BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 15:50 schreef ushi het volgende:
Waar maken jullie je druk om!!! Hij is een ardige jongen waar ik erg mee kan lachen. Hij ligt nu eenmaal goed bij de ladies en dus als dat een doddzonde is... komt die jaloezie weer om de hoek kijken he. Ik ken hem al 10 jaar dus ik geloof jou niet boudewijn. Iedereen mag zijn mening geven, maar dan ook de andere kant belichten. Dat is wel zo netjes he.
Goofup, ben er nog niet helemaal achter wie je bent (heb alleen een vermoeden :)) maar bedankt voor de support he!!! Laat die mensen maar lullen, want ze denken ook iemand te kennen via de tv. Stoer hoor!!!en zo makkelijk
Zo'n bio wordt helemaal bewerkt en geknipt en geplakt. Hij heeft echt wel meer inhoud dajn dure auto's en status. Hij komt er tenminste vooruit dat hij dat graag heeft. Laat hem lekker!!! Ik weet dat er wel meer in hem schuilt
Dus praat lekker verder als een stel onnozels en boudewijn... get a life en misschien wat echte vrienden
Kom maar terug als hij beschuldigd word van het n.euken van het paard van jezus, want ook dat was een ezel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 20:20   quote  deeplink  
Krijg GVD heimwee naar HUUB. hahahaha
amy
 amy - vrijdag 05 september 2008 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 - 01:47 schreef Boudewijn het volgende:
schimmels schimmels schimmels... zelfs na een operatie kom je er moeilijk vanaf :)
Hij zou de eerste in NL zijn die geopereerd is aan een schimmel down there. Ik weet niet waar jij je medische info haalt, bij een pakje boter ofzo?

Je smeuige verhalen komen niet bepaald betrouwbaar over met zulke missers.
Maakt niet uit hoor, toch leuk om te lezen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 01:58 schreef amy het volgende:

[..]

Hij zou de eerste in NL zijn die geopereerd is aan een schimmel down there. Ik weet niet waar jij je medische info haalt, bij een pakje boter ofzo?

Je smeuige verhalen komen niet bepaald betrouwbaar over met zulke missers.
Maakt niet uit hoor, toch leuk om te lezen.
Als je goed had gelezen staat er niet dat hij een operatie heeft gehad tegen schimmels!
(maar begrijpend lezen krijg je ook niet bij een pakje boter kado)

Een operatie was nodig voor iets anders wat iets veroorzaakte maar om dat nou precies uit de doeken te doen over het hoe en waarom is nou weer net iets TE ranzig om hier te vermelden...
amy
 amy - vrijdag 05 september 2008 - 02:34   quote  deeplink  
Staat er niet letterlijk nee, dat niet. Wel wat suggestief.

Maar okee, dus de arme jongen had (eh heeft?) én hardnekkige schimmels én nog wat ranzigers?

TE ranzig kan niet he, als je smeuïg belooft..
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 02:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 02:34 schreef amy het volgende:
Staat er niet letterlijk nee, dat niet. Wel wat suggestief.

Maar okee, dus de arme jongen had (eh heeft?) én hardnekkige schimmels én nog wat ranzigers?

TE ranzig kan niet he, als je smeuïg belooft..
meteen de eerste week alles eruit gooien is ook niks, het programma duurt nog lang.... :)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 04:06   quote  deeplink  
Ik heb overigens zelf nog geen goede mening over hem kunnen vormen want hij komt maar bar weinig in beeld, en als er al over hem gesproken wordt dan is het alleen maar in de negatieve zin dat de vrouwen iedereen wel ok vinden, behalve Rory.
'Ferry'
 'Ferry' - vrijdag 05 september 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Wat een bitch-fight hier, haha!
Cazoolie/Carola, wist niet dat je zo fel kon zijn...
;-)

