BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 januari 2023 - 16:04   quote  deeplink  
Mjah als ik dan pasveer weer hoor.. dan vraag ik me wel oprecht af wat er allemaal speelt in de selectie en of er geen tweedeling is met voor en tegenstanders van Schreuder... En dan het verhaal nog dag Schreuder uitgelachen is door de selectie op de training..
Scout2
 Scout2 - dinsdag 10 januari 2023 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:
Mjah als ik dan pasveer weer hoor.. dan vraag ik me wel oprecht af wat er allemaal speelt in de selectie en of er geen tweedeling is met voor en tegenstanders van Schreuder... En dan het verhaal nog dag Schreuder uitgelachen is door de selectie op de training..
Er heerst gewoon grote ontevredenheid, dat is ook logisch als het zo slecht loopt bij een club als Ajax.

Dat heeft met het tekort aan inzicht van de leiding te maken, als met de ego's van de spelers en de kwaliteiten van de trainer.

Er zijn meerdere schuldigen, maar men probeert één slachtoffer te zoeken.

Dat is nu Schreuder hij is de pispaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door Scout2 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 januari 2023 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 19:18 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Er heerst gewoon grote ontevredenheid, dat is ook logisch als het zo slecht loopt bij een club als Ajax.

Dat heeft met het tekort aan inzicht van de leiding te maken, als met de ego's van de spelers en de kwaliteiten van de trainer.

Er zijn meerdere schuldigen, maar men probeert één slachtoffer te zoeken.

Dat is nu Schreuder hij is de pispaal.
Hier ben ik het zeker mee eens, er lopen zeker een aantal spelers rond met een ego van hier tot Tokyo, is meer van deze tijd.

Vroeger was het meer niet zeiken dan moet je het laten zien op de training

Iedereen wil spelen, maar hij kan geen 22 spelers opstellen.
Hij stelt misschien de verkeerde spelers in het beeld bij sommigen maar hij is de trainer, hij bepaalt.

Dan krijg je automatisch onvrede, die onvrede kan zich uiten op verschillende manieren, Schreuder moet dit oplossen, volgens mij weet hij zich hier geen raad mee

Hij is meer een veldtrainer dan een manager neem ik aan
Ik denk dat zijn ontslag op de loer ligt mocht hij de komende wedstrijden verliezen

Als wedsrijden vrij gemakkelijk gewonnen worden hoor je de spelers die reserve staan niet , pas wanneer de "anderen" punten laten liggen begint het gezeur, dit is herent aan topsport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2023 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 09:19 schreef nummer10 het volgende:
Het zou jou blijkbaar niet getroffen hebben en daardoor kijk je er anders tegen aan.. en dat is prima..
Aannames van je.
AkaS
 AkaS - dinsdag 10 januari 2023 - 22:31   quote  deeplink  
Hallo allemaal en nog de allerbeste wensen voor iedereen.

Schreuder zit er nog steeds en dit is voor mij onbegrijpelijk. Ik zie werkelijk geen enkel aanknopingspunt in het spel van Ajax wat zijn positie rechtvaardigt.

Als het klopt wat er gezegd wordt wat betreft de opmerking van Blind dat Schreuder eens moet ophouden met vragen hoe er druk gezet moet worden, maar dat hij het zelf eens moet zeggen, geeft aan dat het echt nog veel erger dan ik al dacht.

Flappie oftewel van der Sar heeft wel een heel bedenkelijke rol binnen Ajax en speelt hij een zeer bedenkelijke rol in het geheel.

Niet dat ik rouwig ben om het vertrek van Blind.... Wat was hij trouwens beledigt dat hij werd gewisseld tegen Argentinië... Zo goed als hij zichzelf vindt is hij nooit geweest en zal hij nooit worden. Dat hij nu bij Bayern mag meedraven zegt mij werkelijk helemaal niets.

Conceicao heeft laten zien tegen NEC wat ik al die tijd al dacht en hier ook heb gepost.

Maar we gaan het zien zodra Bergwijn weer fit is. Dan mag Conceicao weer naar de bank. De enige Ajaxwaardige speler op dit moment wordt dan weer geslachtoffert om Tadic te kunnen handhaven.

Wat een slangenkuil is het toch geworden. Schandalig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2023 door AkaS --
remco k
 remco k - woensdag 11 januari 2023 - 08:07   quote  deeplink  
Helemaal eens wat je zegt AKAS

Alleen gaat concencao niet ten koste van Tadic maar van Bergwijn.

