BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 06 december 2020 - 11:45   quote  deeplink  
Wat betreft aanvoer talent/ en doorstroming daarvan , beleid of financiële perspectieven heeft AZ wel momentum.
In dat licht is Feyenoord best wel een vreemde keuze imo.
Of het zou te maken moeten hebben met wat Stylzz aanstipt :
de historie, achterban en het stadion. Meer zou ik niet kunnen bedenken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door tomson --
ar
 ar - zondag 06 december 2020 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 11:45 schreef tomson het volgende:
Wat betreft aanvoer talent/ en doorstroming daarvan , beleid of financiële perspectieven heeft AZ wel momentum.
In dat licht is Feyenoord best wel een vreemde keuze imo.
Of het zou te maken moeten hebben met wat Stylzz aanstipt :
de historie, achterban en het stadion. Meer zou ik niet kunnen bedenken.
Dat, met wellicht investeerders?
kenny
 kenny - zondag 06 december 2020 - 11:50   quote  deeplink  
AZ heeft boter op het hoofd , je geloof toch niet dat AZ zelf wacht tot 30 mei om gesprekken en te kijken om slot te vervangen ?? natuurlijk zijn ze zelf ook al aan het orienteren nadat ze te horen kregen dat slot niet wilde verlengen
het steek ze omdat slot overstapt naar de concurrent en dan reageren ze kinderachtig , moet wel zeggen dat het slimmer was geweest als slot het had gemeld binnen AZ maar goed hier zal hij ook van leren , het lijkt mij een integere eerlijke man een een zeer goede trainer
R()b
 R()b - zondag 06 december 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Als Slot de opvolger zou worden van Ronald Koeman, dan had AZ zijn reisvergoeding achteraf nog betaald, met een taart, bloemen, en 10 kilo kaas.

Hopelijk sloopt Groningen Az vandaag.

Edit : Denk ook eventjes aan de aandacht die Az nu heeft gehad internationaal.
Negatieve aandacht is ook aandacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2020 door R()b --
Bowie
 Bowie - zondag 06 december 2020 - 11:56   quote  deeplink  
Slot heeft bij Sparta gespeeld, is dus in Rotterdam geweest en kent de kracht van de club.

Verder word ik nou een beetje lacherig van alle verhalen of ie naar een amateurselectie gaat.
Als wij allemaal fit zijn is de selectie beter dan die van AZ en minimaal gelijkwaardig aan PSV, alleen tegen onze Amsterdamse broerders moeten we 't afleggen als je eerlijk bent.

Maar met een doelman tegen Oranje, 3 verdedigers die in of tegen nationale selectie aanzitten, 2 middenvelders idem en 2 tot 3 aanvallers idem heb je gewoon een prima selectie.

Plus nog eens de potentie van de club, de Kuip, Rotterdam, ga maar door.

Jezus zeg, er zijn journalisten en hier doen er ook mee die schetsen of Slot een stap terug doet.

Wij zijn Feyenoord!

Toch?
Stylzz
 Stylzz - zondag 06 december 2020 - 12:02   quote  deeplink  
Zoals t er nu voorstaat voor de toekomstig dat ook Zo
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 06 december 2020 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 december 2020 - 18:37 schreef MMM het volgende:

[..]

Nog niet maar zou het nog anders lopen?
Zoals ik alles leest verwacht ik dat ie gaat komen, ben benieuwd, spelers bij az zijn te spreken over zijn trainerskwaliteiten..
R()b
 R()b - zondag 06 december 2020 - 12:07   quote  deeplink  
Na 3 gesprekken kan je hem niet laten vallen.
Naja... in voetbal kan alles.
Sun Tzu... :)
tomson
 tomson - zondag 06 december 2020 - 14:25   quote  deeplink  
Heel veel succes gewenst Arne :) Die zal zich vandaag nog wel eens flink aan de kale bats gekrabbeld hebben ..
MightyAce
 MightyAce - zondag 06 december 2020 - 14:26   quote  deeplink  
Slotje.
ar
 ar - zondag 06 december 2020 - 14:31   quote  deeplink  
Mwoehaha flauw
VVout
 VVout - zondag 06 december 2020 - 14:37   quote  deeplink  
Afbeelding+spruitjes.jpg
ar
 ar - zondag 06 december 2020 - 14:42   quote  deeplink  
VV snel verwijderen dit, anders kom ik je zoeken..
En dan schranzen we hem leeg haha.
VVout
 VVout - zondag 06 december 2020 - 14:43   quote  deeplink  
Smakelijk :) nu ga ik kas, ff me verzetten op wat anders.
CobusIII
 CobusIII - zondag 06 december 2020 - 15:06   quote  deeplink  
Gio naar AZ zou grappig zijn...
tomson
 tomson - zondag 06 december 2020 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 december 2020 - 14:37 schreef VVout het volgende:
[ afbeelding ]
Spekjes ertussen uit gevist. Er zijn nog spruitjes voor de liefhebbers.. doei !
van geil
 van geil - woensdag 09 december 2020 - 18:52   quote  deeplink  
Kale bedoeling.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 december 2020 - 18:54   quote  deeplink  
Bedoening.
Frstu
 Frstu - zaterdag 12 december 2020 - 10:58   quote  deeplink  
Bij az heeft hij gewoon een goed elftal geërfd van Van den Brom.

