BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - zondag 07 maart 2021 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 16:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Slot zou echt niet gaan komen als er geen perspectief geboden wordt.
wat voor spelers zijn het voor de Eredivisie top 3 en Europees top

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2021 door de bluffer --
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 maart 2021 - 18:54   quote  deeplink  
Hij is van alles toegezegd ongetwijfeld. Maar dat was voor dat duidelijk werd dat we miljoenen verlies gaan draaien
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 maart 2021 - 19:16   quote  deeplink  
Zou wel een mooi moment zijn, om echte investeerders te presenteren.......
kenny
 kenny - zondag 07 maart 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Hij is van alles toegezegd ongetwijfeld. Maar dat was voor dat duidelijk werd dat we miljoenen verlies gaan draaien
dat denk ik ook , maargoed laten we hopen dat er een investeerder zo gek is om 150 milj erin te pompen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 maart 2021 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Hij is van alles toegezegd ongetwijfeld. Maar dat was voor dat duidelijk werd dat we miljoenen verlies gaan draaien
mwa, dat speelde toen toch ook al, zo lang terug is het niet.
R()b
 R()b - zondag 07 maart 2021 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Hij is van alles toegezegd ongetwijfeld. Maar dat was voor dat duidelijk werd dat we miljoenen verlies gaan draaien
Dat hoor je vaak op TV inderdaad, maar ik vraag mij af in hoever dat zo is.
Hij is oh zo slim en tactisch, dan trap je niet in gouden beloften als die er niet zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 maart 2021 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2021 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:
Hij is van alles toegezegd ongetwijfeld. Maar dat was voor dat duidelijk werd dat we miljoenen verlies gaan draaien
Waarom zouden ten tijde van besprekingen dat soort scenario's niet meegenomen zijn? Toen was allang duidelijk dat het water aan de lippen kon reiken.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 maart 2021 - 20:58   quote  deeplink  
Was begin december. Toen had iedereen nog de hoop voorjaar weer publiek.

Maar goed. Slot haalt de kerst niet
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 maart 2021 - 21:30   quote  deeplink  
Klopt niet: 14 dec. contract getekend, 15 dec. officiële bekendmaking 2e lockdown.
Daar is voorjaarscenario echt wel in besproken.
En over die Kerst...Dat zien we in oktober wel weer.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 maart 2021 - 21:36   quote  deeplink  
Ja ze waren begin december in gesprek toen heeft az m eruit gegooid. Rond Sinterklaas zelfs
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 maart 2021 - 22:17   quote  deeplink  
Zeker, maar ook in die gespreksperiode was al duidelijk dat besmettingscijfers omhoog schoten en er vanuit overheid strenge maatregelen zouden komen.
Je mag toch echt wel aannemen dat Slot garanties heeft gevraagd. Anders zou dat op z'n minst achterlijk zijn.
En kennelijk heeft de club een sportief perspectief kunnen bieden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 maart 2021 - 22:30   quote  deeplink  
Is de aanname
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 maart 2021 - 22:54   quote  deeplink  
Well, makes two of us.
We zullen zien.
VVout
 VVout - maandag 08 maart 2021 - 06:39   quote  deeplink  
Lijkt me dat hij gewoon met jeugd en gescout materiaal aan de toekomst van Feyenoord moet gaan bouwen zoals dat ook bij AZ heeft gedaan. Het enigste en belangrijkste is dat ie dat bij de mooiste club FEYENOORD mag doen en als hij het voor elkaar krijgt heel veel credits kan pakken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 08 maart 2021 - 09:09   quote  deeplink  
Als er geen investeerders komen, dan is het een duidelijk verhaal. Bouwen, geld verdienen op transfers, tot we weer enigszins structureel mee kunnen doen aan de top.

De club zal dat dan ook duidelijk moeten communiceren, en dan zullen wij geduld moeten hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 maart 2021 - 09:14   quote  deeplink  
Engelengeduld waarschijnlijk.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 08 maart 2021 - 09:28   quote  deeplink  
Ja, maar als het echt beleid wordt, dan moeten we dat er maar voor over hebben zeker.

Hoe moeilijk ook. Maar al het meezit met aankoop vs verkoop, kan het ook ineens weer in een stroomversnelling raken.

