt.

Als je als nieuwe speler dan gaat lopen sjokken en eigenlijk laat zien je best niet te doen heb je absoluut geen recht om te spelen.

En dit is ook niet nieuw. Zo werkt de gezonde voetbalwereld al heel erg lang.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 oktober 2023 - 18:58   quote  deeplink  
HUNTELAAR HEEFT BURN-OUT WERK ZAAMHEDEN STIL GELEGD.

Klaas-Jan Huntelaar zal de komende periode niet werkzaam zijn bij Ajax. Dat meldt Voetbal International vrijdagmiddag. De technisch manager van de Amsterdammers heeft een burn-out. Om die reden heeft de voormalig topspits zich ziekgemeld.

Dat laat een woordvoerder van Ajax weten aan VI. Huntelaar verlengde aan het begin van afgelopen zomer zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2027. Zijn focus kwam dit seizoen meer op Jong Ajax te liggen. Bij de hoofdmacht werd hij door de inmiddels vertrokken directeur voetbalzaken Sven Mislintat ook niet meer betrokken. Bij geen enkele aankoop van de afgelopen transferwindow had Huntelaar inspraak.

Nadat Mislintat door Ajax de deur werd gewezen, bleef de voormalig spits van onder meer AC Milan en Real Madrid zich focussen op Jong Ajax. Daarnaast moest hij ook 'in de dagelijkse gang van zaken' behoorlijk wat taken overnemen. Zo stond hij onlangs nog het publiek in de Johan Cruijff ArenA te woord tijdens het afscheid van Jurriën Timber. Het is op dit moment nog niet duidelijk wanneer Huntelaar zijn werkzaamheden weer oppakt. 'Voorlopig zal hij rust moeten nemen', aldus VI.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 20 oktober 2023 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 oktober 2023 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je met je inzet dat ook afdwingen. En dat laat je zien op trainingen en de minuten die je krijgt.

Als je als nieuwe speler dan gaat lopen sjokken en eigenlijk laat zien je best niet te doen heb je absoluut geen recht om te spelen.

En dit is ook niet nieuw. Zo werkt de gezonde voetbalwereld al heel erg lang.
Zou kunnen dat ze hebben lopen sjokken maar heb dit niet gezien, wanneer Akpom en Mikautadze er in kwamen deden ze wel hun best had ik het idee.

Vond ze beiden niet goed invallen maar de tijd was echt te kort om hier een oordeel over te vellen zonder wedstrijd ritme.

Ook ik twijfel over het niveau van de spelers, ze zouden wat meer moeten spelen maar dan wel op hun positie, ben alleen bang dat we dan nog meer punten verliezen.

Snap niet dat ze tussen door geen oefenwedstrijden hebben gepland om vastigheden te creëeren.
p111
 p111 - vrijdag 20 oktober 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 19:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou kunnen dat ze hebben lopen sjokken maar heb dit niet gezien, wanneer Akpom en Mikautadze er in kwamen deden ze wel hun best had ik het idee.

Vond ze beiden niet goed invallen maar de tijd was echt te kort om hier een oordeel over te vellen zonder wedstrijd ritme.

Ook ik twijfel over het niveau van de spelers, ze zouden wat meer moeten spelen maar dan wel op hun positie, ben alleen bang dat we dan nog meer punten verliezen.

Snap niet dat ze tussen door geen oefenwedstrijden hebben gepland om vastigheden te creëeren.
Dan moet je spelers hebben om te oefenen,Steijn heeft al verklaard dat ze al 2 oefenwedstrijden hebben moeten afzeggen omdat ze niet genoeg spelers hadden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 21 oktober 2023 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 22:12 schreef p111 het volgende:

[..]

Dan moet je spelers hebben om te oefenen,Steijn heeft al verklaard dat ze al 2 oefenwedstrijden hebben moeten afzeggen omdat ze niet genoeg spelers hadden.
Die waren er toch voor dat de interlands begonnen, dit had al veel eerder gemoeten, met name toen het direct slecht ging
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 23:08   quote  deeplink  
Is Kaplan fit genoeg om te spelen tegen Brighton en/ of PSV ???
p111
 p111 - dinsdag 24 oktober 2023 - 23:15   quote  deeplink  
Denk het niet is er bijna een jaar uitgeweest,nu voor het eerst een kwartiertje bij Jong.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 oktober 2023 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 23:15 schreef p111 het volgende:
Denk het niet is er bijna een jaar uitgeweest,nu voor het eerst een kwartiertje bij Jong.
Had het gelezen vandaar mijn vraag, jammer misschien na de winterstop.

