|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Had er inderdaad zomaar afgekund met een tweede gele kaart. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zeker bij deze oetlul van een scheids 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Was gewoon zo slecht vandaag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Een wonder dat hij niet degene was met (2 keer geel =) rood |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lijkt wel of hij autisme heeft. Als er communicatie nodig is geeft ie niet thuis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doet verdedigend ook helemaal niks Zo ziet Deijl er nog slechter uit Maar die staat aldoor tegen twee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
11 goals en 6 assists in 30 Eredivisie potjes.
Zich weer ontwikkeld tov vorig seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanvallend top Verdedigend dramatisch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zeker. Als hij volgend jaar ook nog hier is dan moet je dat eigenlijk wel beter ondervangen, zodat je rechtsback niet constant twee tegenstanders heeft. Door Hadj-Moussa bij balverlies wat centraler te houden en de back door een middenvelder op te laten vangen bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan alleen als jij beter bent dan de tegenstander. Anders is t in t moderne voetbal bijna niet meer te doen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2026 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:Kan alleen als jij beter bent dan de tegenstander. Anders is t in t moderne voetbal bijna niet meer te doen Klopt, maar het schiet ook niet op als hij constant een paar meter achter zijn directe tegenstander aan loopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Moussa niet slecht ,terwijl je toch vaak leest dat hij niks doet zeg maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: heel goed, op de helft van de tegenstander, maar t is ook fijn als ie met zijn man meeloopt. Dat is meer t ding. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Vooral in de bal ook, dus scouten op spelers voorhoede met name die je ook weg kan sturen wel prio eigenlijk, want dat heeft ook wel mede te maken teams wat meer breien in het algemeen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Of een verdediger die kan verdedigen ,beetje zoals Malacia was bij ons . Op 1 na (Wijnstekers) beste verdedigende backs in Feyenoord zijn bestaan. Of een van Gobbel die op de 3de plek staat als beste Feyenoord backs ooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik schat van Gobbel zelf wel hoger in als Malacia kwa verdedigen maar ik kan het mij alleen niet meer zo goed voor me halen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 21 mei 2026 - 14:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik schat van Gobbel zelf wel hoger in als Malacia kwa verdedigen maar ik kan het mij alleen niet meer zo goed voor me halen. Uli was vooral erg snel, die moest je wel 3x passeren voor je hem kwijt was. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| En sterk, er doorheen was ook geen optie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat kan ik mij nog wel herinneren ,dat hij ook sneller was op de 100 meter dan olympisch kampioene Nelly Cooman 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die liep er meestal ook 60 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat ik me kan herinneren dat mocht je leaseauto bezitten niet aan hem uit moet lenen want dan is hij er rap mee vandoor haha, al was dat wel wat jaren terug en van lease maatschappij die hij doorverkocht dacht ik, 1 van waarschijnlijk vele prof voorbeelden die vrij snel door hun verdiende geld heen waren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet nog wel dat ik school tijd jaren terug 2 gasten poosje in klas had waarvan 1 die mij aan hem deed denken
2 broers en 1 was rechtsback ook, was snel en sterk en ging als bulldozer over rechterflank en had er serieus wel iets van weg qua uiterlijk ook, is me altijd bij gebleven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zeker. En ook speler van de maand bij ESPN dus. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft ook altijd op alle krediet kunnen rekenen, geen wonder dat hij RvP hoog heeft zitten. Wel heel knap hoor speler van de maand. Als je ziet hoe vaak hij hier vervloekt wordt tijdens de wedstrijden. Door mij zelf net zo hard natuurlijk hahaha.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|