BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2022 - 18:25   quote  deeplink  
Tijd dat Ajax gaat ingrijpen!!! Alle topwedstrijden tot nog toe verloren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2023 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 06 november 2022 - 19:03   quote  deeplink  
Eens. Maar goed, toen ik aangaf dat het direct al een slechte keuze was werd ik voor gek verklaard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 november 2022 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 19:03 schreef remco k het volgende:
Eens. Maar goed, toen ik aangaf dat het direct al een slechte keuze was werd ik voor gek verklaard.
Nou, niet door mij hoor! Heb zijn komst nooit begrepen!
jodocus
 jodocus - zondag 06 november 2022 - 19:23   quote  deeplink  
idd wegwezen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 november 2022 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 19:03 schreef remco k het volgende:
Eens. Maar goed, toen ik aangaf dat het direct al een slechte keuze was werd ik voor gek verklaard.
Dan moeten ze jou raadplegen voor een nieuwe kale hahahahaha
Pietje
 Pietje - zondag 06 november 2022 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 19:03 schreef remco k het volgende:
Eens. Maar goed, toen ik aangaf dat het direct al een slechte keuze was werd ik voor gek verklaard.
Niet door mij in ieder geval. Ook ik had mijn bedenkingen.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - zondag 06 november 2022 - 19:56   quote  deeplink  
schreuder is een bedachtzame man...of doet en speelt dat ie dat is...het spel van Ajax is nu ook al weken flets en bedachtzaam...

als Ajax weer fris en met passie gaat spelen, dan hoeft schreuder wat mij betreft niet weg...
dus...aanpakken die hap, andere opstelling met scherpere spelers en vanuit één vast spelstramien gaan en durven spelen!

en anders...opzouten...en een trainer zoeken die dit wel kan bewerkstelligen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 november 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 19:56 schreef Obdam4Ajax het volgende:
schreuder is een bedachtzame man...of doet en speelt dat ie dat is...het spel van Ajax is nu ook al weken flets en bedachtzaam...

als Ajax weer fris en met passie gaat spelen, dan hoeft schreuder wat mij betreft niet weg...
dus...aanpakken die hap, andere opstelling met scherpere spelers en vanuit één vast spelstramien gaan en durven spelen!

en anders...opzouten...en een trainer zoeken die dit wel kan bewerkstelligen
Daar zit wel iets in, maar waarom aanhouden want hij is nu al van begin af aan aan het klooien.
Ook snap ik niet wat Reiziger aan toegevoegde waarde heeft, het is rampzalig wat onze verdediging al weken laat zien

Gewoon nu afscheid van nemen en een trainersstaf aanstellen die vaste patronen heeft
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 06 november 2022 - 20:16   quote  deeplink  
Die liggen nu niet voor het oprapen. Als de ouwe Blind het straks voor het zeggen krijgt , wordt het nog erger....
Enige die hier wat van kan maken is nu bezig met zijn laatste kunstje bij Oranje.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 06 november 2022 - 20:21   quote  deeplink  
Het is nu de kweste geworden naar wél een hele goede trainer te kijken.
Wie het echt moet worden weet ik niet. Wat mij betreft mag Ten Hag terugkomen.

Wie er op het verlanglistje staat blijft tot nu toe de vraag.
Wie zal bij ons de echte voorkeur krijgen, als we toch mogen kiezen van een toptrainer ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 november 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 20:21 schreef Onze Ajax het volgende:
Het is nu de kweste geworden naar wél een hele goede trainer te kijken.
Wie het echt moet worden weet ik niet. Wat mij betreft mag Ten Hag terugkomen.