Maar die garantie heb je nooit.
VVout
 VVout - maandag 08 maart 2021 - 15:13   quote  deeplink  
Persoonlijk heb ik liever nog wat geduld dan de ziel van Feyenoord op de waagschaal te leggen. Als er al een investeerder zou komen, dan wel iets als Holland Amerika lijn of zo, geen hongerige geldmachine zonder hart voor Rotterdam.
piet de paler
 piet de paler - maandag 08 maart 2021 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 15:13 schreef VVout het volgende:
Persoonlijk heb ik liever nog wat geduld dan de ziel van Feyenoord op de waagschaal te leggen. Als er al een investeerder zou komen, dan wel iets als Holland Amerika lijn of zo, geen hongerige geldmachine zonder hart voor Rotterdam.
Hebben we niet lang genoeg alles tegengehouden door emotie?
Van stadion tot bestuur vormen ?
Bowie
 Bowie - maandag 08 maart 2021 - 19:58   quote  deeplink  
En wellicht is het precies wat VVout hierboven schrijft.

Even ter inleiding. Tijdens mijn eerste 19 jaar was ik woonachtig in Giessenburg en op de middelbare school in Gorinchem leerde ik de jongens van van der Vorm kennen. Leuke jongens, en allemaal helemaal gek van Feyenoord.

Later vernam ik dat de van der Vorms oa eigenaar HAL en TeXas Oil zijn.
Op 1 deel kennen we ze al door via een Stichting 20-40 mln in de Nieuwe Kuip te financieren.

Maar ik raakte écht getriggerd door het nieuws dat 1 van die vermeende Amerikaanse financiers Hollandse roots schijnt te hebben. Heb dus het gevoel dat deze familie op 1 of andere manier achter het verhaal zit.

Er gloort misschien écht wel hoop voor de club, in deze tijd van Doekoe hebben wij ook wel verrassend vermogende supporters en dat zal nu moeten blijken, in deze tijd van Corona ellende en het geschetste beeld naar Slot toe.

Als hem inderdaad Gouden Bergen zijn toegezegd zonder rekening te houden met de Corona ellende, wat ik me niet kan voorstellen overigens, dan is ie nog eerder weg dan Stam.
kenny
 kenny - maandag 08 maart 2021 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 19:58 schreef Bowie het volgende:
En wellicht is het precies wat VVout hierboven schrijft.

Even ter inleiding. Tijdens mijn eerste 19 jaar was ik woonachtig in Giessenburg en op de middelbare school in Gorinchem leerde ik de jongens van van der Vorm kennen. Leuke jongens, en allemaal helemaal gek van Feyenoord.

Later vernam ik dat de van der Vorms oa eigenaar HAL en TeXas Oil zijn.
Op 1 deel kennen we ze al door via een Stichting 20-40 mln in de Nieuwe Kuip te financieren.

Maar ik raakte écht getriggerd door het nieuws dat 1 van die vermeende Amerikaanse financiers Hollandse roots schijnt te hebben. Heb dus het gevoel dat deze familie op 1 of andere manier achter het verhaal zit.

Er gloort misschien écht wel hoop voor de club, in deze tijd van Doekoe hebben wij ook wel verrassend vermogende supporters en dat zal nu moeten blijken, in deze tijd van Corona ellende en het geschetste beeld naar Slot toe.

Als hem inderdaad Gouden Bergen zijn toegezegd zonder rekening te houden met de Corona ellende, wat ik me niet kan voorstellen overigens, dan is ie nog eerder weg dan Stam.
zou zo maar eens waar kunnen zijn , zou mooi zijn als ze zouden investeren maar met enkel 100milj ben je er nog niet , als er geen duidelijke visie en beleid is verdampt die 100milj voordat je het weet
een voorbeeldje v geel had ook 30milj om uit te geven en dat is ook als sneeuw voor de zon verdampt
VVout
 VVout - maandag 08 maart 2021 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 18:22 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Hebben we niet lang genoeg alles tegengehouden door emotie?
Van stadion tot bestuur vormen ?
Zolang er maar binding is om het voetbal en vooral Feyenoord kan ik er mee leven, voetbal is emotie.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 maart 2021 - 11:06   quote  deeplink  
Er om heen een duidelijke structuur , met terzake kundigen.
Het liefst veel mensen die het niet meer om het geld moeten doen.
Als je de structuren bekijkt binnen Feyenoord wordt je niet blij. Ik was altijd fel tegenstander van een beursgang maar dan zou je nu hebben,
Duidelijke structuur
Geld
En een toekomst.
Wat heb je dan niet......invloed op de ploeg. Maar hebben we dit nu wel ?
Ja je mag het ontwerp van de seizoenlaart verzinnen, krijgt een blad wat de Pravda is van Feyenoord.
Dan heb je een supporters vereniging met mensen er is ( niet allemaal) waar ik mijzelf niet kan laten vertegenwoordigen.
Verandere die structuur NU, en dan het team reniveren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2021 door piet de paler --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 maart 2021 - 12:09   quote  deeplink  
Het gaat er om WIE dat gaat doen.
Alleen Robert Eenhoorn zou ik daarop kunnen vertrouwen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 maart 2021 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:
Het gaat er om WIE dat gaat doen.
Alleen Robert Eenhoorn zou ik daarop kunnen vertrouwen.
Die heeft zijn ramen ingegooid
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 maart 2021 - 15:58   quote  deeplink  
In welk opzicht? Hij behartigde belangen AZ.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 09 maart 2021 - 16:02   quote  deeplink  
Heeft een ordinaire ruzie gehad met Arnesen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 09 maart 2021 - 16:06   quote  deeplink  
Dat kun je ook weer bijleggen.
Maar huidige bestuurders zullen Robert waarschijnlijk niet in de gelederen willen.
pat
 pat - dinsdag 09 maart 2021 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2021 - 12:09 schreef FR-Henk het volgende:
Het gaat er om WIE dat gaat doen.
Alleen Robert Eenhoorn zou ik daarop kunnen vertrouwen.
ja daar ben ik het wel mee eens.
R()b
 R()b - dinsdag 09 maart 2021 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 19:58 schreef Bowie het volgende:
En wellicht is het precies wat VVout hierboven schrijft.

