|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat zijn abnormale bedragen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik geloof het ook pas als het rond is |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze had je dus moeten laten gaan... Gemiste kans Met het geld had je weer verder kunnen bouwen hè |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Niet als ze zo laat komen natuurlijk. En de eerste ronde zandbak wilde Hadj-Moussa zelf niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Later weer wel las ik..? Maar T..maat..dat geld krijg je nooit meer voor Hadj. Feyenoord is niet in de positie om zomaar nee te zeggen tegen 37 M Mits bedrag klopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Sinbad Sjeherazade meldt inmiddels 42,5 miljoen, 6 kamelen en een fata morgana |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zou je zeggen ja, maar misschien klopt het bedrag dan niet. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geloof het eigenlijk ook niet zo, eerder 25 milj wat ze ook wel moeten doen eigenlijk Nu. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t een enorm risico als je deze koers kiest dat je dan dit soort bedragen weigert. Zowel Moussa ala Read en misschien wel Zechiel. Met een beetje pech verdampen die waardes als sneeuw voor de zon Heb je volgend jaar weinig meer over.
Maar goed, laten we hopen dat we goed gegokt hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Deze kun je ontvolgen. Volgde hem ook een paar weken maar alleen maar onzin en fake news. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je kan sporadisch zon bedrag is weigeren (niet 37 mil natuurlijk), maar als feyenoord zijnde moet je wel leren uit het verleden en gewoon zoals nu zon machtig bedrag pakken als het klopt dan natuurlijk, want haast niet te geloven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Komen zo veel bedragen uit de lucht vallen die ver van de realiteit verwijderd zijn, om nog maar te zwijgen hoe ze dat dan willen betalen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ik denk dat het een account van Mike Verweij is 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heel media 020 heeft moeite met Dévy ,het begint zelfs verontrustende vormen aan te nemen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dan kan je het contract al verlengen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als ik dan toch even kritisch mag wezen op rigaux , waarom ueda wegschijten voor 15milj en moussa houden terwijl er 37,5 geboden is , je moet zo'n bedrag maar weer eens zien te krijgen en in de huidige situatie kan feyenoord zo'n bedrag goed gebruiken
ik denk dat hij hier toch steken laat liggen , ik heb ook die podcast van de telegraaf gezien en inderdaad lijkt het een heksen jacht op rigaux maar op sommige punten hebben ze wel gelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was dat niet die club die Hancko liet komen vorig jaar,en hem bij aankomst links liet liggen en zeiden dat ze hem toch niet wilde? onbetrouwbare club joh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 14:31 schreef kenny het volgende:als ik dan toch even kritisch mag wezen op rigaux , waarom ueda wegschijten voor 15milj en moussa houden terwijl er 37,5 geboden is , je moet zo'n bedrag maar weer eens zien te krijgen en in de huidige situatie kan feyenoord zo'n bedrag goed gebruiken ik denk dat hij hier toch steken laat liggen , ik heb ook die podcast van de telegraaf gezien en inderdaad lijkt het een heksen jacht op rigaux maar op sommige punten hebben ze wel gelijk Niets gezien, maar zie de koppen voorbij komen. Gaat nergens over omdat juist DTK onze Mislintat was, en vriendje van de Telegraaf.
Maar, dat neemt niet weg dat het allemaal tegenstrijdig is wat Devy zegt. Haaks op berichten van Gio. Devy zei, we wisten voordat we begonnen allemaal in welke situatie Feyenoord zat, Eenhoorn, Gio, en ikzelf, Gio een paar dagen later , ik weet dat pas sinds n week of 4. En niet te begrijpen qua verkoop spelers deze window, ik kan er echt geen touw aan vastknopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Bovendien zoek je ook een club naar je smaak en kan Feyenoord hem niet de deur uit kicken. Heeft gewoon nog een contract net zoals Dévy dat ook al bij Ueda aangaf. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 14:31 schreef kenny het volgende:als ik dan toch even kritisch mag wezen op rigaux , waarom ueda wegschijten voor 15milj en moussa houden terwijl er 37,5 geboden is , je moet zo'n bedrag maar weer eens zien te krijgen en in de huidige situatie kan feyenoord zo'n bedrag goed gebruiken ik denk dat hij hier toch steken laat liggen , ik heb ook die podcast van de telegraaf gezien en inderdaad lijkt het een heksen jacht op rigaux maar op sommige punten hebben ze wel gelijk Omdat Ueda 0 restwaarde had en er geen reet van bakte.
Ik vraag me af hoe lang mensen zich nog blindstaren op die 25 goals.
Ook dit seizoen had die alweer meer dan de helft van de kansen die die kreeg verprutst.
15m is een reeel bedrag.
Omtrent AHM: Rigeaux forceert nu dat er gewoon een bod op tafel komt te liggen wat niet te weigeren valt.
