BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:08   quote  deeplink  
steeds op psv terugkomen... volgens mij niet.

quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 08:03 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik vind het leuk dat je steeds terug komt op PSV, die het in jou ogen veel beter doet. Maar volgens mijn was het gewoon zo dat als we de laatste wedstrijd ( dus 1 hele wedstrijd ) niet zo waardeloos hadden gespeeld, dan waren wij gewoon kampioen. ( oh oh oh wat een wanbeleid )
En PSV koopt de JONG en wij kochten MILLIK ( hoeveel doelpunten verschil ? ) Nu zijn ze echt wel bezig met een andere spits, al zal Dolberg dan minder spelen ( ik zie Dolberg als een Kluivertje ) die toen der tijd ook speelde omdat Ronaldo niet gehaald werd.
Verder staren jullie je dood op het geld wat PSV wel uitgeeft en AJAX niet, dat komt omdat die niet zo'n jeugt opleiding hebben. Als je Zyech zou halen waar hier zo om gevraagt wordt dan draai je v Beek en Nouri de nek om.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 22:40 schreef Stanley het volgende:
Dat PSV wel in staat is om versterkende spelers aan te trekken en te behouden...
En hier bereid is voor te betalen.. Kampioen wordt en overwinterd in de CL...

Dat is het verschil.... onder andere!

[..]

Was jij het niet die onze kampioenschappen wijt aan het falen van PSV? Nou is het wel extreem overdreven de andere kant op of niet. PSV is kamioen geworden doordat wij niet winnen van de nummer laatste. Dat is niet hun verdienste maar ons falen door een complete offday. Door in de cl uitsluitend door een relatief makkelijke loting.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:25 schreef Stanley het volgende:
Goed om te lezen Nenam!

Ik en ook anderen die op dit forum negatief zijn, zijn dit echt niet om alleen maar negatief te zijn.

Maar zouden graag eens een echte versterking zien komen... Eerst was er Poulsen, die voldeed niet. En toen kwam een die nog minder was...Weet niet eens zijn naam meer!

Toen kwam Heitinga... Totaal niet fit..Dus wederom lekker gescout!

En nu dus Westermann...

Zijn dit aankopen die Ajax omhoog brengen???

Kan toch niet waar zijn...

[..]

Je benoemt alleen het negatieve. Waarom niet de goede aankopen zoals een youness millik en gudelj.
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:11   quote  deeplink  
wat ik al eerder zei...ik vind het prima
als jij tevreden bent met het huidige niveau
dan heeft duscussie geen enkele zin.

ik vind het niveau kut net als de manier van handelen
van overmars! of wie ook nog meer verantwoordelijk zijn.

verkeerde zuinigheid noem ik dat.

quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 08:08 schreef riveco het volgende:

[..]

Dit vind ik ook weer een raar antwoord, want volgens mijn speelde wij de eerste wedstrijd veel beter dan zij, en scoorde hun een gepikt doelpunt. Ik ben met je eens dat de 2e wedstrijd ver onder de maat was, maar ja dat zat in mijn ogen ook in het feit dat er een systeem werd gespeeld wat nog niet voldoende was ingeslepen. Dus zo toevallig vond ik het doorgaan niet. En misschien wil jij beweren dat PSV niet toevallig in het best mogelijke jaar overwinterde door de verandering van de opzet ( maar daarin verschillen wij dus duidelijk van mening dan )
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:35 schreef Stanley het volgende:
nee riveco, dat hoeft niet... maar je kunt wel paralel onderhandelen zonder dat je meteen aftikt...

Bovendien was men binnen Ajax er toch wel over eens dat Milik niet de gedroomde spits voor Ajax was en zou er sowieso een andere moeten komen toch..

Alleen lukt het Overmars maar niet...

Maar PSV heeft de Jong toch ook niet voor een appel en een ei kunnen kopen...
Het lukt overmars maar niet? Cassiera blijkt nu al een leuke aanvaller. Sánchez zelfs al een topper in spe. En allemaal voordat er wat verkocht is.

