BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 14:28 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

hoewel ik paul wel erg gemist heb, met haar spitsvondigheden, en haar dikke van dale naast haar computer. hahahaha
Let the games begin!
Nou, van die Van Dale merk ik anders weinig in haar schrijfsels.
ushi
 ushi - dinsdag 02 september 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Waar maken jullie je druk om!!! Hij is een ardige jongen waar ik erg mee kan lachen. Hij ligt nu eenmaal goed bij de ladies en dus als dat een doddzonde is... komt die jaloezie weer om de hoek kijken he. Ik ken hem al 10 jaar dus ik geloof jou niet boudewijn. Iedereen mag zijn mening geven, maar dan ook de andere kant belichten. Dat is wel zo netjes he.
Goofup, ben er nog niet helemaal achter wie je bent (heb alleen een vermoeden :)) maar bedankt voor de support he!!! Laat die mensen maar lullen, want ze denken ook iemand te kennen via de tv. Stoer hoor!!!en zo makkelijk
Zo'n bio wordt helemaal bewerkt en geknipt en geplakt. Hij heeft echt wel meer inhoud dajn dure auto's en status. Hij komt er tenminste vooruit dat hij dat graag heeft. Laat hem lekker!!! Ik weet dat er wel meer in hem schuilt
Dus praat lekker verder als een stel onnozels en boudewijn... get a life en misschien wat echte vrienden
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 15:50 schreef ushi het volgende:
Waar maken jullie je druk om!!! Hij is een ardige jongen waar ik erg mee kan lachen. Hij ligt nu eenmaal goed bij de ladies en dus als dat een doddzonde is... komt die jaloezie weer om de hoek kijken he. Ik ken hem al 10 jaar dus ik geloof jou niet boudewijn. Iedereen mag zijn mening geven, maar dan ook de andere kant belichten. Dat is wel zo netjes he.
Goofup, ben er nog niet helemaal achter wie je bent (heb alleen een vermoeden :)) maar bedankt voor de support he!!! Laat die mensen maar lullen, want ze denken ook iemand te kennen via de tv. Stoer hoor!!!en zo makkelijk
Zo'n bio wordt helemaal bewerkt en geknipt en geplakt. Hij heeft echt wel meer inhoud dajn dure auto's en status. Hij komt er tenminste vooruit dat hij dat graag heeft. Laat hem lekker!!! Ik weet dat er wel meer in hem schuilt
Dus praat lekker verder als een stel onnozels en boudewijn... get a life en misschien wat echte vrienden
Zoals ik ook niet anders hier heb gezegd, ik ken hem niet persoonlijk maar iemand anders die ik weer ken wel.
En blijkbaar zijn jullie er niet blij mee want ik hoor al wel dat jullie erg stennis aan het schoppen zijn (en dus niet alleen hier op het forum). - ugh Carola ugh -

Uiteraard begrijp ik ook wel dat jullie hem willen verdedigen tegen dingen die hij (of jullie) wellicht liever niet naar buiten gebracht hadden zien worden maar daar is uiteraard ook een andere manier voor dan meteen te gaan schelden en onzinnige beschuldigingen te uiten als en al helemaal niet de moeite neemt om goed te lezen. (maar dat blijkt voor sommigen tegenwoordig vrij moeilijk)

En eigenlijk valt het nog wel mee wat we hier zeggen, in de Gouden Kooi periode was het toch een heel stuk heftiger af en toe. En ook toen had je mensen die niet willen lezen of luisteren maar daar trokken we toen een lange neus naar, en nu doen we dan weer! Ik in ieders geval wel!
ushi
 ushi - dinsdag 02 september 2008 - 17:17   quote  deeplink  
Wij weten allang wie jou zogenaamde bron is en misschien heeft hij al met jou gesproken erover. Jullie mogen je mening hebben en die hebben wij ook namelijk. Moet er alleen wel voor zorgen dat je de juiste info verspreidt en geen onzin, daar gaat het over. Ik laat het hierbij, want ik heb mijn zegje gedaan. Je hoef hem niet te mogen en mij gelukkig ook niet, maar als je wat post op een forum zorg dan dat het klopt, want zo krijg je reacties van mensen die nergens op slaan.
trapper
 trapper - dinsdag 02 september 2008 - 17:24   quote  deeplink  
hallo allemaal,
ik ben er weer, en als ik dit zo lees zal ik wel weer vaak te vinden zijn op dit forum, hahahaha

