BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 02 december 2023 - 00:04   quote  deeplink  
Mika Godts uitgevallen bij jong met een ogenschijnlijk heel zware knie blessure.
p111
 p111 - zaterdag 02 december 2023 - 09:15   quote  deeplink  
Vreselijk als het bewezen is dat het door het kunstgras komt hoop ik dat er eindelijk een verbod komt op dit smerige kunstgras.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 05 december 2023 - 19:41   quote  deeplink  
Ik heb zo maar het vermoeden dat Bergwijn na de winterstop niet meer voor Ajax speelt.

Avila en Mikautadze zie ik verhuurd worden.

Enfin we gaan het zien
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 december 2023 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 december 2023 - 09:15 schreef p111 het volgende:
Vreselijk als het bewezen is dat het door het kunstgras komt hoop ik dat er eindelijk een verbod komt op dit smerige kunstgras.
Dat komt er al in de eredivisie... Maar blessures loop je ook op op een knollen veld, en ook die zijn er genoeg...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 december 2023 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2023 - 19:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik heb zo maar het vermoeden dat Bergwijn na de winterstop niet meer voor Ajax speelt.

Avila en Mikautadze zie ik verhuurd worden.

Enfin we gaan het zien
Dat zou ik niet zo erg vinden.... winterse verkoop is prima.

Ik zou Ajax wel eens willen zien voetballen met Brobbey en Achpom samen in de spits in een soort 3-5-2 opstelling.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 december 2023 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 13:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dat zou ik niet zo erg vinden.... winterse verkoop is prima.

Ik zou Ajax wel eens willen zien voetballen met Brobbey en Achpom samen in de spits in een soort 3-5-2 opstelling.
Gaaei rensch satulo Hato sosa
Bergwijn Berghuis
Hylson
Brobbey akpom

Iets in die geest bedoel je ?
remco k
 remco k - woensdag 06 december 2023 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 01:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat komt er al in de eredivisie... Maar blessures loop je ook op op een knollen veld, en ook die zijn er genoeg...
Nou knollenvelden heb je vrijwel niet meer. Die velden liggen er vaak echt prima bij. En zelfs een veld wat de spelers slecht vinden is vaak nog tien keer beter dan een veld bij de amateurs. En al helemaal 100 keer beter dan kunstgras. In het amateurvoetbal zijn blessures bij de selectie teams abnormaal veel. Selecties daar bestaan vaak uit veel meer spelers dan normaal. Alleen maar door de hoeveelheid blessures.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 december 2023 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2023 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou knollenvelden heb je vrijwel niet meer. Die velden liggen er vaak echt prima bij. En zelfs een veld wat de spelers slecht vinden is vaak nog tien keer beter dan een veld bij de amateurs. En al helemaal 100 keer beter dan kunstgras. In het amateurvoetbal zijn blessures bij de selectie teams abnormaal veel. Selecties daar bestaan vaak uit veel meer spelers dan normaal. Alleen maar door de hoeveelheid blessures.
Maar een kunstgrasveld van de amateurs kan je weer niet vergelijken bij de profs..
Moet zeggen dat er bij ons vroeger amper blessures waren op kunstgras, vond ik het zelf wat ? Nee...

Maar hey het is niet eens een discussie, kunstgras moet weg.. er gaan niks boven vieze broekjes en de geur van gras
.. dus begrijp me niet verkeerd ;)
remco k
 remco k - zaterdag 09 december 2023 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 december 2023 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar een kunstgrasveld van de amateurs kan je weer niet vergelijken bij de profs..
Moet zeggen dat er bij ons vroeger amper blessures waren op kunstgras, vond ik het zelf wat ? Nee...

Maar hey het is niet eens een discussie, kunstgras moet weg.. er gaan niks boven vieze broekjes en de geur van gras
.. dus begrijp me niet verkeerd ;)
Toevallig een aantal weken terug in Almelo bij een leverancier geweest voor onze eigen vereniging en de kunstgrasvelden zijn tegenwoordig vrijwel hetzelfde aan kwaliteit bij bvo’s en amateurverenigingen.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 december 2023 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2023 - 14:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Toevallig een aantal weken terug in Almelo bij een leverancier geweest voor onze eigen vereniging en de kunstgrasvelden zijn tegenwoordig vrijwel hetzelfde aan kwaliteit bij bvo’s en amateurverenigingen.
Denk dat het door het sproeien komt wat het wat lekkerder laat voetballen..

