BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:
Echt, dat idiote ongeduld.
Stengs nu al afkeuren.
Wat een domheid.
Afkeuren? Mening geven over wat ik zie.

Ik zie dezelfde Stengs als in zijn AZ tijd. Slap en zelden doelpuntenmaker.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 22:20   quote  deeplink  
Ik denk nog 1 wisseling dan zijn we er.
1 middenvelder
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 22:21   quote  deeplink  
Arne Slot heeft zondagavond gereageerd op het interview van Mats Wieffer na afloop van het duel tussen Feyenoord en Fortuna Sittard gaf. De middenvelder gaf aan dat hij moeite heeft met de positiewijziging van hem op het middenveld. Slot benadrukt dat Feyenoord nog zoekende is hoe deze linie het beste ingevuld kan worden.

De oefenmeester liet op de persconferentie weten dat het van groot belang is dat spelers zich prettig voelen op een positie: "Heel belangrijk, omdat je spelers het liefst in hun kracht laat spelen. Maar ik ben er ook voor om niet alleen aan Mats Wieffer te denken, maar ook aan andere spelers. En het is wel belangrijk dat je betere spelers zeker in hun kracht spelen, maar we hebben momenteel niet een nummer tien, dus moet je een speler opstellen die daar niet altijd speelt."
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 augustus 2023 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Afkeuren? Mening geven over wat ik zie.

Ik zie dezelfde Stengs als in zijn AZ tijd. Slap en zelden doelpuntenmaker.
Stengs nu al geen versterking vinden.
Dus als ie volgende week een goede wedstrijd speelt is ie wel een versterking?
VVout
 VVout - zondag 13 augustus 2023 - 22:24   quote  deeplink  
Timber, Stengs, moet je wel rood aanlopen als Wiefer zijnde. Echt de wie-kent-kwis
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Stengs nu al geen versterking vinden.
Dus als ie volgende week een goede wedstrijd speelt is ie wel een versterking?
Ik heb bij de aankoop mijn twijfels al geuit Henk, dus dat is niet op basis van Fortuna thuis.

Hij kan goed voetballen maar was in zijn AZ tijd niet constant genoeg en een slapzak. We gaan zien of hij zich ontwikkeld heeft.
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 22:39   quote  deeplink  
En nogmaals het kan goed komen maar dan moeten er wel KWALITEIT spelers bij. Ik hoop dat dit snel rondkomt.

Maar hoeveel budget is er nog?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 augustus 2023 door MMM --
DMD
 DMD - zondag 13 augustus 2023 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:
Arne Slot heeft zondagavond gereageerd op het interview van Mats Wieffer na afloop van het duel tussen Feyenoord en Fortuna Sittard gaf. De middenvelder gaf aan dat hij moeite heeft met de positiewijziging van hem op het middenveld. Slot benadrukt dat Feyenoord nog zoekende is hoe deze linie het beste ingevuld kan worden.

De oefenmeester liet op de persconferentie weten dat het van groot belang is dat spelers zich prettig voelen op een positie: "Heel belangrijk, omdat je spelers het liefst in hun kracht laat spelen. Maar ik ben er ook voor om niet alleen aan Mats Wieffer te denken, maar ook aan andere spelers. En het is wel belangrijk dat je betere spelers zeker in hun kracht spelen, maar we hebben momenteel niet een nummer tien, dus moet je een speler opstellen die daar niet altijd speelt."
Ik vind dit zo makkelijk van Slot.

Misbruikt Timber om aan te geven dat we geen 10 hebben en er echt spelers bij moeten.
Met deze 11 moet je ook van Fortuna kunnen winnen. Niemand die durft te vragen waarom Zerrouki is gehaald.

Het is vermoeiend dat hij met opzet de jeugd vermijd en ook gewoon niet laat invallen om maar te klagen over versterkingen. Er zijn er 2 die prima op 8 of 10 kunnen spelen en een kans verdienen.
kenny
 kenny - zondag 13 augustus 2023 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:18 schreef MMM het volgende:

[..]

