BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:13 schreef bully het volgende:

[..]

en wat leverde die overwinning tegen Barca ons op?
als een belangrijke actie al beslist over hetgeen miskoop of niet.
dan kunnen we het woord miskoop wel afschaffen.
zeld Sana was 3 wedstrijden belangrijk ook door veel geluk.

even een stukje uit rapport van Ling

Ling concludeert dat er van de 29 aankopen voor het eerste elftal twee aanwijsbare versterkingen zijn aangetrokken, zes breedteaankopen en veertien miskopen. Voor zeven aankopen is het nog te vroeg om te oordelen. De totale kosten voor deze aankopen (salaris en transfersom) bedragen liefst tachtig miljoen euro. Van deze spelers is voor zes miljoen euro weer verkocht, terwijl de opleiding liefst 85 miljoen euro aan inkomende transfergelden opleverde. AjaxPrimeur.nl zet alle aankopen sinds januari 2011 op een rij. De conclusies zijn inderdaad schrikbarend.
Voetbal is een sport van momenten. Dat de winst op barca uiteindelijk niets oplevert. Zegt niks over de prestatie op dat moment.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen. Er staat nergens assists.
wel voorzetten.
maar gaat om rendement iedereen kan wel een voorzet geven.
en denk dat dijks en jethro Willems om er maar een paar tenoemen meer voorzetten geven.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Gehaald voor wedstrijden zoals tegen de graafschap? Hoe kom je daarbij. Heeft in mijn optiek een heel goed eerste seizoen gespeeld. Erg belangrijk geweest in belangrijke wedstrijden.
Millik speelde een slecht Ek en heeft zijn transfer echt te danken aan alles in het seizoen inclusief zijn interlands

Youness heeft ook een geweldig seizoen gespeeld. En stond er in de belangrijke wedstrijden tegen PSV.

Dat ze zich dit seizoen weer moeten bewijzen lijkt me logisch en is een open deur. Dat goed namelijk voor iedere speler.
Wat jij over Gudelj zegt heb ik niet gezien.
Riedewalt doet het op die positie al beter dan ik van Gulelj ooit heb gezien
Milik heeft zich in de kijker gespeeld door zijn doelpunt tegen duitsland onder andere.
heeft in het poolse elftal meer gepresteerd dan bij Ajax.
en zeg ik zeker niet dat hij het bij ons slecht heeft gepresteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door bully --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 augustus 2016 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:12 schreef bully het volgende:

[..]

wel voorzetten.
maar gaat om rendement iedereen kan wel een voorzet geven.
en denk dat dijks en jethro Willems om er maar een paar tenoemen meer voorzetten geven.
Waar ben jij geweest....tijd niet gezien hier
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:13 schreef bully het volgende:

[..]

en wat leverde die overwinning tegen Barca ons op?
als een belangrijke actie al beslist over hetgeen miskoop of niet.
dan kunnen we het woord miskoop wel afschaffen.
zeld Sana was 3 wedstrijden belangrijk ook door veel geluk.

even een stukje uit rapport van Ling

Ling concludeert dat er van de 29 aankopen voor het eerste elftal twee aanwijsbare versterkingen zijn aangetrokken, zes breedteaankopen en veertien miskopen. Voor zeven aankopen is het nog te vroeg om te oordelen. De totale kosten voor deze aankopen (salaris en transfersom) bedragen liefst tachtig miljoen euro. Van deze spelers is voor zes miljoen euro weer verkocht, terwijl de opleiding liefst 85 miljoen euro aan inkomende transfergelden opleverde. AjaxPrimeur.nl zet alle aankopen sinds januari 2011 op een rij. De conclusies zijn inderdaad schrikbarend.
Dat we nog kans hadden. Anders hadden we dat jaar nog geen EL meer gehaald in het ergste geval.

Bovendien deugt dat hele rapport niet. En iedere kenner weet dat. Daar is veel meer gebeurd dan wij denken in de persoon van Ling.
Slashrulez
 Slashrulez - maandag 01 augustus 2016 - 20:18   quote  deeplink  
Fischer verkopen, Menig verhuren en nu Younes geblesseerd.
Dat lijkt op wanbeleid of wellicht zuinigheid.
Eén van de belangrijkste wedstrijden is aanstaande en de selectie is niet op orde.
Dit mag Marc zich echt wel aantrekken.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:17 schreef bully het volgende:

[..]

dus omdat je kritiek heb ben je een azijnzeiker nepsupporter enz?
ieder zijn eigen menig daar is dit forum ook voor.
maar om zulke termen tegebruiken vind ik wel heel vergezocht omdat jij het er niet mee eens bent.
Je leest niet goed. Deze mensen zijn nooit positief geweest. Maar wel vooraan staan als er wat te vieren valt. Tsja, daar walg ik van en ik niet als enige.