Wat zielig, al die "vrienden" die het opnemen voor Rory, alsof dit hem helpt?
Wat moeten huub en brian dan wel niet hebben gehad, die zijn echt voor alles uitgemaakt waar dit nog heilig voor is. Nee die "vrienden" brengen hem nu schade aan door zo raar op een forum te reageren. Wel lekker voer trouwens op een forum om zo te doen, na 1 aflevering is hij al een beetje de huub van de kooi geworden hahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 17:17 schreef ushi het volgende:
Wij weten allang wie jou zogenaamde bron is en misschien heeft hij al met jou gesproken erover. Jullie mogen je mening hebben en die hebben wij ook namelijk. Moet er alleen wel voor zorgen dat je de juiste info verspreidt en geen onzin, daar gaat het over. Ik laat het hierbij, want ik heb mijn zegje gedaan. Je hoef hem niet te mogen en mij gelukkig ook niet, maar als je wat post op een forum zorg dan dat het klopt, want zo krijg je reacties van mensen die nergens op slaan.
je WEET (bevestiging) wie mijn ZOGENAAMDE (ontkenning) bron is. hmmmmmmm

maargoed, misschien komen we er in een 'too hot' nieuwsbericht/filmpje van de cbml website wel achter of het klopt of niet ;)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 17:41   quote  deeplink  
niet stoppen met info hoor Boudewijn we willen alles weten.
trapper
 trapper - dinsdag 02 september 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 17:27 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

je WEET (bevestiging) wie mijn ZOGENAAMDE (ontkenning) bron is. hmmmmmmm

maargoed, misschien komen we er in een 'too hot' nieuwsbericht/filmpje van de cbml website wel achter of het klopt of niet ;)
go boudewijn, je bent top
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Gooi er nog maar een schimmeltje tegenaan, Boudewijn!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 02 september 2008 - 18:45   quote  deeplink  
oh my oh my, we are back in buisnes. hallo allemaal, kan het toch nog gezellig worden.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 18:45 schreef Izz@headliner het volgende:
oh my oh my, we are back in buisnes. hallo allemaal, kan het toch nog gezellig worden.
Denk het ook, Izz!
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 17:24 schreef trapper het volgende:
hallo allemaal,
ik ben er weer, en als ik dit zo lees zal ik wel weer vaak te vinden zijn op dit forum, hahahaha

Wat zielig, al die "vrienden" die het opnemen voor Rory, alsof dit hem helpt?
Wat moeten huub en brian dan wel niet hebben gehad, die zijn echt voor alles uitgemaakt waar dit nog heilig voor is. Nee die "vrienden" brengen hem nu schade aan door zo raar op een forum te reageren. Wel lekker voer trouwens op een forum om zo te doen, na 1 aflevering is hij al een beetje de huub van de kooi geworden hahahaha

Heej Trappertje!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 18:45 schreef Izz@headliner het volgende:
oh my oh my, we are back in buisnes. hallo allemaal, kan het toch nog gezellig worden.
Ja,ja Izz the good old times are back.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:18 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ja,ja Izz the good old times are back.
Wat hebben we ze gemist hè?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 19:27   quote  deeplink  
“Goede vrienden” en “die hard fans” waren, naast zijn enorme ego, essentiële ingrediënten voor de val van Huub.
Boudewijn als je juicy info hebt, brand maar los.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:19 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat hebben we ze gemist hè?
Ja zeker.
Het is weer ouderwets gezellig.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:
“Goede vrienden” en “die hard fans” waren, naast zijn enorme ego, essentiële ingrediënten voor de val van Huub.
Boudewijn als je juicy info hebt, brand maar los.
Is dit beroepsdeformatie, Mrs. B?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:28 schreef draakje het volgende:

[..]