Spelers waar we het nu over hebben wachten ook gewoon af of er geen grotere clubs komen. Want laten we wel wezen. Ajax is voor die spelers nu niet bepaald een toonaangevende club om naartoe te gaan.
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:13   quote  deeplink  
wat jij wil. dan zal ik het wel verkeerd gehoord hebben.

quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 08:12 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gehoord dat de RVC toestemming heeft gegeven om op dit moment een spits en buitenspeler te halen. Ik heb wel gehoord dat AJAX die wil halen, maar de RVC kijkt niet naar het geld dat er in huis is, die kijken volgens mijn alleen naar het aantal contract spelers
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:16   quote  deeplink  
ik denk ook dat Bosz weleens een goede trainer kan zijn.
al was hij een beetje in de war door plots op het moment
supreme van systeem te veranderen...

overigens denk ik dat dit echt een wedstrijd voor zivkovic was

quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 08:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heeft niks met struisvogel politiek te maken beste man. Ik was haantje de voorste om Overmars af te zeiken, om het spel af te zeiken, om volledig terecht de Boer af te zeiken en om de aankopen af te zeiken.
Echter is Bosz een week of vijf/zes bezig met die gasten en ik zie positieve dingen. Ik zie ook dat Overmars zijn werk steeds beter gaat doen.
Dus ik geef ze gewoon de tijd en als Ajax op 31-08 de boel niet voor elkaar heeft dan ga ik ook weer zeiken maar op dit moment heeft het geen zin.
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:17   quote  deeplink  
zou kunnen...

quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers moeten ook willen. En spelers moeten ook wel willen als de speler die verkocht moet worden er nog is.

Je denkt er echt veel te makkelijk over.
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:20   quote  deeplink  
Remco, ik vind Gudelj ook geen goede aankoop.

ik zie weinig positiefs omdat het positieve
de nek wordt omgedraaid door het uitblijven
van goede aankopen om de kern van jonge talenten
een stap verder te brengen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 23:29 schreef riveco het volgende:

[..]

Moet je dan miljoenen uit gaan geven terwijl het nog niet 100% rond is dan?
Nee maar je voert toch wel gesprekken met potentiële kandidaten zodat je kan toeslaan wanneer Millik rond is? Napoli transfer was ook niet in 1 dag rond werd al langer onderhandeld dus geen verrassing. Enige wat je nu kunt zeggen is dat er misschien onderhandeld wordt met een club of speler dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er nog geen spits aangetrokken is.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 08:12 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gehoord dat de RVC toestemming heeft gegeven om op dit moment een spits en buitenspeler te halen. Ik heb wel gehoord dat AJAX die wil halen, maar de RVC kijkt niet naar het geld dat er in huis is, die kijken volgens mijn alleen naar het aantal contract spelers
Er zijn er 3 gehaald Cassierra, Sanches en Westermann. Hoeveel zijn er vertrokken?
Millik, Andersen, Hoorn, van Rhijn, Fischer.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2016 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers moeten ook willen. En spelers moeten ook wel willen als de speler die verkocht moet worden er nog is.

