BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
DMD
 DMD - dinsdag 27 juni 2023 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 22:09 schreef FR-Henk het volgende:
Gaat niet om te Kloese zelf.
Los van het feit dat het ongezond is als 1 man 3 bepalende functies vervult en daarmee almachtig óf juist zeer kwetsbaar is is het wel zo van belang dat het een club sterker maakt als er meer dynamiek bestaat.
Hoezo zou het perse ongezond zijn dat een AD ook TD werkzaamheden erbij doet?
Dit kan geen permanente oplossing zijn, maar als de goede technisch manager nog niet gevonden is dan heb ik liever dat ze voor nu in de huidige setting doorgaan.

Psv & Ajax hebben nu beide een nieuwe TD, vinden jullie dat het echt zijn vruchten afwerpt?

Meer dynamiek op zichzelf moet en kan geen doel zijn, er is nu een directe lijn van de technische staf en scouting naar de TD en dus AD die allen op 1 lijn zitten omtrent de kant waar Feyenoord naartoe dient te gaan.

Het gaat erom dat je een visie en richting/doel hebt waar je als organisatie naartoe beweegt en de mensen daaronder dit kunnen uitdragen.

Er komt echt wel een technische man, maar dat zal een aanvulling/bewaker worden van het beleid en niet de bepaler.
VVout
 VVout - woensdag 28 juni 2023 - 00:00   quote  deeplink  
T's maar net wie je om je heen hebt en je daarin ondersteund. Soms kan een team uitstekend werken, als de wisselwerking klikt. Een hokje met een titel, is slechts een etiket die niet gegarandeerd staat voor resultaat.
coenjo
 coenjo - woensdag 28 juni 2023 - 05:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Bestuurlijk klopt er niets van, dit gaat vanzelf weer fout.
Moeten sterke mensen bijkomen, en de nitwits opbokken.
Wat klopt er niet aan dan? leg eens uit..
en wie zijn de nitwits in de organisatie? noem eens wat namen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2023 door coenjo --
coenjo
 coenjo - woensdag 28 juni 2023 - 05:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:47 schreef tomson het volgende:
Er moeten wel wat mensen bij (TD) . Het is niet gezond als er bestuurders met allerlei wisselende petten lopen te jongleren.
Vertrek van Arnesen heeft nog steeds een lege stoel achtergelaten.
Is vorig seizoen nog niet problematisch geworden maar op lange termijn is het niet OK.
ze zijn toch bezig met het zoeken van een technisch manager?
er komt geen nieuwe td.
het technische beleid staat vast de komende jaren
heeft hij een week geleden nog gezegd toch?
nu gewoon wachten tot ze de juiste man hebben, en niet de eerste beste jan doedel die voorbij komt aan te stellen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juni 2023 door coenjo --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juni 2023 - 06:26   quote  deeplink  
Alsof we met een commercieel directeur wel aansprekende sponsors binnengehaald hebben.
Europarcs is net zo’n B-merk.

Ik vind het serieus een vraag waard waarom ze niet in de rij staan, zo veel exposure, maar er komt niks.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 28 juni 2023 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juni 2023 - 21:26 schreef van geil het volgende:
Bestuurlijk klopt er niets van, dit gaat vanzelf weer fout.
Moeten sterke mensen bijkomen, en de nitwits opbokken.
Dat betekent dus afscheid nemen van de VvF die Feyenoord al lange tijd in een wurggreep houden.
Het ooit goedbedoelde initiatief hangt als een molensteen om de nek vanwege het vele eigen belang
coenjo
 coenjo - woensdag 28 juni 2023 - 10:11   quote  deeplink  
ach iedereen lult maar wat in het rond.
dit is geen molensteen om je nek hebben hoor.

https://www.feyenoord.nl/de-club/organisatie/vrienden-van-feyenoord
coenjo
 coenjo - woensdag 28 juni 2023 - 10:14   quote  deeplink  
nou de commercieel directeur is inmiddels aangetrokken, ruud van de knaap. een topper
VVout
 VVout - woensdag 28 juni 2023 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2023 - 10:14 schreef coenjo het volgende:
nou de commercieel directeur is inmiddels aangetrokken, ruud van de knaap. een topper
Geen hopper en indrukwekkende status, hoop dat hij zich als een vis in het water gaat voelen bij Feyenoord.

