|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 19:37 schreef piet de paler het volgende:Nu gaan we in de Belgische competitie iets kopen...Tja dan heb je ambitie????? Bron? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
David Opokoe van Leuven Bron Feyenoord pings |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dennis te Kloese spreekt zich uit over vermeende afspraak met Givairo Read
Dennis te Kloese heeft tegenover De Telegraaf gereageerd op de bewering dat hij afgelopen winter een verkoopprijs zou hebben afgesproken met Givairo Read bij Feyenoord. Dat is volgens de voormalig directeur van de Rotterdammers absoluut niet het geval.
Read wordt deze zomer nadrukkelijk in verband gebracht met een stap van Feyenoord naar Nottingham Forest. Inmiddels gaat het gerucht rond dat Te Kloese de rechtsback afgelopen winter heeft toegezegd mee te werken aan een vertrek bij een bod van 25 miljoen euro. De vertrokken directeur voelt zich nu genoodzaakt daarop te reageren.
“Ik heb in mijn tijd bij Feyenoord geen prijsafspraak gemaakt met wie dan ook”, zegt Te Kloese in De Telegraaf. “Er staan bij Feyenoord trouwens helemaal geen clausules in contracten”, benadrukt hij. Wel geeft hij toe dat hij afgelopen winter met Bayern München heeft onderhandeld over Read. “Toen kwamen er nog meer clubs om de hoek kijken. Die zaten allemaal een beetje rond dat prijsniveau van 25 miljoen euro en zelfs iets hoger”, blikt Te Kloese terug.
“Dat vonden wij toen ook interessant, voor een jonge jongen die voor niets was binnengekomen van FC Volendam en zich dusdanig goed had ontwikkeld tot een hele waardevolle jongen”, aldus de oud-directeur van Feyenoord. “Het was afgelopen winter de bedoeling om een transfer af te sluiten, Givairo nog een half jaar bij Feyenoord te laten spelen en hem in de zomer de overstap te laten maken.” Door zijn blessures kwam dat er echter niet van. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het verhaaltje over prijs afspraken is volgens mij aangewakkerd door die 020 rat van de telegraaf Verweij , andere media nemen dat weer over en zo is er het gerucht
gelukkig dat DtK aangeeft dat dit absoluut onzin is , nottingham moet gewoon het volle pond betalen en anders opzouten , ik vind de biedingen vrij respectloos en schadelijk dat ze de kop van read gek maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 19:41 schreef Bowie het volgende:Stylzz zit er mi weer het dichtste bij. Medium dat dit bericht met veel poeha brengt is verre van objectief, er staat letterlijk dat deze toezegging is gedaan door de vorige incompetente bestuurder. Toezegging is echter mondeling gedaan en de nwe directie heeft hier geen boodschap aan, prijs is vastgesteld op -minimaal- 35 mln. Bron die dit vermeldde stelde zelfs dat de kans dit deze transfer door zal gaan sterk is verkleind door de verkoop van Sauer, die in de buurt van de 15 mln zal komen. Noodzaak om te verkopen is nu nog minder, vandaar ook dat Gio stelde dat er nu niks meer -gedwongen- verkocht gaat worden omdat het wel leuk is 50-80 mln in kas te hebben maar dat het elftal CL waardig moet zijn/blijven. Staat in dat stukje best wel leuke info hierover, dat Gio gewoon inbrak in het interview door te zeggen, je gaat nergens heen, je gaat hier nog 1 jaar vlammen. En zoals hier eerder is geschreven, er is sprake van een langdurig contract. Dus geen gelul, wil je 'm, jammer, maar dan wel 35 mln betalen. En voor die 35 mln is wel wat leuks terug te kopen, in die zin heb ik al veel vertrouwen in nwe directie. Mooi dat DrK nu zijn mond wel opendoet. Geen deals. Geen clausules.
Voor GEEN ENKELE speler. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Gisteren hing Dennis al weer aan de galg hier bij sommigen. De aanhang is vaak de kracht maar soms ook de zwakte van de club. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
De rol van de Telegraaf is al vanaf het moment dat de mens uit de grot kwam zeer dubieus. Typisch 020 krantje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat read niet geaccepteerd is zegt toch dat er geen clausule instaat, Of het moet hoger dan 25 zijn, zon clausule kun je anders ook niet onderuit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel raar dat dat verhaal van die clausule eerst van de huiskrant van DtK als nieuws word gebracht en DtK in diezelfde krant mag ontkennen.