Buiten dat vind ik het een leuk programma en dat iedereen al oordelen heeft over Rory, die je echt maar max. 1 minuut per dag ziet (verdeeld over 10 uitzendingen maakt dat uuuhm 10 minuten!), vind ik toch raar, mits je een dusdanige goede mensenkennis hebt... Ach ja, dan had je natuurlijk dr. Phil geheten en geen Boudewijn...
En dat er dingen over Rory geschreven worden, wil niet zeggen dat hij die persoon is waar ze over schrijven. Ik las pas nog in de Telegraaf dat een homo-flamingo een vrouwtje had gevonden. Moet je nagaan hoeveel andere mensen over de homo-perikelen van die flamingo hebben geschreven, terwijl die flamingo gewoon hetero is!!! Iffthewell (oftewel voor de NL-taligen), vooral meteen geloven wat er gezegd wordt!
Afijn; op diegenen na die hem écht kennen en bevriend zijn, kun je als buitenstaander nu nog helemaal niets weten over Rory...

Zo dat ben ik kwijt, mijn dag is weer oké!

"Ferry'

P.S. Carola Carola, fel dametje!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 12:22 schreef 'Ferry' het volgende:
Buiten dat vind ik het een leuk programma en dat iedereen al oordelen heeft over Rory, die je echt maar max. 1 minuut per dag ziet (verdeeld over 10 uitzendingen maakt dat uuuhm 10 minuten!), vind ik toch raar, mits je een dusdanige goede mensenkennis hebt... Ach ja, dan had je natuurlijk dr. Phil geheten en geen Boudewijn...
Blijkbaar moet ik wel in herhaling vallen, maar mensen kunnen toch echt niet goed lezen!

Zelfs de eerste post voor jouw post schrijf ik nog dat ik geen mening heb kunnen vormen over Rory omdat hij te weinig in beeld komt dus ik pretendeer helemaal niet een dr. Phil te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Boudewijn --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 13:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Blijkbaar moet ik wel in herhaling vallen, maar mensen kunnen toch echt niet goed lezen!

Zelfs de eerste post voor jouw post schrijf ik nog dat ik geen mening heb kunnen vormen over Rory omdat hij te weinig in beeld komt dus ik pretendeer helemaal niet een dr. Phil te zijn.
Voor ons het nog altijd DR. Boudewijn.
In de vooruitblik naar vanavond zag ik toch weer 2 konijntjes wiebelen, wie zou het gelukt zijn? Rory of vieze Joost?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 15:22   quote  deeplink  
Gokje? Ik zeg Rory heeft beet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Mrs.B@headline --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 16:04   quote  deeplink  
Ik denk ook Rory, want in het voorstukje hoorde je Lisa zeggen dat ze nooit sex zou hebben met Rory en ineens daarna zag je konijnen onder de lakens dus ik gok op Lisa en Rory, maar mocht het anders zijn dan is het wel heel irritant knip en plak werk om maar kijkers te trekken...
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 16:08   quote  deeplink  
ach het klopt, het veegt en het zuigt, en het is geen Nilfisk.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 16:04 schreef Boudewijn het volgende:
Ik denk ook Rory, want in het voorstukje hoorde je Lisa zeggen dat ze nooit sex zou hebben met Rory en ineens daarna zag je konijnen onder de lakens dus ik gok op Lisa en Rory, maar mocht het anders zijn dan is het wel heel irritant knip en plak werk om maar kijkers te trekken...
neeeeeeeeeeeeee wat zielig voor die meid, wie weet wat ze er aan over houd.



.



een trauma of zo
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 17:28   quote  deeplink  
Klantje voor mij? Nahahaha, doe maar niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 05 september 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Dus toch, vieze lisa, en Smeuige Schimmelende Rory. ik hoop dat er condooms waren anders krijg de GG&GD het druk, want Vieze Lisa is nog niet klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:09   quote  deeplink  
Lisa doet alles voor het spel. Vrouwelijke Huub.
Gaat ze hem ook nog liggen aanmoedigen, om het maar zo te zeggen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 20:02 schreef Izz@headliner het volgende:
Dus toch, vieze lisa, en Smeuige Schimmelende Rory. ik hoop dat er condooms waren anders krijg de GG&GD het druk, want Vieze Lisa is nog niet klaar.
ik heb nog niet gekeken, ik neem het altijd op en kijk dan als ik in bed lig. maar ik weet nu niet of ik kijken wil straks krijg ik schimmel op mijn dure dvd hdd
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 20:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Lisa doet alles voor het spel. Vrouwelijke Huub.
Gaat ze hem ook nog liggen aanmoedigen, om het maar zo te zeggen.
hoe moedigde ze hem aan dan?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:21   quote  deeplink  
Alleen voor volwassenen:

Kreten als "lekker he Rory en spuit maar lekker"
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 20:21 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Alleen voor volwassenen:

Kreten als "lekker he Rory en spuit maar lekker"
whahahahahaha mijn god als er straks paddestoelen groeien in haar vind ze roertie niet zo lekker meer.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:31   quote  deeplink  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 20:42   quote  deeplink  
hahahaha Rory wat heb jij nou daar? uhh een doosje champignons hahahaha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:43   quote  deeplink  
Zie je haar groen van misselijkheid worden. LOL
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 20:43 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Zie je haar groen van misselijkheid worden. LOL
ja idd hahaha bah ik hoef voorlopig geen champignons meer
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Een serieus, ik vind het dieptriest. Rory maakt gewoon gebruik van haar domheid. Zal je zien dat Marco de volgende is.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 20:50 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Een serieus, ik vind het dieptriest. Rory maakt gewoon gebruik van haar domheid. Zal je zien dat Marco de volgende is.
dat zegt meer over Rory als over haar, zij is dom ze weet niet beter.
en hij doet het om te scoren
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 20:59   quote  deeplink  
Natuurlijk zegt het meer over Rory. Dit is misbruik van kennis, puur misbruik.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 20:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Natuurlijk zegt het meer over Rory. Dit is misbruik van kennis, puur misbruik.
denk jij dat hem dat wat boeit? neah totaal niet.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 21:06   quote  deeplink  
En dat is juist zijn probleem. Het draait om Rory en alleen Rory. Dat hij een ander met zijn daad verder the shit in helpt maakt hem niet uit.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:06 schreef Mrs.B@headline het volgende:
En dat is juist zijn probleem. Het draait om Rory en alleen Rory. Dat hij een ander met zijn daad verder the shit in helpt maakt hem niet uit.
ach hij mag dan wel de 1e zijn die daar gewipt heeft, ik hoop dat hij ook de 1e van de mannen is die eruit "gewipt" word.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 21:16   quote  deeplink  
Moha, ik heb je net een link gemaild. Check de foto's
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:16 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Moha, ik heb je net een link gemaild. Check de foto's
ik weet mijn inlognaam niet meer moet weer ff opnieuw registreren want ik heb mijn pc van de week geformateerd. ga ik nu ff reg.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 21:24   quote  deeplink  
okidoki
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 05 september 2008 - 21:30   quote  deeplink  
ohwwwwwwwwwww wat een leuke foto's en wat ziet ze er goed uit. op dat heerlijke Ibiza.
ze heeft toch wel goed geboerd hoor.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 05 september 2008 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:30 schreef moha het volgende:
ohwwwwwwwwwww wat een leuke foto's en wat ziet ze er goed uit. op dat heerlijke Ibiza.
ze heeft toch wel goed geboerd hoor.
Leuke foto's ja. Ze doet het goed zo te lezen.
Goofup
 Goofup - vrijdag 05 september 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 13:08 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Blijkbaar moet ik wel in herhaling vallen, maar mensen kunnen toch echt niet goed lezen!

Zelfs de eerste post voor jouw post schrijf ik nog dat ik geen mening heb kunnen vormen over Rory omdat hij te weinig in beeld komt dus ik pretendeer helemaal niet een dr. Phil te zijn.

Je zegt eigenlijk niets, maar pretendeert wel gelijk te hebben.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 05 september 2008 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 21:44 schreef Goofup het volgende:

[..]