Je denkt er echt veel te makkelijk over.
Dat spelers moeten wel willen moeten we ook eens vanaf. Psv haalt ook meer ervaren jongens zoals de Jong, Moreno, Guardado, Bruma, Rekik, van Ginkel, Lestienne, Schwaab enz enz. En naar ons komen die oudere afgekeurde spelers zoals Poulsen, Zimling, Heitinga en nu Westermann spelers die na ons nooit meer een mooie stap kunnen maken.
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 10:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat spelers moeten wel willen moeten we ook eens vanaf. Psv haalt ook meer ervaren jongens zoals de Jong, Moreno, Guardado, Bruma, Rekik, van Ginkel, Lestienne, Schwaab enz enz. En naar ons komen die oudere afgekeurde spelers zoals Poulsen, Zimling, Heitinga en nu Westermann spelers die na ons nooit meer een mooie stap kunnen maken.
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens al vind ik Rekik en Bruma toen ze naar PSV kwamen totaal geen ervaren jongens. Van Ginkel heeft Ajax meerdere keren geprobeerd te halen en de ene keer wilde hij zelf niet en de andere keer mocht hij niet. Lestienne is ook gewoon een miskleun gebleken en niet alleen door het overlijden van zijn ouders. Schwaab viel de tweede helft tegen f'noord al bijna door de mand toen hij onder druk kwam te staan dus waar Westermann door iedereen belachelijk wordt gemaakt is die Schwaab ineens een goede aankoop. De waan van de dag.
Dus we moeten ook weer niet te overdreven doen om wat ze in Eindhoven doen want ondanks hun zogenaamde geweldige aankoopbeleid hebben WIJ ze de titel cadeau gedaan.
Als Ajax een goede spits haalt dan vind ik de selectie van Ajax minimaal gelijkwaardig want ook bij Guardado zag je tegen f'noord al een beetje de sleet erop komen net als op het einde van vorige seizoen. Die gaat een hoop missen vanwege blessures.
Eide
 Eide - vrijdag 05 augustus 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 10:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens al vind ik Rekik en Bruma toen ze naar PSV kwamen totaal geen ervaren jongens. Van Ginkel heeft Ajax meerdere keren geprobeerd te halen en de ene keer wilde hij zelf niet en de andere keer mocht hij niet. Lestienne is ook gewoon een miskleun gebleken en niet alleen door het overlijden van zijn ouders. Schwaab viel de tweede helft tegen f'noord al bijna door de mand toen hij onder druk kwam te staan dus waar Westermann door iedereen belachelijk wordt gemaakt is die Schwaab ineens een goede aankoop. De waan van de dag.
Dus we moeten ook weer niet te overdreven doen om wat ze in Eindhoven doen want ondanks hun zogenaamde geweldige aankoopbeleid hebben WIJ ze de titel cadeau gedaan.
Als Ajax een goede spits haalt dan vind ik de selectie van Ajax minimaal gelijkwaardig want ook bij Guardado zag je tegen f'noord al een beetje de sleet erop komen net als op het einde van vorige seizoen. Die gaat een hoop missen vanwege blessures.
Eens, bovendien waren jongens als Maher, Matavz en Lestienne gewoon missers om er een paar te noemen. Feit is wel dat PSV met, vooral, De Jong en Guardado twee ontzettend goede spelers heeft gehaald die duidelijk die ploeg op een veel hoger niveau brengen. Het zijn ook twee jongens die altijd een goed niveau halen wat toch een probleem lijkt te zijn bij Ajax.

PSV heeft het echter echt niet noemenswaardig beter gedaan op de transfermarkt. Als je ziet hoe bij ons jongens als Milik en Younes het doen heeft Ajax ook gewoon goede zaken gedaan. Laten we wel wezen, Ajax heeft PSV vorig jaar echt in het zadel geholpen met hele knullige gelijke spelen...
Brandje
 Brandje - vrijdag 05 augustus 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, bovendien waren jongens als Maher, Matavz en Lestienne gewoon missers om er een paar te noemen. Feit is wel dat PSV met, vooral, De Jong en Guardado twee ontzettend goede spelers heeft gehaald die duidelijk die ploeg op een veel hoger niveau brengen. Het zijn ook twee jongens die altijd een goed niveau halen wat toch een probleem lijkt te zijn bij Ajax.

