BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - woensdag 24 mei 2023 - 21:59   quote  deeplink  
KA-CHING 💷💷💷💷
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 mei 2023 - 21:59   quote  deeplink  
T is t geheel plaatje geweest wat gewoon klopte.
Nu zo houden
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 22:00   quote  deeplink  
Het grootste aandeel heeft de scouting en DtK gehad.

De scouting heeft al ruim vooraf in kaart gebracht welke spelers in het Slot systeem passen en DtK heeft daar blind op vertrouwd.

Idrissi en Dilrosun komen uit de koker van Slot en dat zijn nou niet de succesjes van dit seizoen.

Een goede scouting en het vertrouwen daarin is de basis. Trainers denken te weten welke spelers ze willen, maar dat weten ze eigenlijk dus niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 24 mei 2023 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 21:55 schreef van geil het volgende:
Jij schrijft dat volledig aan Slot toe, dat mag.
Ik meer aan Arnesen, de spelers, en nu te Kloese, die eens een x niet met zich laat sollen.
Slot had n groot aandeel, zeker, maar uit eigen belang, geen enkele empathie met de club.
Nee hoor maar ik heb er zoveel zien gaan warvan ik had
gehoopt dat ze voor eeuwig zouden blijven.
Maar dan komt de zilvervloot voorbij en dan springen ze allemaal op dat schip.
Behalve Jens Toornsta

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door Leon FR1908 --
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:00 schreef DMD het volgende:
Het grootste aandeel heeft de scouting en DtK gehad.

De scouting heeft al ruim vooraf in kaart gebracht welke spelers in het Slot systeem passen en DtK heeft daar blind op vertrouwd.

Idrissi en Dilrosun komen uit de koker van Slot en dat zijn nou niet de succesjes van dit seizoen.

Een goede scouting en het vertrouwen daarin is de basis. Trainers denken te weten welke spelers ze willen, maar dat weten ze eigenlijk dus niet.
Die laatste zin is precies wat Arnesen zei.
Hij zei trainers denken dat te weten door wat samenvattingen te zien, maar scouting is een full time job.
Hoe gedragen ze zich op trainingen, lezen statistieken, veel wedstrijden volledig zien etc.
Hij gaf ook aan dat Slot daarin eigenwijs en eigenzinnig was, op een grappige manier.
van geil
 van geil - woensdag 24 mei 2023 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:00 schreef DMD het volgende:
Het grootste aandeel heeft de scouting en DtK gehad.

De scouting heeft al ruim vooraf in kaart gebracht welke spelers in het Slot systeem passen en DtK heeft daar blind op vertrouwd.

Idrissi en Dilrosun komen uit de koker van Slot en dat zijn nou niet de succesjes van dit seizoen.

Een goede scouting en het vertrouwen daarin is de basis. Trainers denken te weten welke spelers ze willen, maar dat weten ze eigenlijk dus niet.
Timber ook(alinea 3)en Danilo.
DMD
 DMD - woensdag 24 mei 2023 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 mei 2023 - 22:08 schreef van geil het volgende:

[..]

Die laatste zin is precies wat Arnesen zei.
Hij zei trainers denken dat te weten door wat samenvattingen te zien, maar scouting is een full time job.
Hoe gedragen ze zich op trainingen, lezen statistieken, veel wedstrijden volledig zien etc.
Hij gaf ook aan dat Slot daarin eigenwijs en eigenzinnig was, op een grappige manier.
Je hebt me door. Ik ben arnesen.

Ik wist niet dat Arnesen dat had gezegd, maar elke trainer is eigenwijs daarin. Denk dan ook dat hij het zei met een kern van waarheid erin. Het feit dat Slot zeggenschap zou krijgen in de transfers bij THS kan de doodsteek voor hem worden.

