|
|
piet de paler
|
|
|
En dat alles dat ik gewoon wilde weten hoe de fans denken. Voetbal is niet het belangrijkste, maar je moet wel redelijk blijven. Een doel een gezellig forum en allemaal Feyenoord fans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 mei 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hahaha maar wel net als jij Feyenoord aanhanger ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel te hard afgezeikt vind ik door de eigen supporters. Een werkelijk waardeloze, kreupele selectie, met veel te weinig kwaliteit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Onzin, heeft werkelijk de stomste beslissingen genomen, wisselbeleid van lik me vestje, geen speler die beter is gaan presteren, kut trainer eerste klas.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beide laatste posts snijden hout. Is uiteindelijk een samenloop van omstandigheden. Kwaliteitgebrek, problemen rond fitheid en wat domme ideeën om het af te maken. Met stom geluk tweede geworden, ongelooflijk hoe die laatste paar weken uitpakten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Deze man gaat het op deze manier nergens redden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heel veel eens met bovenstaande posts. Maar in mijn ogen hadden de pijlen op DTK gericht moeten zijn. En niet op de beste speler die we ooit afleverden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat we zo weinig punten hadden kwam voor het grootste gedeelte niet op zijn conto, vind ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2026 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:Onzin, heeft werkelijk de stomste beslissingen genomen, wisselbeleid van lik me vestje, geen speler die beter is gaan presteren, kut trainer eerste klas.. eens +1 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2026 - 17:22 schreef van geil het volgende:Heel veel eens met bovenstaande posts. Maar in mijn ogen hadden de pijlen op DTK gericht moeten zijn. En niet op de beste speler die we ooit afleverden. dat zowiezo , die heeft v persie ook aangesteld wat een grote gok was gezien de problemen in heerenveen met hem na het debacle met priske zou je toch verwachten een betere keus te maken maar te kloese houd van een gokje en zadelde vervolgensfeyenoord op met 42 contract spelers waar je van de meeste niet af weet te komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| TK afsluiten nu verder en voorwaarts met Eenhoorn |
|
|
|
|
Kratos
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2026 - 15:42 schreef RenatoBos het volgende:Onzin, heeft werkelijk de stomste beslissingen genomen, wisselbeleid van lik me vestje, geen speler die beter is gaan presteren, kut trainer eerste klas.. Gesproken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het ging mis tijdens een gesprek over een nieuw contract bij Feyenoord. "Van Persie zei dat hij wilde dat ik ging verlengen. Ik was toen misschien iets te eerlijk", blikt Hartman terug. "Ik zei: 'Ik kom net terug van een zware blessure. Mijn waarde is nu een stuk lager dan wanneer ik dadelijk wél goed speel. Dus ik wacht nog even af of er iets anders komt.' Dat had ik achteraf beter niet kunnen zeggen. Maar ik dacht: je kunt beter eerlijk zijn." Van Persie pikte die opmerking niet, waarna de relatie volledig werd gebroken.
Als je voor jezelf kiest en niet voor t team/de club geef ik de trainer helemaal gelijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja als de trainer niet Robin van Persie had geheten geef ik jou gelijk. Ging destijds zelf bijna naar PSV maar gelukkig kwam Arsenal die iets meer centen bood. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hartman was na een half jaartje Burnley ook alweer bijna vertrokken. Notabene naar (volgens sommige geruchten) Ajax. Waait bij Hartman ook wel een beetje alle kanten op.
