BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 januari 2023 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 18:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo. Volkomen logisch toch. Hij is ook niet ontslagen in de rust, er is besloten hem te ontslaan in de rust, brood is afgebeld in de rust en schreuder 45 minuten later ontslagen.

Er is afgesproken intern dat er een significante prestatie verbetering zichtbaar moest zijn.

Nou op basis van die eerste helft zag ik ook dat dit niet gebeurde. Dan moet je direct schakelen en het enige wat ze hebben gedaan is Brood afbellen. Dat is wat anders dan Schreuder echt al ontslaan want dat is niet gebeurt en ook helemaal niet het verhaal wat gebracht werd vandaag.
Als je maandag crisisberaad heb en je besluit dan in de rust dit al, dan had de uitslag dus al niet meer uitgemaakt.

Ja, dat vind ik bizar
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 23:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je maandag crisisberaad heb en je besluit dan in de rust dit al, dan had de uitslag dus al niet meer uitgemaakt.

Ja, dat vind ik bizar
Dat klopt dat de uitslag van de tweede helft niet meer zou hebben uitgemaakt.

Als je samen afspreek dat het spel met name veel beter had gemoeten en er overtuigender gespeeld had moeten worden snap ik volledig dat de beslissing in de rust al is genomen. Ook misschien wel om een positief incident in de tweede helft geen invloed te laten hebben.

Ik vind het eigenlijk nogal sneu dat brood direct de media opzoekt met zulke specifieke informatie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 januari 2023 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 18:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar mocht het kloppen wat Rat Valentijn Driessen zegt, dat Schreuder in de rust ontslagen is, dan is Ajax gewoon nog zieker als dat wij gisteravond al besproken hadden.
Ach Driesje neem ik nooit serieus!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt dat de uitslag van de tweede helft niet meer zou hebben uitgemaakt.

Als je samen afspreek dat het spel met name veel beter had gemoeten en er overtuigender gespeeld had moeten worden snap ik volledig dat de beslissing in de rust al is genomen. Ook misschien wel om een positief incident in de tweede helft geen invloed te laten hebben.

Ik vind het eigenlijk nogal sneu dat brood direct de media opzoekt met zulke specifieke informatie.
Echt belachelijk de uitspraak van vd Sar tegen over ESPN vlak na de wedstrijd tegen Volendam, want die liet weten dat mocht Schreuder gewonnen hebben van Volendam dat hij niet was ontslagen...ongelooflijk hahahaha
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 januari 2023 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 januari 2023 - 22:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Beschimmelt brood misschien haha
Beschimmeld brood... niet te versmaden. Dat hadden wij toevallig een paar dagen geleden in de broodtrommel liggen. Helemaal achterin.
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 januari 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Driesje neem ik nooit serieus!
Driesje is een achterbakse smeerkees. Hoe vaak bleken zijn uitspraken onwaar te zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 januari 2023 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 januari 2023 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Beschimmeld brood... niet te versmaden. Dat hadden wij toevallig een paar dagen geleden in de broodtrommel liggen. Helemaal achterin.
Hahaha bekend verhaal... Ow fuck daar lag nog wat hahaha
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 januari 2023 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt dat de uitslag van de tweede helft niet meer zou hebben uitgemaakt.

Als je samen afspreek dat het spel met name veel beter had gemoeten en er overtuigender gespeeld had moeten worden snap ik volledig dat de beslissing in de rust al is genomen. Ook misschien wel om een positief incident in de tweede helft geen invloed te laten hebben.

Ik vind het eigenlijk nogal sneu dat brood direct de media opzoekt met zulke specifieke informatie.
Snap überhaupt al niet waarom ze brood zouden toevoegen aan de staf...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 13:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Snap überhaupt al niet waarom ze brood zouden toevoegen aan de staf...
Ze doen zo maar wat joh