PSV heeft het echter echt niet noemenswaardig beter gedaan op de transfermarkt. Als je ziet hoe bij ons jongens als Milik en Younes het doen heeft Ajax ook gewoon goede zaken gedaan. Laten we wel wezen, Ajax heeft PSV vorig jaar echt in het zadel geholpen met hele knullige gelijke spelen...
Schaars, poulsen kunnen er ook bij maar ik vind De Jong behoorlijk overschat als ik eerlijk ben. Die heeft een hoop te danken aan de voorzetten van Willems.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 augustus 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 10:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens al vind ik Rekik en Bruma toen ze naar PSV kwamen totaal geen ervaren jongens. Van Ginkel heeft Ajax meerdere keren geprobeerd te halen en de ene keer wilde hij zelf niet en de andere keer mocht hij niet. Lestienne is ook gewoon een miskleun gebleken en niet alleen door het overlijden van zijn ouders. Schwaab viel de tweede helft tegen f'noord al bijna door de mand toen hij onder druk kwam te staan dus waar Westermann door iedereen belachelijk wordt gemaakt is die Schwaab ineens een goede aankoop. De waan van de dag.
Dus we moeten ook weer niet te overdreven doen om wat ze in Eindhoven doen want ondanks hun zogenaamde geweldige aankoopbeleid hebben WIJ ze de titel cadeau gedaan.
Als Ajax een goede spits haalt dan vind ik de selectie van Ajax minimaal gelijkwaardig want ook bij Guardado zag je tegen f'noord al een beetje de sleet erop komen net als op het einde van vorige seizoen. Die gaat een hoop missen vanwege blessures.
Klopt deels wel ja maar zeg ook niet dat het allemaal schoten in de roos zijn probeerde er meer in aan te geven dat er best wat spelers in het buitenland lopen die een stapje terug willen doen om zichzelf in de picture te spelen. Dit moet een vijver zijn waar Ajax wel spelers uit kan trekken. Die hebben in ieder geval het buitenland gezien en zitten mogelijk nog niet aan hun top. Kijk naar Vitesse met Wolfswinkel, Feyenoord met Berghuis zo zitten er nog prima spelers die wel zitten te wachten op Ajax terwijl er steeds gezegd wordt die willen niet komen denk ik dat er keuze genoeg is.
Eide
 Eide - vrijdag 05 augustus 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Schaars, poulsen kunnen er ook bij maar ik vind De Jong behoorlijk overschat als ik eerlijk ben. Die heeft een hoop te danken aan de voorzetten van Willems.
Ik vind Willems juist weer overschat. ;) Aardige traptechniek maar verdedigend enorm knullig.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 09:20 schreef Stanley het volgende:
Remco, ik vind Gudelj ook geen goede aankoop.

ik zie weinig positiefs omdat het positieve
de nek wordt omgedraaid door het uitblijven
van goede aankopen om de kern van jonge talenten
een stap verder te brengen.
Dat is wat jij vind. Ik vind die kern gewoon goed. Dat het niveau niet voldoende is voor aansluiting bij de Europese top of subtop moge duidelijk zijn. Maar de oude "Ajacieden" willen niet terugkomen. En dat zouden juist de jongens moeten zijn die dat stukje met zich mee kunnen brengen.

Daarnaast moet je nog maar afwachten of dat wel effect gaat hebben. Zie de terugkomst van een Litmanen destijds. Die werd gewoon in de maling genomen door jongens als Sneijder en vd Vaart.
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 09:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee maar je voert toch wel gesprekken met potentiële kandidaten zodat je kan toeslaan wanneer Millik rond is? Napoli transfer was ook niet in 1 dag rond werd al langer onderhandeld dus geen verrassing. Enige wat je nu kunt zeggen is dat er misschien onderhandeld wordt met een club of speler dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er nog geen spits aangetrokken is.
Wie zegt dat dit niet geprobeerd is dan?
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 10:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat spelers moeten wel willen moeten we ook eens vanaf. Psv haalt ook meer ervaren jongens zoals de Jong, Moreno, Guardado, Bruma, Rekik, van Ginkel, Lestienne, Schwaab enz enz. En naar ons komen die oudere afgekeurde spelers zoals Poulsen, Zimling, Heitinga en nu Westermann spelers die na ons nooit meer een mooie stap kunnen maken.
Rekik lestienne van ginkel ervaren?
remco k
 remco k - vrijdag 05 augustus 2016 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 11:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt deels wel ja maar zeg ook niet dat het allemaal schoten in de roos zijn probeerde er meer in aan te geven dat er best wat spelers in het buitenland lopen die een stapje terug willen doen om zichzelf in de picture te spelen. Dit moet een vijver zijn waar Ajax wel spelers uit kan trekken. Die hebben in ieder geval het buitenland gezien en zitten mogelijk nog niet aan hun top. Kijk naar Vitesse met Wolfswinkel, Feyenoord met Berghuis zo zitten er nog prima spelers die wel zitten te wachten op Ajax terwijl er steeds gezegd wordt die willen niet komen denk ik dat er keuze genoeg is.
Je noemt inderdaad haalbare namen op. Maar jongens zouden bij Ajax helemaal niets toevoegen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 05 augustus 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 08:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan zuipen we hem samen wel een keer op!!!
Zondag? 11 uur Leidse man!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Rekik lestienne van ginkel ervaren?
Niet ervaren maar wel als grote talenten vertrokken en hebben nog wel de potentie om te groeien. Dus jongens die de Eredivisie aan het ontgroeien waren maar nog niet goed genoeg waren voor de grote clubs.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Je noemt inderdaad haalbare namen op. Maar jongens zouden bij Ajax helemaal niets toevoegen.
Berghuis en van Wolfswinkel zouden bij ons op dit moment waarschijnlijk ook gewoon spelen..
We hebben niet echt een spits en Ghazi is ook niet helemaal onomstreden.
Niet dat ik ze graag bij ons heb hoor maar toch. Ben zeer benieuwd waar ze mee op de proppen gaan komen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit niet geprobeerd is dan?
Ik niet
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:47   quote  deeplink  
Volgens mij zijn ze daadwerkelijk bezig om voor een zacht prijsje natuurlijk,
de grootste troublemaker van het mondiale voetbal binnen te halen...