Ik heb het liefst dat een trainer zich zo min mogelijk bemoeit met de transfers em dat dus inderdaad over laat aan de professionals.

edit; Timber had ik wel verwacht, maar wist het niet zeker. Ik snap niet dat hij gehaald is. Danilo tja leuke backup.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 mei 2023 door DMD --
kenny
 kenny - donderdag 25 mei 2023 - 11:15   quote  deeplink  
mag ik ook hier een lans breken voor onze el PATRON , die het mogelijk maakt dat Slot binnenboord blijft , doet sinds zijn aanstelling alleen maar goede dingen
MMM
 MMM - donderdag 25 mei 2023 - 11:19   quote  deeplink  
Kanjer.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 mei 2023 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 11:19 schreef MMM het volgende:
Kanjer.
Gelijk maar de heldenstatus gegeven in topictitel
kenny
 kenny - donderdag 25 mei 2023 - 12:13   quote  deeplink  
buiten dat hij het goed gespeeld heeft met slot heeft hij zelf ook de interesse van de spurs afgeblazen
deze man is een verademing ten opzichte van zijn voorgangers
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 12:45   quote  deeplink  
En nu zijn volgende huzaren stukje .....eenwording bv Stadion, bvo Feyenoord, en loskoppelen ( uitkopen ) amateur tak
Daarna verkleinen raad v Commisarissen, en aanstellen TD...
Zat werk ....
Feyenoord heeft weer een toekomst
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 25 mei 2023 - 13:06   quote  deeplink  
Eindelijk. Ik wil niemand te kort doen hoor maar ik heb nu eindelijk het idee dat onze club goed bestuurd wordt.
Chapeau Dennis te Kloese!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 mei 2023 - 13:14   quote  deeplink  
Leonidas, ouwe bikert 😃
Leuk je weer eens te zien man
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 25 mei 2023 - 13:26   quote  deeplink  
Goddomme eens tijd dat DtK een heldentopic heeft.

En in 2024 allemaal naar Tottenham?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 13:27   quote  deeplink  
Na het 17e kampioenschap hahahaha
Leonidas1
 Leonidas1 - donderdag 25 mei 2023 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 13:14 schreef RenatoBos het volgende:
Leonidas, ouwe bikert 😃
Leuk je weer eens te zien man
Dankje vogel. Ik ben niet zo’n schrijver. Maar het blijven van Slot maakt mijn hele week weer goed.
.
Door het bericht dat Tina Turner overleden is zat ik in een melancholiek dipje. Maar gelukkig was daar Slot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 mei 2023 door Leonidas1 --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 mei 2023 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 13:29 schreef Leonidas1 het volgende:

[..]

Dankje vogel. Ik ben niet zo’n schrijver. Maar het blijven van Slot maakt mijn hele week weer goed.
.
Door het bericht dat Tina Turner overleden is zat ik in een melancholiek dipje. Maar gelukkig was daar Slot.
Poeh ja die kwam ook wel ff aan bij mij. Menig concert van haar bezocht..
VVout
 VVout - donderdag 25 mei 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Jezus, laatste tijd het nieuws een beetje gescipt. RIP TT
Stylzz
 Stylzz - donderdag 25 mei 2023 - 18:06   quote  deeplink  
Van Aldi naar delicatessenwinkel.
van geil
 van geil - donderdag 25 mei 2023 - 19:48   quote  deeplink  
💓
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 18:06 schreef Stylzz het volgende:
Van Aldi naar delicatessenwinkel.
Van cervelaat worst naar rosbief
DMD
 DMD - donderdag 25 mei 2023 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Van cervelaat worst naar rosbief
Van Ajax naar Feyenoord
piet de paler
 piet de paler - donderdag 25 mei 2023 - 20:02   quote  deeplink  
Van kunnen we het betalen naar we betalen het
VVout
 VVout - donderdag 25 mei 2023 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 mei 2023 - 19:57 schreef DMD het volgende:

[..]

Van Ajax naar Feyenoord
Kut met peren en appels natuurlijk.
van geil
 van geil - zaterdag 27 mei 2023 - 08:28   quote  deeplink  
Up
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 27 mei 2023 - 08:37   quote  deeplink  
Op rb zetten morgen
van geil
 van geil - zaterdag 27 mei 2023 - 09:29   quote  deeplink  
Ook daar zal hij een voldoende scoren.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 mei 2023 - 12:36   quote  deeplink  
Te Kloese: ''Dat betekent niet dat we ons beleid nu kunnen loslaten''

7876-F486-1005-498-C-83-FC-4-EA780190920.jpg

Dennis te Kloese is al een tijdje niet meer bezig met het afgelopen seizoen. De algemeen directeur is druk bezig met het samenstellen van de selectie voor het komende seizoen. Te Kloese wil het huidige succes voortzetten en beschikt over een aanzienlijk budget om de transfermarkt op te gaan."