Ik ben zelf kritisch genoeg, maar sluit mijn ogen niet voor goede dingen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:18 schreef Slashrulez het volgende:
Fischer verkopen, Menig verhuren en nu Younes geblesseerd.
Dat lijkt op wanbeleid of wellicht zuinigheid.
Eén van de belangrijkste wedstrijden is aanstaande en de selectie is niet op orde.
Dit mag Marc zich echt wel aantrekken.
We hebben gewoon 4 prima vleugels en 3 beschikbaar. 1 valt er net uit. Dat heeft niets met zuinigheid te maken! Irritant is wel dat Bosz zowel Cerny als Muric niet meeneemt.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:18 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Deze mensen zijn nooit positief geweest. Maar wel vooraan staan als er wat te vieren valt. Tsja, daar walg ik van en ik niet als enige.

Ik ben zelf kritisch genoeg, maar sluit mijn ogen niet voor goede dingen.
ook ik ben kritisch vooral na de zogenaamde revolutie.
en zie ook wel positieve dingen maar gaat wel om geheel.
dit gaat over mekaars mening respecteren ook al is die totaal anders.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:12 schreef bully het volgende:

[..]

wel voorzetten.
maar gaat om rendement iedereen kan wel een voorzet geven.
en denk dat dijks en jethro Willems om er maar een paar tenoemen meer voorzetten geven.
Er zit een wereld van een verschil tussen de steekballetjes die vanaf het middenveld moeten komen, of de acties en voorzetten die vanaf de zijkanten moeten komen, datzelfde geldt voor de opkomende backs.. Youness geeft daarentegen amper voorzetten evenals Locadia bij PSv, daarom komen backs als Dijks en Willems wel aan die voorzetten, en spelers als Tete niet..
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat we nog kans hadden. Anders hadden we dat jaar nog geen EL meer gehaald in het ergste geval.

Bovendien deugt dat hele rapport niet. En iedere kenner weet dat. Daar is veel meer gebeurd dan wij denken in de persoon van Ling.
Ling was wel de persoon die door Johan Cruijff dat moest doen.
en Johan Cruijff had daar wel geloof in.
zegt mij niet veel omdat ik nooit in de revolutie heb geloofd maar jij wel.
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:15 schreef bully het volgende:

[..]

Wat jij over Gudelj zegt heb ik niet gezien.
Riedewalt doet het op die positie al beter dan ik van Gulelj ooit heb gezien
Milik heeft zich in de kijker gespeeld door zijn doelpunt tegen duitsland onder andere.
heeft in het poolse elftal meer gepresteerd dan bij Ajax.
en zeg ik zeker niet dat hij het bij ons slecht heeft gepresteerd.
Dat zeg ik toch over Milik.

Riedewalt speelt er nu 1 goede wedstrijd, overigens niet geweldig, want nog steeds veel is ook nu achteruit en naar de zijkanten toe..

Zo goed als Gudelj was tegen PSV uit heb ik Riedewald nog niet gezien..

Maar goed, die concurrentie strijd is alleen maar mooi..

Hetzelfde geld voor vd Hoorn, ook dat was gewoon een goede aankoop..
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:18 schreef Slashrulez het volgende:
Fischer verkopen, Menig verhuren en nu Younes geblesseerd.
Dat lijkt op wanbeleid of wellicht zuinigheid.
Eén van de belangrijkste wedstrijden is aanstaande en de selectie is niet op orde.
Dit mag Marc zich echt wel aantrekken.
Volgens mij nog vleugelspelers zat met Cerny Muric El Ghazi en Cassiera die zowel links als in de punt speelt..
remco k
 remco k - maandag 01 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:28 schreef bully het volgende:

[..]

Ling was wel de persoon die door Johan Cruijff dat moest doen.
en Johan Cruijff had daar wel geloof in.
zegt mij niet veel omdat ik nooit in de revolutie heb geloofd maar jij wel.
Ik sta daar ook nog steeds achter, maar dat wil niet zeggen dat alles eraan hosanna is..
Slashrulez
 Slashrulez - maandag 01 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:20 schreef Loetje het volgende:

[..]