Anyway, ik zie vooral dat beide wel anders om hadden kunenn gaan met die situatie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja leuk maar dat maakt Robin geen haar beter. Is een beetje de grote fraudeur die over een overvaller gaat oordelen lol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2026 - 23:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja als de trainer niet Robin van Persie had geheten geef ik jou gelijk. Ging destijds zelf bijna naar PSV maar gelukkig kwam Arsenal die iets meer centen bood. Ik zei ook de trainer. Maar als dit dus de botsing was waar t overgaat, moet Hartman ook in de spiegel kijken. En ervan leren. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 juni 2026 - 23:52 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja als de trainer niet Robin van Persie had geheten geef ik jou gelijk. Ging destijds zelf bijna naar PSV maar gelukkig kwam Arsenal die iets meer centen bood. Ik snap heel goed dat hij destijds eieren voor zijn geld koos. Dat maakt juist dat hij karakter heeft en het topsportklimaat destijds van ons laakte. Belachelijk om hem dit nu kwalijk te nemen. Zo zie je maar weer er is hier veel getoeter zonder enige kennis. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik dacht dat het toen vooral rommelde omtrend hem toen met staff (v Marwijk ed) omdat hij zo lastig en onhandelbaar gevonden werdt binnen feyenoord en hij soortje van Naar uitgang geboenjoerd werdt,, dus min of meer misschien vergelijkbaar toen met summerville of niet🤔
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 09:16 schreef bijft007 het volgende:Ik dacht dat het toen vooral rommelde omtrend hem toen met staff (v Marwijk ed) omdat hij zo lastig en onhandelbaar gevonden werdt binnen feyenoord en hij soortje van Naar uitgang geboenjoerd werdt,, dus min of meer misschien vergelijkbaar toen met summerville of niet🤔 Nee Summerville liet zijn broer Mats knoester op de training een koekie geven. Werd daarom uit het elftal gehaald . Van Persie had moeite met Van Hooijdonck voor hem die alle ballen vanuit elke hoek in 't doel schopte destijds . Kreeg daardoor soms ruzie met van Marwijk . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 06:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zei ook de trainer. Maar als dit dus de botsing was waar t overgaat, moet Hartman ook in de spiegel kijken. En ervan leren. Ik principe vond ik Hartman al een kwalletje onder de Slot . Maar een trainer kan een speler misschien behoeden van zijn eigen fouten die hij vroeger had gemaakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 06:48 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zei ook de trainer. Maar als dit dus de botsing was waar t overgaat, moet Hartman ook in de spiegel kijken. En ervan leren. Ik zie net zijn kop voorbij komen met baard en schijnt ook overgestapt te zijn van Christenen naar islam.
Ruilt ook zo zijn moeder in dat zwakke mannetje. Wat een eng mannetje brrrrr |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had me eerlijk gezegd hartman ook totaal anders ingeschat jaren terug hoor Leek een hele leuke lieve gast aan de voorkant
Maar is Behoorlijk beïnvloedbaar door zaakwaarnemers en vrienden type die uiteindelijk iedereen kan laten zakken zeg maar,, Totaal Geen sterke of eigen persoonlijkheid die ergens voor staat sterk het idee met hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat vonden we het een aardig ventje in t begin he. Gaf van die leuke interviews. Iedereen liep met m weg want hij was zo open en eerlijk hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 20:39 schreef tomson het volgende:Wat vonden we het een aardig ventje in t begin he. Gaf van die leuke interviews. Iedereen liep met m weg want hij was zo open en eerlijk hahaha Nou ik vond het onder Slot al een raar mannetje en schreef dat hier ook ,maar werd me soms niet in dank afgenomen lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik vond het onder Slot al een raar mannetje en schreef dat hier ook ,maar werd me soms niet in dank afgenomen lol Kennert :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
| Arne slot? Zou het dan toch? Dit kan toch geen toeval zijn!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het lijkt dan toch zover te zijn. En je kan denk ik niet anders dan constateren dan het terecht is. Rare beslissingen, weining punten, wedstrijden tegen de betere tegenstanders werden vaak verloren, soms een gelijkspel, nooit een overwinning. Maar het meest verschrikkelijk vond ik nog het spelniveau. Feyenoord voetbalde zo ongelooflijk slecht een lange tijd. Totdat Dickie kwam, alle principes overboord werden gegooid en het in ieder geval compact stond en de punten net genoeg werden gehaald.