''De trainer blijft, we hebben met Ramiz Zerrouki en Thomas van den Belt al twee nieuwe spelers gehaald en het contract van een aantal jongens verlengd'', begint Te Kloese zijn verhaal in Voetbal International. ''Nu is de tijd aangebroken dat we eerder dan later zélf zullen worden geconfronteerd met interesse in spelers van ons. En op onze beurt gaan we ook de markt op om ons nog verder te versterken. Er is nooit een rustig moment bij een grote club zoals Feyenoord, al vermoed en hoop ik dat het in ieder geval wel rustiger zal worden dan vorig jaar.''

''We hebben door het winnen van de titel een vliegwiel in gang gezet, dat nog meer succes in gang kan zetten. Maar ik ben er ook om te voorkomen dat het vliegwiel uit de bocht schiet, dat het zo’n vaart neemt dat het oncontroleerbaar wordt. Daarmee bedoel ik dat we nu dus geen onverantwoorde dingen gaan doen. We hebben een duidelijk beleid bij Feyenoord. We zoeken spelers die qua talent, kwaliteit, maar ook qua karakter en persoonlijkheid passen bij deze club. Waartoe het kan leiden, hebben we dit seizoen gezien.''

Begroting honderd miljoen
Feyenoord heeft zich geplaatst voor de groepsfase van de Champions League en dat levert financieel voordelen op. ''Voor het eerst zal de begroting boven de honderd miljoen uitkomen. Het budget voor spelers stijgt naar zo’n 23 miljoen. Maar dat betekent niet dat we ons beleid nu kunnen loslaten.'' De inkomsten worden niet alleen gebruikt voor inkomende transfers. ''Wij vinden de Academy heel belangrijk, daarin willen we blijven investeren. Ook de scouting is en blijft een belangrijke pijler die onze aandacht hoort te krijgen.''

''Maar iets nieuws is dat we hebben besloten nu echt een internationale afdeling op te gaan zetten'', vervolgt de algemeen directeur in gesprek met het weekblad. ''We hebben al een aantal samenwerkingsverbanden met clubs in bijvoorbeeld Amerika (Orange County), we participeren in een club in Brazilië en we zoeken nog meer internationale allianties. Feyenoord is meer dan alleen hoge salarissen en dure transfers. Je ziet voorbeelden genoeg dat alleen die twee zaken niet genoeg zijn. Een club moet rusten op een stevig en breed fundament.''
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 mei 2023 - 12:57   quote  deeplink  
Een nieuwe technisch directeur is er nog altijd niet in Rotterdam. "Feyenoord is niet mijn club, ik ben niet de eigenaar. Ik zoek dus mensen die voor langere termijn willen en kunnen werken in de cultuur en het karakter dat nu hoort bij Feyenoord. We zoeken dus niet per se een beleidsmaker, maar eerder een beleidsbewaker. Iemand die alle goede dingen die we doen helpt te verbeteren. Maar ik kan zeker wel wat hulp gebruiken."

Slot en de scouting helpen hierbij. "We hebben een goede trainer met zijn eigen ideeën en een uitstekende scouting die zich heeft bewezen. Het is niet zo dat alles op mijn bordje terechtkomt. Maar deals moeten uiteindelijk wel worden gesloten en dat was mijn werk. Voor mijn familie niet zo leuk. Zat ik vorig jaar op vakantie in Italië dagenlang uren te bellen. Ik geloof dat de kinderen wel honderd ijsjes zijn wezen halen. Dat is één zomer leuk en als het niet anders kan, moet ik nu weer paraat staan. Maar het is ook een reden dat we snel een nieuwe technisch manager moeten aantrekken."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 juni 2023 - 15:30   quote  deeplink  
Te Kloese onthult bij Feyenoord: 'We spraken al maanden daarvoor met elkaar'

0-CD99816-1-EA4-4954-8725-FDA9-DFD5-BC30.jpg

Arne Slot verlengde recent zijn contract bij Feyenoord, maar maanden voor dat moment waren club en trainer al met elkaar in gesprek. Dat onthult directeur Dennis te Kloese, die ook uitlegt waarom dat naar buiten toe niet duidelijk werd gecommuniceerd.
Na veel geruchten en onduidelijkheid zette Slot recent zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord, waardoor hij volgend seizoen weer voor de groep staat. Voor de buitenwereld leek het erop dat Slot de knoop pas op het laatste moment doorhakte, maar volgens Te Kloese zit de vork iets anders in de steel. "We hebben al maanden daarvoor gesproken met elkaar, nog ver voor een kampioenschap en mogelijke Champions League-deelname", zegt hij tegen RTV Rijnmond.