We hebben gewoon 4 prima vleugels en 3 beschikbaar. 1 valt er net uit. Dat heeft niets met zuinigheid te maken! Irritant is wel dat Bosz zowel Cerny als Muric niet meeneemt.
Maar geen LB, Cerny en Muric zijn RB.
Menig was wellicht nu goed bruikbaar.
De zuinigheid zit in de slechte bezetting, Pisto Bruma waren allemaal te halen als er minder EV op de bank mag staan.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Er zit een wereld van een verschil tussen de steekballetjes die vanaf het middenveld moeten komen, of de acties en voorzetten die vanaf de zijkanten moeten komen, datzelfde geldt voor de opkomende backs.. Youness geeft daarentegen amper voorzetten evenals Locadia bij PSv, daarom komen backs als Dijks en Willems wel aan die voorzetten, en spelers als Tete niet..
gaat toch niet om het waarom.
gaat om het aantal voorzetten wat jij zegt dat el ghazi de meeste uit de ED geeft.
wat ik al eerder zei ik heb geen twijfels bij de potentie van El Ghazi.
maar als je iets als tegen argument geeft zeg dan wel iets dat klopt.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch over Milik.

Riedewalt speelt er nu 1 goede wedstrijd, overigens niet geweldig, want nog steeds veel is ook nu achteruit en naar de zijkanten toe..

Zo goed als Gudelj was tegen PSV uit heb ik Riedewald nog niet gezien..

Maar goed, die concurrentie strijd is alleen maar mooi..

Hetzelfde geld voor vd Hoorn, ook dat was gewoon een goede aankoop..
voor 4 gekocht voor 1,5 verkocht.
heeft ons overlevering in poulfase Cl gekost
en dat noem jij goede aankoop?
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch over Milik.

Riedewalt speelt er nu 1 goede wedstrijd, overigens niet geweldig, want nog steeds veel is ook nu achteruit en naar de zijkanten toe..

Zo goed als Gudelj was tegen PSV uit heb ik Riedewald nog niet gezien..

Maar goed, die concurrentie strijd is alleen maar mooi..

Hetzelfde geld voor vd Hoorn, ook dat was gewoon een goede aankoop..
wat ik al eerder zei dat van Gulj heb ik nooit gezien.
meeste bij hem ging achteruit of opzij omdat hij ook steeds met zijn rug naar middenveld stond.
heeft weleens een leuke actie gehad maar ik kijk hele wedstrijd.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

De verdediging vond ik in Europa zeker niet het zwakste. We maakten iedere wedstrijd de eerste kans niet af. Dat wordt op dat niveau afgestraft.
Rapid Wien vergeten voor het gemak?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 augustus 2016 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom kijk ik ook niet zwart wit. Zou je ook eens moeten proberen.
Valt ook best mee hoor..
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:28 schreef bully het volgende:

[..]

Ling was wel de persoon die door Johan Cruijff dat moest doen.
en Johan Cruijff had daar wel geloof in.
zegt mij niet veel omdat ik nooit in de revolutie heb geloofd maar jij wel.
Over dat laatste, nog steeds!
Loetje
 Loetje - maandag 01 augustus 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:33 schreef Slashrulez het volgende:

[..]

Maar geen LB, Cerny en Muric zijn RB.
Menig was wellicht nu goed bruikbaar.
De zuinigheid zit in de slechte bezetting, Pisto Bruma waren allemaal te halen als er minder EV op de bank mag staan.
Muric had daar prima kunnen spelen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 augustus 2016 - 23:06   quote  deeplink  
Ik snap eigenlijk het laatste statement vooral niet goed. Hoezo is Overmars goed in verkopen? Spelers als Fischer, Hoorn, Andersen en van Rhijn zijn allemaal voor een spotprijs de deur uitgegaan. Ajax betaalt zelf 5 miljoen plus voor zulke spelers als ze ze van een middenmoter halen.

Bovendien moet Ajax zich ook voorbereiden op een tijd waarin de kampioen van de Eredivisie genoegen moet nemen met een voorronde CL plaats en als we die nu al niet door komen... Spelers als Ziyech en Haller halen gaat dat allemaal echt niet verhelpen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 augustus 2016 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:06 schreef NatjosFC het volgende:
Ik snap eigenlijk het laatste statement vooral niet goed. Hoezo is Overmars goed in verkopen? Spelers als Fischer, Hoorn, Andersen en van Rhijn zijn allemaal voor een spotprijs de deur uitgegaan. Ajax betaalt zelf 5 miljoen plus voor zulke spelers als ze ze van een middenmoter halen.