Wie er op het verlanglistje staat blijft tot nu toe de vraag.
Wie zal bij ons de echte voorkeur krijgen, als we toch mogen kiezen van een toptrainer ?
Ten Hag komt echt niet terug, die haalt bij Ajax de krenten uit de pap.
Die heeft er ergens voor gezorgd dat we Martinez en Antony kwijt zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 november 2022 - 23:06   quote  deeplink  
Schreuder laat weten dat hij wordt gesteund binnen Ajax, dus vermoed ik niet dat hij wordt ontslagen op korte termijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2022 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2022 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Schreuder laat weten dat hij wordt gesteund binnen Ajax, dus vermoed ik niet dat hij wordt ontslagen op korte termijn
Natuurlijk wordt hij gesteund, anders moeten degene die hem hebben aangesteld ook vertrekken. Helemaal klaar met die vriendjespolitiek binnen onze club. 7 topwedstrijden gespeeld, 0 punten en een doelsaldo van 9 voor en 24 tegen! Dat zijn de cijfers! Niks meer en niks minder.
p111
 p111 - maandag 07 november 2022 - 08:48   quote  deeplink  
Het is niet alleen Schreuder ik vind het ook een kuttrainer.Maar de aankopen t/o de verkopen .
Verkocht Antoni/Mous/Gravenberch/Haller/Martinez/Schuurs/Keeper/Nico.En wat hebben wij er voor terug geen keeper/een onbekende Oostenrijker/een Argentijnse wissel een matige Mexcicaan en een matige Bassie ,een Blind die na zijn hart/kwaal niet meer de zelfde is gebleven en een Tadic die uit vorm is en een dagje ouder word,dit alles is in mijn ogen meer dan logisch dat je dan een stuk minder bent als afgelopen seizoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2022 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 06:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt hij gesteund, anders moeten degene die hem hebben aangesteld ook vertrekken. Helemaal klaar met die vriendjespolitiek binnen onze club. 7 topwedstrijden gespeeld, 0 punten en een doelsaldo van 9 voor en 24 tegen! Dat zijn de cijfers! Niks meer en niks minder.
Zo is het zeker Warrior
jodocus
 jodocus - maandag 07 november 2022 - 09:19   quote  deeplink  
Peter Bosz terug
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 06:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk wordt hij gesteund, anders moeten degene die hem hebben aangesteld ook vertrekken. Helemaal klaar met die vriendjespolitiek binnen onze club. 7 topwedstrijden gespeeld, 0 punten en een doelsaldo van 9 voor en 24 tegen! Dat zijn de cijfers! Niks meer en niks minder.
En als je wint van Vitesse toch bovenaan staan...
Het geen waar ik mee zit is gewoon het spel waar totaal geen lijn meer in zit, en de wissels en de opstellingen ook al leek die gister prima bij de start..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 08:48 schreef p111 het volgende:
Het is niet alleen Schreuder ik vind het ook een kuttrainer.Maar de aankopen t/o de verkopen .
Verkocht Antoni/Mous/Gravenberch/Haller/Martinez/Schuurs/Keeper/Nico.En wat hebben wij er voor terug geen keeper/een onbekende Oostenrijker/een Argentijnse wissel een matige Mexcicaan en een matige Bassie ,een Blind die na zijn hart/kwaal niet meer de zelfde is gebleven en een Tadic die uit vorm is en een dagje ouder word,dit alles is in mijn ogen meer dan logisch dat je dan een stuk minder bent als afgelopen seizoen.
Natuurlijk is het niet alleen Schreuder, het zijn een stel kneuzen bij elkaar die zich laten provoceren
p111
 p111 - maandag 07 november 2022 - 09:27   quote  deeplink  
Dit word een nw trainer en in de winterstop een aantal nw spelers of je gaat wat proberen met de jeugd,bij de jeugd zitten zeker voetballers die zeker niet minder zijn als een aantal aankopen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 09:46   quote  deeplink  
De RVC moet bij elkaar komen, er moeten koppen rollen.
De trainer en directie zijn niet meer dan ons Ajax die zo langzamerhand naar de kloten gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2022 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 09:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

En als je wint van Vitesse toch bovenaan staan...
Het geen waar ik mee zit is gewoon het spel waar totaal geen lijn meer in zit, en de wissels en de opstellingen ook al leek die gister prima bij de start..
Natuurlijk niet man, je kan toch niet beginnen tegen PSV met een rechtsbenige linkerverdediger...

