BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leuv
 Leuv - zondag 28 januari 2024 - 19:47   quote  deeplink  
Tsja dat krijg je als je geen TD aantrekt en denkt het allemaal maar zelf te kunnen doen.
Gaat het eindelijk een beetje goed en hebben we hoop op meer zijn er altijd wel haantjes die denken te weten hoe het moet en zo vallen we naar iedere opleving weer knetterhard terug.
Het is droevig hoe onze mooie club al decennia lang naar de verdoemenis wordt geholpen.
coenjo
 coenjo - vrijdag 01 maart 2024 - 07:00   quote  deeplink  
hij moet volgende zomer wel beter zijn best doen op de markt want tot nu toe heeft hij als td gefaald.
ueda 10 miljoen, ivanusec 9 miljoen, zerrouki 8 miljoen.
allemaal op de bank en maken feyenoord niet sterker.
teveel geld uit gegeven aan middelmaat
kenny
 kenny - vrijdag 01 maart 2024 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 07:00 schreef coenjo het volgende:
hij moet volgende zomer wel beter zijn best doen op de markt want tot nu toe heeft hij als td gefaald.
ueda 10 miljoen, ivanusec 9 miljoen, zerrouki 8 miljoen.
allemaal op de bank en maken feyenoord niet sterker.
teveel geld uit gegeven aan middelmaat
volkomen mee eens , tel er de miskleun met Rodríguez erbij op , ik ben wel dik tevreden met te Kloese maar aankomende zomer moet er wel daadwerkelijke versterkingen komen zeker als je Slot tevreden wil houden
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 maart 2024 - 11:51   quote  deeplink  
Slot heeft alle aankopen zelf geaccordeerd
bijft007
 bijft007 - vrijdag 01 maart 2024 - 13:14   quote  deeplink  
Hopen op 1-2 buitenspelers van stuk meer kwaliteit dan ali dilrosun, maar selectie zal op meerdere vlakken versterkt moeten worden aangezien er vast paar sterkhouders weggaan
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 01 maart 2024 - 13:19   quote  deeplink  
Is toch ook prima.
We doen t toch helemaal niet slecht.
Bekerfinale
Europees overwinterd
Waarschijnlijk tweede.

Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 01 maart 2024 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
Is toch ook prima.
We doen t toch helemaal niet slecht.
Bekerfinale
Europees overwinterd
Waarschijnlijk tweede.

Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002
Vind ik ook.
We zijn verwend, maar volgend seizoen een echte topper erbij.
We willen CL overwinteren denk ik
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 01 maart 2024 - 14:16   quote  deeplink  
Ivanusec en Zerrouki maken Feyenoord wel sterker, needs time.
Over Ueda heb ik meer zorg, ja.
Dus gefaald als te? Dat blijkt in najaar wel.
kenny
 kenny - vrijdag 01 maart 2024 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
Is toch ook prima.
We doen t toch helemaal niet slecht.
Bekerfinale
Europees overwinterd
Waarschijnlijk tweede.

Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002
inderdaad , zolang de groei er maar in blijft, te Kloese zal misschien wel meer met de scouting moeten gaan overleggen
coenjo
 coenjo - zaterdag 09 maart 2024 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2024 - 13:19 schreef Stylzz het volgende:
Is toch ook prima.
We doen t toch helemaal niet slecht.
Bekerfinale
Europees overwinterd
Waarschijnlijk tweede.

