BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:23 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Nou wat een topaankoop he die westermaan!! Hebben we gisteren gezien....lachwekkend toch?
Nog zo 1 die hem op wedstrijd beoordeeld.
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Ohw het lijkt wel 4 jaar soms
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 11:05   quote  deeplink  
Lekker puh hahahaha

Zo eentje loopt er bij mij de hele dag thuis rond
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 11:15   quote  deeplink  
Toch grappig!

We worden een paar keer achter elkaar kampioen met veelal heel veel geluk
en hopenloos falende concurrenten...

En jahoor je kunt niet eens uitspreken dat het spel kut en ruk is en was!

Al die aankopen die er zouden komen maar er oo het laatst toch niet kwamen
maar in de plaats daarvan 2e rangs garnituur of een oudspeler die verre van
fit was..

Ook nu weer...kapitaalvernietiging door van der Hoorn te verkopen en dan te vervangen
door een overduidelijk mindere speler als Westermann.... Maar ook hier kunnen we niets
van zeggen want hij heeft slechts 1 wedstrijd dusdanig staan blunderen dat hij bijna
in zijn eentje heel Ajax de nek om draaide...

Nee onder Frank was het allemaal fantastisch.
Overmars en consorten zijn voortreffelijk en slagen ieder jaar weer om de juiste spelers
binnen te halen.

En als je met 40mtr in je rug gaat spelen, dan koop je Westermann. Ja heel logisch allemaal.

Viergever, Gudelj en Veltman zijn echte topspelers die je echt in je basis moet willen hebben
als je kampioen wil worden plus een paar rondjes europees wil doen....NOT !

Maar ik zal wel een azijnzeiker zijn
Gruber
 Gruber - donderdag 04 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
Ook al lange tijd niet gereageerd op dit forum, maar ben het volledig met Echte ajaxfan67 eens. Ajax glijdt al jaren af naar de absolute middelmaat, en veel fans glijden mee. Zijn wij vergeten waar Ajax voor stond? Ik snap ook wel dat Ajax de top van Europa moet laten gaan, maar een zeer aanwezige factor in de Europese subtop moet toch heel realistisch zijn voor Ajax. Wij hebben geld zat en een naam waar nog steeds veel voetballers voor willen spelen. Dat Ajax geen hoge bedragen meer wilt uitgeven voor transfers door het Sulejmani-debakel slaat nergens op. Dat was een absolute uitschieter, maar zijn wij vergeten hoe Ajax is gekomen aan de 3 beste spitsen en grootste namen van de afgelopen decennia. Huntelaar 9 miljoen, Zlatan 8 miljoen en Suarez 7,5 miljoen. Sulejmani was een fout, you win some, you lose some. Daarnaast is Milik een absoltue voltreffer gebleken, wat ook niemand had verwacht. Uitblinkende spelers in de subtop van eredivisie willen allemaal naar Ajax. Het missen van een Ziyech of een Tadic, zijn gewoon fouten van het Ajax-beleid. Vincent Janssen, Berghuis, Dost, Letschert, Van Ginkel, Luuk de Jong allemaal spelers die bij Ajax hadden kunnen spelen. Mag toch duidelijk zijn dat Brandts en Gerbrands het vele malen beter voor elkaar hebben dan de mensen bij Ajax. Vertrek van Milik zit er al de hele zomer aan te komen, dan moet je direct schakelen. JE zit verdomme in een zeer belangrijke periode van het seizoen zonder spits. Kijk naar Sevilla, die verkopen Gameiro voor 40 miljoen en halen binnen 24 uur Ben Yedder voor 9 miljoen als opvolger. Dat heet anticiperen, vooruit denken. Daar heeft Overmars in ieder geval nog nooit van gehoord. Cassiera en Sanchez nog meer heb ik wel vertrouwen in alleen die zullen aanpassingsperiode nodig hebben. Als je naar de Ajax selectie kijkt dan is de helft simpelweg niet goed genoeg. Tete, Riedewald, Klaassen, Younes, Bazoer, Cilissen zijn goed genoeg de rest middelmaat of nog te instabiel. Leg de selectie van Ajax eens naast die van PSV en vertel mij op welke positie Ajax echt een betere speler heeft. Tete en KLaassen. MAar goed tegen PAOK zat ik er weer ik zal het ook altijd trouw blijven, maar man man man wat is Ajax afgezakt en dat komt grotendeels door het beleid dat gevoerd wordt.
Brandje
 Brandje - donderdag 04 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
Ajax is door naar de laatste voorronde CL en jullie doen niks ander dan elkaar afzeiken.
Maar even voor de negatievelingen hier. Wat verwachten jullie nu eigenlijk? Dat Ajax elk seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt? Vergeet het maar!!

Na een lange periode De Boer hebben we nu weer trainer die Ajax als Ajax wil laten voetballen en ik bereid jullie vast voor. Dat gaat zeker niet makkelijk worden. Het kan zelfs tot de winterstop gaan duren voordat ze het echt onder knie hebben maar ik ben er van overtuigd dat Ajax weer gaat vlammen maar tot die tijd kunnen we best 10 tot 12 punten achterop lopen.

Verder lees ik dat het beleid door velen als wanbeleid wordt gezien. Ook dat valt heel erg mee. Overmars, en wat heb ik hem afgezeken, begint het steeds meer onder de knie te krijgen. Zijn aankopen zijn steeds beter en ja er zitten ook miskleunen tussen. Sanogo was niet wat. Heitinga kwam op voorspraak van De Boer dus neem ik hem niet kwalijk. Maar verder met Gudelj, Younes en Dijks heeft hij prima gehandeld. Milik zeer goed verkocht. Cassierra wat ik van hem zie kan echt een goede spits worden. Sanchez voor de neuzen van Basel en Barcelona weg gekaapt is echt een topactie van hem geweest. Ja ook Westermann gaat zijn waarde nog bewijzen want is gewoon een prima verdediger.

