BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 augustus 2026 - 10:29   quote  deeplink  
Waarheid ligt wel ergens int midden tov schaken jr, voor clubs als Twente utr enzo is kans in het eerste stuk groter dus mogelijk sneller doorbraak zeg maar voor hem

Zou gewoon goed zijn ze ipv verkoop voor verhuur gaan bv 1,5 seizoen en contract zelf openbreken met toekomst perspectief erna bij het eerste, want n Twente zal ook niet verwachten gelijk eerste jaarbasis en doorbraak zal zijn dus zien het ook als meerjaren project natuurlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door bijft007 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2026 - 12:04   quote  deeplink  
Nou, er komt een topper vrij: Noa Lang...
Leuv
 Leuv - zaterdag 01 augustus 2026 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 10:05 schreef piet de paler het volgende:

[..]

En dan klagen Leuv dat we niet mee kunnen komen ?
Misschien zou je eens moeten lezen ipv te reageren op iemand. Dit waardeloze forum wordt verziekt door mensen die alleen maar reageren op een ander maar zelf inhoudelijk nooit wat zinnigs te zeggen hebben. Mocht je er weer niet op gisteravond Piet omdat je weer ligt te zeiken? Zeg inhoudelijk eens wat zinnigs.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 augustus 2026 - 13:44   quote  deeplink  
Nee dit is een zinnig antwoord.in dit land mag ik zeggen wat ik wil.maar kijk eens naar je gekke antwoord.de pot verwijt de ketel enzv.het enige juiste in jou ogen is dat jou ideen worden gedeeld door de TD maar je weet zelf niet wat je wil.meedraaien in de top of jeugd inbrengen die ook niet geslaagd zijn onder 21. Het is nooit goed.ik pleit voor( op dit moment voor sub toppers om aantehaken.en vind jij dat niet prima,en wil je niet dat iemandjou gedachtengang niet volgt.......noord Korea is dan een optie
En wil je niet dat men reageert moet je op een andere site gaan zitten.
Ik heb niets tegen jou,maar begrijp jou gedachten gang niet meer.
Elke ploeg versterkt zich met in sommige gevallen met toppers

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door piet de paler --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 augustus 2026 - 16:34   quote  deeplink  
Gerucht: Newcastle-moussa. Ala het klopt kan het wel eens lekker cashen worden.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 augustus 2026 - 16:36   quote  deeplink  
Is Driouch of zoiets van psv niets voor Feijenoord als linksbuiten?
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 augustus 2026 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 16:34 schreef bijft007 het volgende:
Gerucht: Newcastle-moussa. Ala het klopt kan het wel eens lekker cashen worden.
Ik denk dat Ouiassa van NEC al achter de schermen opgelijnd staat als vervanger.
Frobin1974
 Frobin1974 - zaterdag 01 augustus 2026 - 17:24   quote  deeplink  
Dit dus:

Ruijl werd scoutingscoördinator en groeide uiteindelijk uit tot technisch manager van de Rotterdamse topclub. In die hoedanigheid was hij ook betrokken bij de aankopen.

"Het was wel mooi. Zat ik op een verjaardag met allemaal Feyenoorders. Feyenoord gaat die en die kopen, hadden ze gelezen op bepaalde sites. Dan zat ik erbij en zei ik: je moet niet alles geloven. Nee, het is echt waar! Dan heb ik dus een discussie alsof je buiten de club staat. Dat vind ik zo mooi. Die mensen gaan er helemaal in op."