Bij ON, het veld naast het stadion speelde wij altijd en af en toe voor de flauwekul mochten we op het veld van Heracles trainen/voetballen..

Vond dat echt een wereld van verschil..

Moet ik wel eerlijk zeggen dat is al wel een beste tijd geleden toen de kunstgrasvelden pas net er waren..

Dus wat je zegt kan prima kloppen, maar geef mij maar echt gras als verdediger (vroeger dan) en dan het liefst met een heel klein beetje regen :P
remco k
 remco k - maandag 11 december 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Blind gisteren weer geweldig bij een geweldig goed spelend Girona. Druk zetten vooruit, veel ruimte in de rug en een drie mans defensie. Aan de bal een van de beste spelers op het veld gisteren.

En staan gewoon bovenaan in Laliga.

Tsja en dat vond men niet goed genoeg voor Ajax.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2023 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2023 - 21:35 schreef remco k het volgende:
Blind gisteren weer geweldig bij een geweldig goed spelend Girona. Druk zetten vooruit, veel ruimte in de rug en een drie mans defensie. Aan de bal een van de beste spelers op het veld gisteren.

En staan gewoon bovenaan in Laliga.

Tsja en dat vond men niet goed genoeg voor Ajax.
Vond je hem goed bij Ajax de laatste tijd dan ? Ps hun spelen met een 5 mans verdediging
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2023 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2023 - 09:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond je hem goed bij Ajax de laatste tijd dan ? Ps hun spelen met een 5 mans verdediging
Ze spelen meestal met een driemanschap verdediging vol gas op de aanval man, waar heb je het over. Je kijkt waarschijnlijk niet eens.

En hey Wie was er wel goed vorig seizoen of dit seizoen. Maar ja. Een paar slechte potjes en een deel van die kut supporters gaan meteen spelers uitfluiten.

Heel eerlijk, wat er nu allemaal aan schijtbakken spelers is gekocht komt voor een heel groot deel door het gezanik en gezeik van supporters. Men gunt de club ook helemaal geen tijd om fatsoenlijk beleid uit te oefenen.
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2023 - 09:16   quote  deeplink  
En het zegt al genoeg.

Je vond Haller een kut spits en bent de aankoop van Akpom en Mikautadze aan het verdedigen.

Zie je de ironie?
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 december 2023 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 09:16 schreef remco k het volgende:
En het zegt al genoeg.

Je vond Haller een kut spits en bent de aankoop van Akpom en Mikautadze aan het verdedigen.

Zie je de ironie?
Nu haal je haller erbij en je kraakt Brobbey af op zijn aannames... Zie je de ironie ?
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 december 2023 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze spelen meestal met een driemanschap verdediging vol gas op de aanval man, waar heb je het over. Je kijkt waarschijnlijk niet eens.

En hey Wie was er wel goed vorig seizoen of dit seizoen. Maar ja. Een paar slechte potjes en een deel van die kut supporters gaan meteen spelers uitfluiten.

Heel eerlijk, wat er nu allemaal aan schijtbakken spelers is gekocht komt voor een heel groot deel door het gezanik en gezeik van supporters. Men gunt de club ook helemaal geen tijd om fatsoenlijk beleid uit te oefenen.
Met bal bezit indd en hoogdruk zetten, absoluut.. bij bal verlies staan er gewoon 5 achterin..

Anyway wat bedoel je met het laatste ?
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2023 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nu haal je haller erbij en je kraakt Brobbey af op zijn aannames... Zie je de ironie ?
Ah lekker man. Je reageert weer eens niet. Brobbey was gewoon niet goed genoeg, niet in zijn goals en niet in zijn spel. En dan blijft er weinig over.

Maar ach. Haller was topscoorder van de Champions league. Brobbey van…… oja niks.
remco k
 remco k - donderdag 14 december 2023 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2023 - 13:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Met bal bezit indd en hoogdruk zetten, absoluut.. bij bal verlies staan er gewoon 5 achterin..

Anyway wat bedoel je met het laatste ?
Precies wat er staat. Vrij duidelijk lijkt me.

Overigens blijven ze druk zetten op de bal met meerdere spelers en zij de buitenste spelers meestal helemaal geen backs.
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2023 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah lekker man. Je reageert weer eens niet. Brobbey was gewoon niet goed genoeg, niet in zijn goals en niet in zijn spel. En dan blijft er weinig over.

