BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 november 2022 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 15:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Beste v.d. Sar, zak in de stront! Je trainer laten aanmodderen omdat je bang bent dat het anders ook je eigen baantje kost! Jullie hebben er een zielige vriendenclub van gemaakt die elkaar niet durft terecht te wijzen! Heb altijd diep respect gehad voor je, maar wat mij betreft mag je nu opbokken en neem die hele teringbende van je mee! Zelfs 3 dagen later doet die 3-3 tegen Emmen pijn. Maar weet je wat, we trekken gewoon weer de portemonnee. Alles om deze kansloze peniskop te laten slagen, zodat jij achteraf kan zeggen "zie je, ik had gelijk"!
Ik had het niet duidelijker kunnen zeggen! +1 dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 17 november 2022 - 10:31   quote  deeplink  
Schreuder zit veilig bij Ajax: 'Intern geen moment over ontslag gesproken'
09:37, Vandaag Laatste update: 09:44
70

Alfred Schreuder hoeft niet te vrezen voor een eventueel ontslag bij Ajax. Volgens Voetbal International is er bij de Amsterdammers intern geen moment gesproken over een nieuwe hoofdtrainer.

Artikel verder na advertentie

Schreuder krijgt de laatste weken behoorlijk veel kritiek op zijn werk bij Ajax. De opvolger van Erik ten Hag begon sterk in Amsterdam, maar ging in oktober en november tegen onder meer Napoli en Liverpool een aantal keer hard onderuit. Ondanks de slechte resultaten, zal hij voorlopig nog aanblijven. "Een deel van de aanhang ziet in Alfred Schreuder de Kop van Jut voor het grote verval in de voorbije maanden, maar intern is er geen moment over een ontslag gesproken", aldus Freek Jansen, Ajax-watcher van VI.

De top van Ajax geeft wel aan dat er echt een aantal veranderingen plaats zullen moeten vinden. 'De clubleiding, met op voetbalvlak algemeen directeur Edwin van der Sar en de twee technisch managers Gerry Hamstra en Klaas-Jan Huntelaar, erkent dat er veel dingen beter moeten in alle geledingen van de club, maar weigeren met de beschuldigende vinger richting de trainer te wijzen'. Voorlopig wordt er, vanwege de WK-onderbreking, niet gevoetbald in de Eredivisie. De eerstvolgende competitiewedstrijd van Ajax is op 8 januari, tegen NEC.

************************
We zijn voorlopig nog niet van hem af, hem schijnt niets te verwijten volgens de directie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 november 2022 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 november 2022 - 10:28 schreef AkaS het volgende:
Ojee, het lijkt er inderdaad op dat hij gehandhaafd blijft, terwijl met het wk in aantocht er toch een mooie tijd is om een nieuwe trainer te vinden...

Ik heb geen trainersdiploma, maar als je persé Tadic wil handhaven, dan kan er geen plek voor Blind zijn op linksachter. Heel simpel. Beter gaat hij ze allebei eruit knikkeren, sorry en met alle respect voor het verleden, maar nu gaat het om de toekomst en die zit bij Bergwijn, Brobbey en Conceicao wat betreft de aanval. Verdedigend moeten Baas en Regeer een kans krijgen en wellicht is er in de jeugd nog een goede LCV of Kaplan moet ons spoedig gaan verrassen... Hoewel ik Bassey niet zo slecht vind als sommigen dat vinden...
Zodra de nieuwe TD er is, zal Schreuder ontslagen worden. Ik vind Bassey ook echt niet zo slecht als dat ze zeggen. Ja opbouwend kan het beter, maar geef hem even de tijd.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 17 november 2022 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 november 2022 - 12:51 schreef nummer10 het volgende:
Dat klopt Remco, maar ook het knokken voor elkaar etc.. nahja of het nu wel of niet zo is, er zit iets goed mis..
Schreuder is niet iemand die een team kan smeden, hij zorgt voor allemaal BV-tjes in en buiten het veld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 november 2022 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 november 2022 - 16:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het niet duidelijker kunnen zeggen! +1 dus.
Dank je Pietje. En 1 ding, ik snap je gevoel en reactie enorm goed. En het maakt je echt geen succes supporter.
Pietje
 Pietje - donderdag 17 november 2022 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2022 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dank je Pietje. En 1 ding, ik snap je gevoel en reactie enorm goed. En het maakt je echt geen succes supporter.
Thanks gap!
Nog altijd heb ik een vreselijk rot gevoel over de laatste drie competitiewedstrijden (PSV, Vitesse en Emmen), alsmede vier van de zes CL-wedstrijden tegen Napoli en Liverpool. De Ajacieden leken wel angsthazen. Totaal Ajsx-onwaardig.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 28 december 2022 - 10:36   quote  deeplink  
Denk dat Schreuder nu wel klaar is bij het Amsterdamse publiek na het vertrek van Blind. Nog 1 misstap en iedereen zal roepen..... SCHREUDER ROT OP SCHREUDER ROT OP!!