Laten we hopen dat we nu eindelijk gebruik kunnen maken van hem
AkaS
 AkaS - woensdag 25 oktober 2023 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2023 - 18:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
HUNTELAAR HEEFT BURN-OUT WERK ZAAMHEDEN STIL GELEGD.

Klaas-Jan Huntelaar zal de komende periode niet werkzaam zijn bij Ajax. Dat meldt Voetbal International vrijdagmiddag. De technisch manager van de Amsterdammers heeft een burn-out. Om die reden heeft de voormalig topspits zich ziekgemeld.

Dat laat een woordvoerder van Ajax weten aan VI. Huntelaar verlengde aan het begin van afgelopen zomer zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2027. Zijn focus kwam dit seizoen meer op Jong Ajax te liggen. Bij de hoofdmacht werd hij door de inmiddels vertrokken directeur voetbalzaken Sven Mislintat ook niet meer betrokken. Bij geen enkele aankoop van de afgelopen transferwindow had Huntelaar inspraak.

Nadat Mislintat door Ajax de deur werd gewezen, bleef de voormalig spits van onder meer AC Milan en Real Madrid zich focussen op Jong Ajax. Daarnaast moest hij ook 'in de dagelijkse gang van zaken' behoorlijk wat taken overnemen. Zo stond hij onlangs nog het publiek in de Johan Cruijff ArenA te woord tijdens het afscheid van Jurriën Timber. Het is op dit moment nog niet duidelijk wanneer Huntelaar zijn werkzaamheden weer oppakt. 'Voorlopig zal hij rust moeten nemen', aldus VI.
Dit is absoluut geen prettig nieuws. Een signaal dat het nog fouter dan fout zit bij Ajax. Hij is een strijder en laat zich niet snel gek maken. Dus of de berichtgeving is niet goed of het einde van Klaas bij Ajax is in zicht.... Ik vermoed dat er dingen op stapel staan die niet goed zijn gevallen bij hem.... En dat zijn rol richting de toekomst er niet rooskleurig uitzag...
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 oktober 2023 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 07:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit is absoluut geen prettig nieuws. Een signaal dat het nog fouter dan fout zit bij Ajax. Hij is een strijder en laat zich niet snel gek maken. Dus of de berichtgeving is niet goed of het einde van Klaas bij Ajax is in zicht.... Ik vermoed dat er dingen op stapel staan die niet goed zijn gevallen bij hem.... En dat zijn rol richting de toekomst er niet rooskleurig uitzag...
Zijn rol zag er toch juist wel rooskleurig uit wat ik las ? Hij zou samen met kroes gaan werken..
remco k
 remco k - woensdag 25 oktober 2023 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is Kaplan fit genoeg om te spelen tegen Brighton en/ of PSV ???
Afgelopen maandag 20 minuten met Jong gespeeld.
remco k
 remco k - woensdag 25 oktober 2023 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 07:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit is absoluut geen prettig nieuws. Een signaal dat het nog fouter dan fout zit bij Ajax. Hij is een strijder en laat zich niet snel gek maken. Dus of de berichtgeving is niet goed of het einde van Klaas bij Ajax is in zicht.... Ik vermoed dat er dingen op stapel staan die niet goed zijn gevallen bij hem.... En dat zijn rol richting de toekomst er niet rooskleurig uitzag...
Ik denk dat we moeten oppassen met allemaal aannames.

Een burn-out heeft nooit alleen als reden werk. Daar ligt altijd meer aan ten grondslag, dat hebben heel veel studies erover uitgewezen.
Vaak denkt men dat het wel een enkele oorzaak heeft, echter komt er altijd meer aan het licht.
remco k
 remco k - woensdag 25 oktober 2023 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 oktober 2023 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Is Kaplan fit genoeg om te spelen tegen Brighton en/ of PSV ???
Hij speelt overigens als linker centrale verdediger. Daar hebben we in de basis nu Hato staan. Die moet je niet meer op links willen hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 oktober 2023 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelt overigens als linker centrale verdediger. Daar hebben we in de basis nu Hato staan. Die moet je niet meer op links willen hebben.
Kaplan of Hato niet meer op links willen hebben ?