Tadic was tegen nec de aanvaller in de hele speelronde met de meest gecreeerde kansen.

Ik vind oprecht Brobbey vrijwel dit hele seizoen niets bijdragen. Dan kan je misschien nog beter met Bergwijn op 9 gaan spelen in een volledig vrije rol.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 januari 2023 - 08:47   quote  deeplink  
Inderdaad Remco

Voorhoede: Tadic.....Bergwijn.....Conceicao

Weet vrijwel zeker dat dit gaat lopen
nummer10
 nummer10 - woensdag 11 januari 2023 - 12:10   quote  deeplink  
Nog niet eens zoon slechte gedachte..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 januari 2023 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 12:10 schreef nummer10 het volgende:
Nog niet eens zoon slechte gedachte..
Bergwijn is best doelgericht, kan zelf creëren, is kort gedraaid, kan een bal redelijk goed vast houden voor anderen, en heeft ook al eens in een 2 spitsen systeem gespeeld

Hij moet echter wel in vorm zijn, niet zoals de laatste weken voor het WK
nummer10
 nummer10 - donderdag 12 januari 2023 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 januari 2023 - 17:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Bergwijn is best doelgericht, kan zelf creëren, is kort gedraaid, kan een bal redelijk goed vast houden voor anderen, en heeft ook al eens in een 2 spitsen systeem gespeeld

Hij moet echter wel in vorm zijn, niet zoals de laatste weken voor het WK
Klopt, mjah toen kon niemand een knikker raken...

Ik denk ook echt dat het met de trainer temaken heeft mbt vertrouwen geven.. kijk hoe snel bepaalde spelers worden geslachtofferd of gewisseld..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 januari 2023 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - donderdag 12 januari 2023 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 januari 2023 - 22:31 schreef AkaS het volgende:
Hallo allemaal en nog de allerbeste wensen voor iedereen.

Schreuder zit er nog steeds en dit is voor mij onbegrijpelijk. Ik zie werkelijk geen enkel aanknopingspunt in het spel van Ajax wat zijn positie rechtvaardigt.

Als het klopt wat er gezegd wordt wat betreft de opmerking van Blind dat Schreuder eens moet ophouden met vragen hoe er druk gezet moet worden, maar dat hij het zelf eens moet zeggen, geeft aan dat het echt nog veel erger dan ik al dacht.

Flappie oftewel van der Sar heeft wel een heel bedenkelijke rol binnen Ajax en speelt hij een zeer bedenkelijke rol in het geheel.

Niet dat ik rouwig ben om het vertrek van Blind.... Wat was hij trouwens beledigt dat hij werd gewisseld tegen Argentinië... Zo goed als hij zichzelf vindt is hij nooit geweest en zal hij nooit worden. Dat hij nu bij Bayern mag meedraven zegt mij werkelijk helemaal niets.

Conceicao heeft laten zien tegen NEC wat ik al die tijd al dacht en hier ook heb gepost.

Maar we gaan het zien zodra Bergwijn weer fit is. Dan mag Conceicao weer naar de bank. De enige Ajaxwaardige speler op dit moment wordt dan weer geslachtoffert om Tadic te kunnen handhaven.

Wat een slangenkuil is het toch geworden. Schandalig!
Ook jij en de jouwen een heel voorspoedig 2023 toegewenst, AkaS.

Ik ben het volledig met je eens wat je hebt geschreven, op één punt na. En dat is precies wat Remco (ook) heeft geopperd. Dat is de rol van Tadic binnen het elftal. Hij is echt heel belangrijk wat betreft het creëren van uitgespeelde kansen. Ik hoop dan ook op een voorhoede van Tadic - Bergwijn - Conceicao. Volgens mij biedt dat veel perspectief.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 januari 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Die Schreuder moet eens beginnen met speelers op plekken te zetten waar ze het beste tot hun recht komen. Hij doet maar wat. Wanneer zien die oud voetballers in het bestuur zelf dat die Schreuder er helemaal niets van kan?