Blind speelde dan misschien niet goed, maar wist wel hoe er gespeeld moest worden. Denk dat de ruzie die onstaan is kwam door taktische onnozelheid van Schreuder. Waar iedereen zijn mond dichthield en moet uitvoeren wat de coach zegt, gaf Blind aan dat onder Ten Hag de restverdedining heel belangrijlk is en dat Schreuder alleen maar aanvallend kan denken en de restverdeging vergeet.

Het enige dat Schreuder kan redden is vanaf nu alles te winnen.
p111
 p111 - woensdag 28 december 2022 - 11:56   quote  deeplink  
Je zou bijna hopen op verlies zodat die kalekut van een Schreuder zijn ontslag zou krijgen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 december 2022 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 10:36 schreef Ajax we love you het volgende:
Denk dat Schreuder nu wel klaar is bij het Amsterdamse publiek na het vertrek van Blind. Nog 1 misstap en iedereen zal roepen..... SCHREUDER ROT OP SCHREUDER ROT OP!!

Blind speelde dan misschien niet goed, maar wist wel hoe er gespeeld moest worden. Denk dat de ruzie die onstaan is kwam door taktische onnozelheid van Schreuder. Waar iedereen zijn mond dichthield en moet uitvoeren wat de coach zegt, gaf Blind aan dat onder Ten Hag de restverdedining heel belangrijlk is en dat Schreuder alleen maar aanvallend kan denken en de restverdeging vergeet.

Het enige dat Schreuder kan redden is vanaf nu alles te winnen.
Maar hij deed zelf niet aan rest verdediging..... De ruzie begon nadat die zijn basis plaats verloor en liep die te stampvoeten, ook de reactie na de verlies pot (lachen met Klaassen) zegt ook genoeg natuurlijk, hun kunnen niet met Schreuder en dat mag en kan soms.. maar uiteindelijk moet je wel keuzes maken als club, geen enkele speler is groter dan de club en nu hebben ze gekozen voor Schreuder.. of dat goed of fout is moeten we nog zien maar je moet wel spelers hebben die de neus allemaal 1 kant op hebben samen met de trainer..
nummer10
 nummer10 - woensdag 28 december 2022 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 11:56 schreef p111 het volgende:
Je zou bijna hopen op verlies zodat die kalekut van een Schreuder zijn ontslag zou krijgen.
Verlies hoeft niet eens.. als het spel bagger blijft komen er ook genoeg fluit concertjes..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 december 2022 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 13:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar hij deed zelf niet aan rest verdediging..... De ruzie begon nadat die zijn basis plaats verloor en liep die te stampvoeten, ook de reactie na de verlies pot (lachen met Klaassen) zegt ook genoeg natuurlijk, hun kunnen niet met Schreuder en dat mag en kan soms.. maar uiteindelijk moet je wel keuzes maken als club, geen enkele speler is groter dan de club en nu hebben ze gekozen voor Schreuder.. of dat goed of fout is moeten we nog zien maar je moet wel spelers hebben die de neus allemaal 1 kant op hebben samen met de trainer..
De spelersgroep zal neem ik aan ook een kant gekozen hebben lijkt mij.
Want anders lopen meerderen weg..
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 december 2022 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De spelersgroep zal neem ik aan ook een kant gekozen hebben lijkt mij.
Want anders lopen meerderen weg..
Zo heeft Bosz ook de rotte appeltjes eerst op moeten ruimen, niks mis mee..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 29 december 2022 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 december 2022 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De spelersgroep zal neem ik aan ook een kant gekozen hebben lijkt mij.
Want anders lopen meerderen weg..
En dat gebeurd ook, zoveel spelers die niet blij zijn. Dat had je onder Tem Hag niet. Hij managed het hele gebeuren niet
nummer10
 nummer10 - donderdag 29 december 2022 - 13:57   quote  deeplink  
Dat had je onder ten Hag net zo goed, vandaar de leeg loop ook.. die was er namelijk al voor Schreuder überhaupt begon en wouden eigenlijk die zomer ervoor al weg maar toen heeft Ajax ze aan hun contract gehouden met goede afspraken..
Onze Ajax
 Onze Ajax - donderdag 29 december 2022 - 16:01   quote  deeplink  
Voorlopig blijft het probleem aanwezig in de derectiekamer zolang er geen zeer kundige personen er zijn. Zelf dacht ik onder ander aan Keje Molenaar.
Lijkt mij een zeer goede optie / keuze.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 december 2022 - 20:10   quote  deeplink  
Ben het voor de 1e keer eens met Driessen, vind hem een paardelul 1e klas maar ziet het nu goed

