|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Weet je gelijk hoe laat t is als promovendus. Eerste pot meteen tegen de landskampioen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| En klaar na 22 minuten :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik hoop niet dat we ze tegenkomen in de CL |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wees gerust, Coventry speelt geen Europees voetbal ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
AZ is wel aardig begonnen aan het seizoen. Al viel het vandaag ook wel direct hun kant op met een rode kaart voor Fortuna na 5 minuten. De uitdaging zal bij AZ in het dubbele programma zitten. Daar gaat het meestal mis voor ze.
Nu met een schuin oog naar Sparta tegen Utrecht kijken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die nummer 34 van Utrecht kan zomaar eens vroeg gewisseld worden als die niet wat meer in de wedstrijd komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 18:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:AZ is wel aardig begonnen aan het seizoen. Al viel het vandaag ook wel direct hun kant op met een rode kaart voor Fortuna na 5 minuten. De uitdaging zal bij AZ in het dubbele programma zitten. Daar gaat het meestal mis voor ze. Nu met een schuin oog naar Sparta tegen Utrecht kijken. Als je zo kijkt naar AZ kwam weer pas het verschil toen Stengs erin kwam. En van T Zandt had een aardige vrijetrap . Vandaag gezien dat ze indd ook niet alles gaan winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Misschien die Santos maar ophalen bij Sparta |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klopt Leon. Vorige week was hij ook het mannetje. Een happy Stengs kan gewoon aardig ballen. De vraag blijft hoelang ze m heel weten te houden. Kan hij Clasie gezelschap houden, de zit ook de helft van de tijd op de tribune. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 19:52 schreef tomson het volgende:Klopt Leon. Vorige week was hij ook het mannetje. Een happy Stengs kan gewoon aardig ballen. De vraag blijft hoelang ze m heel weten te houden. Kan hij Clasie gezelschap houden, de zit ook de helft van de tijd op de tribune. Allereerst gefeliciteerd oude man π₯³
Zoals ze hem gebruiken voor het laatste halfuurtje is best slim . Dat had hij bij ons ook kunnen doen denk ik dan. En samen met Jordy op de Buhne ook best gezellig toch π |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 20:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Allereerst gefeliciteerd oude man π₯³ Zoals ze hem gebruiken voor het laatste halfuurtje is best slim . Dat had hij bij ons ook kunnen doen denk ik dan. En samen met Jordy op de Buhne ook best gezellig toch π Had gekund als zijn contract niet zo moddervet was. Dan is het een duur half uurtje zeg maar. En dank voor de felicitatie. Ik voel me ook best oud stiekem :p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 20:27 schreef tomson het volgende:[..] Had gekund als zijn contract niet zo moddervet was. Dan is het een duur half uurtje zeg maar. En dank voor de felicitatie. Ik voel me ook best oud stiekem :p Ja is ook weer zo als hij transfervrij vertrokken is . Hier nog eentje hoor ,zag net nog een foto van 7 jaar geleden. Als ik zou zeggen dat het 17 geleden is geloof je het ook ππ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Sparta Utrecht zeer vermakkelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Bayern in februari al weer kampioen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
PEC verassend op voorsprong. Waren toch echt de onderliggende partij. Goal was van veteraan Viergever. Edit : nog op 0-2 ook. Heerenveen is het effe kwijt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is eigenlijk pas nieuws als dat niet gebeurt he. FC Hollywood laat maar weinig clubs ook eens aan de beurt komen hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Een niet te missen kans in minuut 93 voor Dortmund bij een 1-2 stand. Tering. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 22:17 schreef tomson het volgende:PEC verassend op voorsprong. Waren toch echt de onderliggende partij. Goal was van veteraan Viergever. Edit : nog op 0-2 ook. Heerenveen is het effe kwijt. Had de eerste helft een beetje gezien maar toch was inderdaad Heerenveen die er bovenuit stak.Verrassend.
Was overgeschakeld naar Genua Napoli waar Bijlow 2 moest vissen . Nog e minuten maar een heel matig team dat Genua. Heeft wel een mooi teneutje aan van Kappa. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Had de eerste helft een beetje gezien maar toch was inderdaad Heerenveen die er bovenuit stak.Verrassend. Was overgeschakeld naar Genua Napoli waar Bijlow 2 moest vissen . Nog e minuten maar een heel matig team dat Genua. Heeft wel een mooi teneutje aan van Kappa. Viergever knikkerde er gewoon een tweede in voor 0-3, was t buitenspel. Ja kappa is natuurlijk Italiaans he. Hier zie je het eigenlijk zo goed als nooit meer. Maar goed, weinig vreugde voor Bijlow dus |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| PEC had dus al 53 weken niet uit gewonnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 22:48 schreef tomson het volgende:[..] Viergever knikkerde er gewoon een tweede in voor 0-3, was t buitenspel. Ja kappa is natuurlijk Italiaans he. Hier zie je het eigenlijk zo goed als nooit meer. Maar goed, weinig vreugde voor Bijlow dus Wel leuk voor Zwolle dan.
Volgens mij hebben we 2 x Kappa gehad ,wel legendarisch merk vind ik. Eerste doelpunt van de Bryune had wel afgekeurd moeten worden vind ik. Duwde met de schouder stevig in de rug van die verdediger en ronde netjes af. Bij de 2de leek het of Justin meer had kunnen doen . Een verdediger kon de bal net niet wegwerken en de bal was net over de lijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi voor ze dan ,leuk avondje voor ze. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wij hebben echt de verkeerde Tengsted gehaald. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wij hebben echt de verkeerde Tengstedt van de familie gekozen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| jullie mogen een wens doen MMM & Tom π |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha Precies tegelijk ook echtπ€£ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik en Tom of Tengstedt? ;)
Laatste zijn neven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Echt wel plaatje van een goal, alles past op snelheid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Knappe actie van Van Bommel wel. Dubbele dekking, beide tegenstanders het bos in.
Wel erg onhandig van die nummer 3 op die bal zo in eigen doel te lopen, moet toch anticiperen dat die bal daar zo komt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| 100% kans Groningen. Die moet er echt in |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Knappe actie van Van Bommel wel. Dubbele dekking, beide tegenstanders het bos in. Wel erg onhandig van die nummer 3 op die bal zo in eigen doel te lopen, moet toch anticiperen dat die bal daar zo komt. Schreuders als rechtsback moet ik ook nog maar zien. Oogde verdedigend kwetsbaar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, het lijkt een voor de hand liggende conclusie dat de einstand nog niet op het scorebord staat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Land, slecht zeg. Giga kans |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Groningen toch, zulke jansen moeten er echt in of minstens tussen de palen Tegen zon team krijg je ze normaliter niet vaak zo groot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schreuders word echt aan alle kanten voorbij gelopen door van Bommel.
Echt weer zoβn trainerskeuze om zoβn jongen van middenvelder om te te willen turnen tot back. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En de tv kan uit.
Op naar 16.45. |
|
|