BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 14:42   quote  deeplink  
Hoezeer ik ook denk dat we komend jaar hetzelfde gaan zien met Van Persie als dit jaar en hoezeer ik ook hoop dat we snel afscheid nemen van hem.. ik acht het inderdaad niet zo waarschijnlijk meer dat RvP nog ontslagen gaat worden deze zomer.

Eenhoorn, maar vooral de nieuwe TD zullen straks een beslissing moeten nemen over RvP. Die evaluatie kan je natuurlijk nooit meer serieus laten uitvoeren door Te Kloese en/of van Bodegom.

Positieve is wel: ik denk dat Eenhoorn er snel doorheen prikt als RvP alleen maar praatjes heeft en niet presteert. En Rigaux? Die moet er vooral over beslissen, maar die schroomt niet om een trainer te ontslaan. Is in 3 jaar tijd aan zijn derde trainer bezig bij Brugge. Staat daarmee nu wel bovenaan overigens.

Ik vrees dat we komend seizoen dus wel met RvP gaan starten. Maar als het weer hetzelfde gaat, vermoed ik dat de nieuwe TD heel snel afscheid gaat nemen. Zonde van de voorbereiding zou het dan wel zijn.

Maar ik heb wel vertrouwen in Eenhoorn en Rigaux. Rigaux haalt ook veel jonge spelers. Dat lijkt me verstandig, want we hebben de laatste tijd wel erg veel spelers gehaald op een wat oudere leeftijd met weinig restwaarde (Deijl, St Juste, Sterling etc). Ben benieuwd wat er deze zomer allemaal aan transfers gaat gebeuren. Ik denk dat we een hele drukke zomer gaan krijgen met heel veel transfernieuws.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 14:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Een nieuwe AD/TD die direct de trainer ontslaan? Klinkt vooral wat voor Zuid-Europa.

Ik zie het niet gebeuren hier.
Maar dan kunnen we, buiten de RvC met van Bodegom die het niet gaat doen, verder toch van niemand in de club verwachten dat ze RvP gaan ontslaan? Ik ben het met je eens dat we bij voorkeur deze zomer van trainer wisselen. Maar zolang er geen nieuwe TD is, is er überhaupt niemand die deze beslissing verder kan nemen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2026 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 11:45 schreef Leuv het volgende:

[..]

Lekker positief weer. Ooit een half vol glas gezien?
Portie kneuzen hier.
Ooit een half leeg glas gezien mafkees
MMM
 MMM - dinsdag 12 mei 2026 - 16:29   quote  deeplink  
„Ik doe dit nu vanuit mijn rol als trainer. Ik beslis uiteindelijk over de selectie, wie er weg mag en wie kan blijven. Daar ga ík over. Ik kan me toch juist nu focussen op wat ik vind van potentiële versterkingen die voor ons kunnen gaan spelen?

Ik vind het zo’n waanzinnige engnek. Houd Feyenoord compleet in zijn macht. Jij mag meepraten over spelers maar je bepaald uiteindelijk niet.

Nieuwe dubbelrol nu DtK weg is. Trainer en TD. RvP zit er voor RvP en niet voor Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door MMM --
kenny
 kenny - dinsdag 12 mei 2026 - 16:35   quote  deeplink  
ben onderhand zwaar klaar met v persie , het wordt de v persie show en intussen gaat onze club weer naar 0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door kenny --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 mei 2026 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 14:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Wie zien perspectief Henk?

Degene die hem haalde (DtK) laat hem niet vallen. En al helemaal niet nu hij zelf weggaat. RvP is namelijk wel tweede geworden en heeft de topscorer geleverd!!! Poeh poeh, het is wat. Dat plek twee een wonder is, vermeld hij niet.

Of doel je op Toon van Bodegom? RvC lid die zich inhoudelijk bemoeit ipv controleert. Die hoort zich er niet te bemoeien.

Iedereen die nu achter RvP staat hoeft in oktober niet te klagen over weer een kut seizoen.
Zit ik er naast en word het een wereldseizoen? Prima, dan ga ik met de billen bloot zoals ik altijd doe. Ik geef graag fel mijn mening maar ben ook groot genoeg om mijn fout toe te geven.

Maar ik zie werkelijk niets in RvP. Van zijn nare houding tot tactisch onvermogen.
Tsja MMM, die 2e paats zullen ze (wie dat zijn weten we niet) als voorwaarde gesteld hebben en 'ze'zien (of hopen) dus dat RvP het in zich heeft het tij volgend seizoen te keren.
En als vorige week al gezegd: hij zal een extra korte periode, t/m september schat ik, een eindoordeel krijgen. Blijven of wegsturen.