Man, voor Feyenoord begrippen een topjaar na 2002
we doen het prima omdat andere clubs falen.
het is een vertekend beeld.
het spel word met de week slechter, europees geen succes, tja de beker..
minteh wil hij langer huren, geen goeie vleugelspelers al een paar jaar op rij.
plus alle miljoenen zitten op de bank. hadden ze beter in de vleugels kunnen steken
dus verkeerd ingekocht met het geld wat er beschikbaar was
qua stand lijkt het een prima seizoen maar het spel is al het hele seizoen niet om aan te gluren.
doordat we 4/5 toppers in de selectie hebben krijgen we weinig doelpunten tegen, dat is het geluk. aanvallend is het helemaal niks en het middenveld is niet in balans.
als algemeen directeur prima, als td een 4
de td is verantwoordelijk voor de aankopen. niet de trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door coenjo --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 09 maart 2024 - 14:58   quote  deeplink  
Ik denk dat het wel heel snel normaal gevonden is je binnen 3 jaar vast titelkandidaat bent geworden hoor en zeker met punten aantal prima cijfers,,, en zoals ze zeggen is er komen 1 maar er blijven 2e, en moet zeggen dat onze beleidsbepalers er toch aardig in geslaagd zijn, en Europees geen succes, ja dat je gelijk roma treft is ook wel gewoon pech, want we zijn wel vrij rap degelijk dichter bij de Europese sub/top aangeslopen
bijft007
 bijft007 - zaterdag 09 maart 2024 - 15:04   quote  deeplink  
En kijk ook maar om je heen naar andere clubs dat spelers halen op n bepaald niveau gewoon rete lastig is, want pakweg 4 jaar geleden waren alle aankopen bij wijze van basis materiaal, nu komt fase eraan het lastig gaat zijn directe basis kwaliteit te halen omdat die doorgaans veel meer centjes kosten op enkele goed gescoute voltreffers meevallers na wat je altijd kunt hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door bijft007 --
coenjo
 coenjo - zaterdag 09 maart 2024 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 14:58 schreef bijft007 het volgende:
Ik denk dat het wel heel snel normaal gevonden is je binnen 3 jaar vast titelkandidaat bent geworden hoor en zeker met punten aantal prima cijfers,,, en zoals ze zeggen is er komen 1 maar er blijven 2e, en moet zeggen dat onze beleidsbepalers er toch aardig in geslaagd zijn, en Europees geen succes, ja dat je gelijk roma treft is ook wel gewoon pech, want we zijn wel vrij rap degelijk dichter bij de Europese sub/top aangeslopen
aanvallend ga je het schip in tegen roma al 3x op rij
verdedigend niet. we hadden met iets meer kwaliteit voorin gewoon door gegaan
je wist dat je je in de zomer moest versterken op de flanken om mee te kunnen doen in de cl
niks gekocht. ja zerrouiki, ueda en ivanusec voor al je geld zo,n beetje
terwijl wieffer gewoon bleef, ueda als 2e spits voor een veel te hoog bedrag werd aangekocht en een ivanusec wat gewiin geen vleugel aanvaller is. ja hij kan er spelen maar dat is het ook. vervolgens overwinter je in europa en zie je dat er wat nodig is oip de flanken. nee hoor weer niks, de laatste dag zal alles nog eens gebeuren.
dat je niet verder in europa gaat is volledig te wijten aan verkeerde aankopen.
je had door kunnen stomen, en dat kan nog steeds met de aantallen miljoenen die er aan komen
beginnen met 2 zeer goede vleugels aanvallers en een goede 10
ze moeten nu door klappen om alles voorbij te streven
en de mintehs van deze wereld mooi laten waar ze zitten
psv is een goed voorbeeld, die hebben de miljoenen in de aanval gestoken en directe versterking gehaald. wij niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 maart 2024 - 15:39   quote  deeplink  
Konden we ook niet. Want wij kunnen die salarissen niet betalen.
Dat was t verschil. Lozano kunnen wij niet betalen.
Die gehuurde ook niet.
Overigens doen wij t qua punten beter dan vorig jaar.
Ik vind t knap gezien waar we vandaan komen maar mensen vergeten snel
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 09 maart 2024 - 15:49   quote  deeplink  
We kunnen dit topic beter hernoemen naar het grote aannames topic.
coenjo
 coenjo - zaterdag 09 maart 2024 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:
Konden we ook niet. Want wij kunnen die salarissen niet betalen.
Dat was t verschil. Lozano kunnen wij niet betalen.
Die gehuurde ook niet.
Overigens doen wij t qua punten beter dan vorig jaar.
Ik vind t knap gezien waar we vandaan komen maar mensen vergeten snel
ja je blijft maar door gaan over waar we vandaan komen, we leven niet in meer het verleden
maar daar gaat het niet over toch?
het gaat over de aankopen van te kloese
en waarom vergelijk je met lozano?
er is meer in de wereld te krijgen hoor voor veel minder salaris
het gaat er over dat de miljoenen in de verkeerde spelers zijn gestoken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 maart 2024 - 16:02   quote  deeplink  
De aankopen zijn in hun segment prima
Lozano was een voorbeeld van PSV wat zij konden halen en wij niet.
Ongetwijfeld dat er meer spelers zijn, maar wij hadden kwantiteit nodig en niet alleen kwaliteit.
De jeugd die erachter zit is gewoon niet goed genoeg. Dus hebben we een selectie waar we nu weer CL mee gaan halen en geld binnen harken.
Volgend jaar moet t weer wat beter.

Leest overal hoe knap t is wat Feyenoord de afgelopen jaren met ons budget voor elkaar gebokst heeft en daar ben ik t mee eens.
We zitten begroting technisch nog steeds mijlen achter Ajax en flink achter PSV.

