BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 augustus 2023 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 18:43 schreef VVout het volgende:

[..]

En wie heeft daar weer hard aan gewerkt?
Volgens Martin van Geel was dat Martin van Geel.
Bowie
 Bowie - donderdag 03 augustus 2023 - 19:21   quote  deeplink  
Te Kroese is een échte,
Geen wonder dat van den Herik de laatste tijd weer over de vloer komt bij de club, die herkent dat wel.
En te Kroese is binnengehaald door Toon van Bodegom.
Van Bodegom, die in het begin al de pek en veren over zich heen kreeg van velen, is mi toch de man die als voorzitter de club weer tot leven heeft gebracht. in het begin moeizaam met Sjakie en Rob Jansen aan het roer, daarna haalde ie Arnesen binnen en heeft er echt zélf voor gezorgd dat te Kroese met zijn gezin weer naar NL zijn gegaan. Dat van Bodegom bijna onzichtbaar is gebleven tijdens de feesten, en dus het niet doet voor de media/glamour is voor mij de definitieve bevestiging dat hij voor de club een meer dan prima voorzitter is.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 03 augustus 2023 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 19:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Volgens Martin van Geel was dat Martin van Geel.
Hij heeft gelijk, als hij er niet zo'n zooitje van gemaakt had was DtK niet nodig geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 03 augustus 2023 - 20:55   quote  deeplink  
😂😂😂
MightyAce
 MightyAce - donderdag 03 augustus 2023 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 19:21 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk, als hij er niet zo'n zooitje van gemaakt had was DtK niet nodig geweest.
Hahaha
VVout
 VVout - donderdag 03 augustus 2023 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 19:21 schreef Bowie het volgende:
Te Kroese is een échte,
Geen wonder dat van den Herik de laatste tijd weer over de vloer komt bij de club, die herkent dat wel.
En te Kroese is binnengehaald door Toon van Bodegom.
Van Bodegom, die in het begin al de pek en veren over zich heen kreeg van velen, is mi toch de man die als voorzitter de club weer tot leven heeft gebracht. in het begin moeizaam met Sjakie en Rob Jansen aan het roer, daarna haalde ie Arnesen binnen en heeft er echt zélf voor gezorgd dat te Kroese met zijn gezin weer naar NL zijn gegaan. Dat van Bodegom bijna onzichtbaar is gebleven tijdens de feesten, en dus het niet doet voor de media/glamour is voor mij de definitieve bevestiging dat hij voor de club een meer dan prima voorzitter is.
Ik heb hier al een tijdje terug iets over geschreven, was geen copy paste btw. en zie dat net zo ja.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 04 augustus 2023 - 06:28   quote  deeplink  
Baas!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 04 augustus 2023 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 19:21 schreef Bowie het volgende:
Te Kroese is een échte,
Geen wonder dat van den Herik de laatste tijd weer over de vloer komt bij de club, die herkent dat wel.
En te Kroese is binnengehaald door Toon van Bodegom.
Van Bodegom, die in het begin al de pek en veren over zich heen kreeg van velen, is mi toch de man die als voorzitter de club weer tot leven heeft gebracht. in het begin moeizaam met Sjakie en Rob Jansen aan het roer, daarna haalde ie Arnesen binnen en heeft er echt zélf voor gezorgd dat te Kroese met zijn gezin weer naar NL zijn gegaan. Dat van Bodegom bijna onzichtbaar is gebleven tijdens de feesten, en dus het niet doet voor de media/glamour is voor mij de definitieve bevestiging dat hij voor de club een meer dan prima voorzitter is.
+1908
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 augustus 2023 - 10:15   quote  deeplink  
Eens!
DMD
 DMD - vrijdag 04 augustus 2023 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 19:00 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Volgens Martin van Geel was dat Martin van Geel.
Over dieptepunten gesproken, man man man.
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 04 augustus 2023 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 11:26 schreef DMD het volgende:

[..]

Over dieptepunten gesproken, man man man.
Weet je nog dat ie zo ongeveer zichzelf loonsverhoging gaf hahaha
DMD
 DMD - vrijdag 04 augustus 2023 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 12:08 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Weet je nog dat ie zo ongeveer zichzelf loonsverhoging gaf hahaha
En dat de RVC aan z'n voeten lag en maar smeekte dat hij bleef.