De opstelling lijkt al vanaf dag 1 nergens op. Je hebt twee linksbuitens die blijkbaar beiden moeten spelen, eentje staat er dus altijd op rechts, en daar kunnen ze er beiden helemaal niks van..

En ga in de winter maar kijken naar een linksback, want geen van de andere jongens laat zien daadwerkelijk beter te zijn en meer toe te voegen dan Blind, en die speelt al slecht, moet je nagaan wat dat over de rest zegt.. Of je moet met Bassey als linksback gaan spelen, die jongen kan nog wel wat.

Ik zou de komende wedstrijden als volgt starten.

----------------Pasveer--------------
-----------Alvarez-----Timber--------
Rensch--------------------------Bassey
------------Klaassen-----Taylor-------
------------------Kudus--------------
Berghuis------------------------Tadic
-----------------Brobbey-------------

Als Tadic niet presteerd in de wedstrijd kun je hem wisselen voor Bergwijn.
Berghuis is momenteel je beste man, als het middenveld niet loopt of hij brengt niet genoeg, kan je Berghuis naar het middenveld brengen voor welke van die drie die niet presteerd en Concencao op rechtsbuiten starten.

En sta je achter, dan breng je blind voor achterin de lange ballen geven, want heel duidelijk is wel dat Blind in slechte doen opbouwend en met een lange bal nog steeds vele malen beter is dan wat er verder speelt. Dan Tadic laten staan, en Lucca erbij voor Rensch of een middenvelder en Bassey, Alvarez Brobbey en Lucca oorlog laten maken in de 16...

Zo moeilijk is het echt allemaal niet hoor..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man, je kan toch niet beginnen tegen PSV met een rechtsbenige linkerverdediger...

De opstelling lijkt al vanaf dag 1 nergens op. Je hebt twee linksbuitens die blijkbaar beiden moeten spelen, eentje staat er dus altijd op rechts, en daar kunnen ze er beiden helemaal niks van..

En ga in de winter maar kijken naar een linksback, want geen van de andere jongens laat zien daadwerkelijk beter te zijn en meer toe te voegen dan Blind, en die speelt al slecht, moet je nagaan wat dat over de rest zegt.. Of je moet met Bassey als linksback gaan spelen, die jongen kan nog wel wat.

Ik zou de komende wedstrijden als volgt starten.

----------------Pasveer--------------
-----------Alvarez-----Timber--------
Rensch--------------------------Bassey
------------Klaassen-----Taylor-------
------------------Kudus--------------
Berghuis------------------------Tadic
-----------------Brobbey-------------

Als Tadic niet presteerd in de wedstrijd kun je hem wisselen voor Bergwijn.
Berghuis is momenteel je beste man, als het middenveld niet loopt of hij brengt niet genoeg, kan je Berghuis naar het middenveld brengen voor welke van die drie die niet presteerd en Concencao op rechtsbuiten starten.

En sta je achter, dan breng je blind voor achterin de lange ballen geven, want heel duidelijk is wel dat Blind in slechte doen opbouwend en met een lange bal nog steeds vele malen beter is dan wat er verder speelt. Dan Tadic laten staan, en Lucca erbij voor Rensch of een middenvelder en Bassey, Alvarez Brobbey en Lucca oorlog laten maken in de 16...

Zo moeilijk is het echt allemaal niet hoor..
Eens met opstelling
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 13:03   quote  deeplink  
Wel is aankoop nodig tijdens de winterstop, met name voor de verdediging
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 13:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wel is aankoop nodig tijdens de winterstop, met name voor de verdediging
Je hebt denk ik best een aantal top verdedigers.

Rechtsback heb je Rensch Timber en Sanchez, Timber even daargelaten, beiden jong, beiden prima dingen laten zien, Rensch is alleen verder, die maakt een prima indruk dit seizoen.

Centraal achterin, Timber, Alvarez, Bassey, Blind, Kaplan. 4 goede spelers en een talent waarvan we niet weten hoe goed hij nu is.