Maar ach. Haller was topscoorder van de Champions league. Brobbey van…… oja niks.
Ik verdedig de aankopen zoals jij aankopen ook altijd verdedigde, geef ze de tijd om te wennen.. daarbij verdedigde jij aankopen die in een soepel draaiend elftal kwamen.. deze jongens waren vanaf dag 1 target om afgebrand te worden en hebben 0 minuten mogen wennen in een kut elftal met een kut trainer...
nummer10
 nummer10 - donderdag 14 december 2023 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 00:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies wat er staat. Vrij duidelijk lijkt me.

Overigens blijven ze druk zetten op de bal met meerdere spelers en zij de buitenste spelers meestal helemaal geen backs.
En toch komt blind niet vaak in een 1 tegen 1 situatie wat zijn zwakte (snelheid) bloot legt.. en dat was het probleem bij een Ajax zowel centraal als back..

Wat me meer stak bij blind is dat hij er opzettelijk (Emmen een voorbeeld) met de pet er naar gooide omdat hij op de bank kwam na een paar hele zwakke optredens..

Dat Schreuder wegging en moest was een feit, maar een jonge van de club mag dit gewoon niet doen naar de supporters vind ik..
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2023 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 december 2023 - 09:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En toch komt blind niet vaak in een 1 tegen 1 situatie wat zijn zwakte (snelheid) bloot legt.. en dat was het probleem bij een Ajax zowel centraal als back..

Wat me meer stak bij blind is dat hij er opzettelijk (Emmen een voorbeeld) met de pet er naar gooide omdat hij op de bank kwam na een paar hele zwakke optredens..

Dat Schreuder wegging en moest was een feit, maar een jonge van de club mag dit gewoon niet doen naar de supporters vind ik..
Jij maakt ervan dat ie dat deed. Eigen interpretatie en meer niet.

Gewoon een fantastische prof die nu gewoon laat zien dat iedereen hier er vorig jaar volledig naast zat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 december 2023 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 00:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij maakt ervan dat ie dat deed. Eigen interpretatie en meer niet.

Gewoon een fantastische prof die nu gewoon laat zien dat iedereen hier er vorig jaar volledig naast zat.
Ook in Bayern ? Nogmaals, 532 en weinig verdedigende taken. maar doe nu niet zo alsof dat team plots zo goed is enkel door blind 🤣
remco k
 remco k - vrijdag 15 december 2023 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 01:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ook in Bayern ? Nogmaals, 532 en weinig verdedigende taken. maar doe nu niet zo alsof dat team plots zo goed is enkel door blind 🤣
Ah dat is waar ook. Je kan niet lezen. Sorry man.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 december 2023 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 december 2023 - 00:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij maakt ervan dat ie dat deed. Eigen interpretatie en meer niet.

Gewoon een fantastische prof die nu gewoon laat zien dat iedereen hier er vorig jaar volledig naast zat.
Ok dan deed die dat niet en was die op dat moment echt kut en dus terecht bankzitter..
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 december 2023 - 19:16   quote  deeplink  
Wat een gezeik weer. Die Daley Blind is gewoon een super goede voetballer, een speler met extreme kwaliteiten en ook extreme tekortkomingen.

Als de rest van het team om hem heen in balans is kan hij in zijn kracht komen en is hij aanvallend/opbouwend een enorme aanwinst.

Maar zodra de balans minder goed in het team zit, komt zijn extreme tekortkoming bloot te liggen. En nee dat betekent niet dat alle tegendoelpunten dan vanaf zijn positie komen door zijn directe tegenstander.

De tegengoal zal zelfs 9 van de 10 keer vanaf een andere positie komen, maar is weldegelijk een gevolg van extreme traagheid en dat andere naast hun eigen taak ook altijd met de rem moeten spelen, rekennighoudende met zijn zwakte.

En dus dat!
nummer10
 nummer10 - zondag 17 december 2023 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 december 2023 - 19:16 schreef AkaS het volgende:
Wat een gezeik weer. Die Daley Blind is gewoon een super goede voetballer, een speler met extreme kwaliteiten en ook extreme tekortkomingen.

Als de rest van het team om hem heen in balans is kan hij in zijn kracht komen en is hij aanvallend/opbouwend een enorme aanwinst.

