BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 augustus 2008 - 02:16   quote  deeplink  
Kandidaat Rory Wansing uit Tiel

Hoe toevallig, een goede vriend van mij zit in de vriendenkring van een Can't Buy Me Love kandidaat: Rory Wansing uit Tiel.



Hyves: http://rory-d.hyves.nl/

en hij heeft een advertentie nog op marktplaats staan:

"
mooi getailleerd (Italy style) Hugo Boss pak. Donkerblauw met dunne witte streepjes (incl schoenen, zie foto)
zelf ben ik eruit gegroeid en heb ik al nieuw pak gekocht.
Pak is in goede staat en mankeert helemaal niets aan.

Doe maar een goed bod en je mag m hebben (nieuwprijs 600,-)

wil je m eerst komen passen, mail mij dan maar om afspraak te maken.
"

en OEPS! daar staat nog een 06-nummer bij ook nog...



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 29 augustus 2008 - 02:22   quote  deeplink  
En er komen binnenkort smeuige verhalen over deze jongen hier op dit forum te staan! Een voorproefje... ik hoop niet dat hij sex gaat hebben met een van de vrouwen want dat kan vies verkeerd uitpakken!!!
Baby.Doll
 Baby.Doll - vrijdag 29 augustus 2008 - 10:58   quote  deeplink  
lol!!

soa?
draakje
 draakje - vrijdag 29 augustus 2008 - 12:58   quote  deeplink  
Hij lijkt mij te veel op een skinhead. Al zou die weer niet in een pak van Hugo Boss lopen. Hij heeft een onbetrouwbaar, crimineel koppie.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 29 augustus 2008 - 14:53   quote  deeplink  
vertel Boudewijn.... wij zijn wel in voor smeuige verhalen
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 30 augustus 2008 - 01:47   quote  deeplink  
schimmels schimmels schimmels... zelfs na een operatie kom je er moeilijk vanaf :)

En hij was altijd heel actief op MSN met meisjes uit de kleren te chatten en mocht iemand dit lezen die dit voor hem gedaan heeft... je verkleedpartij staat gegarandeerd nog op zijn computer!

Ook houdt hij in een dagboek ofzoiets bij wie hij allemaal heeft kunnen scoren (met gedane info) waarmee hij altijd flink aan het pronken is zodat iedereen het mag lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - zaterdag 30 augustus 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Can´t Buy Me Love wordt met de minuut minder aantrekkelijk ...
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 30 augustus 2008 - 13:14   quote  deeplink  
Wat flauw dit zeg, als je iets tegen iemand heb, zeg het dan recht in zijn gezicht!!! Dit noem ik pure lafheid, jaloezie???????
Word van die gene die dit heeft neergezet misselijker dan van Rory, en ik hoop dat hij ver komt, stelletje lafaards
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 30 augustus 2008 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 - 13:14 schreef Tjonge het volgende:
Wat flauw dit zeg, als je iets tegen iemand heb, zeg het dan recht in zijn gezicht!!! Dit noem ik pure lafheid, jaloezie???????
Word van die gene die dit heeft neergezet misselijker dan van Rory, en ik hoop dat hij ver komt, stelletje lafaards
Jaloezie ? welnee. Zie het zo; hij staat in the picture hoe meer juice verhalen des te beter voor hem. Als CBML eenmaal van start is gegaan en we onze favorieten hebben dan gaan we lekker op niveau discussiëren.
draakje
 draakje - zaterdag 30 augustus 2008 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 - 13:14 schreef Tjonge het volgende:
Wat flauw dit zeg, als je iets tegen iemand heb, zeg het dan recht in zijn gezicht!!! Dit noem ik pure lafheid, jaloezie???????
Word van die gene die dit heeft neergezet misselijker dan van Rory, en ik hoop dat hij ver komt, stelletje lafaards
Ben jij misschien ook uit de kleren gegaan en heb je nog steeds een zwak voor hem? Je smaak is niet om over naar huis te schrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2008 door draakje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 30 augustus 2008 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 - 13:14 schreef Tjonge het volgende:
Wat flauw dit zeg, als je iets tegen iemand heb, zeg het dan recht in zijn gezicht!!! Dit noem ik pure lafheid, jaloezie???????
Word van die gene die dit heeft neergezet misselijker dan van Rory, en ik hoop dat hij ver komt, stelletje lafaards
wie noem jij een stelletje lafaards? die Rory is zondag te zien, en v.a. dat moment kan er heel veel shit openbaar worden dat geld voor elke bner. ze weten dat dat kan gebeuren en daar kiezen ze zelf voor.