Laat die kabouter ons nu eens 1x aangenaam verrassen en plotseling met Gomez
uit de hoge hoed komen. Of Bas Dost... Maar svp geen Balloteli!
Eide
 Eide - zaterdag 06 augustus 2016 - 00:53   quote  deeplink  
Vergeet Gomez, die was gewoon een dagje op de toeristentour. Bas Dost zou in de belangstelling staan van Sporting en Everton en bovendien zou Wolfsburg hem ook willen behouden. Oftewel, dan ben je als Ajax al snel kansloos.

Ajax heeft gewoon weinig andere keuzes als een talent oppikken of een speler die z'n carrière nieuw leven wil inblazen. Dat laatste was ook hoe Luuk de Jong bij PSV terecht kwam. Ik hoop alleen dat Ajax een andere potentiële topper vindt dan Balotelli. Ik zie dat helemaal niet zitten eerlijk gezegd.
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2016 - 01:14   quote  deeplink  
Is eerlijk gezegd geen spelt tussen te krijgen denk ik Eide.

Maar vind ondanks dat, dat er adquater gereageerd moet worden.

quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 00:53 schreef Eide het volgende:
Vergeet Gomez, die was gewoon een dagje op de toeristentour. Bas Dost zou in de belangstelling staan van Sporting en Everton en bovendien zou Wolfsburg hem ook willen behouden. Oftewel, dan ben je als Ajax al snel kansloos.

Ajax heeft gewoon weinig andere keuzes als een talent oppikken of een speler die z'n carrière nieuw leven wil inblazen. Dat laatste was ook hoe Luuk de Jong bij PSV terecht kwam. Ik hoop alleen dat Ajax een andere potentiële topper vindt dan Balotelli. Ik zie dat helemaal niet zitten eerlijk gezegd.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:19   quote  deeplink  
Pff we zeurden om karakter in de ploeg komen ze aanzetten met Balotelli haha.
Vind het helemaal niks voor Ajax maar als hij er 30 inschiet ook best.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 00:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet ervaren maar wel als grote talenten vertrokken en hebben nog wel de potentie om te groeien. Dus jongens die de Eredivisie aan het ontgroeien waren maar nog niet goed genoeg waren voor de grote clubs.
Rekik heeft daarvoor helemaa niet in de ed gespeeld. Evenals lestienne niet. Van ginkel wou Ajax destijds halen en hij wou toen naar Ajax. Alleen ging Vitesse voor die binnenlandse transfer liggen.
riveco
 riveco - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 augustus 2016 - 09:11 schreef Stanley het volgende:
wat ik al eerder zei...ik vind het prima
als jij tevreden bent met het huidige niveau
dan heeft duscussie geen enkele zin.

ik vind het niveau kut net als de manier van handelen
van overmars! of wie ook nog meer verantwoordelijk zijn.

verkeerde zuinigheid noem ik dat.

[..]