Aldus MvG.
tomson
 tomson - vrijdag 04 augustus 2023 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 augustus 2023 - 12:08 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Weet je nog dat ie zo ongeveer zichzelf loonsverhoging gaf hahaha
Niks "zo ongeveer" hij deed t gewoon 😊
VVout
 VVout - vrijdag 04 augustus 2023 - 13:29   quote  deeplink  
Dacht echt ff dat ik van mijn stoel pleurde toen!
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 04 augustus 2023 - 14:15   quote  deeplink  
Wel terecht dus!
MMM
 MMM - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:41   quote  deeplink  
Aan de bak Dennis.

Rechtsback, vervanger Orrie en twee buitenspelers. En nog een 10 wanneer Bullaude vertrekt.
kenny
 kenny - vrijdag 04 augustus 2023 - 22:49   quote  deeplink  
inderdaad 2 buitenspelers zijn bitter noodzakelijk , hier kan je de CL niet mee in , verder zou ik erg blij zijn met een 10 , mocht er nog wat geld zijn een rechtsback en een 8
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:00   quote  deeplink  
Rechtsback is niet het meest noodzakelijke. Kasiweirdo en Pedersen kunnen dat voorlopig wel afdekken. Als Trauner terug is staat daar Luts. Ik vind dat Stengs beter hangend op rechts uit de voeten kan. Verbaasde mij ook dat hij daar vandaag niet stond. Op 10 moet dan Ivanusec komen. Maar op de flanken hebben we wel meer concurrentie nodig.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:18   quote  deeplink  
Toch valt er ook wel wat op het aankoopbeleid af te dingen. timber is naar mijn mening echt een blunder geweest qua aanschaf. Ik ben bang dat Zerrouki ook niet aan de verwachtingen gaat voldoen. Hij kan op zich voetballen, maar is erg traag in zijn handelen en lopen. Alles op één tempo. Daarnaast vult hij Wieffer niet aan en andersom ook niet. Niet de goede combinatie op het middenveld.
Dat is toch 16M waar je vraagtekens bij kan zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 04 augustus 2023 - 23:33   quote  deeplink  
Nou Wieffer vulde vandaag Zerrouki niet aan eerlijk gezegd ..
Eerste kwartier speelde Zerrouki verstoppertje maar daarna gooide hij aardig de beuk erin.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:18   quote  deeplink  
Tis wel meer de Van Geel vijver waarin Feyenoord aan het vissen is (DtK tov Arnesen), althans als je sommige kritieken op hem mag geloven. Dicht bij huis (ex-Feyenoord, (ex-)eredivsie/Nederland, etc. Zerrouki, Stengs, Lamprou, Van den Belt, Beelen, Wellenreuther en nu Nieuwkoop

Dus mochten dit soort aankopen niet slagen, dan kan je alvast invullen met welke stok hij geslagen gaat worden. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:22   quote  deeplink  
De meest spannende aankoop (Ueda) speelde 10 km over de grens.
DMD
 DMD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:24   quote  deeplink  
Heeft Arnesen dan allemaal top aankopen gedaan?

De enige "V.Geel" aankopen vind ik Timber en Zerrouki. Met v.Geel hadden we nu v.Ewijk gekocht voor 8 Miljoen, Clasie teruggehaald en had Douvikas voor 10mil+ in de spits gespeeld.

Mede door het feit dat DtK dus gewoon heel bekwaam is in het sluiten van deals heeft hij ondertussen ook bijgedragen aan het elftal dat Kampioen werd en is hij enorm bedrijvig geweest in het verlengen van de juist contracten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:25   quote  deeplink  
Het maakt mij persoonlijk niet uit waar ze vandaan komen, als ze maar goed zijn. En bij alle 8 aanwinsten (inclusief Nieuwkoop) is er op basis van ten minste het afgelopen seizoen wel een sterk argument waarom Feyenoord interesse had. Zit hem misschien meer in de prijs voor sommigen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 14:24 schreef DMD het volgende:
Heeft Arnesen dan allemaal top aankopen gedaan?

De enige "V.Geel" aankopen vind ik Timber en Zerrouki. Met v.Geel hadden we nu v.Ewijk gekocht voor 8 Miljoen, Clasie teruggehaald en had Douvikas voor 10mil+ in de spits gespeeld.