Driessen: "Schreuder moet heilige huisjes bij Ajax omverschoppen"

28 december 2022 – Telegraaf-journalist Valentijn Driessen vindt dat Alfred Schreuder een ondankbare taak heeft bij Ajax. Volgens de kritische volger moet Schreuder doorselecteren. "Jongens als Blind en Tadic moeten vervangen worden. Dan schop je tegen heilige huisjes", weet Driessen. Eerder deze week boekte de oefenmeester in dat opzicht een klein succesje toen de Amsterdamse club afscheid nam van Daley Blind, die transfervrij mocht vertrekken ondanks een contract dat nog doorliep tot het einde van dit seizoen. "Iemand moet het vuile werk opknappen bij Ajax, en dat is Schreuder", zegt Driessen in de rubriek Koffie met Valentijn van het programma Vandaag Inside.
Corelli
 Corelli - vrijdag 30 december 2022 - 08:55   quote  deeplink  
Allereerst Pele is niet meer, hij is in onze gedachten, al die te gekke beelden...

Bij Ajax moet van boven naar beneden de bezem er door heen...

Slaapwandelaar Sar weg
Keje Molenaar op zijn plek
Arnesen technisch directeur
Olsen trainer of anders ten Cate

Elke speler moet in zijn kracht opgesteld worden, dat geleur met Tadic en de afschuwelijke afgang van Blind en, en.. Schröder krediet is op.! En Bergwijn op de bank tot ie in staat is om te "leveren"... ook in Oranje was hij onzichtbaar
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 december 2022 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben het voor de 1e keer eens met Driessen, vind hem een paardelul 1e klas maar ziet het nu goed

Driessen: "Schreuder moet heilige huisjes bij Ajax omverschoppen"

28 december 2022 – Telegraaf-journalist Valentijn Driessen vindt dat Alfred Schreuder een ondankbare taak heeft bij Ajax. Volgens de kritische volger moet Schreuder doorselecteren. "Jongens als Blind en Tadic moeten vervangen worden. Dan schop je tegen heilige huisjes", weet Driessen. Eerder deze week boekte de oefenmeester in dat opzicht een klein succesje toen de Amsterdamse club afscheid nam van Daley Blind, die transfervrij mocht vertrekken ondanks een contract dat nog doorliep tot het einde van dit seizoen. "Iemand moet het vuile werk opknappen bij Ajax, en dat is Schreuder", zegt Driessen in de rubriek Koffie met Valentijn van het programma Vandaag Inside.
Best onrespectvol ;)
remco k
 remco k - vrijdag 30 december 2022 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 december 2022 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben het voor de 1e keer eens met Driessen, vind hem een paardelul 1e klas maar ziet het nu goed

Driessen: "Schreuder moet heilige huisjes bij Ajax omverschoppen"