Maar zodra de balans minder goed in het team zit, komt zijn extreme tekortkoming bloot te liggen. En nee dat betekent niet dat alle tegendoelpunten dan vanaf zijn positie komen door zijn directe tegenstander.

De tegengoal zal zelfs 9 van de 10 keer vanaf een andere positie komen, maar is weldegelijk een gevolg van extreme traagheid en dat andere naast hun eigen taak ook altijd met de rem moeten spelen, rekennighoudende met zijn zwakte.

En dus dat!
Niks aan toe te voegen
hjf
 hjf - zondag 17 december 2023 - 10:43   quote  deeplink  
Naar mijn mening zal de winter transferwindow benut moeten worden met het verlengen van een aantal zeer talentvolle spelers uit de eigen jeugd. Te beginnen met Hato. Verder zal er gepoogd moeten worden met het verkopen van een aantal Mislantat aankopen, die niet of nauwelijks aan de bak komen of zullen gaan komen. Alex Kroes treedt pas in maart 2024 aan en zal eerst de organisatie neer gaan zetten met de poppetjes op de juiste plaats. Daarna moeten we gaan nadenken over het versterken van de selectie, maar dan in de zomer transferwindow. Cl voetbal is voor dit seizoen toch al uit zicht of er moet een wonder gebeuren wat ik niet zie dat het gaat gebeuren. Fijne feestdagen allen!!
remco k
 remco k - maandag 18 december 2023 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 december 2023 - 19:16 schreef AkaS het volgende:
Wat een gezeik weer. Die Daley Blind is gewoon een super goede voetballer, een speler met extreme kwaliteiten en ook extreme tekortkomingen.

Als de rest van het team om hem heen in balans is kan hij in zijn kracht komen en is hij aanvallend/opbouwend een enorme aanwinst.

Maar zodra de balans minder goed in het team zit, komt zijn extreme tekortkoming bloot te liggen. En nee dat betekent niet dat alle tegendoelpunten dan vanaf zijn positie komen door zijn directe tegenstander.

De tegengoal zal zelfs 9 van de 10 keer vanaf een andere positie komen, maar is weldegelijk een gevolg van extreme traagheid en dat andere naast hun eigen taak ook altijd met de rem moeten spelen, rekennighoudende met zijn zwakte.

En dus dat!
Zeker. En dus had hij een gigantische meerwaarde moeten zijn voor dit Ajax en het Ajax van afgelopen seizoen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 23 december 2023 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 december 2023 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. En dus had hij een gigantische meerwaarde moeten zijn voor dit Ajax en het Ajax van afgelopen seizoen.
Nee Remco, juist integendeel. Hij had gigantisch lopen verzuipen. De selectie van vorig seizoen en dit seizoen redden het zelf al niet eens om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Laat staan als ze ook nog eens de verdedigende tekortkomingen van Daley Blind moeten compenseren.

Toen ik laatst aangaf dat ik Sutalo een absolute zwakte vind binnen de selectie zowel verdedigend en helemaal opbouwend kwam jij er met een post overheen waarin je aangaf dat hij verdedigend geen fout maakt...

Beide stellingen van jou zowel over deze kroatische miskoop als je bewering over Blind tonen mij dat je er toch niet zo heel veel verstand van hebt ;-)

Net als die Tahirovic... Lekker boeien hoeveel kilometers deze miskoop aflegt. Hij moet slim en functioneel lopen. Vrijlopen zodat hij vanuit de opbouw aangespeeld kan worden en hij het spel kan verleggen of wellicht met een functionele dribbel de tegenstander uit elkaar speelt.

Maar deze domoor snapt er werkelijk geen reet van en ze techniek is ook niet je van het.

Geen wonder dat Mourinho hem liet vertrekken, dat had ik meteen wel door. Die Mourinho is een galbak van de bovenste plank, maar die laat geen talent naar Ajax vertrekken als hij het idee heeft dat deze op het punt staat om door te breken of binnen een paar jaar een sterkhouder gaat kunnen zijn.

Die dataduitser is gewoon een hersenspinsel van die Hendriks en dat heeft ons gigantisch veel geld gekost en gaat ons ook de komende jaren nog heel veel geld kosten.

Ongelofelijk dat hij niet met kop en kont door de onze medesupporters de toegang naar Ajax burelen wordt ontzegt.

Deze man is hoofdverantwoordelijk voor het huidige schandaal.

We hebben letterlijk laatste gestaan en worden door amateurs uit de beker geflikkert.

