BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 17:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Westerman was basisspeler, alleen werd hij afgelopen jaar geteisterd door blessures..
Topaankoop dus...
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 23:11 schreef Ajaxfan68 het volgende:
Het is gewoon verschrikkelijk hoe Marc bezig is met het aankoop beleid!
In deze Rvc heb ik meer vertrouwen in als de vorige, maar dat Milik verkocht is ,ik vond hem niet zo goed ondanks dat hij 22 goals heeft gemaakt, moeten ze van Ginkel kopen , Zivech kopen en van Dost kopen.
Als ze Ballotelli kopen/huren dan klopt er helemaal niets meer van de directie!
Die 30 miljoen die ze ontvangen, moet geïnvesteerd worden, dat verdienen ze ongeveer weer terug als ze ch.l. spelen
Morgen veel succes, het wordt héél zwaar.
Mag ik even lachen. Nog twee middenvelders erbij? Hahahaha.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 07:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar zul je geen oog voor hebben haha.. Wie geeft die pass? Hij ziet dan toch ook dat het verkeerd staat? Maar lul er maar om heen het ging over Veltman en fout tegen Rapid Wie lijkt me vrij duidelijk en omdat jij Veltman een baas vond en ik niet ben ik gelijk een azijnzeiker haha. Jij grappig haha
Nee kerel. Jij verwacht dingen van spelers die niet realistisch zijn. Verre van zelfs. Als hij dit soort foutjes niet zou maken. Zou die niet meer in Nederland spelen. Kijk maar baar millik. Een behoorlijk gemankeerde spits wordt 32 miljoen voor betaald. Als veltman zo goed zou zijn als jij van een cv verwacht. Was ie de beste cv van de wereld.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Topaankoop dus...
Ik denk gehaald voor de Poulsen rol. Dat hoeven geen topaankopen te zijn. Maar lekker blijven oordelen op zijn laatste seizoen waarin hij ook nog in gewoon ruim 20 wedstrijden basisspeler was en dat erg goed deed. Lekker oordelen over spelers waar je nog nooit van gehoord hebt. Top man.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 08:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee kerel. Jij verwacht dingen van spelers die niet realistisch zijn. Verre van zelfs. Als hij dit soort foutjes niet zou maken. Zou die niet meer in Nederland spelen. Kijk maar baar millik. Een behoorlijk gemankeerde spits wordt 32 miljoen voor betaald. Als veltman zo goed zou zijn als jij van een cv verwacht. Was ie de beste cv van de wereld.
Gelul.. Jij vind hem blijkbaar geweldig ik niet. Dan ben ik in eens een azijnzeiker volgens mij ben ik sinds het vertrek van de Boer amper negatief geweest. Geef Bosz ook gewoon een eerlijke kans net als de aankopen. Heb ook niet op Overmars gezeurd heb alleen een andere mening die jou blijkbaar niet bevalt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 08:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk gehaald voor de Poulsen rol. Dat hoeven geen topaankopen te zijn. Maar lekker blijven oordelen op zijn laatste seizoen waarin hij ook nog in gewoon ruim 20 wedstrijden basisspeler was en dat erg goed deed. Lekker oordelen over spelers waar je nog nooit van gehoord hebt. Top man.
Ik oordeel niet over hem.. Alleen hij is een jaar geblesseerd geweest en 32 jaar spreekt niet echt in zijn voordeel. Zijn ervaring en mentaliteit zijn wel een plus dus ik laat me inderdaad verassen.
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 03 augustus 2016 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 augustus 2016 - 18:25 schreef bully het volgende:

[..]

dus je mag hier alleen maar een positief bericht plaatsen.
dat er zoveel mensen onvrede hebben zegt denk ook genoeg.
heb het ook nooit over Bosz gehad dat is een passant.
maar hij moet wel werken met hetgeen hij ter beschikking heeft.
je zegt zelf al dat je de balans in elftal al tijden niet klopt.
maar ze blijven wel steeds de zelfde fouten maken.
maar als het hier de bedoeling is dat ik alleen positief mag mag berichten gaat het hier toch lijken op dictatuur waar je ook niet meer nagatief mag zijn.
de antwoorden van Remco zeg meer over hem zelf dan over mij.
woordgebrek geen discussie met argumenten winnen maar het dan maar met schelden afdoen.
Dat schrijf ik helemaal niet, bully. Natuurlijk mag jij (of wie dan ook) aanmerkingen hebben of kritiek leveren. Maar het is meer de vorm, de intensiteit. Ineens is er bij velen helemaal niets meer goed wat Ajax doet of haar leiders doen. Enkel al de titel van het topic "wanbeleid".