Als voorbeeld bewandelen ze bij Ajax de omgekeerde weg, een technisch directeur moet je eerst aanstellen voordat je een trainer aansteld, op deze manier heeft een trainer totaal geen back up.
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 januari 2023 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 13:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Snap überhaupt al niet waarom ze brood zouden toevoegen aan de staf...
Dat noemen wij in goed Nederlands: paniek-aanstellingen
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Echt belachelijk de uitspraak van vd Sar tegen over ESPN vlak na de wedstrijd tegen Volendam, want die liet weten dat mocht Schreuder gewonnen hebben van Volendam dat hij niet was ontslagen...ongelooflijk hahahaha
Met goed spel hè. Dit was de laatste kans op de ommekeer. Wat is daar raar aan?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Met goed spel hè. Dit was de laatste kans op de ommekeer. Wat is daar raar aan?
Was is er raar aan de waarheid vertellen?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 14:06 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat noemen wij in goed Nederlands: paniek-aanstellingen
Inderdaad, is ook zo iemand die danst naar de pijpen
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 15:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Was is er raar aan de waarheid vertellen?
Dat deed ie toch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 17:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat deed ie toch.
Nee want het was in de rust al beslist dat hij zijn ontslag zou krijgen , het is een aardige lieve man maar zei voor de camera dat hij bij winst niet zijn ontslag had gekregen.

Maar goed hij werd ook direct voor het blok gezet ;-)
remco k
 remco k - zaterdag 28 januari 2023 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 18:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee want het was in de rust al beslist dat hij zijn ontslag zou krijgen , het is een aardige lieve man maar zei voor de camera dat hij bij winst niet zijn ontslag had gekregen.

Maar goed hij werd ook direct voor het blok gezet ;-)
Nee hij zei dat het spel beter moest en er gewonnen moest worden, aangezien het spel geen seconde beter was is het dus volkomen logisch wat er gebeurt is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 januari 2023 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hij zei dat het spel beter moest en er gewonnen moest worden, aangezien het spel geen seconde beter was is het dus volkomen logisch wat er gebeurt is.
Dat ook makker, maar ik weet toch wat ik gehoord heb na de wedstrijd.

En niet alleen ik maar degene die nog op waren ook zoals ondermeer van Hanegem, lees het eind vh bericht hier onder

*************************************

Als de spelers van Ajax straks opeens goed spelen, zijn het waardeloze gasten'
Gisteren, 19:55

Willem van Hanegem is van mening dat Alfred Schreuder niet de oorzaak is van de slechte resultaten van Ajax. De voormalig Oranje-international vertelt in de Willem & Wessel-podcast van het AD dat de spelers juist hebben gefaald.

Alfred Schreuder werd donderdagavond op non-actief gezet na afloop van de teleurstellende thuiswedstrijd tegen FC Volendam (1-1). Van Hanegem neemt het op voor de vijftigjarige Barnevelder. "Het is op de eerste plaats een probleem van de spelers onderling. De een wil erg graag daar spelen, en de andere weer daar. En de linksbuiten moet opeens rechtsbuiten staan, terwijl hij dat niet leuk vindt. Het is elke keer gezeik ten opzichte van elkaar", zegt hij. "Als de spelers van Ajax straks opeens wel goed spelen, zijn het waardeloze gasten."

De voormalig Oranje-international gelooft niet dat Schreuder niet was ontslagen als Ajax gisteren een positief resultaat had geboekt. "Dat bestaat niet. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Hoe kom je daar in godsnaam op?", doelt Van Hanegem op de uitspraak van algemeen directeur Edwin van der Sar
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 29 januari 2023 - 11:15   quote  deeplink  
Van Hanegem....laat hij zich lekker met zijn cluppie bezig houden...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 januari 2023 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 11:15 schreef bertus bikkel het volgende:
Van Hanegem....laat hij zich lekker met zijn cluppie bezig houden...
Eens wat betreft van Hanegem het is en blijft een azijnzeker, maar hij heeft in dit geval wel een punt
remco k
 remco k - zondag 29 januari 2023 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 23:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat ook makker, maar ik weet toch wat ik gehoord heb na de wedstrijd.

En niet alleen ik maar degene die nog op waren ook zoals ondermeer van Hanegem, lees het eind vh bericht hier onder

*************************************

Als de spelers van Ajax straks opeens goed spelen, zijn het waardeloze gasten'
Gisteren, 19:55

Willem van Hanegem is van mening dat Alfred Schreuder niet de oorzaak is van de slechte resultaten van Ajax. De voormalig Oranje-international vertelt in de Willem & Wessel-podcast van het AD dat de spelers juist hebben gefaald.