28 december 2022 – Telegraaf-journalist Valentijn Driessen vindt dat Alfred Schreuder een ondankbare taak heeft bij Ajax. Volgens de kritische volger moet Schreuder doorselecteren. "Jongens als Blind en Tadic moeten vervangen worden. Dan schop je tegen heilige huisjes", weet Driessen. Eerder deze week boekte de oefenmeester in dat opzicht een klein succesje toen de Amsterdamse club afscheid nam van Daley Blind, die transfervrij mocht vertrekken ondanks een contract dat nog doorliep tot het einde van dit seizoen. "Iemand moet het vuile werk opknappen bij Ajax, en dat is Schreuder", zegt Driessen in de rubriek Koffie met Valentijn van het programma Vandaag Inside.
Ik ben het echt totaal niet met Driessen eens. Natuurlijk moet een trainer doorselecteren. Maar dat moet altijd en overal.
remco k
 remco k - vrijdag 30 december 2022 - 13:33   quote  deeplink  
Man man wat verlang ik terug naar ten Hag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 december 2022 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2022 - 13:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het echt totaal niet met Driessen eens. Natuurlijk moet een trainer doorselecteren. Maar dat moet altijd en overal.
Blind en Tadic (volgende) zijn wel de 2 Ajacieden die onomstreden zijn.
Ten Hag had een zwak voor hun, werden eigenlijk nooit gewisseld omdat ze een privilege hebben binnen Ajax
Ik denk echt dat Schreuder net als Koeman destijds bij Barcelona is aangesteld bij Ajax om te puin ruimen.

In de 2e helft vd competitie is Tadic zeer waarschijnlijk aan de beurt.
Daarna mag hij weg en komt er een ander die verder mag gaan bouwen aan een jong dynamisch team
Iedereen kotst toch Schreuder uit, de supporters de spelers, nu helemaal ivm Blind

Die hebben ze puur aangenomen om puin te ruimen binnen Ajax.
Bij de supporters heeft hij het al verziekt
jodocus
 jodocus - zaterdag 31 december 2022 - 10:04   quote  deeplink  
man man man wat een aanfluiting deze trainert
jodocus
 jodocus - zaterdag 31 december 2022 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2022 - 08:55 schreef Corelli het volgende:
Allereerst Pele is niet meer, hij is in onze gedachten, al die te gekke beelden...

Bij Ajax moet van boven naar beneden de bezem er door heen...

Slaapwandelaar Sar weg
Keje Molenaar op zijn plek
Arnesen technisch directeur
Olsen trainer of anders ten Cate

Elke speler moet in zijn kracht opgesteld worden, dat geleur met Tadic en de afschuwelijke afgang van Blind en, en.. Schröder krediet is op.! En Bergwijn op de bank tot ie in staat is om te "leveren"... ook in Oranje was hij onzichtbaar
alles beter dan nu
remco k
 remco k - zondag 01 januari 2023 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 december 2022 - 19:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Blind en Tadic (volgende) zijn wel de 2 Ajacieden die onomstreden zijn.
Ten Hag had een zwak voor hun, werden eigenlijk nooit gewisseld omdat ze een privilege hebben binnen Ajax
Ik denk echt dat Schreuder net als Koeman destijds bij Barcelona is aangesteld bij Ajax om te puin ruimen.

In de 2e helft vd competitie is Tadic zeer waarschijnlijk aan de beurt.
Daarna mag hij weg en komt er een ander die verder mag gaan bouwen aan een jong dynamisch team
Iedereen kotst toch Schreuder uit, de supporters de spelers, nu helemaal ivm Blind

Die hebben ze puur aangenomen om puin te ruimen binnen Ajax.
Bij de supporters heeft hij het al verziekt
Nogmaals ben ik het daar mee oneens.

Blind was heel bruikbaar geweest.

En Tadic is zelfs in mindere vorm gewoon onze beste speler. Zowel verbaal als statistisch
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 01 januari 2023 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 januari 2023 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals ben ik het daar mee oneens.

Blind was heel bruikbaar geweest.

En Tadic is zelfs in mindere vorm gewoon onze beste speler. Zowel verbaal als statistisch
Dit hoor je mij niet zeggen, ik zie nog wel pluspunten maar goed dit ziet de achterban (Directie, leiding) en een groot gedeelte van de supporters niet.

Het is wel zo dat het eens op houdt natuurlijk.
Er is wel degelijk een verdeeldheid
Scout2
 Scout2 - vrijdag 06 januari 2023 - 18:40   quote  deeplink  
Kom op Schreuder nieuwe kans laat eens zien wat je kan.
Ik hou nog vertrouwen.

Laaste kans.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 januari 2023 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2023 - 18:40 schreef Scout2 het volgende:
Kom op Schreuder nieuwe kans laat eens zien wat je kan.
Ik hou nog vertrouwen.