Ik schreef inderdaad vaker dat ik ook graag wat meer balans in het elftal zou zien. Ik denk dat dat de mening van velen is. Aan de andere kant, al die jonge, enthousiaste spelers waar de klasse vanaf druipt, ik vind het vaak een lust voor het oog. De ambitie en techniek spat eraf, wetende dat één of twee wedstrijden later diezelfde speler(s) nog geen lantaarnpaal voorbij komt/komen. Dat is echter inherent aan jeugd.

Maar ik zie nog veel meer goede dingen: Ajax is onder andere een tot op het bot financieel gezonde club, die nog volop bezig is om gerichte versterkingen te halen. Laten we nou eens wachten tot de transferperiode geëindigd is. Mocht er dan inderdaad geen speler(s) gehaald zijn, dan kunnen we alsnog kritiek daarop hebben.

Maar wat er nu allemaal gezegd en geschreven wordt vind ik een vorm van "(eigen) nestbevuiling", terwijl we juist achter de club moeten staan.

Maar ja, ieder zijn of haar mening: jij de jouwe en ik de mijne...
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 09:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik oordeel niet over hem.. Alleen hij is een jaar geblesseerd geweest en 32 jaar spreekt niet echt in zijn voordeel. Zijn ervaring en mentaliteit zijn wel een plus dus ik laat me inderdaad verassen.
De wereld aan spelers van 32 of ouder die het nog gewoon heel erg goed doen..
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 09:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelul.. Jij vind hem blijkbaar geweldig ik niet. Dan ben ik in eens een azijnzeiker volgens mij ben ik sinds het vertrek van de Boer amper negatief geweest. Geef Bosz ook gewoon een eerlijke kans net als de aankopen. Heb ook niet op Overmars gezeurd heb alleen een andere mening die jou blijkbaar niet bevalt.
Jij haalt voorbeelden aan om je gelijk aan te tonen waarom hij niet goed is. Diezelfde fouten maken de wereld toppers ook met de regelmaat van de klok..

Dus is het een kul argument..
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 12:10 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat schrijf ik helemaal niet, bully. Natuurlijk mag jij (of wie dan ook) aanmerkingen hebben of kritiek leveren. Maar het is meer de vorm, de intensiteit. Ineens is er bij velen helemaal niets meer goed wat Ajax doet of haar leiders doen. Enkel al de titel van het topic "wanbeleid".

Ik schreef inderdaad vaker dat ik ook graag wat meer balans in het elftal zou zien. Ik denk dat dat de mening van velen is. Aan de andere kant, al die jonge, enthousiaste spelers waar de klasse vanaf druipt, ik vind het vaak een lust voor het oog. De ambitie en techniek spat eraf, wetende dat één of twee wedstrijden later diezelfde speler(s) nog geen lantaarnpaal voorbij komt/komen. Dat is echter inherent aan jeugd.

Maar ik zie nog veel meer goede dingen: Ajax is onder andere een tot op het bot financieel gezonde club, die nog volop bezig is om gerichte versterkingen te halen. Laten we nou eens wachten tot de transferperiode geëindigd is. Mocht er dan inderdaad geen speler(s) gehaald zijn, dan kunnen we alsnog kritiek daarop hebben.

Maar wat er nu allemaal gezegd en geschreven wordt vind ik een vorm van "(eigen) nestbevuiling", terwijl we juist achter de club moeten staan.

Maar ja, ieder zijn of haar mening: jij de jouwe en ik de mijne...
Ieder jaar hetzelfde in de zomer. En Bully is zo iemand, die er ook alleen dan even is, om lekker met de rest van die doemdenkers even hun frustraties te uiten..
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 09:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gelul.. Jij vind hem blijkbaar geweldig ik niet. Dan ben ik in eens een azijnzeiker volgens mij ben ik sinds het vertrek van de Boer amper negatief geweest. Geef Bosz ook gewoon een eerlijke kans net als de aankopen. Heb ook niet op Overmars gezeurd heb alleen een andere mening die jou blijkbaar niet bevalt.
En jij amper negatief?? Kerel, er zijn er hier in mijn optiek maar weinig die negatiever zijn dan jij.. Sorry..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij amper negatief?? Kerel, er zijn er hier in mijn optiek maar weinig die negatiever zijn dan jij.. Sorry..
Lul niet heb het niveau van het huidige Ajax volledig geaccepteerd dus reageer amper nog over trainer, management en spelers dus jij kan het wel vinden maar is niet zo. En je kan prima zo doen alleen omdat ik het niet met je eens ben maar is niet helemaal terecht alleen maar omdat jij Veltman geweldig vond en ik niet ben ik gelijk negatief..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