Alfred Schreuder werd donderdagavond op non-actief gezet na afloop van de teleurstellende thuiswedstrijd tegen FC Volendam (1-1). Van Hanegem neemt het op voor de vijftigjarige Barnevelder. "Het is op de eerste plaats een probleem van de spelers onderling. De een wil erg graag daar spelen, en de andere weer daar. En de linksbuiten moet opeens rechtsbuiten staan, terwijl hij dat niet leuk vindt. Het is elke keer gezeik ten opzichte van elkaar", zegt hij. "Als de spelers van Ajax straks opeens wel goed spelen, zijn het waardeloze gasten."

De voormalig Oranje-international gelooft niet dat Schreuder niet was ontslagen als Ajax gisteren een positief resultaat had geboekt. "Dat bestaat niet. Dan ben je niet goed bij je hoofd. Hoe kom je daar in godsnaam op?", doelt Van Hanegem op de uitspraak van algemeen directeur Edwin van der Sar
Mooi wat een ander ervan vind maar geen van de analisten of oud spelers hecht ik waarde aan zijn of haar mening.
Loetje
 Loetje - zondag 29 januari 2023 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 januari 2023 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt dat de uitslag van de tweede helft niet meer zou hebben uitgemaakt.

Als je samen afspreek dat het spel met name veel beter had gemoeten en er overtuigender gespeeld had moeten worden snap ik volledig dat de beslissing in de rust al is genomen. Ook misschien wel om een positief incident in de tweede helft geen invloed te laten hebben.

Ik vind het eigenlijk nogal sneu dat brood direct de media opzoekt met zulke specifieke informatie.
Realiseer je ook dat Brood als trainer van de tegenstander meermaals nare uitspraken over Ajax heeft gedaan en tot niet al te lang geleden gewoon een assistent was bij Pisvee
Scout2
 Scout2 - zondag 29 januari 2023 - 16:33   quote  deeplink  
Vraag me af hoe Schreuder maar Ajax Excelsior heeft zitten kijken.
Pietje
 Pietje - zondag 29 januari 2023 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 16:33 schreef Scout2 het volgende:
Vraag me af hoe Schreuder maar Ajax Excelsior heeft zitten kijken.
Ik vermoed dat hij in het geheel niet heeft gekeken. Z'n buik vol van Ajax.
Scout2
 Scout2 - zondag 29 januari 2023 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 17:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij in het geheel niet heeft gekeken. Z'n buik vol van Ajax.
Dat zou dom zijn, zo leert ie nooit klein beetje zelfreflectie doet wonderen.
Paar kleine aanpassingen doet al heel wat, nog niet perfect maar goed.

Heitinga heeft op mij een eerste goede indruk gemaakt, zijn wissels waren ook super.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 januari 2023 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi wat een ander ervan vind maar geen van de analisten of oud spelers hecht ik waarde aan zijn of haar mening.
Daar gaat het in dit geval niet om, het feit is dat vd Sar stond te liegen.

Maar goed laten we het houden op een leugentje voor best wil
remco k
 remco k - maandag 30 januari 2023 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 januari 2023 - 18:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar gaat het in dit geval niet om, het feit is dat vd Sar stond te liegen.

Maar goed laten we het houden op een leugentje voor best wil
Jij maakt daar een leugen van, Echter was de afspraak ook met Brood voorafgaand gemaakt dat als het spel aanzienlijk beter was en er duidelijk gewonnen werd hij door mocht gaan. Anders zou Brood uberhaubt niet in beeld zijn geweest als hij sowieso ontslagen zou worden toch..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 januari 2023 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 21:22 schreef remco k het volgende:
Als onderstaande waar is, dan is schreuder al zijn krediet kwijt voor zover hij dat nog niet was.

Als je als trainer zelf al niet de tactiek kan bepalen tegen het nietige RKC dan neemt geen speler je meer serieus.