Laaste kans.
We vergeten wel even welke dikke jas Ajax heeft uitgedaan.. en als je dan ook nog een blind hebt die de boel verziekt maakt het het voor Schreuder niet makkelijker.. maar zoals je al zegt nu blind weg is en er een keer goede aankoop worden gedaan (hoop ik) is het zijn kans om het te laten zien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2023 door nummer10 --
p111
 p111 - zaterdag 07 januari 2023 - 10:11   quote  deeplink  
Onze Blindhater ook weer present.
p111
 p111 - zaterdag 07 januari 2023 - 10:12   quote  deeplink  
Ik ben een Schreuderhater
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 07 januari 2023 - 10:18   quote  deeplink  
Gaat 'm niet worden vrees ik.met Schreuder. Die blijft allerlei rare opstellingen maken en spelers op verkeerde posities neerzetten. Hij blijft eigenwijs en straalt weinig overtuiging en plezier uit.
Totaal geen beleving en dat zie ik terug op het veld.
Eind januari is het klaar en wordt Heitinga doorgeschoven, helaas een maand te laat...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 januari 2023 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 10:12 schreef p111 het volgende:
Ik ben een Schreuderhater
Beiden mag dat ook ? En die haat is versterkt na die vieze lach op zijn smoel na verliespunten.. ik vermoed dan ook dat blind had gehoopt dat dat de laatste klap voor Schreuder was, en dat had ik prima gevonden maar dan heb je dus echt dikke schijt aan de supporters en club..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 januari 2023 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 10:18 schreef bertus bikkel het volgende:
Gaat 'm niet worden vrees ik.met Schreuder. Die blijft allerlei rare opstellingen maken en spelers op verkeerde posities neerzetten. Hij blijft eigenwijs en straalt weinig overtuiging en plezier uit.
Totaal geen beleving en dat zie ik terug op het veld.
Eind januari is het klaar en wordt Heitinga doorgeschoven, helaas een maand te laat...
Welke rare posities ? Enige die ik kan bedenken is Kudus, maar die wil tenhag ook voor de spits.. dus zo gek is die positie dan toch niet?
bertus bikkel
 bertus bikkel - zaterdag 07 januari 2023 - 14:50   quote  deeplink  
Nou ja, ik bedoel Tadic op rechts, Bergwijn op rechts, Lucca op links, Rensch op links,enz. Daarvoor ging Blind nog het hele elftal door waardoor Bassey weer back moest spelen....er is gewoon geen touw aan vast te knopen en er zit geen enkele vastigheid in. Zo krijg je toch ook nooit vaste patronen erin en zijn spelers totaal gefrustreerd....
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 januari 2023 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 14:50 schreef bertus bikkel het volgende:
Nou ja, ik bedoel Tadic op rechts, Bergwijn op rechts, Lucca op links, Rensch op links,enz. Daarvoor ging Blind nog het hele elftal door waardoor Bassey weer back moest spelen....er is gewoon geen touw aan vast te knopen en er zit geen enkele vastigheid in. Zo krijg je toch ook nooit vaste patronen erin en zijn spelers totaal gefrustreerd....
Ik ben het volledig met je eens, Bertus.
Hoe krijg je in godsnaam automatisme in je spel. Ik zag gisteren de persconferentie met Schreuder... Pfff... ik kreeg het er benauwd van. Nog altijd houdt hij vast aan eerdere opstellingen met spelers op andere posities dan waar zij in hun kracht kunnen spelen. Wat een amateur is die Schreuder. Totaal Ajax-onwaardig: geen flair, een angsthaas, timide en geen visie, althans een verkeerde visie. Zondag, na puntverlies in Nijmegen, (geloof me: NEC ruikt bloed!) zou zomaar toch het doek voor Schreuder kunnen vallen. Deze trainer zal echt plaats moeten maken. Het is niks en het wordt niks!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2023 door Pietje --
Scout2
 Scout2 - zaterdag 07 januari 2023 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 12:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Beiden mag dat ook ? En die haat is versterkt na die vieze lach op zijn smoel na verliespunten.. ik vermoed dan ook dat blind had gehoopt dat dat de laatste klap voor Schreuder was, en dat had ik prima gevonden maar dan heb je dus echt dikke schijt aan de supporters en club..
Doe maar niemand, haat maakt het hart kapot.
Pietje
 Pietje - zaterdag 07 januari 2023 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 16:06 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Doe maar niemand, haat maakt het hart kapot.
Zo is dat, scout! En niet alleen het hart. Kijk wat dat betreft maar naar Rusland en Oekraïne...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 januari 2023 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 16:06 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Doe maar niemand, haat maakt het hart kapot.
Ok haat is een groot woord natuurlijk... Meer een hekel gekregen dan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 januari 2023 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 19:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ok haat is een groot woord natuurlijk... Meer een hekel gekregen dan..
Hoe kan je een hekel aan iemand hebben terwijl je hem niet echt goed kent?
p111
 p111 - zaterdag 07 januari 2023 - 23:23   quote  deeplink  
Geen hekel aan Schreuder hij heeft genoeg drama mee gemaakt prive.Maar als trainer van Ajax heb ik liever dat hij vandaag als morgen verdwijnt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 januari 2023 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 januari 2023 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 23:23 schreef p111 het volgende:
Geen hekel aan Schreuder hij heeft genoeg drama mee gemaakt prive.Maar als trainer van Ajax heb ik liever dat hij vandaag als morgen verdwijnt.
Volgens mij ging het er over dat nummer 10 een hekel aan Blind heeft..;-)
p111
 p111 - zondag 08 januari 2023 - 08:02   quote  deeplink  
Klopt slaat nergens op dat gemier over Blind,was een geweldige speler een echte Ajacied die na zijn ongeval een terugslag heeft,maar dan dat afkraken op die gozer omdat hij na zijn ruzie met Schreuder niet meer deugd.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 januari 2023 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 08:02 schreef p111 het volgende:
Klopt slaat nergens op dat gemier over Blind,was een geweldige speler een echte Ajacied die na zijn ongeval een terugslag heeft,maar dan dat afkraken op die gozer omdat hij na zijn ruzie met Schreuder niet meer deugd.
Onee hoor heb hem nooit wat gevonden..
nummer10
 nummer10 - zondag 08 januari 2023 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 januari 2023 - 19:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoe kan je een hekel aan iemand hebben terwijl je hem niet echt goed kent?
Dus jij hebt geen hekel aan Mark Rutte etc ?
remco k
 remco k - zondag 08 januari 2023 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 12:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dus jij hebt geen hekel aan Mark Rutte etc ?
Ik niet. Waarom zou ik ook.
nummer10
 nummer10 - zondag 08 januari 2023 - 23:41   quote  deeplink  
Whahaha ok.. Remco heeft ook geen actieve herinnering meer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 januari 2023 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 09 januari 2023 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 januari 2023 - 23:41 schreef nummer10 het volgende:
Whahaha ok.. Remco heeft ook geen actieve herinnering meer..
Ah. Je mag geen eigen mening hebben.

