BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 mei 2021 - 11:02   quote  deeplink  
Nee, maar het salarisverschil met andere selectiespelers wordt ridicuul groot.
Bovendien: liever ruimte maken in salarisbegroting voor andere spelers waar nog rek qua toekomstige transferinkomsten zit
MightyAce
 MightyAce - donderdag 13 mei 2021 - 11:32   quote  deeplink  
Huidige voorspelling : deze trainer is komend seizoen nog sneller weg dan Japie.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 mei 2021 - 12:16   quote  deeplink  
Hoezo Ace?
MightyAce
 MightyAce - donderdag 13 mei 2021 - 12:30   quote  deeplink  
De verwachtingen zijn weer veel te hoog. Er wordt middelmaat vervangen door middelmaat. En er zal geen geduld zijn. Zo doen wij dat.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 mei 2021 - 12:34   quote  deeplink  
Als Feyenoord daar nou zelf helder over is: streven is eerste 5 en Europees voetbal.

En dat geleuter over Feyenoord moet altijd voor de hoogste prijzen gaan.
Nou, komende 2 jaar sowieso even niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 mei 2021 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 10:41 schreef FR-Henk het volgende:
Druk vooruit zetten begint voorin....De enige die uberhaupt in Dickie's spel nog energie stak om direct druk te zetten was Linssen.
De rest liet het komen.

Maar okee, ander spelconcept, andere opdracht en wellicht minder gemotiveerd sinds januari.
Maar je moet er wel de spelers voor hebben.
Jorgensen en druk zetten bijvoorbeeld....Hahahaha!
Dat is de blik van de laatste tijd.
Dick is hier straks 2 jaar. Die heeft alle tijd gehad het in te slijpen.

Maar Dick is resultaatvoetbal. Behoudend vanuit een dichte verdediging.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 mei 2021 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is de blik van de laatste tijd.
Dick is hier straks 2 jaar. Die heeft alle tijd gehad het in te slijpen.

Maar Dick is resultaatvoetbal. Behoudend vanuit een dichte verdediging.
Zeker, maar ridicuul somtijds dat Linssen bijkans de enige was die de opbouw van de tegenstander in de weg trachtte te zitten. De rest gaf daar niet thuis.
Dat is -als het zo bedoeld was- slooptactiek....Van 1 speler.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 mei 2021 - 14:03   quote  deeplink  
Of 1 speler die je vanuit zijn natuur niet in t gareel krijgt.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 13 mei 2021 - 14:29   quote  deeplink  
En dat vindt Dick wel prima.
van geil
 van geil - donderdag 13 mei 2021 - 16:42   quote  deeplink  
Arme Slot
MMM
 MMM - donderdag 13 mei 2021 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 16:42 schreef van geil het volgende:
Arme Slot
Stapte op het beste moment in.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 mei 2021 - 17:16   quote  deeplink  
Guus Til en Svenson ( geruchten) redelijke basis
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 mei 2021 - 17:28   quote  deeplink  
Nee nee en nee
MMM
 MMM - donderdag 13 mei 2021 - 17:39   quote  deeplink  
Ik hoop voor Slot dat Feyenoord geen Europees haalt. Anders begin je al in juli met je eerste officiële wedstrijd en is de helft in december al uitgeput.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 mei 2021 - 17:48   quote  deeplink  
Dat is wel de ellende met die vroege voorrondes inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 13 mei 2021 - 17:56   quote  deeplink  
Maar is in plaats van doelloze oefenwedstrijden
piet de paler
 piet de paler - donderdag 13 mei 2021 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 mei 2021 - 17:39 schreef MMM het volgende:
Ik hoop voor Slot dat Feyenoord geen Europees haalt. Anders begin je al in juli met je eerste officiële wedstrijd en is de helft in december al uitgeput.
Heb ik ook al geroepen, of je moet echt geld krijgen om 1 a 2 dragende ervaren spelers te kopen of huren
En dan denk ik aan Wijnaldum, en nog een.
Maar dat is een utopie
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 15 mei 2021 - 19:02   quote  deeplink  
Arne, hoop dat je tijd krijgt! Van mij krijg je ALLE tijd namelijk! Het is nodig, en al die nog in het verleden leven, WAKE UP! We zijn momenteel niet de club die de Eerste EN Laatste N L Europa Cup gewonnen hebben.

We zijn een sub topper, tobber...

Pfff, en dit is al begonnen in de jaren 70 toen we zogezegd de rijkste club van Europa waren.