Dus super knap.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door Stylzz --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 09 maart 2024 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:
De aankopen zijn in hun segment prima
Lozano was een voorbeeld van PSV wat zij konden halen en wij niet.
Ongetwijfeld dat er meer spelers zijn, maar wij hadden kwantiteit nodig en niet alleen kwaliteit.
De jeugd die erachter zit is gewoon niet goed genoeg. Dus hebben we een selectie waar we nu weer CL mee gaan halen en geld binnen harken.
Volgend jaar moet t weer wat beter.

Leest overal hoe knap t is wat Feyenoord de afgelopen jaren met ons budget voor elkaar gebokst heeft en daar ben ik t mee eens.
We zitten begroting technisch nog steeds mijlen achter Ajax en flink achter PSV.

Dus super knap.
Zo is dat! In amper 3 jaar tijd halen we jaaaaaaaaaaaaaaaren van wanbeleid in, en komen we stapje voor stapje verder!
Ga zo door Feijenoord!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 maart 2024 - 19:40   quote  deeplink  
+1
Bowie
 Bowie - zaterdag 09 maart 2024 - 19:50   quote  deeplink  
Ja, ook ik heb het volste vertrouwen in de toekomst met/door ten Kloese, blijf het zeggen met sterke rugdekking van van Bodegom.
Denk dat er deze zomer doorgeschakeld gaat worden. Geruchten beweren dat de kas nu al goed gevuld is, komt de CL volgend seizoen bij én de opbrengsten van de verkopen.

Het is hem wel toevertrouwd deze klus. Bol ervaring en met een netwerk dat mondiaal genoemd kan worden, zag onlangs een video van de club over bezoek trainer Mexico waaruit bleek dat geregeld trainers van de nationale elftallen op bezoek komen bij de club.
Heeft inmiddels ook hoge functie bij UEFA, Zuid-Amerika is zijn achtertuin.

Samen met nu nog Slot en over 1 jaar van Persie moet deze man de échte bouwer van de club worden genoemd. Combinatie van Brox en van den Herik.
coenjo
 coenjo - zaterdag 09 maart 2024 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 16:02 schreef Stylzz het volgende:
De aankopen zijn in hun segment prima
Lozano was een voorbeeld van PSV wat zij konden halen en wij niet.
Ongetwijfeld dat er meer spelers zijn, maar wij hadden kwantiteit nodig en niet alleen kwaliteit.
De jeugd die erachter zit is gewoon niet goed genoeg. Dus hebben we een selectie waar we nu weer CL mee gaan halen en geld binnen harken.
Volgend jaar moet t weer wat beter.

Leest overal hoe knap t is wat Feyenoord de afgelopen jaren met ons budget voor elkaar gebokst heeft en daar ben ik t mee eens.
We zitten begroting technisch nog steeds mijlen achter Ajax en flink achter PSV.

Dus super knap.
dus je vind de aankopen ueda, zerrouki en ivanusec prima voor een 27 miljoen?
nou laat me niet lachen, maar ik zie in alle 3 geen basisspeler van feyenoord 1 als je een niveau omhoog wilt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 maart 2024 door coenjo --
CobusIII
 CobusIII - zondag 10 maart 2024 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 20:44 schreef coenjo het volgende:

[..]

dus je vind de aankopen ueda, zerrouki en ivanusec prima voor een 27 miljoen?
nou laat me niet lachen, maar ik zie in alle 3 geen basisspeler van feyenoord 1 als je een niveau omhoog wilt.
3x internationals. Kwestie van goed inpassen en wennen aan de spelstijl.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 10 maart 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 maart 2024 - 20:44 schreef coenjo het volgende:

[..]

dus je vind de aankopen ueda, zerrouki en ivanusec prima voor een 27 miljoen?
nou laat me niet lachen, maar ik zie in alle 3 geen basisspeler van feyenoord 1 als je een niveau omhoog wilt.
Je stelt dat het reeds miskopen zijn. Dat kan niemand vooraf bij aankoop geheel zeker weten. Ook jij niet.
Timber, ook heel snel verguisd. Zie wat hij nu laat zien. Beelen, stuk goedkoper, en wat laat ie even zien?
Bedrijfsongevallen komen overlal voor, onverwachte doorbraken, gehaald voor lage prijs kunnen we ook legio noemen: Wieffer bijvoorbeeld.
Het is absurd om hierop het algeheel beleid van ten Kloese op los te laten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 10 maart 2024 - 13:23   quote  deeplink  
Coenjo
Laat ons eens zwelgen in jou aankoop beleid.
Wie had jij dan gekocht?

Ben benieuwd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0130882