BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 18:49   quote  deeplink  
You go Gerard!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Cazoolie --
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:28 schreef pauline het volgende:

[..]

keurig inhoudelijk draakje... en geweldig grappig ook nog,,, en dat voor een schrijfster.... haha geweldig.. sla jezelf op je borst. hoop dat je daar sterk genoeg voor bent
Hoe bedoel je, Pauline? Waarom zou ik daar niet sterk genoeg voor zijn? En ja, wie kaatst, kan de bal verwachten ...
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:49 schreef Cazoolie het volgende:
lieve mensen! ik behoor wel tot de echte vrienden van rory en ik kan jullie vertellen dat bouwdewijn goed uit zijn nek lult!!! voor je het huis in mag krijg je eerst een soatest dus die heeft ie iig niet!! en daarnaast vin bouwdewijn het misschien vervelend dat rory gewoon iets beter bij de vrouwtjes ligt dan hiJ!!!

Oh en trouwens, vraag aan martijn of ie ophou met deze rotzooi rond te bazuinen! We hebben allemaal wel iets op onze kerfstof.....

kus carola
Haha, Boudewijn is al geruime tijd heel gelukkig met zijn vrouw. Het zal hem dus worst wezen hoe en met wie Rory ligt ...
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 18:53   quote  deeplink  
Prima, fijn voor hem!! hou dan op met die onzin verspreiden!! als het hem een worst zal wezen, wat heeft dit dan voor nut?! beetje kinderachtig!!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:35 schreef Tiel het volgende:
Hey Boudewijn,

En wie mag die vriend van rory zijn dan die elke week met hem uitgaat?
Het Tiel,

iemand uit Tiel!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:42 schreef Cazoolie het volgende:
Lieve mensen!
ik ben toevallig wel echt een goede vriend van rory!! en NEE hij heeft geen soa's! daar werd ie namelijk ook op getest voor dat ie het huis in mocht!!
Waar heb ik het over soa's?

Eerst goed lezen he! :)
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:53 schreef Cazoolie het volgende:
Prima, fijn voor hem!! hou dan op met die onzin verspreiden!! als het hem een worst zal wezen, wat heeft dit dan voor nut?! beetje kinderachtig!!
Boudewijn is de eigenaar van dit forum. Hij probeert het dus gewoon af en toe een beetje op te leuken. Het is eerder kinderachtig dat jullie aanstoot nemen aan zaken waarvan je weet dat ze aan het licht komen. Ik neem aan dat Rory dat wist toen hij de villa in ging. Maar Rory wil graag een Bekende Nederlander cq rijk worden, en daar moet je nu eenmaal wat voor overhebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door draakje --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:53 schreef Cazoolie het volgende:
Prima, fijn voor hem!! hou dan op met die onzin verspreiden!! als het hem een worst zal wezen, wat heeft dit dan voor nut?! beetje kinderachtig!!
Ik post hier wat mij ter ore is gekomen door iemand die ik heel erg goed ken en ook vertrouw dus ik denk niet dat het onzin is! :)
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 19:02   quote  deeplink  
jongen, ik wil niet eens moeite doen om goed te lezen!! dit is zooooo flauw!!! Beetje zielig he... je uitgeven voor vriend van ror en daarna terugkrabbelen dat je een vriend heb die hem kent.....

Als je nou ook het lef zou hebben om je bron bekend te maken!! maar wij hebben toch al een vermoeden waar het vandaan komt!!

Hij heeft een algehele gezondheidscheck gehad, dus die schimmels waar jij het over hebt zijn ook bullshit!!