Korte opleving in de jaren 90 tot begin 2000 onder de zogenaamde dictator Van den Herik.

Nu de zogenaamde democratie. Veel meepraters, weinig daadkracht!
piet de paler
 piet de paler - zondag 16 mei 2021 - 10:09   quote  deeplink  
Aan het hoofd van een democratie moet een dictator staan!
Dat natuurlijk niet, maar een sterke voorzitter liefst met een dikke portomonnee zou wat mensen er uit kunnen gooien.
No1. V Bodegom, No2 Koevermans no3 raad v Bestuur.
Voorbereidingen om aandelen te gaan uitgeven ( beurs genoteerd)
En nee niet gaan roepen" dan is de ploeg niet meer van ons" dat is nu ook al niet het geval.
Nogmaals bekijke de structur van Feyenoord eens en de bv Stadion, en de groot bekken van de amateur tak.
Dan wordt veel duidelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 mei 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 16 mei 2021 - 10:19   quote  deeplink  
Al jaren zo.
Krijg ze maar eens weg. Al tijden cultuur binnen de club.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 25 mei 2021 - 08:29   quote  deeplink  
Begint over een maandje. Dus tot die tijd weinig nieuws te verwachten?
MMM
 MMM - dinsdag 25 mei 2021 - 08:40   quote  deeplink  
Hup Slot!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 mei 2021 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 mei 2021 - 08:40 schreef MMM het volgende:
Hup Slot!
Slot wil spelers aantrekken, een rechtsback lijkt nodig, gezien Luthsarel Geertruida volgens Slot meer een centrale verdediger is. Eric Botteghin is vertrokken, Uroš Spajić gaat terug en de kans is groot dat Marcos Senesi ook gaat vertrekken. Slot wil meer diepgang in het spel, Guus Til is daar belangrijk voor, maar ook Jens Toornstra staat er goed op bij Slot en in het verleden wilde hij Mark Diemers naar AZ halen.
MMM
 MMM - woensdag 26 mei 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2021 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Slot wil spelers aantrekken, een rechtsback lijkt nodig, gezien Luthsarel Geertruida volgens Slot meer een centrale verdediger is. Eric Botteghin is vertrokken, Uroš Spajić gaat terug en de kans is groot dat Marcos Senesi ook gaat vertrekken. Slot wil meer diepgang in het spel, Guus Til is daar belangrijk voor, maar ook Jens Toornstra staat er goed op bij Slot en in het verleden wilde hij Mark Diemers naar AZ halen.
Arne-Slot-VK-Sportphoto-Mischa-Keemink.jpg?v=XR8Dz1nSSeouQogwHEummg2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 mei 2021 door MMM --
VVout
 VVout - woensdag 26 mei 2021 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 mei 2021 - 08:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Slot wil spelers aantrekken, ... en in het verleden wilde hij Mark Diemers naar AZ halen.
Hopelijk ziet hij net als ik in dat we ons kunnen vergissen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 mei 2021 - 09:57   quote  deeplink  
Feyenoord gaat komend seizoen onder Arne Slot een nieuw gezicht krijgen, schrijft Voetbal International in een uitgebreide analyse. Met name de verdediging gaat op de schop.

Feyenoord ziet namelijk rechtsback Bart Nieuwkoop (Union Saint-Gilloise) en Eric Botteghin (nog niet bekend) vertrekken, mogelijk volgen ook Ridgeciano Haps en de felbegeerde Marcos Senesi. Lutsharel Geertruida gaat volgens VI van de rechtsbackpositie naar het hart van de verdediging verhuizen, waardoor er sowieso een nieuwe rechtsback moet komen. Hoewel de aan NAC Breda verhuurde Ramon Hendriks zich goed heeft ontwikkeld, wordt er ook gekeken naar nieuwe centrale verdedigers. De Argentijn Alexander Barboza is in beeld, werd eerder op de woensdag al duidelijk.

Het middenveld is al redelijk gevuld, zeker wanneer de komst van Guus Til is afgerond. Jens Toornstra, Leroy Fer, Mark Diemers, Orkun Kökcü en de bij FC Volendam gestalde Franco Antonucci staan ook nog onder contract. Kökcü staat echter niet onwelwillend tegenover een transfer en Feyenoord kan de transferinkomsten goed gebruiken. Het perspectief van drie andere jeugdexponenten is troebeler: volgens VI zijn Achraf El Bouchataoui en Marouan Azarkan niet nodig onder Slot en mag het duo verkocht of verhuurd worden. De aan het Zwitserse FC Luzern verhuurde Jordy Wehrmann wil graag een nieuw contract en garantie op speeltijd bij Feyenoord.