Linksback, Wijndal Blind Bassey. Volgens mij ook een meer dan prima bezetting

Volgens mij gewoon een defensie die kampioenswaardig kan zijn mits je ze goed gaat inzetten.

Van kopen in de winterstop krijg je alleen maar ellende, geen speler die je koopt is in vorm, want die laten ze niet gaan, en dus moet je weer inpassen en weer wachten en blijven dat gewoon risicovolle gokjes..

Gewoon doorgaan met deze selectie, daar zit echt zat kwaliteit in om kampioen te worden...Daar gaat een aankoop meer of minder geen verandering in brengen..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2022 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk niet man, je kan toch niet beginnen tegen PSV met een rechtsbenige linkerverdediger...

De opstelling lijkt al vanaf dag 1 nergens op. Je hebt twee linksbuitens die blijkbaar beiden moeten spelen, eentje staat er dus altijd op rechts, en daar kunnen ze er beiden helemaal niks van..

En ga in de winter maar kijken naar een linksback, want geen van de andere jongens laat zien daadwerkelijk beter te zijn en meer toe te voegen dan Blind, en die speelt al slecht, moet je nagaan wat dat over de rest zegt.. Of je moet met Bassey als linksback gaan spelen, die jongen kan nog wel wat.

Ik zou de komende wedstrijden als volgt starten.

----------------Pasveer--------------
-----------Alvarez-----Timber--------
Rensch--------------------------Bassey
------------Klaassen-----Taylor-------
------------------Kudus--------------
Berghuis------------------------Tadic
-----------------Brobbey-------------

Als Tadic niet presteerd in de wedstrijd kun je hem wisselen voor Bergwijn.
Berghuis is momenteel je beste man, als het middenveld niet loopt of hij brengt niet genoeg, kan je Berghuis naar het middenveld brengen voor welke van die drie die niet presteerd en Concencao op rechtsbuiten starten.

En sta je achter, dan breng je blind voor achterin de lange ballen geven, want heel duidelijk is wel dat Blind in slechte doen opbouwend en met een lange bal nog steeds vele malen beter is dan wat er verder speelt. Dan Tadic laten staan, en Lucca erbij voor Rensch of een middenvelder en Bassey, Alvarez Brobbey en Lucca oorlog laten maken in de 16...

Zo moeilijk is het echt allemaal niet hoor..
Bassey is geen lb of tenminste vond het niet best toen die er speelde.. dus zou wijndal moeten zijn die 2 prachtige assists gaf tegen rangers
Taylor en Klaassen brengen de laatste tijd ook niet veel meer
Berghuis is op dit moment je beste speler die het spel kan verdelen en verleggen.
Beide buitenspelers compleet uit vorm.. Alvarez erg opgefokt laatste tijd..

Zoals ik in dat andere topic al zei, spelers worden kapot gemaakt en is het heel lastig om nu om keuzes te maken..

Pasveer
Rensch timber bassey wijndal
Alvarez Berghuis
Kudus/Klaassen
Conceincao Brobbey Bergwijn
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 13:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bassey is geen lb of tenminste vond het niet best toen die er speelde.. dus zou wijndal moeten zijn die 2 prachtige assists gaf tegen rangers
Taylor en Klaassen brengen de laatste tijd ook niet veel meer
Berghuis is op dit moment je beste speler die het spel kan verdelen en verleggen.
Beide buitenspelers compleet uit vorm.. Alvarez erg opgefokt laatste tijd..

Zoals ik in dat andere topic al zei, spelers worden kapot gemaakt en is het heel lastig om nu om keuzes te maken..

Pasveer
Rensch timber bassey wijndal
Alvarez Berghuis
Kudus/Klaassen
Conceincao Brobbey Bergwijn
Komt hij weer met Bergwijn..

Bergwijn is de laatste 5 wedstrijden een van de 5 slechtst presterende aanvallers van de gehele eredivisie...

EN jij stelt hem doodleuk op, en dan over andere spelers zeggen dat je ze niet opstelt omdat ze niet genoeg brengen..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2022 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Komt hij weer met Bergwijn..