Bovendien is az een club met een duidelijke visie/ structuur.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 december 2020 - 12:05   quote  deeplink  
Ik zou Arne nu aannemen en bij de jeugdopleiiding zetten, en scouting in Nederland in KK divisie en amateurs wie weet. En hij kan wennen aan Feyenoord
van geil
 van geil - zaterdag 12 december 2020 - 13:07   quote  deeplink  
Ik zie m nog wel bij 020 tekenen
kenny
 kenny - zaterdag 12 december 2020 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 december 2020 - 13:07 schreef van geil het volgende:
Ik zie m nog wel bij 020 tekenen
dat gevoel heb ik ook , is ook een beetje uitgewerkt met ten Hag daar , zou me niks verbazen dat ze hem snikie wegkapen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 december 2020 - 13:23   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen. Slot is al eerder deze week onbetrouwbaar gebleken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 12 december 2020 - 16:04   quote  deeplink  
Lol
ar
 ar - zaterdag 12 december 2020 - 17:55   quote  deeplink  
Geen probleem.
Doen we Jonk toch gewoon.
ar
 ar - zaterdag 12 december 2020 - 17:55   quote  deeplink  
Allemaal passanten
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 december 2020 - 11:25   quote  deeplink  
Officieel.

Welkom serpent! ;-)
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:
Officieel.

Welkom serpent! ;-)
serpent ?? wat een dom gelul , goede trainer en goede zaak voor feyenoord ben er blij mee
MMM
 MMM - dinsdag 15 december 2020 - 11:54   quote  deeplink  
Welkom!!

Eindelijk eens een zet waar ik vrolijk van word.
busio
 busio - dinsdag 15 december 2020 - 11:54   quote  deeplink  
hopelijk krijg hij de tijd van de fans om zich te onderscheiden en wat op te bouwen
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 11:54 schreef busio het volgende:
hopelijk krijg hij de tijd van de fans om zich te onderscheiden en wat op te bouwen
mee eens , hij moet de tijd gaan krijgen om de omslag in visie en beleid van onze club voor elkaar te gaan krijgen dat zal met vallen en opstaan gepaard gaan
als ik het goed begrijp wil arnesen met de jeugd en talenten aan de gang gaan , kapitaal op het veld creeren , dat zal een stap achteruit zijn om er in de toekomst 2 vooruit te kunnen zetten en voorzichtig aan te kunnen haken bij 020 en psv
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 december 2020 - 12:16   quote  deeplink  
Krijgt hij de tijd dan....lees de commentaren van het forum eens door.................
ar
 ar - dinsdag 15 december 2020 - 12:21   quote  deeplink  
Tuurlijk krijgt hij de tijd Piet.
Bij ons kunnen trainers gewoon 7 keer achter elkaar verliezen.
ar
 ar - dinsdag 15 december 2020 - 12:23   quote  deeplink  
Welkom Arne!
Succes dadelijk bij de mooiste club des lands.
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 12:16 schreef piet de paler het volgende:
Krijgt hij de tijd dan....lees de commentaren van het forum eens door.................
dat is dan domme kleuter praat , er werd jaar en dag zwaar wanbeleid gevoerd , meerdere keren waren we bijna bankroet en ook nu is er 0,0 in kas
we zullen moeten inzien dat dit niet de juiste weg was en dat er voor de verandering eens beleid gevoerd moet gaan worden , er is geen geld om goede spelers aan te trekken dus zal je met de jeugd aan de gang moeten en dat gaat wel 1 a 2 jaar duren om een elftal weer op te gaan bouwen en succes te gaan krijgen
het is te hopen dat die 100milj injectie er gaat komen dan gaat het allemaal een stuk sneller anders zullen we geduld moeten hebben
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 december 2020 - 12:43   quote  deeplink  
Domme kleuterpraat doe je zelf
Maar even terugkomend op het topic. Kijk de oude posts eens na, geen een van de trainers deed het goed, na een paar verliespartijen ging de motorketting zaag er in. Zowel bij Gio. En noem maar op.