dus jij word misselijk van onze Boudewijn? nou ik zou zeggen neem een spuugbakkie en kots het eruit.
draakje
 draakje - zaterdag 30 augustus 2008 - 15:55   quote  deeplink  
En die struik andijvie onder zijn armen windt me ook niet op.
draakje
 draakje - zaterdag 30 augustus 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Maar misschien zie ik het gewoon niet goed. Misschien ben ik gewoon hopeloos ouderwets, seksueel gefrustreerd en wat dies meer zij. Ik hoop dus dat iemand mij kan uitleggen wat er zo leuk is aan bovenstaande jongeman, die zich kleedt in pakken van Hugo Boss en die het - aan zijn gezicht te zien - heel erg met zichzelf getroffen heeft. Geneer je niet, gooi het er allemaal uit. Wie weet ga ik vreselijk overstag. (Denk ut niet ...)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 31 augustus 2008 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 - 18:50 schreef draakje het volgende:
Maar misschien zie ik het gewoon niet goed. Misschien ben ik gewoon hopeloos ouderwets, seksueel gefrustreerd en wat dies meer zij. Ik hoop dus dat iemand mij kan uitleggen wat er zo leuk is aan bovenstaande jongeman, die zich kleedt in pakken van Hugo Boss en die het - aan zijn gezicht te zien - heel erg met zichzelf getroffen heeft. Geneer je niet, gooi het er allemaal uit. Wie weet ga ik vreselijk overstag. (Denk ut niet ...)
smaken verschillen, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die hem aantrekkelijk vinden. ik hoor daar overigens niet bij.
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 02:26 schreef moha het volgende:

[..]

smaken verschillen, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die hem aantrekkelijk vinden. ik hoor daar overigens niet bij.
Dat zijn dan niet de vrouwen in mijn vriendenkring. Die kicken niet op zonnebrillen en spierballen, maar op brains.
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 31 augustus 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 15:07 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat zijn dan niet de vrouwen in mijn vriendenkring. Die kicken niet op zonnebrillen en spierballen, maar op brains.
misschien is ie ook wel slim :)
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 15:12 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

misschien is ie ook wel slim :)
Zo ziet ie er niet uit, meer als iemand die zichzelf beschouwt als God´s gift to women ...
Pierre
 Pierre - zondag 31 augustus 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Dat je wilt discussieren over iemand oké, maar je hoeft iemand niet door het slijk te halen en of af te zeiken als je iemand niet persoonlijk kent en enkel maar op de verhalen afgaat van een 'vriend' van je. Ik zet het maar tussen haakjes want iemand die anderen voor schut probeert te zetten via een verhaal van z'n 'vriend' kan ik geen vriend noemen. Je zet niet enkel de persoon in die ter discussie staat voor schut, maar ook nog eens je 'vriend'. Of t nu waar is of niet wat je over die jongen schrijft, misschien heeft hij dat soort dingen in vertrouwen tegen je 'vriend' vertelt. Wat geeft jou het recht om je 'vriend' niet alleen op t net voor schut te zetten alsmede ook tegenover de persoon in kwestie? Niet alleen hij is nu een vriend kwijt maar jij wellicht ook. Nou ja vriend, ik bedoel 'vriend'. Ben je mediageil of kick je op sensatie...Je bent in mijn ogen een waardeloze vent Boudewijn. Echt een klotenklapper eerste klas.
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 16:24   quote  deeplink  
´k Geloof dat Rory zijn fanclub heeft ingeschakeld ...