Bergwijn is de laatste 5 wedstrijden een van de 5 slechtst presterende aanvallers van de gehele eredivisie...

EN jij stelt hem doodleuk op, en dan over andere spelers zeggen dat je ze niet opstelt omdat ze niet genoeg brengen..
Klopt, tadic brengt ook niks en geef Bergwijn maar een paar potten weer op links.. bij Bergwijn ging het gewoon mis toen die naar rechts moest, idem voor tadic maar die laat het nu op links ook weer niet zien..

Ohja een voorzet en een overtreding waar el Ghazi bijna uit scoort..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 13:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt, tadic brengt ook niks en geef Bergwijn maar een paar potten weer op links.. bij Bergwijn ging het gewoon mis toen die naar rechts moest, idem voor tadic maar die laat het nu op links ook weer niet zien..

Ohja een voorzet en een overtreding waar el Ghazi bijna uit scoort..
Tadic brengt veel meer. Namelijk kansen creëren. Volgens mij draait daar het hele voetbal om.

Bergwijn de laatste 5 keer vanaf links helemaal niks laten zien en geen enkele assist of goal kunnen bijschrijven in de tijd vanaf die plek in die wedstrijden.

En nogmaals, er stond van de week een leuk stukje op vp. Statistisch gezien hoorde hij voor dit weekend bij de 5 minst goed presterende aanvallers van de laatste 5 eredivisiewedstrijden.

Maar nee, die moet gewoon spelen.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2022 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic brengt veel meer. Namelijk kansen creëren. Volgens mij draait daar het hele voetbal om.

Bergwijn de laatste 5 keer vanaf links helemaal niks laten zien en geen enkele assist of goal kunnen bijschrijven in de tijd vanaf die plek in die wedstrijden.

En nogmaals, er stond van de week een leuk stukje op vp. Statistisch gezien hoorde hij voor dit weekend bij de 5 minst goed presterende aanvallers van de laatste 5 eredivisiewedstrijden.

Maar nee, die moet gewoon spelen.
Bergwijn en tadic wil beiden niet op rechts.. en nu zeg je dat Bergwijn vanaf links ook niks heeft laten zien, maar tadic ook niet.. ik zou gewoon Bergwijn een keer weer willen zien vanaf de start.. thats all.. beginnen vanaf rechts, en dan plots weer veranderen naar links is gewoon kut, ook tadic kan dat niet is gebleken..

Maar nogmaals ik denk oprecht dat er veel meer aan de hand is en dat er gewoon veel gezeik is in de groep... Je ziet tegenwoordig gewoon spelers op tadic mopperen, neem een Timber bijv na een domme overtreding van tadic.. dit zag je vorig jaar en de jaren ervoor gewoon echt niet...
Scout2
 Scout2 - maandag 07 november 2022 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bergwijn en tadic wil beiden niet op rechts.. en nu zeg je dat Bergwijn vanaf links ook niks heeft laten zien, maar tadic ook niet.. ik zou gewoon Bergwijn een keer weer willen zien vanaf de start.. thats all.. beginnen vanaf rechts, en dan plots weer veranderen naar links is gewoon kut, ook tadic kan dat niet is gebleken..

Maar nogmaals ik denk oprecht dat er veel meer aan de hand is en dat er gewoon veel gezeik is in de groep... Je ziet tegenwoordig gewoon spelers op tadic mopperen, neem een Timber bijv na een domme overtreding van tadic.. dit zag je vorig jaar en de jaren ervoor gewoon echt niet...
Heb het al vaker gezegd,Tadic is al een tijdje op zijn retoer daar had men een goed gesprek mee moeten hebben.

Focus op assistent en invaller, dat is volgens mij ook zo besproken dat hij op een gegeven moment veranderd van rol daar is men veel te laat mee dat doet afbraak aan Tadic zijn naam, jammer.
Scout2
 Scout2 - maandag 07 november 2022 - 17:21   quote  deeplink  
Totaal geen inzicht en managment van Ajax.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 17:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Bergwijn en tadic wil beiden niet op rechts.. en nu zeg je dat Bergwijn vanaf links ook niks heeft laten zien, maar tadic ook niet.. ik zou gewoon Bergwijn een keer weer willen zien vanaf de start.. thats all.. beginnen vanaf rechts, en dan plots weer veranderen naar links is gewoon kut, ook tadic kan dat niet is gebleken..

