|
|
R()b
|
|
|
Ik durf best te stellen, 3 jaartjes Feyenoord en de juiste weg bewandelen. En hij heeft een grote kans om beter te worden dan papa Robin. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik word hier niet heel enthousiast van. Champions League, titelstrijd en bekertoernooi. De tijd van "deze kan het wel leuk gaan doen" is geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2026 - 23:09 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik word hier niet heel enthousiast van. Champions League, titelstrijd en bekertoernooi. De tijd van "deze kan het wel leuk gaan doen" is geweest. Als ze al moeite hebben om 5 miljoen op tafel te leggen moet je misschien je dromen bijstellen naar de realiteit haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Speelt ook veel op links zo te zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 03 augustus 2026 - 23:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als ze al moeite hebben om 5 miljoen op tafel te leggen moet je misschien je dromen bijstellen naar de realiteit haha Slechtere stats dan Wolemark. Weinig te dromen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: die heeft er 2 gescoord het afgelopen seizoen. Veel stuk nog steeds |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| beter , de tijden van koopjeshuis zijn over , ook een signaal naar transfers in de toekomst , feyenoord bepaalt de prijs niet roma of andere clubs in de toekomst |
|
|
|