Dus het is allemaal niet zo zwart als jullie denken en de weg naar boven qua aankopen en het spel onder Bosz is ingezet dus kappen met zeiken over Ziyech en dat soort open deuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Brandje --
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 04 augustus 2016 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:24 schreef Slashrulez het volgende:
Nee Eigen Vermogen is een positief saldo.
Dus te investeren of als onderpand te gebruiken.
Gezien nu de eerste helft tegen PAOK, is wellicht iets meer investeren nodig.
Nee, je hebt EIGEN vermogen en VREEMD vermogen. Dat vreemde vermogen houdt bijvoorbeeld geleend geld in. Zoals een hypotheek. Dat is toch wel wat anders.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 04 augustus 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:38 schreef Eide het volgende:
Neen, eigen vermogen zijn de activa minus de schulden. De activa is de geldwaarde van alle bezittingen, de schulden zijn bij Ajax vrijwel uitsluitend kortlopend. Het eigen vermogen zegt dus geen rest over de beschikbare financiën (liquide middelen).
Klopt helemaal.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 04 augustus 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:17 schreef Brandje het volgende:
Ajax is door naar de laatste voorronde CL en jullie doen niks ander dan elkaar afzeiken.
Maar even voor de negatievelingen hier. Wat verwachten jullie nu eigenlijk? Dat Ajax elk seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt? Vergeet het maar!!

Na een lange periode De Boer hebben we nu weer trainer die Ajax als Ajax wil laten voetballen en ik bereid jullie vast voor. Dat gaat zeker niet makkelijk worden. Het kan zelfs tot de winterstop gaan duren voordat ze het echt onder knie hebben maar ik ben er van overtuigd dat Ajax weer gaat vlammen maar tot die tijd kunnen we best 10 tot 12 punten achterop lopen.

Verder lees ik dat het beleid door velen als wanbeleid wordt gezien. Ook dat valt heel erg mee. Overmars, en wat heb ik hem afgezeken, begint het steeds meer onder de knie te krijgen. Zijn aankopen zijn steeds beter en ja er zitten ook miskleunen tussen. Sanogo was niet wat. Heitinga kwam op voorspraak van De Boer dus neem ik hem niet kwalijk. Maar verder met Gudelj, Younes en Dijks heeft hij prima gehandeld. Milik zeer goed verkocht. Cassierra wat ik van hem zie kan echt een goede spits worden. Sanchez voor de neuzen van Basel en Barcelona weg gekaapt is echt een topactie van hem geweest. Ja ook Westermann gaat zijn waarde nog bewijzen want is gewoon een prima verdediger.

Dus het is allemaal niet zo zwart als jullie denken en de weg naar boven qua aankopen en het spel onder Bosz is ingezet dus kappen met zeiken over Ziyech en dat soort open deuren.
Schitterend verwoord, Brandje. Ik kan dan ook niks anders bedenken dan: EENS!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Pavlov14 --
schaamluis
 schaamluis - donderdag 04 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Ik snap die gasten die zo tevreden zijn over dit ajax echt niet. Of je moet een flink aandelenpakket hebben of familie zijn van Dagobert Overmars. Het voetbal is niet om aan te gluren. Ik zat gisteren ook mij weer dood te ergeren bij de wedstrijd. Gelukkig was de Vos nog af en toe gevat. Het wordt ieder jaar slechter en als je vind dat dit niet zo is kun je beter een andere sport kiezen. Er zijn inderdaad een paar lichtpunten. Dit zijn echter harde werkers maar geen echte balkunstenaar zoals vroeger Ling, Olsen, van Basten, Cruijff en noem ze verder maar op. Wat nu uit de jeugd komt zijn eenheidsworsten met een leuk kapsel. Ze mogen niet te lastig zijn en het lijkt er op dat het uiterlijk steeds belangrijker wordt. Geef mij maar die ruwe straatvoetballers .
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:17 schreef Brandje het volgende:
Ajax is door naar de laatste voorronde CL en jullie doen niks ander dan elkaar afzeiken.
Maar even voor de negatievelingen hier. Wat verwachten jullie nu eigenlijk? Dat Ajax elk seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt? Vergeet het maar!!

Na een lange periode De Boer hebben we nu weer trainer die Ajax als Ajax wil laten voetballen en ik bereid jullie vast voor. Dat gaat zeker niet makkelijk worden. Het kan zelfs tot de winterstop gaan duren voordat ze het echt onder knie hebben maar ik ben er van overtuigd dat Ajax weer gaat vlammen maar tot die tijd kunnen we best 10 tot 12 punten achterop lopen.

Verder lees ik dat het beleid door velen als wanbeleid wordt gezien. Ook dat valt heel erg mee. Overmars, en wat heb ik hem afgezeken, begint het steeds meer onder de knie te krijgen. Zijn aankopen zijn steeds beter en ja er zitten ook miskleunen tussen. Sanogo was niet wat. Heitinga kwam op voorspraak van De Boer dus neem ik hem niet kwalijk. Maar verder met Gudelj, Younes en Dijks heeft hij prima gehandeld. Milik zeer goed verkocht. Cassierra wat ik van hem zie kan echt een goede spits worden. Sanchez voor de neuzen van Basel en Barcelona weg gekaapt is echt een topactie van hem geweest. Ja ook Westermann gaat zijn waarde nog bewijzen want is gewoon een prima verdediger.