De wereld aan spelers van 32 of ouder die het nog gewoon heel erg goed doen..
Ook zat van 32 die (noodgedwongen) gestopt zijn..
Hij moet het maar laten zien tot die tijd oordeel ik niet over hem.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij haalt voorbeelden aan om je gelijk aan te tonen waarom hij niet goed is. Diezelfde fouten maken de wereld toppers ook met de regelmaat van de klok..

Dus is het een kul argument..
Dus omdat wereldtopper ook fouten maken moet ik Veltman maar geweldig vinden?
Stanley
 Stanley - woensdag 03 augustus 2016 - 13:31   quote  deeplink  
Yo Remko,

Het forum is een medium om je te uiten. Er zijn geen regels hoe vaak je aanwezig moet zijn.
Ik zou zelf bijvoorbeeld heel graag over mooie ajaxzaken willen praten, maar ik zie ze gewoon niet.

Frank had het geluk om 4x kampioen te worden. De 1e was geweldig. Wat een sfeer en spirit en wat een opluchting. Eindelijk weer eens kampioen. Maar verder blonk het Ajax van Frank uit in tikkie terug en breed.

Ieder jaar wordt er gehengeld naar spelers die uiteindelijk bij de concurrent of elders belanden.

Niemand of slechts weinigen hoor ik over de plannen van Cruijff of beter gezegd het niet nakomen hiervan.

Ik heb destijds het interview van hem bij Pauw en Witteman gezien en daarin was hij heel duidelijk.

Binnen 5jr weer naar de Europese top. Basis van zelf opgeleide spelers en aangevuld met gerichte aankopen voor de posities waarop er vanuit de jeugd geen doorstroming is op topniveau.

Geen breedte aankopen meer en vooral je kapitaal op het veld zetten en niet op de bank!

Mijn inziens zijn de beleidsbepalers als Overmars laks en arrogant. Dit beeld wordt bevestigd door zijn resultaten en of spelers die als gevolg van deze houding gekozen hebben voor een andere club!

Alweer een Middenvelder.... Ja oppervlakkig gezien kan je dat zeggen. Maar je moet verder kijken. Overigens gold dat ook vorig jaar en toen werd de hele familie Gudelj aangekocht... Nou nou wat een wereldaankoop!!!

Dan hadden we nog de soap met Eto'O.... En uiteindelijk kwam er niets... Nu de herhaling van zetten met Ballotelli. De meest debiele speler van het mondiale voetbal en overal uitgekotst... En wederom is er niets terwijl we vanavond die topspits heel goed kunnen gebruiken..
Voor eind juli zou deze er toch zijn...

Je hoeft echt geen selectie ter waarde van 500 mln aan te kopen om succesvol te zijn in de CL !

Ziyech bijvoorbeeld is op een punt in zijn cariere dat hij in combinatie met zijn specifieke kwaliteiten echt iets kan toevoegen aan Ajax voor de komende 2 jaar en daarna nog kan worden doorverkocht. Na deze periode is Sinkgraven mooi gerijpt om deze rol over te nemen...

En dan nog die spits met specifieke kwaliteiten... Huntelaar, Gomez of waarom niet Dost!