De Feyenoord-aanval dreigt het te moeten doen zonder aanvoerder Steven Berghuis, die nog één jaar onder contract staat en zich tijdens het EK in de kijker kan spelen. Ook Nicolai Jörgensen kan vertrekken: de Deense Eredivisie-topscorer van 2016/2017 is een grootverdiener en ligt ook nog tot 2022 vast, maar beide partijen staan open voor een transfer. Als Jörgensen vertrekt, is Willem II-spits Vangelis Pavlidis een kandidaat-opvolger. Verder wordt verwacht dat Róbert Bozeník onder Slot meer kansen gaat krijgen dan onder Advocaat. Hoe dan ook: er wordt ook voorin gezocht naar extra mankracht.
van geil
 van geil - woensdag 26 mei 2021 - 10:58   quote  deeplink  
Armoe troef
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 mei 2021 - 11:23   quote  deeplink  
Aldus VI.
En aldus Slot?
CobusIII
 CobusIII - woensdag 26 mei 2021 - 11:28   quote  deeplink  
Ik word er niet vrolijk van...
CobusIII
 CobusIII - woensdag 26 mei 2021 - 11:33   quote  deeplink  
als hij met een aantal jongens uit eigen jeugd gaat spelen, aangesterkt met een aantal ervaren spelers, dan is de gunfactor groter en het begrip als we een keertje verliezen groter.
Als we weer vage aankopen gaan doen en we gaan door met fer en consorten dan hangt Slot na 3 maanden alweer aan de galg.
VVout
 VVout - woensdag 26 mei 2021 - 11:50   quote  deeplink  
En terecht samen met Arnesen dan, dus hopelijk is het allemaal een broodje VI.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 mei 2021 - 15:02   quote  deeplink  
Ik wil het van Slot zelf meemaken.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 08 juni 2021 - 17:34   quote  deeplink  
Intervieuw FM..

Het voetbal dat u achtereenvolgens bij Cambuur en AZ speelde, werd omschreven in termen als aanvallend, attractief en dominant. Is dat per definitie ook het type spel dat u met Feyenoord wilt spelen?

‘Ja. Ik vond het ook heel belangrijk dat Feyenoord me juist daarom wilde aantrekken. Frank Arnesen had zich echt in mij verdiept. Hij wist dat ik niet alleen AZ op deze manier liet spelen, maar daarvóór ook Cambuur. In mijn beleving moet je een trainer halen om het voetbal waar hij voor staat, en niet alleen om de resultaten die hij heeft behaald. Als trainer heb je veel invloed op de manier waarop je team speelt, maar qua resultaten ben je voor een groot deel afhankelijk van de kwaliteiten van je spelers. Goede spelers winnen wedstrijden, maar in het ideale scenario passen deze spelers ook bij de manier van spelen en zijn ze daardoor in staat om vaker wedstrijden te beslissen.’

Jaap Stam probeerde het twee seizoenen geleden ook om in De Kuip aanvallend en attractief voetbal te spelen, maar zonder succes. Waarom denkt u dat u het wél voor elkaar krijgt?

‘Jaap koos er zelf voor om al vrij snel te stoppen bij Feyenoord, maar als je iets wil veranderen moet je daar soms ook de tijd voor nemen én krijgen. Kijk naar het PSV van afgelopen seizoen. Daar is de nieuwe manier van spelen ondanks flinke financiële investeringen niet heel vaak te zien geweest, maar door de aanwezige kwaliteit hebben ze desondanks wel veel gewonnen. Een van de redenen voor mij om voor Feyenoord te kiezen, is om te kijken of het ons kan lukken om ook hier aanvallend en dominant te spelen.’

U gelooft dat het kan?

‘Ja. Ik hou in die zin ook van een echte uitdaging.’

Wat is ervoor nodig om Feyenoord aanvallend en dominant te laten voetballen?