Dus het is allemaal niet zo zwart als jullie denken en de weg naar boven qua aankopen en het spel onder Bosz is ingezet dus kappen met zeiken over Ziyech en dat soort open deuren.
Een top post. Ik kon het niet meer eens zijn met dit verhaal.
p111
 p111 - donderdag 04 augustus 2016 - 15:14   quote  deeplink  
We gaan het allemaal zien,iedereen heeft het over lucky Ajax gisteren dat klopt maar niemand heeft het over onze thuis wedstrijd die wij gewoon hadden moeten winnen daar hadden de Grieken veel geluk anders had deze wedstrijd een formaliteit geweest dus terecht dat Ajax door gaat en we nog een club moeten elimineren voor de poulfase CL. Hopelijk kan Ajax in deze korte periode wat meer ingespeeld raken en meer vertrouwen krijgen, en misschien nog een ervaren spits kopen/huren zodat Dolberg en Cassiera langzaam kunnen wennen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door p111 --
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Met alle resepect voor mijn medesupporter Brandje...

Maar dit is struisvogelpolitiek.

We blijven met dit beleid hangen op een bedenkelijk niveau.

Wij, Ajax verliezen tegenwoordig van amateurs in de voorbereiding waar we in mijn
jeugd met 12-0 de boel afslachtte!

We zijn de afgelopen seizoenen zelf afgeslacht door PEC, Vitesse en een Oostenrijkse
Club....

En ja de tijden veranderen, maar toch niet alleen voor Ajax!!!! Als het niveau van spelers voor ons veranderd, dan toch ook voor PEC, Vitesse en de amateurs...

En zou het gat gelijk moeten blijven!

Nee, wij hebben door 1 belachelijke actie die verkeerd afliep... de aankoop van Sulemani....
onszelf verloren in verkeerde zuinigheid en laten onze aankopen leiden door geld en niet meer door kwaliteit, benodigde kwaliteit...

En dat is nu wanbeleid!

Mijn post zal wel genegeerd worden maar voorlopig zeggen de resultaten en het overwegend falende aan en verkoopbeleid dat ik gelijk heb. Helaas!

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 14:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Een top post. Ik kon het niet meer eens zijn met dit verhaal.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Stanley --
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 15:20 schreef Stanley het volgende:
Met alle resepect voor mijn medesupporter Brandje...

Maar dit is struisvogelpolitiek.

We blijven met dit beleid hangen op een bedenkelijk niveau.

Wij, Ajax verliezen tegenwoordig van amateurs in de voorbereiding waar we in mijn
jeugd met 12-0 de boel afslachtte!

We zijn de afgelopen seizoenen zelf afgeslacht door PEC, Vitesse en een Oostenrijkse
Club....

En ja de tijden veranderen, maar toch niet alleen voor Ajax!!!! Als het niveau van spelers voor ons veranderd, dan toch ook voor PEC, Vitesse en de amateurs...

En zou het gat gelijk moeten blijven!

Nee, wij hebben door 1 belachelijke actie die verkeerd afliep... de aankoop van Sulemani....
onszelf verloren in verkeerde zuinigheid en laten onze aankopen leiden door geld en niet meer door kwaliteit, benodigde kwaliteit...

En dat is nu wanbeleid!

Mijn post zal wel genegeerd worden maar voorlopig zeggen de resultaten en het overwegend falende aan en verkoopbeleid dat ik gelijk heb. Helaas!

[..]

Misschien alle eindstanden uit de tijden van weleer eens terug kijken. Ook daar zaten zeperds tussen die jij nu benoemd als punt voor je betoog.

Ajax speelde in 87 in de voorbereiding ook gelijk tegen nieuwleusen. Tsjaa.

De resultaten geven tot nu toe trouwens je ongelijk aan. Namelijk gewoon door naar de volgende ronde in Europa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door remco k --
Loetje
 Loetje - donderdag 04 augustus 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:17 schreef Brandje het volgende:
Ajax is door naar de laatste voorronde CL en jullie doen niks ander dan elkaar afzeiken.
Maar even voor de negatievelingen hier. Wat verwachten jullie nu eigenlijk? Dat Ajax elk seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt? Vergeet het maar!!

Na een lange periode De Boer hebben we nu weer trainer die Ajax als Ajax wil laten voetballen en ik bereid jullie vast voor. Dat gaat zeker niet makkelijk worden. Het kan zelfs tot de winterstop gaan duren voordat ze het echt onder knie hebben maar ik ben er van overtuigd dat Ajax weer gaat vlammen maar tot die tijd kunnen we best 10 tot 12 punten achterop lopen.

Verder lees ik dat het beleid door velen als wanbeleid wordt gezien. Ook dat valt heel erg mee. Overmars, en wat heb ik hem afgezeken, begint het steeds meer onder de knie te krijgen. Zijn aankopen zijn steeds beter en ja er zitten ook miskleunen tussen. Sanogo was niet wat. Heitinga kwam op voorspraak van De Boer dus neem ik hem niet kwalijk. Maar verder met Gudelj, Younes en Dijks heeft hij prima gehandeld. Milik zeer goed verkocht. Cassierra wat ik van hem zie kan echt een goede spits worden. Sanchez voor de neuzen van Basel en Barcelona weg gekaapt is echt een topactie van hem geweest. Ja ook Westermann gaat zijn waarde nog bewijzen want is gewoon een prima verdediger.

Dus het is allemaal niet zo zwart als jullie denken en de weg naar boven qua aankopen en het spel onder Bosz is ingezet dus kappen met zeiken over Ziyech en dat soort open deuren.
Hahahaha, geweldige post en een keer eentje met inhoud. En nog de waarheid ook.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:17 schreef Brandje het volgende:
Ajax is door naar de laatste voorronde CL en jullie doen niks ander dan elkaar afzeiken.
Maar even voor de negatievelingen hier. Wat verwachten jullie nu eigenlijk? Dat Ajax elk seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt? Vergeet het maar!!

Na een lange periode De Boer hebben we nu weer trainer die Ajax als Ajax wil laten voetballen en ik bereid jullie vast voor. Dat gaat zeker niet makkelijk worden. Het kan zelfs tot de winterstop gaan duren voordat ze het echt onder knie hebben maar ik ben er van overtuigd dat Ajax weer gaat vlammen maar tot die tijd kunnen we best 10 tot 12 punten achterop lopen.