Maar nogmaals ik denk oprecht dat er veel meer aan de hand is en dat er gewoon veel gezeik is in de groep... Je ziet tegenwoordig gewoon spelers op tadic mopperen, neem een Timber bijv na een domme overtreding van tadic.. dit zag je vorig jaar en de jaren ervoor gewoon echt niet...
Nee hoor. Tadic laat juist zien aan de betere hand te zijn getuige zijn cijfers.

Je ziet alle spelers op elkaar mopperen. Dat is een tekortkoming van de trainer en het door hem vertoonde spel.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 17:19 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Heb het al vaker gezegd,Tadic is al een tijdje op zijn retoer daar had men een goed gesprek mee moeten hebben.

Focus op assistent en invaller, dat is volgens mij ook zo besproken dat hij op een gegeven moment veranderd van rol daar is men veel te laat mee dat doet afbraak aan Tadic zijn naam, jammer.
Bij de meeste goals betrokken van het hele team en het dubbele aantal kansen gecreeerd tegen de nummer 2 Berghuis.

Waarom moet hij dan op de bank?

Eens hoor dat hij minder aan het worden is en op ten duur vervangen moet worden. Maar als een minder wordende Tadic nog steeds je gevaarlijkste aanvaller is van de drie die spelen, dan zegt dat misschien nog wel meer over de nieuwe generatie die er staat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Tadic laat juist zien aan de betere hand te zijn getuige zijn cijfers.

Je ziet alle spelers op elkaar mopperen. Dat is een tekortkoming van de trainer en het door hem vertoonde spel.
Eens al gaat Tadic ook mee in het dramatische hoe Ajax speelt de laatste tijd
Toch is hij met zijn vele assists nog niet te missen voor dit Ajax

Ik snap weer wel het beeld van een aantal die hem graag niet meer in de basis willen zien.
Die willen iemand met meer dreiging, een type Mbabbé, helaas liggen die helaas niet voor het oprapen.

Toch zou ik Daramy terug laten keren, en die nog eens een kans te geven.
Hij is in ieder geval bloedsnel, heeft die echt een kans gekregen ?
Een aantal minuten of hele wedstrijden is een wezenlijk verschil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2022 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2022 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 19:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens al gaat Tadic ook mee in het dramatische hoe Ajax speelt de laatste tijd
Toch is hij met zijn vele assists nog niet te missen voor dit Ajax

Ik snap weer wel het beeld van een aantal die hem graag niet meer in de basis willen zien.
Die willen iemand met meer dreiging, een type Mbabbé, helaas liggen die helaas niet voor het oprapen.
Haal de 4 van herenveen eraf en er blijft niks over, incl veel balverlies...

En nee hoor ik hoef geen Mbappe of Neymar.. maar wat is er erg aan om tadic een keer te laten banken en het te proberen met conceincao Brobbey Bergwijn... En dan wijndal achter Bergwijn.. wijndal die over Bergwijn heel gaat en Bergwijn die naar binnen kan trekken, zijn kenmerk waarmee die dus al 7x heeft gescoord.. misschien is tadic wel gewoon op wat logisch is als je wat ouder wordt en zoveel hebt gespeeld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2022 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 november 2022 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 19:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haal de 4 van herenveen eraf en er blijft niks over, incl veel balverlies...

