BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - woensdag 09 september 2026 - 20:46   quote  deeplink  
Bel me even, SPOED.
Het betreft dat pareltje van een keeper van 5 miljoen euro.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 09 september 2026 - 20:47   quote  deeplink  
En die Spaanse lantaarnpaal
MMM
 MMM - woensdag 09 september 2026 - 21:12   quote  deeplink  
Ik schrik ook van de keeper.

Terwijl ze in Duitsland lovend over hem waren. Heel onzeker gevoel bij Ernst, bang bij elk schot op doel. Dat had ik bij Wellie niet.
bijft007
 bijft007 - woensdag 09 september 2026 - 21:16   quote  deeplink  
Gewoon vet onzeker ofzo of druk nog net iets te waardoor hij onzekerder wordt
Niet alleen nu maar praktisch elke wedstrijd, zo onrustig ook aan de bal
Ga er zeker nog geen conclusies aan verbinden maar kan niet anders hij beter kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door bijft007 --
kenny
 kenny - woensdag 09 september 2026 - 21:31   quote  deeplink  
inderdaad niet heel best , maar goed komt ook uit de 2e divisie en staat in ene in camp nou , ik denk dat hij onzeker is , dudek was in het begin ook niet best maar uiteindelijk wel uitgegroeid tot topkeeper
duidelijk dat hij tijd nodig heeft , als het je maar niet te veel punten gaat kosten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door kenny --
Alexmem
 Alexmem - woensdag 09 september 2026 - 21:34   quote  deeplink  
Keepers moeten een beetje gek zijn. Dominant. Agressief. Lichtelijk gestoord. Die van ons ziet eruit alsof hij een sticker heeft verdiend van z’n pianojuf.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 09 september 2026 - 22:10   quote  deeplink  
Geduld mensen.
Net als dat Rigaux de kans moet hebben. zijn aankopen ook

😬
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 09 september 2026 - 22:32   quote  deeplink  
Watanabe is een aankoop van Dennis .
Als die niet aan het slaapwandelen was de halve wedstrijd
dan hadden Ernst zijn gebreken wat minder aan het licht gekomen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 september 2026 - 06:35   quote  deeplink  
Ik las dat Marmol er ook niet best af kwam.
Vanhoutte zakte ook een beetje door t ijs?

Ach. Tegen Barcelona kom je individueel snel in de problemen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 september 2026 - 07:25   quote  deeplink  
Marmol was niet zo best nee, Vanhoutte vond ik een krappe voldoende. Vond wel dat je bij hem zag dat hij wat sneller tegen zijn limiet aanloopt dan Valente en Zechiël. Dat is wel het interessante van zo'n pot, dan zie je wie er wat extra's hebben als het niveau omhoog gaat en wie meer moeite hebben. Bij de eerste categorie hoorden Read, Zechiël, Valente en Hadj-Moussa (alleen aan de bal dan, die laatste deed weer bijzonder weinig zonder). St. Juste misschien ook nog.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 10 september 2026 - 07:26   quote  deeplink  
Marmol begon heel zwak maar herstelde zich prima. En Vanhoutte was m.i. normaal en had al vlot geel op zak. Je mist bij beiden wel een beetje gif. Idem voor Lopez. Die vond ik echt matig.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 september 2026 - 07:36   quote  deeplink  
zo’n Lopez is dan voor hem vooral jammer omdat hij dan ergens staat waar hij niet comfortabel is
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 september 2026 - 07:48   quote  deeplink  
Die liep er een beetje verloren bij ja. Kreeg een beetje de indruk dat hij misschien wel speelde omdat het (waarschijnlijk) niet zijn eerste keer Barca-uit was. Had zelf gedacht dat Gio met een extra middenvelder zou spelen. De variant tegen NEC of anders met Steijn of Van den Elshout oid.
Alexmem
 Alexmem - donderdag 10 september 2026 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 september 2026 - 07:36 schreef Stylzz het volgende:
zo’n Lopez is dan voor hem vooral jammer omdat hij dan ergens staat waar hij niet comfortabel is
Nou ja, speelde toch vooral als aanvallende back. Niet zoals HM aan de andere kant. Hij kan gewoon niet zo heel erg goed voetballen en niet echt lekker mee in het positiespel.

