|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En het laatste wat ik nog even wil benoemen is een stukje verwachtingsmanagement. Misschien dat Rigaux en Eenhoorn nu al spijt hebben van de uitspraak het gat met PSV te willen verkleinen. Een en ander (deels buiten hun macht) zal toch zijn tegengevallen deze zomer. Al moet je met deze selectie wel alsnog gewoon een handvol punten meer (en beter voetbal) dan vorig jaar halen. Dan ben je normaal gesproken derde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 12:56 schreef Stylzz het volgende:Nee ze hebben gezegd dat ze een stap vooruit willen doen en structureel succesvol willen zijn. Dat zegt niet 'we gaan voor t kampioenschap', maar ben dan wel benieuwd waar ze wel succesvol in wilden zijn dan :-) Net aan de gang. Rommel opruimen en herinrichten. Dat is beleid. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
prima interview , hij kan het ook niet helpen hij eerst puin moest ruimen voordat er fatsoenlijk beleid gevoerd kan worden jammer dat er niet meer mogelijk was met aankopen maar als dit de weg is naar financieel gezond maken van de club sta ik er wel achter dan maar met de jeugd aan de slag waar we niet slechter van worden , alleen zullen we geduld moeten hebben en de jonge jongens steunen ook als ze een mindere wedstrijd spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 16:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:En het laatste wat ik nog even wil benoemen is een stukje verwachtingsmanagement. Misschien dat Rigaux en Eenhoorn nu al spijt hebben van de uitspraak het gat met PSV te willen verkleinen. Een en ander (deels buiten hun macht) zal toch zijn tegengevallen deze zomer. Al moet je met deze selectie wel alsnog gewoon een handvol punten meer (en beter voetbal) dan vorig jaar halen. Dan ben je normaal gesproken derde. De concurentie heeft ook niet stil gezeten ,niks is te vergelijken met vorig seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Hij zegt inderdaad een aantal dingen wat een beetje goochelen met woorden is. Bij zijn aanstelling kwam hij om succesvol te worden met Feyenoord, maar nu voelt t een beetje alsof hij er achteraan zegt 'maar ik heb niet gezegd wanneer'. T gat met PSV kleiner maken, is dus meer punten halen dan vorig jaar denk ik dan, maar daarmee is t gat niet kleiner, omdat PSV gewoon ook dramatisch presteerde door het gebrek aan druk. Daarnaast heeft hij over situaties die hij aangetroffen heeft en mee geconfronteerd is, vooral financieel, maar in t begin zegt hij dat zowel hij als Eenhoorn als Gio op de hoogte waren vanaf de start. Dat is dus niet aantreffen, dat is weten waar je aan begint. Nu komt t over alsof t ze overkomen is. Dit vind ik dus ook, dat is goochelen met woorden om alles maar netjes en vakkundig in te pakken/recht te praten. Terwijl je eigenlijk jezelf twee keer tegenspreekt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 16:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vind verder de bedragen voor de uitgaande transfers wel te verantwoorden al is het m.i. voor met name de WK gangers (Hwang en Ueda) wel aan de onderkant van wat acceptabel is. Heeft uiteraard ook oa met leeftijd te maken, maar toch. En er zit eigenlijk geen enkele transfer tussen waarbij je denkt, dat is nou een heel mooi bedrag. Sauer vond ik wel mooi bedrag, zeker voor wat hij presteerde Voor de rest klopt wel ja, vind zelf wel jammer er blijkbaar geen club kwam voor Moussa met 30 milj + en dat op tijd
Lijkt me dat dat welkom was geweest voor de club en ze dan nog iets verfrissends hadden terug kunnen halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De gemiddelde prestatie uitgaande transfers vind ik echt zwaar onvoldoende. Maar vooruit maar, voordeel van de twijfel voorlopig.
Dat geldt denk voor de meesten. Want als DTK deze lijst had gepresenteerd, dan was hij om 24.00 uur vandaag, opgehangen op de Coolsingel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Reken af op een gespeeld seizoen en of we ons dan hebben verbeterd, als dat lukt heb je de doelstelling gehaald met hopelijk nog een prijsje in vorm van de beker en een paar miljoenen uit de CL. Het is alleen wel een aderlating als je daar het seizoen daarop niet mee zou kunnen doen en is het gat gelijk gigantisch. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee dat klopt. Er zal veel van ons zelf moeten komen! Wedstrijd mentaliteit, kracht, en met passie! Punten binnen hengelen en goals, maakt niet uit wie! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3e en daarna EL in. Meer wordt het niet. Ik moet en kan er vrede mee hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Er is maar 1 CL plek ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nr. 2 speelt volgens mij voorronde in CL. en dat niet doorstaan is EL in, net als nr. 3 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 18:19 schreef bijft007 het volgende:[..] Sauer vond ik wel mooi bedrag, zeker voor wat hij presteerde Voor de rest klopt wel ja, vind zelf wel jammer er blijkbaar geen club kwam voor Moussa met 30 milj + en dat op tijd Lijkt me dat dat welkom was geweest voor de club en ze dan nog iets verfrissends hadden terug kunnen halen. Ik zag het zelf nog wel zitten in Sauer en ook gezien zijn leeftijd is 15 miljoen redelijk, maar ook geen bedrag waar je steil van achterover slaat denk ik. Maar met dat bedrag heb ik niet zoveel problemen.