Weer een aanname van jou kant, of ik tevreden ben met het huidige niveau zijn jou worden.
Ik zie ook liever wereld sterren in Ajax voetballen, maar een bekend spreekwoord is "we roeien met de riemen die we hebben". Aangezien er zoveel spelers kunnen wachten op aanbiedingen van een grote competitie is het snel halen van een "goede ervaren speler" niet zo snel geregeld als dat wij wel zouden willen. Dat ligt niet aan Overmars maar wel aan de transfer gekte, iedereen wacht op een aanbieding dat ze vele miljoenen kunnen verdienen.
Daarom vind ik het geneuzel over niet adekwaat handelen zo'n onzin, maar ja dat is mijn idee.
Ik denk dat iedereen bij Ajax zijn stinkende best doet om een zo sterk mogelijk elftal neer te zetten, maar als je 8 middenvelders hebt dan is het wat onzinnig om een hele goeie ( bijv Zyech ) erbij te halen in mijn ogen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 00:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Berghuis en van Wolfswinkel zouden bij ons op dit moment waarschijnlijk ook gewoon spelen..
We hebben niet echt een spits en Ghazi is ook niet helemaal onomstreden.
Niet dat ik ze graag bij ons heb hoor maar toch. Ben zeer benieuwd waar ze mee op de proppen gaan komen.
Ik denk niet dat die beiden zouden spelen. Berghuis is op dit moment niet beter dan dat wat wij hebben. En van Wolfswinkel vraag ik me af op basis waarvan je denkt dat ie bij ons zou spelen. Was bij Vitesse destijds een goede spits. Daarna echter helemaal niets meer gepresteerd.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 00:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik niet
Ben je er bij geweest?
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 00:47 schreef Stanley het volgende:
Volgens mij zijn ze daadwerkelijk bezig om voor een zacht prijsje natuurlijk,
de grootste troublemaker van het mondiale voetbal binnen te halen...

Laat die kabouter ons nu eens 1x aangenaam verrassen en plotseling met Gomez
uit de hoge hoed komen. Of Bas Dost... Maar svp geen Balloteli!
Aub geen gomez of dost.
p111
 p111 - zaterdag 06 augustus 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Soriana of Thore maar in godsnaam niet die imbeciel uit Italie hij wordt niet voor niks overal uitgekotst, wees aub niet zo naief dat je denkt dat hij bij Ajax geen stront maakt.
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:32   quote  deeplink  
Hahaha Remco, Joker!

Wie zie jij graag komen behalve Messi
Stanley
 Stanley - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:33   quote  deeplink  
Idd. Ken beide andere niet... Maar idd geen Balloteli!

quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 09:26 schreef p111 het volgende:
Soriana of Thore maar in godsnaam niet die imbeciel uit Italie hij wordt niet voor niks overal uitgekotst, wees aub niet zo naief dat je denkt dat hij bij Ajax geen stront maakt.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 10:32 schreef Stanley het volgende:
Hahaha Remco, Joker!

Wie zie jij graag komen behalve Messi
Dost gaat niet komen en Ballotelli moet lekker ergens anders de sfeer verzieken.... Mag dat misschien? En ik wil je ook wel uitleggen waarom hoor aangezien je dat blijkbaar zelf niet in wilt zien..

Dost kan naar diverse andere veel grotere clubs dan Ajax, zijn huidige club wil hem helemaal niet kwijt en hij wil volgens mij helemaal niet terug naar de ED.

Ballotelli is een ziek persoon die zichzelf in alles boven het team belang zet..En is daarnaast ook nog eens gewoon geen goede voetballer meer..

Ajax zou zichzelf volkomen belachelijk maken als je die jongen zou halen, dat zou uitsluitend voor de naam zijn en niet anders.

Mijn top naam is Soriano. 30 jaar, voldoende ervaring, nog topfit, kent dit type spel als zijn broekzak, scoort makkelijk, laat zijn medespelers makkelijker spelen, en heeft een eigen goede actie...
Is haalbaar, heeft aangegeven wel wat anders te willen....
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 09:26 schreef p111 het volgende:
Soriana of Thore maar in godsnaam niet die imbeciel uit Italie hij wordt niet voor niks overal uitgekotst, wees aub niet zo naief dat je denkt dat hij bij Ajax geen stront maakt.
Helemaal eens..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 10:32 schreef Stanley het volgende:
Hahaha Remco, Joker!

Wie zie jij graag komen behalve Messi
Overigens wel een hele domme laatste zin van je..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 augustus 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 10:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dost gaat niet komen en Ballotelli moet lekker ergens anders de sfeer verzieken.... Mag dat misschien? En ik wil je ook wel uitleggen waarom hoor aangezien je dat blijkbaar zelf niet in wilt zien..