Dat je niets in RvP ziet is je goed recht. Op basis van resultaten en werkwijze zelfs begrijpelijk. Ik had 'm vanaf maart afgeschreven en hou nu slag om de arm, hij heeft het doel bereikt, met armzalig voetbal, maar alweer zo'n 6 wedstrijden zonder verlies en ander tactiek, mede dankzij Dickie, die hij (RvP dus), zelf ook wenste.

Ik geloof niet direct dat RvP zo bepalend is binnen de club, die aanwijzingen zijn m.i. niet aantoonbaar.
Met evt. Eenhoorn komt er wel benodigd tegengas, een identiteit. Opvallend is dan dat diezelfde 'ze'daar ook over gaan....

We blijven van mening verschillen. En dat is prima, dat houdt een forum levend.
MMM
 MMM - dinsdag 12 mei 2026 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja MMM, die 2e paats zullen ze (wie dat zijn weten we niet) als voorwaarde gesteld hebben en 'ze'zien (of hopen) dus dat RvP het in zich heeft het tij volgend seizoen te keren.
En als vorige week al gezegd: hij zal een extra korte periode, t/m september schat ik, een eindoordeel krijgen. Blijven of wegsturen.

Dat je niets in RvP ziet is je goed recht. Op basis van resultaten en werkwijze zelfs begrijpelijk. Ik had 'm vanaf maart afgeschreven en hou nu slag om de arm, hij heeft het doel bereikt, met armzalig voetbal, maar alweer zo'n 6 wedstrijden zonder verlies en ander tactiek, mede dankzij Dickie, die hij (RvP dus), zelf ook wenste.

Ik geloof niet direct dat RvP zo bepalend is binnen de club, die aanwijzingen zijn m.i. niet aantoonbaar.
Met evt. Eenhoorn komt er wel benodigd tegengas, een identiteit. Opvallend is dan dat diezelfde 'ze'daar ook over gaan....

We blijven van mening verschillen. En dat is prima, dat houdt een forum levend.
Ik hoop dat je gelijk hebt Henk, wat betreft je één na laatste stukje.

De berichten die nu rond gaan, verhaal Sterling en quotes van van Persie omtrent spelers vind ik heel eng. Hij hoort niets te bepalen wat betreft spelers, meepraten. Meer niet.

Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 mei 2026 - 16:59   quote  deeplink  
Geloof niet alles wat je leest is t advies
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 17:00   quote  deeplink  
Van Persie moet zich niet zoveel bemoeien met de samenstelling van de selectie. Dat moet je echt afstemmen met de TD. Terwijl RvP nu alles alleen lijkt te willen bepalen. Ongelofelijk dat dit kan. De nieuwe AD en TD zullen zich hier ook wel over verbazen...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:
Op zich eens, maar het is toch te gek voor woorden dat er überhaupt een aanbieding aan Sterling gaat worden gedaan?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 mei 2026 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 16:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt Henk, wat betreft je één na laatste stukje.

De berichten die nu rond gaan, verhaal Sterling en quotes van van Persie omtrent spelers vind ik heel eng. Hij hoort niets te bepalen wat betreft spelers, meepraten. Meer niet.
Een TD en een AD. Dat eerst. En dan veel (dure) spelers lozen. En daarop met benul kwaliteitsgericht inkopen, met oog voor balans spelerposities, met balans ervaring en aankomende talenten.
En gaan voor kwalitatief brede en topfitte selectie. Met visie op een spelstijl die RvP ook wil: aanvallend.

Weten we zeker dat Robin geen enkel excuus meer kan hebben.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 mei 2026 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 17:00 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Op zich eens, maar het is toch te gek voor woorden dat er überhaupt een aanbieding aan Sterling gaat worden gedaan?
Ja, in deze staat zeker.
Prestatiecontract zou nog kunnen
R()b
 R()b - dinsdag 12 mei 2026 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 11:45 schreef Leuv het volgende:

[..]

Lekker positief weer. Ooit een half vol glas gezien?
Portie kneuzen hier.
Rustig Mo Bicep
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 mei 2026 - 17:29   quote  deeplink  
Ik denk overigens dat wat hij verteld heeft elke trainer met zijn staf doet. Kijken welke spelers kunnen blijven welke weg mogen/moeten.
Wie er interessant zijn bij clubs, wie er door mogen stromen etc.
Alleen hebben ze niet de eind beslissing. Maar het zou gek zijn als t andersom is, dat de TD bepaalt met welke spelers je t moet doen. En je daar als trainer dan naar te schikken hebt.

