|
|
MMM
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Daar kan iedereen mee leven denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja zeker, leuke en goeie gast hoor lijkt me het, maar duidelijk te hoog niveau voor hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 12:38 schreef bijft007 het volgende:Ja zeker, leuke en goeie gast hoor lijkt me het, maar duidelijk te hoog niveau voor hem. eens , win win als hij vertrekt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik mag hopen dat bij 't Zand die optie tot koop niet heel vrijblijvend is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voorlopig een bestemming en hoe het zich ontwikkeld zullen we nu zien. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Interesse in Read, Moussa en Ueda is nog niet op t niveau dat we er de hoofdprijs voor krijgen heb ik t idee. Wellicht kunnen we ze nog een jaar aanhouden. Ik denk dat je met de verkoop van spelers die buiten de boot vallen best een eind zou kunnen komen. Stengs: 4 mln Zerouki: 5 mln Ahmedhozic : 10 mln Sauer 6-7 mln Hwang 7 mln Tengsted 5 mln Borges 5 mln Overige rommel nieuwkoop, Smal, nadje, Ivanusec, Deijl, Kasanwirjo en Diarra. C.a. 14 mln Heb je c.a. 56 mln voor c.a. 5 aankopen.
Wellenreuther/aankoop Read/lotomba/Juste- Aankoop/st.Juste/ Beelen - Watanabe/Kraaienveld/Marmol-- Aankoop/ Bos/ ---Zechiel/Van Houten---- Moder/Valente/V.d. Elshout --------------------Steijn/aankoop---------- Moussa/aankoop---Ferri/Ueda----Aankoop/van persie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo werkt t 1 op 1 helaas niet. Je hebt ook met afschrijving te maken etc. Dus de verkoopbedragen bij elkaar optellen en dan denken dat je dit weer kunt besteden is helaas niet zo. Je mag blij zijn als je 1/3 kunt herinvesteren van wat jij nu schetst |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Dat zal vast zo zijn, maar bedoel meer dat we denk ik niet perse die gasten hoeven te verkopen. Goede prestaties in de CL kan hun waardrs weer een boost geven. Daarbij zijn er best veel goede transfervrije spelers. Die Nyland is een goed keeper en transfervrij, Rodriguez van Zwitserland is een goede back en transfervrij eeb ook Doekhi is transfervrij. Heb je al 3 aanwinsten te pakken. Haal je Ouaissa, die Nakamura van japan ( heeft een waarde van 10 mln, zal ff hoger uitpakken) en eventueel ihatarren. Geef je misschien 25 mln uit aan transfers. Dat moet toch lukken of is t CL prijzengeld ook al weer volledig verdwenen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Schijnt ook nog iets naar stadion te moeten enzo Niemand weet t |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeker goed nieuws , ik hoop dat we nog een mooi bedrag weten op te strijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gehaald voor 7. Nog twee jarig contract.
Miljoentje of 8 misschien? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zoiets ja hopelijk , nu vlug doorpakken op die Ernst en wellie verkopen , hopelijk komt er nu beweging om meer te lozen en gerichte aankopen te doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 7 waard. Wij willen ervan af blijkbaar Denk 4a5
Misschien zelfs maar 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Eerst maar eens transfersom Hwang vernemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Qua prestaties en beschikbaarheid, afgelopen seizoenen, is 4 miljoen haalbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Zou mij niets verbazen als het 10 gaat worden! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
5-6 dan ergens int midden wss,, afschrijving 2 jaar +-2 milj😅
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij staat er denk ik nog wel redelijk op denk ik. Ook gezien het WK waar hij de eerste wedstrijd goed speelde. Denk dat het wel bij zijn aankoopbedrag in de buurt komt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 18:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij staat er denk ik nog wel redelijk op denk ik. Ook gezien het WK waar hij de eerste wedstrijd goed speelde. Denk dat het wel bij zijn aankoopbedrag in de buurt komt. Bijna 30. Geloof er niet in |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We zullen het moeten afwachten. Zou 3 miljoen wel erg weinig vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
