|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet het van snelheid hebben, technisch niet verfijnd. Geen sterkhouder in goede voorzetten of vinden vrijstaande medespelers in de 16. En geen doelpuntenmaker.En geen ontwikkeling. En ja. Vaak geblesseerd. Hoelang blijft een speler veelbelovend? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sauer wil ook weg. Zal die vervelende vader wel weer achter zitten.
Nog niets gepresteerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Weinig tot niets laten zien. Veel blessureleed. Maar hij kan zich ook verder doorontwikkelen, ik vind deze lastig. Maar als hij weg wil, goed de huid duur verkopen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 08:35 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik denk dat dit precies het probleem is. Denk dat Feyenoord signalen heeft gezien dat hij (lees: zijn vader) niet gaat verlengen. Mocht dat zo zijn dan kun je hem inderdaad beter nu van de hand doen. Hij heeft nog 2 jaar contract dus na een goed seizoen krijg je er volgend jaar meer voor dan wanneer je hem nu verkoopt. Er zijn ook spelers waar supporters zich mee identificeren omdat ze uit de jeugd zijn groot gebracht. Wanneer je dit alles door een debiele Belg teniet laat doen kunnen we wel stoppen met onze jeugd op te leiden en alleen maar gaan kopen. Ik heb dan in ieder geval steeds minder met het elftal. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| LOL @ debiele Belg. Leuv is Devy's #1 fan. ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 09:25 schreef FR-Henk het volgende:Moet het van snelheid hebben, technisch niet verfijnd. Geen sterkhouder in goede voorzetten of vinden vrijstaande medespelers in de 16. En geen doelpuntenmaker.En geen ontwikkeling. En ja. Vaak geblesseerd. Hoelang blijft een speler veelbelovend? eens , past ook niet in ons systeem heeft ruimte nodig en past beter bij een ploeg die reactie voetbal speelt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nou nee ik heb niets tegen Belgen maar wanneer ze op deze manier beleid voeren ja dan vind ik er wel iets van. Dit is zo'n Belg die knetterhard op zijn bek zal gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 12:08 schreef Leuv het volgende:[..] Hij heeft nog 2 jaar contract dus na een goed seizoen krijg je er volgend jaar meer voor dan wanneer je hem nu verkoopt. Er zijn ook spelers waar supporters zich mee identificeren omdat ze uit de jeugd zijn groot gebracht. Wanneer je dit alles door een debiele Belg teniet laat doen kunnen we wel stoppen met onze jeugd op te leiden en alleen maar gaan kopen. Ik heb dan in ieder geval steeds minder met het elftal. Ik vind het ook riskant. Blijkbaar is t ook nog zo dat we een signaal geven dat hij weg mag, omdat we gaan praten, maar gaan dan wel heel hoog in de boom zitten.
Gevaarlijk spel. Straks blijf je zitten met ontevreden spelers, hou je veel te lang een veel te grote selectie en moet je ze aan t einde van de window als nog voor een dumpprijs wegdoen.