En nee hoor ik hoef geen Mbappe of Neymar.. maar wat is er erg aan om tadic een keer te laten banken en het te proberen met conceincao Brobbey Bergwijn... En dan wijndal achter Bergwijn.. wijndal die over Bergwijn heel gaat en Bergwijn die naar binnen kan trekken, zijn kenmerk waarmee die dus al 7x heeft gescoord.. misschien is tadic wel gewoon op wat logisch is als je wat ouder wordt en zoveel hebt gespeeld..
Is ook niks mis mee, proberen blijft altijd een optie
Maar dan wel in de eredivisie tegen de "minderen" , eerst zelfvertrouwen op laten doen
remco k
 remco k - maandag 07 november 2022 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 19:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haal de 4 van herenveen eraf en er blijft niks over, incl veel balverlies...

En nee hoor ik hoef geen Mbappe of Neymar.. maar wat is er erg aan om tadic een keer te laten banken en het te proberen met conceincao Brobbey Bergwijn... En dan wijndal achter Bergwijn.. wijndal die over Bergwijn heel gaat en Bergwijn die naar binnen kan trekken, zijn kenmerk waarmee die dus al 7x heeft gescoord.. misschien is tadic wel gewoon op wat logisch is als je wat ouder wordt en zoveel hebt gespeeld..
Serieus. In welke wereld gaat iemand de assists van een bepaalde wedstrijd eraf halen. Wat is dat voor idioterie man.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2022 - 21:03   quote  deeplink  
Tuurlijk tellen die, maar wat is er dan beter dan de cijfers van Bergwijn...

Waarom moest Bergwijn plots naar rechts terwijl die prima cijfers had (beter dan tadic) precies omdat tadic niks kon op rechts... En Bergwijn blijkbaar ook niet.. Dat jij tadic een warm hart toedraagt door zijn oude cijfers vind ik prima, ik ook.. echter kan je gewoon zien dat die minder geworden is en dan moet je ook zo eerlijk zijn om hem een keer te durven passeren..
AkaS
 AkaS - maandag 07 november 2022 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 13:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Komt hij weer met Bergwijn..

Bergwijn is de laatste 5 wedstrijden een van de 5 slechtst presterende aanvallers van de gehele eredivisie...

EN jij stelt hem doodleuk op, en dan over andere spelers zeggen dat je ze niet opstelt omdat ze niet genoeg brengen..
Maar natuurlijk komt hij met Bergwijn, is logisch. Jij houdt Tadic erin, vind ik veel onlogischer. De man is op leeftijd, bijna alles loopt dood bij hem. Tijd voor de toekomst.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 07 november 2022 - 22:31   quote  deeplink  
Het begint allemaal bij de leiding. Er is niemand duidelijk de baas, er is geen beleid, geen visie. Iedereen doet maar wat. We hebben geen boegbeeld, vd Sar komt mij niet sterk over en zie ik niet genoeg. Als je dan een onervaren hoofdtrainer hebt komt het niet goed. In onze selectie zit daardoor zo veel frustratie en onduidelijkheid dat het hele plezier weg is bij die gasten.
De sfeer is helemaal verrot. Zolang er geen leiding is, gaat elke trainer voor de bijl. Tenzij je een echte top trainer haalt die overal schijt aan heeft.
Nog ff doorbijten allemaal en dan in de winterstop Zyjech en vd Beek terughalen?
Alvarez en Klaassen maar verkopen ofzo en een trainer die deze groep kan afbellen!!
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2022 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:
Tuurlijk tellen die, maar wat is er dan beter dan de cijfers van Bergwijn...

Waarom moest Bergwijn plots naar rechts terwijl die prima cijfers had (beter dan tadic) precies omdat tadic niks kon op rechts... En Bergwijn blijkbaar ook niet.. Dat jij tadic een warm hart toedraagt door zijn oude cijfers vind ik prima, ik ook.. echter kan je gewoon zien dat die minder geworden is en dan moet je ook zo eerlijk zijn om hem een keer te durven passeren..
Alles is beter dan de cijfers van Bergwijn. Nogmaals gewoon de laatste 5 wedstrijden bij de slechtste 5 aanvallers van de hele eredivisie. Zelfs die van Volendam zijn beter geweest.

