|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord speelde een oefenwedstrijd tegen Westerlo met de reserves. Ook hier geen Targhalline valt op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gelukkig voor m. Wat een ruk opstelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Gelukkig voor m. Wat een ruk opstelling |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een hoop groeibriljantjes en buitenkansjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2026 - 15:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Feyenoord speelde een oefenwedstrijd tegen Westerlo met de reserves. Ook hier geen Targhalline valt op. Kan toch niet? Is hij misschien geblesseerd? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of uitgaande transfer? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ga er zo toch even voor zitten,, nec thuis, moet dus nu wel winst worden denk ik want uit bode is vrij vaak echt niet te doen zelfs voor de grotere clubs ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Maakt de aanvaller niet eerst hands? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maatje te groot zo lijkt het erop, kun je best jaloers op zijn wat Zon bescheiden club zoals bode allemaal klaarspeelt overal en ergens.
Verbaas me erover ze die berg enzo blijkbaar ook nog steeds hebben lopen Er zijn toch echt wel grote clubs met interesse kan toch niet anders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hoeveel (grote) clubs hun tanden al stuk beten op deze ploeg.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wij zouden momenteel ook worden weggespeeld door Bootje glimp. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dit is toch geen pingel man |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Nec moet nu eigenlijk winnen want bode is zeker thuis amper te verslaan is gebleken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hij pakt hem wel vast. Voor de neus van de scheids. Je kan hem geven denk ik. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Naja...trekt aan zijn shirt, scheids staat 1 meter verder. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel pingel hoor, te lang shirt teste is pingel Lijkt erop hoop snel al ijskast kan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die aanvaller geeft gewoon direct op bij contact. Beetje een wijven pingel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Moet hem dar niet vast pakken, lullig maar op zijn plaats. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Over en sluiten voor NEC lijkt het |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Levert dat voor ons dan meer geld op? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wondertje kan nec nu nog redden |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht gelezen te hebben dat sinds dit seizoen anders is, en juist nu meer op zou leveren bij meer deelnemers je eigen land, tv gelden stuk meer dus meer poen te verdelen.
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de UEFA league hebben ze ook veel meer kans om wat coöficienten puntjes binnen te halen voor NL. Dat zal bij ons waarschijnlijk ook geen vetpot worden, of we moeten een hele fijne loting hebben.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
dit vond ik 1908
Van 18 tot en met 26 augustus bepalen zeven Champions League-play-offs welke clubs de laatste plaatsen in de League Phase innemen. Feyenoord is al rechtstreeks geplaatst, maar heeft financieel belang bij de uitkomsten van Fenerbahçe–Olympique Lyon en NEC–Bodø/Glimt.
Sinds de invoering van de League Phase wordt het televisiegeld niet meer uit een vaste nationale pot verdeeld. De zogenoemde value pillar van het prijzengeld bestaat uit een Europees en een niet-Europees deel. Daarbij tellen onder meer de waarde van de nationale televisiemarkt en de vijf- en tienjaarscoëfficiënten van clubs mee. Een extra Nederlandse deelnemer betekent daarom niet automatisch dat Feyenoord zijn televisiegelden met een derde club moet delen.
Uitgaande van plaatsing van de clubs met de hoogste coëfficiënt zou Feyenoord, naast het vaste startbedrag van €18,62 miljoen, ongeveer €17,345 miljoen aan value-pillarinkomsten ontvangen. Daarmee komt de club vóór de eerste wedstrijd uit op circa €35,965 miljoen, exclusief premies en latere inkomsten.
De plaatsing van Fenerbahçe in plaats van Lyon is gunstig voor Feyenoord. Lyon staat hoger dan Feyenoord op de tienjaarsranglijst, terwijl Fenerbahçe lager staat. Feyenoord schuift daardoor een positie op en ontvangt ongeveer €346.000 extra. Als vervolgens NEC ten koste van Bodø/Glimt de League Phase haalt, stijgt Feyenoord ook op het Europese deel van de rangschikking. Dat levert nog circa €935.000 op, omdat Nederland dan met drie clubs vertegenwoordigd is en Bodø/Glimt wegvalt.
In het gunstigste scenario bedraagt Feyenoords value pillar €18,626 miljoen: €13,090 miljoen uit het Europese en €5,536 miljoen uit het niet-Europese deel. Vergeleken met het basisscenario is dat €1,281 miljoen meer. NEC levert bovendien minimaal zes bonuspunten op voor de Nederlandse UEFA-coëfficiënt, waardoor Feyenoord om zowel financiële als sportieve redenen op succes van NEC en Fenerbahçe hoopt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zit dus nog wel wat complexer in elkaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Met andere woorden NEC had ons een dienst kunnen bewijzen maar dat gebeurt dus duidelijk niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel genieten hoe bode bij vlagen tikkie takka speelt.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tijd om wat anders te gaan doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Moment hoor, ik heb bijna mn hoogtepunt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Misschien maar even Uefa vragen of ze trip naar noorwegen uit kalender mogen halen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦 Zo, nu effe wat anders doen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ff Twente nu maar opgezet want transfergeruchten loopt geen storm. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Rioolstad club schijnt nu ook te moeten maar wordt zelfs niet eens uitgezonden, blijkbaar te slecht voor tv ofzo☺️ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat weer goed met de coëfficiënt.
Twente ook achter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zelfs met een skelet opstelling van Qarabagh. Hebbem veel blessures blijkbaar. Maar toch verbaast hwt me niet, veel grote ploegen hadden dik moeite met ze in de CL. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Triestig wel, al is het wel echt ongunstig geloot toch? Al verbaast me wel ik wel meer vrij aardige teams zie voorrondes confence League hier en daar Al kunnen de dritas ook lastig zijn staat me bij🤣
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch als Twente zo tegen ons speelt het laatste halfuur ,dan gaan wij op basis van onze eigen laatste 2 gespeelde wedstrijden gewoon verliezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wil niet laden bij me. ESPN app op mn telefoon doet ook moeilijk. Website doet het wel, maar daar zie ik dit artikel niet hahaha.. Maar die titel in de link is heel de boodschap eigenlijk, die hadden wij met zn allen ook al geconstateerd :p |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ten Hag laden is wel echt erg hoor mannen. Ik zou zeggen, vermijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 - 22:21 schreef tomson het volgende:[..] Wil niet laden bij me. ESPN app op mn telefoon doet ook moeilijk. Website doet het wel, maar daar zie ik dit artikel niet hahaha.. Maar die titel in de link is heel de boodschap eigenlijk, die hadden wij met zn allen ook al geconstateerd :p Was een artikel van een maand terug waarin Ten Hag zat te klagen dat de Nederlandse teams het lieten afweten. Dat klopt ook. Maar het is voorlopig notabene zijn eigen team, het enige waar hij invloed op heeft, dat de league fase dreigt mislopen.
Anyway, hier is min of meer hetzelfde artikel op een andere site, als je het wil lezen
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2026/07/erik-ten-hag-frustratie-nederlands-voetbal-europa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Arsenal - Coventry op open kanaal van ViaPlay, voor de liefhebber. |
|
|
|