T is een samenspel. Alleen de TD is er even niet. Althans niet echt. Kloese is nog niet helemaal weg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2026 door Stylzz --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 12 mei 2026 - 17:32   quote  deeplink  
tja, dit krijg je. Er is een machtsvacuum. En zelfs daarvoor gaf Dennis de trainers een grote rol in de organisatie.

Van Persie is ook zo'n beetje de spreekbuis voor heel Feyenoord, want Dennis speelde ook wel regelmatig verstoppertje. Ontweek de media.

Hopelijk zijn de nieuwe directeuren snel rond.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 17:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja, in deze staat zeker.
Prestatiecontract zou nog kunnen
Ja, al geloof ik er niet in dat spelers daarin mee gaan. Maar dan kun je die beter aan Trauner geven dan aan Sterling. Trauner heeft in de laatste 3 weken meer laten zien dan Sterling sinds hij er is.

Ik hoop maar heel hard dat er een club in het buitenland is die er nog intuint bij Sterling en er een paar miljoen voor geeft aan salaris. Want ik zie echt niets terug bij hem wat goed genoeg is.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk overigens dat wat hij verteld heeft elke trainer met zijn staf doet. Kijken welke spelers kunnen blijven welke weg mogen/moeten.
Wie er interessant zijn bij clubs, wie er door mogen stromen etc.
Alleen hebben ze niet de eind beslissing. Maar het zou gek zijn als t andersom is, dat de TD bepaalt met welke spelers je t moet doen. En je daar als trainer dan naar te schikken hebt.

T is een samenspel. Alleen de TD is er even niet. Althans niet echt. Kloese is nog niet helemaal weg
Op zich wel, maar de TD bepaalt de lange termijn visie en koers. Helaas is er nu dus nog geen TD. Een trainer kan dan inderdaad wel aangeven welke spelers hij van zijn selectie goed genoeg vindt.

Maar ik vind het heel bijzonder dat een trainer alle spelers gaat uitkiezen die gekocht moeten worden. Een trainer kan een suggestie doen, maar nu doet RvP net alsof hij de transfers gaat bepalen en de TD alleen even moet onderhandelen. Dat is niet hoe het werkt. En daar zal onze nieuwe TD ook niet voor komen.

Het gaat met RvP gewoon helemaal de verkeerde kant op. Zonde bovendien, want als speler is het een held. Als trainer breekt hij zijn status wel heel rap af helaas.
kenny
 kenny - dinsdag 12 mei 2026 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
het komt uit v persie zijn mond , moeten we ook niet serieus nemen ?
MMM
 MMM - dinsdag 12 mei 2026 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
De quotes van hem mag ik wel geloven toch? ;)

Die vind ik al zorgwekkend genoeg.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 mei 2026 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Mogelijk krijg je in deze gelijk: https://1908.nl/artikelen/transfercheck-verhaal-rond-nieuwe-sterling-aanbieding-naar-het-rijk-der-fabelen

Laten we het hopen :)
VVout
 VVout - dinsdag 12 mei 2026 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 14:17 schreef MMM het volgende:

[..]

Een nieuwe AD/TD die direct de trainer ontslaan? Klinkt vooral wat voor Zuid-Europa.

Ik zie het niet gebeuren hier.
Volgens mij was dat het eerste wat Cruijff deed toch?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 mei 2026 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 20:37 schreef MMM het volgende:

[..]

De quotes van hem mag ik wel geloven toch? ;)

Die vind ik al zorgwekkend genoeg.
Wat hij gezegd heeft is niet exact zoals T hier geïnterpreteerd wordt.
Hij geeft namelijk ook aan dat hij niet de beslisser is die de deals gaat closen
MMM
 MMM - dinsdag 12 mei 2026 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 22:11 schreef VVout het volgende:

[..]

Volgens mij was dat het eerste wat Cruijff deed toch?
Zou ik mezelf eruit kunnen lullen door te zeggen dat die alleen maar gewerkt heeft in Zuid-Europa hahaha

MMM
 MMM - dinsdag 12 mei 2026 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 22:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij geeft namelijk ook aan dat hij niet de beslisser is die de deals gaat closen
Linkje?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2026 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 22:58 schreef MMM het volgende:

[..]

Linkje?
Van Persie pakt regie bij Feyenoord: ''Ik beslis wie er weg mag en wie kan blijven''

https://www.fr12.nl/nieuws/van-persie-pakt-regie-bij-feyenoord-ik-beslis-wie-er-weg-mag-en-wie-kan-blijven

Onderste stuk.
Ik interpreteer het zo dat zij het voorwerk doen van wat ze zouden willen enz.
Het is meer de regie grijpen dan de macht.
MMM
 MMM - woensdag 13 mei 2026 - 09:31   quote  deeplink  
- Ik beslis uiteindelijk over de selectie, wie er weg mag en wie kan blijven. Daar ga ík over.