Verder lees ik dat het beleid door velen als wanbeleid wordt gezien. Ook dat valt heel erg mee. Overmars, en wat heb ik hem afgezeken, begint het steeds meer onder de knie te krijgen. Zijn aankopen zijn steeds beter en ja er zitten ook miskleunen tussen. Sanogo was niet wat. Heitinga kwam op voorspraak van De Boer dus neem ik hem niet kwalijk. Maar verder met Gudelj, Younes en Dijks heeft hij prima gehandeld. Milik zeer goed verkocht. Cassierra wat ik van hem zie kan echt een goede spits worden. Sanchez voor de neuzen van Basel en Barcelona weg gekaapt is echt een topactie van hem geweest. Ja ook Westermann gaat zijn waarde nog bewijzen want is gewoon een prima verdediger.

Dus het is allemaal niet zo zwart als jullie denken en de weg naar boven qua aankopen en het spel onder Bosz is ingezet dus kappen met zeiken over Ziyech en dat soort open deuren.
Chapeau man. Inderdaad met z'n allen achter de ploeg gaan staan.
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 20:36   quote  deeplink  
Ligt er maar net aan welk resultaat je bedoeld Remco...

Ik heb het over het feit dat onze toppers die het beleid mogen bepalen
telkens achter het net vissen als het om beoogde versterkingen gaat
en dan met spelers aankomen die niet de kwaliteiten hebben voor Ajax.
Althans niet voor het Ajax dat ik voorsta.

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien alle eindstanden uit de tijden van weleer eens terug kijken. Ook daar zaten zeperds tussen die jij nu benoemd als punt voor je betoog.

Ajax speelde in 87 in de voorbereiding ook gelijk tegen nieuwleusen. Tsjaa.

De resultaten geven tot nu toe trouwens je ongelijk aan. Namelijk gewoon door naar de volgende ronde in Europa.
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 20:42   quote  deeplink  
Maar weet je wat... Als jullie het allemaal zo geweldig vinden, dan vind ik het prima.

Veel plezier allemaal komend seizoen.

En langleve de niet functionerende Overmars en de rest van die debielen die
Ajax naar het niveau Westermann duwen en een niet fitte Heitinga halen...

En de rest van de waslijst aan goedkope miskopen...

Maar hee, alles wat ik zeg kan je onderuit halen want na vakkundig scoutwerk
en volledig vertrouwen van de technische staf heeft Ajax toch maar mooi een
pareltje als Milik binnengehaald.

Echt vakmanschap geweest.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 20:36 schreef Stanley het volgende:
Ligt er maar net aan welk resultaat je bedoeld Remco...

Ik heb het over het feit dat onze toppers die het beleid mogen bepalen
telkens achter het net vissen als het om beoogde versterkingen gaat
en dan met spelers aankomen die niet de kwaliteiten hebben voor Ajax.
Althans niet voor het Ajax dat ik voorsta.

[..]

Sorry maar achter het net vissen? Op basis waarvan denk je dat? Ik zie alleen maar namen in de media langskomen, dat die niet gehaald worden betekend niet dat je achter het net vist..
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 21:00   quote  deeplink  
Ik heb het niet alleen over nu Remco.

Ik vind het heel goed dat we met zijn allen afspreken
dat 16mln voor een speler als Sulemani waanzin is en dat
we dat nooit meer mogen doen.

Maar om nu heel geforceerd met salarisplafonds en minimale
transfersommen te gaan werken is doorslaan naar de andere kant.

Mijn onziens moet je kijken wat je nodig hebt en als je het kan
betalen moet je het doen.

Is goed voor het resultaat en prettig voor de supporters!

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar achter het net vissen? Op basis waarvan denk je dat? Ik zie alleen maar namen in de media langskomen, dat die niet gehaald worden betekend niet dat je achter het net vist..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 augustus 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 12:17 schreef Brandje het volgende:
Ajax is door naar de laatste voorronde CL en jullie doen niks ander dan elkaar afzeiken.
Maar even voor de negatievelingen hier. Wat verwachten jullie nu eigenlijk? Dat Ajax elk seizoen kampioen wordt en halve finale CL haalt? Vergeet het maar!!

Na een lange periode De Boer hebben we nu weer trainer die Ajax als Ajax wil laten voetballen en ik bereid jullie vast voor. Dat gaat zeker niet makkelijk worden. Het kan zelfs tot de winterstop gaan duren voordat ze het echt onder knie hebben maar ik ben er van overtuigd dat Ajax weer gaat vlammen maar tot die tijd kunnen we best 10 tot 12 punten achterop lopen.

Verder lees ik dat het beleid door velen als wanbeleid wordt gezien. Ook dat valt heel erg mee. Overmars, en wat heb ik hem afgezeken, begint het steeds meer onder de knie te krijgen. Zijn aankopen zijn steeds beter en ja er zitten ook miskleunen tussen. Sanogo was niet wat. Heitinga kwam op voorspraak van De Boer dus neem ik hem niet kwalijk. Maar verder met Gudelj, Younes en Dijks heeft hij prima gehandeld. Milik zeer goed verkocht. Cassierra wat ik van hem zie kan echt een goede spits worden. Sanchez voor de neuzen van Basel en Barcelona weg gekaapt is echt een topactie van hem geweest. Ja ook Westermann gaat zijn waarde nog bewijzen want is gewoon een prima verdediger.

Dus het is allemaal niet zo zwart als jullie denken en de weg naar boven qua aankopen en het spel onder Bosz is ingezet dus kappen met zeiken over Ziyech en dat soort open deuren.
Omg!!

Eens!!!

Kratje van mij voor jou my man!!!!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 04 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 10:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog zo 1 die hem op wedstrijd beoordeeld.
Begrijpelijk. Hij kwam al niet met echt een aansprekende naam, tel daarbij de ervaring met Heitinga erbij op en dan ook nog eens een heel slecht debuut. Ik denk ook dat het helemaal niets wordt met die man. Maar dat dacht ik al voor zijn debuut.
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 21:22   quote  deeplink  
wat ik verwacht......