Mede door het feit dat DtK dus gewoon heel bekwaam is in het sluiten van deals heeft hij ondertussen ook bijgedragen aan het elftal dat Kampioen werd en is hij enorm bedrijvig geweest in het verlengen van de juist contracten.
Nee natuurlijk niet. Elke TD zit er vaak genoeg naast. Maar het is wel 'grappig' om te zien hoe snel sommige paralellen getrokken worden. Ik had er zelf nog niet zo bij stilgestaan, maar er zit wel een kern van waarheid dat veel aanwinsten dicht bij huis zijn. Al is dat misschien strikt genomen wel een voordeel met het vreemdelingenlegioen van vorig jaar.

Maar goed, zoals gezegd, waar ze vandaan komen, het zal wel. Kwaliteit is altijd leidend.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:28   quote  deeplink  
En als ze bekend zijn met club/competitie is dat vaak zelfs een voordeel.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 09 augustus 2023 - 14:40   quote  deeplink  
Niet zo gek toch aanwinsten dicht bij huis te zoeken?
Santi had een half jaar nodig, Bullaude komt niet eens uit de verf, en is Paixao al op z’n top?
En Ivanusec? Isaksen?

Framen DtK. Framen is algemeen een trend geworden.
Het zegt meer over media of analist in dit geval
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 14:44   quote  deeplink  
Tis maar wat je wil zien inderdaad.
Leuv
 Leuv - woensdag 09 augustus 2023 - 14:55   quote  deeplink  
Ik zie het niet met die DtK. Verleden jaar heeft hij een blik exoten binnengehaald waarvan er eigenlijk maar 1 echt rendeert. Wat hij dit jaar heeft binnengehaald slaat werkelijk nergens op en had een ieder van ons kunnen doen. Daar is geen scouting aan te pas gekomen.
DMD
 DMD - woensdag 09 augustus 2023 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 14:55 schreef Leuv het volgende:
Ik zie het niet met die DtK. Verleden jaar heeft hij een blik exoten binnengehaald waarvan er eigenlijk maar 1 echt rendeert. Wat hij dit jaar heeft binnengehaald slaat werkelijk nergens op en had een ieder van ons kunnen doen. Daar is geen scouting aan te pas gekomen.
Ik hoop dat dit sarcastisch is?

15 nieuwe spelers gehaald en kampioen geworden. Meer te besteden bij Feyenoord dan we ooit in mijn levensjaren te besteden hebben gehad, transferrecord na transferrecord en ervoor gezorgd dat onze succestrainer blijft.

Kan er echt geen kut van die DtK.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door DMD --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 augustus 2023 - 15:11   quote  deeplink  
😂😂😂
piet de paler
 piet de paler - woensdag 09 augustus 2023 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 15:09 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit sarcastisch is?

15 nieuwe spelers gehaald en kampioen geworden. Meer te besteden bij Feyenoord dan we ooit in mijn levensjaren te besteden hebben gehad, transferrecord na transferrecord en ervoor gezorgd dat onze succestrainer blijft.

Kan er echt geen kut van die DtK.
Idd voor Leuv is niemand goed genoeg
Stadion is kut, forumleden dom,
Tja ach
VVout
 VVout - woensdag 09 augustus 2023 - 16:43   quote  deeplink  
Tsja je komt ook niet zomaar in aanmerking voor een eigen Leuv topic.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 augustus 2023 - 16:47   quote  deeplink  
Mwah. Er zit wel veel kaf tussen t koren.
Maar dat is feitelijk bij alle clubs zo
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 09 augustus 2023 - 18:41   quote  deeplink  
Bij dit forum ook.
Leuv
 Leuv - woensdag 09 augustus 2023 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 15:09 schreef DMD het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit sarcastisch is?

15 nieuwe spelers gehaald en kampioen geworden. Meer te besteden bij Feyenoord dan we ooit in mijn levensjaren te besteden hebben gehad, transferrecord na transferrecord en ervoor gezorgd dat onze succestrainer blijft.

