|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Heeft een contract in de zandbak 30 milj afgewezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is ook gewoon goed niveau waar je op nag acteren natuurlijk, al betwijfel ik oprecht of het puur afwijzen is of mix vooral van beiden en feyenoord op iets meer hoopt want spelers zelf wijzen zon salaris echt niet zomaar af, echt niet!
Alleen de echt grotere spelers die altijd zon pak geld ergens verdienen die hebben meer luxe Daarin
Maar die kranten en media zijn rete irritant maar hoort er tegenwoordig allemaal bij want we doen er bijna allemaal aan mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Golfstaten is nu gewoon een actief oorlogsgebied dankzij die oranje idioot en die snavel uit tel aviv. Daar zou ik ook niet naar toe willen als ik in die jongen zijn schoenen stond. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2026 - 11:26 schreef tomson het volgende:Golfstaten is nu gewoon een actief oorlogsgebied dankzij die oranje idioot en die snavel uit tel aviv. Daar zou ik ook niet naar toe willen als ik in die jongen zijn schoenen stond. Het geld dus dat regeert , angst voor geelhuiden en communisten dat ze er de graantjes weg pikken. Echt tijd dat levenskwaliteit onafhankelijk wordt van zulk volk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Was rijp voor een wissel maar die kwam niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt schandalig ,en niemand die eens even zegt hou die bal nou eens in de ploeg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Nu zeg ik 20 miljoen pakken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
cashen a la godts (dit was cynisch)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2026 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Sorry en dit is vloeken in de synagoge, maar dit is nog halve Godts. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Het blijft een pleintjes voetballer. Alleen tegen City was ie ooit echt zakelijk goed. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gods is eerlijk gezegd stuk beter hoor, daar hoef ik geen andere bril voor te hebben, veel completer, meer snelheid-dribbel op snelheid- meer overzicht- meer diepgang mede door meer snelheid, maar soms is het wel wat gek ervoor geeft, maar dik boven de 30 zou ik toch echt over gaan denken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In het zure Leuv topic, heren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Oja misschien beter ja, omdat we onze inhoudelijke voetballers topic wel graftak andere clubs of voetballers vrij willen houden uiteraard,
Maar inhoudelijk gezien nooit extreem fan van hem geweest, zn mindere kanten wegen soms gewoon net wat zwaarder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Loopt zichzelf weer onnodig vast in de aanval. Was nergens voor nodig maar ja ikke ikke ikke he |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Waar je juist normaliter teg n zon team veel aan kan hebben Maar schakelt ook vaak zichzelf uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik begin te geloven dat er echt interesse is in hem. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Laatste wwek van de window he. Zal je altijd zien |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Haal m er maar uit. Voor dat ie zn tweede gele pakt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Weer zo'n wedstrijd dat alles een handeling te lang duurt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Exact. Maar nu ook echt amper een wezenlijke bijdrage. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dit seizoen niet bijster goed begonnen, wat heet. Deze manier zonde Borges niet basis begint op zn positie(nu dan geblesseerd) Net als voorgaande duels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| inderdaad , al komen ze daadwerkelijk van new castle strik erom , vandaag liep ik mij vrij te ergeren aan hem , is maar bezig met mannetjes uit spelen en voor zichzelf te spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wanneer komt Moussa eigenlijk terug uit de VS? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Slechtste en beste man…. De gebaartjes na zijn doelpunt moet ie thuis laten…. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij doet er toe als er snelle omschakeling is. Dat continue breien rond de 16m maakt zijn rol teveel tot toeval. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Daar moet je je als team toch ook aan ergeren, of niet dan. We hadden vroeger ook zo één met gym rondrennen, en janken als ie tegen de grond ging :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:Hij doet er toe als er snelle omschakeling is. Dat continue breien rond de 16m maakt zijn rol teveel tot toeval. Dit is t m precies. Overigens ook bij Diarra, maar die is natuurlijk veel minder. Ze kunnen beide prima een man passeren, maar als er meteen weer een achterstaat en vervolgens degene die je net gepasseerd hebt dus weer de tijd krijgt om zich opnieuw te positioneren, dan blijft t bij veel gedoe met nul resultaat.
Als je ze snel in stelling brengt, veel meer rendement. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal ook nog wel een schijtbod op komen. Clubs zijn wakker na de fooi voor Ueda. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Leuke reserve voor PSV |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| 10 miljoen erbij en doei.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ja zetten we gewoon Bartje N weer rechtsbuiten :-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als t klopt ??? dan moet hij zelf willen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Alleen als je nog echt aardige speler ervoor terug kan huren of kopen last minute doen, bod 30 milj maart schijnt,, ik irriteert me er vaker aan dan ik geniet dus ben heel eerlijk niet geheel objectief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Nou verkopen die handel...het kan nog! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Volgens Krabbendam speelt het niet, volgens Bisschop speelt het wel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Haha iedereen wilt z'n primeurtje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Weet jij of we nog wel kunnen verkopen Na 24.00 uur? daar gaat de markt volgens mij pas 6 september dicht |
|
|
|