Daarmee doelt Blind op een ruzie met Schreuder eind oktober. "Wat daar gebeurde, heeft veel veroorzaakt. We speelden niet goed. Schreuder begon in de rust over dat ons druk zetten niet goed ging. Dat moest anders. 'What do you think?', vroeg hij aan een paar aanvallers."
"Ik ben toen opgestaan en heb in die kleedkamer hardop gezegd: trainer, wees duidelijk en bepaal nou zélf hoe we het gaan uitvoeren!", vertelt Blind. "Er was emotie en zijn reactie was al even fel: 'You shut up! Shut your mouth and sit down!'"
Denk dat dit wel op waarheid is berust en dat geeft aan dat Schreuder ook gewoon een hele slechte coach is. Hij snapt er zelf niets van. Wil van de spelers horen wat er moet gebeuren. MAar weet je wat me nog meer opviel, heb je hem ooit een analyse horen geven can wat er mis ging? Hij heeft nog nooit naar een tegenstander gekeken, waar zitten de zwakke plekken. waar moet je op letten. Hij zet gewoon poopetjes neer en zegt, Jongens lekker voetballen!!! hup en gaan. Dat kan toch niet
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 januari 2023 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 januari 2023 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is toch juist goed dat een trainer de spelers mee laat denken ? Gebeurde onder tenhag later ook toen het niet liep in het begin..
Dit doe je in een nabespreking, dit doe je niet in de rust. Voor de wedstrijd en in de rust is de trainer de baas, die bepaald, die ziet wat er op het veld gebeurt en hoe er gevoetbald moet worden.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 30 januari 2023 - 10:30   quote  deeplink  
ZOOOO blij dat hij weg is, nu nog 15 wedstrijden, Ajax moet alles winnen, dat is niet realistisch, maar het kan nog wel. De Boer houdini act kan nog steeds als iedereen punten blijft verspelen. Toen stond Ajax 10 punten achter op PSV
nummer10
 nummer10 - maandag 30 januari 2023 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 10:30 schreef Ajax we love you het volgende:
ZOOOO blij dat hij weg is, nu nog 15 wedstrijden, Ajax moet alles winnen, dat is niet realistisch, maar het kan nog wel. De Boer houdini act kan nog steeds als iedereen punten blijft verspelen. Toen stond Ajax 10 punten achter op PSV
Het is maar 5 punten.. en dat op ongeveer de helft van de competitie.. wat ik Ajax wel kwalijk neem is dat er geen versterkingen zijn gekomen terwijl iedereen kan zien dat er op bepaalde plekken kwaliteit te kort is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 januari 2023 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het is maar 5 punten.. en dat op ongeveer de helft van de competitie.. wat ik Ajax wel kwalijk neem is dat er geen versterkingen zijn gekomen terwijl iedereen kan zien dat er op bepaalde plekken kwaliteit te kort is..
Eens, want de verdediging verdient een kwaliteits injectie, een LCV.
remco k
 remco k - maandag 30 januari 2023 - 19:05   quote  deeplink  
Toch volkomen logisch dat je niks hebt gehaald met schreuder als hoofdtrainer en nu niet wetende wie er voor komt te staan straks?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 januari 2023 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 19:05 schreef remco k het volgende:
Toch volkomen logisch dat je niks hebt gehaald met schreuder als hoofdtrainer en nu niet wetende wie er voor komt te staan straks?
Ben ik met je eens, de nieuwe coach moet ook achter de speler in kwestie staan.

Laten we hopen dat de verdediging het zo goed mogelijk dicht houdt met deze jongens
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2023 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 19:05 schreef remco k het volgende:
Toch volkomen logisch dat je niks hebt gehaald met schreuder als hoofdtrainer en nu niet wetende wie er voor komt te staan straks?
Vind je ? Dus haal je maar niks terwijl je ziet dat mensen te kort komen met alle gevolgen van dien ? Ok... Volgens mij mag een trainer geen/weinig invloed hebben op de selectie/geld wat op het veld staat.. hebben we ook gezien met ten Hag net klaiber, Promes, Labyad..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 januari 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 31 januari 2023 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 00:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vind je ? Dus haal je maar niks terwijl je ziet dat mensen te kort komen met alle gevolgen van dien ? Ok... Volgens mij mag een trainer geen/weinig invloed hebben op de selectie/geld wat op het veld staat.. hebben we ook gezien met ten Hag net klaiber, Promes, Labyad..
Spelers gaan bij een andere trainer gewoon laten zien dat ze niet te kort komen.