Jongen, hierbij wil ik nog even zeggen dat je heel volwassen bent!! en dat je schijnbaar een heeeeeel saai leven hebt om dit soort onzin rond te gaan bazuinen!! ga je liever met jezelf bezig houden, kansloze!!!!!
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 19:04   quote  deeplink  
nog ff terugkomend op andere berichten! uiteraard is het logisch dat er gepraat wor over hem, hij kiest er idd zelf voor om dat huis in te gaan!! maar om dan zulke verzinsels erop te zetten, das kansloos! fijn dat jij die vriend vertrouwd, maar ik kan je vertellen dat wij als beste vrienden het meest van rory weten, meer dan jou bron!!! en ja, als vrienden help je elkaar!! groetjes aan je bron martijn he?!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 19:02 schreef Cazoolie het volgende:
jongen, ik wil niet eens moeite doen om goed te lezen!! dit is zooooo flauw!!! Beetje zielig he... je uitgeven voor vriend van ror en daarna terugkrabbelen dat je een vriend heb die hem kent.....

Als je nou ook het lef zou hebben om je bron bekend te maken!! maar wij hebben toch al een vermoeden waar het vandaan komt!!

Hij heeft een algehele gezondheidscheck gehad, dus die schimmels waar jij het over hebt zijn ook bullshit!!

Jongen, hierbij wil ik nog even zeggen dat je heel volwassen bent!! en dat je schijnbaar een heeeeeel saai leven hebt om dit soort onzin rond te gaan bazuinen!! ga je liever met jezelf bezig houden, kansloze!!!!!
Tjah, als je al niet de moeite doet om te lezen wat ik precies schreef (zo veel is het nou ook weer niet, kost echt geen uren!) dan wist je dat ik geen vriend ben van Rory, ik ken hem niet, en mij bronnen onthul ik uiteraard nooit!

Maar ik ben blij dat jullie toch de moeite nemen om hier op ons gezellige forum te reageren :)

Ik ga gewoon verder met mijn saaie leven die nu helemaal opgeleukt is door de 'vrienden' (of vriendinnen eigenlijk) van Rory! Oftewel, ik zal nog veel meer dingen posten!!
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 19:08   quote  deeplink  
krijg de tering!! veel plezier met je zielige leventje!!!
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 19:09   quote  deeplink  
Wat ben jij slecht, Boudewijn ...
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 19:08 schreef Cazoolie het volgende:
krijg de tering!! veel plezier met je zielige leventje!!!
Met zulke vrienden heeft Rory geen vijanden meer nodig!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:35 schreef Tiel het volgende:
Hey Boudewijn,

En wie mag die vriend van rory zijn dan die elke week met hem uitgaat?
lijkt me niet dat die persoon met naam en toenaam hier genoemd gaat worden, want dan zou hij misschien geen info meer geven.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
Hé, het is hier eindelijk weer ouderwets gezellie!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:12 schreef pauline het volgende:

[..]

goed gerageerd voor een eigenaar boudewijn,, siert je
ik wist niet dat jij een eigenaar bent Boudewijn, van een auto? of een fiets?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 01 september 2008 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 18:42 schreef Cazoolie het volgende:
Lieve mensen!
ik ben toevallig wel echt een goede vriend van rory!! en NEE hij heeft geen soa's! daar werd ie namelijk ook op getest voor dat ie het huis in mocht!!

Verder schijnt het sommige jongens nogal te ergeren dat ie goed ligt bij de vrouwtjes!!

Lieve bouwdewijn, ga je bezig houden met je echte vrienden (als je die hebt) en vraag martijn of ie niet zuklke onzin wilt rondbazuinen!!!