Bovendien moet Ajax zich ook voorbereiden op een tijd waarin de kampioen van de Eredivisie genoegen moet nemen met een voorronde CL plaats en als we die nu al niet door komen... Spelers als Ziyech en Haller halen gaat dat allemaal echt niet verhelpen.
Die spelers wilde Ajax gewoon kwijt om ruimte te maken voor salarissen. Je kan wel vast blijven houden aan hoge transfersommen maar (volgens mij), op van Rhijn na, zaten ze allemaal in hun laatste contractjaar en anders leveren ze niks op plus nog een jaar salaris.
Verder is de voorronde waar de kampioen in uit komt niet te vergelijken met wanneer je als nummer twee de voorrondes speelt.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 augustus 2016 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die spelers wilde Ajax gewoon kwijt om ruimte te maken voor salarissen. Je kan wel vast blijven houden aan hoge transfersommen maar (volgens mij), op van Rhijn na, zaten ze allemaal in hun laatste contractjaar en anders leveren ze niks op plus nog een jaar salaris.
Verder is de voorronde waar de kampioen in uit komt niet te vergelijken met wanneer je als nummer twee de voorrondes speelt.
Dat bewijst dus helemaal niet dat hij een goede verkoper is. Een goede verkoper had hier allang rekening meegehouden. Van Rhijn kan ik begrijpen, maar ik meen dat we voor v/d Hoorn drie miljoen hebben ontvangen... Dat is toch ruim verlies op wat we hebben betaald. Fischer, heeft maar ook één komma 3 opgeleverd. Die jongen had toch erg veel talent in zijn beginjaren bij Ajax, die had zeker meer moeten opleveren. Nou snap ik dat je ze wil slijten, maar alles voor een spotprijsje wegdoen hoeft niet in deze markt.

De voorronde is zeker vergelijkbaar. Ajax zit nu ook aan de goede kant van de loting en treffen PAOK Saloniki, daar hebben we voorlopig al genoeg moeite mee. Zelfde geld voor Rapin Wien en wat dacht je van de tegenstanders in die EL groepsfase. Laatste voorronde Champions League tegenstanders zijn verre van lachterjes, maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.
bully
 bully - maandag 01 augustus 2016 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die spelers wilde Ajax gewoon kwijt om ruimte te maken voor salarissen. Je kan wel vast blijven houden aan hoge transfersommen maar (volgens mij), op van Rhijn na, zaten ze allemaal in hun laatste contractjaar en anders leveren ze niks op plus nog een jaar salaris.
Verder is de voorronde waar de kampioen in uit komt niet te vergelijken met wanneer je als nummer twee de voorrondes speelt.
van Rhijn en Lucas Andersen hadden nog contract tot 2018

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door bully --
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 augustus 2016 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat bewijst dus helemaal niet dat hij een goede verkoper is. Een goede verkoper had hier allang rekening meegehouden. Van Rhijn kan ik begrijpen, maar ik meen dat we voor v/d Hoorn drie miljoen hebben ontvangen... Dat is toch ruim verlies op wat we hebben betaald. Fischer, heeft maar ook één komma 3 opgeleverd. Die jongen had toch erg veel talent in zijn beginjaren bij Ajax, die had zeker meer moeten opleveren. Nou snap ik dat je ze wil slijten, maar alles voor een spotprijsje wegdoen hoeft niet in deze markt.

De voorronde is zeker vergelijkbaar. Ajax zit nu ook aan de goede kant van de loting en treffen PAOK Saloniki, daar hebben we voorlopig al genoeg moeite mee. Zelfde geld voor Rapin Wien en wat dacht je van de tegenstanders in die EL groepsfase. Laatste voorronde Champions League tegenstanders zijn verre van lachterjes, maar dat lijkt mij vanzelfsprekend.
Sorry maar Overmars moet als Td er rekening mee gaan houden dat spelers buiten de basis vallen. Zowel Fisher als Van Rhijn waren basisspeler tot afgelopen seizoen en zijn beide voor bij gestreefd door Younes en Tete dus wanneer had hij had ze dan moeten verkopen beste kerel.
Andersen speelde ook veel onder de Boer voor het seizoen dat hij werd verhuurd aan W2
Misschien kan je je kritiek beter richten op de Boer die van veelbelovende talenten onzekere spelers heeft gemaakt die geen ruk presteerde en dus ook niet beter werden. Dus ik vind je kritiek in deze op Overmars erg makkelijk scoren en er valt hem niks te verwijten.
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 augustus 2016 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:54 schreef bully het volgende:

[..]

van Rhijn en Lucas Andersen hadden nog contract tot 2018
Van Rhijn zei ik ook verder zei ik ook volgens mij. :)
bully
 bully - dinsdag 02 augustus 2016 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 00:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Van Rhijn zei ik ook verder zei ik ook volgens mij. :)
was ook alleen aanvulling
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 02 augustus 2016 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 00:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar Overmars moet als Td er rekening mee gaan houden dat spelers buiten de basis vallen. Zowel Fisher als Van Rhijn waren basisspeler tot afgelopen seizoen en zijn beide voor bij gestreefd door Younes en Tete dus wanneer had hij had ze dan moeten verkopen beste kerel.
Andersen speelde ook veel onder de Boer voor het seizoen dat hij werd verhuurd aan W2
Misschien kan je je kritiek beter richten op de Boer die van veelbelovende talenten onzekere spelers heeft gemaakt die geen ruk presteerde en dus ook niet beter werden. Dus ik vind je kritiek in deze op Overmars erg makkelijk scoren en er valt hem niks te verwijten.
Als TD weet je ook van te voren hoe lang bepaalde contracten doorlopen, maar dat is het punt niet. De transfersom die is betaald voor Fischer is gewoon te laag als je het mij vraagt en is absoluut niet het onderste uit de kan. Hij is ook al heel vroeg verkocht. Een Sam Larsson van Heerenveen bijvoorbeeld, daar vraagt Heerenveen ruim 6 a 7 miljoen voor. Wat heeft die bewezen? Die jongen is ouder en scoort minder goals.
Een speler als Narsingh zit in de zelfde situatie als Fischer en die jongen gaat ook niet voor een spotprijsje.
Ik zeg overigens alleen dat het hele statement van dat Overmars een goede verkoper is niet klopt. Ik zeg helemaal niet dat hij een slechte verkoper is, maar een goede verkoper zou toch meer uit deze middelen hebben gehaald.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 augustus 2016 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 01:01 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als TD weet je ook van te voren hoe lang bepaalde contracten doorlopen, maar dat is het punt niet. De transfersom die is betaald voor Fischer is gewoon te laag als je het mij vraagt en is absoluut niet het onderste uit de kan. Hij is ook al heel vroeg verkocht. Een Sam Larsson van Heerenveen bijvoorbeeld, daar vraagt Heerenveen ruim 6 a 7 miljoen voor. Wat heeft die bewezen? Die jongen is ouder en scoort minder goals.
Een speler als Narsingh zit in de zelfde situatie als Fischer en die jongen gaat ook niet voor een spotprijsje.
Ik zeg overigens alleen dat het hele statement van dat Overmars een goede verkoper is niet klopt. Ik zeg helemaal niet dat hij een slechte verkoper is, maar een goede verkoper zou toch meer uit deze middelen hebben gehaald.
Over Fischer ben ik het met je eens zat altijd dicht tegen de basis aan en Had onder Bosz nog best op kunnen bloeien. De rest moest je gewoon vanaf om ruimte te maken dan kun je af en toe beter je verlies pakken. Met Sanchez en Westermann ben je ook sterker dan met Hoorn en van Rhijn. En Andersen wad op het moment ook gewoon overbodig.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 02 augustus 2016 - 07:46   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon gerichter te werk gaan. In alles ! ! !
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 02 augustus 2016 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:20 schreef enough het volgende:

[..]

Ppffff
Als je zo moe bent, moet je eens van de drank afblijven en naar je nest gaan mafketel.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 02 augustus 2016 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Hoesen besliste Ajax tegen Barca en PSV. Dan heb je je waarde al. Basisspeler nee, waarde wel. Geen miskoop dus.
Ik vond zelf Hoesen geen verkeerde voetballer al waren de meeste het er niet mee eens.
Hij had zeker potentie en zeker als je nu kijkt wat er loopt. Ik denk dat ie zich wel achter Milik had weten te spelen en er nu had gestaan, maar dit is altijd giswerk.