https://www.linkedin.com/in/ruud-van-der-knaap-3a8726/?originalSubdomain=nl
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 12:04   quote  deeplink  
https://www.fr12.nl/nieuws/feyenoord-weigert-ook-tweede-bod-op-geertruida?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
VVout
 VVout - woensdag 05 juli 2023 - 12:16   quote  deeplink  
Jep, de playstation 5 moet gewoon 1000 euro plus kosten, anders gaan we gewoon lekker Fifa spelen.
coenjo
 coenjo - woensdag 05 juli 2023 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:16 schreef VVout het volgende:
Jep, de playstation 5 moet gewoon 1000 euro plus kosten, anders gaan we gewoon lekker Fifa spelen.
en mammaloe..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 juli 2023 - 09:36   quote  deeplink  
Bereikbaar tijdens zijn vakantie volgens 1908
Wat een fucking nieuws
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 juli 2023 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 juli 2023 - 12:18 schreef coenjo het volgende:

[..]

en mammaloe..
Pipo koeien ....( voor de kenners)
En pindakaas met de muizen
van geil
 van geil - donderdag 06 juli 2023 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juni 2023 - 06:26 schreef Stylzz het volgende:
Alsof we met een commercieel directeur wel aansprekende sponsors binnengehaald hebben.
Europarcs is net zo’n B-merk.

Ik vind het serieus een vraag waard waarom ze niet in de rij staan, zo veel exposure, maar er komt niks.
Het probleem zit m volgens mij meer in;
Heel veel koude managers, met als enige doel binnenharken.
De Freddy Heineken, en Frits Philips etc zijn echt zeldzaam,
Geen enkele empathie voor samenleving,sport.
Ook veel voordeeltjes voor de belasting zijn weggesneden.
Het aanbod van serieuze betrokken sponsoren is echt nihil.
Ook de betutteling en alle vooroordelen doen geen goed.
van geil
 van geil - donderdag 06 juli 2023 - 21:46   quote  deeplink  
En als je dan n goede sponsor lijkt te hebben.
Kan t zomaar een witwasmachine zijn> Jumbo.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 juli 2023 - 21:50   quote  deeplink  
Is ook waar
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 juli 2023 - 11:49   quote  deeplink  
Te Kloese: "Zolang Slot hier werkt, ben ik dus technisch directeur"

D6-BA44-A8-39-D2-4-D00-9356-0-FE6-F2-B3-E852.png

Feyenoord gaat het helemaal anders doen. Althans, op het gebied van organisatie. Anderhalve week geleden werd de nieuwe organisatiestructuur van Feyenoord bekendgemaakt. Hierin hebben Dennis te Kloese en Arne Slot heel veel macht. De hoofdpersonen reageren in gesprek met het Algemeen Dagblad over hun rol in de nieuwe organisatiestructuur.

Eigenlijk verandert er vrij weinig. Sinds het vertrek van Frank Arnesen nam Te Kloese al de honneurs waar als technisch directeur. Alleen is de hele organisatie onder Te Kloese en Slot ook aangepast. Jelle Goes krijgt de verantwoordelijkheid over het vrouwenvoetbal, de jeugdopleiding, de scoutingsafdeling en de manier van scouten bij de jeugd. Hij heeft de titel van: manager Recruitment & Development. Hierdoor kan Te Kloese zich vooral bezig houden met het eerste van Feyenoord.

"Zolang Slot hier werkt, ben ik dus technisch directeur. Arne is een toptrainer. En de manier waarop wij samenwerkten, dat liep volgens mij gewoon goed. Dan zet je er niet iemand tussen. Dat werkt volgens mij niet." Maar dat brengt ook een gevaar met zich mee. Wat als één van de twee vertrekt? "Als Arne Slot ooit zou vertrekken, zou dat een gat in de organisatie slaan, dat is duidelijk. Maar zoals ik al zei: dan kunnen we ook weer denken aan een andere organisatiestructuur." Aldus Te Kloese.