Ik zal beginnen met wat ik niet verwacht... Ik verwacht niet dat Ajax ieder seizoen kampioen wordt! Dat is nooit mogelijk geweest en zal ook nooit gebeuren!

Wat ik wel verwacht is een helder beleid en professionele uitvoering hiervan...

In mijn beleving is Ajax een club die met een neusje voor talent de juiste spelers scout en opleidt. Vervolgens een team smeedt van goede spelers uit eigen opleiding en met noodzakelijke gerichte aankopen de puntjes op de i zet om in ieder geval in de eigen competitie aantrekkelijk en dominant voetbal speelt. En eens in de zoveel tijd, als alles mooi samenvalt dit ook in Europa kan doen...

Met Overmars hebben we iemand die de puntjes niet op de i zet door geen geld te investeren in aankopen die de basis uit eigen opleiding begeleiden en naar een hoger niveau tillen...

Nee, hij komt met allerlei goedkope miskleunen of niet fitte miskleunen.

Ik had van der Hoorn niet ingeruild voor Westermann. Ik zou Lens halen voor een plek op de vleugels en een spits als Dost halen. Eventueel een Gomez proberen... Maar never nooit een Balloteli

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Omg!!

Eens!!!

Kratje van mij voor jou my man!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 augustus 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:22 schreef Stanley het volgende:
wat ik verwacht......

Ik zal beginnen met wat ik niet verwacht... Ik verwacht niet dat Ajax ieder seizoen kampioen wordt! Dat is nooit mogelijk geweest en zal ook nooit gebeuren!

Wat ik wel verwacht is een helder beleid en professionele uitvoering hiervan...

In mijn beleving is Ajax een club die met een neusje voor talent de juiste spelers scout en opleidt. Vervolgens een team smeedt van goede spelers uit eigen opleiding en met noodzakelijke gerichte aankopen de puntjes op de i zet om in ieder geval in de eigen competitie aantrekkelijk en dominant voetbal speelt. En eens in de zoveel tijd, als alles mooi samenvalt dit ook in Europa kan doen...

Met Overmars hebben we iemand die de puntjes niet op de i zet door geen geld te investeren in aankopen die de basis uit eigen opleiding begeleiden en naar een hoger niveau tillen...

Nee, hij komt met allerlei goedkope miskleunen of niet fitte miskleunen.

Ik had van der Hoorn niet ingeruild voor Westermann. Ik zou Lens halen voor een plek op de vleugels en een spits als Dost halen. Eventueel een Gomez proberen... Maar never nooit een Balloteli

[..]

Hebben wij ballotelli gekocht?
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 21:34   quote  deeplink  
Is dat wat je uit mijn met zorg opgestelde reactie haalt?

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hebben wij ballotelli gekocht?
riveco
 riveco - donderdag 04 augustus 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 11:31 schreef Gruber het volgende:
Ook al lange tijd niet gereageerd op dit forum, maar ben het volledig met Echte ajaxfan67 eens. Ajax glijdt al jaren af naar de absolute middelmaat, en veel fans glijden mee. Zijn wij vergeten waar Ajax voor stond? Ik snap ook wel dat Ajax de top van Europa moet laten gaan, maar een zeer aanwezige factor in de Europese subtop moet toch heel realistisch zijn voor Ajax. Wij hebben geld zat en een naam waar nog steeds veel voetballers voor willen spelen. Dat Ajax geen hoge bedragen meer wilt uitgeven voor transfers door het Sulejmani-debakel slaat nergens op. Dat was een absolute uitschieter, maar zijn wij vergeten hoe Ajax is gekomen aan de 3 beste spitsen en grootste namen van de afgelopen decennia. Huntelaar 9 miljoen, Zlatan 8 miljoen en Suarez 7,5 miljoen. Sulejmani was een fout, you win some, you lose some. Daarnaast is Milik een absoltue voltreffer gebleken, wat ook niemand had verwacht. Uitblinkende spelers in de subtop van eredivisie willen allemaal naar Ajax. Het missen van een Ziyech of een Tadic, zijn gewoon fouten van het Ajax-beleid. Vincent Janssen, Berghuis, Dost, Letschert, Van Ginkel, Luuk de Jong allemaal spelers die bij Ajax hadden kunnen spelen. Mag toch duidelijk zijn dat Brandts en Gerbrands het vele malen beter voor elkaar hebben dan de mensen bij Ajax. Vertrek van Milik zit er al de hele zomer aan te komen, dan moet je direct schakelen. JE zit verdomme in een zeer belangrijke periode van het seizoen zonder spits. Kijk naar Sevilla, die verkopen Gameiro voor 40 miljoen en halen binnen 24 uur Ben Yedder voor 9 miljoen als opvolger. Dat heet anticiperen, vooruit denken. Daar heeft Overmars in ieder geval nog nooit van gehoord. Cassiera en Sanchez nog meer heb ik wel vertrouwen in alleen die zullen aanpassingsperiode nodig hebben. Als je naar de Ajax selectie kijkt dan is de helft simpelweg niet goed genoeg. Tete, Riedewald, Klaassen, Younes, Bazoer, Cilissen zijn goed genoeg de rest middelmaat of nog te instabiel. Leg de selectie van Ajax eens naast die van PSV en vertel mij op welke positie Ajax echt een betere speler heeft. Tete en KLaassen. MAar goed tegen PAOK zat ik er weer ik zal het ook altijd trouw blijven, maar man man man wat is Ajax afgezakt en dat komt grotendeels door het beleid dat gevoerd wordt.
Wat een ongelooflijke lulpraat zeg, Millik is al 3 dagen weg dus alles wat je had gehaald had al niet mee mogen doen tegen paok. En omdat Sevilla gelijk een nieuwe speler kan halen heeft misschien ook met de competitie te maken misschien? Niet alleen Ajax is minder als jaren terug, het hele Nederlandse voetbal is minder ( ook de schuld van AJAX bestuur zeker ) kijk even naar het Nedrelandselftal. En je bent weer zo'n wonder die om Zyech roept tewijl we sterven van de middenvelders, en aankomende middenvelders ( v. BEEK , Nouri ) wat is er mis met deze jongens?
Wat is er mis met Dolberg ( een speler die toch echt heel veel in huis heeft) De achterhoede deugt ook niet? ( de minste tegendoelpunten ) Dus kap nou eens met dat gelul over beleid wat niet klopt. Ajax zorgt zelf voor zijn gezonde status, PSV heeft hulp van de gemeente nodig. Feyenoord doet het ook al niet beter met al zijn miskopen ieder jaar en Twente deed even mee en iedereen kon zien hoe dat afliep.
riveco
 riveco - donderdag 04 augustus 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:00 schreef Stanley het volgende:
Ik heb het niet alleen over nu Remco.