Maar geen vooruitgang. En dat verhaal over de blessures is enerzijds verzachtend, maar hij is er ten minste deels ook zelf debet aan geweest, met Read als het meest eruit springende voorbeeld.
Zijn aanstelling an sich was al heel prematuur natuurlijk. Je had hem ook deels tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen. Een hoop van deze fouten had hij bij Heerenveen gemaakt, als je hem daar wat langer had laten zitten. Wellicht dat de situatie dan anders was geweest.
In ieder geval succes Robin. Bedankt voor je inzet, daar heeft het niet aan gelegen. Hopelijk leidt het ook niet tot blijvend zeer. Blijft natuurlijk een icoon van Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Sow dat was een vlotte bevalling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Dat was alleen de A van Analyseren . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Kwamen dus snel samen tot de conclusie ze met nieuwe trainer nieuwe weg in willen Slaan, valt te begrijpen, alleen blijft altijd treurig mede ook omdat het oud topspeler en jeugdspeler betreft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Nu ben ik wel heel erg benieuwd wie ze op de korrel hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Welke trainer voorkeur voor meesten hier?
Weet niet of er zoveel keus is eigenlijk
Schreuder-knutsen-jonk-koeman na het wk-gio-pusic-tomasson
Kom maar door wat lijkt ons wat.
Moet het bijvoorkeur Nederlander zijn of maakt niet uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, Eenhoorn en Rigaux gingen intern met mensen praten. Die zullen dan wel allemaal hetzelfde hebben gezegd... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Best jammer misschien dat correia al getekent heeft nieuwe club, al was het mss te vroeg voor hem geweest. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2026 - 18:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, Eenhoorn en Rigaux gingen intern met mensen praten. Die zullen dan wel allemaal hetzelfde hebben gezegd... Ja alles nagaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2026 - 18:13 schreef bijft007 het volgende:Welke trainer voorkeur voor meesten hier? Weet niet of er zoveel keus is eigenlijk Schreuder-knutsen-jonk-koeman na het wk-gio Kom maar door wat lijkt ons wat. Moet het bijvoorkeur Nederlander zijn of maakt niet uit. Bij voorkeur een Nederlander ja, maar kwaliteit is uiteindelijk leidend, niet nationaliteit.
Wie geschikt zou zijn, goede vraag. Veel mensen zullen wel Schreuder noemen, maar dat is ook bepaald geen zekerheidje. En speelt in een ander systeem. Krijg je dat Priske verhaal van het begin weer. Vind dat we vanuit de basis 4-3-3 moeten spelen, daar is de hele club, inclusief jeugdopleiding, ook op ingericht. Natuurlijk kan je details aanpassen en soms zelfs de formatie, bij wijze van verrassing of als antwoord op de speelwijze van een tegenstander. Of bij blessures. Maar de insteek zou toch 4-3-3 of een directe variant daarop moeten zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
NEC speelde met een "gewoon elftal" super vermakelijk voetbal. Maar je hebt een dot doelpunten nodig want je zult er ook een berg tegen krijgen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2026 - 18:16 schreef bijft007 het volgende:Best jammer misschien dat correia al getekent heeft nieuwe club, al was het mss te vroeg voor hem geweest. Denk dat Utrecht (AZ was dat ook geweest) een prima stap voor hem is. Goede kerel, prima trainer. Maar wel iemand die zijn hele leven bij Telstar heeft gezeten. Laat hem bij Utrecht maar wat stappen maken. Wel blijven volgen natuurlijk, misschien over een paar jaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Fc update ontslag rvp ?????????? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, alle grote voetbalmedia bevestigen nu het eerdere bericht van FTM. Het is echt gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De juiste beslissing. Wel te laat Maar neem aan dat de opvolger klaar staat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 juni 2026 door Stylzz -- |
|
|
|