BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt jongens zoals Bojan en Cuenca, Sanogo..

Dus dat doen ze al... En precies daarover loop jij altijd te zaniken.. NExt...
Klopt wel een beetje ja alleen dan graag niet de blessuregevoelige of houten klazen. Volgens mij zei jij trouwens dat Sanogo atletisch was in een ver verleden..

Ook wel grappig dat je 3 namen noemt die allemaal geflopt zijn bij Ajax btw.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 augustus 2016 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zeg ik dat we Berghuis hadden moeten kopen dan?
Je suggereert het door te stellen dat die jongen bij ons zou spelen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt wel een beetje ja alleen dan graag niet de blessuregevoelige of houten klazen. Volgens mij zei jij trouwens dat Sanogo atletisch was in een ver verleden..

Ook wel grappig dat je 3 namen noemt die allemaal geflopt zijn bij Ajax btw.
Atletisch nooit gezegd. Enkel dat ie bekend stond als een groot talent en dat ie in Frankrijk makkelijk speelde, over zijn tijd bij Arsenal heb ik nooit iets gezegd..
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 15:40   quote  deeplink  
Het verhaal bij Sanogo was overigens inderdaad dat het een rappe, athletische spits was die technisch nog veel bij te leren had. Uiteindelijk bleek hij volslagen kansloos te zijn. Cuenca en Bojan hadden problemen met fit worden maar ik vond ze beide geen flops. Niet dat ze meteen heel succesvol waren maar met name Bojan had Ajax meer uit kunnen halen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 15:40 schreef Eide het volgende:
Het verhaal bij Sanogo was overigens inderdaad dat het een rappe, athletische spits was die technisch nog veel bij te leren had. Uiteindelijk bleek hij volslagen kansloos te zijn. Cuenca en Bojan hadden problemen met fit worden maar ik vond ze beide geen flops. Niet dat ze meteen heel succesvol waren maar met name Bojan had Ajax meer uit kunnen halen.
Ajax had Bojan destijds moeten kopen, ik weet niet voor hoeveel, maar dat kon transfervrij of voor heel weinig. Dat was echt een geweldige speler voor dit Ajax..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 15:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Je suggereert het door te stellen dat die jongen bij ons zou spelen.
Messi zou bij ons ook spelen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 15:40 schreef Eide het volgende:
Het verhaal bij Sanogo was overigens inderdaad dat het een rappe, athletische spits was die technisch nog veel bij te leren had. Uiteindelijk bleek hij volslagen kansloos te zijn. Cuenca en Bojan hadden problemen met fit worden maar ik vond ze beide geen flops. Niet dat ze meteen heel succesvol waren maar met name Bojan had Ajax meer uit kunnen halen.
Cuenca is inderdaad nooit fit geweest was een gokje. Bojan werd verkeerd of niet gebruikt. Vind het toch wel flops gezien de minimale inbreng van beide.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax had Bojan destijds moeten kopen, ik weet niet voor hoeveel, maar dat kon transfervrij of voor heel weinig. Dat was echt een geweldige speler voor dit Ajax..
Was volgens mij ook heel weinig ja. In de spits had ik hem inderdaad graag gezien mits fit.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 16:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Messi zou bij ons ook spelen
To post man..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 16:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cuenca is inderdaad nooit fit geweest was een gokje. Bojan werd verkeerd of niet gebruikt. Vind het toch wel flops gezien de minimale inbreng van beide.
Bojan was gewoon een belangrijke speler na de winterstop in het seizoen dat ie er was..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 15:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax had Bojan destijds moeten kopen, ik weet niet voor hoeveel, maar dat kon transfervrij of voor heel weinig. Dat was echt een geweldige speler voor dit Ajax..
Eens. Hij is uiteindelijk voor 5 miljoen vertrokken naar Stoke City. Dat had Ajax wel kunnen betalen. Weet alleen niet hoe dat qua salaris was gegaan.
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 06 augustus 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt jongens zoals Bojan en Cuenca, Sanogo..