"Dat waren heel prettige gesprekken, waarin Arne ook de waardering vanuit de club voelde, denk ik. We moeten natuurlijk realistisch blijven, omdat Arne een jonge trainer is met veel ambities, mogelijkheden en talent. Dan zal er een keer een moment komen dat hij de kans krijgt om zich te presenteren op een groter podium." Slot wilde tot het laatste moment echter niet bevestigen dat hij zou blijven in Rotterdam. Hadden hij en Te Kloese niet duidelijker moeten communiceren, om onrust te voorkomen? "Je kunt je achteraf altijd afvragen hoe je dingen beter kunt doen", zegt laatstgenoemde.

"Daar moeten we onszelf altijd kwetsbaar voor opstellen, maar we hebben ons gewoon vastgehouden aan de feiten. We speelden voor een kampioenschap en wilden onrustzaken als interesse in spelers en trainers weghouden. Intern hebben we onze intenties altijd duidelijk naar elkaar uitgesproken. We waren er soms verbaasd over dat er iets geroepen werd en er daarna een hele rij met verhalen in dezelfde trend kwam, zonder iets van feiten."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 01 juni 2023 - 17:49   quote  deeplink  
Hij had gewoon gegaan bij concrete interesse en dat vind
ik nog steeds niet raar.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 02 juni 2023 - 16:33   quote  deeplink  
Ik ook niet, en mijn ambitie gaat niet verder dan zo snel mogelijk een miljoen bij elkaar harken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2023 door Gerard_FR --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 juni 2023 - 19:37   quote  deeplink  
Hahaha zo is dat
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 juni 2023 - 20:27   quote  deeplink  
Te Kloese: "Wij moeten geld stoppen in iets wat van ons is"

IMG-0053.webp

Feyenoord ondertekende recent de nieuwe verbintenis met Stadion Feijenoord, waardoor de club ook de komende drie jaar onder dezelfde voorwaarden in De Kuip kan blijven spelen. In Perspectief reageert algemeen directeur Dennis te Kloese op de overeenkomst.

De deal was geen formaliteit gezien de financiële problemen bij het stadion na het afketsen van de plannen om een nieuw stadion aan de oever van de Maas te bouwen. Stadion Feijenoord moet een langlopende lening bij de Amerikaanse bank Goldman Sachs zien te herfinancieren en heeft ondertussen een flinke kostenpost voor (achterstallig) noodzakelijk onderhoud aan De Kuip. De poging om de club hier via een verhoogd huurbedrag aan mee te laten betalen is niet gelukt. Wat niet betekent dat Feyenoord het niet als een gedeeltelijk gezamenlijk probleem ziet.

"We moeten daar stap-voor-stap verbeteringen in aanbrengen. En we hebben ook al veel gedaan", aldus Te Kloese. "Aan de belichting, de kleedkamers, de befaamde toiletten. Er moet nog veel gebeuren, daar lopen we niet voor weg. Maar wij moeten wel geld stoppen in iets wat ons 'eigen' is."

De algemeen directeur maakt graag de vergelijking met een huurhuis. "Daar wordt ook onderhoud aan gepleegd. En als dat gaat om lampjes en scharnieren, dan wil ik dat zelf wel opknappen. Maar als er een heel toilet vervangen moet worden, dan doe je dat in overleg met de verhuurder. In dit geval is dat Stadion Feijenoord. Want wij kunnen natuurlijk niet onbeperkt dingen voor blijven schieten en vervangen zonder dat daarbij ook iets naar ons terugkomt", zo besluit Te Kloese.

Gesprekken over een overname van het stadion door de club lopen nog niet concreet. Dat heeft te maken met de schulden, maar ook met de aandelenstructuur bij Stadion Feijenoord. Sommige aandeelhouders hebben eeuwig zittingsrecht. Het zijn voorwaarden die geen enkele andere partij ooit zal accepteren bij een eventuele overname. Volgens Stadion Feijenoord zelf is de financiële situatie niet zo precair dat er gesproken hoeft te worden over overname: "Ik begrijp dat er veel vragen leven over hoe Stadion Feijenoord ervoor staat. Hierbij kan ik u verzekeren dat wij alle lopende zaken goed op ons vizier hebben. Zo ligt onze prioriteit bij het herfinancieren van de Goldman Sachs lening tegen gunstigere voorwaarden. Ondertussen gaat onze bedrijfsvoering ook gewoon door en over de resultaten zijn wij niet ontevreden. Binnenkort zal ons jaarverslag weer gepubliceerd worden”, aldus een woordvoerder van het stadion. "Tevens werken wij hard aan een onderhoudsplan zodat we De Kuip geschikt houden om op Europees niveau de voetbalsport aan ons te kunnen blijven binden."
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 juni 2023 - 10:38   quote  deeplink  
"Geen dingen beloven aan de achterban die je niet kan waarmaken"

