|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Bedoelde in dit geval de vertrokken jongens. Hwang, Zerrouki en Stengs met name.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die transfers staat gelijk aan verhuren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 21:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bedoelde in dit geval de vertrokken jongens. Hwang, Zerrouki en Stengs met name. Hwang hoefde niet per se, die mocht. Stengs leverde niks op Zerrouki was onhoudbaar, das de enige. Wellie is gewoon weggepist. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Hwang hoefde niet per se, die mocht. Stengs leverde niks op Zerrouki was onhoudbaar, das de enige. Wellie is gewoon weggepist. Stond Hwang niet op jouw lijstje van moet vertrekken? ;)
Anyway, dat zat toch wel vrij dicht tegen moeten aan. Vanwege het overschot aan spelers op zijn positie.
Zerrouki kon al tijden alleen naar Twente. Al die een betalingstermijn hebben laten vallen dan hebben we nog meer gekregen voor dan ik dacht dat ze zouden willen betalen.
Stengs heeft anderhalf jaar nauwelijks gespeeld. 42 minuten bij Pisa. 99 minuten bij ons aan het einde van 2 seizoenen terug. Dan moet je terug naar januari 2025 voor serieuze speeltijd. Daar verbaast alleen het moment een beetje. Waarom die contractverscheuring midden in het trainingskamp gebeurde. Mag je blij zijn dat je van zijn salaris af bent.
Wellenreuther ging naar de tweede bundesliga. En het lijkt erop dat hij met Feyenoord de afspraak had dat er niet moeilijk gedaan zou worden bij een transfer, wanneer hij geen uitzicht meer zou hebben op speeltijd. Dat was een aantal jaar terug ook al een punt bij zijn contractverlenging.
De transferbedragen zijn goed te verklaren. Had alleen bij Hwang op iets meer gehoopt dan 5 miljoen. Wellicht tegen beter weten in, gezien zijn leeftijd (bijna 30) en zijn blessures van de afgelopen anderhalf jaar. In die tijd 5 blessures van langer dan een maand.
Idealiter was het in totaal een paar miljoen meer geweest. Maar dan hadden een paar nu nog hier rondgelopen, in afwachting van of deze of een ander club er nog een schepje bovenop doet. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Met deze spelers is prima gehandeld. Een jaar verder en je ontvangt helemaal niks meer voor die spelers én je heb een jaar lang zo'n 7 miljoen aan salarissen te betalen. Gewoon prima gehandeld, in iedrr geval naar kunnen. Daarnaast hadden de genoemde spelers dus hoge salarissen, waardoor het niet interessant is voor clubs om zo'n speler te halen. En dan heb ik het nog niet eens over de blessuregevoeligheid van Hwang en Stengs. Prima gehandeld dus! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het punt is, buiten dat er goed gehandeld is.? er staan er nog zeker 15 op de loonlijst die uitzichtlozer zijn. Dus als je voor twee WK spelers, en een basiskeeper, aangevuld met Stengs. Niet verder komt dan dit, wat voor een ramp zit er dan in godsnaam met de overige spelers aan te komen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Ik lees overal dat Devy een keiharde onderhandelaar is, maar voorlopig is het reclame bij de Action. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 22:57 schreef van geil het volgende:Ik lees overal dat Devy een keiharde onderhandelaar is, maar voorlopig is het reclame bij de Action. Of het een keiharde onderhandelaar is, zien we wel bij uitgaande transfers van spelers die wel toekomst zouden hebben bij Feyenoord.
Bij alle overtollige ballast heb je vaak niet zoveel te willen. Misschien dat je de tweede helft van augustus nog iets meer zou kunnen krijgen, maar dan is het risico dat je er mee blijft zitten ook groter. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juli 2026 - 22:53 schreef van geil het volgende:Het punt is, buiten dat er goed gehandeld is.? er staan er nog zeker 15 op de loonlijst die uitzichtlozer zijn. Dus als je voor twee WK spelers, en een basiskeeper, aangevuld met Stengs. Niet verder komt dan dit, wat voor een ramp zit er dan in godsnaam met de overige spelers aan te komen? De vraag stellen is hem beantwoorden. Zou geen verrassing moeten zijn. Ik weet niet wat je anders had verwacht? Jij hebt notabene ook constant gehamerd op snelheid boven geduld. Als je de hele transferperiode de tijd neemt voor dat soort spelers, dan hou je er misschien wat meer aan over. Als het snel moet, dan gaat dat uiteraard ten koste van de prijs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t gewoon een slecht resultaat. Alleen in het geval Stengs kan ik begrip opbrengen. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Als je niet inziet/weet waar zo'n td mee heeft te handelen dan houdt het op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ga jij lekker vakken vullen bij de Action Denigrerend mannetje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Zelf een denigrerende opmerking maken over vakkenvullers om te klagen dat iemand anders denigrerend doet... De ironie is wel heel erg groot hier 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We zijn als Feyenoord kampioen kampioen goed praten. Waar hij mee moet werken moet nog steeds vertrekken.