‘Loop waar ter wereld een kleedkamer binnen en vraag een willekeurige speler of hij graag de bal wil hebben of graag wil inzakken. Iedere speler zal dan hetzelfde antwoord geven, namelijk dat hij wil aanvallen – dat zal bij Feyenoord niet anders zijn. Dat betekent alleen wél dat spelers veel meer moeten gaan lopen dan afgelopen seizoen. Als we de bal hebben, wil iedereen wel een goal maken, maar aanvallend voetbal is voor mij vooral: wat doe je als je de bal níét hebt. Dan moeten we gaan jagen. Ik weet hoeveel mijn spelers bij AZ liepen per wedstrijd en hoeveel de spelers van Feyenoord liepen: daar ligt een stevige uitdaging. Als het over AZ ging, begonnen mensen vaak over bepaalde aanvallen en een overlap tussen de verschillende linies, maar veel minder vaak werd aangehaald dat spelers ook allemaal belachelijk hard werkten. Daarmee bedoel ik niet dat ze 25 slidings per minuut maakten, maar wel dat ze bijvoorbeeld met z’n allen terug sprintten als er verdedigd moest worden –ook de aanvallers.’

U heeft drieënhalf jaar bij AZ gewerkt. Was het proces van verandering, zoals u dat aan het begin voor ogen had, bij uw vertrek voltooid?

‘Op de dag na mijn ontslag verloor AZ van FC Groningen. Na die wedstrijd werd aan Calvin Stengs de vraag gesteld of er een ander resultaat was behaald als ik langs de lijn had gestaan. Calvin antwoordde: “De trainer heeft ons drieënhalf jaar lang elke dag verteld hoe hij wil dat we spelen. We zijn inmiddels in staat om dat uit te voeren zonder dat hij erbij is, dus daar lag het niet aan.” Ik beschouwde zijn woorden als een compliment. Mijn beginsituatie bij AZ verschilde niet zoveel ten opzichte van die van Feyenoord nu, als je kijkt naar hoe de clubs ervoor stonden en hoe ze speelden. Maar bij mijn vertrek bij AZ was de manier van voetballen heel anders dan toen ik begon. In de week dat ik werd ontslagen bereikten we in die zin een toppunt in onze thuiswedstrijd tegen Napoli.’

‘Uit hadden we al met 0-1 gewonnen, maar dat was met veel kunst- en vliegwerk. Thuis waren we daarentegen zwaar dominant. Teun Koopmeiners miste helaas nog een strafschop, anders hadden we die wedstrijd gewonnen in plaats van gelijkgespeeld. Dat we tegen Napoli en ook tegen Real Sociedad, op dat moment topploegen in de Serie A en de Primera División, onder de hoogste weerstand resultaat konden halen door ons eigen aanvallende spel te spelen: daarmee was het proces puur qua voetbal wel af.’

Wat betekende dat voor uzelf?

‘Ik merkte in het laatste half jaar bij AZ dat mijn stijl van leidinggeven al iets aan het veranderen was. In het begin, toen ik assistent was van John van den Brom, kreeg ik heel veel ruimte om aan de slag te gaan met de speelwijze. Maar afgelopen seizoen vond ik dat we op een punt waren gekomen waarop er qua manier van spelen niet zoveel ruimte voor verbetering meer was. Ik hoefde Calvin Stengs of Myron Boadu niet langer te vertellen waar ze moesten staan of waar de bal naartoe moest, maar was vooral bezig om de groep te begeleiden. Het ging er meer om hoe ik ervoor kon zorgen dat de spelers lekker in hun vel zaten en hoe ze samen tot succes konden komen. Gechargeerd gezegd was ik in het begin meer de leraar, de opvoeder, maar ik veranderde steeds meer in een people manager.’

Vindt u die laatste rol minder interessant?

‘Ik vind die eerste rol leuker, omdat ik er het meest van hou om spelers, publiek en omgeving enthousiast te krijgen over mijn manier van spelen. Ik denk dat me dat bij Cambuur en AZ is gelukt. In mijn beleving is er daarna één club in Nederland waar de uitdaging om hetzelfde te laten zien het allergrootst is en die ligt bij Feyenoord. In deze fase van mijn carrière vind ik dat hartstikke leuk, hoewel ik ergens hoop dat ik het mezelf later in m’n carrière misschien ook een keer makkelijker ga maken.’

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juni 2021 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 juni 2021 - 19:28   quote  deeplink  
Arne Slot heeft bij Feyenoord een belangrijke toezegging gekregen voor volgend seizoen. Technisch directeur Frank Arnesen heeft beloofd dat er met name in de salarishuishouding ruimte is voor nieuwe spelers.

