|
|
van geil
|
|
|
| Opvallend dat t totaal stil is van zijn kant. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk verstandig. Wordt uitgekotst en heeft op dit moment weinig te winnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lijkt er niet op dat t al lang n plan was om Robin te ontslaan, dan was er al lang een vervanger geweest namelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik denk dat ze echt in de eerste week van juni de knoop hebben doorgehakt, na veel mensen binnen Feyenoord gesproken te hebben. De twijfel zal al wel eerder zijn geweest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was al twijfel natuurlijk,, en week na presentatie eerst met huidige trainer aan de slag gegaan wat daarmee te doen met iedereen te praten
En vervolgens in samenspraak met eenhoorn knoop doorgehakt, dus zoveel tijd zit daar ΓΌberhaupt allemaal niet tussen en niet al lang bv 2-3 weken op zoek te zijn al naar trainer, althans geloof ik niet zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Robin. ROBIN! Leef je nog? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Die is zijn afkoopsom aan het tellen en is op vakantie, lekker weg van dat mediagezuig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hij hoeft Geen verantwoording af te leggen toch, en die media zou ik ook hoe dan Ook proberen te mijden wordt je niet wijzer van, zal echt nog wel eens wat over hebben
Vaak niet wijs ook nu gelijk pas ontslagen is ke mening of whatever te geven over zaken want stoken is nooit goed want dat kan gebeuren,, en waar er dingen nog te vers zijn en hoog in (negatieve) emotie zit dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk dat hij erbij gebaat zou zijn alsnog ergens 1 of 2 seizoenen als assistent mee te draaien. Bij een grote buitenlandse club ergens bijvoorbeeld. Op basis van zijn status zouden er wel wat deuren open moeten gaan. En dan daarna nog eens op eigen benen proberen.
Vraag me af bij wat voor club hij nu hoofdtrainer zou kunnen zijn, als hij bovenstaande nog steeds niet ziet zitten. Ergens in Turkije misschien? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Robin laat zich naturaliseren. Nieuwe Belg.
Ik hoop vooral dat hij begrijpt dat hij niet aan de verwachtingen voldeed. En via een langer traject kan bewijzen en zich daarop ooit weer kan revancheren bij Feyenoord. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Kan de naam van deze topic niet worden aangepast 'oude trainer Feyenoord'. Ik schrik er nu toch telkens weer van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik zie dat het binnen een half uur al gebeurd is. Scherrup |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Daar kon de topicstarter wel mee leven zekers πππ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ging wel professioneel om met zijn ontslag, aldus Rigaux. Zou mooi zijn als er verder geen rancune is en dat we hem tzt wel weer gewoon in de Kuip zien. Bijvoorbeeld als zijn zoon in actie komt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Verdient gewoon een mooi afscheid voor wat hij voor ogen had, t's niet altijd even makkelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Vind de uitleg nav. beweegredenen ontslag acceptabel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gelukkig Henk, anders moesten ze alles weer terugdraaien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Komt een plek bij Dordt vrij, als Dirk naar Fener gaat ;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nou ja begin eens ergens onderin, nog wat lager misschien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ik zoek nog een reservetrainer op maandag voor de jongens 011-5... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O, in dat geval: Volkomen onacceptabel. Schandelijk. celstraf! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bedankt voor het aanpassen Leon, stuk rustgevender zo deze topic. :)
Ben benieuwd naar zijn toekomst, denk niet dat er snel een Nederlandse club meer voor hem gaat komen. Maar internationaal heeft hij vast nog een goede naam. Ven Pursy |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2026 - 16:28 schreef netsurfer het volgende:Bedankt voor het aanpassen Leon, stuk rustgevender zo deze topic. :) Ben benieuwd naar zijn toekomst, denk niet dat er snel een Nederlandse club meer voor hem gaat komen. Maar internationaal heeft hij vast nog een goede naam. Ven Pursy Geen dank ,Tja geen idee maar we hoeven ons in ieder geval geen zorgen te maken dat hij geen brood meer kan betalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Drie jaar op vakantie met Hanssie, Feyenoord betaald. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat hij wel 10 jaar op vakantie kan met die afgelopen 2 jarig contractje . Ook met hanssie erbij π |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik denk niet dat hij een heel dik contract had zo maar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Mag hopen dat hij als voetballer al genoeg opzij heeft gezet, verder ook niet zoveel geks gedaan in zijn leven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 3 miljoen is er echt wel bijgeschreven op zijn rekening. Daar ben ik van overtuigd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 12:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 3 miljoen is er echt wel bijgeschreven op zijn rekening. Daar ben ik van overtuigd Geen idee, sowieso is hij afgekocht. Maar zal bij ons als beginnend trainer die bij 'zijn club' is ingesprongen geen salaris aan de bovenkant gehad hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 12:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Geen idee, sowieso is hij afgekocht. Maar zal bij ons als beginnend trainer die bij 'zijn club' is ingesprongen geen salaris aan de bovenkant gehad hebben. Ik had 1.5 miljoen per jaar gelezen. Dan kan je wel ff op vakantie denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Hoe dan ook zou ik ff lekker de deur uit gaan en het circus zijn beloop laten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Ik ook maar zonder Hanssie π |
|
|
|