Zerrouki, Wellie, Hwang en in beperkte mate Stengs hadden gewoon een goede marktwaarde. Stengs snap ik. Wellie begrijp ik niet. Waarom nu al voor 1 miljoen? Zerrouki was niet te behouden, maar om m naar Twente te laten gaan is een keuze, nog zo lang in de window. Hwang begrijp ik niet zo snel. Die had niet nu al weg gehoeven voor een bodemprijs.
Tenzij op termijn het masterplan zich ontvouwt waarom deze spelers nu al weg moesten, bijvoorbeeld om salaris vrij te maken voor een andere aankoop of verlening in een top segment, is onze frietenbakker geen keiharde onderhandelaar maar koopjesstickerplakker van de Colruyt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sommigen hier hebben het er maar druk mee. DtK jaren poeslief behandeld, af en toe een ‘foei’ en weer door.
En de nieuwe TD maar blijven affikken in een paar weken tijd.
Smullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Werkt andersom precies zo. DtK op dit beleid af lopen fikken en dan nu prediken voor geduld.
Smullen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Werkt andersom precies zo. DtK op dit beleid af lopen fikken en dan nu prediken voor geduld. Smullen. Die heb ik in jaar 1 als TD ook de ruimte gegeven. Twee en drie had ik geen geduld meer omdat het gedoemd was te mislukken met al zijn belachelijke aankopen.
Dus weinig anders vooralsnog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nogmaals. Ik heb nu al vijftig keer gezegd dat ik kritiek lever op wat ik zie. Dus gewoon een constatering. Ik heb ook minstens zo vaak gezegd dat we de rekening later opmaken.
Snap niet zo goed waarom men zo aangebrand doet over kritiek over wat zichtbaar niet verbeterd is nog. We willen toch vooruit? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:Nogmaals. Ik heb nu al vijftig keer gezegd dat ik kritiek lever op wat ik zie. Dus gewoon een constatering. Ik heb ook minstens zo vaak gezegd dat we de rekening later opmaken. Snap niet zo goed waarom men zo aangebrand doet over kritiek over wat zichtbaar niet verbeterd is nog. We willen toch vooruit? Prima. Maar had dat dan ook onder DtK gedaan, toen was je niet zo. Dan was de kritiek op de huidige TD wat geloofwaardiger geweest.
Daar zit voornamelijk het ‘probleem’ bij mij.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 08:45 schreef MMM het volgende:[..] Prima. Maar had dat dan ook onder DtK gedaan, toen was je niet zo. Dan was de kritiek op de huidige TD wat geloofwaardiger geweest. Daar zit voornamelijk het ‘probleem’ bij mij. Ook hier heb ik al minstens tien keer hetzelfde antwoord opgegeven.
Er zou verandering komen. We zien hetzelfde. Daarom. De aankopen zijn DtK aankopen. De verkopen voelen heel erg als altijd, we doen ze maar weg. Geen hardball.
Nog erger, we kiezen ervoor om geen jeugd mee te nemen, maar nemen de rommel gewoon mee in de voorbereiding.
De vorige TD en techanzie staf waren 100% verantwoordelijk voor de rommel. Maar de huidige zijn verantwoordelijk voor wat ze daarmee doen.
En dat mogen we best benoemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:Werkt andersom precies zo. DtK op dit beleid af lopen fikken en dan nu prediken voor geduld. Smullen. T's toch ook zo dat ie een ark met spelers achterlaat, waar weinig mee te beginnen valt. Zijn ook positieve zaken aan te kaarten, zoals dat we er financieel beter voor staan en het Kuip docier natuurlijk, ook zeker niet onbelangrijk.