Mike Verweij sprak namelijk ook over een afspraak die gemaakt zou zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als degene die t gedaan zou hebben nee zegt, is t voor nu toch klaar? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
denk ik ook , DtK is duidelijk geweest , die verweij is helemaal 020 geil en lijkt er plezier in te hebben om even lekker te stoken
wij moeten maar akkoord gaan met 19milj omdat wij hem ook maar voor niks hadden gehaald bij volendam , ik hoorde hem niet over de 27milj die voor steur betaald werd nee dat was geweldig waar bemoeit die hielen likker zich mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker. Maar vond het wel apart. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Top ( subtop) weg doen voor ??????????? Grootste verliezer zijn de fans en toeschouwers Read is een speler waarmee een team kan bouwen,en als je 2 a3 weken voor de start van de competitie daar een mindere speler moet gaan inpassen ??????word je dan sterker? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Als ze een bedrag bieden wat je niet kan weigeren moet je wel????!?!???????111?!??1!?2?2!!??1????! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Aan wat voor bedrag moet je denken dan ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2026 - 19:31 schreef van geil het volgende:Beetje vaag verhaal. er zou n afspraak zijn voor 25. En met die informatie komt er een club met 17,5 en nu 20 of zo. Inderdaad, broodje aap dus |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 15:40 schreef RenatoBos het volgende:Aan wat voor bedrag moet je denken dan ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????????? Ik zat te denken aan 30M+ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Hahah LOL !!!!:):):):)!!!!:):):):)!!!!:):):):) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Forest is al dagen bezig om Feyenoord zo ver te krijgen om Read te verkopen. Dat is nog niet gelukt. Drie biedingen van Nottingham Forest werden door technisch directeur Dévy Rigaux vakkundig van tafel geveegd. Het laatste bod van 22 miljoen euro in totaal kwam ook niet in de buurt van wat Feyenoord voor Read wil. De Rotterdammers willen minimaal dertig miljoen euro en daarom heeft Nottingham Forest conclusies getrokken dat een deal niet gaat lukken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 16:00 schreef Stylzz het volgende:Forest is al dagen bezig om Feyenoord zo ver te krijgen om Read te verkopen. Dat is nog niet gelukt. Drie biedingen van Nottingham Forest werden door technisch directeur Dévy Rigaux vakkundig van tafel geveegd. Het laatste bod van 22 miljoen euro in totaal kwam ook niet in de buurt van wat Feyenoord voor Read wil. De Rotterdammers willen minimaal dertig miljoen euro en daarom heeft Nottingham Forest conclusies getrokken dat een deal niet gaat lukken. Goed zo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beter blijft hij gewoon!!!!!!!!!!!!???????????? Want in ieder geval 1 we weten degelijke back van meerwaarde is wel lekker En op links is het ook nog maar de vraag wat ze gaan doen en of het gewenste kwaliteit gaat zijn dus blijven maar!!!!!!!!!!!!!!!:):):)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind een bedrag van rond en nabij 30M best mooi en realistisch. Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom iedereen hem nu al zo hoog inschat? Begrijp mij niet verkeerd, ik vind het een talent en een goede speler maar zie vooral verdedigend nog wel wat verbeteringspunten. Daarnaast heeft hij een groot deel van het laatste seizoen niet gespeeld, want geblesseerd. Zijn we dus niet een beetje aan het wensdenken? Laat hem lekker nog een jaartje bij ons voetballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 - 16:00 schreef Stylzz het volgende:Forest is al dagen bezig om Feyenoord zo ver te krijgen om Read te verkopen. Dat is nog niet gelukt. Drie biedingen van Nottingham Forest werden door technisch directeur Dévy Rigaux vakkundig van tafel geveegd. Het laatste bod van 22 miljoen euro in totaal kwam ook niet in de buurt van wat Feyenoord voor Read wil. De Rotterdammers willen minimaal dertig miljoen euro en daarom heeft Nottingham Forest conclusies getrokken dat een deal niet gaat lukken. Heel goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Hehe... eindelijk. Laat nou eerst maar eens een seizoen het beste van jezelf zien.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Toen ie terugkwam zag je wel het verschil tussen Read en al die vervangers die gewoon veel minder zijn. In bijna alle facetten. Maakt dat Read foutloos? Nee. Onvervangbaar? Ook niet. Alles boven 25M voor een rechtsback is geweldig. En ook voor de speler zelf. |
|
|
|