Dit klinkt toch wel als de macht grijpen. Hij gaat daar helemaal niet over. Hij mag meepraten.

- We hebben nu als staf al spelers beoordeeld van andere clubs op basis van wat wij specifiek vragen op iedere positie.

Het beoordelen van andere spelers doet een staf niet. Dat doet de scouting/TD. Die bepalen welke speler er komt. Het profiel prima, maar de trainer bepaald niet wie er komt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2026 - 11:01   quote  deeplink  
Tja tis moeilijk bescheiden te blijven

Screenshot-20260513-105932-Google.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2026 - 11:02   quote  deeplink  
Hij bezit nog geen grammetje nederigheid ,dan roep je de onheil op jezelf af.
kenny
 kenny - woensdag 13 mei 2026 - 11:35   quote  deeplink  
het geeft maar weer aan hoe v persie in elkaar zit , zijn wil is wet , een soort ongeleid projectiel , iets aannemen van anderen komt niet voor in zijn woordenboek , v bodegom noemt hem super professioneel , ik noem dat een soort klein kind die zijn zin niet krijgt en door blijft drammen
VVout
 VVout - woensdag 13 mei 2026 - 14:46   quote  deeplink  
Gewoon hoog tijd dat de AD en TD posities ingevuld worden door personen met een tegenwicht die dat indammen.
Leuv
 Leuv - woensdag 13 mei 2026 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2026 - 09:31 schreef MMM het volgende:
- Ik beslis uiteindelijk over de selectie, wie er weg mag en wie kan blijven. Daar ga ík over.

Dit klinkt toch wel als de macht grijpen. Hij gaat daar helemaal niet over. Hij mag meepraten.

- We hebben nu als staf al spelers beoordeeld van andere clubs op basis van wat wij specifiek vragen op iedere positie.

Het beoordelen van andere spelers doet een staf niet. Dat doet de scouting/TD. Die bepalen welke speler er komt. Het profiel prima, maar de trainer bepaald niet wie er komt.
Pfff misschien moet je je eens verdiepen in de organisatie die destijds samen met Slot is ingezet, dan toeter je wel anders. Je weet helemaal niets en doet alleen maar aan stemmingmakerij.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2026 door Leuv --
kenny
 kenny - woensdag 13 mei 2026 - 17:51   quote  deeplink  
leuv heb jij niet een beetje een RvP obsessie , dan ben je wel de enigste
bijft007
 bijft007 - woensdag 13 mei 2026 - 18:40   quote  deeplink  
Wel puur omdat het rvp is ja, ergens mooi dat je je eigen club man zo steunt hoor

Heb zelf met zo iemand ook stuk langere adem zeg maar,, maar het is ook een keiharde wereld er moet gepresteerd worden, zitten wekelijks miljoenen fans naar je te kijken, en dit jaar is gewoon wel ineens echt ruk

Maar had hij andere naam bijvoorbeeld Priske gehad was hij ongetwijfeld ook door leuv keihard afgenaakt gok ik zo

Want in verhouding met dit jaar was het vorig jaar echt een topjaar voetballend gezien, en zeker tegen de clubs met wat meer kwaliteiten dan subtop eredivisie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2026 door bijft007 --
tomson
 tomson - woensdag 13 mei 2026 - 19:30   quote  deeplink  
Lijkt wel een soort staatsgreep. Ik vind dit toch behoorlijk over de top.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2026 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2026 - 18:40 schreef bijft007 het volgende:
Wel puur omdat het rvp is ja, ergens mooi dat je je eigen club man zo steunt hoor

Heb zelf met zo iemand ook stuk langere adem zeg maar,, maar het is ook een keiharde wereld er moet gepresteerd worden, zitten wekelijks miljoenen fans naar je te kijken, en dit jaar is gewoon wel ineens echt ruk

Maar had hij andere naam bijvoorbeeld Priske gehad was hij ongetwijfeld ook door leuv keihard afgenaakt gok ik zo

Want in verhouding met dit jaar was het vorig jaar echt een topjaar voetballend gezien, en zeker tegen de clubs met wat meer kwaliteiten dan subtop eredivisie
stuur prive bericht
sinds 02-02-2014 , 3630 posts

Leuv - woensdag 27 november 2024 - 12:48 quote deeplink
Prustke presteert helemaal niet. Het is meer dat de resultaten veel verbloemen.