Even ter inleiding. Tijdens mijn eerste 19 jaar was ik woonachtig in Giessenburg en op de middelbare school in Gorinchem leerde ik de jongens van van der Vorm kennen. Leuke jongens, en allemaal helemaal gek van Feyenoord.

Later vernam ik dat de van der Vorms oa eigenaar HAL en TeXas Oil zijn.
Op 1 deel kennen we ze al door via een Stichting 20-40 mln in de Nieuwe Kuip te financieren.

Interessant.
Net even snel een beetje ingelezen her en der.
Maar dit zijn de grote.
En las dat 'hun' bij Feyenoord vaak goede doelen steunen.
En echte Rotterdammers dat voelt gewoon goed.
Als Feyenoord wat wil, dan zou overname uit zo'n hoek moeten komen.
Dan heb je wel een droomscenario.

Ook maar even gauw gekeken wie a.s zomer transfervrij weg kan bij zijn club.
Daar krijg je ook een beetje een hangworst van.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 10 maart 2021 - 09:49   quote  deeplink  
Quote 500-familie Van der Vorm schenkt Feyenoord €24,5 miljoen
Enige voorwaarde is dat er jaarlijks 65 duizend plaatsen gratis beschikbaar zijn voor kinderen uit de buurt in het nieuw te bouwen stadion. Gulle gift van de Van der Vormpjes dunkt ons.

Door Martijn Zeven
06/06/2019 08:55
S

Voor Feyenoord zijn de miljoenen meer dan welkom bij de verwezenlijking van het nieuwe theater waar successen nagejaagd zullen moeten worden. 'Dit is een mooi voorbeeld van de kansen die ontstaan met een nieuw stadion. Ik verheug me op het Vak van Zuid, vol met jonge supporters. Met de financiële bijdrage van Stichting De Verre Bergen krijgt de realisatie van het nieuwe stadion een nog steviger basis,' tikt VI op uit de mond van Cees de Bruin, de president-commissaris van Stadion Feijenoord. Zelf overigens ook niet bepaald onvermogend met een vermogen dat Quote op €1,3 miljard schat.

Maar goed, terug naar de goedendoelendeal. Want zo kunnen we het wel noemen. Stichting de Verre Bergen heeft als motto: 'Vernieuwende ideeën waar Rotterdam en de Rotterdammers beter van worden.' De stichting van de familie Van der Vorm zorgt dan ook al jaren voor een beter aangezicht in de havenstad. En veel meer. Overigens zitten de Van der Vormpjes er zelf ook prima warmpjes bij met een totaal geschat vermogen van €9,1 miljard.

Wat dat betreft zijn die €24 miljoen peanuts, maar het gebaar dat telt. Niet lullen maar poetsen. ----------------------------------------------------------------------------------------------

Als die vermogende Feyenoorders nu eens de handen in elkaar zouden slaan en met echt serieuze bedragen de club zouden overnemen...

De één heeft 1,3 miljard, de anderen 9,1 miljard... En zo zullen er nog wel zijn.

Maar daar wachten we al Jaaaaaaaaaaaaaren en jaaaaaaaaaaaaaren op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2021 door Cruzcontrol --
pat
 pat - woensdag 10 maart 2021 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 09:49 schreef Cruzcontrol het volgende:
Quote 500-familie Van der Vorm schenkt Feyenoord €24,5 miljoen
Enige voorwaarde is dat er jaarlijks 65 duizend plaatsen gratis beschikbaar zijn voor kinderen uit de buurt in het nieuw te bouwen stadion. Gulle gift van de Van der Vormpjes dunkt ons.