C6-CF679-B-5232-4531-861-E-C3-BB2-FC8-F637.webp

In De Kuip hangen sinds de afgelopen maanden netten rondom het gehele speelveld. Dit om te voorkomen dat er attributen op het veld gegooid kunnen worden. Iets dat, met de nieuwe regelgeving sinds de uit de hand gelopen Klassieker in april, zal leiden tot het staken van wedstrijden. Dennis te Kloese verwacht dat de netten voorlopig in De Kuip zullen blijven hangen, zo vertelt hij in Perspectief.

Volgens de algemeen directeur hangt het van de regelgeving van de KNVB in het nieuwe seizoen af of Feyenoord dit beleid zal versoepelen, of niet. "Ik denk niet dat het makkelijk is om te overwegen om de netten weer weg te halen, als deze regelgeving er nog steeds is. Ik vind dat een te groot risico”.

Te Kloese kiest vooralsnog voor de veilige weg. "We beginnen aan een nieuw seizoen, een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Dus wij gaan actief in gesprek om te bepalen wat het juiste besluit is. Maar dat wij kunnen voetballen, het voetbal zelf, de spelers en de trainers, dat moet beschermd worden. En daar hebben de netten ook een rol in gespeeld."

Naast de regelgeving van de KNVB heeft Feyenoord ook te maken met de UEFA, die de club regelmatig bestraft voor het afsteken van vuurwerk. Dit heeft al tot diverse boetes en het sluiten van vakken geleid. Te Kloese zoekt naar een manier om hiervan af te komen. "Als de oplossing er was, dan hadden we die al gehad en bekend gemaakt. Ik denk dat het begint met respect naar de achterban. Begrijpen wie, wat, waarom en hoe. Het communicatieaspect is daarin heel belangrijk. Geen dingen beloven aan de achterban die je daarna niet kan waarmaken."

Met een heldere communicatie hoopt Te Kloese dat iedereen hetzelfde gaat nastreven. "Er is niemand bij gediend om dingen te doen waardoor wij secties in het stadion leeg moeten houden. Of een wedstrijd buiten de stad moeten spelen. We hebben nu zo’n moment te pakken bij Feyenoord. Met iedereen die daarbij betrokken is."
van geil
 van geil - donderdag 22 juni 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Moet je ze wel laten hangen.
Met de interland ging t mis, en t kost veel knaken dat welles nietes.
MMM
 MMM - vrijdag 23 juni 2023 - 08:55   quote  deeplink  
Te Kloese op Instagram:

'If you believe everything you read, better not read'.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 juni 2023 - 18:52   quote  deeplink  
Beste advies van het jaar.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2023 - 17:06   quote  deeplink  
Stel eens een commerciële man aan. Dit begint lachwekkende vormen aan te nemen.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2023 - 21:26   quote  deeplink  
Bestuurlijk klopt er niets van, dit gaat vanzelf weer fout.
Moeten sterke mensen bijkomen, en de nitwits opbokken.
DMD
 DMD - dinsdag 27 juni 2023 - 21:32   quote  deeplink  
Ja hoe durft hij top transfers te realiseren, een klap te geven op het stadion dossier en realistische beslissingen te nemen.

#KloeseOUT
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2023 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:32 schreef DMD het volgende:
Ja hoe durft hij top transfers te realiseren, een klap te geven op het stadion dossier en realistische beslissingen te nemen.

#KloeseOUT
Er moet een commercieel directeur en technische man bij. Dit werkt even leuk maar niet maanden.

Verder geen verkeerd woord over Te Kloese hoor, lijkt prima te functioneren.
van geil
 van geil - dinsdag 27 juni 2023 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:32 schreef DMD het volgende:
Ja hoe durft hij top transfers te realiseren, een klap te geven op het stadion dossier en realistische beslissingen te nemen.