Maar goed heeft weinig zien hierop terug te kijken en ook niet om de boel af te branden. Stel vast dat er beweging is en een idee, of het wat wordt moeten we ff afwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 08:45 schreef MMM het volgende:[..] Prima. Maar had dat dan ook onder DtK gedaan, toen was je niet zo. Dan was de kritiek op de huidige TD wat geloofwaardiger geweest. Daar zit voornamelijk het ‘probleem’ bij mij. En terecht! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 11:31 schreef VVout het volgende:[..] T's toch ook zo dat ie een ark met spelers achterlaat, waar weinig mee te beginnen valt. Zijn ook positieve zaken aan te kaarten, zoals dat we er financieel beter voor staan en het Kuip docier natuurlijk, ook zeker niet onbelangrijk. Maar goed heeft weinig zien hierop terug te kijken en ook niet om de boel af te branden. Stel vast dat er beweging is en een idee, of het wat wordt moeten we ff afwachten. Afbranden gebeurt toch ook nog niet. Bekritiseren wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook hier heb ik al minstens tien keer hetzelfde antwoord opgegeven. Er zou verandering komen. We zien hetzelfde. Daarom. De aankopen zijn DtK aankopen. De verkopen voelen heel erg als altijd, we doen ze maar weg. Geen hardball. Nog erger, we kiezen ervoor om geen jeugd mee te nemen, maar nemen de rommel gewoon mee in de voorbereiding. De vorige TD en techanzie staf waren 100% verantwoordelijk voor de rommel. Maar de huidige zijn verantwoordelijk voor wat ze daarmee doen. En dat mogen we best benoemen. Precies |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Mwah. Als je ze niet meeneemt raak je ze zeker niet kwijt. Het is keuzes maken en dat is schipperen. Voor beide kanten is genoeg te zeggen. Maar het is amusant om te lezen zolang van Geil niet al die topics vol spamt met |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook hier heb ik al minstens tien keer hetzelfde antwoord opgegeven. Er zou verandering komen. We zien hetzelfde. Daarom. De aankopen zijn DtK aankopen. De verkopen voelen heel erg als altijd, we doen ze maar weg. Geen hardball. Nog erger, we kiezen ervoor om geen jeugd mee te nemen, maar nemen de rommel gewoon mee in de voorbereiding. De vorige TD en techanzie staf waren 100% verantwoordelijk voor de rommel. Maar de huidige zijn verantwoordelijk voor wat ze daarmee doen. En dat mogen we best benoemen. Mannou Berger, Tobias van den Elshout, Stenn de Mol, Shaqueel van Persie, Tijme Wessels, Jivayno Zinhagel.
Deze zijn gewoon mee op trainingskamp, terwijl ze (nog) niet officieel speler zijn van het eerste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 14:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mannou Berger, Tobias van den Elshout, Stenn de Mol, Shaqueel van Persie, Tijme Wessels, Jivayno Zinhagel. Deze zijn gewoon mee op trainingskamp, terwijl ze (nog) niet officieel speler zijn van het eerste. Zo kan je t zien. Maar merendeel zat er vorig seizoen al bij Dat de keepers meedoen is logisch, want anders is t wel heel dun. Idem Wessels overigens. Zinhagel is mooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 00:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Zelf een denigrerende opmerking maken over vakkenvullers om te klagen dat iemand anders denigrerend doet... De ironie is wel heel erg groot hier 😂 Het was eigenlijk nog een compliment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet verbaasd over jou Joodse gedrag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 - 09:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Ook hier heb ik al minstens tien keer hetzelfde antwoord opgegeven. Er zou verandering komen. We zien hetzelfde. Daarom. De aankopen zijn DtK aankopen. De verkopen voelen heel erg als altijd, we doen ze maar weg. Geen hardball. Nog erger, we kiezen ervoor om geen jeugd mee te nemen, maar nemen de rommel gewoon mee in de voorbereiding. De vorige TD en techanzie staf waren 100% verantwoordelijk voor de rommel. Maar de huidige zijn verantwoordelijk voor wat ze daarmee doen. En dat mogen we best benoemen. Maar dat staat toch los van de tijd onder DtK? Als het nu allemaal zo’n probleem voor je is, waarom was er onder DtK geen kritiek? Als die periode voor jou gelijk is aan de situatie nu.
Iemand die hier een paar weken is brand je af en iemand die er drie jaar een puinhoop van maakte kreeg niet de kritiek als de huidige man nu krijgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ⏰😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 juli 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|