Zelf zou ik lekker de verdediging laten staan..

Gaeei satulo Hato sosa.. die kunnen echt wel meer dan wat we gezien hebben.. of gewoon toch een 532

Gaeei Kaplan satulo Hato sosa
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 oktober 2023 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 14:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelt overigens als linker centrale verdediger. Daar hebben we in de basis nu Hato staan. Die moet je niet meer op links willen hebben.
Dat wist ik van Kaplan maar Hato deed het als linksback toch ook niet verkeerd.
Akkoord aanvallend minder dan Sosa maar verdedigend beduidend beter

Ik Vind Sosa verdedigend dramatisch, in ieder geval niet oplettend genoeg.

Je hebt met Kaplan wel meer lengte centraal staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 oktober 2023 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan of Hato niet meer op links willen hebben ?

Zelf zou ik lekker de verdediging laten staan..

Gaeei satulo Hato sosa.. die kunnen echt wel meer dan wat we gezien hebben.. of gewoon toch een 532

Gaeei Kaplan satulo Hato sosa
Ik zou Ajax op dit moment (even zonder Kaplan te weinig wedstrijdritme) zoals het Nederlands Elftal soms speelt met wingbacks spelen.

Altijd 3 man achter.

De gedachte van mijn opstelling is de 0 houden tegen Brighton en PSV

Met deze opstelling kan je aanvallend ook goed voetbal spelen indien je het compact houdt

,............Ramaj............

...Sutalo....Hato.... Avila...

Gaaei.....................Sosa

.......Vos......Tahirovic......

,,..........Berghuis...........

......Bergwijn....Forbs......
hjf
 hjf - woensdag 25 oktober 2023 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat we moeten oppassen met allemaal aannames.

Een burn-out heeft nooit alleen als reden werk. Daar ligt altijd meer aan ten grondslag, dat hebben heel veel studies erover uitgewezen.
Vaak denkt men dat het wel een enkele oorzaak heeft, echter komt er altijd meer aan het licht.
Eens. Ik heb er maar 3 gehad. Dus ik kan erover meepraten helaas.
hjf
 hjf - woensdag 25 oktober 2023 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan of Hato niet meer op links willen hebben ?

Zelf zou ik lekker de verdediging laten staan..

Gaeei satulo Hato sosa.. die kunnen echt wel meer dan wat we gezien hebben.. of gewoon toch een 532

Gaeei Kaplan satulo Hato sosa
5-3-2 dus. Wat Van Gaal voor ogen heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 oktober 2023 - 23:04   quote  deeplink  
Lijkt me een logische keuze op dit moment, eerst zorgen dat we zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen.

Niet dat je hier mee voor verdedigend voetbal kiest, dit kan ook goed aanvallend zijn.

Het is maar hoe hoog of laag je wingbacks staan
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 oktober 2023 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lijkt me een logische keuze op dit moment, eerst zorgen dat we zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen.

Niet dat je hier mee voor verdedigend voetbal kiest, dit kan ook goed aanvallend zijn.

Het is maar hoe hoog of laag je wingbacks staan
En het zijn best aanvallende backs, en goeie ook qua voorzetten...
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2023 - 10:00   quote  deeplink  
Met Sosa heb je een prima aanvallende back.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 oktober 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2023 - 10:00 schreef p111 het volgende:
Met Sosa heb je een prima aanvallende back.
Zeker weten aanvallend in orde, alleen moet hij wel beter in verdedigen worden want dat lijkt me wel belangrijk op zijn positie
p111
 p111 - donderdag 26 oktober 2023 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2023 - 12:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten aanvallend in orde, alleen moet hij wel beter in verdedigen worden want dat lijkt me wel belangrijk op zijn positie
Als je met 5 achterin speelt,is dat minder kwetsbaar maar met Tylor is dat bijna onmogelijk
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2023 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 16:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Kaplan of Hato niet meer op links willen hebben ?

Zelf zou ik lekker de verdediging laten staan..