T is een andere strategie dan we gewend zijn, maar misschien horen we bij Feyenoord ook gewoon te veel. Ondanks alle wisselingen van de wacht is t nog steeds zo lek als een mandje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik vind het ook riskant. Blijkbaar is t ook nog zo dat we een signaal geven dat hij weg mag, omdat we gaan praten, maar gaan dan wel heel hoog in de boom zitten. Gevaarlijk spel. Straks blijf je zitten met ontevreden spelers, hou je veel te lang een veel te grote selectie en moet je ze aan t einde van de window als nog voor een dumpprijs wegdoen. T is een andere strategie dan we gewend zijn, maar misschien horen we bij Feyenoord ook gewoon te veel. Ondanks alle wisselingen van de wacht is t nog steeds zo lek als een mandje. Troost loopt er ook nog steeds rond |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 12:10 schreef kenny het volgende:[..] eens , past ook niet in ons systeem heeft ruimte nodig en past beter bij een ploeg die reactie voetbal speelt 80% speelt voetbal vanuit de omschakeling dus wat wil je precies zeggen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: je kan toch lezen ?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 12:08 schreef Leuv het volgende:[..] Hij heeft nog 2 jaar contract dus na een goed seizoen krijg je er volgend jaar meer voor dan wanneer je hem nu verkoopt. Er zijn ook spelers waar supporters zich mee identificeren omdat ze uit de jeugd zijn groot gebracht. Wanneer je dit alles door een debiele Belg teniet laat doen kunnen we wel stoppen met onze jeugd op te leiden en alleen maar gaan kopen. Ik heb dan in ieder geval steeds minder met het elftal. Waarop valt baseren dat hij een goed seizoen gaat draaien? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Zijn eerste balaanname en het feit dat hij echt op voetbal zit. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Kan, maar ik heb het idee dat je ons een beetje overschat. We spelen al jaren vanuit de omschakeling. Dit was zelfs bij Slot het geval alleen stonden we toen iets hoger. Iedere buitenspeler heeft ruimte en diepte nodig. Zelfs Yamal heeft de ruimte nodig om zijn actie te maken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Volstrekt onvoldoende om enige betekenis te kunnen toevoegen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Daar begint alles mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb genoeg gezien toen hij bij NAC voetbalde . Deze jongen is zeker een groot talent en erg sterk . Waarom het bij ons niet lukte heeft denk ik met Leuv zijn favoriete trainer te maken van vorig seizoen ,enne R.v.P |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Das het punt niet. Er is geen progressie waarneembaar. Dat heet vervolg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 13:57 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb genoeg gezien toen hij bij NAC voetbalde . Deze jongen is zeker een groot talent en erg sterk . Waarom het bij ons niet lukte heeft denk ik met Leuv zijn favoriete trainer te maken van vorig seizoen ,enne R.v.P Kun je niet alles aan ophangen. Welke trainer ook, talent moet altijd wel waarneembaar zijn. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 14:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kun je niet alles aan ophangen. Welke trainer ook, talent moet altijd wel waarneembaar zijn. Kan, maar ik denk eerder met zijn fysiek. Hij heeft vooral pech met blessures gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 14:06 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kun je niet alles aan ophangen. Welke trainer ook, talent moet altijd wel waarneembaar zijn. Ligt er aan met welke opdracht hij het veld in werd gestuurd. Het spel bij NAC was opener maar hij speelde daar meer vanuit een vrije rol. En bij ons had hij ook pech dat hij of Bos om de beurt geblesseerd waren. Ik denk dat als ze veel vaker met elkaar hadden gespeelt die linkerkant net zo goed hadden geweest als aan de rechterkant Moussa en Read. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Maar goed zijn vader wil doekoe zien dus dan kunnen ze er weinig aan doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 14:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ligt er aan met welke opdracht hij het veld in werd gestuurd. Het spel bij NAC was opener maar hij speelde daar meer vanuit een vrije rol. En bij ons had hij ook pech dat hij of Bos om de beurt geblesseerd waren. Ik denk dat als ze veel vaker met elkaar hadden gespeelt die linkerkant net zo goed hadden geweest als aan de rechterkant Moussa en Read. Dat zou kunnen, en er zal vast meer inzitten. Was echter (meer dan) een jaar lang niet zichtbaar. Dan houdt het op en met deze pa is het Feyenoordschap wellicht history. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Ik geloof daar niet zo in. Er is niemand die zijn vader heeft gesproken, het is alleen maar wat Gouka of Krabbendam schrijft en daar heb ik zolang ze Feyenoord volgen nooit het gevoel bij dat ze het daadwerkelijk voor de club doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 14:45 schreef Leuv het volgende:[..] Ik geloof daar niet zo in. Er is niemand die zijn vader heeft gesproken, het is alleen maar wat Gouka of Krabbendam schrijft en daar heb ik zolang ze Feyenoord volgen nooit het gevoel bij dat ze het daadwerkelijk voor de club doen. Kan kloppen want dat Roma interesse had afgelopen winter en gesproken had met Leo zijn vader werd ook door Roma zelf ontkend |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 14:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan kloppen want dat Roma interesse had afgelopen winter en gesproken had met Leo zijn vader werd ook door Roma zelf ontkend Gouka en Krabbendam moeten ook maar wat schrijven en ze zouden het eens in het goede van onze mooie club moeten schrijven. Dat zou ons allemaal veel verder helpen. Zie bv eens hoe er over die lampjes geschreven wordt. Daar hebben ze ze wel onder controle. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit is wel een goed interview eigenlijk ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 15:09 schreef Leuv het volgende:[..] Gouka en Krabbendam moeten ook maar wat schrijven en ze zouden het eens in het goede van onze mooie club moeten schrijven. Dat zou ons allemaal veel verder helpen. Zie bv eens hoe er over die lampjes geschreven wordt. Daar hebben ze ze wel onder controle. Vind ik ook maar bij Psv is er weinig om kritisch op te zijn. Dat is bij ons helaas niet zo en dat verkoopt als een tierelier |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 16:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind ik ook maar bij Psv is er weinig om kritisch op te zijn. Dat is bij ons helaas niet zo en dat verkoopt als een tierelier Haha, ja die Rik Elfrink heeft de laatste jaren alleen maar goed nieuws. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De schattingen lopen uiteen tussen 2,5 en 4 miljoen euro. Alleen bij 4 is t acceptabel. Al ben ik sowieso blij dat ie weg is |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , misschien in een andere voetbal cultuur dat hij verder kan groeien maar bij ons staat hij stil , een transfer zou een mooie oplossing zijn zowel voor hem als ons |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:De schattingen lopen uiteen tussen 2,5 en 4 miljoen euro. Alleen bij 4 is t acceptabel. Al ben ik sowieso blij dat ie weg is eens +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gio prima gedaan, 'Met nette woorden de knuppel in het hoenderhok gegooid. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
Transfercarrousel gaat draaien bij Feyenoord Vandaag om 16:00 Update: Vandaag om 16:00 4 min 10 Reacties
Martijn Krabbendam Journalist VI Er komt langzaam schot in de uitgaande transfers bij Feyenoord. Ramiz Zerrouki vertrekt wellicht woensdagavond nog naar FC Twente, Timon Wellenreuther is dicht bij een akkoord met VfL Wolfsburg, 1899 Hoffenheim is serieus voor Leo Sauer, FC Porto wil Inbeom Hwang nog steeds, alleen Gjivai Zechiël hoeft (nog) op niets te rekenen.
ZERROUKI Feyenoord en FC Twente praten woensdag verder over een definitieve transfer van Ramiz Zerrouki. Dat betekent dat het bod uit Enschede in de buurt komt van wat ze in Rotterdam in gedachten hebben. Het zou gaan om een bedrag van rond de 2,5 miljoen euro, voor een speler die twee jaar geleden voor zeven miljoen de omgekeerde weg bewandelde. Na afschrijvingen zou Feyenoord geen verlies lijden op de middenvelder, die in De Kuip nooit echt wist door te breken.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Pro Shots WELLENREUTHER Ook de gesprekken met VfL Wolfsburg vorderen. Timon Wellenreuther heeft wel oren naar een stap richting de Tweede Bundesliga nu hij te horen kreeg dat hij niet langer de eerste doelman is van Feyenoord. Tjark Ernst gaat hem vervangen. Feyenoord nam deze doelman dinsdag over van Hertha BSC. De club gunt Wellenreuther nu wel een transfer als dank voor bewezen diensten. Hoewel er nog geen sprake is van een done deal, verwacht iedereen wel een heel snel akkoord. Voor alle partijen de beste oplossing.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Pro Shots HWANG FC Porto en Feyenoord zijn ook nog steeds in gesprek over Inbeom Hwang. Porto-trainer Francesco Farioli is zeer gecharmeerd van de middenvelder uit Zuid-Korea. Feyenoord laat Hwang niet zomaar gaan. Eerder weigerde de club een bod van vier miljoen van CF Monterrey, de nieuwe club van oud-directeur Dennis te Kloese. FC Porto zal het bedrag moeten benaderen en liefst overtreffen dat Feyenoord zelf voor Hwang betaalde aan Rode Ster Belgrado: zeven miljoen euro.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Pro Shots SAUER Leo Sauer weet zich in de belangstelling van Hoffenheim, maar de gesprekken tussen Feyenoord en deze club uit de Bundesliga zijn nog niet zo ver gevorderd. Het is bovendien nog maar de vraag of de club de Slowaak wil verkopen. Na een huurperiode bij NAC Breda slaagde Sauer er nooit echt in basisspeler te worden bij Feyenoord onder Robin van Persie. Daarbij raakte hij ook nog eens geblesseerd. Onder Giovanni van Bronckhorst krijgt Sauer een nieuwe kans, want de club ziet nog steeds wel zijn talent. Een vertrek is dan ook alleen bespreekbaar als daartegenover een niet te weigeren bod staat. Volgens ingewijden ligt het bedrag dat Hoffenheim wil betalen nu al boven de marktwaarde van Sauer, die op Transfermarkt wordt bepaald op zeven miljoen euro.