"Voor mij voelt het ook helemaal niets als een verandering. Toen ik kwam, had ik een technisch directeur met Frank Arnesen met wie ik aan het sparren was welke speler wel en welke speler niet wenselijk was. Ver op de achtergrond was er nog algemeen directeur Mark Koevermans. Daar sparde Arnesen wel mee als het ging om wel of niet iets door te laten gaan. Ik deed dat niet met Koevermans." Alleen weet Slot dat hij nu ook in gesprek is met de algemeen directeur. "Dit is een keuze van de club hoor, niet van mij, ik ben als trainer een passant. Maar ik ben wel heel tevreden met hoe het nu is. Twee functies ineen, dat is voor hem anders, maar voor mij niet." Voor de hoofdtrainer is het een wereld van verschil in vergelijking met zijn vorige werkgever. Bij AZ had Slot nauwelijks inspraak in het aan- en verkoopbeleid. Bij Feyenoord mocht hij meedenken. Maar echt de sleutels in handen hebben van het technisch beleid? Nee, die macht heeft Slot ook weer niet. Te Kloese bepaalt uiteindelijk of een speler wel of niet komt. Maar er is altijd overleg met de hoofdtrainer. "Ik ben geen 'Don Corleone', die alle macht heeft." Er is ook nog een Raad van Commissarissen die met een schuin oog meekijkt wat de algemeen en technisch directeur doet.

De hoofdtrainer van de landskampioen is tevreden met de manier van werken. Maar een speler tegenhouden om een transfer te maken? Nee, ook Arne Slot kan dat niet. Hij probeert wel argumenten aan te dragen zodat spelers bij Feyenoord blijven. Hoe gaat het andersom? Te Kloese kan ook niet in zijn eentje spelers halen. Daar zijn nog wel wat organen binnen de club die inspraak hebben bij een inkomende transfer.

Voor Te Kloese is het grootste verschil dat hij niet meer naar een algemeen directeur hoeft te gaan. Voorheen klopte de technische man nog wel eens aan bij de algemeen directeur voor meer geld. Maar de algemeen directeur is Te Kloese zelf. "Het is wel een korte lijn, dat werkt fijn." Voor Slot is het vooral fijn dat hij snel duidelijkheid kan krijgen. Hij weet gelijk waar hij aan toe is. Er is nu geen algemeen directeur meer die plotseling een streep door een transactie zal zetten.