5-6 is prima, je weet als je een oudere speler koopt het zo werkt, of hij moet onomstreden basis zijn met assist enz bij ons, dat is het niet,
jammer dat hij voor ons niet van meer waarde is geweest vooral voor de jongere jongens, altijd het idee gehad hij teveel wou wat ten koste ging van zn spel. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
waarom weer zo klein denken , dit is een international speelde ook een goed WK waar hij een leider op het veld was , dit is geen slechte speler , ja onder RvP maar daar liep iedereen als een kip zonder kop een bedrag tussen de 7 en 10 milj moet hij zeker op kunnen brengen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 19:44 schreef kenny het volgende:waarom weer zo klein denken , dit is een international speelde ook een goed WK waar hij een leider op het veld was , dit is geen slechte speler , ja onder RvP maar daar liep iedereen als een kip zonder kop een bedrag tussen de 7 en 10 milj moet hij zeker op kunnen brengen De aanpak van van Persie. Dat speelt zeker ook een rol. Zet je een speler in zn kwaliteit of op een onzalige positie/rol. Noodgedwongen ook, RvP had met vele blessures te maken. Hwang overspeelde zichzelf ook naar mijn idee. Maar feit blijft: 7 miljoen niet waar kunnen maken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 19:44 schreef kenny het volgende:waarom weer zo klein denken , dit is een international speelde ook een goed WK waar hij een leider op het veld was , dit is geen slechte speler , ja onder RvP maar daar liep iedereen als een kip zonder kop een bedrag tussen de 7 en 10 milj moet hij zeker op kunnen brengen Eens. Alles onder zijn aankoopprijs is te laag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja , dat is ook een must in deze. er komen echt gigantische afschrijvingen aan, afgelopen jaar al voor n paar spelers 31 miljoen. we gaan nu richting de 15/a 20 spelers. Je moet links en recht om wat quitte spelen en kleine winstjes pakken, met een toptransfer erbij. Mensen realiseren zich totaal niet hoe afschrijvingen werken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zie het ook allemaal graag gebeuren hoor, maar een oudere speler zonder restwaarde levert je op de regel niks extras op, of iig marginaal, mits echt bovenmatig presteren uiteraard
Daarvoor haal ze aan de voorkant ook zulke oudere speler niet in prencipe,, hij moet zoals nog paar oudere jongens voor de wat meer ervaring zorgen en zodat de jongere jongens aan op kunnen trekken en zich kunnen ontwikkelen (want ontwikkelingsland) en die wel voor plenty de deur uit gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Met winst zou de eerste top actie van de Belg zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Met winst zou de eerste top actie van de Belg zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Dat zou knap zijn, maar reken er hem niet op af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat onze verwachtingen in het verleden 30% hoger lagen dan de daadwerkelijke transfers hebben opgeleverd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ah openingsbod van 7 miljoen van Porto |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Record onthult bod FC Porto: Feyenoord verlangt meer voor Hwang
Feyenoord en FC Porto zijn volop in onderhandeling over een transfer van In-beom Hwang, maar de clubs liggen nog uit elkaar over de transfersom. Volgens het Portugese Record heeft de landskampioen van Portugal een bod van ongeveer zeven miljoen euro uitgebracht op de Zuid-Koreaanse middenvelder. Feyenoord verlangt echter een hoger bedrag.
FC Porto heeft de afgelopen dagen flinke stappen gezet in het dossier. De Portugese club bereikte al een principeakkoord met de vertegenwoordigers van Hwang en richt zich nu volledig op een overeenkomst met Feyenoord. De 29-jarige middenvelder staat nog twee jaar onder contract in De Kuip.
Feyenoord probeert een hogere transfersom af te dwingen dan het bedrag dat de club in de zomer van 2024 betaalde om Hwang over te nemen van Rode Ster Belgrado. FC Porto is vooralsnog niet bereid om veel verder te gaan dan het openingsbod van circa zeven miljoen euro. De Portugese club wil de onderhandelingen wel voortzetten, maar is niet van plan om "gekke bedragen" te betalen.
