BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De officiële Ajax trainerstaf en directie klaagmuur met ruimte voor complimenten!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - dinsdag 14 april 2026 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2026 - 12:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vriend, gabber, tijger ik kan je echt niet volgen wat betreft Weghorst. Die man heeft een handicap vanwege zijn lengte. Is een feit dat het dan altijd wat slungelachtig overkomt in de uitvoering. Maar hij ziet het spelletje, veel beter dan de rest met uitzondering van Berghuis, de rest zijn allemaal blinde kippen.
Akas hij heeft nu in dit seizoen een knappe wedstrijd gespeeld dat was afgelopen Zondag tegen de onderste.De rest van het seizoen was dramatisch en lachwekkend,deze man is echt totaal ongeschikt voor AJAX.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 14 april 2026 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2026 - 12:13 schreef p111 het volgende:

[..]

Akas hij heeft nu in dit seizoen een knappe wedstrijd gespeeld dat was afgelopen Zondag tegen de onderste.De rest van het seizoen was dramatisch en lachwekkend,deze man is echt totaal ongeschikt voor AJAX.
Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 april 2026 - 11:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik mag zijn houding totaal niet maar is wel in vorm nu dus gewoon laten staan.
Dolberg is geen haar beter, verdedigd totaal niet mee, laat niet meer zien

Van beiden afscheid nemen na dit seizoen
AkaS
 AkaS - woensdag 15 april 2026 - 14:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zie het totaal anders. Zijn rendement was afgelopen seizoen dramatisch maar ik vind dat niet hij daarin de schuldige is. Nu er meer aanvallend en dynamischer wordt gespeeld, Berghuis er is en zowel Godts en Gloukh meer de samenwerking zoeken komen zijn pluspunten naar bovendrijven.

Zo zie ik het, hij is geen creerende spits maar een spits sie gevoedt moet worden.

Verder is hij een winner, een vechter en heeft een enorm geloof in eigen kunnen althans zo stelt hij zich op naar buiten en dat wordt in Nederland niet gepruimd!
jodocus
 jodocus - woensdag 15 april 2026 - 15:30   quote  deeplink  
iedere keer hoor ik , dat is wat voor ajax en die is , en die is nog beter voor ajax , nou ondertussen kopen ze allemaal troep , en komt er niks van terecht , ik word er zat van pfffff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 april 2026 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2026 - 14:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik zie het totaal anders. Zijn rendement was afgelopen seizoen dramatisch maar ik vind dat niet hij daarin de schuldige is. Nu er meer aanvallend en dynamischer wordt gespeeld, Berghuis er is en zowel Godts en Gloukh meer de samenwerking zoeken komen zijn pluspunten naar bovendrijven.

Zo zie ik het, hij is geen creerende spits maar een spits sie gevoedt moet worden.

Verder is hij een winner, een vechter en heeft een enorm geloof in eigen kunnen althans zo stelt hij zich op naar buiten en dat wordt in Nederland niet gepruimd!
Een spits is afhankelijk van goede voorzetten, zowel Godts als Bounida en Cloukh spelen graag dicht bij elkaar, hebben geen van alle een goede voorzet vanaf de flanken in huis.

Het vroegere Ajax had echt buitenspelers in huis daarom kon bijvoorbeeld Huntelaar regelmatig topscoorder van de eredivisie worden
jodocus
 jodocus - woensdag 15 april 2026 - 15:34   quote  deeplink  
de club is dood , moet alleen nog begraven worden
AkaS
 AkaS - woensdag 15 april 2026 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2026 - 15:34 schreef jodocus het volgende:
de club is dood , moet alleen nog begraven worden
Ja echt onvoorstelbaar hoe alles is gelopen. Er werd zo hoog opgegeven over Sutalo, dat zou DE aankoop worden, Gloukh idem. Maar inmiddels os het onvoorstelbaar dat Sutalo de voorkeur krijgt boven een talent uit eigen jeugd die in mijn ogen al heeft laten zien beter te zijn. En die fouten die hij maakte, die maakt Sutalo in veelvoud!

Gloukh kan zeker wel voetballen alleen was de memo bij hem nog niet aangekomen dat voetbal een teamsport was en dat aanvallers tegenwoordig ook gewoon moeten meeverdedigen.

De goede worden bij Ajax afgemaakt en afgedankt en de middelmaat omhooggeschreven en gehandhaafd, heel apart.

Brobbey en Conceicao zouden erg welkom geweest zijn in dit team om er maar een paar te noemen. En nu kan Weghorst er weer niets van zogenaamd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 15 april 2026 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2026 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Verkeerd gewed. Heb niet gekeken. Simpelweg omdat ik die grafkop van Weghorst helemaal zat ben. Zal blij zijn als hij komend seizoen lekker ergens anders voetbalt. Het is geen teamspeler, vind zichzelf enorm belangrijk en de beste. Hij, samen met Berghuis, zorgen ervoor dat er geen team staat met hun gedrag.
Jammer dat je niet hebt gekeken, het zijn ook niet mijn vrienden toch waren Weghorst en Berghuis de besten vh veld hahahaha hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 april 2026 door Jack Huntelaar --
AkaS
 AkaS - donderdag 16 april 2026 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2026 - 17:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer dat je niet hebt gekeken, het zijn ook niet mijn vrienden toch waren Weghorst en Berghuis de besten vh veld hahahaha hahaha
Je kan ze niet mogen maar je kan niet zeggen dat ze geen teamspelers zijn, want dat zijn ze zeer zeker wel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 17 april 2026 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2026 - 13:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je kan ze niet mogen maar je kan niet zeggen dat ze geen teamspelers zijn, want dat zijn ze zeer zeker wel.
Zeker weten teamspelers, beiden waren tegen Heracles de betere, dan maakt het niet uit wat voor gezichten ze trekken, ze staan wat mij betreft terecht in de basis.

Al denk ik niet dat we ze volgend seizoen terug gaan zien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 april 2026 door Jack Huntelaar --
p111
 p111 - vrijdag 17 april 2026 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2026 - 14:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja een vechter is het wel maar geen voetballer sorry.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De officiële Ajax trainerstaf en directie klaagmuur met ruimte voor complimenten!

0.0057830