Even goegoe blabla is baby praat ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2020 door piet de paler --
pat
 pat - dinsdag 15 december 2020 - 13:24   quote  deeplink  
piet ik denk dat hij de tijd wel krijgt hoor. De verandering hierin is naar mijn mening arnesen. die gaat echt als een bulldozer door de kuip heen.

Fijn dat er een aanvallend denkende trainer is aangesteld en ook met het oog op de toekomst. nu laten meewerken is niet goed, die zal altijd denken aan zijn agenda dus dat moeten we voorkomen. gesprekken met arnesen over de te halen spelers moet natuurlijk wel gaan gebeuren. en moet starten in de eerst transfer window als er dan geld is.

ook zie ik het jeugdelftal war hij in zou kunnen gaan werken voorbij komen. dat is natuurlijk netzo ondermijnend als slot assistent of "hang-around" maken. gewoon pas 1 julie volgend jaar. beste en meest respectvolle...
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:
Domme kleuterpraat doe je zelf
Maar even terugkomend op het topic. Kijk de oude posts eens na, geen een van de trainers deed het goed, na een paar verliespartijen ging de motorketting zaag er in. Zowel bij Gio. En noem maar op.

Even goegoe blabla is baby praat ;)
je hebt helemaal gelijk , kleuter
pat
 pat - dinsdag 15 december 2020 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 11:25 schreef Stylzz het volgende:
Officieel.

Welkom serpent! ;-)
idd welkom en slidder je weg maar naar de top, zolang feyenoord ervan profiteert is dat mooi haha
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 13:24 schreef pat het volgende:
piet ik denk dat hij de tijd wel krijgt hoor. De verandering hierin is naar mijn mening arnesen. die gaat echt als een bulldozer door de kuip heen.

Fijn dat er een aanvallend denkende trainer is aangesteld en ook met het oog op de toekomst. nu laten meewerken is niet goed, die zal altijd denken aan zijn agenda dus dat moeten we voorkomen. gesprekken met arnesen over de te halen spelers moet natuurlijk wel gaan gebeuren. en moet starten in de eerst transfer window als er dan geld is.

ook zie ik het jeugdelftal war hij in zou kunnen gaan werken voorbij komen. dat is natuurlijk netzo ondermijnend als slot assistent of "hang-around" maken. gewoon pas 1 julie volgend jaar. beste en meest respectvolle...
denk ik ook , feyenoord moet gewoon duidelijk aangeven wat de nieuwe koers gaat worden en dat men meer jeugd wil laten door breken en dat dit tijd gaat kosten , ik denk zeker dat iedere weldenkende supporter dit begrijpt en het nodige geduld zal opbrengen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 december 2020 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 13:26 schreef pat het volgende:

[..]

idd welkom en slidder je weg maar naar de top, zolang feyenoord ervan profiteert is dat mooi haha
Precies, maar begint in mijn boek op achterstand.
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 15 december 2020 - 13:41   quote  deeplink  
Bij Feyenoord krijgt geen enkele trainer tijd zodra de prestaties tegenvallen....Wij hebben Bosz ook weggejaagd. Iemand met een visie en een plan. hij had alleen tijd nodig om het neer te zetten. Kreeg hij niet van de supporters en de beleidsmensen van de club. te revolutionair. Intussen is Bosz een internationale toptrainer en Feyenoord kwakkelt door. Ik hoop dat Slot een beter lot verdiend.
pat
 pat - dinsdag 15 december 2020 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 13:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, maar begint in mijn boek op achterstand.
bij mij op 0 maar dat kan zomar in een seconde overslaan maar ik vind de manier waarop ook niet passen. boeie zolang we maar beter en aanvallender spelen... alles goed
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 13:41 schreef CobusIII het volgende:
Bij Feyenoord krijgt geen enkele trainer tijd zodra de prestaties tegenvallen....Wij hebben Bosz ook weggejaagd. Iemand met een visie en een plan. hij had alleen tijd nodig om het neer te zetten. Kreeg hij niet van de supporters en de beleidsmensen van de club. te revolutionair. Intussen is Bosz een internationale toptrainer en Feyenoord kwakkelt door. Ik hoop dat Slot een beter lot verdiend.
ten eerste was bosz TD en zijn visie op dat moment was niet best , haalde een aantal ex vedettes die ff wilden afbouwen voor een vorstelijk salaris bij feyenoord dat pakte verkeerd uit en koste ons bijna de kop
ben het wel met je eens dat trainers weinig tijd krijgen , feyenoord zal duidelijk moeten zijn dat de komende jaren in teken van opbouw zal staan ipv van succes op de korte termijn
iedereen ziet toch ook duidelijk dat dit elftal kwaliteit ontbeerd en er 0,0 is om nieuwe spelers aan te trekken , en toch moet er worden doorgeselecteerd vooral met jeugd dat kost tijd en zal iedere supporter toch wel gaan begrijpen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 december 2020 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 13:55 schreef kenny het volgende:

[..]

ten eerste was bosz TD en zijn visie op dat moment was niet best , haalde een aantal ex vedettes die ff wilden afbouwen voor een vorstelijk salaris bij feyenoord dat pakte verkeerd uit en koste ons bijna de kop
ben het wel met je eens dat trainers weinig tijd krijgen , feyenoord zal duidelijk moeten zijn dat de komende jaren in teken van opbouw zal staan ipv van succes op de korte termijn
iedereen ziet toch ook duidelijk dat dit elftal kwaliteit ontbeerd en er 0,0 is om nieuwe spelers aan te trekken , en toch moet er worden doorgeselecteerd vooral met jeugd dat kost tijd en zal iedere supporter toch wel gaan begrijpen
Je hebt t over Feyenoord. Slot moet al oppleuren als ie de eerste drie wedstrijden verliest. Of dan krijgt ie een coach net als Gio.

Verbeek moest ook vernieuwen. De slisser ook. En allemaal kregen ze hun congé.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 december 2020 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 13:25 schreef kenny het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk , kleuter
Goed antwoord lekker kort
ar
 ar - dinsdag 15 december 2020 - 16:11   quote  deeplink  
In Ar we trust.
kenny
 kenny - dinsdag 15 december 2020 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 14:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je hebt t over Feyenoord. Slot moet al oppleuren als ie de eerste drie wedstrijden verliest. Of dan krijgt ie een coach net als Gio.

Verbeek moest ook vernieuwen. De slisser ook. En allemaal kregen ze hun congé.
je lijkt piet de paler wel die lult ook zo onlogisch , het klopt dat ze alle weinig tijd kregen maar er werd wel meedoen voor het kampioenschap gevraagd

situatie is nu wel verandert met arnesen aan het roer die eindelijk eens visie met beleid gaat voeren , als je duidelijk aangeeft dat je een nieuw elftal wil gaan bouwen , je kapitaal op het veld wil creeren , je de jeugdopleiding zodanig wil veranderen dat er ook eens echte grote talenten voort gebracht gaan worden , dan zal er zeker begrip zijn , elk jaar roepen we gaan voor het kampioenschap is ook onderhand ongeloofwaardig
CobusIII
 CobusIII - dinsdag 15 december 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2020 - 16:47 schreef kenny het volgende:

[..]

je lijkt piet de paler wel die lult ook zo onlogisch , het klopt dat ze alle weinig tijd kregen maar er werd wel meedoen voor het kampioenschap gevraagd

situatie is nu wel verandert met arnesen aan het roer die eindelijk eens visie met beleid gaat voeren , als je duidelijk aangeeft dat je een nieuw elftal wil gaan bouwen , je kapitaal op het veld wil creeren , je de jeugdopleiding zodanig wil veranderen dat er ook eens echte grote talenten voort gebracht gaan worden , dan zal er zeker begrip zijn , elk jaar roepen we gaan voor het kampioenschap is ook onderhand ongeloofwaardig
Ik wil het wel met je eens zijn, maar ik kan het niet. Supporters zijn niet geduldig en hebben een korte termijn geheugen. Als een trainer 0-5 verliest van 020 dan zijn de rapen gaar. En dan heb ik het nog niet eens over de 5e colonne die alles wat vernieuwend is als een bedreiging ziet...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 15 december 2020 - 18:40   quote  deeplink  
Pas op wat je zegt, het wordt snel onlogisch genoemd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0092639