Is dit beroepsdeformatie, Mrs. B?
Als ik de praktijkdeur achter me dicht doe, gooi ik mijn haar los en het is beest is ook meteen los. Ik geniet van de discussies en ze zijn altijd op een of ander manier leerzaam.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Als ik de praktijkdeur achter me dicht doe, gooi ik mijn haar los en het is beest is ook meteen los. Ik geniet van de discussies en ze zijn altijd op een of ander manier leerzaam.
ben ik helemal met je eens ik heb ook een hoop geleerd van bepaalde discussies
Goofup
 Goofup - dinsdag 02 september 2008 - 20:22   quote  deeplink  
los van de bagger die wordt verzonnen of op dubieuze manier naar boven wordt gehaald is het jammer dat dit zo'n traag k*tforum is.

@Ushi ik ben P. uit A. en mijn vorige post was M. die onder mijn naam ingelogd was :P
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:41 schreef moha het volgende:

[..]

ben ik helemal met je eens ik heb ook een hoop geleerd van bepaalde discussies
Je “ziet” de emoties in dat wat er geschreven wordt.
Mensen geven zich, zonder dat ze het in de gaten hebben, heel erg bloot.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:22 schreef Goofup het volgende:
los van de bagger die wordt verzonnen of op dubieuze manier naar boven wordt gehaald is het jammer dat dit zo'n traag k*tforum is.

@Ushi ik ben P. uit A. en mijn vorige post was M. die onder mijn naam ingelogd was :P
Dan ga je toch lekker naar een snelle forum.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:23 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Dan ga je toch lekker naar een snelle forum.
Dit had ik nou niet beter kunnen zeggen!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:22 schreef Goofup het volgende:
los van de bagger die wordt verzonnen of op dubieuze manier naar boven wordt gehaald is het jammer dat dit zo'n traag k*tforum is.

@Ushi ik ben P. uit A. en mijn vorige post was M. die onder mijn naam ingelogd was :P
ik denk dat het aan jou pc ligt want ik heb nergens last van. dus het is geen traag kutforum en houden we het er maar op dat jij een trage kutpc hebt.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:35 schreef moha het volgende:

[..]

ik denk dat het aan jou pc ligt want ik heb nergens last van. dus het is geen traag kutforum en houden we het er maar op dat jij een trage kutpc hebt. [ afbeelding ]
Hahaha!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:22 schreef Goofup het volgende:
los van de bagger die wordt verzonnen of op dubieuze manier naar boven wordt gehaald is het jammer dat dit zo'n traag k*tforum is.

@Ushi ik ben P. uit A. en mijn vorige post was M. die onder mijn naam ingelogd was :P
en ushi ik ben M uit R
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 20:43   quote  deeplink  
En ik ben B uit L
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Dit had ik nou niet beter kunnen zeggen!
afgezien van het feit dat dit het snelste forum ter wereld is ;)

0.003 seconden laadtijd!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

afgezien van het feit dat dit het snelste forum ter wereld is ;)

0.003 seconden laadtijd!
ik zei toch een kutpc
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 20:44 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

afgezien van het feit dat dit het snelste forum ter wereld is ;)

0.003 seconden laadtijd!
Dat bedoel ik. En je hoeft niet eens VIP te zijn. whahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 20:49   quote  deeplink  
En ik ben overigens Boudewijn uit Den Bosch en mocht je voortaan jezelf bekend willen maken voor anderen kun je beter een prive berichtje sturen naar die persoon door onder de nickname van een bericht te klikken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Boudewijn --
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 20:50   quote  deeplink  
En ook geen geld te storten voor Boudewijns verjaardag. Hoewel ...
Cazoolie
 Cazoolie - dinsdag 02 september 2008 - 21:46   quote  deeplink  
dag lieve mensen, hier ben ik weer (nou niet allemaal gaan juichen). nogmaals.... ik heb niemand bedreigd, maar ja als jullie dat er uit opmaken.....