Kus carola
Soa? ik heb nergens gelezen dat Boudewijn het over Soa had.
ushi
 ushi - maandag 01 september 2008 - 20:26   quote  deeplink  
Eerst zegt boudewijn dat hij een goede vriend van rory is, dan opeens een bekende van een vriend. Zometeen ken je via een vriend, van een neef en daar de zus van een tante. Die heeft een buurvrouw en die woont naast de pedicure van de moeder van rory. Komt erg geloofwaardig over he!!!
Ook hier een goede vriend(in) en ook ik ken geen boudewijn
Zielige figuren, afgunst noemen ze dat
Cazoolie
 Cazoolie - maandag 01 september 2008 - 20:31   quote  deeplink  
He bouwdewijn, wat is hier je doel eigenlijk van???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 20:34   quote  deeplink  
wat leukkkkkk we hebben de kennissenkring van Rory hier welkom en veel leesplezier hier, maar dan moeten jullie wel goed begrijpend lezen he!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 01 september 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Welkom in ons midden kennissen van Rory.
Goofup
 Goofup - maandag 01 september 2008 - 22:25   quote  deeplink  
Lijkt mij dat Rory betrouwbaardere vrienden heeft dan jou, Boudewijn.
Als jij beweert dat Rory alles zo openlijk doet en ermee pronkt en zijn beste vrienden (die ik dan weer ken van verjaardagen, net als Rory) daar niets vanaf weten.

Sorry Boudewijn, maar 'can't sell me shit'...
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 22:31   quote  deeplink  
O Boudewijn, laat Ushi hier alsjeblieft wegblijven! Die weet nog ruzie te stoken op een begraafplaats!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door draakje --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 01 september 2008 - 23:16   quote  deeplink  
zijn dit toevallig ook geen vrienden van Pauline? ze lijken zoveel op elkaar in hun posten.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:16 schreef moha het volgende:
zijn dit toevallig ook geen vrienden van Pauline? ze lijken zoveel op elkaar in hun posten.
Er zijn er die idd van NL komen.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 23:42   quote  deeplink  
wat grappig allemaal, dat er echt mensen zijn die gewoon niet kunnen lezen he! :)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:21 schreef draakje het volgende:

[..]

Er zijn er die idd van NL komen.
ah, geen wonder!
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:42 schreef Boudewijn het volgende:
wat grappig allemaal, dat er echt mensen zijn die gewoon niet kunnen lezen he! :)
Kun je het wel aan, Boudewijn? (Grapje!)
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ah, geen wonder!
Van die Huub-fans door dik en dun, die destijds ook zeker wisten dat Brian iets in Huubs drankje had gedaan. (Alsof Huub iets in zijn drankje nodig had om zich te misdragen.)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 23:49   quote  deeplink  
met moeite draakje ;)
ik ben zo erg geraakt dat mensen me slecht vinden! en dan nog wel in hun eerste post op dit mooie forum nog wel...

maar ach, ik moet de afleveringen nog steeds bekijken dus wellicht valt die Rory best mee en mag hij van mij heel ver komen. Hoewel dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren als ik die 'echte' vrienden zo hoor (en lees) :)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 23:51   quote  deeplink  
maarre... 'echte' vrienden van Rory! Nu jullie hier toch zijn!
Misschien kunnen julie zijn goede kanten wel nader toelichten want je weet maar nooit of er uiteindelijk toch een publieksstemming komt en jah, dan kunnen de duizenden bezoekers maar beter ook de goede eigenschappen lezen ipv alleen maar negatieve reacties..
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:49 schreef Boudewijn het volgende:
met moeite draakje ;)
ik ben zo erg geraakt dat mensen me slecht vinden! en dan nog wel in hun eerste post op dit mooie forum nog wel...