En ja Tadic is minder. Maar echt nog steeds onze allerbeste aanvaller.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2022 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2022 - 22:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Maar natuurlijk komt hij met Bergwijn, is logisch. Jij houdt Tadic erin, vind ik veel onlogischer. De man is op leeftijd, bijna alles loopt dood bij hem. Tijd voor de toekomst.
Hoe verklaar jij dan dat hij met grote afstand de meeste kansen creëert en de meeste assists heeft van allemaal.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2022 - 07:10   quote  deeplink  
De enige speler in de eredivisie met meer assists is Gakpo.

Kortom, jullie willen de enige man eruit hebben die structureel bij goals betrokken is door assists en de meeste kansen creëert van iedereen.
p111
 p111 - dinsdag 08 november 2022 - 08:11   quote  deeplink  
Door selecteren op tijd,als je dat niet doet krijg je hetzelfde als Barca.Dus Blind en Tadic pasveer/Steek na dit seizoen einde bericht
p111
 p111 - dinsdag 08 november 2022 - 08:16   quote  deeplink  
En weg Ocampos/Oostenrijker/Schreuder/Bassie/Sansches/ass/Scheuder
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2022 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2022 - 07:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe verklaar jij dan dat hij met grote afstand de meeste kansen creëert en de meeste assists heeft van allemaal.
Hoe kom je hierbij... Maar prima houden we hem erin, op rechts dan hè want daar heeft die de meeste kansen/assists gecreëerd, kan Bergwijn weer naar links waar die de meeste doelpunten heeft gemaakt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2022 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2022 - 09:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij... Maar prima houden we hem erin, op rechts dan hè want daar heeft die de meeste kansen/assists gecreëerd, kan Bergwijn weer naar links waar die de meeste doelpunten heeft gemaakt..
Dat zijn gewoon zijn cijfers. De link ernaar heb ik van de week al geplaatst.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2022 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2022 - 09:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hoe kom je hierbij... Maar prima houden we hem erin, op rechts dan hè want daar heeft die de meeste kansen/assists gecreëerd, kan Bergwijn weer naar links waar die de meeste doelpunten heeft gemaakt..
Wat zit je toch met die Heerenveen wedstrijd man.

Net even terug gekeken, 1 assist vanaf rechts, 1 uit een vrije trap die vanaf links werd genomen bij de 16, 1 uit een corner en eentje vanaf links nadat er werd gewisseld in de wedstrijd.

Kortom. Je roept maar weer wat.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2022 - 12:06   quote  deeplink  
Ow dus 2 ook nog is uit dode spelsituaties.. zijn de cijfers dus nog lager ;)
AkaS
 AkaS - dinsdag 08 november 2022 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2022 - 07:08 schreef remco k het volgende:
.
[..]

Hoe verklaar jij dan dat hij met grote afstand de meeste kansen creëert en de meeste assists heeft van allemaal.
Remco, volgens mij willen wij allebei spelers op de flanken zien die zodra zij de bal op hun positie aangespeeld krijgen zij in staat zijn om hun mannetje te passeren en of op snelheid de ruimte in duiken.

Zodra Tadic aangespeeld wordt moet hij uit pure armoede inhouden en wachten tot iemand over hem heen gaat, pas dan kan hij wat. Of meegeven of wegdraaien. Op zich is dit leuk, maar inmiddels weet iedereen wel dat dit het enige is wat hij kan en doet.

Zijn cijfers zijn leuk maar komen vooral voort uit wedstrijden tegen mindere goden dit seizoen. Plus niet te vergeten als hij 3x een voorzet heeft gegeven is dit in de cijfers leuk, maar wanneer 5x hoopvolle uitbraken stagneren omdat hij uit gebrek van snelheid de aanval laat doodbloeden zeggen mij die voorzetten ook niet meer zoveel.

Geldt ook voor Blind. Leuk de ballen vooruit tussen die linies. Maar daar staat tegenover dat hij veelvuldig direct of indirect verantwoordelijk is voor tegendoelpunten.

Maar de statistieken zijn dan goed.... En daarom kunnen statistieken zowel feiten zijn als ook rookgordijnen die de werkelijke invloed op het totale spel verbloemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)









0.0088710