Kan er echt geen kut van die DtK.
Enig sarcasme is mij niet vreemd inderdaad.
Maar nee zo lyrisch ben ik er niet over. Hij is goed van woord maar ik ben niet te spreken over de aankopen. Ik had liever Szymsnski gehouden bijvoorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door Leuv --
kriebel70
 kriebel70 - woensdag 09 augustus 2023 - 19:10   quote  deeplink  
men had zelf even met een reactie moeten komen na het afketsen van iets wat verwachtingen schept .. en nu door pakken en opbouwen .
de klok tikt door .
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 09 augustus 2023 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 18:51 schreef Leuv het volgende:

[..]

Enig sarcasme is mij niet vreemd inderdaad.
Maar nee zo lyrisch ben ik er niet over. Hij is goed van woord maar ik ben niet te spreken over de aankopen. Ik had liever Szymsnski gehouden bijvoorbeeld.
Als ik had moeten kiezen had ik ook Szymanski gekozen. Voor hetzelfde bedrag dan, want hij was bijna twee keer duurder dan Stengs. Vind het nog steeds jammer, maar goed, dat zal de toekomst wel uitwijzen of Feyenoord daarin de juiste keuze heeft gemaakt.
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 09 augustus 2023 - 19:26   quote  deeplink  
Szymanski kwam vooral fysiek tekort vond ik.
bijft007
 bijft007 - woensdag 09 augustus 2023 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 augustus 2023 - 14:55 schreef Leuv het volgende:
Ik zie het niet met die DtK. Verleden jaar heeft hij een blik exoten binnengehaald waarvan er eigenlijk maar 1 echt rendeert. Wat hij dit jaar heeft binnengehaald slaat werkelijk nergens op en had een ieder van ons kunnen doen. Daar is geen scouting aan te pas gekomen.
Haha Jezus wat slecht dit,, allemaal sarcastisch wel lijkt me,, nog nooit zo goed gegaan in laatste pakweg 20 jaar bij Feyenoord en tis allemaal niet goed😂😄

afgelopen 2 jaar meer verdient in ieder geval 20 jaren allemaal ervoor, en nog steeds staat er kapitaal opt veld, en dan hebben we het nog niet eens over de manier van spelen wat kan met die spelers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 augustus 2023 door bijft007 --
tomson
 tomson - woensdag 09 augustus 2023 - 19:47   quote  deeplink  
Lijdensweg 2.0 😆
VVout
 VVout - woensdag 09 augustus 2023 - 22:30   quote  deeplink  
Begint ook met een L ja 🤣
Frobin1974
 Frobin1974 - woensdag 09 augustus 2023 - 22:51   quote  deeplink  
DtK doet het prima. Niet alles veranderd in goud, maar veel wel. Dat er mensen zijn die dat niet zien is een ernstige tekortkoming.
VVout
 VVout - donderdag 10 augustus 2023 - 06:29   quote  deeplink  
Als je een held ziet vertrekken dan wel met genoegdoening, van Leipzig had niemand blij geworden.
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 16:33   quote  deeplink  
Wanneer echte versterkingen in plaats van de vd Beltjes, Minteh en Stengs van deze wereld?
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 22:06   quote  deeplink  
Vorig seizoen miste je kwaliteit op de flanken. Dat is nog niet opgelost. Je mist twee sterkhouders op het middenveld en daar zijn geen adequate vervangers voor gehaald. Je gaat erop achteruit en dat merk je vandaag.
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 augustus 2023 - 22:10   quote  deeplink  
1. We zijn nog niet klaar
En
2. T marcheert nog niet met elkaar.

We willen veel te snel dat t de pannen van t dak speelt. Geef t even de tijd.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 augustus 2023 - 22:13   quote  deeplink  
Echt, dat idiote ongeduld.
Stengs nu al afkeuren.
Wat een domheid.
MightyAce
 MightyAce - zondag 13 augustus 2023 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
1. We zijn nog niet klaar
En
2. T marcheert nog niet met elkaar.

We willen veel te snel dat t de pannen van t dak speelt. Geef t even de tijd.
De eerste tig wedstrijden vorig seizoen waren dramatisch.
MMM
 MMM - zondag 13 augustus 2023 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 augustus 2023 - 22:10 schreef Stylzz het volgende:
1. We zijn nog niet klaar
En
2. T marcheert nog niet met elkaar.

We willen veel te snel dat t de pannen van t dak speelt. Geef t even de tijd.
Ik kan me niet voorstellen dat wij 3/4 basisspelers kunnen halen met onze portemonnee plus verkopen van wat ongewenste spelers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0130639