De persoonlijke voorwaarden lijken geen obstakel meer te vormen. Hwang zou zelf openstaan voor een overstap naar FC Porto en kan volgens Record een contract voor maximaal drie seizoenen tekenen. Daarmee ligt de bal nu vooral bij de onderhandelingen tussen beide clubs over de uiteindelijke transfersom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met winst zal niet lukken. De transfersom netto was 7 dacht ik tel daar kosten zaakwaarnemers administratie, premies en salarissen bij op en t wordt denk ik een onhaalbaar bedrag. een kleine 10 plus in deze zou goed zijn schat ik in. Dan is de schade minimaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dan moet je er wel uit kunnen komen toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
8,5 en strik erom liefst iets meer maar we moeten door en er is geen geld voor aankopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 juli 2026 door kenny -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik snap je, maar er komen nog zoveel spelers in de min aan, dat je op deze eigenlijk moet quitte spelen. deze is nog redelijk goed verkoopbaar door met name het WK. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 21:32 schreef van geil het volgende:[..] Met winst zal niet lukken. De transfersom netto was 7 dacht ik tel daar kosten zaakwaarnemers administratie, premies en salarissen bij op en t wordt denk ik een onhaalbaar bedrag. een kleine 10 plus in deze zou goed zijn schat ik in. Dan is de schade minimaal. schade is er zowiezo , DtK vond dat ie de club goed achterliet , ik kan er eigenlijk nog pissig over worden , wat heeft deze klootzak toch een puinzooi achtergelaten 40+ contract spelers waarvan de helft totaal ongeschikt is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 21:32 schreef van geil het volgende:[..] Met winst zal niet lukken. De transfersom netto was 7 dacht ik tel daar kosten zaakwaarnemers administratie, premies en salarissen bij op en t wordt denk ik een onhaalbaar bedrag. een kleine 10 plus in deze zou goed zijn schat ik in. Dan is de schade minimaal. Feyenoord heeft destijds een vaste transfersom van 5,5 miljoen euro betaald voor de Zuid-Koreaanse middenvelder In-Beom Hwang.Hoewel Hwang destijds een contractuele gelimiteerde afkoopsom van 8 miljoen euro in zijn contract had staan bij zijn vorige club Rode Ster Belgrado, slaagde Feyenoord er na onderhandelingen in om hem voor dit lagere vaste bedrag over te nemen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 21:37 schreef van geil het volgende:[..] Ik snap je, maar er komen nog zoveel spelers in de min aan, dat je op deze eigenlijk moet quitte spelen. deze is nog redelijk goed verkoopbaar door met name het WK. ik ben het met je eens , maar rigaux staat met de rug tegen de muur selectie is niet in balans en het seizoen staat bijna voor de deur wat is dan belangrijker het seizoen starten met gemankeerde selectie of dan maar beetje verlies pakken , je kan zo ook niet de CL in dan wordt je weer geslacht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 21:41 schreef kenny het volgende:[..] ik ben het met je eens , maar rigaux staat met de rug tegen de muur selectie is niet in balans en het seizoen staat bijna voor de deur wat is dan belangrijker het seizoen starten met gemankeerde selectie of dan maar beetje verlies pakken , je kan zo ook niet de CL in dan wordt je weer geslacht Ja , maar daarom riep ik steeds, En Stylzz ook overigens, je moet eerst met lozen beginnen en niet met drie nietszeggende aankopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 13 juli 2026 - 21:54 schreef van geil het volgende:[..] Ja , maar daarom riep ik steeds, En Stylzz ook overigens, je moet eerst met lozen beginnen en niet met drie nietszeggende aankopen. Als je gaat wachten tot een er een dozijn (of 2) spelers vertrokken is, ben je voor een hoop jongens al weer te laat.
Het lijkt mij trouwens een schijntegenstelling. Met het proces van lozen en aankopen kun je prima tegelijk mee bezig zijn. Lijkt mij vanzelfsprekend.
En 2 van van die 3 aankopen waren voor posities waar we vorig jaar al onvoldoende bezetting hadden, dus zeker daar zie ik geen reden te wachten. Je kan dat vraagteken wellicht bij Ferri zetten. We hebben nu wel een hoop spitsen ja. Natuurlijk zou bv Ueda kunnen vertrekken, maar hij is er nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ieder zijn mening uiteraard, maar het is nu alweer n ruk voorbereiding. er hadden in mijn ogen al veel eerder spelers weg kunnen zijn. Het is al half juli. |
|
|
|