Effe serieus Pierre, als je aan zo´n programma meedoet, weet je toch dat er allerlei ellende boven tafel komt? Of hebben we hier met een gemuteerde kleuter van doen?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 31 augustus 2008 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 16:19 schreef Pierre het volgende:
Dat je wilt discussieren over iemand oké, maar je hoeft iemand niet door het slijk te halen en of af te zeiken als je iemand niet persoonlijk kent en enkel maar op de verhalen afgaat van een 'vriend' van je. Ik zet het maar tussen haakjes want iemand die anderen voor schut probeert te zetten via een verhaal van z'n 'vriend' kan ik geen vriend noemen. Je zet niet enkel de persoon in die ter discussie staat voor schut, maar ook nog eens je 'vriend'. Of t nu waar is of niet wat je over die jongen schrijft, misschien heeft hij dat soort dingen in vertrouwen tegen je 'vriend' vertelt. Wat geeft jou het recht om je 'vriend' niet alleen op t net voor schut te zetten alsmede ook tegenover de persoon in kwestie? Niet alleen hij is nu een vriend kwijt maar jij wellicht ook. Nou ja vriend, ik bedoel 'vriend'. Ben je mediageil of kick je op sensatie...Je bent in mijn ogen een waardeloze vent Boudewijn. Echt een klotenklapper eerste klas.
mag jij vinden,wij vinden Boudewijn juist eerlijk en rechtvaardig. nogmaals zodra iemand bekend is kan al je vuile was buiten gehangen worden. hier zijn wij nog mild, moet je eens op die andere site's kijken pff.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 31 augustus 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Hoge bomen vangen veel wind. Degene die aan een tv-programma meedoen, kunnen verwachten dat er over hen wordt geschreven. Niet alleen de deelnemers maar ook hun vrienden, kennissen en fans kunnen dit verwachten.
Staat er iets geschreven wat er in jouw ogen niet klopt, je bent het er niet mee eens, schrijf dan hoe je denkt dat het wel is. Bevalt het niet wat Boudewijn schrijft prima, dat kan maar persoonlijk aanvallen is vragen om aangevallen en gekleineerd te worden.
Rory heeft gekozen voor CBML nou kan hij dan ook verwachten dat er over hem geschreven zal worden goed en slecht.
“zij die onder een boom woont kan stront op zijn hoofd verwachten”
Ik wacht de aftrap af.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 31 augustus 2008 - 16:42   quote  deeplink  
En we zijn er weer
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 16:42 schreef Mrs.B@headline het volgende:
En we zijn er weer [ afbeelding ]
Idd Mrs. B., ik dacht net hetzelfde.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 31 augustus 2008 - 16:55   quote  deeplink  
Ik heb er zin in. Wie weet krijgen wij weer met een "06"nummer te maken. Neeeehehehehe, is vermoeiend. Moet Moha weer pats pats uitdelen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 31 augustus 2008 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 16:55 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik heb er zin in. Wie weet krijgen wij weer met een "06"nummer te maken. Neeeehehehehe, is vermoeiend. Moet Moha weer pats pats uitdelen.
hahaha ik ben dr klaar voor hoor
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 16:55 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik heb er zin in. Wie weet krijgen wij weer met een "06"nummer te maken. Neeeehehehehe, is vermoeiend. Moet Moha weer pats pats uitdelen.
Ik vind het wel jammer dat de nadruk zo op seks ligt. Alsof we daar bij dgk al niet tot in den treure op getrakteerd zijn ...
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 - 13:14 schreef Tjonge het volgende:
Wat flauw dit zeg, als je iets tegen iemand heb, zeg het dan recht in zijn gezicht!!! Dit noem ik pure lafheid, jaloezie???????
Word van die gene die dit heeft neergezet misselijker dan van Rory, en ik hoop dat hij ver komt, stelletje lafaards
Trouwens, Tjonge, leg alsjeblieft eens uit: waar zouden wij jaloers op moeten zijn? Enne, ik wil het best in zijn gezicht zeggen hoor. Heb je een telefoonnummer voor me?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 31 augustus 2008 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 16:19 schreef Pierre het volgende:
Dat je wilt discussieren over iemand oké, maar je hoeft iemand niet door het slijk te halen en of af te zeiken als je iemand niet persoonlijk kent en enkel maar op de verhalen afgaat van een 'vriend' van je. Ik zet het maar tussen haakjes want iemand die anderen voor schut probeert te zetten via een verhaal van z'n 'vriend' kan ik geen vriend noemen. Je zet niet enkel de persoon in die ter discussie staat voor schut, maar ook nog eens je 'vriend'. Of t nu waar is of niet wat je over die jongen schrijft, misschien heeft hij dat soort dingen in vertrouwen tegen je 'vriend' vertelt. Wat geeft jou het recht om je 'vriend' niet alleen op t net voor schut te zetten alsmede ook tegenover de persoon in kwestie? Niet alleen hij is nu een vriend kwijt maar jij wellicht ook. Nou ja vriend, ik bedoel 'vriend'. Ben je mediageil of kick je op sensatie...Je bent in mijn ogen een waardeloze vent Boudewijn. Echt een klotenklapper eerste klas.
je mag dat vinden uiteraard maar mijn goede vriend komt bij hem op z'n verjaardag en gaat met hem elke week uit etc. Het is een heel groepje hun vriendengroep en ook in een vriendengroep zullen sommigen elkaar beter liggen dan anderen.

