|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 16:03 schreef netsurfer het volgende:Las net dat Roma ook al aan een alternatief gaat denken, omdat het lijkt dat ze er niet uit gaan komen met Feyenoord. Als Rigaux zijn hand maar niet aan het overspelen is. Kan maar zo zijn dat dit soort bedragen volgend jaar niet meer te krijgen zijn voor Read (als hij bijvoorbeeld veel blessures krijgt). Hoort bij het spel. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Denk dat je met hem best 50/50 kan zitten, ja geld s lekker maar is gewoon ook goeie speler en wordt ook natuurlijk ook weer wat beter,, + en dat heb ik me ook laten vertellen je met lutomba en deijl oog tyfus op zou kunnen lopen en dan ben je verder van huis🤣 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Zou hoogste transferbedrag voor verdediger van Feyenoord kunnen zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Vind dit ook wel iets te spannend |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hoezo? het ergste wat er kan gebeuren is dat hij blijft. Kunnen we ook meteen afscheid nemen van Deijl. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop op dit scenario. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 16:54 schreef CobusIII het volgende:[..] Hoezo? het ergste wat er kan gebeuren is dat hij blijft. Kunnen we ook meteen afscheid nemen van Deijl. Ja dat zou ook wel lekker zijn haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou wel lachen zijn als Roma de speler van Atl Madrid haald ,en dat alt madrid dan bij Feyenoord komt voor Read.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ergens mooi, want niet jang geleden hadden we al echt begin ergens ja gezegd, en voor toen meer dan logisch, want nog nooit zoveel centjes gezien en gehad en we konden ons niks permitteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 augustus 2026 - 17:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Zou wel lachen zijn als Roma de speler van Atl Madrid haald ,en dat alt madrid dan bij Feyenoord komt voor Read. Nog beter als ze voor Deil komen met een zak geld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Beter, laat hem maar lekker blijven en laat ons vooral nog maar geld beuren voor Moussa voor nog wat versterkingen voorin zijkant en linksback, ook beter wat minder mutaties als het seizoen al begonnen is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nu zoekt Atletico een rechtsback denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik blijf het een gevaarlijke gok vinden van Feyenoord. Zo vaak krijg je geen bod van tussen 25 en 30 mio voor een back.
Maar goed, hopelijk weten ze wat ze doen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2026 - 11:45 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik blijf het een gevaarlijke gok vinden van Feyenoord. Zo vaak krijg je geen bod van tussen 25 en 30 mio voor een back. Maar goed, hopelijk weten ze wat ze doen. Maar nu hebben we vooralsnog geen probleem op de RB positie... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Feyenoord is als hij blijft iig voorzien van erg goeie back, en is nog zo jong dat hij zoiezo nog wel zn miljoenen gaat opleveren, en je mag niet verwachten hij blessuregevoelig is en blijft,, maar ergens zegt me dat hij alsnog vertrekt eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gevaarlijk spel Is wel een gok. Kan drie kanten op. Hij speelt een top jaar en wordt beter. T is een jaar vol kommen en kwel en wordt minder Hij raakt ontevreden en t gaat wringen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2026 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:Gevaarlijk spel Is wel een gok. Kan drie kanten op. Hij speelt een top jaar en wordt beter. T is een jaar vol kommen en kwel en wordt minder Hij raakt ontevreden en t gaat wringen Je moet het denk ik ook breder zien. Rigaux geeft een signaal af aan de transfermarkt. Bij Feyenoord geen koopjes meer. En in dit geval neemt Roma ook een risico he. Als Read ontevreden wordt en gaat klooien schiet hij ook in zijn eigen voet. Daarbij voelt het ook Wrang aan als Roma Read over 2 jaar voor 65M verkoopt. Maar zoals je zegt het blijft een risico. Ik vind het wel verfrissend hoe hij deze zaken aanvliegt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat er ook een organisatie hebben waar t kan nu. De selectie, op wat resten nog na, is goed genoeg om de competitie mee te starten (hier en daar moet t nog beter) We zijn financieel gezond. Hebben vet op de botten. En we hoeven niet te verkopen per se. Daarnaast hebben we drie ijzers in t vuur om te verkopen.
Dat maakt t wel wat makkelijker je poot stijf houden door de directie (denk dat Eenhoorn hier ook grote rol speelt, net als bij AZ)
Dat is een mooie ontwikkeling maar t voelt nog een beetje spannend |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wij als supporters hopen op versterkingen maar waar willen we versterkingen want elftal is al zo goed als rond vermoed ik en best oke zo met wat ruimte tussendoor voor jeugd want dat willen we toch ook een beetje
als er niks gebeurd kun je denk ik voor nu linksbuiten al ligt het eraan waar ze Borges het liefst zien en huur linksback verwachten
en als bv een read of Moussa vertrekt wordt het speler voor speler, in spits is er genoeg keus dus alleen als er 2 vertrekken (ueda tengstedt) gaan ze nog markt op en elders basis speler vertrekt gaan ze markt op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 05 augustus 2026 - 13:00 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat er ook een organisatie hebben waar t kan nu. De selectie, op wat resten nog na, is goed genoeg om de competitie mee te starten (hier en daar moet t nog beter) We zijn financieel gezond. Hebben vet op de botten. En we hoeven niet te verkopen per se. Daarnaast hebben we drie ijzers in t vuur om te verkopen. Dat maakt t wel wat makkelijker je poot stijf houden door de directie (denk dat Eenhoorn hier ook grote rol speelt, net als bij AZ) Dat is een mooie ontwikkeling maar t voelt nog een beetje spannend eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima gehandeld. Duidelijk signaal naar clubs, en zaakwaarnemers. en ook eigen spelers. Alleen vertrek bij de juiste prijs. Dat is niet gokken, maar zaken doen. Betaald zich altijd terug. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rigaux zit hoog in de boom. Dan moet je niet bang zijn voor het scenario waarin hij blijft. Dat Read 1) professioneel/gemotiveerd genoeg is voor nog een seizoen en 2) dat als het tegenzit zijn transferwaarde inzakt. De andere kant is uiteraard dat je nog een seizoen van hem gebruik kan maken. En dat er misschien zelfs meer interesse komt als hij bijvoorbeeld aanvoerder is of international wordt. En een heel seizoen speelt.