Dus dat doen ze al... En precies daarover loop jij altijd te zaniken.. NExt...
Overigens maakte Bojan op mij een uitstekende indruk, vooral als centrumspits. Ik vond het zeer spijtig dat Ajax hem niet definitief wilde overnemen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 16:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eens. Hij is uiteindelijk voor 5 miljoen vertrokken naar Stoke City. Dat had Ajax wel kunnen betalen. Weet alleen niet hoe dat qua salaris was gegaan.
En daar speelde die tot zijn blessure echt heel erg goed..
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 18:31   quote  deeplink  
Gewoon een blunder van Ajax Bojan was een echet jax speler techn/begaafd jammer
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan was gewoon een belangrijke speler na de winterstop in het seizoen dat ie er was..
Nauwelijks bijgebleven..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 18:31 schreef p111 het volgende:
Gewoon een blunder van Ajax Bojan was een echet jax speler techn/begaafd jammer
Blunder van de Boer ook om hem op de flank te zetten..
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blunder van de Boer ook om hem op de flank te zetten..
Weet ik niet. Ik denk dat een speler als Bojan dat best moet kunnen zoals Younes dat nu invult. Ik vind dat niet heel onrealistisch om heel eerlijk te zijn. Bojan is niet echt een spits maar ook geen middenvelder.... dus zeg het maar.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik denk dat een speler als Bojan dat best moet kunnen zoals Younes dat nu invult. Ik vind dat niet heel onrealistisch om heel eerlijk te zijn. Bojan is niet echt een spits maar ook geen middenvelder.... dus zeg het maar.
We hebben zelf kunnen zien dat hij het op 9 beter deed bij ons. Maar 4 goals en 4 assist vind ik niet echt geweldig.
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hebben zelf kunnen zien dat hij het op 9 beter deed bij ons. Maar 4 goals en 4 assist vind ik niet echt geweldig.
Bij Stoke zijn z'n statistieken niet beter hoor. Afgelopen seizoen dan 7 goals maar slechts 1 assist. Seizoen ervoor 4 goals en 1 assist. Daar zijn ze lyrisch over hem terwijl het statistisch nauwelijks beter is.... dus nogmaals, zeg het maar.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Bij Stoke zijn z'n statistieken niet beter hoor. Afgelopen seizoen dan 7 goals maar slechts 1 assist. Seizoen ervoor 4 goals en 1 assist. Daar zijn ze lyrisch over hem terwijl het statistisch nauwelijks beter is.... dus nogmaals, zeg het maar.
Tja ik vind de Bojan die bij ons liep en nu bij Stoke nogal een verschil.
Maar prima hoor als je hem goed vond bij Ajax dan mag dat uiteraard. Mij is hij nauwelijks bijgebleven met maar een paar goede potjes al vond ik het wel jammer dat Ajax hem niet voor weinig(gratis) overnam. Dat heb ik toen ook al gezegd want potentie had hij en ook echt een Ajax speler.

Off. Topic Haller scoort tegen Psv met zijn hoofd..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blunder van de Boer ook om hem op de flank te zetten..
Geen blunder, daar speelde hij bij Barca ook veel, en dat doet ie ook gewoon erg goed.. Maar als je er achter komt dat het beter loopt met de gehele ploeg als hij op 9 speelt dan zit je er wel naast ja..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Bij Stoke zijn z'n statistieken niet beter hoor. Afgelopen seizoen dan 7 goals maar slechts 1 assist. Seizoen ervoor 4 goals en 1 assist. Daar zijn ze lyrisch over hem terwijl het statistisch nauwelijks beter is.... dus nogmaals, zeg het maar.
Gewoon een speler waar altijd dreiging vanuit gaat, makkelijk passeert en heel goed in de passing..

