|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| En waarom pakte je het salaris van Antwerp niet aan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Rigaux geen buitenspeler haalt of alleen die Job uit Noorwegen, wat ik gewoon weer een Diarra projectje vind, gaat hij terecht heel veel kritiek krijgen.
En eenmaal kritiek bij ons is het moeilijk om daar weer bovenop te komen.
Spannende laatste dagen. Er moet een linksbuiten bij, het liefst 2 buitenspelers. Waarvan 1 bovengemiddeld goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Keepers bezetting ben ik ook niet gerust op. En zo kan ik er nog wel een paar bedenken. Op veel plekken betekent de kwantiteit nog geen kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 - 21:28 schreef tomson het volgende:Keepers bezetting ben ik ook niet gerust op. En zo kan ik er nog wel een paar bedenken. Op veel plekken betekent de kwantiteit nog geen kwaliteit. Moet zeker nog een tweede keeper bij ja!
Laatste ook eens. Maar moeilijk om alles in één transferperiode opgelost te krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan hebben we het nog niet eens over de situatie die ontstaat als er nog een basisspeler zou vertrekken. Dan krijg je weer een positie die je ten aller tijden terug op moet vullen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik wacht t allemaal nog ff af 😬 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles wat er tot nog toe gebeurt is, lekker wachten tot je telefoon gaat bij interesse, en een prijs afspreken, had ik ook wel toevertrouwd aan elk forum lid. Een TD moet spelers onderbrengen, netwerken aanspreken, zaakwaarnemers aansporen etc etc. Het lijkt nergens op. Er kwam ook veel te laat een schifting van spelers, dat moet VOOR het trainingskamp gebeuren. Rare aankopen vrij direct, Waardoor schaakmat voor hemzelf, geld op. En hij wist dat, en wij toen nog niet. Tja.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij heeft nog niets gedaan waarvoor hij zo spectaculair gehaald is inderdaad. Echt een hele slechte transferperiode. Hier gaan we problemen mee krijgen in de competitie en de CL al helemaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nou, dan moet Eenhoorn Rigaux deze week maar ontslaan wegens falen. Zo niet, dan moeten ze volgende week alle twee de zak krijgen. En nu we toch bezig zijn de koffiedame ook, want zonder goede koffie geen goede besluiten. Hopeloze zaak eigenlijk..vanaf de jaren 80 al een bak met ellende. Misschien toch maar opheffen deze club. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 10:55 schreef CobusIII het volgende:Nou, dan moet Eenhoorn Rigaux deze week maar ontslaan wegens falen. Zo niet, dan moeten ze volgende week alle twee de zak krijgen. En nu we toch bezig zijn de koffiedame ook, want zonder goede koffie geen goede besluiten. Hopeloze zaak eigenlijk..vanaf de jaren 80 al een bak met ellende. Misschien toch maar opheffen deze club. Feit is dat we de inhaalslag richting Ajax en PSV inmiddels weer compleet kwijt zijn. Er zijn weinig clubs waar zoveel potentie wordt verkwanseld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 11:00 schreef MightyAce het volgende:[..] Feit is dat we de inhaalslag richting Ajax en PSV inmiddels weer compleet kwijt zijn. Er zijn weinig clubs waar zoveel potentie wordt verkwanseld. Wat is daar dan nieuw aan? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Ivanusec ook maar saneren... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Als je de eindstanden van de afgelopen 4 jaar neemt en je vergelijkt dat met de resultaten van de de laatste 45 jaar dan zit je zelfs boven het gemiddelde qua resultaat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij zal best zeer capabel zijn in wat hij doet, anders breng je Club Brugge niet tot een eigen vermogen van 100 miljoen. Alleen de leuke talenten van nu, die kunnen wij niet kopen op dit moment. Dat is een beetje tenenkrommend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ontbinding contract ? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja, ik zag het net voorbij vliegen in headliner. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Er wordt nu wel ruimte gemaakt maar ja de klok tikt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Bij elke slag verlies je miljoenen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 10:55 schreef CobusIII het volgende:Nou, dan moet Eenhoorn Rigaux deze week maar ontslaan wegens falen. Zo niet, dan moeten ze volgende week alle twee de zak krijgen. En nu we toch bezig zijn de koffiedame ook, want zonder goede koffie geen goede besluiten. Hopeloze zaak eigenlijk..vanaf de jaren 80 al een bak met ellende. Misschien toch maar opheffen deze club. Ik ben voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Of we vergissen ons , en is het een zeer goede pokeraar |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: We riepen toch om schoonmaak ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, en niet om Help mijn TD is klusser. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Geen antwoord is ook goed 😀😀😀 Ik wacht nog even af. Het is te stil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vind er wat van. Maar geen. In in 🤣 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja ik zei ook nergens dat het niet goed was :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teveel overbodige aankoop in 2024 en 2025 is voor 75% gecorrigeerd. Iets meer dan 30 selectiespelers. Met in ieder geval een kwart uit eigen opleiding. Een omgekeerde DtK in dat kader. Das dan vooruitgang. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien moeten we de VvF maar weer eens lief aan kijken.