Afkeuren? Mening geven over wat ik zie.

Ik zie dezelfde Stengs als in zijn AZ tijd. Slap en zelden doelpuntenmaker.
ik ben het volkomen met je eens , stengs bevestigd waar we al bang voor waren , is nog steeds een slapzak , laat soms mooie dingen zien maar in grotere delen is hij niet thuis
kenny
 kenny - maandag 14 augustus 2023 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:39 schreef MMM het volgende:
En nogmaals het kan goed komen maar dan moeten er wel KWALITEIT spelers bij. Ik hoop dat dit snel rondkomt.

Maar hoeveel budget is er nog?
ook eens , feyenoord blijft hangen in middelmaat , idrissi en let op til zal de volgende worden , zijn spelers die het elders niet gered hebben , jahanbaks en dilrosen idem dito , kasanwirjo daar waren ze bij groningen blij ervan af te wezen

ik begrijp goed dat we niet zo veel te besteden hebben , maar middelmaat binnen halen waar je niks aan hebt en waar je niet vanaf kom kost je ook handen met geld

een paar echte versterkingen met kwaliteit kunnen de rest meenemen in het niveau , kijk bijvoorbeeld naar wiefer de speelde naast kokcu toch heerlijk en kijk nu geen schim van de speler van vorig jaar

feyenoord moet heel vlug jahanbaks dilrosen en kasanwirjo lozen en naast ivanusec een goede rechtsbuiten halen , dan kan je met paixao op links (wat zijn beste positie is) ivanusec op 10 en dan een goede rechts een kwaliteis speler

mocht er nog centen zijn een creatieve middenvelder , idrissi niet aan beginnen , pedersen verkopen , timber omvormen tot back (in de rol hoe geert het invulde), en geert niet verkopen (dan boer je nog meer achteruit)
DMD
 DMD - maandag 14 augustus 2023 - 00:50   quote  deeplink  
Ik lees steeds vaker de geruchten dat bijna de hele scouting ala v.geel (alweer) is opgedoekt.

Ik mag toch hopen dat dit alleen geruchten zijn, anders wordt dit een verloren seizoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 augustus 2023 - 02:49   quote  deeplink  
Dat is FTM die dat meldt de rancuneuze hamster
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 14 augustus 2023 - 13:20   quote  deeplink  
Goed bezig die gozer

Maar vertel aan Slot om Timber, Alinea en Dilrosun te vergeten.
Alle 3 geen meer, maar, minderwaarde...

PAK JE verlies en opzouten ermee!
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 15:47   quote  deeplink  
2017-2018 vibes, na een kampioenschap weer tientallen miljoenen verkeerd geïnvesteerd. Na 2 wedstrijden al 5 punten achter op PSV.

Leuk dat de window nog open is maar dit is bijna niet meer te herstellen. Er moet teveel gebeuren.
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 16:51   quote  deeplink  
8
10
Twee buitenspelers

Zet hem op.
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 16:53   quote  deeplink  
Draadje

https://x.com/kuiptalk/status/1693270264237216240?s=46
Stylzz
 Stylzz - zondag 20 augustus 2023 - 16:57   quote  deeplink  
Geblaat langs de zijlijn met halve kennis van de situatie binne. De club.
Heb m wel hoog zitten hoor maar ook al zo overtuigd van zijn eigen gelijk.
Zit daarom een beetje in een tunnel
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 20 augustus 2023 - 16:58   quote  deeplink  
Ik wacht de komende kleine 2 weken nog af.
kenny
 kenny - zondag 20 augustus 2023 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 16:51 schreef MMM het volgende:
8
10
Twee buitenspelers

Zet hem op.
ben het met je eens maar zie het somber in , het meeste van het te bestede geld is reeds uitgegeven en nu moet er nog een keeper komen ook

ik vind ook dat DtK te veel inspraak geeft aan Slot , Slot is een goede trainer maar zijn aankopen en visie daarin ben ik niet kapot van
spelers als timber dilrosen zerrouki stengs v/d belt beelen idrissi komen toch wel uit de ideeen van Slot voort
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 21:10   quote  deeplink  
Beoordelen na de transferwindow.