Ik vind het heel goed dat we met zijn allen afspreken
dat 16mln voor een speler als Sulemani waanzin is en dat
we dat nooit meer mogen doen.

Maar om nu heel geforceerd met salarisplafonds en minimale
transfersommen te gaan werken is doorslaan naar de andere kant.

Mijn onziens moet je kijken wat je nodig hebt en als je het kan
betalen moet je het doen.

Is goed voor het resultaat en prettig voor de supporters!

[..]

Salarisplafond is ook bij PSV hoor, dus wat is het verschil?
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 22:38   quote  deeplink  
Denk je nu echt dat de transfer voor de beleidsbepalers een lastminute verrassing was...?
Nou denk het niet. Dus dat er geen vervanger is op het moment dat het moest is voor mij een bevestiging van de onbekwaamheid van Overmars.

Jij bent blijkbaar wel tevreden over hem en het aankoop en verkoopbeleid!

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:43 schreef riveco het volgende:

[..]

Wat een ongelooflijke lulpraat zeg, Millik is al 3 dagen weg dus alles wat je had gehaald had al niet mee mogen doen tegen paok. En omdat Sevilla gelijk een nieuwe speler kan halen heeft misschien ook met de competitie te maken misschien? Niet alleen Ajax is minder als jaren terug, het hele Nederlandse voetbal is minder ( ook de schuld van AJAX bestuur zeker ) kijk even naar het Nedrelandselftal. En je bent weer zo'n wonder die om Zyech roept tewijl we sterven van de middenvelders, en aankomende middenvelders ( v. BEEK , Nouri ) wat is er mis met deze jongens?
Wat is er mis met Dolberg ( een speler die toch echt heel veel in huis heeft) De achterhoede deugt ook niet? ( de minste tegendoelpunten ) Dus kap nou eens met dat gelul over beleid wat niet klopt. Ajax zorgt zelf voor zijn gezonde status, PSV heeft hulp van de gemeente nodig. Feyenoord doet het ook al niet beter met al zijn miskopen ieder jaar en Twente deed even mee en iedereen kon zien hoe dat afliep.
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Dat PSV wel in staat is om versterkende spelers aan te trekken en te behouden...
En hier bereid is voor te betalen.. Kampioen wordt en overwinterd in de CL...

Dat is het verschil.... onder andere!

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:49 schreef riveco het volgende:

[..]

Salarisplafond is ook bij PSV hoor, dus wat is het verschil?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 augustus 2016 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:34 schreef Stanley het volgende:
Is dat wat je uit mijn met zorg opgestelde reactie haalt?

[..]

Uuuuh? Ja!
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 23:01   quote  deeplink  
Uuuuh in dat geval....

Heeft het niet zoveel zin om verder mijn best te doen...

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 22:45 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Uuuuh? Ja!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2016 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:01 schreef Stanley het volgende:
Uuuuh in dat geval....

Heeft het niet zoveel zin om verder mijn best te doen...

[..]

Jawel hoor...gewoon je mening blijven geven.
Met sommige punten ben ik het ook wel eens....vooral het gedeelte dat Ajax best wel eens de broek mag laten bollen....gooi er maar een paar munten tegenaan
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 23:25   quote  deeplink  
Goed om te lezen Nenam!

Ik en ook anderen die op dit forum negatief zijn, zijn dit echt niet om alleen maar negatief te zijn.

Maar zouden graag eens een echte versterking zien komen... Eerst was er Poulsen, die voldeed niet. En toen kwam een die nog minder was...Weet niet eens zijn naam meer!

Toen kwam Heitinga... Totaal niet fit..Dus wederom lekker gescout!

En nu dus Westermann...

Zijn dit aankopen die Ajax omhoog brengen???

Kan toch niet waar zijn...

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jawel hoor...gewoon je mening blijven geven.
Met sommige punten ben ik het ook wel eens....vooral het gedeelte dat Ajax best wel eens de broek mag laten bollen....gooi er maar een paar munten tegenaan


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Stanley --
riveco
 riveco - donderdag 04 augustus 2016 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 22:38 schreef Stanley het volgende:
Denk je nu echt dat de transfer voor de beleidsbepalers een lastminute verrassing was...?
Nou denk het niet. Dus dat er geen vervanger is op het moment dat het moest is voor mij een bevestiging van de onbekwaamheid van Overmars.

Jij bent blijkbaar wel tevreden over hem en het aankoop en verkoopbeleid!

[..]

Moet je dan miljoenen uit gaan geven terwijl het nog niet 100% rond is dan?
riveco
 riveco - donderdag 04 augustus 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 22:40 schreef Stanley het volgende:
Dat PSV wel in staat is om versterkende spelers aan te trekken en te behouden...
En hier bereid is voor te betalen.. Kampioen wordt en overwinterd in de CL...

Dat is het verschil.... onder andere!

[..]