Dus ja, hij kent hem erg goed en nee, hij heeft die dingen niet in vertrouwen gezegd want hij verteld het iedereen die het wil horen.

Ik ga gewoon door met alles wat ik hoor hier te posten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door Boudewijn --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 31 augustus 2008 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 20:22 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik ga gewoon door met alles wat ik hoor hier te posten!
You go Boudewjn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - zondag 31 augustus 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Nou, hoe vonden jullie het?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 31 augustus 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 21:41 schreef draakje het volgende:
Nou, hoe vonden jullie het?
ik moet het nog kijken... komt rond een klote tijdstip, kon toen DGK ook al niet volgen!
Caramba
 Caramba - zondag 31 augustus 2008 - 23:29   quote  deeplink  
ik mis de streams.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Rory, 25 jaar
“Ik vind het heerlijk als mensen met een bepaalde afgunst naar mij kijken”


Voor Rory zullen de drie maanden in de villa nog zwaar gaan worden. Zo zegt hij zelf over zijn onrustige persoonlijkheid: “Ik moet echt elk weekend op stap, het liefst elke week ergens anders.” Het voordeel van zijn betrokkenheid bij dit programma is echter dat hij constant omringd zal worden door vrouwen. Daar houdt de 25-jarige wel van, hij heeft immers al met meer dan vijftig meisjes het bed gedeeld. Seks in de Villa vindt Rory dan ook geen probleem.

Rory is ervan overtuigd het spel slim te kunnen spelen door zijn mensenkennis en charmes bij de dames. “Ik heb het snel door als ik aan het lijntje wordt gehouden.” Met deze kwaliteiten hoopt Rory nu ook het meisje van zijn dromen tegen te komen want hij is op zoek naar een vaste relatie. Een andere reden voor zijn deelname aan Can’t Buy Me Love is het geld dat er te winnen valt. Dit heeft hij dan ook nodig om zijn dure levensstijl te bekostigen. “Ik vind het heerlijk als mensen met een bepaalde afgunst naar mij kijken.” Geld, macht en status zijn voor hem erg belangrijk. “Ik denk dat je meer aandacht krijgt als je een dikke bak rijdt.”

De sportieve jongen uit Tiel is nog maar net klaar met zijn opleiding maar heeft na drie maanden gewerkt te hebben als accountmanager al zijn baan opgegeven om de villa te kunnen betreden. Rory omschrijft zichzelf als arrogant, ijdel, vrolijk en materialistisch, en zegt daarnaast erg goed te kunnen dansen. Vandaar dat hij zich eerder al had opgegeven voor het programma So You Think You Can Dance.

bron: RTL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Boudewijn --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 01 september 2008 - 08:43   quote  deeplink  
Nou Rory veel suc6, k vind je meer lijken op een verlegen schooljongetje dan op een vrouwenversierder. jongenskoppie.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 15:21   quote  deeplink  
ik vind hem een 1e klas kwijlebabbel die nogal vol van zichzelf is.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 00:06 schreef Boudewijn het volgende:
Rory, 25 jaar
“Ik vind het heerlijk als mensen met een bepaalde afgunst naar mij kijken”

Een andere reden voor zijn deelname aan Can’t Buy Me Love is het geld dat er te winnen valt. Dit heeft hij dan ook nodig om zijn dure levensstijl te bekostigen. “Ik vind het heerlijk als mensen met een bepaalde afgunst naar mij kijken.” Geld, macht en status zijn voor hem erg belangrijk. “Ik denk dat je meer aandacht krijgt als je een dikke bak rijdt.”