Nog nooit is een Ajax bladzijde zo zwart geweest en die Hendriks mag maar blijven zitten!!! ????

Het roer moet radicaal om.

----------------------------- Ramaj ---------------------------------

------------------- Rensch ----------- Hato -------------------------

Gaaei ---------------------------------------------------------- Sosa

Dit zou mijn verdediging zijn voor nu met heel snel een aankoop voor linksachter en een goede nummer 6.

In de zomer verder verkopen wat je verkopen kan. Eigen jeugd inpassen en 1 of 2 kwalitatieve aankopen doen en dan verder bouwen met jeugd en telkens 1 of 2 gerichte aankopen die ook direct kwaliteit toevoegen!

En oprotten met die succesbestuurders zoals die Hendriks en met hem de persoon die hem zijn hand boven het hoofd houdt. Oprotten met al die hufters!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 december 2023 - 12:21   quote  deeplink  
Deze spelers mogen van mij vertrekken:

Sutalo
Avila
Salah Eddine
Forbs
Mikautadze

Behouden maar op de bank

Tahirovic
Gaaei
Sosa

Mijn verdediging:

Rensch.....aankoop.....Hato.....aankoop

Verdedigende middenvelder: Vos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 december 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zaterdag 23 december 2023 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Deze spelers mogen van mij vertrekken:

Sutalo
Avila
Salah Eddine
Forbs
Mikautadze

Behouden maar op de bank

Tahirovic
Gaaei
Sosa

Mijn verdediging:

Rensch.....aankoop.....Hato.....aankoop

Verdedigende middenvelder: Vos
Wij hebben Kaplan nog naast Hato ,wel aankoop linksback
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 23 december 2023 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 14:17 schreef p111 het volgende:

[..]

Wij hebben Kaplan nog naast Hato ,wel aankoop linksback
Kaplan is zoals ook Hato LCV
remco k
 remco k - zaterdag 23 december 2023 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 10:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee Remco, juist integendeel. Hij had gigantisch lopen verzuipen. De selectie van vorig seizoen en dit seizoen redden het zelf al niet eens om een fatsoenlijke wedstrijd te spelen. Laat staan als ze ook nog eens de verdedigende tekortkomingen van Daley Blind moeten compenseren.

Toen ik laatst aangaf dat ik Sutalo een absolute zwakte vind binnen de selectie zowel verdedigend en helemaal opbouwend kwam jij er met een post overheen waarin je aangaf dat hij verdedigend geen fout maakt...

Beide stellingen van jou zowel over deze kroatische miskoop als je bewering over Blind tonen mij dat je er toch niet zo heel veel verstand van hebt ;-)

Net als die Tahirovic... Lekker boeien hoeveel kilometers deze miskoop aflegt. Hij moet slim en functioneel lopen. Vrijlopen zodat hij vanuit de opbouw aangespeeld kan worden en hij het spel kan verleggen of wellicht met een functionele dribbel de tegenstander uit elkaar speelt.

Maar deze domoor snapt er werkelijk geen reet van en ze techniek is ook niet je van het.

Geen wonder dat Mourinho hem liet vertrekken, dat had ik meteen wel door. Die Mourinho is een galbak van de bovenste plank, maar die laat geen talent naar Ajax vertrekken als hij het idee heeft dat deze op het punt staat om door te breken of binnen een paar jaar een sterkhouder gaat kunnen zijn.

Die dataduitser is gewoon een hersenspinsel van die Hendriks en dat heeft ons gigantisch veel geld gekost en gaat ons ook de komende jaren nog heel veel geld kosten.

Ongelofelijk dat hij niet met kop en kont door de onze medesupporters de toegang naar Ajax burelen wordt ontzegt.

Deze man is hoofdverantwoordelijk voor het huidige schandaal.

We hebben letterlijk laatste gestaan en worden door amateurs uit de beker geflikkert.

Nog nooit is een Ajax bladzijde zo zwart geweest en die Hendriks mag maar blijven zitten!!! ????

Het roer moet radicaal om.

----------------------------- Ramaj ---------------------------------

------------------- Rensch ----------- Hato -------------------------

Gaaei ---------------------------------------------------------- Sosa

Dit zou mijn verdediging zijn voor nu met heel snel een aankoop voor linksachter en een goede nummer 6.