Wie de transferwindow van Feyenoord een beetje volgt, weet intussen dat Hoffenheim wel over de brug moet komen. De nieuwe technisch directeur Dévy Rigaux presenteert zich als een harde onderhandelaar. Hij voert een ander beleid dan zijn voorganger Dennis te Kloese, die zich wat flexibeler opstelde, maar wel betrokken is bij de recorddeals in de historie van de club. Te Kloese deed liefst snel een toptransfer, of dat nou ging om Luis Sinisterra, Orkun Kökcü, of Mats Wieffer, omdat de inkomsten rust gaven. Rigaux kreeg ook al een megabod binnen voor Anis Hadj Moussa, maar hoefde niet aan tafel, ook doordat de speler een stap naar Saoedi-Arabië niet zag zitten.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Pro Shots READ Nottingham Forest kreeg ook meteen ‘néé’ te horen toen die club zich voor de eerste keer meldde voor Givairo Read. De verwachting is dat die club snel terugkeert met een nieuw en verbeterd voorstel, zoals de belangstelling voor de rechtsback sowieso zal toenemen, zo denken insiders. Tegelijkertijd zou Rigaux de rechtsback nog wel een jaar willen houden, ook al heeft hij met Jordan Lotomba, Bart Nieuwkoop, Mats Deijl en Jeremiah St. Juste genoeg alternatieven achter de hand.
Ondersteunend beeld bij het artikel© Pro Shots ZECHIËL Intussen volgt Gjivai Zechiël de ontwikkelingen met belangstelling. Ook hij kan vertrekken. Lille heeft liefst tien miljoen euro over voor de middenvelder, exclusief bonussen en een doorverkooppercentage. Lille vindt dit een meer dan aantrekkelijk aanbod. In de beleving van de Franse club bieden ze iets te veel op een speler die het bij FC Utrecht heeft laten zien, niet bij Feyenoord. Lille ziet in Zechiël eenzelfde type speler als Ayyoub Bouaddi. Deze Marokkaanse international wordt al in verband gebracht met Manchester United. Zechiël durft de uitdaging aan te gaan. Een probleem: hij mag niet weg.
Voor de jonge middenvelder voelt dat als een grote teleurstelling. Zijn droom was doorbreken bij Feyenoord, maar na twee uitstapjes op huurbasis naar Sparta Rotterdam en FC Utrecht heeft hij nog steeds niet het gevoel dat dit erin zit. Over Zechiël ging altijd het verhaal dat hij botste met ex-trainer Robin van Persie, maar het was vooral een gebrek aan perspectief dat hem naar Rotterdam-West en Utrecht dreef. Voor komend seizoen heeft hij te horen gekregen dat hij een kans krijgt, maar dat geldt voor iedere speler. Als de club het echt in hem zag zitten, was er wel een aanbieding gekomen voor verlenging van zijn contract, maar ook dat is niet het geval. Lille meldde zich bij de middenvelder met een duidelijk plan voor de toekomst. Meer nog dan een forse positieverbetering is dat de enige reden dat hij naar Noord-Frankrijk wil.