Wijndal was vorig jaar volgens velen de beste back van de ed. Hij speelde in een aanvallend team dat eigenlijk hetzelfde speelt als Ajax. En die zou er nu niks meer van kunnen? Wordt meerdere keren openlijk afgebrand door zijn trainer. Die jongen gaat het langzaam aan stukken beter doen.

Rensch heeft voor zijn leeftijd echt al heel veel goede wedstrijden op rechts gespeeld. Vertrouwen is de sleutel.

Middenveld en aanval loopt voldoende kwaliteit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 januari 2023 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 07:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers gaan bij een andere trainer gewoon laten zien dat ze niet te kort komen.

Wijndal was vorig jaar volgens velen de beste back van de ed. Hij speelde in een aanvallend team dat eigenlijk hetzelfde speelt als Ajax. En die zou er nu niks meer van kunnen? Wordt meerdere keren openlijk afgebrand door zijn trainer. Die jongen gaat het langzaam aan stukken beter doen.

Rensch heeft voor zijn leeftijd echt al heel veel goede wedstrijden op rechts gespeeld. Vertrouwen is de sleutel.

Middenveld en aanval loopt voldoende kwaliteit.
Dat ben ik met je eens hoor wat betreft wijndal maar dat roep ik hier al een tijdje dat ze spelers ff moeten laten staan en vertrouwen geven.. rensch heeft mij nog niet kunnen overtuigen maar hoop dat die het red.. maar lcv hebben we weinig tot niks en achter de 2 die je noemt ook niet.. of zullen ze nu toch echt de hoop vestigen op de jeugd wat ik hoop.. maar daar liep te weinig kwaliteit heb ik hier vaker gelezen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 januari 2023 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 07:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers gaan bij een andere trainer gewoon laten zien dat ze niet te kort komen.

Wijndal was vorig jaar volgens velen de beste back van de ed. Hij speelde in een aanvallend team dat eigenlijk hetzelfde speelt als Ajax. En die zou er nu niks meer van kunnen? Wordt meerdere keren openlijk afgebrand door zijn trainer. Die jongen gaat het langzaam aan stukken beter doen.

Rensch heeft voor zijn leeftijd echt al heel veel goede wedstrijden op rechts gespeeld. Vertrouwen is de sleutel.

Middenveld en aanval loopt voldoende kwaliteit.
Je kan Wijndal langer laten staan maar gaat daardoor niet harder lopen, komt snelheid te kort, ben er wel mee eens dat hij zelfvertrouwen te kort komt want hij geeft alleen maar balletjes terug of op zij.

Ik geloof eerlijk gezegd niet in hem

Rensch is gewoon een goede Ajax back, heeft alles in zich.
remco k
 remco k - dinsdag 31 januari 2023 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 09:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je kan Wijndal langer laten staan maar gaat daardoor niet harder lopen, komt snelheid te kort, ben er wel mee eens dat hij zelfvertrouwen te kort komt want hij geeft alleen maar balletjes terug of op zij.

Ik geloof eerlijk gezegd niet in hem

Rensch is gewoon een goede Ajax back, heeft alles in zich.
Snelheid is helemaal niet relevant. Is het bij Blind ook jaren niet geweest en is bij Wijndal bij az ook
Geen issue geweest. Zwakheden van spelers komen alleen maar meer aan het licht als het niet loopt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 31 januari 2023 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Snelheid is helemaal niet relevant. Is het bij Blind ook jaren niet geweest en is bij Wijndal bij az ook
Geen issue geweest. Zwakheden van spelers komen alleen maar meer aan het licht als het niet loopt.
Ik vind hem zo log overkomen, alsof hij te weinig kilometers heeft getraind
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 31 januari 2023 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 januari 2023 - 17:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het is maar 5 punten.. en dat op ongeveer de helft van de competitie.. wat ik Ajax wel kwalijk neem is dat er geen versterkingen zijn gekomen terwijl iedereen kan zien dat er op bepaalde plekken kwaliteit te kort is..
Gelukkig hebben ze niemand gehaald, want jezus wat ze halen is niet best. Eerst gewoon scouten en dan pas een beslissing nemen. Wat ik niet snap, nu heft Ajax top talent binnen gehaald uit Belgie. Wat denk je welke positie die staat????