Inmiddels heb ik martijn gesproken die toegeeft idd jou bron te zijn :-D en hij vertelde ook dat ie jou wat verteld heeft over rory, maar dat jij daar een geheel eigen twist aan hebt gegeven! dus als je daar gelukkig van wordt!?

Martijn beloofde mij om binnenkort contact met jou op te nemen! kijken of jij dan ook zo stoer bent om je grote verhalen terug te nemen!!

Rory is al heeeeeel lang mijn maatje en ik hoop dat ie dat nog heeeeel lang blijft!!!

x carola
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 02 september 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:46 schreef Cazoolie het volgende:
dag lieve mensen, hier ben ik weer (nou niet allemaal gaan juichen). nogmaals.... ik heb niemand bedreigd, maar ja als jullie dat er uit opmaken.....

Inmiddels heb ik martijn gesproken die toegeeft idd jou bron te zijn :-D en hij vertelde ook dat ie jou wat verteld heeft over rory, maar dat jij daar een geheel eigen twist aan hebt gegeven! dus als je daar gelukkig van wordt!?

Martijn beloofde mij om binnenkort contact met jou op te nemen! kijken of jij dan ook zo stoer bent om je grote verhalen terug te nemen!!

Rory is al heeeeeel lang mijn maatje en ik hoop dat ie dat nog heeeeel lang blijft!!!

x carola
Tja, wie moeten we nou geloven, zouden sommigen zich afvragen.
Ik twijfel niet aan de oprechtheid van Boudewijn.

Rory is een vriend van jou dus ik begrijp dat je je druk maakt. Maar ik vrees dat het averechts werkt.

Je best doen ik oke maar TE is funest. Vliegen vang je met honing en niet met azijn.
Cazoolie
 Cazoolie - dinsdag 02 september 2008 - 22:47   quote  deeplink  
zeer wijze woorden!! tnx voor de tip! denk dat je idd gelijk hebt!! wij hebben onze ror verdedigd nu moet iedereen zelf maar weten welke kant van het verhaal hij of zij geloofd!!

Ik denk dat we meneer bouwdewijn inmiddels genoeg lol hebben gegeven!! laat het hem maar lekker uitzoeken in zijn fantasiewereldje!!!!

Kus carola
joortje
 joortje - dinsdag 02 september 2008 - 22:51   quote  deeplink  
wat mij veel meer bezig houdt dan wat Rory IRL uitspookt is de vraag hoe Rory zichin CBML gaat opstellen. Tot nu toe ben ik not impressed om eerlijk te zijn. Snap niet wat Chelsea blijkbaar zo leuk vindt aan hem?? Ik zie het niet hoor. Misschien weet Carola het?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 22:51 schreef joortje het volgende:
wat mij veel meer bezig houdt dan wat Rory IRL uitspookt is de vraag hoe Rory zichin CBML gaat opstellen. Tot nu toe ben ik not impressed om eerlijk te zijn. Snap niet wat Chelsea blijkbaar zo leuk vindt aan hem?? Ik zie het niet hoor. Misschien weet Carola het?
ik kan nou ook niet iets smeuigs aan die Rory vinden hoor ik vind hem om eerlijk te zijn de lelijkste van de mannen
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 22:51 schreef joortje het volgende:
wat mij veel meer bezig houdt dan wat Rory IRL uitspookt is de vraag hoe Rory zichin CBML gaat opstellen. Tot nu toe ben ik not impressed om eerlijk te zijn. Snap niet wat Chelsea blijkbaar zo leuk vindt aan hem?? Ik zie het niet hoor. Misschien weet Carola het?
Die vraag is al door mij en door Boudewijn gesteld en wordt niet beantwoord. Misschien IS er wel helemaal niets leuks aan die jongen.
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 23:11   quote  deeplink  
En die Chelsea is pas achttien. Op die leeftijd vind je iedereen leuk. Nou ja, bijna iedereen. Komt door de hormonen. Die zijn bij ons al behoorlijk uitgewerkt.
joortje
 joortje - dinsdag 02 september 2008 - 23:16   quote  deeplink  
laten we bidden dat ze snel bij haar positieven komt...
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 22:56 schreef moha het volgende:

[..]

ik kan nou ook niet iets smeuigs aan die Rory vinden hoor ik vind hem om eerlijk te zijn de lelijkste van de mannen
Dat issie ook.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 02 september 2008 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 21:46 schreef Cazoolie het volgende:
dag lieve mensen, hier ben ik weer (nou niet allemaal gaan juichen). nogmaals.... ik heb niemand bedreigd, maar ja als jullie dat er uit opmaken.....
Op dinsdag 02 september 2008 - 08:49 schreef Cazoolie het volgende: (inmiddel verwijderd)
Wat nou hard?!Heel kinderachtig zal je bedoelen!! dat je je dikke bek hou over ushi!! anders moet je jezelf bekend maken, kunnen we een keer "gezellig" afspreken stom zielig figuur!!

Lijkt me vrij duidelijk!

quote:

Inmiddels heb ik martijn gesproken die toegeeft idd jou bron te zijn :-D en hij vertelde ook dat ie jou wat verteld heeft over rory, maar dat jij daar een geheel eigen twist aan hebt gegeven! dus als je daar gelukkig van wordt!?

Martijn beloofde mij om binnenkort contact met jou op te nemen! kijken of jij dan ook zo stoer bent om je grote verhalen terug te nemen!!
Fout dus!
En zoals ik al zei, misschien zien we binnenkort wel in een 'Too Hot' filmpje of het echt zo is...

quote:

Rory is al heeeeeel lang mijn maatje en ik hoop dat ie dat nog heeeeel lang blijft!!!

x carola
Daar zullen we ook echt niets van zeggen hoor! Het gaat om Rory, niet om jou!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Boudewijn --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 02 september 2008 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 23:35 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Op dinsdag 02 september 2008 - 08:49 schreef Cazoolie het volgende: (inmiddel verwijderd)
Wat nou hard?!Heel kinderachtig zal je bedoelen!! dat je je dikke bek hou over ushi!! anders moet je jezelf bekend maken, kunnen we een keer "gezellig" afspreken stom zielig figuur!!

Typisch NL stijl dit
sder
 sder - woensdag 03 september 2008 - 12:28   quote  deeplink  
Goed topic dit! Hilarisch :)
patrick37
 patrick37 - woensdag 03 september 2008 - 15:10   quote  deeplink  
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,wat een griezel
net als de rest van de deelnemers
joortje
 joortje - donderdag 04 september 2008 - 11:03   quote  deeplink  
rory? Zit die er nog in dan?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Rory vind ik to nu toe de sofste van het stel, waarschijnlijk heel veel bluf naar zijn vriendjes en vriendinnetjes, het enige wat hij tot nu toe klaarmaakt, is zijn eigen vertrek.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 04 september 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 11:19 schreef Izz@headliner het volgende:
Rory vind ik to nu toe de sofste van het stel, waarschijnlijk heel veel bluf naar zijn vriendjes en vriendinnetjes, het enige wat hij tot nu toe klaarmaakt, is zijn eigen vertrek.
de softste en de uglyste hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 04 september 2008 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 17:06 schreef moha het volgende:

[..]

de softste en de uglyste hahaha
Nou Joost overtreft Rory easy op alle fronten. terug naar zee. Daar leven alle kwalletjes.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 04 september 2008 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 17:38 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nou Joost overtreft Rory easy op alle fronten. terug naar zee. Daar leven alle kwalletjes.
IK WIL DE GOUDEN KOOI TERUG

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Rory Wansing uit Tiel - smeuige verhalen!









0.0081570