|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hup AR.. AR for president.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
haha Ar for king
King Ar 👑 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Soms is ie gewoon ff een beetje dom. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee joh hij doet het erom 😂 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 29 juni 2026 - 23:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Al-Ahli zou dus ver willen gaan, als je dit verhaal mag geloven. Zou daar notabene Mahrez moeten vervangen, wat ook bij de nationale ploeg al zijn concurrent is. Daarnaast worden ook Chelsea, Lille en Marseille genoemd als clubs met interesse. Hebben we met Hancko ook niet eens een gevalletje zandbak gehad wat op het laatste moment niet doorging? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| 28 miljoen incl bonussen let maar op.😈 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die bolussen ben ik wel klaar mee |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: En ik met die Bossche bollen 😠 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik zeg altijd maar zo een goede bolus of bosche bol gaat er altijd wel in. Die Haagse hopjes hier mogen ze houden van mij |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 19:34 schreef Leon FR1908 het volgende:ik zeg altijd maar zo een goede bolus of bosche bol gaat er altijd wel in. Die Haagse hopjes hier mogen ze houden van mij Steenhard dat spul. Die kun je na 10 jaar nog steeds verkopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet te doen die dingen 😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Tussenstand, 49 miljoen, met Bolussen en Bossche Bollen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Echt Haags hè, sparen tot op de laatste cent. Een beetje meer room er in en half zo hard, maar ja dat kost weet je. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Anis Hadj Moussa’s agent has confirmed the Algeria international will leave Feyenoord after the World Cup.
The winger has been linked with Aston Villa and Newcastle United, with Sky Sports France reporting earlier this week discussions are ‘well under way’.
A report in Maghreb Foot now quotes the 24-year-old’s representative Mohamed Dahman as saying: "Anis Hadj Moussa will play for another team, God willing."
The Parisian came through at Lens before moving to Belgium and in 2024, on to the Rotterdam-based outfit, where he signed a five-year contract. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Wat god er dan weer mee te maken heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| WK zal zijn waarde niet heel erg hebben doen toenemen. Als dat al het geval is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Heeft bij vlagen wel wat laten zien, maar je moet ook rekening houden met t team. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uiteraard, maar dit waren wel potjes om zichzelf in de schijnwerpers te zetten. Dat is, op momenten na (en die goal tegen Nederland), niet heel erg gelukt.
Geïnteresseerde clubs zullen ook niet zijn afgehaakt hierdoor. Maar goed, een paar leuke potjes en je had wellicht voor een clubrecord kunnen gaan. Moet nu nog zien wat clubs daadwerkelijk voor hem over hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| 37 miljoen, die Belg durft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t zo is natuurlijk. Denk dat Moussa de zandbak ook niet wil Gooien op financiën is dan geen gezichtsverlies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt denk dat Moussa daar ook niet heen wilt.. Je schrikt daar ook andere clubs mee af.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goed zo. Voor koopjeskelder prijzen ga je maar ergens anders. |
|
|
|