Feyenoord heeft geen toezeggingen gedaan omtrent mogelijke investeerders. "Wél heb ik de toezegging gekregen dat het geld van de aflopende contracten opnieuw uitgegeven kan worden en dat eventuele binnengekomen transfersommen gedeeltelijk geherinvesteerd morgen worden'', zo laat de nieuwe hoofdtrainer weten aan Feyenoord Magazine.

''Ik geloof dus dat we ook binnen onze beperkte financiële mogelijkheden in staat moeten zijn om het team sterker te maken. Maar ik wil op de eerste plaats met de huidige groep aan de slag gaan en kijken of we met het ontwikkelen van spelers op het trainingsveld nog winst kunnen boeken", zo voegt Slot toe.

De opvolger van Dick Advocaat benadrukt dat hij niet heel Feyenoord gaat veranderen. "Soms wordt de suggestie gewekt dat ik volgend seizoen alles anders ga doen, maar dat is echt niet zo. Er is namelijk al heel veel goed bij Feyenoord. (...) Het moeilijkste is om een team te krijgen en daarin zie je ook de hand van Advocaat. Dat is dus al pure winst. Ik zou bijna zeggen: het makkelijkste moeten we nu gaan toevoegen, namelijk het type voetbal dat ik nastreef."
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 10 juni 2021 - 22:46   quote  deeplink  
Ook Slot zal toch nadenken.
Wat als de verwachtingen omhoog geschroefd worden en de resultaten niet daaraan voldoen...Krijg ik dan ook van die Hoodies op bezoek?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 11 juni 2021 - 06:38   quote  deeplink  
Dat was al ongetwijfeld onderdeel van zijn besluitvorming.
Dit is niet nieuw
VVout
 VVout - vrijdag 11 juni 2021 - 12:02   quote  deeplink  
Een mooi appartementje nemen aan de maas ergens 10 hoog, is het tuinprobleem ook opgelost. Triest verhaal, maar wat moet je anders. Kan slecht net als Diego met een buks in je raam gaan zitten.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 12 juni 2021 - 15:03   quote  deeplink  
Interview in Feyenoord-magazine komt ie heel goed en realistisch over. Moet langere tijd krijgen dan Stam.
Komend seizoen Europees voetbal halen, dat is nuchter bezien wel haalbaar.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 12 juni 2021 - 15:35   quote  deeplink  
Dat ligt nietaan Slot, maar aan ons supporters en achterban, en een stelletje doorgesnoven zichzelf fans noemende achterban.
We hebben Verbeek ook de kans niet gegeven
CobusIII
 CobusIII - woensdag 30 juni 2021 - 12:46   quote  deeplink  
Ik geloof dat iedereen wel blij is met Slot. Toch zijn er wel wat kanttekeningetjes te maken....je kan je afvragen of hij de individuele spelers bij AZ beter heeft gemaakt. Stengs, Koopmeiners en boadu zijn er niet echt beter op geworden. Daar is toch wel wat kapitaal vernietigd. Dat waren een paar jaar geleden supertalenten.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juni 2021 - 12:48   quote  deeplink  
Wat zeggie nou?
Genoemde spelers zijn onder Slot behoorlijk in beeld geraakt.
Bovendien heeft Slot zijn team tot dwingend voetbal weten te brengen, met bijbehorende successen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juni 2021 - 12:55   quote  deeplink  
Ja, die haakten vooral dit seizoen af.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 30 juni 2021 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juni 2021 - 12:48 schreef FR-Henk het volgende:
Wat zeggie nou?
Genoemde spelers zijn onder Slot behoorlijk in beeld geraakt.
Bovendien heeft Slot zijn team tot dwingend voetbal weten te brengen, met bijbehorende successen.
AZ als team speelde redelijk goed, maar stengs en Boadu en koopmeiners waren al langer in beeld en ik vind ze de laatste 2 jaar aardig wegzakken. bij Stengs kan je de blessure nog aandragen. Maar bij het speltype van Slot vallen er een paar types af. Die kunnen niet dat soort arbeid leveren. Stengs is daar een voorbeeld van. Die komt niet tot zijn recht in zo'n speltype. Dat had trouwens ook voor Berghuis gegolden. Zelf ben ik wel blij met de spelopvatting van Slot. Volgens mij de manier om aan te haken bij het moderne voetbal. Ik ben wel bang dat we met budget wat Feijenoord heeft we alleen nog maar dravers in het veld gaan zien. Spelers die arbeid kunnen leveren en creatief zijn, zijn niet te betalen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 juli 2021 - 17:48   quote  deeplink  
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 03 juli 2021 - 18:30   quote  deeplink  
De eerste 25 min tegen AEK was een copy van het spel onder Advocaat. Diemers, Toornstra en Malacia brachten de verdedigers in de problemen met dat irritante tikkies terug. Die jonge gasten proberen iig de ballen vooruit te spelen, niet altijd even goed maar een genot om naar te kijken. Antonnoci, Burgers, Hartjes en el Bouchataoui spelen onbevangen. Hopenlijk kunnen ze zich in de basis spelen komend seizoen. Bannis blijft gevaarlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 juli 2021 - 10:07   quote  deeplink  
Jens Toornstra en Bryan Linssen hebben de afgelopen weken voor het eerst kennis gemaakt met Arne Slot. De aanvaller en middenvelder zijn positief over de nieuwe trainer van Feyenoord.