Dost kan naar diverse andere veel grotere clubs dan Ajax, zijn huidige club wil hem helemaal niet kwijt en hij wil volgens mij helemaal niet terug naar de ED.

Ballotelli is een ziek persoon die zichzelf in alles boven het team belang zet..En is daarnaast ook nog eens gewoon geen goede voetballer meer..

Ajax zou zichzelf volkomen belachelijk maken als je die jongen zou halen, dat zou uitsluitend voor de naam zijn en niet anders.

Mijn top naam is Soriano. 30 jaar, voldoende ervaring, nog topfit, kent dit type spel als zijn broekzak, scoort makkelijk, laat zijn medespelers makkelijker spelen, en heeft een eigen goede actie...
Is haalbaar, heeft aangegeven wel wat anders te willen....
Ik denk eerlijk gezegd dat de naam van Soriano nog nooit bij Ajax is gevallen of dat ze er in ieder geval nog nooit ook maar enigszins mee bezig zijn geweest. De geruchten over Balotelli zijn ook veel hardnekkiger. Over Soriano hoor je eigenlijk nooit meer dan dat hij ergens op een vage lijst staat die door een krant zelf is bedacht.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 12:58 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat de naam van Soriano nog nooit bij Ajax is gevallen of dat ze er in ieder geval nog nooit ook maar enigszins mee bezig zijn geweest. De geruchten over Balotelli zijn ook veel hardnekkiger. Over Soriano hoor je eigenlijk nooit meer dan dat hij ergens op een vage lijst staat die door een krant zelf is bedacht.
Klopt helemaal. Maar in mijn optiek is het de best haalbare optie..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 08:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ben je er bij geweest?
Waar staat dat dan?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat die beiden zouden spelen. Berghuis is op dit moment niet beter dan dat wat wij hebben. En van Wolfswinkel vraag ik me af op basis waarvan je denkt dat ie bij ons zou spelen. Was bij Vitesse destijds een goede spits. Daarna echter helemaal niets meer gepresteerd.
Ehm op basis van dat wij geen spits hebben? Kom niet met Dolberg aan want die gaat geen heel seizoen spelen. Berghuis is niet minder dan Ghazi op dit moment hoor. En Cerny en Muric staan er ook nog niet dus hij zou best kans maken.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Rekik heeft daarvoor helemaa niet in de ed gespeeld. Evenals lestienne niet. Van ginkel wou Ajax destijds halen en hij wou toen naar Ajax. Alleen ging Vitesse voor die binnenlandse transfer liggen.
Lestienne snap ik ook nog wel is een belg maar die ging daar ook als groot talent weg. Rekik ook en die heeft toch ook bij een grotere club gelopen? Evenals van Ginkel. Zo zitten er echt honderden talenten/spelers de bank warm te houden bij grote clubs daar moeten ze eens vaker een hengeltje uitgooien.
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar staat dat dan?
Het is een vraag..
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm op basis van dat wij geen spits hebben? Kom niet met Dolberg aan want die gaat geen heel seizoen spelen. Berghuis is niet minder dan Ghazi op dit moment hoor. En Cerny en Muric staan er ook nog niet dus hij zou best kans maken.
Zeker, gewoon nog een rechtsbuiten erbij, heb je er 4.. Top man, met jou redden we het wel..

En is Ajax al klaar met aankopen?
remco k
 remco k - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lestienne snap ik ook nog wel is een belg maar die ging daar ook als groot talent weg. Rekik ook en die heeft toch ook bij een grotere club gelopen? Evenals van Ginkel. Zo zitten er echt honderden talenten/spelers de bank warm te houden bij grote clubs daar moeten ze eens vaker een hengeltje uitgooien.
Je bedoelt jongens zoals Bojan en Cuenca, Sanogo..

Dus dat doen ze al... En precies daarover loop jij altijd te zaniken.. NExt...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is een vraag..
Op basis wan wat? Volgens mij suggereer ik dat nergens. Zeg ik zelfs al dat ik er juist niet bij ben geweest. Is ook gelijk het antwoord op je vraag.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 06 augustus 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 augustus 2016 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker, gewoon nog een rechtsbuiten erbij, heb je er 4.. Top man, met jou redden we het wel..

En is Ajax al klaar met aankopen?
Zeg ik dat we Berghuis hadden moeten kopen dan?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0110471