Overwinterd omdat toevallig dat jaar goed uitpakte en ze in pot 1 zaten misschien? Terwijl Ajax 3 landskampioenen trof? Wel even redelijk blijven he
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 23:35   quote  deeplink  
nee riveco, dat hoeft niet... maar je kunt wel paralel onderhandelen zonder dat je meteen aftikt...

Bovendien was men binnen Ajax er toch wel over eens dat Milik niet de gedroomde spits voor Ajax was en zou er sowieso een andere moeten komen toch..

Alleen lukt het Overmars maar niet...

Maar PSV heeft de Jong toch ook niet voor een appel en een ei kunnen kopen...
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 23:39   quote  deeplink  
Tja... was het toevallig?
En hoe toevallig was onze overwinning dan op paok?

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:31 schreef riveco het volgende:

[..]

Overwinterd omdat toevallig dat jaar goed uitpakte en ze in pot 1 zaten misschien? Terwijl Ajax 3 landskampioenen trof? Wel even redelijk blijven he
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 04 augustus 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:35 schreef Stanley het volgende:
nee riveco, dat hoeft niet... maar je kunt wel paralel onderhandelen zonder dat je meteen aftikt...

Bovendien was men binnen Ajax er toch wel over eens dat Milik niet de gedroomde spits voor Ajax was en zou er sowieso een andere moeten komen toch..

Alleen lukt het Overmars maar niet...

Maar PSV heeft de Jong toch ook niet voor een appel en een ei kunnen kopen...
Het is niet alleen Overmars hé.....maar vooral die RVC die op de rem trapt....Overmars is ook maar een radartje wat draait.
Misschien moet Ajax maar van die kut beurs af....denk dat dat al wat scheelt
Stanley
 Stanley - donderdag 04 augustus 2016 - 23:55   quote  deeplink  
Jazeker helemaal eens. Beurs is kut!

Aandeelhouders moeten tevreden gesteld worden..Maar lijkt mij toch een simpel gegeven
dat als je 20 mln investeerd in 2 echte versterkingen en je wordt kampioen en wint een
paar wedstrijden in de CL, je deze investering terugverdiend plus dat de waarde van de
aandelen stijgen...

Maar ik denk dat het de wijze van onderhandelen is plus het geforceerde maximum bedrag
wat men wil uitgeven het probleem is... En dat ligt bij Overmars...

Er is genoeg verkocht om te mogen investeren van.de rvc en al eerder gaven ze toestemming om een spits en buitenspeler te halen...

Alleen komt er niets..

quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is niet alleen Overmars hé.....maar vooral die RVC die op de rem trapt....Overmars is ook maar een radartje wat draait.
Misschien moet Ajax maar van die kut beurs af....denk dat dat al wat scheelt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 augustus 2016 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:55 schreef Stanley het volgende:
Jazeker helemaal eens. Beurs is kut!

Aandeelhouders moeten tevreden gesteld worden..Maar lijkt mij toch een simpel gegeven
dat als je 20 mln investeerd in 2 echte versterkingen en je wordt kampioen en wint een
paar wedstrijden in de CL, je deze investering terugverdiend plus dat de waarde van de
aandelen stijgen...

Maar ik denk dat het de wijze van onderhandelen is plus het geforceerde maximum bedrag
wat men wil uitgeven het probleem is... En dat ligt bij Overmars...

Er is genoeg verkocht om te mogen investeren van.de rvc en al eerder gaven ze toestemming om een spits en buitenspeler te halen...

Alleen komt er niets..

[..]

Ik kan mij niet voorstellen dat Overmars dat maximum bedrag bepaald......het is Abrohamovish of Glazer niet....Overmars is ook maar een onderdeel van het... tsja van wat

De fluwelen revolutie van Cruijff is ook allang overboord gegooid....jeugd aanvullen met aankopen die de jeugd niet kan voortbrengen is met Jonk door de gootsteen gespoeld.

Wil je meegaan in het moderne voetbal dan heb je kapitaal nodig....Ajax heeft dat in mindere mate maar wat ze kunnen besteden doen ze niks mee....in dat punt ga ik met je mee.
Verder maak ik me geen illusies meer....Nederlands voetbal holt achteruit.

Verder zou ik proberen om zowel John de Mol senior als junior bij Ajax te betrekken......overtuigd Ajacieden en bulken van de poen (voor zover ze al betrokken zijn, geen idee)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 augustus 2016 - 00:19   quote  deeplink  
Ik vind/vond Wim Jonk ok de ideale opvolger van Frank de Boer....en niet die mafketel van een Bosz
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 01:24   quote  deeplink  
Helemaal eens. Zonde dat hij weg is. Maar ik hou hoop dat Bosz misschien het aantrekkelijke voetbal kan terugbrengen. Maar dan hebben we voorin dreiging en diepgang nodig anders gaat dat niet lukken..

quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik vind/vond Wim Jonk ok de ideale opvolger van Frank de Boer....en niet die mafketel van een Bosz
riveco
 riveco - vrijdag 05 augustus 2016 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:35 schreef Stanley het volgende:
nee riveco, dat hoeft niet... maar je kunt wel paralel onderhandelen zonder dat je meteen aftikt...

Bovendien was men binnen Ajax er toch wel over eens dat Milik niet de gedroomde spits voor Ajax was en zou er sowieso een andere moeten komen toch..

Alleen lukt het Overmars maar niet...