En ja alles kost geld... Maar laten we dat nu in overvloed hebben...OP DE BANK !!!

quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ieder jaar hetzelfde in de zomer. En Bully is zo iemand, die er ook alleen dan even is, om lekker met de rest van die doemdenkers even hun frustraties te uiten..
bully
 bully - woensdag 03 augustus 2016 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ieder jaar hetzelfde in de zomer. En Bully is zo iemand, die er ook alleen dan even is, om lekker met de rest van die doemdenkers even hun frustraties te uiten..
ten eerste ben ik hier niet alleen in de zomer.
ben hier poosje niet geweest door prive omstandigheden.
maar zit hier al veel langer dan jou.
en ik kom niet met argumenten die niet kloppen zoals jij.
en verlaag me niet tot tot opmerkingen zoals azijnzeiker nepsupporter enz.
omdat je niet gelijk krijgt.
verder maak ik geen woorden meer aan jou vuil.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lul niet heb het niveau van het huidige Ajax volledig geaccepteerd dus reageer amper nog over trainer, management en spelers dus jij kan het wel vinden maar is niet zo. En je kan prima zo doen alleen omdat ik het niet met je eens ben maar is niet helemaal terecht alleen maar omdat jij Veltman geweldig vond en ik niet ben ik gelijk negatief..
Als je denkt dat ik het alleen over Veltman heb als ik zeg dat ik je negatief vind overkomen. Dan houd het verder op. Had je wel wat verder ingeschat.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dus omdat wereldtopper ook fouten maken moet ik Veltman maar geweldig vinden?
Je snapt blijkbaar gewoon niet hoe voetbal in elkaar zit.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 14:03 schreef bully het volgende:

[..]

ten eerste ben ik hier niet alleen in de zomer.
ben hier poosje niet geweest door prive omstandigheden.
maar zit hier al veel langer dan jou.
en ik kom niet met argumenten die niet kloppen zoals jij.
en verlaag me niet tot tot opmerkingen zoals azijnzeiker nepsupporter enz.
omdat je niet gelijk krijgt.
verder maak ik geen woorden meer aan jou vuil.
Je verkondigd net als ik een mening. En je zit hier al vee langer? Wat die paar maandjes? Sorry maar mag ik even lachen.

Het gaat mij helemaal niet om gelijk krijgen. Maar jij bent uitsluitend negatief. Heb je niet kunnen betrappen op iets anders dan dat.
Stanley
 Stanley - woensdag 03 augustus 2016 - 16:12   quote  deeplink  
Oke, langer dan Remko op het forum zitten is lastig volgens mijn weten, hij
en Nenam zijn een van de eerste lichting...

Maar neemt niet weg dat er volgens sommige ook niet zo heel veel positiefs
is om te melden.

Ik ben er 1 van!

Ik vind het de laatste jaren echt om te huilen..Niet omdat ik als persoon een
azijnzeiker ben, integendeel. Maar wel omdat Ajax en het beleid mij keer op keer
teleurstellen.

quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Je verkondigd net als ik een mening. En je zit hier al vee langer? Wat die paar maandjes? Sorry maar mag ik even lachen.

Het gaat mij helemaal niet om gelijk krijgen. Maar jij bent uitsluitend negatief. Heb je niet kunnen betrappen op iets anders dan dat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 03 augustus 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:12 schreef Stanley het volgende:
Oke, langer dan Remko op het forum zitten is lastig volgens mijn weten, hij
en Nenam zijn een van de eerste lichting...

Maar neemt niet weg dat er volgens sommige ook niet zo heel veel positiefs
is om te melden.

Ik ben er 1 van!

Ik vind het de laatste jaren echt om te huilen..Niet omdat ik als persoon een
azijnzeiker ben, integendeel. Maar wel omdat Ajax en het beleid mij keer op keer
teleurstellen.

[..]

Ik zit hier maar 4 maanden langer dan jij vriend.....alleen trolde ik in het begin meer ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 03 augustus 2016 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 16:12 schreef Stanley het volgende:
Oke, langer dan Remko op het forum zitten is lastig volgens mijn weten, hij
en Nenam zijn een van de eerste lichting...

Maar neemt niet weg dat er volgens sommige ook niet zo heel veel positiefs
is om te melden.

Ik ben er 1 van!

Ik vind het de laatste jaren echt om te huilen..Niet omdat ik als persoon een
azijnzeiker ben, integendeel. Maar wel omdat Ajax en het beleid mij keer op keer
teleurstellen.

[..]