Daarna komt er vast een interview en ben benieuwd of hij de fans toespreekt alsof ze gek zijn en geen ogen hebben.
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 21:08 schreef kenny het volgende:

[..]

ben het met je eens maar zie het somber in , het meeste van het te bestede geld is reeds uitgegeven en nu moet er nog een keeper komen ook

ik vind ook dat DtK te veel inspraak geeft aan Slot , Slot is een goede trainer maar zijn aankopen en visie daarin ben ik niet kapot van
spelers als timber dilrosen zerrouki stengs v/d belt beelen idrissi komen toch wel uit de ideeen van Slot voort
Ik vrees ook het ergste. Er is teveel geld verloren gegaan aan middelmaat en spelers die niet nodig waren.
kenny
 kenny - zondag 20 augustus 2023 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 21:10 schreef DMD het volgende:
Beoordelen na de transferwindow.

Daarna komt er vast een interview en ben benieuwd of hij de fans toespreekt alsof ze gek zijn en geen ogen hebben.
beoordelen kan nu ook al hoor , kokcu en semanski vertrekken daar haal je voor veel geld Stengs en zerrouki voor terug , daar mag je nu al van zeggen dat we hier zwaar mee achteruit zijn gegaan ,
spelers als v/d belt , beelen , minteh en nieuwkoop helpen je ook niet vooruit
kenny
 kenny - zondag 20 augustus 2023 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 21:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik vrees ook het ergste. Er is teveel geld verloren gegaan aan middelmaat en spelers die niet nodig waren.
en als je dan kijkt wat ze nog willen halen , idrissi en noppert pfff wordt je toch gek van
Alexmem
 Alexmem - zondag 20 augustus 2023 - 21:21   quote  deeplink  
Ik vind de puzzel bij Feyenoord echt moeilijk. Te veel spelers van vergelijkbaar niveau voor dezelfde posities. Te veel spelers die eigenlijk al opgegeven zijn/lijken. Te weinig geld gestopt in versterking van de basis 11. Zerrouki, Stengs, Ueda, Nieuwkoop, Minteh, Beelen, van den Belt. Ze zijn geen van allen onbetwist basisspeler. Dat is toch hoogst opmerkelijk.
DMD
 DMD - zondag 20 augustus 2023 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2023 - 21:18 schreef kenny het volgende:

[..]

beoordelen kan nu ook al hoor , kokcu en semanski vertrekken daar haal je voor veel geld Stengs en zerrouki voor terug , daar mag je nu al van zeggen dat we hier zwaar mee achteruit zijn gegaan ,
spelers als v/d belt , beelen , minteh en nieuwkoop helpen je ook niet vooruit
Het feit dat er mensen zijn die nog steeds vertrouwen hebben in Timber maakt dat het unfair is om spelers als v/d belt, beelen, minteh en nieuwkoop af te schrijven.

Zeroukki en Stengs zijn "known quantities" en zullen naar mijn inziens niet beter worden.

Ik had gehoopt dat we na de transfers van Haps & St juste toentertijd af waren van het kopen van de subtop.

Vorig jaar had een blauwdruk moeten zijn voor dit jaar om vooral te vertrouwen op de scouting en de jeugd om op die manier het elftal aan te vullen.

Waar ik het mee eens ben m.b.t het beoordelen is dat ik continue het calimero gedrag hoor van onze trainer dat er zo weinig geld is, het maar 1x uitgegeven kan worden en er slim mee om gegaan moet worden en dat dit niet gebeurd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 augustus 2023 - 21:54   quote  deeplink  
Wat gaan we er ineens veel bijhalen? Slot teveel zeggenschap?
En nu reeds beoordelen dat aankopen ruk zijn?
Laaatste Riekt naar kennis achteraf.
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 23:03   quote  deeplink  
Laatste is niet waar. Ik heb zat forumleden hun mening zien geven over Timber, Zerrouki, Minteh, Stengs, Dilrosun etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2023 door MMM --
MMM
 MMM - zondag 20 augustus 2023 - 23:07   quote  deeplink  
Dilrosun:

quote:
Op maandag 11 juli 2022 - 17:51 schreef MMM het volgende:
Welkom. Heb wat twijfels, ook geen doelpuntenmaker.