Echt zet iemand van dit forum voor de groep en die preseteren beter dan Schreuder. Die zetten op zijnminst de poppetjes op de juiste plaats, dat is al heel wat en hebben geen link met spelers die door de zaakwaarnemer van Schreuder zijn gehaald en dus moeten spelen. Zo komt Rensch centraal te staan en is de rode kaart echt de schuld van Schreuder.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 17 januari 2023 - 11:19   quote  deeplink  
HOe moeilijk is het om Rensch als rechtsback neer te zetten en Wijndal op links?? Bassey gewoon LCV en daarnaast Timber. Als hij dit had gewdaan meteen na de winterstop had je nu 2x gewonnen. Verder Tadic gewoon op links, die heeft rendement, Brobbey of Bergwijn in de spits en die portugees rechtsbuiten.

Man mnan man, hoe moeilijk is dit!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 17 januari 2023 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 11:19 schreef Ajax we love you het volgende:
HOe moeilijk is het om Rensch als rechtsback neer te zetten en Wijndal op links?? Bassey gewoon LCV en daarnaast Timber. Als hij dit had gewdaan meteen na de winterstop had je nu 2x gewonnen. Verder Tadic gewoon op links, die heeft rendement, Brobbey of Bergwijn in de spits en die portugees rechtsbuiten.

Man mnan man, hoe moeilijk is dit!!
Ik denk dat elk weldenkend iemand dit ook roept. Het is echt niet te geloven hoe eigenwijs Schreuder is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 januari 2023 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 januari 2023 - 11:19 schreef Ajax we love you het volgende:
HOe moeilijk is het om Rensch als rechtsback neer te zetten en Wijndal op links?? Bassey gewoon LCV en daarnaast Timber. Als hij dit had gewdaan meteen na de winterstop had je nu 2x gewonnen. Verder Tadic gewoon op links, die heeft rendement, Brobbey of Bergwijn in de spits en die portugees rechtsbuiten.

Man mnan man, hoe moeilijk is dit!!
Tja hij ziet het blijkbaar anders, ik zou het wel weten .

Het invullen vd poppetjes op de juiste positie is belangrijk en die hebben daar ook gestaan in het begin van de competitie tot dat het verlies daar was tegen AZ uit.

Daarna is hij gaan wisselen en doet dit nog steeds.
Echt jammer want het team had ingespeeld geweest op een enkele na vanwege een blessure.

De poppetjes moet je langer laten staan, het kost misschien wat tijd en verliespunten maar daardoor krijgen ze op een gegeven moment zelfvertrouwen.
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2023 - 21:22   quote  deeplink  
Als onderstaande waar is, dan is schreuder al zijn krediet kwijt voor zover hij dat nog niet was.

Als je als trainer zelf al niet de tactiek kan bepalen tegen het nietige RKC dan neemt geen speler je meer serieus.

Daarmee doelt Blind op een ruzie met Schreuder eind oktober. "Wat daar gebeurde, heeft veel veroorzaakt. We speelden niet goed. Schreuder begon in de rust over dat ons druk zetten niet goed ging. Dat moest anders. 'What do you think?', vroeg hij aan een paar aanvallers."
"Ik ben toen opgestaan en heb in die kleedkamer hardop gezegd: trainer, wees duidelijk en bepaal nou zélf hoe we het gaan uitvoeren!", vertelt Blind. "Er was emotie en zijn reactie was al even fel: 'You shut up! Shut your mouth and sit down!'"
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 januari 2023 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Als onderstaande waar is, dan is schreuder al zijn krediet kwijt voor zover hij dat nog niet was.

Als je als trainer zelf al niet de tactiek kan bepalen tegen het nietige RKC dan neemt geen speler je meer serieus.

Daarmee doelt Blind op een ruzie met Schreuder eind oktober. "Wat daar gebeurde, heeft veel veroorzaakt. We speelden niet goed. Schreuder begon in de rust over dat ons druk zetten niet goed ging. Dat moest anders. 'What do you think?', vroeg hij aan een paar aanvallers."
"Ik ben toen opgestaan en heb in die kleedkamer hardop gezegd: trainer, wees duidelijk en bepaal nou zélf hoe we het gaan uitvoeren!", vertelt Blind. "Er was emotie en zijn reactie was al even fel: 'You shut up! Shut your mouth and sit down!'"
Blind is het wel vaker niet eens geweest, aan de andere kant is het wel goed dat een speler van zijn niveau zich laat horen als het niet geweldig gaat.

Maar ook met ten Hag heeft Blind overhoop gelegen dus ik denk niet dat hij een makkelijk mannetje is ondanks dat ik hem een grote voetballer vind

Maar ach we kunnen wel van alles gaan vinden wat er achter de schermen gebeurd, Tadic staat weer vol achter Schreuder lees ik.