Gaeei satulo Hato sosa.. die kunnen echt wel meer dan wat we gezien hebben.. of gewoon toch een 532

Gaeei Kaplan satulo Hato sosa
Ja als je Kaplan wil laten spelen zul je moeten schuiven. Hoeft van mij niet hè.
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 17:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat wist ik van Kaplan maar Hato deed het als linksback toch ook niet verkeerd.
Akkoord aanvallend minder dan Sosa maar verdedigend beduidend beter

Ik Vind Sosa verdedigend dramatisch, in ieder geval niet oplettend genoeg.

Je hebt met Kaplan wel meer lengte centraal staan.
Hato geeft zelf alleen aan liever niet als linksback te spelen. En ik
Vind dat je spelers zo veel mogelijk in hun eigen kracht moet laten spelen als ze het al goed doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 oktober 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2023 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hato geeft zelf alleen aan liever niet als linksback te spelen. En ik
Vind dat je spelers zo veel mogelijk in hun eigen kracht moet laten spelen als ze het al goed doen.
Ben ik met je eens, de spelers kennen zich zelf het best.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 oktober 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2023 - 19:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja als je Kaplan wil laten spelen zul je moeten schuiven. Hoeft van mij niet hè.
Ook niet als het een toegevoegde waarde is ?
remco k
 remco k - donderdag 26 oktober 2023 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 oktober 2023 - 20:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook niet als het een toegevoegde waarde is ?
Hato is je beste centrale verdediger. Die ga je daar toch nooit meer weghalen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 27 oktober 2023 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 oktober 2023 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lijkt me een logische keuze op dit moment, eerst zorgen dat we zo min mogelijk doelpunten tegen krijgen.

Niet dat je hier mee voor verdedigend voetbal kiest, dit kan ook goed aanvallend zijn.

Het is maar hoe hoog of laag je wingbacks staan
Indd eerst maar op de 0 spelen. 532 lijkt me prima om mee te beginnen.
Gaaei en Sosa kunnen prima wat hoger spelen als je voorstaat.

Maar heb de voorzetten van beide gezien gisteren dit was ook dieptriest.
Bergwijn, Forbs en Brobbey creëeren ook totaal niets.

Akpom kan volgens mij in een twee spitsen systeem, Mikautadze ben ik ook benieuwd naar. Taylor moet er ook uit. Lastig zat om hier de juiste formatie van te maken.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2023 - 08:32   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat er hier mensen Tadic graag zagen vertrekken.

Whahahahahahaha.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2023 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2023 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Indd eerst maar op de 0 spelen. 532 lijkt me prima om mee te beginnen.
Gaaei en Sosa kunnen prima wat hoger spelen als je voorstaat.

Maar heb de voorzetten van beide gezien gisteren dit was ook dieptriest.
Bergwijn, Forbs en Brobbey creëeren ook totaal niets.

Akpom kan volgens mij in een twee spitsen systeem, Mikautadze ben ik ook benieuwd naar. Taylor moet er ook uit. Lastig zat om hier de juiste formatie van te maken.
Akpom. 20 minuten. Geen enkele keer de bal geraakt. Kom even op zeg. Die jongen mag niet eens op de bank zitten man.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 oktober 2023 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Akpom. 20 minuten. Geen enkele keer de bal geraakt. Kom even op zeg. Die jongen mag niet eens op de bank zitten man.
De balen kwamen indd erg veel voorin en kreeg bruikbare ballen..

Pl2 aardig wat gescoord dacht ik zo, dat zie ik Brobbey vooralsnog niet voor elkaar krijgen in die competitie..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 oktober 2023 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 08:32 schreef remco k het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen Tadic graag zagen vertrekken.

Whahahahahahaha.
Vertrekken of wel eens gewisseld mogen worden omdat die op dat moment geen toegevoegde waarde had is een aardig verschil..
hjf
 hjf - zaterdag 28 oktober 2023 - 16:36   quote  deeplink  
Steven Bergwijn zou serieus in de belangstelling staan van Al-Ettifaq. Het zou mooi zijn als hij nog circa € 20 mln. zou opbrengen. Meer zal het niet worden, maar dat is mijn inschatting.
remco k
 remco k - zaterdag 28 oktober 2023 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 14:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De balen kwamen indd erg veel voorin en kreeg bruikbare ballen..

