|
|
bijft007
|
|
|
Feyenoord kijkt lijkt me ook nog wel (en terecht) naar het verleden waar het allemaal misging financieel,, dus zijn überhaupt nog wel wat voorzichtiger lijkt me ook daarin Dus vergelijken met hun gaat echt niet op,, ze kiezen ook nog meer voor talent wat goedkoper in slaan en waar je er vervolgens meer winst uit kan halen omdat dat ook mede de manier was waar we nu staan
sluit niet uit dat feyenoord buiten zo denken ook nog wel vrij korte termijn Ineens een klapper gaat maken mits ze er alle vertrouwen in hebben de kosten te dekken Mits het fout gaat uit andere talenten/spelers minder kosten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| en twee miljoen voor een paar maanden Sterling kan wel |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja dat waren de last minute paniek aankopen,, dan komen er weer andere dingen bij kijken haha Staat echt los van het normale handelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Bijlow zat op drie miljoen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Die was voorbestemd om eerste keeper van oranje te worden. Het is heel anders afgelopen. Drukte veel te hoog op het salarishuis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 12:53 schreef CobusIII het volgende:[..] Die was voorbestemd om eerste keeper van oranje te worden. Het is heel anders afgelopen. Drukte veel te hoog op het salarishuis Volgens mij kan het dus wel. Er zeker als je 15/20 spelers minder in je selectie hebt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is momenteel wel behoorlijk uit de hand gelopen met spelers, mede ook wel door Vele blessures afg seizoenen wat al gauw spelers opleverde die gehaald werden door tekorten op posities
Had feyenoord zeker anders aan moeten pakken, al zal er ook jeugd bijzitten niet aan toe zijn, maar zeker had dat je best wat spelers kunnen schelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eenhoorn. Ik hoop dat hij zorg gaat dragen voor een stabiele clubvisie, adequate organisatiestructuur, een duidelijke voetbalidentiteit, daarbij passende beleidsvoering, ook op gebied inzet voetbalkqaliteit. Oftewel: heldere en consistente aanpak. Heeft ie bij AZ laten zien. O.a. investeren in eigen jeugd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2026 - 12:27 schreef CobusIII het volgende:[..] Denk dan ook ff aan het salaris Piet. Een bedrag van 20M ophoesten kan ms nog wel, maar het bijbehorende salaris van 3M wordt een probleem. Er gaan ook veel grootverdieners weg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
voorlopig nog maar even kijken wie er weg gaat. Wat mij betreft blijven de toppers en vertrekt de ijzeren voorraad.. In ieder geval Ivanusec, Stengs, Tengstedt en Zerrouki etc
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 juli 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ka en Nadje zouden dicht bij een vertrek zijn. Die eerste naar AZ waarschijnlijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Dikke shovel door de selectie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
puinruimen!
Nobody said it was easy, No one ever said it would be so hard I'm going back to the start
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 juli 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens blij dat de WK afgelopen is .
De transfermarkt komt nu ook gelijk meer los. |
|
|