83-F255-AD-C94-F-4277-9036-B4-F1-F9-A3-B6-CB.jpg
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 19:51   quote  deeplink  
Best n bijzondere constructie.
Heel veel macht bij een persoon.
En Slot direct bij transfers betrokken.
Niet goed vind ik, luister naar de wijze woorden van Arnesen.
Een trainer kan onmogelijke een goede scout zijn, dat is een fulltime baan op zich.
Trainers gaan af op wedstrijdjes die ze zien, vaak bij tegenstanders en momentopnames.
Scouts gaan veel verder, kijken naar de persoonlijkheid, het functioneren buiten de lijnen en structurele lijnen in het spel. geen snelle video met geslaagde acties.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juli 2023 door van geil --
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 13 juli 2023 - 20:06   quote  deeplink  
Hij kan evengoed eerst met een scout overleggen, het ene sluit het andere niet uit.
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 20:13   quote  deeplink  
Maar op het plaatje in beeld, heeft hij de macht.
Leuv
 Leuv - donderdag 13 juli 2023 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:13 schreef van geil het volgende:
Maar op het plaatje in beeld, heeft hij de macht.
RVC is niet opgenomen in het plaatje dus hij zal zijn verantwoording wel degelijk moeten afleggen. Maar dat dit een vreemde constructie is staat buiten kijf. Er is ook geen vacature TD anders wist ik het wel.
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 20:22   quote  deeplink  
We hadden het over Slot.
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 20:23   quote  deeplink  
En de RVC evalueert na het seizoen> Ten Kloese.
Leuv
 Leuv - donderdag 13 juli 2023 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:22 schreef van geil het volgende:
We hadden het over Slot.
Dus Slot heeft tevens AD taken onder zich ?
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 20:42   quote  deeplink  
Joh lees nou eens terug.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 juli 2023 - 20:50   quote  deeplink  
Ben niet helemaal kapot van deze constructie. Ja ik snap dat het lekker werken is voor die twee, maar je bent als organisatie wel erg afhankelijk. Je hangt een (te) groot deel op aan die twee. Hopelijk is het of toekomstig bestendig of flexibel wanneer een van beide (of beide tegelijk) onvermijdelijk vertrekt.
Leuv
 Leuv - donderdag 13 juli 2023 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:42 schreef van geil het volgende:
Joh lees nou eens terug.
Hmm grappenmaker, je denkt dat ik niet op de hoogte ben?
Overall is er niets veranderd dat zie je toch aan de uitleg en het plaatje.
Bovendien is het plaatje van een soort van amateurisme dat ik daar verder niet op in ga.
Inderdaad we zouden een TD moeten hebben maar die hebben we nou eenmaal niet.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 13 juli 2023 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:13 schreef van geil het volgende:
Maar op het plaatje in beeld, heeft hij de macht.
Ligt eraan hoe je het bekijkt maar DtK heeft alle touwtjes in handen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 juli 2023 door Gerard_FR --
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:59 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe het bekijkt maar DtK heeft alle touwtjes in handen.
We hadden het over de scouting.
Daar heeft Slot de volmacht.
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2023 - 20:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ben niet helemaal kapot van deze constructie. Ja ik snap dat het lekker werken is voor die twee, maar je bent als organisatie wel erg afhankelijk. Je hangt een (te) groot deel op aan die twee. Hopelijk is het of toekomstig bestendig of flexibel wanneer een van beide (of beide tegelijk) onvermijdelijk vertrekt.
Ja eens.
Alles ligt nu bij twee mannen met een vrijbrief.
van geil
 van geil - donderdag 13 juli 2023 - 21:08   quote  deeplink  
Waarvan een de trainer is, echt heel bijzonder.
Zeker na wat er gebeurt is qua flirten.
VVout
 VVout - donderdag 13 juli 2023 - 21:18   quote  deeplink  
Ga het maar eens hier uittypen dan, gewoon een hoop gezeik om niets, hoofdzakelijk teweeg gebracht door media. Geile, zorg dat je een beurt krijgt misschien knapt het dan weer op. Vorig jaar positief, komaan zeg daar waren allemaal getemperd en uiteindelijk positief verrast. Kon er maar één goed hebben natuurlijk 😂
VVout
 VVout - zaterdag 22 juli 2023 - 11:19   quote  deeplink  

https://youtu.be/kGlYA5UOFgk

Dennis te Kloese, voor mij toch echt wel de nieuwe grote leider, gekruld en wel. Moet je ook echt Toon van Bodegom voor complimenteren die met heel wat reisjes naar de States en contacten al daar weer aan te halen, DtK heeft weten over te halen om naar Zuid te komen. Vanaf het moment dat we Jorien weer over de vloer bij Feyenoord zagen komen en ingetogen over oud zeer praatte maar meer met respect over Feyenoord, dacht ik hier groeit iets. Nu gaan zulke mensen niet meer aan het stuur staan, maar als het over hun liefde gaat kunnen ze iets nog heel goed een richting uit pushen en raak hier ook meer en meer van overtuigd dat we een sterke wind met een prima kapitein aan het roer te doen hebben.

Nu luisterend naar Dennis, is het fijn te horen dat respect de boventoon speelt. Er wordt niet geluld over spelers en clubs, er wordt gedaan en keihard gewerkt. Heerlijk hoe media zich stuk bijten op Arne en Dennis en dit voorlopig helder en strak weten te brengen.

Gezien in en uitgaande transfers is het dus afwachten en zijn ze echt volop bezig, maar vinden het nu vooral belangrijk dat alles op waarde geschat wordt. Dit wordt bovenal niet verbonden aan geldbedragen, maar in zijn geheel. Belangrijk is dat Feyenoord presteert en de positieve lijn vast houd. Last minute exits zijn dan ook uitgesloten, presteren staat gewoon bovenaan het verlang lijstje.

Ja mede door onstuimige berichtgeving click and bait sites raak ik steeds minder interesseert in hun nieuws tussen hele grote aanhalingstekens. Het is gebaseerd op wazige suggesties en brengt onrust. Wat wil je nou juist als Feyenoorder niet, juist dit soort onzin. Laat alles gewoon in het voordeel van de club spreken.