Vind het bij Hwang wel jammer dat zijn verkoopbedrag niet dichter bij de oorspronkelijke investering lag. En bij Ueda had ik wel de hoop/verwachting dat het rondom de 20 miljoen zou zijn. Een dergelijk bedrag (zelfs wat meer) lag er wel vanuit Fener, al leek me dat vooral een afleidingsmanoeuvre voor Lukaku. Bovendien wilde Ueda zelf niet naar die club, dan houdt het ook wel op natuurlijk.
En voor Hadj-Moussa had een club uit een ander land dan de zandbak moeten komen, dan was ie vertrokken. De enige andere die een redelijke klapper had kunnen worden is Read, maar ik denk dat de geboden bedragen net niet interessant genoeg waren. Rigaux zij dat ook in een van die interviews, suggereerde dat de genoemde bedragen in de media niet helemaal klopten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Maar goed, goede nieuws is dat ze duidelijk een wat andere koers inzetten dan Dennis. Meer gericht op jongere en goedkopere spelers. CL niet meer meebegroten. Eigenlijk min of meer een terugkeer naar de strategie van Arnesen. Of Rigaux (en Eenhoorn) datzelfde succes kunnen behalen, zal nog moeten blijken. Niet super enthousiast over deze zomer, maar dat heeft ook met verwachtingen te maken. En je krijgt de indruk dat de situatie erger was dan ze hadden verwacht. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik hoop vooral dat ze de spelers die de waarde moeten gaan vormen ook laten spelen. Kraaijeveld. Van Persie. Zechiel. Schaken. Zinhagel. En dan mis ik er nog wat. En niet consequent een voorkeur voor de gevestigde namen (Watanabe, St Juste, er zijn er nauwelijks meer over,…) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 22:06 schreef Alexmem het volgende:Ik hoop vooral dat ze de spelers die de waarde moeten gaan vormen ook laten spelen. Kraaijeveld. Van Persie. Zechiel. Schaken. Zinhagel. En dan mis ik er nog wat. En niet consequent een voorkeur voor de gevestigde namen (Watanabe, St Juste, er zijn er nauwelijks meer over,…) Dat is wel de bedoeling geloof ik ja. De strategie is duidelijk gericht op ontwikkelen van spelers en dan na een aantal jaar verkopen voor een mooi bedrag. Dus minder spelers van halverwege/eind 20, meer spelers van een paar jaar jonger. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 03 september 2026 - 18:19 schreef bijft007 het volgende:[..] Sauer vond ik wel mooi bedrag, zeker voor wat hij presteerde Voor de rest klopt wel ja, vind zelf wel jammer er blijkbaar geen club kwam voor Moussa met 30 milj + en dat op tijd Lijkt me dat dat welkom was geweest voor de club en ze dan nog iets verfrissends hadden terug kunnen halen. pfff ben jij vermoeiend zeg, als Sauer binnen 3 jaar meer dan 50M€ waard gaat zijn ga je er hier op terugkomen? waarschijnlijk niet he ? als je het talent van Sauer niet herkent tov de rest wat we voorin hebben en hadden lopen kun je je beter op tafeltennis focussen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Alles gelezen wat er hier geschreven is en inderdaat dan lees ik vooral berusting. Mooi dat jullie zo tevreden zijn over de persconf.van die tyfusbelg. Nou berust daar dan lekker in. Ik vind het volkomen wanbeleid zie ons zoveel stappen terug maken dat het wel 10 jaa gaat duren hier van te herstellen. Dit had allemaal niet gehoeven bij een betere TD. Het gevolg gaat zijn dat mannetje van 6 tot 12 jaar geen Feyenoorshirt meer gaan kopen maar je vooral lampjes en neuzen gaat zien. je kunt alles willen herstelen binnen 1 jaar maar de terugval is dan vele malen groter dan wanneer je dit geleidelijker doet. Welke risicoanalyse ligt hieraan ten grondslag. Het is echt een treurig niveu. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Talent heeft ie ongetwijfeld, maar of hij fysiek overeind blijft twijfelachtig. Ook wordt hij geleefd en niet te houden voor ons, dus het is wat het is en de €€€ mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Bovendien als iemand mij kan vertellen hoe mijn profiel hier te verwijderen dan doe ik dat direct. De meeste hier die dit allemaal accepteren kan ik mij niet meer mee en aan spiegelen. Daar ben ik te Feyenoord voor en erger ik mij de tyfus aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tis denk ik niet zozeer berusting, maar het ook nog even aan willen kijken met sommige spelers. En directie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Verwijderen kan geloof ik niet. Maar je kan natuurlijk gewoon uitloggen en niet meer inloggen. Maar joh, ik zou zeggen, laat het gaan. Neem een pauze. En log dan weer in als er wat te bespreken is. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Of doe dat vooral niet. Ook helemaal prima. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee of dat kan en zulke dingen hoeft niet eens hoor leuv, tijdje niet meer Inloggen en na tijd kom je weer eens op forum visite jou keus niks hoeft alles mag wat mij betreft
Is en was te prijzen dat je Sauer steunt hoor evenals rvp maar heb dan wel eens het idee je amper wat wedstrijden keek
En ja was goed talent in de jeugd ja klopt ook maar je moet Op een geven moment in ons shirt stappen zetten naar het mannen voetbal in alles en vooruitgang tonen
Gaat om in ons shirt, in het voetbal moet je verder tijd gaat door er moet gepresteerd worden, dus wat later gebeurd geen invloed verder op, maar goed ook breed getrokken☺️
En kans heb je altijd dat talent er ooit is uitkomt maar ook grote kans het in de marge blijft, doet er daarna ook niet meer toe het gaat om ons en dan moet hij het laten zien.
|
|
|