-Was het Prutske die door zijn gewissel bijna Benfica de zege in de schoot worp?
-Thuis tegen Salzurg was werkelijk bedroevend.
-Girona uit was een goed en overwachte overwinning.
-Als we gisteren met durf hadden gevoetbald hadden we gewonnen. Jullie hebben zeker ook 75 minuten genoten ?

Ik zie ook wel wat goed en wat er fout gaat. Maar om nu volledig de polonaise te gaan lopen daar doe ik gewoon niet aan mee. Daarvoor staan we te ver achter op Pisvee en zijn er teveel rare keuzes gemaakt.

Sommigen blijven hier in calimero geloven en ik geloof in een sleeping giant alleen zijn het niet Prutske en te Kloese die deze kan ontwaken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 mei 2026 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2026 - 19:30 schreef tomson het volgende:
Lijkt wel een soort staatsgreep. Ik vind dit toch behoorlijk over de top.
Ja eens Tom
bijft007
 bijft007 - woensdag 13 mei 2026 - 19:39   quote  deeplink  
Zal tijd worden technische staf snel rond komt, en met alle respect voor rvp zn
Imposante carrière die hij gehad heeft maar hij hoort niet de baas te worden, eerst presteren daarna mogelijk de rest, zo werkt het ook met voetbal carriere

maar trainer zijn is weer nieuwe carrière wordt je weer zowat compleet als nieuw beoordeelt, en pas 1,5 jaar trainer bij een nlse topclub dus is echt nog een rookie en vooral veel te leren wat logisch is, maar echt wat wordt gezegd/geschreven mag hopen er weinig van klopt.
MMM
 MMM - woensdag 13 mei 2026 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2026 - 16:19 schreef Leuv het volgende:

[..]

Pfff misschien moet je je eens verdiepen in de organisatie die destijds samen met Slot is ingezet, dan toeter je wel anders. Je weet helemaal niets en doet alleen maar aan stemmingmakerij.
Onder Slot was ik het ook niet eens met de inspraak in aankoopbeleid.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 mei 2026 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2026 - 22:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zie persconferentie.
Was natuurlijk weer ff smullen voor de pers
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 18:06   quote  deeplink  
Ja ik las het ook haha
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 mei 2026 - 18:06   quote  deeplink  
Ga eens kijken dan, net terug van vakantie..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 18:06 schreef RenatoBos het volgende:
Ga eens kijken dan, net terug van vakantie..
Lekker man !,nu in juli weer gok ik zo'n beetje vakantieman 😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 mei 2026 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lekker man !,nu in juli weer gok ik zo'n beetje vakantieman 😂
Was dat maar waar, september naar Chania..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 18:49   quote  deeplink  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2026 - 18:58   quote  deeplink  
bijft007
 bijft007 - vrijdag 15 mei 2026 - 18:58   quote  deeplink  
Periode toen Arsenal/United echt bizar goed geweest hoor
Met zn linkerpootje

Dus je kan je best voorstellen dat jaren later niet zomaar iemand tegenspraak of hem durft eruit te gooien zeg maar, ik hoop nog steeds maar dat zn eigenzinnigheid dat hij had als speler en het voetbal talent hij ook op termijn kan bekleden als trainer

Hij is nog steeds echt pas net trainer, dus als je eraan begint moet je ook ergens wel
Er mee doorgaan tot 2,3 jaar zou je kunnen zeggen, of gewoon nooit beginnend trainer moeten aanstellen vooraf

Ikzelf blijf hierin nog steeds haken zeg maar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2026 door bijft007 --
VVout
 VVout - vrijdag 15 mei 2026 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ tweet ]
Ze zijn er aan begonnen Leon en dan moet je het ook afmaken denk ik. Eerst een nieuwe directie en kijken wat die willen, maar lijkt me dat we eerst met de spelers mogen gaan beginnen. Ook de medische staf en fysieke hotemetoten ff doorlichten, want het blessureleed was afzien. Ik snap in ieder geval heel goed wat er verteld werd en lijkt me heel reeel.
bijft007
 bijft007 - vrijdag 15 mei 2026 - 19:34   quote  deeplink  
Goeie traIner kan hij natuurlijk niet zeggen, moet echt nog blijken overigens, is dus puur gebaseerd wel speculatie door hoe hij was als speler en zn eigenzinnigheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2026 door bijft007 --
MMM
 MMM - vrijdag 15 mei 2026 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2026 - 18:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ tweet ]
Bij elkaar gezeten bij de KNVB cursus. Vrienden.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 mei 2026 - 21:15   quote  deeplink  
Natuurlijk! De volgende die een keer positief over m is heeft RvP waarschijnlijk gepijpt in een donker steegje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Robin van Persie nieuwe trainer Feyenoord

0.0426540