Heel Engeland was inderdaad lyrisch over hem voor zijn blessure.. Benieuwd wat ie daar gaat laten zien..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen blunder, daar speelde hij bij Barca ook veel, en dat doet ie ook gewoon erg goed.. Maar als je er achter komt dat het beter loopt met de gehele ploeg als hij op 9 speelt dan zit je er wel naast ja..
Bijna hetzelfde maar inderdaad dat was wel een foutje.
schaamluis
 schaamluis - maandag 08 augustus 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Het wordt nooit meer een topclub. Daar moeten we dan maar mee leren leven. Een opleidingsinstituut voor de kleine engelse en Italiaanse clubs. Ik ben in de jaren 60 supporter van deze club geworden omdat ze ongekend mooi voetbal speelden. Wat is daar nu nog van over. Een ouwe vrek die bovenop de geldbuidel zit en de spelers die nog enigszins het niveau hebben laat vertrekken. Dan heb ik meer waardering voor utrecht die Haller die zomaar laat gaan. Trieste bende,
p111
 p111 - maandag 08 augustus 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 19:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blunder van de Boer ook om hem op de flank te zetten..
Klopt jammer had een kanjer kunnen worden bij Ajax
p111
 p111 - maandag 08 augustus 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2016 - 14:27 schreef schaamluis het volgende:
Het wordt nooit meer een topclub. Daar moeten we dan maar mee leren leven. Een opleidingsinstituut voor de kleine engelse en Italiaanse clubs. Ik ben in de jaren 60 supporter van deze club geworden omdat ze ongekend mooi voetbal speelden. Wat is daar nu nog van over. Een ouwe vrek die bovenop de geldbuidel zit en de spelers die nog enigszins het niveau hebben laat vertrekken. Dan heb ik meer waardering voor utrecht die Haller die zomaar laat gaan. Trieste bende,
Inde jaren 60 bleven de toppers nog een tijd bij hun club, nu is alles geld wat de klok slaat dus heel anders en veel geld heeft Ajax niet,en wat ze hebben beheren ze goed al is het wel verleidelijk om veel geld uit te geven aan een mogelijke topper.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 08 augustus 2016 - 14:59   quote  deeplink  
Zolang het mode is om als miljardair een voetbal club te bezitten , is het voor clubs zoals Ajax moeilijk om je dragende spelers te behouden. Misschien moeten we in Nederland niet het beste jongetje van de klas willen zijn en zo doen als in Spanje. Dat bepaalde banken instaan voor schulden. Ik denk zelfs dat Spanje lacht om wat Nederland/KNVB met FC Twente heeft gedaan
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zondag 21 augustus 2016 - 10:17   quote  deeplink  
Kijk nou toch hoe geweldig Ajax presteert met al die jonkies! Echt top. Bazoer loopt erbij als een veredelde toerist. Vd Beek was niet veel beter. Sinkgraven kon weer zijn stempel niet drukken maar nee joh!...we hebben niemand nodig die het middenveld creativiteit biedt! De zgn harde kern hier klaagt steen en been dat men steeds begint over Ziyech. Maar hij is toch echt nodig! En aan de ene kant zegt Bosz dat ze 8 middenvelders hebben maar tegelijkertijd zegt ie dat er 4 nog niet klaar voor zijn. En nouri (want daar beginnen jullie straks weer over) kan dat ook niet! Zelfde generatie met dezelfde beroerde mentaliteit. Deze groep heeft een groot mentaal probleem. En twee weken voor de transferdeadline moeten we concluderen dat we veel mensen voor veel geld verkocht hebben maar verdomd weinig zinnige toevoegingen hebben gekocht! PSV doet het wederom beter en slimmer! Trieste constatering....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 21 augustus 2016 - 11:13   quote  deeplink  
Ajax speelt al jaren niet een 'gewenst' niveau, ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Dat Ajax nu op dit niveau is beland komt niet vanuit het niets. Het is een optelsom van verkeerde keuzes. En daar is de leiding van Ajax voor verantwoordelijk.

Maar zolang deze mensen blijven zitten, zie ik geen 'oplossing' van waar we staan.

Ik heb steeds gezegd; Bos is niet mijn keus, maar nu hij er is moet je het ermee doen. Wat ik kwalijk vind is het feit dat er mensen verantwoordelijk zijn die hem aangenomen hebben. En die moet je afrekenen. Maar het lijkt wel of deze mensen steeds buitenschot gehouden worden.

Deze 'lichtgewichten' zijn niet instaat om Ajax op de juiste en professionele wijze te leiden. Het feit dat hier diverse mensen zijn die hen blijven verdedigen geven aan hoe passief en blind de meeste Ajacieden zijn. En daar maakt deze leiding optimaal gebruik van.

Ik heb het in het verleden ook gezegd, en zal het voor de naïevelingen hier nog een keer herhalen; uiteindelijk bereik je een diepte punt en dan pas zal het veranderen. En ja dan is het te laat. En dat punt komt zo steeds dichterbij.

Wanneer je als leiding laats zien dat je Ajax niet op de rit kunt krijgen, dan ben je ongeschikt. De controle over het functioneren van deze mensen is er niet, dan gaat het vanzelf een keer fout.

Ik hoop echt dat de supporters van zich laten horen en zich eens harder gaan opstellen. En richt je verdomme eens op de mensen die het veroorzaken.

Met dit beleid wordt je wederom geen kampioen dan moet je je schamen. Persoonlijk zie ik het met de huidige leiding niet goed komen.

Bosz is niet de oplossing voor dit Ajax. De Boer kon op inzicht nog een ver boven gemiddeld rendement halen. Nu hij er niet meer is, zie je dat dit direct negatief veranderd.

En nu komen de tekortkomingen duidelijker naar boven en ja dat zal zeker consequenties hebben. Alleen is de vraag: wanneer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Bobby1972 --
Ztjes
 Ztjes - zondag 21 augustus 2016 - 11:17   quote  deeplink  
Bobby 1972,
Helemaal mee eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2016 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 21 augustus 2016 - 14:26   quote  deeplink  
Wanbeleid op alle vlakken!! Zelfs supporters kunnen ze niet goed plaatsen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 11:17 schreef Ztjes het volgende:
Bobby 1972,
Helemaal mee eens.
Inferieure post....geeft niet Ztjes, hebben we allemaal wel eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0102479