|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Verkopen kan nog na vandaag inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 22:00 schreef van geil het volgende:[..] Weet jij of we nog wel kunnen verkopen Na 24.00 uur? daar gaat de markt volgens mij pas 6 september dicht Het is eigenlijk geen transferdeadline, maar een inschrijfdeadline. Dus verkopen kan wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, zeg het maar, voor welk bedrag laten gaan, wetende dat je (waarschijnlijk) geen vervanger er voor kan halen. Of het moet een transfervrije speler zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of de kaarten liggen allang klaar. En was dit al langer bezig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil ie zelf wel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met de wetenschap van nu. Pakken dat geld. Als Hadj meewerkt. t wordt een rampjaar, en volgend jaar krijg er amper 10 voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt voor je inzet Hadj. Succes bij je nieuwe club! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, wie zal het zeggen. Dan moet een vervanger wel al helemaal besproken zijn.
Als die Arabieren een week terug waren gekomen (en Hadj-Moussa wil die kant op) was het allemaal wel rond gekomen zou je zeggen, maar nu nog? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 02 september 2026 - 22:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, wie zal het zeggen. Dan moet een vervanger wel al helemaal besproken zijn. Als die Arabieren een week terug waren gekomen (en Hadj-Moussa wil die kant op) was het allemaal wel rond gekomen zou je zeggen, maar nu nog? We zullen het binnenkort weten 😄 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Sprookje, Sauer bijvoorbeeld was al een eeuw weg. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zeg t verkeerd. T is een overschrijvingsdeadline. Inschrijven kan altijd, mits clubloos
Eigenlijk zelfde als bij amateurs |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkopen onder deze omstandigheden Die is volgend jaar waardeloos |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaan hem dus niet meer verkopen blijkbaar Tja, wel geld waar ze wat mee kunnen Voordeel is dat wij nog jaar kunnen ergeren En heel af en toe genieten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 12:52 schreef bijft007 het volgende:Gaan hem dus niet meer verkopen blijkbaar Tja, wel geld waar ze wat mee kunnen Voordeel is dat wij nog jaar kunnen ergeren En heel af en toe genieten. Misschien gaat hij leren om een pass te geven, en zet Gio toch een keer Borges neer Om hem te laten beseffen dat voetbal een teamsport is, maar ja zijn eigenzinnige voetbal is wel zo s mooi |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| 37,5milj , strik erom en verder , dit seizoen wordt toch een seizoen van investeren in de jeugd en bouwen aan een sterk elftal voor de komende jaren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Even onder voorbehoud of dit klopt want de Telegraaf. Die willen de nieuwe directie pootje lichten om Dennis te beschermen.
Als dit klopt, doen. Dit kan je niet weigeren. Seizoen word toch al mager. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2026 - 12:05 schreef MMM het volgende:Even onder voorbehoud of dit klopt want de Telegraaf. Die willen de nieuwe directie pootje lichten om Dennis te beschermen. Als dit klopt, doen. Dit kan je niet weigeren. Seizoen word toch al mager. eens , telegraaf wil graag scoren met headlines die vaker niet dan wel kloppen en inderdaad schrijven ze met geen kwaad woord over DtK maar het liefst wel negatief over de huidige bestuurders |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Machtig! 37,5 milj, denk gewoon moet doen als dat klopt, gaat hij ruim als ons nieuw record weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2026 - 12:05 schreef MMM het volgende:Even onder voorbehoud of dit klopt want de Telegraaf. Die willen de nieuwe directie pootje lichten om Dennis te beschermen. Als dit klopt, doen. Dit kan je niet weigeren. Seizoen word toch al mager. Nee joh. Dennis is weg. Dat is al lang geweest. Dit is gewoon standaard telegraaf gedrag |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ja ik denk ook doen,en dan Borges toch inzetten |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zou ook een optie wezen mits je hem aan de praat krijg , zo op de bank laten verpieteren gaat je weer 10milj kosten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En ik denk spel concept veranderen tot aan de winterstop Dit bod kun je niet weigeren denk ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Ik denk zelfs als je 40 vraagt ze het ook doen. Tijd dringt zich ook voor hun |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Gaat men dan niet roepen.......Devy heeft gezegd we verkopen niet ..... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan zegt hij "De'n Piet van het forumke zei dit kunnen we niet weigeren" |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|

Giovanni van Bronckhorst verwacht vooralsnog dat Anis Hadj Moussa bij Feyenoord blijft. De trainer begrijpt tegelijkertijd de keuzes die de club deze transferperiode maakte een benadrukt dat hij al eerder op de hoogte was van de gekozen koers van technisch directeur Dévy Rigaux.
"Ik denk dat jullie allemaal het verhaal van Dévy en de club gehoord hebben", doelt Van Bronckhorst tijdens het persmoment op het mediaoptreden van Rigaux. "Ik had natuurlijk al eerder gehoord hoe de club deze window zou aanpakken, dus dat is waar wij mee instemmen. Ik moet werken met de jongens en ik denk dat we een ploeg hebben met veel rek. Er is veel jeugd, maar wel talentvol en met potentie."