Ik beoordeel Schreuder op het spel wat Ajax laat zien, dit is beneden alle peil.
Begrijp niet dat hij na de winterstop nog trainer is van Ajax.
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 januari 2023 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Als onderstaande waar is, dan is schreuder al zijn krediet kwijt voor zover hij dat nog niet was.

Als je als trainer zelf al niet de tactiek kan bepalen tegen het nietige RKC dan neemt geen speler je meer serieus.

Daarmee doelt Blind op een ruzie met Schreuder eind oktober. "Wat daar gebeurde, heeft veel veroorzaakt. We speelden niet goed. Schreuder begon in de rust over dat ons druk zetten niet goed ging. Dat moest anders. 'What do you think?', vroeg hij aan een paar aanvallers."
"Ik ben toen opgestaan en heb in die kleedkamer hardop gezegd: trainer, wees duidelijk en bepaal nou zélf hoe we het gaan uitvoeren!", vertelt Blind. "Er was emotie en zijn reactie was al even fel: 'You shut up! Shut your mouth and sit down!'"
Is toch juist goed dat een trainer de spelers mee laat denken ? Gebeurde onder tenhag later ook toen het niet liep in het begin..
remco k
 remco k - woensdag 18 januari 2023 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is toch juist goed dat een trainer de spelers mee laat denken ? Gebeurde onder tenhag later ook toen het niet liep in het begin..
Niet op deze manier. Juist niet en zeker niet tegen een rkc.

Meedenken is prima bij trainingen en tactische besprekingen. Als je tegen rkc met zijn allen niet eeet hoe je het gaat doen klopt er gewoon iets niet.
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 januari 2023 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet op deze manier. Juist niet en zeker niet tegen een rkc.

Meedenken is prima bij trainingen en tactische besprekingen. Als je tegen rkc met zijn allen niet eeet hoe je het gaat doen klopt er gewoon iets niet.
Ben het gedeeltelijk wel je eens hoor. Maar wat ik lees en zie is dat blind zich nogal de baas voelde binnen Ajax wss mede dankzij scholletje en dat kan gewoon niet.. en dat was al onder tenhag zo.. zou daarom telkens een plekje geworven worden voor hem ?
Loetje
 Loetje - zaterdag 21 januari 2023 - 21:35   quote  deeplink  
Zal ik dan eens een naam offeren als het toch een Nederlander moet zijn?

Maurice Steijn! Waar die gast ook trainer is, speelt altijd goed, realistisch voetbal en presteert gewoon echt altijd goed

Alleen de vraag of de stap niet te groot is. Maar die man ademt nou een visie uit
jodocus
 jodocus - maandag 23 januari 2023 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 januari 2023 - 21:35 schreef Loetje het volgende:
Zal ik dan eens een naam offeren als het toch een Nederlander moet zijn?

Maurice Steijn! Waar die gast ook trainer is, speelt altijd goed, realistisch voetbal en presteert gewoon echt altijd goed

Alleen de vraag of de stap niet te groot is. Maar die man ademt nou een visie uit
t is te proberen , nu is t ook niks
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2023 - 08:26   quote  deeplink  
Ajax neemt na crisisberaad besluit over positie Schreuder
Milan Keskin

24 jan. 2023 08:12 CET

Alfred Schreuder, Ajax, 2022/23

Alfred Schreuder blijft voorlopig aan als hoofdtrainer van Ajax, zo is er besloten maandag. De oefenmeester kreeg tijdens een crisisoverleg de voordeel van de twijfel, zo melden Voetbal International en De Telegraaf. Wel heeft deze crisis gevolgen voor de samenstelling van de technische staf bij de Amsterdammers.

Het is crisis bij Ajax. De Amsterdammers wisten al zes Eredivisie-wedstrijden niet meer te winnen en hebben een achterstand van vijf punten op koploper Feyenoord. Om de schade te beperken moet er iets gebeuren in de Johan Cruijff ArenA, zo is duidelijk geworden na het crisisoverleg van maandag. Het clubbestuur heeft in dit overleg het vertrouwen in de oefenmeester uitgesproken en denkt dat Schreuder en zijn team in de komende vier wedstrijden twaalf punten weten te pakken.