maar ach, ik moet de afleveringen nog steeds bekijken dus wellicht valt die Rory best mee en mag hij van mij heel ver komen. Hoewel dat waarschijnlijk niet gaat gebeuren als ik die 'echte' vrienden zo hoor (en lees) :)
En dan hebben we het over een jongen die graag in een grote bak wil rijden omdat je daar aandacht door krijgt. Over zielig gesproken.
draakje
 draakje - maandag 01 september 2008 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:51 schreef Boudewijn het volgende:
maarre... 'echte' vrienden van Rory! Nu jullie hier toch zijn!
Misschien kunnen julie zijn goede kanten wel nader toelichten want je weet maar nooit of er uiteindelijk toch een publieksstemming komt en jah, dan kunnen de duizenden bezoekers maar beter ook de goede eigenschappen lezen ipv alleen maar negatieve reacties..
Dat heb ik gisteren al gevraagd, maar daar kreeg ik geen antwoord op. En toen werd Pauline ook nog boos op me ...
Boehoehoe!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:54 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren al gevraagd, maar daar kreeg ik geen antwoord op. En toen werd Pauline ook nog boos op me ...
Boehoehoe!
Het leven is hard! Maar gelukkig zijn wij harder!
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 00:01 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Het leven is hard! Maar gelukkig zijn wij harder!
Wij Headliners zijn bikkelhard, dat weten Rory´s "echte" vrienden nu ook!
pauline
 pauline - dinsdag 02 september 2008 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 08:49 schreef Cazoolie het volgende:
Wat nou hard?!Heel kinderachtig zal je bedoelen!! dat je je dikke bek hou over ushi!! anders moet je jezelf bekend maken, kunnen we een keer "gezellig" afspreken stom zielig figuur!!
dit is dus niet de bedoeling van een forum.
Als je hier komt om je gelijk te halen dmv fysieke bedreigingen enzovoort blijf dan maar weg.
Ik heb hier met iedereen al woorden gehad en ik stoor me regelmatig aan bepaalde posten, zo zullen er ook veel zijn die zich aan mij ergeren. Maar fysiek iemand bedreigen, dat past hier niet thuis, en ik vind dat boudewijn daar een taak in heeft om dat zo veel mogelijk te beperken.

Wat mij opvalt is dat nu na 1 aflevering al de mooiste verhalen de ronde gaan, duurde bij de kooi wel iets langer.
Bij mij duurde het bv bijna een jaar voordat ik een antipathie tegen bepaalde bewoners opbouwde, dus in mijn ogen was dat terecht, niet over 1 nacht ijs te gaan!

Ach , de reactie's van draakje vind alleen maar grappig, kan er mij echt niet over opwinden. wel zielig gedrag maar wel lachwekkend.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 09:14 schreef pauline het volgende:

[..]

dit is dus niet de bedoeling van een forum.
Als je hier komt om je gelijk te halen dmv fysieke bedreigingen enzovoort blijf dan maar weg.
Ik heb hier met iedereen al woorden gehad en ik stoor me regelmatig aan bepaalde posten, zo zullen er ook veel zijn die zich aan mij ergeren. Maar fysiek iemand bedreigen, dat past hier niet thuis, en ik vind dat boudewijn daar een taak in heeft om dat zo veel mogelijk te beperken.

Wat mij opvalt is dat nu na 1 aflevering al de mooiste verhalen de ronde gaan, duurde bij de kooi wel iets langer.
Bij mij duurde het bv bijna een jaar voordat ik een antipathie tegen bepaalde bewoners opbouwde, dus in mijn ogen was dat terecht, niet over 1 nacht ijs te gaan!

Ach , de reactie's van draakje vind alleen maar grappig, kan er mij echt niet over opwinden. wel zielig gedrag maar wel lachwekkend.
Volgens mij wind je je er vreselijk over op, Pauline, dat blijkt wel uit je zeer persoonlijke aanval van gisteren.
Cazoolie
 Cazoolie - dinsdag 02 september 2008 - 10:19   quote  deeplink  
Ik bedreig niemand! zou alleen dit wel willen bespreken! het maakt mij pislink dat mensen deze rotzooi rondbazuinen over mijn vrienden!!

Heb het niet over fysiek geweld, ik red het met mijn bekkie wel hoor!!!

Nogmaals, ik snap dat er over rory gepraat gaat worden, daar kiest ie idd zelf voor, maar hoe kansloos is het om dingen te gaan verzinnen die een (verzonnen) zogenaamde vriend heeft verteld!