In de zomer verder verkopen wat je verkopen kan. Eigen jeugd inpassen en 1 of 2 kwalitatieve aankopen doen en dan verder bouwen met jeugd en telkens 1 of 2 gerichte aankopen die ook direct kwaliteit toevoegen!

En oprotten met die succesbestuurders zoals die Hendriks en met hem de persoon die hem zijn hand boven het hoofd houdt. Oprotten met al die hufters!
Ach ja. Gelukkig zit ik vrij vaak goed over aankopen en gedachtes over spelers.

En dat het een hele grote en belangrijke speler had moeten zijn, betekend niet dat dit ook zo zou zijn binnen deze groep.

Maar goed, vooralsnog staat hij samen met Real 8 punten los van de achtervolgers in la Liga, spelen ze het type spel dat Ajax graag wil spelen en wordt hij daar terecht gezien als een van de belangrijkste pijlers in dat team.

Verder leuk wat je schrijft over het bestuur, dat riepen een aantal hier jaren geleden al en toen waren we gek.

Misschien dat je het licht in het vervolg ook eens wat eerder gaat zien.
p111
 p111 - zaterdag 23 december 2023 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kaplan is zoals ook Hato LCV
Hij kan ook rechts spelen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 december 2023 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 december 2023 - 23:48 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij kan ook rechts spelen
Iedereen kan op zich links of rechts spelen maar je moet ze op die positie gebruiken waar ze het meest rendement hebben
p111
 p111 - zondag 24 december 2023 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2023 - 14:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Iedereen kan op zich links of rechts spelen maar je moet ze op die positie gebruiken waar ze het meest rendement hebben
Hij is een groot talent Jack
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 24 december 2023 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 december 2023 - 15:57 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij is een groot talent Jack
Zeer zeker, hij heeft ook lengte wat ook belangrijk is achter in.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 december 2023 - 00:54   quote  deeplink  
Fijne feestdagen mannen.. maar er een mooi 2024 van en hopelijk staat Ajax spoedig weer op (mooi filmpje overigens van het media team)
hjf
 hjf - zaterdag 30 december 2023 - 12:26   quote  deeplink  
Ik heb aangegeven, dat ik het niet op winterse transfers heb. Nu schijnt een ex-jeugdspeler, die nu bij Dortmund speelt (Julian Rijkhoff) graag terug te willen keren. Maar 1 er zullen dan een aantal spelers moeten vertrekken en 2 van huren zou ik een slechte optie vinden, omdat ik dan voor koop zou gaan als hij een echte versterking is en achter Brian Brobbey 2e spits wordt. Is dit een buitenkansje (hangt natuurlijk van de transfersom die Dortmund wil hebben)? Graag jullie onderbouwde mening.
remco k
 remco k - zaterdag 30 december 2023 - 23:25   quote  deeplink  
Rijkhoff is net 2 of 3 seizoenen weg bij Ajax. Wel het type spits waar ik heel blij van wordt. Beetje zoals Dolberg, een jongen met een eigen actie en een prima afmaker.

Geen idee of e hem nu moeten halen en of het nu een versterking is.
p111
 p111 - zaterdag 30 december 2023 - 23:52   quote  deeplink  
Het is een jonge gast met Ajax ervaring en een ander soort spits als Brobbey.Voor een ander spelletje als het nodig is en jong mag weinig kosten,zodat je evt er weinig tot niks op kan verliezen of misschien wel weer met winst kan verkopen als dat nodig zou zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 december 2023 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 23:25 schreef remco k het volgende:
Rijkhoff is net 2 of 3 seizoenen weg bij Ajax. Wel het type spits waar ik heel blij van wordt. Beetje zoals Dolberg, een jongen met een eigen actie en een prima afmaker.

Geen idee of e hem nu moeten halen en of het nu een versterking is.
De gedachte is eerst in Jong Ajax

Ik wordt ook blij van een spits die een eigen actie kan maken dus laat maar komen