Deze voorhoede is een grove grove schande, een puinhoop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat goed man . Analyses zijn prima, pik👌 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind dat er totaal verkeerd gehandeld is Totaal de verkeerde prioriteiten
Maar hee. Hij kan wel goed onderhandelen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Ik ( hoop)verwacht op een reactie in de vorm van een aankoop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is al te laat. Seizoen is al verspeeld. Plek 3 zou een wonder zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zo ver wil ik niet gaan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als je tegen dit soort tegenstanders al punten verspeeld. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 16:32 schreef Stylzz het volgende:Ik vind dat er totaal verkeerd gehandeld is Totaal de verkeerde prioriteiten Maar hee. Hij kan wel goed onderhandelen Vind ik ook. Ik kan die tyfusbelg niet meer luchten met zijn arrogante brilletje. Wie bedenkt het ook om hem als TD aan te stellen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat weten we nu ook wel, verleden seizoen zelfde riedeltje Oude wijn in nieuwe zakken volgens jou. Maar ze luisteren niet naar jou, Ik heb geen hekel aan je maar ik zeg dit gewoon tegen je Als mede Feyenoord fan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 17:09 schreef piet de paler het volgende:Dat weten we nu ook wel, verleden seizoen zelfde riedeltje Oude wijn in nieuwe zakken volgens jou. Maar ze luisteren niet naar jou,neem eens stelling waar je wel iets aan kan doen mondeling, tegen het beschieten van kinderen met vuurwerk , daar had je boos over moeten zijn Ik heb geen hekel aan je maar ik zeg dit gewoon tegen je Als mede Feyenoord fan Nogmaals daar nam ik stelling tegen maar als je dit beleid voert met veel hersenloze die wij als supporters hebben dan is het vrij naief te denken dat er niets gebeurd. Ik snap heel goed dat de vulkaan dan uitbarst en dat hebben ze zelf veroorzaakt. Daarmee keur ik het niet goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In ieder geval wel lekker de selectie aan t inkrimpen. Kwantitatief en kwalitatief, dus nog wel wat te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Poker face zonder kaarten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Even voor de duidelijkheid Dévy.
Er moet nu ook een vervanger voor Ueda komen. Geen gokje of zacht gekookt eitje maar een KANJER |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Vind Marmol en Vanhoutte aardige aankopen. Ernst en Ferri lijken mij in de categorie 'jammer maar helaas' thuis te horen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marmol vond ik matig als cv Deed t beter als back |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 19:54 schreef MMM het volgende:Even voor de duidelijkheid Dévy. Er moet nu ook een vervanger voor Ueda komen. Geen gokje of zacht gekookt eitje maar een KANJER Hopelijk niet dat gerucht Dat zou sneu zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2026 - 19:54 schreef MMM het volgende:Even voor de duidelijkheid Dévy. Er moet nu ook een vervanger voor Ueda komen. Geen gokje of zacht gekookt eitje maar een KANJER Ga lekker slapen, gaat niet gebeuren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zou bizar zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik ben er ook bang voor. Het ziet er heel treurig uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zal misschien wel op huurbasis zijn (een extra spits)? Geen spits voor de lange termijn zou je zeggen, dat moet Ferri en/of Van Persie worden. Eerder iemand die bij een grote club net buiten de boot valt en kan helpen overbruggen. Eventueel met Steijn ook. En de centen in een goede linksbuiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Komende dagen cruciaal voor beeldvorming |
|
|
|