Valente met een vrije rol vanaf links is heel fijn tegen sterkere tegenstanders (die aan willen vallen). Vermoedelijk stuk minder bruikbaar tegen de clubs uit het rechter rijtje.
van geil
 van geil - zaterdag 12 september 2026 - 20:08   quote  deeplink  
Ga maar vast je lijstje maken voor van de winter.
Kunnen er nog heel wat weg.
en nu n paar knallers erbij.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 september 2026 - 18:48   quote  deeplink  
Dévy///held!!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2026 - 18:49   quote  deeplink  
Vind eerlijk gezegd de spelers die we al hadden bepalender.
Helaas nog geen held 😬
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 september 2026 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2026 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:
Vind eerlijk gezegd de spelers die we al hadden bepalender.
Helaas nog geen held 😬
Maar ik schrijf geen held vanuit jou gevoel maar vanuit de mijne 😉

Devy///Held!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door Leon FR1908 --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 september 2026 - 19:21   quote  deeplink  
😂
kenny
 kenny - zondag 13 september 2026 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2026 - 18:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Maar ik schrijf geen held vanuit jou gevoel maar vanuit de mijne 😉

Devy///Held!!!
stylzz is volgens mij de enige feyenoorder die niet heeft genoten vandaag hahaha , die krijgt het niet over zijn lippen dat rigaux nog niet zo slecht is
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 september 2026 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2026 - 19:47 schreef kenny het volgende:

[..]

stylzz is volgens mij de enige feyenoorder die niet heeft genoten vandaag hahaha , die krijgt het niet over zijn lippen dat rigaux nog niet zo slecht is
Zijn er meer maar geef ze de tijd Kenny 😉
Stylzz
 Stylzz - zondag 13 september 2026 - 19:54   quote  deeplink  
Gewoon ophouden met dat slappe gezever erover en gewoon begrijpelijk lezen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 13 september 2026 - 19:56   quote  deeplink  
Geen held, maar zijn aankopen zijn vooralsnog in stijgende lijn. Ferri nu ook.
Ernst en Lopez moet nog blijken.
bijft007
 bijft007 - zondag 13 september 2026 - 20:04   quote  deeplink  
Kan er ook nog niet echt over oordelen, want dat doe je dan puur over de nieuwe aankopen, maar lijken er nu echt 3 al echt belangrijk voor ons te zijn

Even zo belangrijk gio en staff die het geheel weer een kickstart geeft waar er veel ook nog van afg seizoen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door bijft007 --
van geil
 van geil - zondag 13 september 2026 - 20:44   quote  deeplink  
Devy,
Nog geen idee.
Wat ik wel vind, elke verkoop was te laag qua prijs.
De aankopen en huurling nog zeer discutabel.
Het opruimen krijgt hij n 6,5 voor, als hij eerder was begonnen had er veel meer ingezeten,
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 september 2026 - 21:52   quote  deeplink  
Screenshot-20260913-215050-X.jpg
VVout
 VVout - zondag 13 september 2026 - 21:57   quote  deeplink  
Las net dat 1 Cohiba Gran Reserva Esplendidos een dikke 500 euries kost, gaat maar lekker vapen die frietenbakker.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 13 september 2026 - 21:59   quote  deeplink  
hahaha ja
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 15 september 2026 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 september 2026 - 20:44 schreef van geil het volgende:
Devy,
Nog geen idee.
Wat ik wel vind, elke verkoop was te laag qua prijs.
De aankopen en huurling nog zeer discutabel.
Het opruimen krijgt hij n 6,5 voor, als hij eerder was begonnen had er veel meer ingezeten,
Verkopen hadden inderdaad wat meer op mogen leveren, zeker Ueda. Wel positief dat hij veel 'rommel' kwijt is en de salarishuishouding weer op orde is.

Aankopen vind ik zeer behoorlijk, dikke plus.