Alleen ben ik bang dat Dortmund hem niet makkelijk laat gaan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 december 2023 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - zondag 31 december 2023 - 12:49   quote  deeplink  
Bij Dortmund heeft hij amper tot niet gespeelt en is ook niet mee op trainingskamp.
hjf
 hjf - zondag 31 december 2023 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 12:49 schreef p111 het volgende:
Bij Dortmund heeft hij amper tot niet gespeelt en is ook niet mee op trainingskamp.
Dan hoeft hij dus niet veel te kosten!
hjf
 hjf - zondag 31 december 2023 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 december 2023 - 23:52 schreef p111 het volgende:
Het is een jonge gast met Ajax ervaring en een ander soort spits als Brobbey.Voor een ander spelletje als het nodig is en jong mag weinig kosten,zodat je evt er weinig tot niks op kan verliezen of misschien wel weer met winst kan verkopen als dat nodig zou zijn.
Laten we hem eerst maar proberen binnen te halen nu of in de zomer voordat we aan verkopen met winst gaan denken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 31 december 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 december 2023 - 12:49 schreef p111 het volgende:
Bij Dortmund heeft hij amper tot niet gespeelt en is ook niet mee op trainingskamp.
Even een quote...

Rijkhoff zit tot en met 2026 vast aan de Duitse club. "Julian heeft zich zeer positief ontwikkeld in onze opleiding en is daarnaast een belangrijke speler in de Nederlandse jeugdelftallen", meldde Lars Ricken, directeur van de BVB-jeugdopleiding op de clubsite. "We zijn blij dat we een centrumspits in onze academie hebben die consequent doelpunten maakt."

Heeft gewoon zijn wedstrijden gespeeld voor Borussia Dortmund under 19

Maar het klopt dat hij niet mee op trainingskamp is omdat er wellicht al onderhandeld wordt
remco k
 remco k - woensdag 03 januari 2024 - 10:37   quote  deeplink  
Hij traint uberhaubt nog niet vast mee bij het eerste.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 03 januari 2024 - 13:33   quote  deeplink  
Toch wel grappig, eravnuit gaande dat het klopt wat Steijn had gevraagd aan Mislintat...

Bij een van zijn eerste besprekingen met de Raad van Commissarissen heeft hij gezegd dat hij Nicolás Tagliafico, Jerdy Schouten, Josip Sutalo, Dest en Noa Lang zou willen hebben.

Denk dat je best een aardig elftal had gehad in dat geval. Dan had je lnksback en rechtsback iemand die het spelletje jent en snelheid heeft.
Noa Lang komt beter uit de verf dan Bergwijn en die had je echt kunnen verkopen aan het middenoosten!!!

Maarja als als als, het is net gebeurd en kijk waar we staan....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 03 januari 2024 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 13:33 schreef Ajax we love you het volgende:
Toch wel grappig, eravnuit gaande dat het klopt wat Steijn had gevraagd aan Mislintat...

Bij een van zijn eerste besprekingen met de Raad van Commissarissen heeft hij gezegd dat hij Nicolás Tagliafico, Jerdy Schouten, Josip Sutalo, Dest en Noa Lang zou willen hebben.

Denk dat je best een aardig elftal had gehad in dat geval. Dan had je lnksback en rechtsback iemand die het spelletje jent en snelheid heeft.
Noa Lang komt beter uit de verf dan Bergwijn en die had je echt kunnen verkopen aan het middenoosten!!!

Maarja als als als, het is net gebeurd en kijk waar we staan....
Achteraf is het makkelijk praten, wie zegt dat die allemaal hadden gekomen ?

Op deze manier laat Steyn weten dat het niet aan hem lag, hier heb ik helemaal niets mee
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 januari 2024 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 januari 2024 - 13:33 schreef Ajax we love you het volgende:
Toch wel grappig, eravnuit gaande dat het klopt wat Steijn had gevraagd aan Mislintat...

Bij een van zijn eerste besprekingen met de Raad van Commissarissen heeft hij gezegd dat hij Nicolás Tagliafico, Jerdy Schouten, Josip Sutalo, Dest en Noa Lang zou willen hebben.

Denk dat je best een aardig elftal had gehad in dat geval. Dan had je lnksback en rechtsback iemand die het spelletje jent en snelheid heeft.
Noa Lang komt beter uit de verf dan Bergwijn en die had je echt kunnen verkopen aan het middenoosten!!!

Maarja als als als, het is net gebeurd en kijk waar we staan....
Lang en had je Bergwijn al... En we kennen lang natuurlijk als het even tegen zit..

Dest heb je rensch lopen

Ziyech en taqlifico kon financieel (loon) niet

Satulo is er gekomen, en valt toch best tegen nog..

Hou je schouten over... Eens.. maar hadden we al niet genoeg middenvelders ?

Steijn heeft gewoon heel hard gefaald en alles en iedereen uit elkaar getrokken door uitspraken in de media..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.1085000