Maar PSV heeft de Jong toch ook niet voor een appel en een ei kunnen kopen...
Ik vind het leuk dat je steeds terug komt op PSV, die het in jou ogen veel beter doet. Maar volgens mijn was het gewoon zo dat als we de laatste wedstrijd ( dus 1 hele wedstrijd ) niet zo waardeloos hadden gespeeld, dan waren wij gewoon kampioen. ( oh oh oh wat een wanbeleid )
En PSV koopt de JONG en wij kochten MILLIK ( hoeveel doelpunten verschil ? ) Nu zijn ze echt wel bezig met een andere spits, al zal Dolberg dan minder spelen ( ik zie Dolberg als een Kluivertje ) die toen der tijd ook speelde omdat Ronaldo niet gehaald werd.
Verder staren jullie je dood op het geld wat PSV wel uitgeeft en AJAX niet, dat komt omdat die niet zo'n jeugt opleiding hebben. Als je Zyech zou halen waar hier zo om gevraagt wordt dan draai je v Beek en Nouri de nek om.
riveco
 riveco - vrijdag 05 augustus 2016 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:39 schreef Stanley het volgende:
Tja... was het toevallig?
En hoe toevallig was onze overwinning dan op paok?

[..]

Dit vind ik ook weer een raar antwoord, want volgens mijn speelde wij de eerste wedstrijd veel beter dan zij, en scoorde hun een gepikt doelpunt. Ik ben met je eens dat de 2e wedstrijd ver onder de maat was, maar ja dat zat in mijn ogen ook in het feit dat er een systeem werd gespeeld wat nog niet voldoende was ingeslepen. Dus zo toevallig vond ik het doorgaan niet. En misschien wil jij beweren dat PSV niet toevallig in het best mogelijke jaar overwinterde door de verandering van de opzet ( maar daarin verschillen wij dus duidelijk van mening dan )
riveco
 riveco - vrijdag 05 augustus 2016 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is niet alleen Overmars hé.....maar vooral die RVC die op de rem trapt....Overmars is ook maar een radartje wat draait.
Misschien moet Ajax maar van die kut beurs af....denk dat dat al wat scheelt
Ik denk dat je hier ook een goed punt hebt
riveco
 riveco - vrijdag 05 augustus 2016 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:55 schreef Stanley het volgende:
Jazeker helemaal eens. Beurs is kut!

Aandeelhouders moeten tevreden gesteld worden..Maar lijkt mij toch een simpel gegeven
dat als je 20 mln investeerd in 2 echte versterkingen en je wordt kampioen en wint een
paar wedstrijden in de CL, je deze investering terugverdiend plus dat de waarde van de
aandelen stijgen...

Maar ik denk dat het de wijze van onderhandelen is plus het geforceerde maximum bedrag
wat men wil uitgeven het probleem is... En dat ligt bij Overmars...

Er is genoeg verkocht om te mogen investeren van.de rvc en al eerder gaven ze toestemming om een spits en buitenspeler te halen...

Alleen komt er niets..

[..]

Ik heb nog niet gehoord dat de RVC toestemming heeft gegeven om op dit moment een spits en buitenspeler te halen. Ik heb wel gehoord dat AJAX die wil halen, maar de RVC kijkt niet naar het geld dat er in huis is, die kijken volgens mijn alleen naar het aantal contract spelers
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 15:20 schreef Stanley het volgende:
Met alle resepect voor mijn medesupporter Brandje...

Maar dit is struisvogelpolitiek.

We blijven met dit beleid hangen op een bedenkelijk niveau.

Wij, Ajax verliezen tegenwoordig van amateurs in de voorbereiding waar we in mijn
jeugd met 12-0 de boel afslachtte!

We zijn de afgelopen seizoenen zelf afgeslacht door PEC, Vitesse en een Oostenrijkse
Club....

En ja de tijden veranderen, maar toch niet alleen voor Ajax!!!! Als het niveau van spelers voor ons veranderd, dan toch ook voor PEC, Vitesse en de amateurs...

En zou het gat gelijk moeten blijven!

Nee, wij hebben door 1 belachelijke actie die verkeerd afliep... de aankoop van Sulemani....
onszelf verloren in verkeerde zuinigheid en laten onze aankopen leiden door geld en niet meer door kwaliteit, benodigde kwaliteit...

En dat is nu wanbeleid!

Mijn post zal wel genegeerd worden maar voorlopig zeggen de resultaten en het overwegend falende aan en verkoopbeleid dat ik gelijk heb. Helaas!

[..]

Heeft niks met struisvogel politiek te maken beste man. Ik was haantje de voorste om Overmars af te zeiken, om het spel af te zeiken, om volledig terecht de Boer af te zeiken en om de aankopen af te zeiken.
Echter is Bosz een week of vijf/zes bezig met die gasten en ik zie positieve dingen. Ik zie ook dat Overmars zijn werk steeds beter gaat doen.
Dus ik geef ze gewoon de tijd en als Ajax op 31-08 de boel niet voor elkaar heeft dan ga ik ook weer zeiken maar op dit moment heeft het geen zin.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Omg!!

Eens!!!

Kratje van mij voor jou my man!!!!
Dan zuipen we hem samen wel een keer op!!!
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 21:00 schreef Stanley het volgende:
Ik heb het niet alleen over nu Remco.

Ik vind het heel goed dat we met zijn allen afspreken
dat 16mln voor een speler als Sulemani waanzin is en dat
we dat nooit meer mogen doen.

Maar om nu heel geforceerd met salarisplafonds en minimale
transfersommen te gaan werken is doorslaan naar de andere kant.

Mijn onziens moet je kijken wat je nodig hebt en als je het kan
betalen moet je het doen.

Is goed voor het resultaat en prettig voor de supporters!

[..]

En ik heb het helemaal niet over het nu. Ik beoordeel namelijk nooit iemand op basis van een korte periode
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 22:38 schreef Stanley het volgende:
Denk je nu echt dat de transfer voor de beleidsbepalers een lastminute verrassing was...?
Nou denk het niet. Dus dat er geen vervanger is op het moment dat het moest is voor mij een bevestiging van de onbekwaamheid van Overmars.

Jij bent blijkbaar wel tevreden over hem en het aankoop en verkoopbeleid!

[..]

Spelers moeten ook willen. En spelers moeten ook wel willen als de speler die verkocht moet worden er nog is.

Je denkt er echt veel te makkelijk over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0111780