Dus bij deze Dennis, wens ik je veel succes en wijsheid dan doen we het Feyenoord ook. Dat je de volgende "Grote gekrulde leider" mag worden voor de komende 10 jaar en de prijzenkast verder gevuld mag worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juli 2023 door VVout --
Leuv
 Leuv - zaterdag 22 juli 2023 - 11:41   quote  deeplink  
Goed verhaal maar wat een dramatische interviewer zeg. Luistert die knakkert niet naar de antwoorden?
Te Kloese mag dit soort woorden en interviews wel vaker uitdragen ben ik van mening. Het zal het allemaal meer verduidelijken.
ed pouwelse
 ed pouwelse - zondag 23 juli 2023 - 08:59   quote  deeplink  
Het wordt nu toch echt tijd dat wij eens goed doorpakken met sterke aankoop. Tot nu toe pissen we overal naast. Kom nu svp niet met van Hooydonk die overal faalt. Kom op nu koop nu eens echt goede versterking.
wij pakken nooit door.
ed pouwelse
 ed pouwelse - zondag 23 juli 2023 - 15:59   quote  deeplink  
Ivanusec gaat straks weer onze neus voorbij Dennis wordt wat doortastender niet iedere keer de spelers je neus voorbij laten gaan. Je kunt ook te zuinig worden
ed pouwelse
 ed pouwelse - zondag 23 juli 2023 - 16:02   quote  deeplink  
Doe nu toch eens wat. vakantie gaat voor zeker. Gaan alleen spelers weg maak nu eens een tranactie rond
VVout
 VVout - zondag 23 juli 2023 - 17:56   quote  deeplink  
Zit toch eens niet zo te zeiken dag in dag uit, er wordt echt alles gedaan wat mogelijk is hoor.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 juli 2023 - 00:37   quote  deeplink  
Inderdaad. Kampioen worden en daarna denken dat je de rijkste club van Europa bent.
Ongelooflijk.
DMD
 DMD - maandag 24 juli 2023 - 00:40   quote  deeplink  
Zitten 3 weken in de transferperiode die tot 1 september duurt.

Poeh jah we moeten echt haast maken om spelers aan te trekken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 juli 2023 - 14:18   quote  deeplink  
Mooi artikel met en over hem in Volkskrant, vandaag. Deze man heeft tot op heden de club op de kaart gezet.
Blij dat hij Feyenoord leidt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 juli 2023 door FR-Henk --
VVout
 VVout - zaterdag 29 juli 2023 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juli 2023 - 00:40 schreef DMD het volgende:
Zitten 3 weken in de transferperiode die tot 1 september duurt.

Poeh jah we moeten echt haast maken om spelers aan te trekken.

https://youtu.be/fJvCMP90ylI
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 juli 2023 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 14:18 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi artikel met en over hem in Volkskrant, vandaag. Deze man heeft tot op heden de club op de kaart gezet.
Blij dat hij Feyenoord leidt.
Helemaal mee eens Henkert
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 29 juli 2023 - 14:52   quote  deeplink  
Vind hem echt TOP.

Samen met Arne wat we jaren gemist hebben bij ons Cluppie!

Gewoon Nederlandse nuchterheid, niet rond de pot draaien, maar doen!

Geen woorden maar daden, of eigenlijk : Woorden EN Daden!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 juli 2023 - 14:53   quote  deeplink  
+1
VVout
 VVout - zaterdag 29 juli 2023 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2023 - 14:18 schreef FR-Henk het volgende:
Mooi artikel met en over hem in Volkskrant, vandaag. Deze man heeft tot op heden de club op de kaart gezet.
Blij dat hij Feyenoord leidt.
Idd. als alles blijft gaan zoals hij voor ogen heeft, gaat hij de eerste 10 jaar nog niet vertrekken. Of beter gezegd als het aan zijn vrouwtje legt 🤣
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 juli 2023 - 15:59   quote  deeplink  
Cashen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 03 augustus 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Wat is het binnenhalen van deze man ee; gouden zet gebleken zeg..KANJERT..
VVout
 VVout - donderdag 03 augustus 2023 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 augustus 2023 - 18:40 schreef RenatoBos het volgende:
Wat is het binnenhalen van deze man ee; gouden zet gebleken zeg..KANJERT..
En wie heeft daar weer hard aan gewerkt?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dennis te Kloese/// HELD-topic









0.0125010