Maar wie weet op niveau Eredivisie
Stengs:

quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 08:29 schreef MMM het volgende:
Stengs is het voorbeeld van veel blaffen niet bijten. Nooit beslissend. Onbegrijpelijk weer dit
Minteh:

quote:
Op dinsdag 13 juni 2023 - 07:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Zeker. Maar ik had het idee dat we de tijd van een 18 jarige huren wel voorbij waren.

Tenzij hij krankzinnig goed is en direct mee kan, anders snap ik het niet.. Onbegrijpelijk dan zelfs.
Zerrouki:

quote:
Op vrijdag 05 mei 2023 - 10:40 schreef MMM het volgende:
Welkom!

Benieuwd of hij goed genoeg is uiteindelijk. En ik hoop dat Feyenoord niet teveel betaald..

EDIT: Volgens Leon ten Voorde, clubwatcher FC Twente, betalen we 8 miljoen. Compleet GESTOORD!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 20 augustus 2023 - 23:08   quote  deeplink  
Dilrosun: na 1 seizoen als moislukt beoordelen, geen punt.
Timber, half seizoen, ant lang geblesseerd geweest, nog half jaar te vroeg.

Zerrouki en Stengs op enkele wedstrijden afkeuren/als miskoop betitelen vind ik ridicuul.
Beiden presteerden bij hun vorige club.
kenny
 kenny - zondag 20 augustus 2023 - 23:41   quote  deeplink  
van de aankopen klopt niks van waarom nou zerrouki halen als je wiefer hebt , je raakt kokcu kwijt normaal koop je hier een vervanger voor evenals met semanski , je ben er gewoon op achteruit gegaan
zerrouki vind ik geen slechte speler , stengs vind ik een slapzak en geen feyenoord speler , hier willen we toch jongens zien die de mouwen op kunnen stropen als het moet
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 september 2023 - 09:19   quote  deeplink  
Zit bij goedemorgen eredivisie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 september 2023 - 09:24   quote  deeplink  
Ga ff kijken
MMM
 MMM - maandag 25 september 2023 - 21:17   quote  deeplink  
Zit bij Ziggo vanavond.

Wat een fijne persoonlijkheid. Mooi uithangbord voor de club
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 25 september 2023 - 21:36   quote  deeplink  
Ziggo is kut.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 september 2023 - 22:39   quote  deeplink  
Waren goeie aanstekers.
tomson
 tomson - dinsdag 26 september 2023 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2023 - 21:36 schreef Gerard_FR het volgende:
Ziggo is kut.
Ik heb ook geen ziggo maar YouTube biedt uitkomst. Vond het wel interessant wat DTK te melden had .
tomson
 tomson - dinsdag 26 september 2023 - 21:12   quote  deeplink  
Bij de comments op de aflevering van rondo op YT kun je zien dat de supporters DTK op handen dragen.
Het is één en al ❤️ in de reacties. Als je wint heb je vrienden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2023 door tomson --
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 27 september 2023 - 13:11   quote  deeplink  
Bij koppelingen van bedrijven, media en sponsors komen ook gezamenlijke belangen kijken.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 02 oktober 2023 - 10:52   quote  deeplink  
Feyenoord heeft de zaakjes op dit moment goed op orde. In Goedemorgen Eredivisie looft men het huidige beleid van de Rotterdammers.

Jorien van den Herik, oud-voorzitter van Feyenoord, is vol lof. "Ik vind dat die organisatie nu goed in elkaar zit. De bemensing is goed en er is rust in de tent, dat heeft natuurlijk ook met de resultaten te maken. Er zit een goede trainer, het elftal zit goed in elkaar, het is een echte ploeg en er wordt modern voetbal gespeeld wat ik graag zie."