Nenenenenuuuhh

Ik was er lekker eerder lekker puhh
Slashrulez
 Slashrulez - woensdag 03 augustus 2016 - 19:26   quote  deeplink  
Het bijzondere blijft natuurlijk wel dat er een Eigen Vermogen nu van meer dan 100 miljoen is. Let op dit is nog buiten de waarde van de selectie!
Je zou toch eerder denken dat een paar grote gerichte aankopen moet kunnen.
Waarom worden ze dan nog niet gedaan? Ziyech is een directe versterking kan je zelfs opvangen met verkoop Klaassen.
Gomez is een directe versterking zonder anderen te verkopen.
Kortom investeren in een kampioenschap en meerdere inkomsten daaruit genereren. Het EV blijft dan stabiel. De fans happy en Ajax rules!
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 19:26 schreef Slashrulez het volgende:
Het bijzondere blijft natuurlijk wel dat er een Eigen Vermogen nu van meer dan 100 miljoen is. Let op dit is nog buiten de waarde van de selectie!
Je zou toch eerder denken dat een paar grote gerichte aankopen moet kunnen.
Waarom worden ze dan nog niet gedaan? Ziyech is een directe versterking kan je zelfs opvangen met verkoop Klaassen.
Gomez is een directe versterking zonder anderen te verkopen.
Kortom investeren in een kampioenschap en meerdere inkomsten daaruit genereren. Het EV blijft dan stabiel. De fans happy en Ajax rules!
Eigen vermogen is iets anders dan geld op de bank he.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik het alleen over Veltman heb als ik zeg dat ik je negatief vind overkomen. Dan houd het verder op. Had je wel wat verder ingeschat.
Heb al maanden weinig negatiefs gepost denk dat ik dit zelf toch wel weet? Val me tegen van je..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Je snapt blijkbaar gewoon niet hoe voetbal in elkaar zit.
Of jij niet..
Slashrulez
 Slashrulez - woensdag 03 augustus 2016 - 21:24   quote  deeplink  
Nee Eigen Vermogen is een positief saldo.
Dus te investeren of als onderpand te gebruiken.
Gezien nu de eerste helft tegen PAOK, is wellicht iets meer investeren nodig.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 augustus 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:24 schreef Slashrulez het volgende:
Nee Eigen Vermogen is een positief saldo.
Dus te investeren of als onderpand te gebruiken.
Gezien nu de eerste helft tegen PAOK, is wellicht iets meer investeren nodig.
Dat heb je goed gezien
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 21:38   quote  deeplink  
Neen, eigen vermogen zijn de activa minus de schulden. De activa is de geldwaarde van alle bezittingen, de schulden zijn bij Ajax vrijwel uitsluitend kortlopend. Het eigen vermogen zegt dus geen rest over de beschikbare financiën (liquide middelen).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 03 augustus 2016 - 21:38   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 augustus 2016 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb al maanden weinig negatiefs gepost denk dat ik dit zelf toch wel weet? Val me tegen van je..
Het is mijn gevoel bij jouw Posts. Kan er niks aan doen.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of jij niet..
De praktijk wijst wat anders uit.
remco k
 remco k - woensdag 03 augustus 2016 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:24 schreef Slashrulez het volgende:
Nee Eigen Vermogen is een positief saldo.
Dus te investeren of als onderpand te gebruiken.
Gezien nu de eerste helft tegen PAOK, is wellicht iets meer investeren nodig.
Wat eide zegt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is mijn gevoel bij jouw Posts. Kan er niks aan doen.
Ik weet zelf wat en hoe ik gepost heb daar heb ik jou niet voor nodig hoor. En als kritisch zijn in jou ogen negatief is dan ligt het meer aan jou denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

De praktijk wijst wat anders uit.
Hoe dan verdien je er geld mee? Of heb je altijd gelijk? Dat vind je namelijk wel. Je heb er prima kijk op hoor alleen je zit er net zo vaak naast als de rest hier..
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 07:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik weet zelf wat en hoe ik gepost heb daar heb ik jou niet voor nodig hoor. En als kritisch zijn in jou ogen negatief is dan ligt het meer aan jou denk ik.
Prima joh. Ik vind je een negatieve manier van posten hebben.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe dan verdien je er geld mee? Of heb je altijd gelijk? Dat vind je namelijk wel. Je heb er prima kijk op hoor alleen je zit er net zo vaak naast als de rest hier..
Nou sorry. En je zal het waarschijnlijk arrogant vinden. Maar er zijn er hier een flink aantal die inderdaad het spelletje van voetbal en de club er omheen prima snappen. Maar ook een aantal waarvan ik erg blij ben dat die het niet voor het zeggen hebben.
remco k
 remco k - donderdag 04 augustus 2016 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe dan verdien je er geld mee? Of heb je altijd gelijk? Dat vind je namelijk wel. Je heb er prima kijk op hoor alleen je zit er net zo vaak naast als de rest hier..
Nou sorry. En je zal het waarschijnlijk arrogant vinden. Maar er zijn er hier een flink aantal die inderdaad het spelletje van voetbal en de club er omheen prima snappen. Maar ook een aantal waarvan ik erg blij ben dat die het niet voor het zeggen hebben.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:04 schreef remco k het volgende:

[..]