Linksbuiten!!!!! WTF waar zijn ze mee bezig. 11 linksbuitens opstellen volgende wedstrijd?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 01 februari 2023 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2023 - 20:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze niemand gehaald, want jezus wat ze halen is niet best. Eerst gewoon scouten en dan pas een beslissing nemen. Wat ik niet snap, nu heft Ajax top talent binnen gehaald uit Belgie. Wat denk je welke positie die staat????

Linksbuiten!!!!! WTF waar zijn ze mee bezig. 11 linksbuitens opstellen volgende wedstrijd?
Is een aanvaller meer voor de toekomst,is 17 jaar en dus voor jong Ajax.

Kan waarschijnlijk in de aanval op meerdere posities.

Schijnbaar zaten vele premier leaque clubs achter hem aan, een heel groot talent dus weer goed verkoopbaar over een paar jaar
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 01 februari 2023 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 februari 2023 - 09:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is een aanvaller meer voor de toekomst,is 17 jaar en dus voor jong Ajax.

Kan waarschijnlijk in de aanval op meerdere posities.

Schijnbaar zaten vele premier leaque clubs achter hem aan, een heel groot talent dus weer goed verkoopbaar over een paar jaar
Ik hoop dat ze hem hebben uitgelegd dat hij 2 jaar moet rijpen en dat hij dat ook wil doen. Hij zat in het eerste van Genk, dan is de keukenkampioen divisie toch een stapje terug. LAten we hopen dat we bergwijn weer kunnen verkopen voor 40 miljoen over 1 a 2 jaar, dan is Tadic natuurlijk ook te oud.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 02 februari 2023 - 21:05   quote  deeplink  
Ik vrees dat Bergwijn alleen maar minder waard wordt, maar wie weet als hij onder Heitinga weer opbloeit als vaste linksbuiten...
Vastigheid schept vertrouwen en daardoor kan de vorm weer terugkomen.
Dan kan de waarde van onze selectie ook weer naar het normale niveau want die is de laatste tijd wel flink gekelderd.
Pietje
 Pietje - zaterdag 11 februari 2023 - 23:44   quote  deeplink  
Ik las vandaag een artikel over Schreuder, dat hij en zijn vrouw in 2003 hun dochter Anouk aan kanker hebben verloren. Pfff. Dat gun je niemand,!!
Het was mij niet bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 februari 2023 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 februari 2023 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 februari 2023 - 23:44 schreef Pietje het volgende:
Ik las vandaag een artikel over Schreuder, dat hij en zijn vrouw in 2003 hun dochter Anouk aan kanker hebben verloren. Pfff. Dat gun je niemand,!!
Het was mij niet bekend.
Heb ik ook gelezen, tja dan gun je die man dit alles niet, het is de keiharde werkelijkheid dan...
Pietje
 Pietje - zondag 12 februari 2023 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2023 - 00:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen, tja dan gun je die man dit alles niet, het is de keiharde werkelijkheid dan...
Dat klopt zeker, Jack. Maar we moeten natuurlijk wel het zakelijke van het privé gescheiden houden. Maar enorm zielig blijft het wel.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 12 februari 2023 - 09:42   quote  deeplink  
Eens Pietje, maar blijft idd triest. Was in 2006 en ik weet nog dat al die knuffelbeestjes op het veld werden gegooid bij een wedstrijd van rkc waar hij toen speelde.
Pietje
 Pietje - zondag 12 februari 2023 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2023 - 09:42 schreef bertus bikkel het volgende:
Eens Pietje, maar blijft idd triest. Was in 2006 en ik weet nog dat al die knuffelbeestjes op het veld werden gegooid bij een wedstrijd van rkc waar hij toen speelde.
Dat ben ik absoluut met je eens, Bertus. Het is en blijft afschuwelijk. Je mag hopen dat zoiets je bespaard blijft. Ik leef intens mee met de mens Alfred Schreuder. Blijft onverlet dat hij een zwakke trainer is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2023 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 12 februari 2023 - 09:57   quote  deeplink  
Zo... En nu naar Amsterdam, naar mijn jarige nichtje (87 jaar...).
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 februari 2023 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 februari 2023 - 09:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat klopt zeker, Jack. Maar we moeten natuurlijk wel het zakelijke van het privé gescheiden houden. Maar enorm zielig blijft het wel.
Inderdaad, als het niet werkt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)









0.0108740