Al zullen er wereldwijd toch niet heel veel rechtsbacks voor veel meer vertrokken zijn dan de kleine 30 miljoen die voor Read op tafel lag.
Maar goed, de supporters die vinden dat Feyenoord structureel te weinig vraagt voor de spelers, zullen deze lijn van Rigaux steunen. Denk dat hij onder Dennis wel verkocht zou zijn inmiddels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Read is een uithangbord voor jeugd bij Feyenoord, daarnaast vind ik Read juist ook in een collectief een belangrijk aandeel hebben en andere spelers óók beter maakt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat is wel zo ja. Maar het is een pak geld wat je laat liggen. Daarmee had je de paar nog minder bezette plaatsen in de selectie wel kunnen versterken.
Voor zowel verkopen als behouden (als we naar de 25+4 van Roma kijken) valt genoeg voor te zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 12:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dat is wel zo ja. Maar het is een pak geld wat je laat liggen. Daarmee had je de paar nog minder bezette plaatsen in de selectie wel kunnen versterken. Voor zowel verkopen als behouden (als we naar de 25+4 van Roma kijken) valt genoeg voor te zeggen. De vervanger van Read is Lotomba,wordt je daar sterker van.je hoeft niet te verkopen,dit soort verdedigers liggen niet voor het oprapen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O zeker, een stevige prijs neerzetten én aan vasthouden: dat voorkomt dat je als club speelbal en doorgangshuis wordt. Helder signaal. Ik doel meer op de extra pluswaarde van Read indien nog een jaar bij Feyenoord. @T
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2026 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 12:34 schreef piet de paler het volgende:[..] De vervanger van Read is Lotomba,wordt je daar sterker van.je hoeft niet te verkopen,dit soort verdedigers liggen niet voor het oprapen Zeker waar. Maar ik neem aan dat bij vertrek Read er een nieuwe rechtsback van buitenaf zou komen. En dat er van het rijtje Lotomba, Deijl en Nieuwkoop 1 of 2 vertrekt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:O zeker, een stevige prijs neerzetten én aan vasthouden: dat voorkomt dat je als club speelbal en doorgangshuis wordt. Helder signaal. Ik doel meer op de extra pluswaarde van Read indien nog een jaar bij Feyenoord. @T Ja snap ik. Het is voor bijvoorbeeld Hadj-Moussa (die ook zomaar nog kan vetrekken) wel een stuk fijner voetballen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 06 augustus 2026 - 12:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja snap ik. Het is voor bijvoorbeeld Hadj-Moussa (die ook zomaar nog kan vetrekken) wel een stuk fijner voetballen. Yep, exact dat. Die 2 vonden elkaar zeer makkelijk. En dat maakte Moussa weer sterker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eindelijk een speler die zich de kop niet gek laat maken. Wat een verademing. Het is ook wel zo dat hij nog een jaartje nodig heeft om echt klaar te zijn voor zo'n stap. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Oogt daarmee over ook genoeg zelfvertrouwen en eigen kunnen te beschikken, hij is natuurlijk nog piep jong en normaliter komt die trein echt nog wel voor hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Read aanvoerder Zechiel nummer 2 Van Persie nummer 3 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Bijzonder zwak optreden. Niet bij de les vanwege transfer? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kreeg 0 rugdekking ook. Moet je eens kijken als hadj Moussa aan de bal komt, staat er gelijk dubbele rugdekking. Ik vond Vanhoutte bijvoorbeeld zeer passief in deze context. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 18:09 schreef van geil het volgende:Kreeg 0 rugdekking ook. Moet je eens kijken als hadj Moussa aan de bal komt, staat er gelijk dubbele rugdekking. Ik vond Vanhoutte bijvoorbeeld zeer passief in deze context. Eens. Plus dan ook nog dat Moussa zelf nooit achter zijn man aanloopt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Van Persie ook niet trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die deed t wel en stemde zelfs met Read af wie wie oppakte. Read de man van van Persie, dan trok Persie naar binnen en vice versa. Had er nog op gelet. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 18:09 schreef van geil het volgende:Kreeg 0 rugdekking ook. Moet je eens kijken als hadj Moussa aan de bal komt, staat er gelijk dubbele rugdekking. Ik vond Vanhoutte bijvoorbeeld zeer passief in deze context. Bij vanhoutte mis ik echt de dynamiek die een hedendaagse 6 nodig heeft. Het is bij vlagen te statisch en risicoloos.
Ik zie liever Zechiël op 6, Valente op 8 en een nieuwe 10.
Een ander alternatief is Targhalline samen met Valente & Zechiël waar Zechiël alterneert tussen de 6, 8 en 10 positie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bijzonder. Met Vanhoutte, Valente en Zechiel had je een zeer dynamisch middenveld met zeer behoorlijk spel. Wat zou Targhalinne extra brengen? |
|
|
|