Van Bronckhorst beseft uiteraard dat er kwaliteit is ingeleverd met het vertrek van Ayase Ueda, maar blijft rustig onder de situatie rond Hadj Moussa. "Het is natuurlijk zaak wat het beste is voor de club. Dat is ook de weg die we allemaal moeten volgen. We moeten de realiteit ervan inzien en dat doen we allemaal, zeker ik met de staf en spelers. We moeten positief vooruitgaan."
De trainer van Feyenoord sprak er ook over met Hadj Moussa. "Ik heb geen speler gezien die met zijn vuist op tafel zat en per se wilde vertrekken. Ik denk dat dat ook is hoe Anis erin staat. We moeten afwachten wat er gaat gebeuren, maar ik verwacht niet dat hij weggaat. Als hij wel vertrekt, zal de club daar wel zijn reden voor hebben. We wachten het gewoon af."
"Uiteindelijk kunnen er ook bedragen komen die een club niet kan weigeren", voegt Van Bronckhorst er wel aan toe. "Dat is waar de club voor zichzelf moet bepalen of Anis weggaat of niet. Ik heb niet het idee dat het daarnaartoe gaat, maar het is voor ons belangrijk om hem te houden. Hij is heel bepalend geweest in het aantal doelpunten en assists." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Euhm euhm gio. Strik erom en weg ermee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bod met extra miljoenen voor Anis Hadj Moussa zorgt voor weinig beweging bij Feyenoord: ‘Ik verwacht dat hij blijft’
Al Ittihad speelt nog eenmaal alles of niets in de poging om Anis Hadj Moussa weg te kapen bij Feyenoord. De club uit Saoedi-Arabië kreeg eerder deze week een resoluut nee vanuit Rotterdam toen er een bedrag van minder dan 30 miljoen werd geboden.
Inmiddels is dat bedrag de 30 miljoen wel gepasseerd, maar volgens ingewijden zeker niet royaal. Maar wel nipt genoeg om het clubrecord voor uitgaande transfers – Mats Wieffer voor 32 miljoen naar Brighton – uit de boeken te krijgen. De kans dat Feyenoord dit keer wel ja zegt, lijkt klein, ook al ziet Hadj Moussa een transfer dit keer wel zitten.
Aardig verschil tussen de 37,5 miljoen van de Telegraaf. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nee man geen rare shit accepteren. Je wilt een speler op de laatste dag, betalen alles in 1 keer! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Bijna geen enkele transfer wordt in 1x afgetikt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Trendsetter. 36,5 nu, volgende week 1 Die gespreide betalingen en 12 rechtszaken aanspannen dat kennen we onderhand wel. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
| Gewoon geld pakken, tussenjaartje en vanaf vandaag scouten naar talent voor winter/volgend jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De zandbak is daar soms wel de uitzondering op geloof ik. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon geen rare deals maken, nu 3 miljoen en de rest gespreid over 3 jaar. Daar heb je niets aan.
Nu 30 en de rest volgend jaar, dat is prima. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die betalen contant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 🎙️PODCAST met Valentijn #Driessen, @heinkeijser en @PimSedee: 🚌’Schandalig hoe Rigaux en Eenhoorn bij #Feyenoord Te Kloese voor bus gooien’ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2026 - 17:07 schreef MMM het volgende:[..] 🎙️PODCAST met Valentijn #Driessen, @heinkeijser en @PimSedee: 🚌’Schandalig hoe Rigaux en Eenhoorn bij #Feyenoord Te Kloese voor bus gooien’ Ja. Kan toch. Valentijn is nooit een vriendje van te Kloese geweest. Eigenlijk was altijd alleen die Kraan positief.
Dus om nu heel VI pro te Kloese te beschouwen. Gaat mij te ver. Wat ik wel denk, heb ik al eerder gezegd, VI heeft niets aan rust rond de club. Dat scoort niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat hij weg of niet .........ik zou het niet ( meer) weten Hij gaat daar schandalig veel verdienen , en de transfer som ligt onder de 36 maar boven de dertig miljoen Het enige waar ik bang voor ben , is dat hij nooit meer gewisseld gaat worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ik zeg : strik er omheen. Aan een ontevreden Moussa heb je ook niks. Dan kunnen we alsnog die vvf uitkopen, want dat wordt alleen maar duurder en Borges kan het gaan laten zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ik breng hem vanavond nog op mijn e-bike met lege accu. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jezus, geweigerd lees ik? Wij snappen het echt wel hoor dat je zon bedrag niet weigerde, voor de club is dit lange termijn goed lijkt me dus ik ben voor!
Kans erg groot je zon bedrag niet meer krijgt of je moet ans club als geheel echt nog bijzondere dingen gaan laten zien want dat kan helpen voor een Moussa, in je eentje lukt het hem echt niet
Al nassr al hilal kom er maar in jullie kunnen meer bieden😏
Blijkbaar we dus genoeg centjes maar andere keuzes, mooi om te weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| domme actie , beter was het om die 37,5 milj te pakken |
|
|
|