Toch gaat er wel het een en ander veranderen in de technische staf, zo meldt de krant. Uit het crisisberaad is naar voren gekomen dat er behoefte is aan een nieuwe assistent-trainer. Schreuder krijgt nu ondersteuning van Matthias Kalterbach en Michael Reiziger, maar Mike Verweij wist maandag al in de Kick-off podcast te melden dat men in Amsterdam niet tevreden is over de Duitse assistent-trainer: amp;euro;Schreuder was niet niet de enige aanleiding voor de spelersraad om met elkaar om de tafel te gaan. Dat was ook assistent-trainer Matthias Kaltenbach. Binnen de selectie vraagt men zich ook af of hij überhaupt kan praten.amp;euro;

De kans is dan ook aanwezig dat Ajax spoedig afscheid gaat nemen van Kalterbach. De assistent-trainer kwam afgelopen zomer op aanraden van Schreuder naar Amsterdam, maar heeft nog geen onuitwisbare indruk achtergelaten op de selectie. Dat werd eerder al duidelijk toen de spelersraad bijeen kwam. De spelersraad van Ajax amp;euro; bestaande uit Dusan Tadic, Steven Berghuis, Jurriën Timber, Edson Álvarez en Davy Klaassen - kwam twee dagen voor de Klassieker bijeen om de situatie van de club te bespreken. Uit dat gesprek bleek dat de selectie geen vertrouwen meer heeft in een goede afloop met Schreuder aan het roer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 januari 2023 - 09:23   quote  deeplink  
kwam twee dagen voor de Klassieker bijeen om de situatie van de club te bespreken. Uit dat gesprek bleek dat de selectie geen vertrouwen meer heeft in een goede afloop met Schreuder aan het roer.

Ging meer om de verdere bank wat ik op andere sites lees... En dat de roep om Bogarde terug te halen eris..

Twee dagen voor de Klassieker gaf de Ajax-selectie in een gesprek met mental coach Joost Leenders ook aan ontevreden te zijn over de huidige staf. Dat gesprek was naar verluidt aangevraagd door de spelersraad, bestaande uit Dusan Tadic, Steven Berghuis, Edson Álvarez, Davy Klaassen en Jurriën Timber. De mogelijkheid bestaat dat Ajax een nieuwe assistent-trainer gaat aanstellen. Volgens het Algemeen Dagblad zouden de Ajacieden Winston Bogarde, die afgelopen zomer na het vertrek van Erik ten Hag zijn koffers moest pakken, graag terug zien keren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 januari 2023 door nummer10 --
p111
 p111 - dinsdag 24 januari 2023 - 09:33   quote  deeplink  
Nou het moet toch duidelijk zin het is over met Schreuder,gooi hem er uit en laat Bos/van Gaal het met Reiziger en Bogarde overnemen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 24 januari 2023 - 11:03   quote  deeplink  
Het is al lang duidelijk maar degenen die hem aangesteld hebben , durven hem natuurlijk niet buiten te gooien want dan moeten ze zelf ook opzouten....
Het is niks en het wordt niks.
Dit jaar snel vergeten en op naar het volgende seizoen.
Normaal gesproken had ik met 5 punten achterstand nog wel vertrouwen in een goede afloop. Maar als je hoort en leest wat er bestuurlijk etc allemaal speelt, wordt het niks. Gewoon geen echte voetbalmensen met n visie. Dat is echt heel triest voor zo'n mooie en grote club....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 januari 2023 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 januari 2023 - 11:03 schreef bertus bikkel het volgende:
Het is al lang duidelijk maar degenen die hem aangesteld hebben , durven hem natuurlijk niet buiten te gooien want dan moeten ze zelf ook opzouten....
Het is niks en het wordt niks.
Dit jaar snel vergeten en op naar het volgende seizoen.
Normaal gesproken had ik met 5 punten achterstand nog wel vertrouwen in een goede afloop. Maar als je hoort en leest wat er bestuurlijk etc allemaal speelt, wordt het niks. Gewoon geen echte voetbalmensen met n visie. Dat is echt heel triest voor zo'n mooie en grote club....
We zijn inderdaad ver afgegleden, doodzonde
Iedereen in de top van Ajax krijgen hun salaris toch wel
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 17:33   quote  deeplink  
Ajax-kleedkamer verdeeld: "Veel spelers zijn daar woest over"

Vandaag, 16:39
door Stefan

Het rommelt al enige tijd bij Ajax. Waar er regelmatig kritiek van buitenaf wordt geuit op de directie, blijkt dat ook binnen de selectie ergernissen zijn.