Door Martijn Zeven
06/06/2019 08:55
S

Voor Feyenoord zijn de miljoenen meer dan welkom bij de verwezenlijking van het nieuwe theater waar successen nagejaagd zullen moeten worden. 'Dit is een mooi voorbeeld van de kansen die ontstaan met een nieuw stadion. Ik verheug me op het Vak van Zuid, vol met jonge supporters. Met de financiële bijdrage van Stichting De Verre Bergen krijgt de realisatie van het nieuwe stadion een nog steviger basis,' tikt VI op uit de mond van Cees de Bruin, de president-commissaris van Stadion Feijenoord. Zelf overigens ook niet bepaald onvermogend met een vermogen dat Quote op €1,3 miljard schat.

Maar goed, terug naar de goedendoelendeal. Want zo kunnen we het wel noemen. Stichting de Verre Bergen heeft als motto: 'Vernieuwende ideeën waar Rotterdam en de Rotterdammers beter van worden.' De stichting van de familie Van der Vorm zorgt dan ook al jaren voor een beter aangezicht in de havenstad. En veel meer. Overigens zitten de Van der Vormpjes er zelf ook prima warmpjes bij met een totaal geschat vermogen van €9,1 miljard.

Wat dat betreft zijn die €24 miljoen peanuts, maar het gebaar dat telt. Niet lullen maar poetsen. ----------------------------------------------------------------------------------------------

Als die vermogende Feyenoorders nu eens de handen in elkaar zouden slaan en met echt serieuze bedragen de club zouden overnemen...

De één heeft 1,3 miljard, de anderen 9,1 miljard... En zo zullen er nog wel zijn.

Maar daar wachten we al Jaaaaaaaaaaaaaren en jaaaaaaaaaaaaaren op.
dit kan ik dus niet begrijpen. Als ik 1,3 miljard had dan gaf ik feyenoord 200 miljoen. Let op die zou ik gewoon geven. kunnen ze zat mee en met 1.1 miljard kom ik er de rest van me leven wel uit.

het is belachelijk die mensen die dat geld hebben en ik vind er maar niks van.
Die zitten patserig te doen op een verjaardag dat ze wat geld hebben gegeven, krijgen wat veren in hun reet en ze denken de man te zijn echter is dit dus die man bij de communie die 1000 euro in ze knip heeft en 5 euro in de mand voor de communie legt... daar heb je toch niks aan?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 10 maart 2021 - 10:53   quote  deeplink  
Dat bedoel, daar wachten wij al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren op.
Nicotti
 Nicotti - woensdag 10 maart 2021 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 10:48 schreef pat het volgende:

[..]

dit kan ik dus niet begrijpen. Als ik 1,3 miljard had dan gaf ik feyenoord 200 miljoen. Let op die zou ik gewoon geven. kunnen ze zat mee en met 1.1 miljard kom ik er de rest van me leven wel uit.

het is belachelijk die mensen die dat geld hebben en ik vind er maar niks van.
Die zitten patserig te doen op een verjaardag dat ze wat geld hebben gegeven, krijgen wat veren in hun reet en ze denken de man te zijn echter is dit dus die man bij de communie die 1000 euro in ze knip heeft en 5 euro in de mand voor de communie legt... daar heb je toch niks aan?
Weet je wat het is pat, misschien moet je eens op google onderstaande zin intoetsen:
"Een gegeven paard niet in de bek kijken"
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 maart 2021 - 21:24   quote  deeplink  
We zien t wel. Komende drie maanden is koffieDick kijken
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 maart 2021 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 10:48 schreef pat het volgende:

[..]

dit kan ik dus niet begrijpen. Als ik 1,3 miljard had dan gaf ik feyenoord 200 miljoen. Let op die zou ik gewoon geven. kunnen ze zat mee en met 1.1 miljard kom ik er de rest van me leven wel uit.

het is belachelijk die mensen die dat geld hebben en ik vind er maar niks van.
Die zitten patserig te doen op een verjaardag dat ze wat geld hebben gegeven, krijgen wat veren in hun reet en ze denken de man te zijn echter is dit dus die man bij de communie die 1000 euro in ze knip heeft en 5 euro in de mand voor de communie legt... daar heb je toch niks aan?
Ik zou eerst eens kijken hoe betrouwbaar die ontvangers zijn.
R()b
 R()b - donderdag 11 maart 2021 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2021 - 10:48 schreef pat het volgende:

[..]

dit kan ik dus niet begrijpen. Als ik 1,3 miljard had dan gaf ik feyenoord 200 miljoen. Let op die zou ik gewoon geven. kunnen ze zat mee en met 1.1 miljard kom ik er de rest van me leven wel uit.

het is belachelijk die mensen die dat geld hebben en ik vind er maar niks van.
Die zitten patserig te doen op een verjaardag dat ze wat geld hebben gegeven, krijgen wat veren in hun reet en ze denken de man te zijn echter is dit dus die man bij de communie die 1000 euro in ze knip heeft en 5 euro in de mand voor de communie legt... daar heb je toch niks aan?
Tja... diegene die € 1000,- geeft, die snapt niet dat € 5,00 evenveel waard kan zijn.
MMM
 MMM - donderdag 18 maart 2021 - 11:07   quote  deeplink  
Aanvallend voetbal
Slot heeft een andere denkwijze dan Dick Advocaat. ''Hij wil dat zijn elftal tegenstanders bij de keel grijpt, geen kans geeft om op adem te komen en de bal al verovert op de helft van de tegenpartij. Slot hanteert een systeem met een echte ’nummer 10’ en twee middenvelders.''

Hier kijk ik naar uit. En ja hij is afhankelijk van spelers en ja we zullen nog zat wedstrijden verliezen.

Maar we verliezen nu ook zat wedstrijden met schijtvoetbal.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 18 maart 2021 - 15:14   quote  deeplink  
Voor Slot wat het eigenlijk dit seizoen perfect geweest om te bouwen aan zo'n team. Geen publiek, in verhouding weinig druk...

Maar de hele club is al jaren ziek, en hopelijk komt er nu echt een nieuwe start, niet alleen met een nieuwe trainer. Maar jeugdopleiding, organisatie, stadion, financien etc etc.... Niet altijd maar dat pappen en nathouden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2021 door Cruzcontrol --
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 maart 2021 - 20:33   quote  deeplink  
Slot je gaat gewoon praten om jonge goeie spelers van die 130 miljoen euro
te halen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 maart 2021 door de bluffer --
kenny
 kenny - donderdag 01 april 2021 - 11:31   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/57218-slot-moet-ook-niet-ergens-onderweg-worden-ontslagen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

mooi om te horen dat hij zelf bewust voor feyenoord heeft gekozen , ik hoop echt dat hij de tijd gaat krijgen om wat moois te gaan bouwen
piet de paler
 piet de paler - donderdag 01 april 2021 - 12:44   quote  deeplink  
Idd en dat wij als suppoters de opbouw fase gaan begrijpen.
Maar dan ook echt begrijpen!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 01 april 2021 - 15:15   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 april 2021 door Cruzcontrol --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 01 april 2021 - 15:15   quote  deeplink  
''Een interessante trainer'', vervolgt Borst in de krant. ''Maar als ik Feyenoord ongevraagd een advies mag geven: zeg dat ze volgend seizoen ergens tussen plek 6 en 9 finishen. In seizoen twee haalt Slot Europees voetbal en in seizoen drie moet hij proberen mee te doen om de titel. Hou de verwachtingen laag. Ze moeten iets opbouwen. Ze gaan beter scouten. Ze renoveren de jeugdopleiding, want Stanley Brard was ook niet je van het en dan druk ik me nog mild uit. Slot moet ook niet ergens onderweg worden ontslagen. Tenzij hij gekke dingen doet.''

Kan ik mij helemaal in vinden. Gewoon duidelijk zijn tegenover de supporters, geen valse verwachtingen creeeren...
MMM
 MMM - zondag 02 mei 2021 - 13:44   quote  deeplink  
Dit is alleen maar goed voor Slot.

Stapt op het beste moment in, slechter kan niet.

Hup Slot!
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 mei 2021 - 13:45   quote  deeplink  
Sterkte. Dat wel. Ook voor ons
ar
 ar - zondag 02 mei 2021 - 13:46   quote  deeplink  
Kom maar
van geil
 van geil - zondag 02 mei 2021 - 16:00   quote  deeplink  
Zoekt een Advocaat om onder zijn contract uit te komen .
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 mei 2021 - 09:33   quote  deeplink  
De media is ons nieuwe opperhoofd al harder aan t afbranden en devalueren dan de huidige.

Goed man.
VVout
 VVout - dinsdag 04 mei 2021 - 10:09   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden en hoop dat ze groot worden van Arne, verder lullen ze maar raak.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Arne Slot///HELD topic









0.0107030