|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wat n kut pingel die laatste pff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Arsenal created just 0.01(xG) between 45+6’ and 120’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Gezellige beelden uit Zimbadwe ik bedoel Parijs |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T is maar goed dat die toren van ijzer is |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oefenpotje van USA tegen Duitsland maar even meepakken. Binnen 2 minuten 0-1 hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Die 1-1 is wel heel lekker.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zo deze was even weggezakt.
Twente 0-1 achter. van Rooij slecht gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Zerrouki ook weer drama. Veel balverlies, slechte corners en maar een beetje wijzen, niets veranderd dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet zo gek, met meer dan 60 pagina's op t WK topic. We hadden even een andere hangout :) Tja Twente dat nooit verliest, totdat er Europese punten gehaald moeten worden hahaha. @ MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Orrie :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Zerrouki én Weghorst in je elftal. Wat een feest.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 20:32 schreef tomson het volgende:Niet zo gek, met meer dan 60 pagina's op t WK topic. We hadden even een andere hangout :) Tja Twente dat nooit verliest, totdat er Europese punten gehaald moeten worden hahaha. @ MMM Heb je een punt haha. Nu maar weer over naar het clubvoetbal.
Zo blij dat wij geen voorrondes hoeven te spelen dit jaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vrienden uit Almere West hebben t moeilijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twente is wel klaar op EL niveau.
Zakken ze nu terug naar voorronde conference League? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Twente heeft, zo lijk het, een erg smalle selectie. Dat ging vorig jaar nog net goed, omdat ze geen Europees voetbal speelden en er weinig blessures waren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Volgens mij komen ze bij verlies in de derde voorronde van de Conference League uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat is alleen maar gunstig, kunnen ze tenminste wat puntjes pakken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgens mij komen ze bij verlies in de derde voorronde van de Conference League uit. Klopt ik hoorde het net op ESPN |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 21:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Volgens mij komen ze bij verlies in de derde voorronde van de Conference League uit. Thanks T. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou eigenlijk ook goed zijn voor NEC, maar die zijn dacht ik al verzekerd van ten minste EL? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 22:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zou eigenlijk ook goed zijn voor NEC, maar die zijn dacht ik al verzekerd van ten minste EL? Klopt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zo snel met 10 man las ik, dan zegt het verder niet heel veel meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ja en hoewel heel espn wil beweren dat het niet meer als geel had moeten zijn was het terecht rood. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rode kaart en wedstrijd om zeep Uitslag zegt dus nul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Al was psv wel heel armetierig tegen minder armetierig AZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoorde t op de radio. Psv nog lange na niet op oorlogssterkte |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 19:49 schreef Leon FR1908 het volgende:ja en hoewel heel espn wil beweren dat het niet meer als geel had moeten zijn was het terecht rood. Ja die willen een zo lang mogelijk spannend avondje uitzenden gok ik :) Geeft niet als iemand zijn linker kaak ineens rechts zit :D |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond het een onbezonnen actie. Zag geen opzet, daarom des te stompzinniger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 augustus 2026 - 20:39 schreef R()b het volgende:[..] Ja die willen een zo lang mogelijk spannend avondje uitzenden gok ik :) Geeft niet als iemand zijn linker kaak ineens rechts zit :D precies 😂😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| NEC kijken. Die lijken wel wat power ingeleverd hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar lijkt het op maar waar is Sami? Overigens lijken ze niet kansloos |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| En wat een rare keeper hebben ze |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Speelt toch?
Vind Chery zwak. Zou t einde nabij zijn? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja klopt haha maar die verslagever spreekt het uit alsof er een Jappaner loopt . Hij speelt overigens niet zo heel goed.
Chery is een beetje over denk ik,word oud en ja het einde is nabij voor hem denk ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grieken spelen met veel energie. Veel schwalbes NEC kan zo hij gewenste spel nooit spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja eens en Linssen kon dit spel vorig seizoen al niet 90 minuten volhouden. Voor de punten zou het goed zijn als ze doorgaan. Maar volgens mij krijgen we meer geld als ze eruit gaan toch? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste klopt. Voor de punten beter als een trapje omlaag gaan. Daar halen ze waarschijnlijk meer. Vandaag gelijkspel zou prima zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:Dat laatste klopt. Voor de punten beter als een trapje omlaag gaan. Daar halen ze waarschijnlijk meer. Vandaag gelijkspel zou prima zijn Ik had vandaag ergens gelezen dat plaatsing cl voor NEC meer punten opleverd dan als ze teruggezet gaan worden na de uefacup . Om de zelfde aantal punten te halen in de uefa moeten ze de kwartfinales ofzo halen. Weet niet of dit klopt maar ik vond dat bericht zeer aannemelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar die Sano laat wel ze oude club in de steek zeg. Was afgesproken dat hij deze 2 wedstrijden nog zou spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 20:58 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar die Sano laat wel ze oude club in de steek zeg. Was afgesproken dat hij deze 2 wedstrijden nog zou spelen. Ook best een kutstreek van psv dan |
|
|
|