De wereld aan spelers van 32 of ouder die het nog gewoon heel erg goed doen..
Nou wat een topaankoop he die westermaan!! Hebben we gisteren gezien....lachwekkend toch?
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 13:31 schreef Stanley het volgende:
Yo Remko,

Het forum is een medium om je te uiten. Er zijn geen regels hoe vaak je aanwezig moet zijn.
Ik zou zelf bijvoorbeeld heel graag over mooie ajaxzaken willen praten, maar ik zie ze gewoon niet.

Frank had het geluk om 4x kampioen te worden. De 1e was geweldig. Wat een sfeer en spirit en wat een opluchting. Eindelijk weer eens kampioen. Maar verder blonk het Ajax van Frank uit in tikkie terug en breed.

Ieder jaar wordt er gehengeld naar spelers die uiteindelijk bij de concurrent of elders belanden.

Niemand of slechts weinigen hoor ik over de plannen van Cruijff of beter gezegd het niet nakomen hiervan.

Ik heb destijds het interview van hem bij Pauw en Witteman gezien en daarin was hij heel duidelijk.

Binnen 5jr weer naar de Europese top. Basis van zelf opgeleide spelers en aangevuld met gerichte aankopen voor de posities waarop er vanuit de jeugd geen doorstroming is op topniveau.

Geen breedte aankopen meer en vooral je kapitaal op het veld zetten en niet op de bank!

Mijn inziens zijn de beleidsbepalers als Overmars laks en arrogant. Dit beeld wordt bevestigd door zijn resultaten en of spelers die als gevolg van deze houding gekozen hebben voor een andere club!

Alweer een Middenvelder.... Ja oppervlakkig gezien kan je dat zeggen. Maar je moet verder kijken. Overigens gold dat ook vorig jaar en toen werd de hele familie Gudelj aangekocht... Nou nou wat een wereldaankoop!!!

Dan hadden we nog de soap met Eto'O.... En uiteindelijk kwam er niets... Nu de herhaling van zetten met Ballotelli. De meest debiele speler van het mondiale voetbal en overal uitgekotst... En wederom is er niets terwijl we vanavond die topspits heel goed kunnen gebruiken..
Voor eind juli zou deze er toch zijn...

Je hoeft echt geen selectie ter waarde van 500 mln aan te kopen om succesvol te zijn in de CL !

Ziyech bijvoorbeeld is op een punt in zijn cariere dat hij in combinatie met zijn specifieke kwaliteiten echt iets kan toevoegen aan Ajax voor de komende 2 jaar en daarna nog kan worden doorverkocht. Na deze periode is Sinkgraven mooi gerijpt om deze rol over te nemen...

En dan nog die spits met specifieke kwaliteiten... Huntelaar, Gomez of waarom niet Dost!

En ja alles kost geld... Maar laten we dat nu in overvloed hebben...OP DE BANK !!!

[..]
Mooi Statement Stanley! Eindelijk iemand die net zo denkt als ik. Eigen jeugd AANGEVULD met gerichte aankopen. Nou alles wat er de laatste jaren is ingekocht is allesbehalve gericht en zeker geen versterking.

Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 08:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Prima joh. Ik vind je een negatieve manier van posten hebben.
En dat mag jij vinden..
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:34   quote  deeplink  
Dit forum over Ajax wordt geterroriseerd door een paar leden die hier blijkbaar al heel lang zitten en zichzelf op en top ajaxfan noemen. Er mag geen kritische noot in dit forum geplaatst worden en anders wordt je door de heren ' afgemaakt'. Zelf zijn ze blind geworden voor alle misstanden die binnen Ajax al jaren plaatsvinden. Gisteren hebben we weer gezien dat dit Ajax, met deze spelers ernstig te kort komt tegen een zeer zeer matige tegenstander uit Griekenland. Backs die dol gedraaid worden door een afdankertje van FC Dordrecht....een Duitse CV die er echt geen reet van kan, geen creativiteit op het middenveld. We hangen alles op aan jongens van 18/19 jaar en DAT is niet realistisch. Eigen jeugd ben ik voor en ik ben ook tegen het uitgeven van extreme bedragen maar elke keer weer dat geleuter over Sulejmani...(16 mij). Ja tegen zo'n miskoop loop je wel eens aan. Neem je verlies en ga door. Maar voor max 5 mij kan je inderdaad alleen maar spelers halen die Ajax onwaardig zijn. Ajax is in verval.....en gaan sportief Feyenoord achterna. We komen nu met mazzel deze CL voorronde door maar er moet echt nog e.e.a. gebeuren op de markt om überhaupt een kans te maken in de volgende ronde. Anders wordt het toch gewoon weer een jaartje EL
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigen vermogen is iets anders dan geld op de bank he.
Eigen vermogen is bezittingen minus schulden. Dan kunnen we nog het eigen vermogen op 2 niveaus onder verdelen. Te weten: het zichtbaar eigen vermogen en het commercieel vermogen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 08:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou sorry. En je zal het waarschijnlijk arrogant vinden. Maar er zijn er hier een flink aantal die inderdaad het spelletje van voetbal en de club er omheen prima snappen. Maar ook een aantal waarvan ik erg blij ben dat die het niet voor het zeggen hebben.
Wat is arrogant? Als je zegt dat jouw mening altijd de juiste is dan is dat wel arrogant ja. En een mening is toch vaak persoonlijk en niet altijd gebasseerd op feiten maar ook bepaalde inzichten van de persoon zelf. Dus ja misschien leuk om met je te discussiëren maar jou inzicht heeft uiteindelijk net zoveel waarde als dat van mij.. Namelijk helemaal 0,0 omdat we er toch niets mee verdienen. Hooguit een beetje respect op een Ajax forum en wat is dat waard haha
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 augustus 2016 - 21:24 schreef Slashrulez het volgende:
Nee Eigen Vermogen is een positief saldo.
Dus te investeren of als onderpand te gebruiken.
Gezien nu de eerste helft tegen PAOK, is wellicht iets meer investeren nodig.
Nee hoor! Eigen vermogen kan ook negatief zijn. Dan zijn je schulden hoger dan je bezittingen. Ofwel: je hebt teveel geld uitgegeven.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 augustus 2016 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:34 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Dit forum over Ajax wordt geterroriseerd door een paar leden die hier blijkbaar al heel lang zitten en zichzelf op en top ajaxfan noemen. Er mag geen kritische noot in dit forum geplaatst worden en anders wordt je door de heren ' afgemaakt'. Zelf zijn ze blind geworden voor alle misstanden die binnen Ajax al jaren plaatsvinden. Gisteren hebben we weer gezien dat dit Ajax, met deze spelers ernstig te kort komt tegen een zeer zeer matige tegenstander uit Griekenland. Backs die dol gedraaid worden door een afdankertje van FC Dordrecht....een Duitse CV die er echt geen reet van kan, geen creativiteit op het middenveld. We hangen alles op aan jongens van 18/19 jaar en DAT is niet realistisch. Eigen jeugd ben ik voor en ik ben ook tegen het uitgeven van extreme bedragen maar elke keer weer dat geleuter over Sulejmani...(16 mij). Ja tegen zo'n miskoop loop je wel eens aan. Neem je verlies en ga door. Maar voor max 5 mij kan je inderdaad alleen maar spelers halen die Ajax onwaardig zijn. Ajax is in verval.....en gaan sportief Feyenoord achterna. We komen nu met mazzel deze CL voorronde door maar er moet echt nog e.e.a. gebeuren op de markt om überhaupt een kans te maken in de volgende ronde. Anders wordt het toch gewoon weer een jaartje EL
Europa heb je toch niets te zoeken.. Eerst maar bouwen aan een team wat weer gaat heersen in Nederland. Het Nederlands voetbal is in zijn geheel compleet in het verval. Als we geen plekje stijgen dan speelt de kampioen vanaf 2018 voorronde Champions league dat is echt het toppunt van droevigheid.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:34 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Dit forum over Ajax wordt geterroriseerd door een paar leden die hier blijkbaar al heel lang zitten en zichzelf op en top ajaxfan noemen. Er mag geen kritische noot in dit forum geplaatst worden en anders wordt je door de heren ' afgemaakt'. Zelf zijn ze blind geworden voor alle misstanden die binnen Ajax al jaren plaatsvinden. Gisteren hebben we weer gezien dat dit Ajax, met deze spelers ernstig te kort komt tegen een zeer zeer matige tegenstander uit Griekenland. Backs die dol gedraaid worden door een afdankertje van FC Dordrecht....een Duitse CV die er echt geen reet van kan, geen creativiteit op het middenveld. We hangen alles op aan jongens van 18/19 jaar en DAT is niet realistisch. Eigen jeugd ben ik voor en ik ben ook tegen het uitgeven van extreme bedragen maar elke keer weer dat geleuter over Sulejmani...(16 mij). Ja tegen zo'n miskoop loop je wel eens aan. Neem je verlies en ga door. Maar voor max 5 mij kan je inderdaad alleen maar spelers halen die Ajax onwaardig zijn. Ajax is in verval.....en gaan sportief Feyenoord achterna. We komen nu met mazzel deze CL voorronde door maar er moet echt nog e.e.a. gebeuren op de markt om überhaupt een kans te maken in de volgende ronde. Anders wordt het toch gewoon weer een jaartje EL
Goeie analyse hoor.
hjf
 hjf - donderdag 04 augustus 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Europa heb je toch niets te zoeken.. Eerst maar bouwen aan een team wat weer gaat heersen in Nederland. Het Nederlands voetbal is in zijn geheel compleet in het verval. Als we geen plekje stijgen dan speelt de kampioen vanaf 2018 voorronde Champions league dat is echt het toppunt van droevigheid.
PSV heeft vorig seizoen het tegendeel bewezen vriend.
Eide
 Eide - donderdag 04 augustus 2016 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:34 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Dit forum over Ajax wordt geterroriseerd door een paar leden die hier blijkbaar al heel lang zitten en zichzelf op en top ajaxfan noemen. Er mag geen kritische noot in dit forum geplaatst worden en anders wordt je door de heren ' afgemaakt'.
Doe niet zo dramatisch man. Het is een forum, daar wordt gediscussieerd over uiteenlopende meningen, soms erg fel. Als je daar niet tegen kan moet je hier niet komen. Men is hier juist uitermate kritisch op Ajax, maar de manier waarop dat gaat verschilt van persoon tot persoon. Dat jouw mening niet die van een ander is betekent niet dat jouw mening (of de mijne) daarom meer of minder waard is en of je meer of minder gelijk hebt.