Die ergernissen zouden zijn ontstaan toen Mohammed Kudus en Edson Álvarez weigerden te trainen om zo een transfer af te dwingen. Daarbij bovenop zijn er dergelijke frustraties bijgekomen, zo weet Dick Sintenie van Het Parool te melden. Het zou alles te maken hebben met het niveau van een aantal aankopen, het gebrek aan inzet bij de grootverdieners en het ondermaatse presteren van spelers die hoog in de pikorde staan.

Ook de uitgaande transfers van Daley Blind, Lisandro Magallán, Lucas Ocampos en Kik Pierie zorgden niet voor het gewenste, positieve effect. "Want zoals sommige spelers moeite hadden met de cynische houding van Blind in zijn laatste weken bij de club, zo zijn ook veel spelers nog altijd woest over de manier waarop een Ajacied in hart en nieren op zo'n kille wijze naar de uitgang is geduwd", aldus Sintenie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 18:01   quote  deeplink  
Wat een kleuterschool is het bij ons eens zo'n mooie club.

Zo kan een team toch nooit goed presteren!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 januari 2023 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 17:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ajax-kleedkamer verdeeld: "Veel spelers zijn daar woest over"

Vandaag, 16:39
door Stefan

Het rommelt al enige tijd bij Ajax. Waar er regelmatig kritiek van buitenaf wordt geuit op de directie, blijkt dat ook binnen de selectie ergernissen zijn.

Die ergernissen zouden zijn ontstaan toen Mohammed Kudus en Edson Álvarez weigerden te trainen om zo een transfer af te dwingen. Daarbij bovenop zijn er dergelijke frustraties bijgekomen, zo weet Dick Sintenie van Het Parool te melden. Het zou alles te maken hebben met het niveau van een aantal aankopen, het gebrek aan inzet bij de grootverdieners en het ondermaatse presteren van spelers die hoog in de pikorde staan.

Ook de uitgaande transfers van Daley Blind, Lisandro Magallán, Lucas Ocampos en Kik Pierie zorgden niet voor het gewenste, positieve effect. "Want zoals sommige spelers moeite hadden met de cynische houding van Blind in zijn laatste weken bij de club, zo zijn ook veel spelers nog altijd woest over de manier waarop een Ajacied in hart en nieren op zo'n kille wijze naar de uitgang is geduwd", aldus Sintenie.
Was te verwachten... Maar dit zag je vorig jaar al een beetje aankomen, poste dit al ergens in september..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 18:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was te verwachten... Maar dit zag je vorig jaar al een beetje aankomen, poste dit al ergens in september..
Het is te triest voor woorden, ze moeten zich schamen maar ook Schreuder is hier schuldig in
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 januari 2023 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het is te triest voor woorden, ze moeten zich schamen maar ook Schreuder is hier schuldig in
Yep ik zei toen nog, ik hoop dat Schreuder zoveel egos kan managen aangezien de selectie zo breed was.. nahja blijkbaar niet denk ik maar laten we hopen dat hij het wel kan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 januari 2023 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 21:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Yep ik zei toen nog, ik hoop dat Schreuder zoveel egos kan managen aangezien de selectie zo breed was.. nahja blijkbaar niet denk ik maar laten we hopen dat hij het wel kan..
Dat is in ieder geval positief gedacht
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2023 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 januari 2023 - 21:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval positief gedacht
Nahja je moet wat.. denk dat we vergeten dat we op 50% van de competitie zitten en dan ook nog met zoon achterlijk wk er tussen.. je ziet aan psv en Ajax dat het niet super loopt en denk ook mede omdat die spelers af hebben gestaan, neem daarbij een paar mindere aankopen en je ziet het resultaat, ik denk oprecht dat dit allemaal meespeelt ook.. en nee Schreuder hoeft van mij niet te blijven want hij is wel degelijk debet aan een stuk zelfvertrouwen bij een aantal spelers..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 januari 2023 - 09:29   quote  deeplink  
Lees net een gerucht dat Club loze Luis Enrique rond zingt wanneer Schreuder op weg is naar de uitgang

Zie ik wel zitten, is aanvallend ingesteld
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2023 - 09:51   quote  deeplink  
Kan het me niet voorstellen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 januari 2023 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2023 - 09:51 schreef nummer10 het volgende:
Kan het me niet voorstellen...
Nee joh, Schreuder blijft gewoon zitten, is waarschijnlijk door iemand in de aandacht gebracht.