Als die nog 40M voor AHM kan krijgen, dan kan er van mijn part alvast een standbeeld gebouwd worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rigaux wordt met zijn ballen op t hakblok gelegd door Moussa Iets wat je mijlenver aan zag komen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Logisch toch Als je hem nu niet verkoopt benadeel je de club op een ongelooflijke manier! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Devy kan nu zeggen ,de speler wil niet meer uitkomen voor Feyenoord Er zijn nog wat transfer vrije mogelijkheden ....ik las dat er wat PL voetballers de boot hebben gemist...........maar Ja deze zijn na de winterstop pas inzetbaar CL |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hadj moet je gewoon laten gaan. Schandelijk als dat niet gebeurt. Het zal betere spelers ook tegenhouden naar Feyenoord te komen. Je kunt zo'n kans niet van een speler afpakken, en daarnaast ook nog eens een tas geld mislopen. Ik denk echt dat als Hadj naar de rechter stapt, dat Feyenoord hangt. Dit is echt een extreme kans voor een speler.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
...En kans voor feyenoord zelf als club wat je ook niet mag laten liggen Mag hopen hij er nog 1 goed nachtje over slaapt(of niet eens) En conclusies trekt dat je deze echt niet mag laten lopen als club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Nou devy trap die Moussa er nou maar uit.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij was zo stellig " hij gaat niet weg " dat hij zichzelf nu in een lastig parket heeft gebracht. Moussa heeft nu zelf een uitweg gecreëerd voor beide. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren, en nogmaals hoe de supporter gaat reageren als hij in het stadion speelt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| heel onverstandig om moussa hier te houden , rigaux moet even niet de harde TD gaan uithangen maar even goed nadenken , ook feyenoord is erg gebaat bij die 37,5 milj |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Ach in de politiek worden ook wel eens dingen geroepen vanuit strategische overwegingen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 09:53 schreef piet de paler het volgende:Hij was zo stellig " hij gaat niet weg " dat hij zichzelf nu in een lastig parket heeft gebracht. Moussa heeft nu zelf een uitweg gecreëerd voor beide. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren, en nogmaals hoe de supporter gaat reageren als hij in het stadion speelt Stel hij had gezegd; "Iedereen is te koop" denk je dat een club dan met een bod zal komen waarvoor er nu onderhandeld wordt?
Kan inderdaad ook gewoon een tactiek zijn. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 09:53 schreef piet de paler het volgende:Hij was zo stellig " hij gaat niet weg " dat hij zichzelf nu in een lastig parket heeft gebracht. Of het was een handigheidje om het onderste uit de kan te halen. `Ze hebben nu nog eens 3mln extra geboden, 40mln+ konden we echt niet weigeren.` |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 13:41 schreef DMD het volgende:[..] Stel hij had gezegd; "Iedereen is te koop" denk je dat een club dan met een bod zal komen waarvoor er nu onderhandeld wordt? Kan inderdaad ook gewoon een tactiek zijn. Dat eerder. Play hard to get, zeker als de biedende partij al snel het aanbod verhoogt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is geen hard to get gespeeld Hij had oprecht t idee m aan zijn contract te kunnen houden Toen ging Moussa muiten. Verassing! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die heeft uiteraard tegen Gio gezegd, ik ben mentaal stuk en ga niet mee naar Barca. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Precies. Die paar miljoen extra die je erbij bij krijgt zijn echt niet de druppel geweest |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 17:53 schreef Stylzz het volgende:Is geen hard to get gespeeld Hij had oprecht t idee m aan zijn contract te kunnen houden Toen ging Moussa muiten. Verassing! Dit weet ik nog net zo niet.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Denk het wel. Van 32M naar 42M maakt wel een behoorlijk verschil. Moussa had kunnen muiten en dan 4 jaar op bank zitten wegkwijnen. Gewoon goed gedaan door Rigaux. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 17:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Denk het wel. Van 32M naar 42M maakt wel een behoorlijk verschil. Moussa had kunnen muiten en dan 4 jaar op bank zitten wegkwijnen. Gewoon goed gedaan door Rigaux. We zaten al op 37 toen Rigaux nog heel stellig was. Je hebt nu misschien meer geld, maar je kunt niks meer tot de winter.
Ik vind t prima he. Maar ik had die 32 wel gepakt en gehandeld. Zeker als je weet wat Moussa ons gekost heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 17:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Denk het wel. Van 32M naar 42M maakt wel een behoorlijk verschil. Moussa had kunnen muiten en dan 4 jaar op bank zitten wegkwijnen. Gewoon goed gedaan door Rigaux. Dit denk ik ook, en Moussa zijn houding heeft er mogelijk ook aan mee geholpen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die illusie heeft ie nooit gehad lijkt me. Zelfs ik wist dat hij 100% niet te houden was toen die sjeiks weer aanklopten. Met de wetenschap van nu kon hij zulke bedragen domweg niet meer weigeren. En ja dat weten AHM + entourage ook dondersgoed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2026 - 18:00 schreef Stylzz het volgende:[..] We zaten al op 37 toen Rigaux nog heel stellig was. Je hebt nu misschien meer geld, maar je kunt niks meer tot de winter. Ik vind t prima he. Maar ik had die 32 wel gepakt en gehandeld. Zeker als je weet wat Moussa ons gekost heeft. We weten geen van allen of hier strategie ja dan nee onder zit. Hoe staat een speler er in als interesse oplaait? hoe gedraagt de bieder zich? Dat kun je meenemen in het bepalen van een tactiek. Het is hoog spel, je hebt wel miljoenen extra binnen, enig salarisruimte vrij en neemt het risico om zonder Moussa toch te blijven presteren. Of juist minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Ik vind t prima hoor. Voor 25 had ik m ook weggedaan.
Maar t wordt nu alleen maar gekker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Lekker gewerkt net zijn allen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Die is aan het einde van de rit gewoon overruled door Eenhoorn en/of RvC. Of Deef het daar mee eens is/was of niet, hij heeft daar het eerste jaar de bevoegdheid simpelweg nog niet voor. Beslissingen van deze orde van grootte, daar kijkt de hele organisitie mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Wie die beslissing ook genomen heeft ,het was een hele wijze beslissing |
|
|
|