Ik ben van mening dat de algehele politiek er een zooitje van heeft gemaakt en dat Rutten daar inderdaad ook fouten heeft gemaakt.

En ik ben tevens van mening dat Rutten het zijn afgelopen termijnen met hele moeilijke zaken gewoon goed gedaan heeft.

Hele probleem in Nederland is de versnippering van partijen en dat er dus nooit meer een partij vrijuit zal kunnen regeren op basis de stemmen die ze gekregen hebben. Daardoor laten ze punten vallen die voor kiezers belangrijk.
Daar kunnen de partijen echter niks aan doen aangezien dit ons geweldige systeem is.
nummer10
 nummer10 - maandag 09 januari 2023 - 09:13   quote  deeplink  
En ik ben tevens van mening dat Rutten het zijn afgelopen termijnen met hele moeilijke zaken gewoon goed gedaan heeft.

Nahja daarin verschillen we gelijk van mening...

Gezinnen kapot maken is er 1 van..
remco k
 remco k - dinsdag 10 januari 2023 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 januari 2023 - 09:13 schreef nummer10 het volgende:
En ik ben tevens van mening dat Rutten het zijn afgelopen termijnen met hele moeilijke zaken gewoon goed gedaan heeft.

Nahja daarin verschillen we gelijk van mening...

Gezinnen kapot maken is er 1 van..
Aangezien je al amper een normaal niveau kan halen in een voetbal discussie ga ik op dit voetbal forum al zeker geen politieke discussie met je voeren.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 10 januari 2023 - 09:19   quote  deeplink  
Het zou jou blijkbaar niet getroffen hebben en daardoor kijk je er anders tegen aan.. en dat is prima..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 10 januari 2023 - 11:01   quote  deeplink  
Schreuder ROT OP!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: SCHREUDER IS OPGEROT!! (Titel aangepast)









0.0092680