En dan ook nog zo'n rare opmerking over ushi!? sorry hoor, maar julie zijn echt raar!!
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Gaap ...
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 09:14 schreef pauline het volgende:

[..]

dit is dus niet de bedoeling van een forum.
Als je hier komt om je gelijk te halen dmv fysieke bedreigingen enzovoort blijf dan maar weg.
Ik heb hier met iedereen al woorden gehad en ik stoor me regelmatig aan bepaalde posten, zo zullen er ook veel zijn die zich aan mij ergeren. Maar fysiek iemand bedreigen, dat past hier niet thuis, en ik vind dat boudewijn daar een taak in heeft om dat zo veel mogelijk te beperken.
Aardig van je dat je mijn stokje even hebt overgenomen! Mogen we je nu weer vaker hier op het forum zien tijdens CBML?

Maar inderdaad, bedreigingen of harde persoonlijke aanvallen op andere forumleden zijn hier taboe dus de post van Cazoolie heb ik verwijderd.
Goofup
 Goofup - dinsdag 02 september 2008 - 13:21   quote  deeplink  
ik snap dat als je aan zón programma mee doet, dat er altijd mensen zijn die allerlei "smeuige verhalen" vertellen en verdraaien.

maar ik snap ook heel goed dat je als vriend van rory je best doet om hem te verdedigen!

GO CAROLA GO WENDY GO GERARD!
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 13:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Aardig van je dat je mijn stokje even hebt overgenomen! Mogen we je nu weer vaker hier op het forum zien tijdens CBML?

Maar inderdaad, bedreigingen of harde persoonlijke aanvallen op andere forumleden zijn hier taboe dus de post van Cazoolie heb ik verwijderd.
Van mij maggie blijven staan hoor, als reminder voor anderen, maar anders kan die zeer persoonlijke aanval van Pauline van gisteren ook wel weg. Ik was bepaald niet de enige die kritiek leverde op Rory, maar Pauline speelde het wel zeer op de persoon.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 13:29 schreef draakje het volgende:

[..]

Van mij maggie blijven staan hoor, als reminder voor anderen, maar anders kan die zeer persoonlijke aanval van Pauline van gisteren ook wel weg. Ik was bepaald niet de enige die kritiek leverde op Rory, maar Pauline speelde het wel zeer op de persoon.
ik heb ook die verwijderd.

Maar Carola, Wendy (ushi??) en Gerard: vertel nou eens wat positiefs of iig iets anders wat jullie vinden dat men over Rory zou moeten weten zodat we over een aantal maanden met z'n allen op hem gaan stemmen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 13:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik heb ook die verwijderd.

Maar Carola, Wendy (ushi??) en Gerard: vertel nou eens wat positiefs of iig iets anders wat jullie vinden dat men over Rory zou moeten weten zodat we over een aantal maanden met z'n allen op hem gaan stemmen?
Eh ... bedoel je niet Carola? Anders word je daar weer op aangevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 14:01   quote  deeplink  
oeps!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 02 september 2008 - 14:21   quote  deeplink  
en headliner is back on stage. perfect.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 14:21 schreef Xanne@headliner het volgende:
en headliner is back on stage. perfect.
Toppie hè? Je voelt je gelijk weer helemaal thuis!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 02 september 2008 - 14:27   quote  deeplink  
misschien is Nowlive, een leuke zender voor Rory. iedereen die aan een programma mee gaat doen krijgt van alles over zich heen. dus Ook Rory, hoewel ik die Joost nu nog een grotere lullo vind. na 2 uitzendigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Xanne@headliner --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 02 september 2008 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 14:24 schreef draakje het volgende:

[..]

Toppie hè? Je voelt je gelijk weer helemaal thuis!
hoewel ik paul wel erg gemist heb, met haar spitsvondigheden, en haar dikke van dale naast haar computer. hahahaha
Let the games begin!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Xanne@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!









0.0093288