Robert Eenhoorn wijst op de rol van Dennis te Kloese. "Iemand die een groot netwerk heeft, verstandig overkomt en dat zie je ook terug', zegt de algemeen directeur van AZ. Ook zegt hij dat de resultaten daar een voortvloeisel van zijn."
CobusIII
 CobusIII - maandag 02 oktober 2023 - 15:45   quote  deeplink  
Ik heb echt helemaal niks met Jorien...
MMM
 MMM - zondag 28 januari 2024 - 16:32   quote  deeplink  
Nieuwkoop
Beelen
Lopez
van der Belt
Minteh
Dilrosun

Zerrouki, Ivanusec en Ueda nog geen voltreffers.

Lozen dat bovenste rijtje en versterken.
kenny
 kenny - zondag 28 januari 2024 - 16:38   quote  deeplink  
heeft ons opgezadeld met een zooitje B keus
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 28 januari 2024 - 17:03   quote  deeplink  
Schei toch uit, wat een opportunisme om meteen een hele rij te maken.
Beelen en vd Belt horen daar niet in. Beelen al helemaal niet.
MMM
 MMM - zondag 28 januari 2024 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 17:03 schreef FR-Henk het volgende:
Schei toch uit, wat een opportunisme om meteen een hele rij te maken.
Beelen en vd Belt horen daar niet in. Beelen al helemaal niet.
Beelen zou ik verhuren. Die heeft minuten nodig om stappen te maken.

De rest van het rijtje direct lozen.
kenny
 kenny - zondag 28 januari 2024 - 17:11   quote  deeplink  
blijf het zeggen , ruim 35milj uitgeven aan B-keus dat is knap , alleen stengs staat basis de rest is geen basis materiaal , blijft onbegrijpelijk
kenny
 kenny - zondag 28 januari 2024 - 17:11   quote  deeplink  
vond beelen ook niet sterk vandaag
piet de paler
 piet de paler - zondag 28 januari 2024 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 17:11 schreef kenny het volgende:
blijf het zeggen , ruim 35milj uitgeven aan B-keus dat is knap , alleen stengs staat basis de rest is geen basis materiaal , blijft onbegrijpelijk
Voor A cat had je 135 milj moeten uitgeven
MMM
 MMM - zondag 28 januari 2024 - 18:47   quote  deeplink  
Hancko, Trauner, Gimenez zijn A keus. En niet voor het prijskaartje wat jij noemt.

Er zijn veel aankopen gedaan, zeker op de flanken, die onvoldoende brengen. Je kan niet altijd 6 gooien maar het word wel weer tijd voor kwaliteitsaankopen in plaats van middelmaat.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 28 januari 2024 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 18:47 schreef MMM het volgende:
Hancko, Trauner, Gimenez zijn A keus. En niet voor het prijskaartje wat jij noemt.

Er zijn veel aankopen gedaan, zeker op de flanken, die onvoldoende brengen. Je kan niet altijd 6 gooien maar het word wel weer tijd voor kwaliteitsaankopen in plaats van middelmaat.
Dat is het dus in die categorie.

Enkelen staan er direct, Trauner Hancko Stengs, sommigen na een tijdje, Santi, Wieffert, slagen nooit, Dilrosun en consorten.
kenny
 kenny - zondag 28 januari 2024 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 januari 2024 - 18:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Voor A cat had je 135 milj moeten uitgeven
was de aankoop lingr nou zo nodig ? terwijl je milambo al hebt lopen
zelfde geld voor v/d belt , daar heb je zechiel al voor
nieuwkoop blijft onbegrijpelijk , daar was iedereen blij mee toen hij vertrok naar belgie wegens niet het niveau aan kunnen en blessure gevoeligheid
minteh pfff hoef ik niet eens uit te leggen
van sas was een vrienden dienst maar kan er geen klote van
beelen vooralsnog ook geen versterking
zerrouki halen terwijl je wiefer al hebt , had je daar niet beter een 1op1 vervanger voor kokcu kunnen halen ?

ik vind dat de afgelopen transferzomer best eens goed geëvalueerd mag worden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0148429