De sportieve jongen uit Tiel is nog maar net klaar met zijn opleiding maar heeft na drie maanden gewerkt te hebben als accountmanager al zijn baan opgegeven om de villa te kunnen betreden. Rory omschrijft zichzelf als arrogant, ijdel, vrolijk en materialistisch,
Nou Rory, je hebt je cv hier wel ff mee neergezet! Als het programma is afgelopen moet je nog maar zien dat je een nieuwe baan krijgt. Kan je die dikke bak ook wel op je buik schrijven.

Alsof er niets anders in het leven is ...
pauline
 pauline - maandag 01 september 2008 - 16:02   quote  deeplink  
oja voor een ieder..
Hoe vinden jullie het nu,,, een huis vol amanda's, en een paar knapen die denken dat ze brian zijn..
Dit moet voor velen hier een geweldig programma zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:02 schreef pauline het volgende:
oja voor een ieder..
Hoe vinden jullie het nu,,, een huis vol amanda's, en een paar knapen die denken dat ze brian zijn..
Dit moet voor velen hier een geweldig programma zijn.
hey ik dacht dat jij genoeg had van Headliner?
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:02 schreef pauline het volgende:
oja voor een ieder..
Hoe vinden jullie het nu,,, een huis vol amanda's, en een paar knapen die denken dat ze brian zijn..
Dit moet voor velen hier een geweldig programma zijn.
Na je commentaar op mij krijg ik eerder de indruk dat jij gisteren met volle teugen genoten hebt.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 16:28   quote  deeplink  
Daar is een forum voor, Pauline, reageren op dingen die je al dan niet bevallen. Blijkbaar beval ik jou niet. Dat mag, is geheel wederzijds.

Enne Pauline, afbranden is uitgevonden door NowLive ...
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 16:29   quote  deeplink  
En nou straks niet weer jankend naar Boudewijn hè ...
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:29 schreef draakje het volgende:
En nou straks niet weer jankend naar Boudewijn hè ...
wedden dat ze niet meer reageert! :)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wedden dat ze niet meer reageert! :)
hahaha en jij winnen zeker door een ban?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:47 schreef moha het volgende:

[..]

hahaha en jij winnen zeker door een ban?
hahaha, daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, maar nee, bedoelde meer dat ze vaak commentaar geeft en daarna een aantal weken meer iets van haar laat horen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:49 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hahaha, daar had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, maar nee, bedoelde meer dat ze vaak commentaar geeft en daarna een aantal weken meer iets van haar laat horen
zoiets als hit en run hahaha
pauline
 pauline - maandag 01 september 2008 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

wedden dat ze niet meer reageert! :)
goed gerageerd voor een eigenaar boudewijn,, siert je
pauline
 pauline - maandag 01 september 2008 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 16:43 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik kan het niet laten: Pauline die iemand aanvalt omdat ze commentaar levert is een beetje DE POT VERWIJT DE KETEL ...
keurig inhoudelijk draakje... en geweldig grappig ook nog,,, en dat voor een schrijfster.... haha geweldig.. sla jezelf op je borst. hoop dat je daar sterk genoeg voor bent
Tiel
 Tiel - maandag 01 september 2008 - 18:35   quote  deeplink  
Hey Boudewijn,

En wie mag die vriend van rory zijn dan die elke week met hem uitgaat?
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 18:42   quote  deeplink  
Lieve mensen!
ik ben toevallig wel echt een goede vriend van rory!! en NEE hij heeft geen soa's! daar werd ie namelijk ook op getest voor dat ie het huis in mocht!!

Verder schijnt het sommige jongens nogal te ergeren dat ie goed ligt bij de vrouwtjes!!

Lieve bouwdewijn, ga je bezig houden met je echte vrienden (als je die hebt) en vraag martijn of ie niet zuklke onzin wilt rondbazuinen!!!

Kus carola
Gerard
 Gerard - maandag 01 september 2008 - 18:46   quote  deeplink  
he goede vriend boudewijn,
Laat ik nu een van z'n beste vrienden zijn... en laat ik jou nu helemaal niet kennen...
Vind t best zielig dat je hier zo druk mee kan zijn. Vooral t stukje wat je schrijft over die andere vriend die wel op z'n verjaardag komt etc. daar ben ik wel benieuwd naar.. je bron zeg maar... Heb wel een vermoeden.....
Triest..er is geen ander woord voor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!









0.0109069