Pl2 aardig wat gescoord dacht ik zo, dat zie ik Brobbey vooralsnog niet voor elkaar krijgen in die competitie..
Er zijn 7 ballen op hem gespeeld waarbij die buitenspel bal niet eens mee telt. Hij heeft ze letterlijk alle 7 verloren en de bal niet eens aangeraakt.

En het grootste deel van zijn wedstrijden bij Middlesbrough niet als spits hè. Alleen wil hij nu alleen daar spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 oktober 2023 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 oktober 2023 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zijn 7 ballen op hem gespeeld waarbij die buitenspel bal niet eens mee telt. Hij heeft ze letterlijk alle 7 verloren en de bal niet eens aangeraakt.

En het grootste deel van zijn wedstrijden bij Middlesbrough niet als spits hè. Alleen wil hij nu alleen daar spelen.
Nahja niet als 10 in dit systeem... en dat begrijp ik wel... Maar Brobbey bakt er ook geen pepernoot meer van.. mjah wie wel eigenlijk.. in 4 maand tijd alle spelers het vertrouwen compleet weg, ik vind het knap..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 oktober 2023 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 08:32 schreef remco k het volgende:
En dan te bedenken dat er hier mensen Tadic graag zagen vertrekken.

Whahahahahahaha.
Tadic zat Ajax ook in de weg. Werd ook een lastige op de bank.
Coaches durfden hen niet te wisselen en was ook niet goed genoeg meer voor het team met drukzetten enz. Of vond je vorig seizoen geweldig? Ja zijn statistieken waren goed maar hij kon het team steeds minder dragen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 oktober 2023 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2023 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Akpom. 20 minuten. Geen enkele keer de bal geraakt. Kom even op zeg. Die jongen mag niet eens op de bank zitten man.
Kan hem niet beoordelen als hij de bal niet krijgt. Heeft er vorig seizoen toch genoeg ingelegd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kan hem niet beoordelen als hij de bal niet krijgt. Heeft er vorig seizoen toch genoeg ingelegd.
Heeft geen fatsoenlijke bal toe gespeeld gekregen, je kan een speler nooit op 15 minuten beoordelen.
Een speler wil zich dan te veel bewijzen, loopt dan te veel achter de man een bal aan.

Als ik eerlijk moet zijn heb ik het nog niet gezien in hem maar nu beoordeel ik hem ook te vroeg

Ajax had met dit vreemdelingen legioen tussentijds veel meer oefenwedstrijden moeten gespeeld hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2023 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft geen fatsoenlijke bal toe gespeeld gekregen, je kan een speler nooit op 15 minuten beoordelen.
Een speler wil zich dan te veel bewijzen, loopt dan te veel achter de man een bal aan.

Als ik eerlijk moet zijn heb ik het nog niet gezien in hem maar nu beoordeel ik hem ook te vroeg

Ajax had met dit vreemdelingen legioen tussentijds veel meer oefenwedstrijden moeten gespeeld hebben
Liever naar Ibiza
hjf
 hjf - zondag 29 oktober 2023 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 13:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Liever naar Ibiza
Ho. We are going to Ibiza. The Island in the Meditarrian See. Is mijn favourite vakantiebestemming al meer dan 45 jaar.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tadic zat Ajax ook in de weg. Werd ook een lastige op de bank.
Coaches durfden hen niet te wisselen en was ook niet goed genoeg meer voor het team met drukzetten enz. Of vond je vorig seizoen geweldig? Ja zijn statistieken waren goed maar hij kon het team steeds minder dragen.
Ach hou op man. Tadic is nu nog steeds beter dan alles wat er bij Ajax rondloopt en dan 95% van de hele eredivisie. Ook in Turkije weer bij een hoop goals assists en met name gecreëerde kansen betrokken.

Niemand zou het team moeten dragen, op een enkeling na geloof ik daar ook totaal niet in. Hij zou nu gewoon je beste man zijn geweest.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2023 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kan hem niet beoordelen als hij de bal niet krijgt. Heeft er vorig seizoen toch genoeg ingelegd.
7 ballen ingespeeld gekregen en niet in staat geweest om er eentje aan te raken omdat hij dus alle duels zelf verloor.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 oktober 2023 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 11:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft geen fatsoenlijke bal toe gespeeld gekregen, je kan een speler nooit op 15 minuten beoordelen.
Een speler wil zich dan te veel bewijzen, loopt dan te veel achter de man een bal aan.