"Het is fijn als je een trainer hebt die duidelijk is'', begint Linssen in gesprek met ESPN. ''Hij is een nuchtere man. Het is altijd wel fijn als je tegen een trainer iets kan zeggen dat niet per se over voetbal hoeft te gaan. Een heel leuke man. Slot maakt op iedereen een heel goede indruk."

Ook Jens Toornstra heeft een prima indruk van Slot en de speelstijl bevalt ook. "Wat we in grote delen van de wedstrijd laten zien, dat we een tegenstander echt vroeg onder druk krijgen en dat ze niet meer weten wat ze moeten doen, dat ziet er wel echt goed uit. Daar moeten we nog stappen in zetten, want we zijn pas net begonnen, maar de potentie is zeker aanwezig."
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 juli 2021 - 21:35   quote  deeplink  
Aan Voetbal International laat Arnesen weten: "We hebben met zijn allen echt al veel veranderd in de opleiding, de structuur, de manier van spelen, we hebben een goede trainer kunnen strikken voor ons Onder-21 elftal waarmee we de piramide in willen. Sipke Hulshof staat qua visie dichtbij Arne Slot."

"Al met al ben ik niet ontevreden over de weg die we met Feyenoord zijn ingeslagen. Nu moet het leiden tot iets en dat heeft tijd nodig. Ik sta er voor in dat Arne Slot en zijn staf die tijd ook krijgen. Dat heb ik de clubleiding ook verteld. Verandering gaat niet in een week", aldus de Feyenoord-directeur.

Slot moet met beperkte middelen aan de slag bij Feyenoord. Arnesen rekent deze zomer niet op investeerders. "Dat ze daar al over nadenken, vind ik al mooi. Maar ik reken op niks. Ik werk met wat ik tot mijn beschikking heb. Zodra er ineens meer kan, hoor ik dat wel en zou dat voor Feyenoord geweldig zijn. Tot die tijd bouwen we gewoon verder op onze manier."
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 juli 2021 - 15:27   quote  deeplink  
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 juli 2021 - 08:50   quote  deeplink  
Een snelle (centrum)verdediger halen lijkt misschien wel nóg belangrijker... "Het kan ook met minder snelle verdedigers. Ik ben ook niet bang om achterin één tegen één te komen, maar dan moet er wel druk op de bal zijn. Ik vond het erg vervelend voor de verdedigers van Feyenoord dat ze in het verleden vaak moesten horen dat zij niet in grote ruimtes konden spelen. De zes spelers daaromheen hebben daar ook een belangrijke rol in. Als de achterste vier rond hun eigen zestienmetergebied blijven spelen, wordt het speelveld enorm."

Dit is t precies. Verdedigen begint zodra je de bal kwijt bent.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 17 juli 2021 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juli 2021 - 08:50 schreef Stylzz het volgende:
Een snelle (centrum)verdediger halen lijkt misschien wel nóg belangrijker... "Het kan ook met minder snelle verdedigers. Ik ben ook niet bang om achterin één tegen één te komen, maar dan moet er wel druk op de bal zijn. Ik vond het erg vervelend voor de verdedigers van Feyenoord dat ze in het verleden vaak moesten horen dat zij niet in grote ruimtes konden spelen. De zes spelers daaromheen hebben daar ook een belangrijke rol in. Als de achterste vier rond hun eigen zestienmetergebied blijven spelen, wordt het speelveld enorm."

Dit is t precies. Verdedigen begint zodra je de bal kwijt bent.
en dat doe je niet door achteruit te lopen en je doet het met iedereen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0152080