Als je ja-knikkers zoekt zit je hier inderdaad verkeerd. Als je graag fel en inhoudelijke de discussie zoekt ben je aan het goede adres. Juist vanwege de 'heren' waar je zelf over jankt.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 augustus 2016 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 augustus 2016 - 09:34 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:
Dit forum over Ajax wordt geterroriseerd door een paar leden die hier blijkbaar al heel lang zitten en zichzelf op en top ajaxfan noemen. Er mag geen kritische noot in dit forum geplaatst worden en anders wordt je door de heren ' afgemaakt'. Zelf zijn ze blind geworden voor alle misstanden die binnen Ajax al jaren plaatsvinden. Gisteren hebben we weer gezien dat dit Ajax, met deze spelers ernstig te kort komt tegen een zeer zeer matige tegenstander uit Griekenland. Backs die dol gedraaid worden door een afdankertje van FC Dordrecht....een Duitse CV die er echt geen reet van kan, geen creativiteit op het middenveld. We hangen alles op aan jongens van 18/19 jaar en DAT is niet realistisch. Eigen jeugd ben ik voor en ik ben ook tegen het uitgeven van extreme bedragen maar elke keer weer dat geleuter over Sulejmani...(16 mij). Ja tegen zo'n miskoop loop je wel eens aan. Neem je verlies en ga door. Maar voor max 5 mij kan je inderdaad alleen maar spelers halen die Ajax onwaardig zijn. Ajax is in verval.....en gaan sportief Feyenoord achterna. We komen nu met mazzel deze CL voorronde door maar er moet echt nog e.e.a. gebeuren op de markt om überhaupt een kans te maken in de volgende ronde. Anders wordt het toch gewoon weer een jaartje EL
Wat wou je zeggen ECHTE AJAXFAN?

Dat blok beton kan ik niet lezen zie je!

Groet, APIK.
Oude garde.

Zoiets?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wanbeleid









0.0089449