Je zegt eigenlijk niets, maar pretendeert wel gelijk te hebben.
ehhh, nee!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 06 september 2008 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 17:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]
maargoed, misschien komen we er in een 'too hot' nieuwsbericht/filmpje van de cbml website wel achter of het klopt of niet ;)
even mezelf quoten hoor, maar bekijk het volgende filmpje eens:

Video: Rory doet Lisa en rara waar komt Lisa achter....

rond 01:10 zegt Lisa: "Rory, ben je besneden???"

tjah..... ik zal maar niets meer zeggen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2008 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 06 september 2008 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 00:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

even mezelf quoten hoor, maar bekijk het volgende filmpje eens:

Video: Rory doet Lisa en rara waar komt Lisa achter....

rond 01:10 zegt Lisa: "Rory, ben je besneden???"

tjah..... ik zal maar niets meer zeggen!!!
mwuahahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 06 september 2008 - 00:47   quote  deeplink  
niet alleen is de ziel besneden, maar heeftzichzelf ook nog eens in zijn vingersgesneden, dat is het type jij hebt mij geneukt misbruik van mij gemaakt en nu dump je mij. arme Lisa.
martijn
 martijn - zaterdag 06 september 2008 - 12:55   quote  deeplink  
hallo

de laatste tijd heb ik geen internet gehad.Ik lees net wat berichten op dit forum van mensen die ik ken. Vind het jammer dat een gesprek over rory uiteindelijk op internet beland. Dit alles is nooit mijn bedoeling geweest.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 06 september 2008 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 12:55 schreef martijn het volgende:
hallo

de laatste tijd heb ik geen internet gehad.Ik lees net wat berichten op dit forum van mensen die ik ken. Vind het jammer dat een gesprek over rory uiteindelijk op internet beland. Dit alles is nooit mijn bedoeling geweest.
Je had beter een persoonlijk/privé bericht kunnen sturen naar degene met wie je het gesprek hebt gehad.
Door dit bericht hier te plaatsen bevestig je iets. Je had het ook simpelweg in het midden kunnen laten.

Als ik een forum run en er wordt mij iets verteld dat wellicht interessant is voor de lezers, reken maar dat ik het verhaal, of een gedeelte ervan, publiceer. Dit mits mijn bron mij expliciet verzoekt dat niet te doen.

Een beetje naïef geweest?

Na Rory zijn actie van gisteren met Lisa, is het nu meer dan voorheen interessant om juicy detailles over hem te plaatsen. Nou hoop ik voor jou dat geen “goede”vriend van Rory bent, zo ja dan heb je gefaald als “goede” vriend.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 06 september 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Iemand die met wie dan ook prive gesprekken herhaald vind ik niet kloppen, en zeker wanneer dit gesprek onder vrienden en het genot van een drankje ( met of zonder schimmels) plaatsvond, na drankje ben je toch iets vrijer dan zonder drank.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 06 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 18:50 schreef Izz@headliner het volgende:
Iemand die met wie dan ook prive gesprekken herhaald vind ik niet kloppen, en zeker wanneer dit gesprek onder vrienden en het genot van een drankje ( met of zonder schimmels) plaatsvond, na drankje ben je toch iets vrijer dan zonder drank.
jij doelt duidelijk op Martijn, ben ik helemaal met je eens. Hij weet dat Boudewijn eigenaar is van Headliner, en kan er dan ook vanuit gaan dat dit hot genoeg is om hier te plaatsen.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 06 september 2008 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2008 - 18:50 schreef Izz@headliner het volgende:
Iemand die met wie dan ook prive gesprekken herhaald vind ik niet kloppen, en zeker wanneer dit gesprek onder vrienden en het genot van een drankje ( met of zonder schimmels) plaatsvond, na drankje ben je toch iets vrijer dan zonder drank.
we drinken beide niet en ik ben altijd heel netjes met info wel of niet plaatsen en verder heb ik afgesproken op z'n bericht niet te reageren
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Rory heeft het slim gespeeld. Hij geeft geen zier om Lisa, walgt zelfs een beetje van haar maar toch zijn creditcard geven. Slim
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 20:53   quote  deeplink  
HUH? Mis ik iets?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 07 september 2008 - 20:54   quote  deeplink  
Heb je de uitzending niet gezien?
joortje
 joortje - zondag 07 september 2008 - 20:56   quote  deeplink  
Jawel,maar ik neem aan dat jouw "slim" zwaar ironisch bedoeld is (moet eigenlijk welals het over Rory gaat) of ik heb toch iets gemist??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!









0.0083789