Laten we overigens wel wezen. Iedere speler is vroeg of laat altijd wel 1 of meerdere keren diegene die je net dat puntje oplevert of waardoor je de winst behaalt.
Of het nu Ghazi is of een Sana. Dat ze belangrijk zijn voor dat moment zegt nog niets over het feit of iemand wel of geen miskoop is.
Zet jou of mij in het veld en ik weet zeker dat we een keer erg belangrijk zullen zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het slim zou zijn ons op te stellen :-)
hjf
 hjf - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 14:28 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Ziyech hahaha
Haller??
Propper (gemiste kans vind ik en kijk hoe hij bij PSV functioneert)tegenvraag.....informeert Ajax naar spelers om in de eredivisie te komen spelen? Ik hoorde de Boer alleen maar roepen dat "zulke" spelers niet naar nederland willen komen maar waarom lukt het PSV en feyenoord dan wel met van Ginkel, Guardado, Moreno, de Jong, Kuyt, Elia, Berghuis??
Hier heb je wel een punt. Daarom zie ik graag Sneijder en Gomez komen. Dan haal je klasse en ervaring binnen. En met die 30 mln van Milik hou je nog dik geld over en heb je meer kans om voor de titel te gaan. Met als gevolg dat je weer inkomsten uit de CL hebt. Dan gaat het wel om uitzonderlijke spelers, die boven het salarisplafond uit gaan stijgen. Voor dit laatste moet je wel commitment binnen je selectie hebben om scheve gezichten te voorkomen. Maar goed. Ik zal wel onder een steen leven (ik was in een andere topic de eerste die om de komst van Mario Gomzez riep). Tot slot ben ik wel van mening dat er momenteel wel goed door geselecteerd wordt. We zijn hier nog niet klaar mee, maar wel op de goede weg ingeslagen.
hjf
 hjf - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 17:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals ze hebben dat type speler nu inmiddels gehaald met een westerman. Waarom nog zo 1 voor die linie.
Eens. Achterin zijn we wel klaar.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:35 schreef hjf het volgende:

[..]

Eens. Achterin zijn we wel klaar.
Ik vind niet dat we achterin klaar zijn, met de huidige selectie. Juist eer zeer ervaren extra speler van rond de 28 jaar en 1.90 m lang zou zeker welkom zijn. Achterin is het dan veel stabieler. Ik ben echter benieuwd hoe Ajax morgen achterin staat. Kunnen zij de zware druk aan en overleven ? Of het moet iemand voor het middenveld zijn met deze kwaliteiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door Onze Ajax --
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:33 schreef Slashrulez het volgende:

[..]

Maar geen LB, Cerny en Muric zijn RB.
Menig was wellicht nu goed bruikbaar.
De zuinigheid zit in de slechte bezetting, Pisto Bruma waren allemaal te halen als er minder EV op de bank mag staan.
Zowel Muric als Cerny speelden afgelopen jaren ook veel vanaf links. ( niet in het eerste) en deden dat ook bij hun vorige clubs veel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door remco k --
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:33 schreef bully het volgende:

[..]

gaat toch niet om het waarom.
gaat om het aantal voorzetten wat jij zegt dat el ghazi de meeste uit de ED geeft.
wat ik al eerder zei ik heb geen twijfels bij de potentie van El Ghazi.
maar als je iets als tegen argument geeft zeg dan wel iets dat klopt.
Het gaat toch om wat een buitenspeler laat zien, daar ging de discussie over.. Dus ik zeg ook iets dat klopt..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:36 schreef bully het volgende:

[..]

voor 4 gekocht voor 1,5 verkocht.
heeft ons overlevering in poulfase Cl gekost
en dat noem jij goede aankoop?
Hij kost ons dat niet, de scheidsrechter koste ons dat..

En hij was afgelopen seizoen erg goed. Dus ja ik vond dat een prima aankoop. Bleek achteraf weliswaar een breedte aankoop, maar de concurrentiestrijd kan je altijd verliezen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 20:39 schreef bully het volgende:

[..]

wat ik al eerder zei dat van Gulj heb ik nooit gezien.
meeste bij hem ging achteruit of opzij omdat hij ook steeds met zijn rug naar middenveld stond.
heeft weleens een leuke actie gehad maar ik kijk hele wedstrijd.
Nee en ik kijk alleen de samenvattingen... Tering kerel..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 21:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rapid Wien vergeten voor het gemak?
Zeker, wie stond er van het MIDDENVELD toen te schutteren?
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat bewijst dus helemaal niet dat hij een goede verkoper is. Een goede verkoper had hier allang rekening meegehouden.
Je kan alleen verkopen als die spelers zelf ook verkocht willen worden.. Pas dan kan je als club aan verkopen denken..