Als ik eerlijk moet zijn heb ik het nog niet gezien in hem maar nu beoordeel ik hem ook te vroeg

Ajax had met dit vreemdelingen legioen tussentijds veel meer oefenwedstrijden moeten gespeeld hebben
Klopt. Akpom kan scoren maar inderdaad weet niet of hij het gewenste niveau heeft. Mikautadze zelfde verhaal.

Brobbey vond ik ook het best als invaller achter Haller. Tegenstander moe en dan kon hij vaak wel iets creëeren met zijn power. Misschien past die rol hem komende periode ook beter.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 29 oktober 2023 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 19:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach hou op man. Tadic is nu nog steeds beter dan alles wat er bij Ajax rondloopt en dan 95% van de hele eredivisie. Ook in Turkije weer bij een hoop goals assists en met name gecreëerde kansen betrokken.

Niemand zou het team moeten dragen, op een enkeling na geloof ik daar ook totaal niet in. Hij zou nu gewoon je beste man zijn geweest.
Vind het dubbel. Hij was vaak te druk met het team en trainers durfden hem nooit te wisselen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 oktober 2023 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 21:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt. Akpom kan scoren maar inderdaad weet niet of hij het gewenste niveau heeft. Mikautadze zelfde verhaal.

Brobbey vond ik ook het best als invaller achter Haller. Tegenstander moe en dan kon hij vaak wel iets creëeren met zijn power. Misschien past die rol hem komende periode ook beter.
Zeker weten, ik had het overigens alleen over Brobbey.

Akpom schijnt te kunnen scoren, maar heb te weinig bal contacten gezien van hem. Wat ik van

Mikautadze gezien heb is dat hij in ieder geval meer techniek heeft dan Brobbey maar dat is niet moeilijk.

Omdat Brobbey te veel kansen nodig heeft wordt het tijd dat ze een keer met Mikautadze beginnen, ben benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2023 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 oktober 2023 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 23:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker weten, ik had het overigens alleen over Brobbey.

Akpom schijnt te kunnen scoren, maar heb te weinig bal contacten gezien van hem. Wat ik van

Mikautadze gezien heb is dat hij in ieder geval meer techniek heeft dan Brobbey maar dat is niet moeilijk.

Omdat Brobbey te veel kansen nodig heeft wordt het tijd dat ze een keer met Mikautadze beginnen, ben benieuwd.
Ja en Brobbey vond ik sterk vanaf de bank achter Haller.
Gewoon die andere twee proberen en Brobbey laatste half uur als het niet loopt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 oktober 2023 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 07:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja en Brobbey vond ik sterk vanaf de bank achter Haller.
Gewoon die andere twee proberen en Brobbey laatste half uur als het niet loopt.
Zo denk ik er ook over, hij is meer een spits voor de laatste 20 minuten wanneer er gescoord moet worden.
Zoals achter Haller 2 seizoenen geleden
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2023 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2023 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind het dubbel. Hij was vaak te druk met het team en trainers durfden hem nooit te wisselen.
Dat hoefde ook niet. De beste man creëerde meer kansen dan welke speler dan ook in de eredivisie, wedstrijd voor wedstrijd.

Het hele hij speelde niet goed is echt een of ander gegroeid media dingetje. Want wat moet je als vleugelspeler nog meer doen?

Man man man. Ik zou hem op de fiets halen als hij nog zou willen spelen voor Ajax.
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2023 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2023 - 09:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over, hij is meer een spits voor de laatste 20 minuten wanneer er gescoord moet worden.
Zoals achter Haller 2 seizoenen geleden
Brobbey was op het afwerken na gisteren echt heel goed. Door hem en zijn loopacties worden vrijwel alle kansen gecreëerd.

Ik was geen fan van hem, maar dat kwam juist doordat hij dit eerder ook niet deed. Hij is momenteel gewoon je gevaarlijke aanvaller.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1053240