BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Was niet ironisch bedoeld. Het is een nul maar wel slim gedaan. Lisa denkt nu dat Rory echt voor haar heeft gekozen maar niets is minder waar.
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Tja, kan slim zijn idd. Misschien is het dat ik slim en Rory geen overtuigende combi vind. Maar nooit iemand onderschatten, dat blijkt weer.

Kan het ook zo zijn dat de regie hier wat heeft bijgestuurd om de nieuw opgestane Kim Holland wat extra kijkcijfers te laten generen? Want dat was mijn eerste gedachte.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 07 september 2008 - 21:46   quote  deeplink  
ik ril gwn van die jongen ik hoop dat die Lisa hem kaal plukt.
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 21:47   quote  deeplink  
dat zal geen probleem voor haar zijn
Goofup
 Goofup - zondag 07 september 2008 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 19:01 schreef moha het volgende:

[..]

jij doelt duidelijk op Martijn, ben ik helemaal met je eens. Hij weet dat Boudewijn eigenaar is van Headliner, en kan er dan ook vanuit gaan dat dit hot genoeg is om hier te plaatsen.
Om even in een bepaald iemands manier te reageren op jouw reactie..
Je leest dingen die niet gezegd zijn
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 07 september 2008 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 21:13 schreef joortje het volgende:
Tja, kan slim zijn idd. Misschien is het dat ik slim en Rory geen overtuigende combi vind. Maar nooit iemand onderschatten, dat blijkt weer.

Kan het ook zo zijn dat de regie hier wat heeft bijgestuurd om de nieuw opgestane Kim Holland wat extra kijkcijfers te laten generen? Want dat was mijn eerste gedachte.
precies de Poes van CBML Moest ff blijven tot er meer over de streep gaan, ( misschien is ze met Huub naar bed geweest, hahahahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 september 2008 door Izz@headliner --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 07 september 2008 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 22:37 schreef Goofup het volgende:

[..]

Om even in een bepaald iemands manier te reageren op jouw reactie..
Je leest dingen die niet gezegd zijn
lezen wat niet gezegd is? er is genoeg gezegd en ik geloof diegene.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 07 september 2008 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 22:58 schreef moha het volgende:

[..]

lezen wat niet gezegd is? er is genoeg gezegd en ik geloof diegene.
het ventje heeft zichzelf al bewezen toch, 'qoute" gebruiken genieten, wegsturen en nieuwe pakken.Aldus Rory himself
Goofup
 Goofup - zondag 07 september 2008 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 23:08 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

het ventje heeft zichzelf al bewezen toch, 'qoute" gebruiken genieten, wegsturen en nieuwe pakken.Aldus Rory himself

Ik doelde eigenlijk meer op Boudewijns
quote:
Eerst goed lezen he! :)

quote:
Tjah, als je al niet de moeite doet om te lezen wat ik precies schreef (zo veel is het nou ook weer niet, kost echt geen uren!) dan wist je dat

quote:
wat grappig allemaal, dat er echt mensen zijn die gewoon niet kunnen lezen he! :)

quote:
en al helemaal niet de moeite neemt om goed te lezen. (maar dat blijkt voor sommigen tegenwoordig vrij moeilijk)

quote:
Als je goed had gelezen staat er niet

quote:
Blijkbaar moet ik wel in herhaling vallen, maar mensen kunnen toch echt niet goed lezen!

Als hij zoiets post, schaart iedereen zich achter hem. Hij is immers heer en meester in dit forum.

Niet echt professioneel voor een forumbeheerder, die onpartijdig zou moeten zijn.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 07 september 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 23:40 schreef Goofup het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op Boudewijns

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Als hij zoiets post, schaart iedereen zich achter hem. Hij is immers heer en meester in dit forum.

Niet echt professioneel voor een forumbeheerder, die onpartijdig zou moeten zijn.
Ach het geeft je wat priveleges, Aan de andere kant, Dit is het forum over CBML. en juist als beheerder, zal je dan toch even, info die zo binnen druppelt, neer zetten, anders ben je een dief van jezelf. maar je hebt gelijk, lezen lezen en nog eens lezen. maar ook dat doe je op een forum.
Belinea
 Belinea - dinsdag 09 september 2008 - 10:26   quote  deeplink  
Niet echt professioneel voor een forumbeheerder, die onpartijdig zou moeten zijn!!!!!
Waarom niet? Ieder heeft zijn eigen mening toch.
Ik heb liever een forumbeheerder die eerlijk is, dan een achterbaks beheerdertje (die op het forum van DGK toen de tijd zat)
Dus Boudewijn geef je mening, niks mis mee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 september 2008 door Belinea --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 09 september 2008 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 september 2008 - 23:40 schreef Goofup het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk meer op Boudewijns

[..]

Als hij zoiets post, schaart iedereen zich achter hem. Hij is immers heer en meester in dit forum.

Niet echt professioneel voor een forumbeheerder, die onpartijdig zou moeten zijn.
Ik vindt dat een forumbeheerder gewoon zijn eigen mening mag hebben zolang hij/zij het maar niet forceert. Bij DGK was ik bijvoorbeeld voor Jaap terwijl het merendeel niet voor Jaap was, maar voor Brian en/of Amanda.

Ook klopt het niet helemaal was je post want ook al post ik dingen over Rory die ik toevallig te weten ben gekomen, dat duidt niet op partijdigheid en er is bij mij (nog steeds) geen 'ding' tegen Rory aangezien hij (nog steeds) niet goed en lang genoeg in beeld is gebracht.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 12 september 2008 - 10:07   quote  deeplink  
Van wat ik wel al gezien heb, is het de grootste dropstaaf die er rondloopt, een meeloper, altijd oop de achtergrond, en in de groep meepraten met wie op dat moment het hoogste woord heeft.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 12 september 2008 - 15:44   quote  deeplink  
ik vind die Rory 10x niks die gast heeft totaal geen ballen. (zouden ze die ook per ongeluk hebben weggesneden)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!









0.0091879