#KloeseOUT
Dat wordt niet gezegd, een man kan gewoonweg niet.
Wat voor goed werk hij ook gedaan heeft.
VVout
 VVout - dinsdag 27 juni 2023 - 21:40   quote  deeplink  
Benieuwd waneer er weer nieuwe verrassende zaken aandienen, lage drukgebieden beginnen weer te groeien rondom Feyenoord. Een positieve klapper zou nu ff prima aankomen.
DMD
 DMD - dinsdag 27 juni 2023 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:34 schreef MMM het volgende:

[..]

Er moet een commercieel directeur en technische man bij. Dit werkt even leuk maar niet maanden.

Verder geen verkeerd woord over Te Kloese hoor, lijkt prima te functioneren.
Het technische gedeelte werkt al 2 transferwindows. DtK heeft enorm veel ervaring in het technische vak en daar vertrouw ik op.

Wat zou een commercieel directeur op dit moment opeens toevoegen? Wie weet had de vorige commercieel directeur een enorm slechte deal voor handen en moest hij daarom het veld ruimen. Er wordt vast wel iemand aangesteld om naar een nieuwe hoofdsponsor te zoeken, maar het is niet zo dat daar opeens de grote euro's vandaan komen.

Ik hoor al maanden dat het op het bestuurlijke vlak rommelt, nou dan mag het blijven rommelen want ik heb zelden zoals de afgelopen 2 jaar alleen maar een hosanna stemming omtrent Feyenoord gehad.

Geduld is een schone zaak en ik heb alle vertrouwen in DtK, de Scouting & technische staf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 juni 2023 door DMD --
DMD
 DMD - dinsdag 27 juni 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:37 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat wordt niet gezegd, een man kan gewoonweg niet.
Wat voor goed werk hij ook gedaan heeft.
Het is de combi tussen DtK, de technische staf en de scouting.

Dat werkt al 2 transferwindows meer dan prima. Het is niet alleen DtK die het doet maar een blok.
tomson
 tomson - dinsdag 27 juni 2023 - 21:47   quote  deeplink  
Er moeten wel wat mensen bij (TD) . Het is niet gezond als er bestuurders met allerlei wisselende petten lopen te jongleren.
Vertrek van Arnesen heeft nog steeds een lege stoel achtergelaten.
Is vorig seizoen nog niet problematisch geworden maar op lange termijn is het niet OK.
MMM
 MMM - dinsdag 27 juni 2023 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:40 schreef DMD het volgende:

[..]

Het technische gedeelte werkt al 2 transferwindows. DtK heeft enorm veel ervaring in het technische vak en daar vertrouw ik op.

Wat zou een commercieel directeur op dit moment opeens toevoegen? Wie weet had de vorige commercieel directeur een enorm slechte deal voor handen en moest hij daarom het veld ruimen. Er wordt vast wel iemand aangesteld om naar een nieuwe hoofdsponsor te zoeken, maar het is niet zo dat daar opeens de grote euro's vandaan komen.

Ik hoor al maanden dat het op het bestuurlijke vlak rommelt, nou dan mag het blijven rommelen want ik heb zelden zoals de afgelopen 2 jaar alleen maar een hosanna stemming omtrent Feyenoord gehad.

Geduld is een schone zaak en ik heb alle vertrouwen in DtK, de Scouting & technische staf.
Zeker, doet DtK prima maar hij is aangesteld als algemeen directeur. Ik denk dat hij ook genoeg andere dingen te doen heeft. Een technische man erbij in de organisatie lijkt mij een gezondere situatie.

We zitten sinds 1 februari al zonder commerciële man. In die 5 maanden tijd had er toch best een opvolger gevonden kunnen worden? Sinds 1 februari had er dus druk gezocht kunnen worden naar nieuwe sponsors. Je kan niet van Te Kloese verwachten dat hij AD, TD en de commerciële man tegelijk moet spelen. EuroParcs verlengen onder lagere voorwaarden is echt treurig. Elke commerciële man heeft wel weer ergens ingangen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 27 juni 2023 - 22:09   quote  deeplink  
Gaat niet om te Kloese zelf.
Los van het feit dat het ongezond is als 1 man 3 bepalende functies vervult en daarmee almachtig óf juist zeer kwetsbaar is is het wel zo van belang dat het een club sterker maakt als er meer dynamiek bestaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0160307