Feyenoords technisch directeur Dévy Rigaux wil niet reageren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| T zand bijna verhuurd. Klein applausje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is wel n speler die het verst af zit wss van ons gewenst niveau van alle verhuurden enzovoort, was toch ook tijd geleden teruggestuurd door Heracles ofzo dacht ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 19:00 schreef kenny het volgende:Transfercarrousel gaat draaien bij Feyenoord Vandaag om 16:00 Update: Vandaag om 16:00 4 min 10 Reacties Martijn Krabbendam Journalist VI Er komt langzaam schot in de uitgaande transfers bij Feyenoord. Ramiz Zerrouki vertrekt wellicht woensdagavond nog naar FC Twente, Timon Wellenreuther is dicht bij een akkoord met VfL Wolfsburg, 1899 Hoffenheim is serieus voor Leo Sauer, FC Porto wil Inbeom Hwang nog steeds, alleen Gjivai Zechiël hoeft (nog) op niets te rekenen. ZERROUKI Feyenoord en FC Twente praten woensdag verder over een definitieve transfer van Ramiz Zerrouki. Dat betekent dat het bod uit Enschede in de buurt komt van wat ze in Rotterdam in gedachten hebben. Het zou gaan om een bedrag van rond de 2,5 miljoen euro, voor een speler die twee jaar geleden voor zeven miljoen de omgekeerde weg bewandelde. Na afschrijvingen zou Feyenoord geen verlies lijden op de middenvelder, die in De Kuip nooit echt wist door te breken. Krabbendam is nog niet helemaal wakker. Zerrouki kwam 3 jaar terug ipv 2. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 15 juli 2026 - 19:31 schreef bijft007 het volgende:Dat is wel n speler die het verst af zit wss van ons gewenst niveau van alle verhuurden enzovoort, was toch ook tijd geleden teruggestuurd door Heracles ofzo dacht ik. Ja deze moet je eigenlijk wegdoen. Maar zal uit contract lopen en dan weggaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Thanks voor de Pro artikelen Kenny, wordt gewaardeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hwang voor een vaste som van 5 miljoen naar Porto, bonussen en dvk nog niet bekend.
Mogelijk zelfde werkwijze bij deze transfer als bij Zerrouki? Dus X termijnen van Borges niet meer voldoen? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 14:22 schreef MMM het volgende:Hwang voor een vaste som van 5 miljoen naar Porto, bonussen en dvk nog niet bekend. Mogelijk zelfde werkwijze bij deze transfer als bij Zerrouki? Dus X termijnen van Borges niet meer voldoen? hoop ook hier op , 5milj zou te weinig zijn |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 14:22 schreef MMM het volgende:Hwang voor een vaste som van 5 miljoen naar Porto, bonussen en dvk nog niet bekend. Mogelijk zelfde werkwijze bij deze transfer als bij Zerrouki? Dus X termijnen van Borges niet meer voldoen? dvk hoef je bij een speler van 29 geen verwachtingen bij te hebben.
Inderdaad wel te hopen dat er nog iets van de resttermijnen van Borges afgaat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| interesse in watanabe neemt toe , moeten we hem kwijt ? ik vind het een lastige , ben erg te spreken over kraaijeveld maar denk nog niet goed genoeg voor de CL , ook Marmol is nog lastig te peilen hoe goed hij is en of hij CL niveau al kan aantikken |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 juli 2026 - 16:04 schreef kenny het volgende:interesse in watanabe neemt toe , moeten we hem kwijt ? ik vind het een lastige , ben erg te spreken over kraaijeveld maar denk nog niet goed genoeg voor de CL , ook Marmol is nog lastig te peilen hoe goed hij is en of hij CL niveau al kan aantikken Voor een goed bedrag zeker doen.
Ik vond hem, zeker opbouwend, eigenlijk best tegenvallen. We krijgen straks als het goed is ook Beelen nog terug. En anders inderdaad Kraaijeveld de kans blijven geven. |
|
|
|