En nu als de donder de contracten van Zechiel, Targhaline en de kleine van Persie verlengen! Dat is wat mij betreft voorlopig zijn belangrijkste taak.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 september 2026 - 16:11   quote  deeplink  
Aankopen 7-
Verkopen 4
Gemiddeld net een voldoende

Al kan t met de aankopen nog beter worden. Vind Vanhoutte redelijk geslaagd, maar weet niet of je die nodig had gehad. Ferri moet t nog gaan laten zien, Lopez snap ik niks van als je Marmol een betere back vindt, straks heb je Bos ook terug en je geeft nu jeugd op die plek geen kans (mijn mening). Nelson ga ik niet over oordelen want je hebt gewoon een buitenspeler nodig en blijkbaar had hij zijn budget al opgemaakt. En Ernst keept met een mud aardappels op zijn rug.

Ik vind de bedragen die we gekregen hebben matig en de manier waarop alles gelopen is verdiend niet de schoonheidsprijs. Echter kan dit zo maar volgende winter/zomer een wijs besluit geweest zijn, dus de toekomst zal t leren.
kenny
 kenny - dinsdag 15 september 2026 - 18:04   quote  deeplink  
daarom te vroeg om over hem te oordelen , heeft puin moeten ruimen en daar is hij redelijk in geslaagd
vanhoutte had je zwaar nodig en prijs/kwaliteit toch wel goede aankoop , evenals marmol is een goede aankoop , met lopez ben ik het zeer met je eens ook ik vind het een onbegrijpelijke zet , reis nelson had ik niet aan begonnen is vrij blessure gevoelig maar als er geen geld is om te investeren kan ik het wel begrijpen
ook ferri vind ik een goede aankoop zeker als je weet dat hij pas 21jaar is en er nog veel rek in zit
van geil
 van geil - dinsdag 15 september 2026 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2026 - 18:04 schreef kenny het volgende:
daarom te vroeg om over hem te oordelen , heeft puin moeten ruimen en daar is hij redelijk in geslaagd
vanhoutte had je zwaar nodig en prijs/kwaliteit toch wel goede aankoop , evenals marmol is een goede aankoop , met lopez ben ik het zeer met je eens ook ik vind het een onbegrijpelijke zet , reis nelson had ik niet aan begonnen is vrij blessure gevoelig maar als er geen geld is om te investeren kan ik het wel begrijpen
ook ferri vind ik een goede aankoop zeker als je weet dat hij pas 21jaar is en er nog veel rek in zit
Ik dus totaal niet van Nelson, dan maar iets mindere cijfers.
Zal een vermogen aan huur/loon kosten, zo het putje in, een paar miljoen erbij, en je had die van Sparta. in ieder geval een investering met kansen.
Vanhoutte gaan denk veel mensen op terug komen hier. En was totaal niet noodzakelijk.
De keeper ziet er echt uit als een aanfluiting.
Lopez vind ik ook raar.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 16 september 2026 - 21:49   quote  deeplink  
We krijgen toch gewoon een geweldige selectie op deze manier. Met mensen die mee kunnen in de CL en top eredivisie. Met heel veel jeugd. En met bijna geen anti voetballers meer (zoals Ahmed, Diarra en Ueda). We zijn er voetballend echt enorm op vooruit gegaan.

Nog wel flinke twijfels bij de keeper wat mij betreft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2026 door Alexmem --
netsurfer
 netsurfer - donderdag 17 september 2026 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 september 2026 - 21:49 schreef Alexmem het volgende:

Nog wel flinke twijfels bij de keeper wat mij betreft.
Dat zal toch echt wel een talent zijn, die hebben ze toch niet bij toeval gehaald?

Hij is zeker nog niet op zijn gemak, dat is duidelijk. Hopelijk gaat dat snel komen.
Alexmem
 Alexmem - zondag 20 september 2026 - 08:22   quote  deeplink  
Paar keer de nul houden, wedstrijden winnen in de Kuip, dan komt het hopelijk snel.
van geil
 van geil - dinsdag 22 september 2026 - 19:57   quote  deeplink  
Vlaamse Rukker.
van geil
 van geil - dinsdag 22 september 2026 - 20:35   quote  deeplink  
Die kijkt vanavond het verloren paradijs.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dévy Rigaux topic

0.0332999