De veertigjarige Ruijl heeft Feyenoord inmiddels ingeruild voor Excelsior.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 augustus 2026 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 16:44 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Ik denk dat Ouiassa van NEC al achter de schermen opgelijnd staat als vervanger.
Qua type lijkt hij er ook wel op vind ik wel andere rol en manier van spelen bij nec dan voor hem,, maar is ook vrij technisch

maar niet al te snel en wel redelijk schot volgens mij,, al moet ik zeggen meer van het directe spelers type hou die je op snelheid weg kan sturen dus zou niet mijn eerste keus zijn,, en zou weinig Scouting werk in zitten ook + denk je 1 op 1 zeker niet op vooruit gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 01 augustus 2026 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 16:44 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Denk je niet dat Persie geen mooie optie is?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 17:24 schreef Frobin1974 het volgende:
Dit dus:

Ruijl werd scoutingscoördinator en groeide uiteindelijk uit tot technisch manager van de Rotterdamse topclub. In die hoedanigheid was hij ook betrokken bij de aankopen.

"Het was wel mooi. Zat ik op een verjaardag met allemaal Feyenoorders. Feyenoord gaat die en die kopen, hadden ze gelezen op bepaalde sites. Dan zat ik erbij en zei ik: je moet niet alles geloven. Nee, het is echt waar! Dan heb ik dus een discussie alsof je buiten de club staat. Dat vind ik zo mooi. Die mensen gaan er helemaal in op."

De veertigjarige Ruijl heeft Feyenoord inmiddels ingeruild voor Excelsior.
Waarmee ook gezegd dat verwachtingen hoger worden aangezwengeld en de teleurstelling en verwijten naar verantwoordelijken tot idiote proporties leiden.
van geil
 van geil - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:24   quote  deeplink  
Hoe meer geld we hebben, des de slechter we ermee omgaan.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:27   quote  deeplink  
Denk dat we überhaupt nu niet iets moeten shoppen Nederland, aangezien er niet echt iets wat voor ons meerwaarde is loopt, dus Zweden Noorwegen, een afvaller uit premier league, doe je scouting is het werk, en anders is meer geld in scouting steken,, er moet wat mogelijk zijn met Champions League in verschiet voor spelers.

Alexmem
 Alexmem - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:45   quote  deeplink  
De enige speler die ik graag zou zien is die Ojesaetter (of zoiets). Die scoorde nooit maar was levensgevaarlijk. Een driekwart Moussa met werklust.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 17:51 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Denk je niet dat Persie geen mooie optie is?
Wel (veel) minuten maken, maar is in mijn optiek nog geen dragende speler voor een heel seizoen. Dus als Moussa weggaat heb je een vervanger nodig en/of heb je vertrouwen in Borges

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 augustus 2026 door CobusIII --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:54   quote  deeplink  
Ik zie v Persie ook meer op 9 of 10
bijft007
 bijft007 - zaterdag 01 augustus 2026 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 18:45 schreef Alexmem het volgende:
De enige speler die ik graag zou zien is die Ojesaetter (of zoiets). Die scoorde nooit maar was levensgevaarlijk. Een driekwart Moussa met werklust.
Die maakt wel een aardige ontwikkeling door ja scoren wil hem nog niet lukken maar kan volgende stap zijn

Voor de rest valt me weinig aanvallende spelers echt op afg seizoen,, de beste bij nec vind ik dan chery maar dat is uiteraard een oudje intussen voor de rest om het even allemaal en gewoon leuk jaar daar met ze allen gehad en willen nu als een bezetene daarvan profiteren en daar moet je niet in meegaan.

Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 augustus 2026 - 23:45   quote  deeplink  
Saël Kumbedi 🇫🇷 (21 jaar).
Rechtsback
Leuv
 Leuv - zondag 02 augustus 2026 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 18:45 schreef Alexmem het volgende:
Nou ik zou graag nooit meer zaken doen met die persoon ponyclub
Leuv
 Leuv - zondag 02 augustus 2026 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2026 - 18:52 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Wel (veel) minuten maken, maar is in mijn optiek nog geen dragende speler voor een heel seizoen. Dus als Moussa weggaat heb je een vervanger nodig en/of heb je vertrouwen in Borges
Ik zou juist toejuichen om Moussa te verkopen. Daar hadden we juist moeten doorselecteren. Begrijp me niet verkeerd het is best een aardige speler maar als elftal heb je er het merendeel van de wedstrijden niets aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.7752079