En wat Brandje zegt, Ajax wou ervan af om ruimte in het salarishuis te creeren..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 07:46 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax moet gewoon gerichter te werk gaan. In alles ! ! !
Goede post man, heb jij thuis de deuren altijd open staan??

Maar eh, met name de spitsen moeten zeker gerichter te werk gaan, dan zou alles tussen de palen belanden..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 07:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik vond zelf Hoesen geen verkeerde voetballer al waren de meeste het er niet mee eens.
Hij had zeker potentie en zeker als je nu kijkt wat er loopt. Ik denk dat ie zich wel achter Milik had weten te spelen en er nu had gestaan, maar dit is altijd giswerk.

Laten we overigens wel wezen. Iedere speler is vroeg of laat altijd wel 1 of meerdere keren diegene die je net dat puntje oplevert of waardoor je de winst behaalt.
Of het nu Ghazi is of een Sana. Dat ze belangrijk zijn voor dat moment zegt nog niets over het feit of iemand wel of geen miskoop is.
Zet jou of mij in het veld en ik weet zeker dat we een keer erg belangrijk zullen zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het slim zou zijn ons op te stellen :-)
Toch liet Hoessen het bij de andere clubs waar die daarna speelt ook niet zien..
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:31 schreef hjf het volgende:

[..]

Hier heb je wel een punt. Daarom zie ik graag Sneijder en Gomez komen. Dan haal je klasse en ervaring binnen. En met die 30 mln van Milik hou je nog dik geld over en heb je meer kans om voor de titel te gaan. Met als gevolg dat je weer inkomsten uit de CL hebt. Dan gaat het wel om uitzonderlijke spelers, die boven het salarisplafond uit gaan stijgen. Voor dit laatste moet je wel commitment binnen je selectie hebben om scheve gezichten te voorkomen. Maar goed. Ik zal wel onder een steen leven (ik was in een andere topic de eerste die om de komst van Mario Gomzez riep). Tot slot ben ik wel van mening dat er momenteel wel goed door geselecteerd wordt. We zijn hier nog niet klaar mee, maar wel op de goede weg ingeslagen.
En die willen beiden ook bij Ajax spelen?
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:40 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ik vind niet dat we achterin klaar zijn, met de huidige selectie. Juist eer zeer ervaren extra speler van rond de 28 jaar en 1.90 m lang zou zeker welkom zijn. Achterin is het dan veel stabieler. Ik ben echter benieuwd hoe Ajax morgen achterin staat. Kunnen zij de zware druk aan en overleven ? Of het moet iemand voor het middenveld zijn met deze kwaliteiten.
Die hebben we gekocht met Westerman.. Of ben jij niet op de hoogte van wat Ajax daadwerkelijk allemaal doet en roeptoeter je maar wat?

Ook afgelopen jaren en afgelopen week stond het achterin prima..

Kerel, je doet net alsogf Ajax de wereld aal kansen weggeeft, en dat is gewoon helemaal niet waar..

Want welke sterke verdediger had de tegengoal kunnen voorkomen? Volgens mij was dat namelijk gewoon een achterlijke blunder van de keeper..
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:51   quote  deeplink  
Laat Peter Bosz er maar eerst voor zorgen dat Ajax zich niet meer zo gedraagt als een patatgeneratie.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 02 augustus 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch liet Hoessen het bij de andere clubs waar die daarna speelt ook niet zien..
Tja. Dat is misschien wel zo, maar dan nog.
remco k
 remco k - dinsdag 02 augustus 2016 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 08:51 schreef Onze Ajax het volgende:
Laat Peter Bosz er maar eerst voor zorgen dat Ajax zich niet meer zo gedraagt als een patatgeneratie.
Dus Peter Bosz moet even in zijn eentje de gehele Nederlandse mentaliteit veranderen?

En je geeft zoals gewoonlijk geen antwoorden op de gestelde vragen..

Wat bedoel je met de patatgeneratie, en dan uiteraard, wat doen de spelers verkeerd wat mentaliteit betreft??

Erg benieuwd naar je antwoord..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0089659