Ze zijn eerder op zoek naar een extra assistent trainer
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 januari 2023 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2023 - 09:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh, Schreuder blijft gewoon zitten, is waarschijnlijk door iemand in de aandacht gebracht.

Ze zijn eerder op zoek naar een extra assistent trainer
Haal Bogarde maar terug.. of misschien ten Cate ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 januari 2023 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 januari 2023 - 23:09   quote  deeplink  
Een extra assistent helpt niet, Schreuder moet vertrekken de grens is nu bereikt
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 27 januari 2023 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2023 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Een extra assistent helpt niet, Schreuder moet vertrekken de grens is nu bereikt
Check!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2023 - 23:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Een extra assistent helpt niet, Schreuder moet vertrekken de grens is nu bereikt
Gelukt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 januari 2023 - 11:58   quote  deeplink  
Ik verwijt het bestuur dat ze hier veel te lang mee gewacht hebben! Dit had je in de winterstop moeten doen. Had de nieuwe trainer kunnen werken aan een team met daarbij eventuele aankopen. Nu geef je een trainer misschien 4 dagen tot het einde van de transfermarkt en een team wat nu weer bijna elke week 2 wedstrijden speelt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik verwijt het bestuur dat ze hier veel te lang mee gewacht hebben! Dit had je in de winterstop moeten doen. Had de nieuwe trainer kunnen werken aan een team met daarbij eventuele aankopen. Nu geef je een trainer misschien 4 dagen tot het einde van de transfermarkt en een team wat nu weer bijna elke week 2 wedstrijden speelt.
Eens.. was een uitstekend moment
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 januari 2023 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik verwijt het bestuur dat ze hier veel te lang mee gewacht hebben! Dit had je in de winterstop moeten doen. Had de nieuwe trainer kunnen werken aan een team met daarbij eventuele aankopen. Nu geef je een trainer misschien 4 dagen tot het einde van de transfermarkt en een team wat nu weer bijna elke week 2 wedstrijden speelt.
Maar mocht het kloppen wat Rat Valentijn Driessen zegt, dat Schreuder in de rust ontslagen is, dan is Ajax gewoon nog zieker als dat wij gisteravond al besproken hadden.
remco k
 remco k - vrijdag 27 januari 2023 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 18:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar mocht het kloppen wat Rat Valentijn Driessen zegt, dat Schreuder in de rust ontslagen is, dan is Ajax gewoon nog zieker als dat wij gisteravond al besproken hadden.
Hoezo. Volkomen logisch toch. Hij is ook niet ontslagen in de rust, er is besloten hem te ontslaan in de rust, brood is afgebeld in de rust en schreuder 45 minuten later ontslagen.

Er is afgesproken intern dat er een significante prestatie verbetering zichtbaar moest zijn.

Nou op basis van die eerste helft zag ik ook dat dit niet gebeurde. Dan moet je direct schakelen en het enige wat ze hebben gedaan is Brood afbellen. Dat is wat anders dan Schreuder echt al ontslaan want dat is niet gebeurt en ook helemaal niet het verhaal wat gebracht werd vandaag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 11:58 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik verwijt het bestuur dat ze hier veel te lang mee gewacht hebben! Dit had je in de winterstop moeten doen. Had de nieuwe trainer kunnen werken aan een team met daarbij eventuele aankopen. Nu geef je een trainer misschien 4 dagen tot het einde van de transfermarkt en een team wat nu weer bijna elke week 2 wedstrijden speelt.
Inderdaad veel te lang gewacht
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 januari 2023 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 18:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar mocht het kloppen wat Rat Valentijn Driessen zegt, dat Schreuder in de rust ontslagen is, dan is Ajax gewoon nog zieker als dat wij gisteravond al besproken hadden.
Inderdaad

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 januari 2023 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 18:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar mocht het kloppen wat Rat Valentijn Driessen zegt, dat Schreuder in de rust ontslagen is, dan is Ajax gewoon nog zieker als dat wij gisteravond al besproken hadden.
Brood... Hoe komen ze daar überhaupt bij...
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 januari 2023 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 20:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Brood... Hoe komen ze daar überhaupt bij...
Klopt wij zagen er geen brood in... :-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 januari 2023 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 21:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt wij zagen er geen brood in... :-)
Beschimmelt brood misschien haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)









0.0084760